Haha jak widać OTK-2 jest zbyt nowoczesny i schowali go na lepsze czasyPatrykBe pisze:I dostał pantograf OTK-1.
Migracje, wypożyczenia wagonów 105N
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Też tak uważam.hanys76 pisze:Podejrzewam że pantograf otk 1 to mu założyli, jeszcze na Zawodziu zanim go oddali. Wyszli z założenia że na Stroszek nie ma co, dawac zbyt dobrych wagonów bo i tak je zajadą.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]
Potwierdzam. Jeździł dziś na 19 i przedni wyświetlacz na pewno miał.tramwajarze z19 pisze:Nie usuneli mu żadnych wyświetlaczy tylko ma tablice "włożone" w wyświetlacz,działa mu tylko przedni.Boguś pisze:Jeśli usunęli mu wyświetlacze, to tego składu już na Zawodziu nie zobaczymy.hanys76 pisze:Patryk dziś mi pisał że w 599+600 Stroszek już zdemontował wyświetlacze i założyli kasetki.
-
- Posty: 283
- Rejestracja: 27 lut 2008, 18:21
- Lokalizacja: Zabrze
Re: 2014.01.02
Zaintrygował mnie #599+600 na 19-tce. Czyżby początek wielkich przerzutów, a może Zawodzie weszło na jeden z pociągów 19-tki? W sumie dziwne by to było, skoro na podmianie pojawił się, od zawsze stroszkowy #272+273Seba77 pisze: 1909 #599+600 -> #272+273
1910 #354+355 -> #599+600
Ostatnio zmieniony 03 sty 2014, 13:48 przez Rafał z Helenki, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: 2014.01.02
Ktoś parę dni temu pisał już, że ten skład przechodzi na stan zajezdni Stroszek. Dalsze migracje na pewno będą.Rafał z Helenki pisze:Zaintrygował mnie #599+600 na 19-tce.
-
- Posty: 283
- Rejestracja: 27 lut 2008, 18:21
- Lokalizacja: Zabrze
Jeśli chodzi o #599+600 póki co nie ma oficjalnego przeniesienia z R-2 do R-3, więc traktowałbym to jako użyczenie. A jeśli chodzi o tablice to działały wszystkie /3 duże 1 mała/ widać w Bytomiu nie ma komu wgrać do autokomputera LINII AWARYJNYCH R-3.
Ostatnio zmieniony 03 sty 2014, 21:12 przez polaraxa, łącznie zmieniany 1 raz.
Na linii T4 zawsze są Wiedeńczyki Zobaczymy jak, będzie gdy wróci jedynkaRafał z Helenki pisze:Poza tym wczoraj, około godziny 16:05, spod zajezdni jechałem jakimś wiedeńcem na 4-rce, z przystanku Gliwice zajezdnia, w kierunku Zabrza.
Ostatnio zmieniony 04 sty 2014, 09:53 przez DTSN, łącznie zmieniany 1 raz.
DTSN
NIE POZWÓLMY LIKWIDOWAĆ LINII TRAMWAJOWYCH !
NIE POZWÓLMY LIKWIDOWAĆ LINII TRAMWAJOWYCH !
No i tutaj się nie zgodzę działał mu tylko przedni wyświetlacz ,a po boku w 1 wozie i w 2 wozie były tablice dane na wyświetlacz .Niewiem jak to było z tyłu.A Jak myślisz czy r-3 ma klucz do programowania wyświetlaczy ?polaraxa pisze:Jeśli chodzi o #599+600 póki co nie ma oficjalnego przeniesienia z R-2 do R-3, więc traktowałbym to jako użyczenie. A jeśli chodzi o tablice to działały wszystkie /3 duże 1 mała/ widać w Bytomiu nie ma komu wgrać do autokomputera LINII AWARYJNYCH R-3.
Legenda:
* - wagon przygotowywany do wyjazdu
R - numer pociągu z rozkładu
* - wagon przygotowywany do wyjazdu
R - numer pociągu z rozkładu
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
To może mogliby postarać się o taki klucz, a jak nie, to zamówić.PatrykBe pisze:No i tutaj się nie zgodzę działał mu tylko przedni wyświetlacz ,a po boku w 1 wozie i w 2 wozie były tablice dane na wyświetlacz .Niewiem jak to było z tyłu.A Jak myślisz czy r-3 ma klucz do programowania wyświetlaczy ?polaraxa pisze:Jeśli chodzi o #599+600 póki co nie ma oficjalnego przeniesienia z R-2 do R-3, więc traktowałbym to jako użyczenie. A jeśli chodzi o tablice to działały wszystkie /3 duże 1 mała/ widać w Bytomiu nie ma komu wgrać do autokomputera LINII AWARYJNYCH R-3.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]
- grillmaster
- Posty: 1204
- Rejestracja: 29 cze 2008, 17:58
- Lokalizacja: Katowice
- tramwajarze z19
- Posty: 2322
- Rejestracja: 27 mar 2012, 13:35
- Lokalizacja: Bytom - Karb
- Kontakt:
Dziś działały mu wszystkie tzn.wyświetlały normalnie już wyświetlacze w tym składzie.grillmaster pisze:Co to ma do rzeczy, skoro jeździł na 19, bo akurat wagony z Zawodzia mają wgraną 19?polaraxa pisze: A jeśli chodzi o tablice to działały wszystkie /3 duże 1 mała/ widać w Bytomiu nie ma komu wgrać do autokomputera LINII AWARYJNYCH R-3.
Linia 179:TARNOWSKIE GÓRY DWORZEC - Lasowice - Nowe Chechło - Świerklaniec - Niezdara - Tąpkowice- Podtąpkowice - Ożarowice - Zendek - Zadzień - Mierzęcice - SIEDLISKA
179/3 #5504
179/3 #5504
Panowie każda zajezdnia ma swoje linie awaryjne na karcie RAM i aby ją obsłużyć potrzebny jest klucz z uprawnieniami inny niż posiadają motorowi. Możliwe że zmienili mu autokomputer i dlatego tablice nie działały. O ile mi wiadomo to tylko Zawodzie posiada wszystkie autokomputery z możliwością obsługi tablic
- grillmaster
- Posty: 1204
- Rejestracja: 29 cze 2008, 17:58
- Lokalizacja: Katowice
To niech porozpinają ZURki i Moderusy.hanys76 pisze:Wagon #639 podobno został przeniesiony na Zawodzie. Powodem jest brak solówek na Zawodziu, przez to muszą wysyłac składy na nocki.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez grillmaster, łącznie zmieniany 1 raz.
- tramwajarze z19
- Posty: 2322
- Rejestracja: 27 mar 2012, 13:35
- Lokalizacja: Bytom - Karb
- Kontakt:
A za niego przyjedzie jakiś wagon, tak jak na przykład za #622 przyjechał na Stroszek #760?DWD pisze:#553 w dniu wczorajszym w godz wieczornym wyjechał ze Stroszka w podróż do Będzina także jest już w swojej macierzystej zajezdni.
Linia 179:TARNOWSKIE GÓRY DWORZEC - Lasowice - Nowe Chechło - Świerklaniec - Niezdara - Tąpkowice- Podtąpkowice - Ożarowice - Zendek - Zadzień - Mierzęcice - SIEDLISKA
179/3 #5504
179/3 #5504
To pytanie trzeba by skierować do osób odpowiedzialnych za tabor.tramwajