Migracje, wypożyczenia wagonów 105N

Dyskusje o wagonach serii Konstal 105N i pochodnych.
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
Patryk105
Posty: 1690
Rejestracja: 01 paź 2007, 19:42
Lokalizacja: Chorzów

#401 Post autor: Patryk105 » 02 sty 2014, 16:14

PatrykBe pisze:I dostał pantograf OTK-1.
Haha jak widać OTK-2 jest zbyt nowoczesny i schowali go na lepsze czasy ;)
Pozdrawiam ;)

hanys76
Posty: 9055
Rejestracja: 12 lis 2006, 16:03
Lokalizacja: Górny Śląsk

#402 Post autor: hanys76 » 02 sty 2014, 17:43

Podejrzewam że pantograf otk 1 to mu założyli, jeszcze na Zawodziu zanim go oddali. Wyszli z założenia że na Stroszek nie ma co, dawac zbyt dobrych wagonów bo i tak je zajadą.

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#403 Post autor: KZKGaPowicz » 02 sty 2014, 20:45

hanys76 pisze:Podejrzewam że pantograf otk 1 to mu założyli, jeszcze na Zawodziu zanim go oddali. Wyszli z założenia że na Stroszek nie ma co, dawac zbyt dobrych wagonów bo i tak je zajadą.
Też tak uważam.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#404 Post autor: DW » 02 sty 2014, 20:51

tramwajarze z19 pisze:
Boguś pisze:
hanys76 pisze:Patryk dziś mi pisał że w 599+600 Stroszek już zdemontował wyświetlacze i założyli kasetki.
Jeśli usunęli mu wyświetlacze, to tego składu już na Zawodziu nie zobaczymy.
Nie usuneli mu żadnych wyświetlaczy tylko ma tablice "włożone" w wyświetlacz,działa mu tylko przedni.
Potwierdzam. Jeździł dziś na 19 i przedni wyświetlacz na pewno miał.

Rafał z Helenki
Posty: 283
Rejestracja: 27 lut 2008, 18:21
Lokalizacja: Zabrze

Re: 2014.01.02

#405 Post autor: Rafał z Helenki » 03 sty 2014, 12:48

Seba77 pisze: 1909 #599+600 -> #272+273
1910 #354+355 -> #599+600
Zaintrygował mnie #599+600 na 19-tce. Czyżby początek wielkich przerzutów, a może Zawodzie weszło na jeden z pociągów 19-tki? W sumie dziwne by to było, skoro na podmianie pojawił się, od zawsze stroszkowy #272+273 :)
Ostatnio zmieniony 03 sty 2014, 13:48 przez Rafał z Helenki, łącznie zmieniany 1 raz.
:)

Awatar użytkownika
Penny
Posty: 9369
Rejestracja: 14 cze 2008, 20:27
Lokalizacja: Chorzów

Re: 2014.01.02

#406 Post autor: Penny » 03 sty 2014, 15:26

Rafał z Helenki pisze:Zaintrygował mnie #599+600 na 19-tce.
Ktoś parę dni temu pisał już, że ten skład przechodzi na stan zajezdni Stroszek. Dalsze migracje na pewno będą.

Rafał z Helenki
Posty: 283
Rejestracja: 27 lut 2008, 18:21
Lokalizacja: Zabrze

#407 Post autor: Rafał z Helenki » 03 sty 2014, 15:58

Ja ostatnimi czasy nie jestem na bieżąco w temacie komunikacji tramwajowej w naszym regionie, i tyle :) Poza tym wczoraj, około godziny 16:05, spod zajezdni jechałem jakimś wiedeńcem na 4-rce, z przystanku Gliwice zajezdnia, w kierunku Zabrza.
:)

polaraxa
Posty: 471
Rejestracja: 04 kwie 2013, 20:09
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

#408 Post autor: polaraxa » 03 sty 2014, 20:36

Jeśli chodzi o #599+600 póki co nie ma oficjalnego przeniesienia z R-2 do R-3, więc traktowałbym to jako użyczenie. A jeśli chodzi o tablice to działały wszystkie /3 duże 1 mała/ widać w Bytomiu nie ma komu wgrać do autokomputera LINII AWARYJNYCH R-3.
Ostatnio zmieniony 03 sty 2014, 21:12 przez polaraxa, łącznie zmieniany 1 raz.

DTSN
Posty: 198
Rejestracja: 12 lip 2010, 15:02
Lokalizacja: Cały Śląsk

#409 Post autor: DTSN » 03 sty 2014, 23:41

Rafał z Helenki pisze:Poza tym wczoraj, około godziny 16:05, spod zajezdni jechałem jakimś wiedeńcem na 4-rce, z przystanku Gliwice zajezdnia, w kierunku Zabrza.
Na linii T4 zawsze są Wiedeńczyki :) Zobaczymy jak, będzie gdy wróci jedynka
Ostatnio zmieniony 04 sty 2014, 09:53 przez DTSN, łącznie zmieniany 1 raz.
DTSN
NIE POZWÓLMY LIKWIDOWAĆ LINII TRAMWAJOWYCH !

Awatar użytkownika
PatrykBe
Posty: 729
Rejestracja: 27 mar 2013, 08:04
Lokalizacja: Bytom

#410 Post autor: PatrykBe » 04 sty 2014, 07:56

polaraxa pisze:Jeśli chodzi o #599+600 póki co nie ma oficjalnego przeniesienia z R-2 do R-3, więc traktowałbym to jako użyczenie. A jeśli chodzi o tablice to działały wszystkie /3 duże 1 mała/ widać w Bytomiu nie ma komu wgrać do autokomputera LINII AWARYJNYCH R-3.
No i tutaj się nie zgodzę działał mu tylko przedni wyświetlacz ,a po boku w 1 wozie i w 2 wozie były tablice dane na wyświetlacz .Niewiem jak to było z tyłu.A Jak myślisz czy r-3 ma klucz do programowania wyświetlaczy ?
Legenda:
* - wagon przygotowywany do wyjazdu
R - numer pociągu z rozkładu

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#411 Post autor: KZKGaPowicz » 04 sty 2014, 11:06

PatrykBe pisze:
polaraxa pisze:Jeśli chodzi o #599+600 póki co nie ma oficjalnego przeniesienia z R-2 do R-3, więc traktowałbym to jako użyczenie. A jeśli chodzi o tablice to działały wszystkie /3 duże 1 mała/ widać w Bytomiu nie ma komu wgrać do autokomputera LINII AWARYJNYCH R-3.
No i tutaj się nie zgodzę działał mu tylko przedni wyświetlacz ,a po boku w 1 wozie i w 2 wozie były tablice dane na wyświetlacz .Niewiem jak to było z tyłu.A Jak myślisz czy r-3 ma klucz do programowania wyświetlaczy ?
To może mogliby postarać się o taki klucz, a jak nie, to zamówić.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

Awatar użytkownika
grillmaster
Posty: 1204
Rejestracja: 29 cze 2008, 17:58
Lokalizacja: Katowice

#412 Post autor: grillmaster » 04 sty 2014, 12:10

polaraxa pisze: A jeśli chodzi o tablice to działały wszystkie /3 duże 1 mała/ widać w Bytomiu nie ma komu wgrać do autokomputera LINII AWARYJNYCH R-3.
Co to ma do rzeczy, skoro jeździł na 19, bo akurat wagony z Zawodzia mają wgraną 19?

Awatar użytkownika
tramwajarze z19
Posty: 2322
Rejestracja: 27 mar 2012, 13:35
Lokalizacja: Bytom - Karb
Kontakt:

#413 Post autor: tramwajarze z19 » 04 sty 2014, 15:40

grillmaster pisze:
polaraxa pisze: A jeśli chodzi o tablice to działały wszystkie /3 duże 1 mała/ widać w Bytomiu nie ma komu wgrać do autokomputera LINII AWARYJNYCH R-3.
Co to ma do rzeczy, skoro jeździł na 19, bo akurat wagony z Zawodzia mają wgraną 19?
Dziś działały mu wszystkie tzn.wyświetlały normalnie już wyświetlacze w tym składzie.
Linia 179:TARNOWSKIE GÓRY DWORZEC - Lasowice - Nowe Chechło - Świerklaniec - Niezdara - Tąpkowice- Podtąpkowice - Ożarowice - Zendek - Zadzień - Mierzęcice - SIEDLISKA

179/3 #5504 :D

polaraxa
Posty: 471
Rejestracja: 04 kwie 2013, 20:09
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

#414 Post autor: polaraxa » 05 sty 2014, 23:08

Panowie każda zajezdnia ma swoje linie awaryjne na karcie RAM i aby ją obsłużyć potrzebny jest klucz z uprawnieniami inny niż posiadają motorowi. Możliwe że zmienili mu autokomputer i dlatego tablice nie działały. O ile mi wiadomo to tylko Zawodzie posiada wszystkie autokomputery z możliwością obsługi tablic

hanys76
Posty: 9055
Rejestracja: 12 lis 2006, 16:03
Lokalizacja: Górny Śląsk

#415 Post autor: hanys76 » 30 sty 2014, 20:52

Wagon #639 podobno został przeniesiony na Zawodzie. Powodem jest brak solówek na Zawodziu, przez to muszą wysyłac składy na nocki.

Awatar użytkownika
grillmaster
Posty: 1204
Rejestracja: 29 cze 2008, 17:58
Lokalizacja: Katowice

#416 Post autor: grillmaster » 30 sty 2014, 21:00

hanys76 pisze:Wagon #639 podobno został przeniesiony na Zawodzie. Powodem jest brak solówek na Zawodziu, przez to muszą wysyłac składy na nocki.
To niech porozpinają ZURki i Moderusy.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez grillmaster, łącznie zmieniany 1 raz.

polaraxa
Posty: 471
Rejestracja: 04 kwie 2013, 20:09
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

#417 Post autor: polaraxa » 01 lut 2014, 18:30

#639 nie jest na Zawodziu. Na obecną chwile R-2 nie ma wypożyczonego od innego rejonu żadnego wagonu. Za to użycza do R-3 skład #599+600.

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#418 Post autor: Boguś » 01 lut 2014, 21:25

grillmaster pisze:
hanys76 pisze:Wagon #639 podobno został przeniesiony na Zawodzie. Powodem jest brak solówek na Zawodziu, przez to muszą wysyłac składy na nocki.
To niech porozpinają ZURki i Moderusy.
To wtedy zabraknie składów :P . Zawodzie nie bawi się w rozpinanie składów na weekend czy nocki.

DWD
Posty: 242
Rejestracja: 29 maja 2012, 13:56
Lokalizacja: Zabrze

#419 Post autor: DWD » 14 lut 2014, 19:29

#553 w dniu wczorajszym w godz wieczornym wyjechał ze Stroszka w podróż do Będzina także jest już w swojej macierzystej zajezdni.

Awatar użytkownika
tramwajarze z19
Posty: 2322
Rejestracja: 27 mar 2012, 13:35
Lokalizacja: Bytom - Karb
Kontakt:

#420 Post autor: tramwajarze z19 » 14 lut 2014, 20:11

DWD pisze:#553 w dniu wczorajszym w godz wieczornym wyjechał ze Stroszka w podróż do Będzina także jest już w swojej macierzystej zajezdni.
A za niego przyjedzie jakiś wagon, tak jak na przykład za #622 przyjechał na Stroszek #760?
Linia 179:TARNOWSKIE GÓRY DWORZEC - Lasowice - Nowe Chechło - Świerklaniec - Niezdara - Tąpkowice- Podtąpkowice - Ożarowice - Zendek - Zadzień - Mierzęcice - SIEDLISKA

179/3 #5504 :D

hanys76
Posty: 9055
Rejestracja: 12 lis 2006, 16:03
Lokalizacja: Górny Śląsk

#421 Post autor: hanys76 » 14 lut 2014, 21:58

tramwajarze z19 pisze:
DWD pisze:#553 w dniu wczorajszym w godz wieczornym wyjechał ze Stroszka w podróż do Będzina także jest już w swojej macierzystej zajezdni.
A za niego przyjedzie jakiś wagon, tak jak na przykład za #622 przyjechał na Stroszek #760?
To pytanie trzeba by skierować do osób odpowiedzialnych za tabor.

polaraxa
Posty: 471
Rejestracja: 04 kwie 2013, 20:09
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

#422 Post autor: polaraxa » 21 lut 2014, 17:40

Z dn.20/02/2014 z R-2 do R-1 zostały użyczone dwie solówki #340 i #661

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#423 Post autor: DW » 21 lut 2014, 17:57

polaraxa pisze:Z dn. 20/02/2014 z R-2 do R-1 zostały użyczone dwie solówki #340 i #661
Oraz, jak informuje Iwo, gliwicki #476.

Ma to związek z wciąż rosnącą liczbą wozów potrzebnych do obsługi. W poniedziałek potrzebny będzie dodatkowy skład i solówka na 26. Być może na 15-stce również solówki zostaną zamienione na składy (dziś zamiast 2 z 3 solówek kursowały składy).

Seba77
Posty: 11330
Rejestracja: 25 sie 2012, 10:14
Lokalizacja: Pszczyna

#424 Post autor: Seba77 » 08 mar 2014, 22:09

Z R-1 do R-2 powróciła już solówka #340. Dziś widziana na poc. 615.

polaraxa
Posty: 471
Rejestracja: 04 kwie 2013, 20:09
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

#425 Post autor: polaraxa » 09 mar 2014, 16:34

Z dn. 07.03 do R-2 z R-1 powrócił #340 i #661. Do ZUR na modernizację trafił #751+752.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez polaraxa, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
skoti
Posty: 10450
Rejestracja: 04 maja 2010, 20:14
Lokalizacja: Sosnowiec

#426 Post autor: skoti » 09 mar 2014, 16:43

polaraxa pisze:Z dn. 07.03 do R-2 z R-1 powróciły #340 i #661. Do ZUR na modernizację trafił #751+752.
To, że #340 wrócił do R-2 jest napisane post wyżej, a #751+752 także już jest odnotowany w ZUR-ku.

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#427 Post autor: DW » 09 mar 2014, 18:41

skoti pisze:
polaraxa pisze:Z dn. 07.03 do R-2 z R-1 powróciły #340 i #661. Do ZUR na modernizację trafił #751+752.
To, że #340 wrócił do R-2 jest napisane post wyżej, a #751+752 także już jest odnotowany w ZUR-ku.
Owszem, było to napisane, ale bez daty powrotu owych wozów, która jest istotna.

polaraxa
Posty: 471
Rejestracja: 04 kwie 2013, 20:09
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

#428 Post autor: polaraxa » 16 mar 2014, 19:56

Z dn. 15/03/2014 R-4 użyczyło R-2 #316-472 w związku ze zmianą rozkładów jazdy a tym samym zwiększonym zapotrzebowaniem na składy.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez polaraxa, łącznie zmieniany 1 raz.

polaraxa
Posty: 471
Rejestracja: 04 kwie 2013, 20:09
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

#429 Post autor: polaraxa » 20 mar 2014, 20:22

#279-280 nie jest na użyczeniu, lecz na stanie R-3. Będziński NT #789 nadal pełni rolę holownika w Krakowie. Po zakończeniu swojej pracy, ma zostać odnowiony i powrócić do firmy.

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#430 Post autor: Boguś » 23 mar 2014, 21:27

polaraxa pisze:Z dn. 15/03/2014 R-4 użyczyło R-2 #316-472 w związku ze zmianą rozkładów jazdy a tym samym zwiększonym zapotrzebowaniem na składy.
A przypadkiem nie jest to wymiana za #726+727? Tak właściwie to #316+ po wielu, wielu latach wrócił do domu.

#476 będzie na stałe w Będzinie, bo #757+758 emigruje do Gliwic.

Rafał z Helenki
Posty: 283
Rejestracja: 27 lut 2008, 18:21
Lokalizacja: Zabrze

#431 Post autor: Rafał z Helenki » 24 mar 2014, 10:56

Boguś pisze:
polaraxa pisze:Z dn. 15/03/2014 R-4 użyczyło R-2 #316-472 w związku ze zmianą rozkładów jazdy a tym samym zwiększonym zapotrzebowaniem na składy.
A przypadkiem nie jest to wymiana za #726+727? Tak właściwie to #316+ po wielu, wielu latach wrócił do domu.

#476 będzie na stałe w Będzinie, bo #757+758 emigruje do Gliwic.
#757+758 będzie za rezerwę? Np. gdy się zepsuje #653+654 bądź #685+686?
:)

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#432 Post autor: KZKGaPowicz » 24 mar 2014, 11:34

Boguś pisze:#476 będzie na stałe w Będzinie, bo #757+758 emigruje do Gliwic.
Nie wiesz może czy ze składów #726+727 i #757+758 to będą jakieś dwie solówki (w jednym składzie czy składy z doczepami czynnymi)?
Rafał z Helenki pisze:
Boguś pisze:
polaraxa pisze:Z dn. 15/03/2014 R-4 użyczyło R-2 #316-472 w związku ze zmianą rozkładów jazdy a tym samym zwiększonym zapotrzebowaniem na składy.
A przypadkiem nie jest to wymiana za #726+727? Tak właściwie to #316+ po wielu, wielu latach wrócił do domu.

#476 będzie na stałe w Będzinie, bo #757+758 emigruje do Gliwic.
#757+758 będzie za rezerwę? Np. gdy się zepsuje #653+654 bądź #685+686?
Cała 3 ma być obsadzona Moderusami.
Ostatnio zmieniony 01 kwie 2014, 10:19 przez KZKGaPowicz, łącznie zmieniany 1 raz.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#433 Post autor: DW » 24 mar 2014, 19:54

KZKGaPowicz pisze:
Boguś pisze:#476 będzie na stałe w Będzinie, bo #757+758 emigruje do Gliwic.
Nie wiesz może czy ze składów #726+727 i #757+758 to będą jakieś dwie solówki (w jednym składzie czy składy z doczepami czynnymi)?
O ile nic się nie zmieniło, to oba te składy będą miały doczepy bez kabin.

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#434 Post autor: KZKGaPowicz » 24 mar 2014, 20:00

DW pisze:
KZKGaPowicz pisze:
Boguś pisze:#476 będzie na stałe w Będzinie, bo #757+758 emigruje do Gliwic.
Nie wiesz może czy ze składów #726+727 i #757+758 to będą jakieś dwie solówki (w jednym składzie czy składy z doczepami czynnymi)?
O ile nic się nie zmieniło, to oba te składy będą miały doczepy bez kabin.
Szkoda. :/ Dzięki. :)
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#435 Post autor: Boguś » 24 mar 2014, 22:26

Na pewno dwie kabiny będzie miał #751+752. Bardzo możliwie, że po remoncie nie wróci do Będzina.

Rafał z Helenki
Posty: 283
Rejestracja: 27 lut 2008, 18:21
Lokalizacja: Zabrze

#436 Post autor: Rafał z Helenki » 01 kwie 2014, 07:52

KZKGaPowicz pisze:
Boguś pisze:#476 będzie na stałe w Będzinie, bo #757+758 emigruje do Gliwic.
Nie wiesz może czy ze składów #726+727 i #757+758 to będą jakieś dwie solówki (w jednym składzie czy składy z doczepami czynnymi)?
Rafał z Helenki pisze:
Boguś pisze:
polaraxa pisze:Z dn. 15/03/2014 R-4 użyczyło R-2 #316-472 w związku ze zmianą rozkładów jazdy a tym samym zwiększonym zapotrzebowaniem na składy.
A przypadkiem nie jest to wymiana za #726+727? Tak właściwie to #316+ po wielu, wielu latach wrócił do domu.

#476 będzie na stałe w Będzinie, bo #757+758 emigruje do Gliwic.
#757+758 będzie za rezerwę? Np. gdy się zepsuje #653+654 bądź #685+686?
Cała 3 ma być obsadzona Moderusami.
To by tłumaczyło emigrację gliwickich wagonów, od 2012 r.
Grudzień 2012: #364+392 ląduje na Stroszku, i z tego co wiem, to na stałe, chociaż jak we wrześniu 2013 r. rozmawiałem na Stroszku z Adrianem, to mówił coś, o rychłej kasacji tego składu.
Czerwiec lub wrzesień 2013 r. (nie pamiętam dokładnie, dlatego użyłem słowa "lub") #558+559 ląduje na Zawodziu, w zamian #685+686 ląduje w Gliwicach, jako stała obsada na linię nr 3.
Marzec 2014 r. - do Będzina udaje się #476, a do Zawodzia #316+472, i to prawdopodobnie też na stałe.
:)

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#437 Post autor: Boguś » 01 kwie 2014, 22:35

Rafał z Helenki pisze:To by tłumaczyło emigrację gliwickich wagonów, od 2012 r.
Grudzień 2012: #364+392 ląduje na Stroszku, i z tego co wiem, to na stałe, chociaż jak we wrześniu 2013 r. rozmawiałem na Stroszku z Adrianem, to mówił coś, o rychłej kasacji tego składu.
Wcześniej był na Zawodziu za #659+660. Obecnie #364+392 jest na stałe na Stroszku.
Rafał z Helenki pisze:Marzec 2014 r. - do Będzina udaje się #476, a do Zawodzia #316+472, i to prawdopodobnie też na stałe.
Z tym #316+472 to jeszcze nic pewnego. Na razie jest to wypożyczenie. Jeśli zmodernizowany #726+727 pójdzie do Gliwic, to #316+472 będzie na stałe w Katowicach.

Natomiast #279+280 jest już na stałe na Stroszku.

polaraxa
Posty: 471
Rejestracja: 04 kwie 2013, 20:09
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

#438 Post autor: polaraxa » 18 kwie 2014, 19:07

Do 22/04/2014 wagony #599+600 mają wrócić z użyczenia dla R-3 do R-2.

Awatar użytkownika
tramwajarze z19
Posty: 2322
Rejestracja: 27 mar 2012, 13:35
Lokalizacja: Bytom - Karb
Kontakt:

#439 Post autor: tramwajarze z19 » 19 kwie 2014, 18:49

polaraxa pisze:Do 22/04/2014 wagony #599+600 mają wrócić z użyczenia dla R-3 do R-2.
Z dniem dzisiejszym skład #599+600 przebywa już na zajezdni w Katowicach.
Linia 179:TARNOWSKIE GÓRY DWORZEC - Lasowice - Nowe Chechło - Świerklaniec - Niezdara - Tąpkowice- Podtąpkowice - Ożarowice - Zendek - Zadzień - Mierzęcice - SIEDLISKA

179/3 #5504 :D

Rafał z Helenki
Posty: 283
Rejestracja: 27 lut 2008, 18:21
Lokalizacja: Zabrze

#440 Post autor: Rafał z Helenki » 27 kwie 2014, 14:55

A co z wagonem #742? #742 wypożyczono na Stroszek czy #490 do Gliwic? Pytam, bo 26.04.2014 oba wagony widziane na poc. 507.
:)

Awatar użytkownika
Penny
Posty: 9369
Rejestracja: 14 cze 2008, 20:27
Lokalizacja: Chorzów

#441 Post autor: Penny » 27 kwie 2014, 20:22

Rafał z Helenki pisze:A co z wagonem #742? #742 wypożyczono na Stroszek czy #490 do Gliwic? Pytam, bo 26.04.2014 oba wagony widziane na poc. 507.
Pociąg 507 jest obsługiwany przez Gliwice, więc #490 poszedł do Gliwic.

Seba77
Posty: 11330
Rejestracja: 25 sie 2012, 10:14
Lokalizacja: Pszczyna

#442 Post autor: Seba77 » 27 kwie 2014, 20:32

Co do tej migracji, to bym nie był pewien, bo wagon #490 stał po 12 jako rezerwa na Placu Sikorskiego, a #742 pojechał za niego.

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#443 Post autor: Boguś » 27 kwie 2014, 21:52

Seba77 pisze:Co do tej migracji, to bym nie był pewien, bo wagon #490 stał po 12 jako rezerwa na Placu Sikorskiego, a #742 pojechał za niego.
W nocy z dnia 26 na 27 kwietnia #490 obsługiwał poc. 503.

polaraxa
Posty: 471
Rejestracja: 04 kwie 2013, 20:09
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

#444 Post autor: polaraxa » 16 cze 2014, 13:53

Z dn 16/06/2014 wagony #726+727 zostały zdjęte ze stanu R-2 Zawodzie.

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#445 Post autor: Boguś » 19 cze 2014, 16:58

polaraxa pisze:Z dn 16/06/2014 wagony #726+727 zostały zdjęte ze stanu R-2 Zawodzie.
Poszły do Gliwic?

Edycja 23.06.2014
Według dzisiejszych obsad wynika, że skład #364+392 powędrował na Zawodzie. Zastanawiam się w jakim celu? Stroszek też nie ma nadmiaru składów.

hanys76
Posty: 9055
Rejestracja: 12 lis 2006, 16:03
Lokalizacja: Górny Śląsk

#446 Post autor: hanys76 » 24 cze 2014, 05:16

Boguś pisze:
polaraxa pisze:Z dn 16/06/2014 wagony #726+727 zostały zdjęte ze stanu R-2 Zawodzie.
Poszły do Gliwic?

Edycja 23.06.2014
Według dzisiejszych obsad wynika, że skład #364+392 powędrował na Zawodzie. Zastanawiam się w jakim celu? Stroszek też nie ma nadmiaru składów.
Nie powędrował, to ja źle wpisałem, bo to był 316+472, więc nic się nie zmieniło.

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#447 Post autor: KZKGaPowicz » 25 cze 2014, 13:28

Skład Moderusów #726+727 trafił do Gliwic.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

Rafał z Helenki
Posty: 283
Rejestracja: 27 lut 2008, 18:21
Lokalizacja: Zabrze

#448 Post autor: Rafał z Helenki » 28 cze 2014, 10:43

Skoro dzisiaj w południe ma zostać otwarty ponownie odcinek Łagiewniki-Bytom, to mam rozumieć, że żelazka wypożyczone 27.08.2010 r. z Gliwic na Stroszek wrócą do Gliwic?
:)

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#449 Post autor: KZKGaPowicz » 28 cze 2014, 10:47

Rafał z Helenki pisze:Skoro dzisiaj w południe ma zostać otwarty ponownie odcinek Łagiewniki-Bytom, to mam rozumieć, że żelazka wypożyczone 27.08.2010 r. z Gliwic na Stroszek wrócą do Gliwic?
Nie jest to jeszcze przesądzone. One mają tam ponoć zostać na stałe, ale to w tej chwili nieoficjalne informacje. Oprócz nich mają jeszcze #620, który w ostatnim czasie otrzymał połówkowy pantograf po kilku latach przerwy. Tyle, że Gliwice są za stratą, bo mają tylko ZURki #254 i 255, a Stroszek ma 4 gliwickie wagony.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

hanys76
Posty: 9055
Rejestracja: 12 lis 2006, 16:03
Lokalizacja: Górny Śląsk

#450 Post autor: hanys76 » 24 sie 2014, 13:38

Od dzisiaj składy 364+392 oraz 558+559 są na Stroszku, do obsługi linii 7 od jutra.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości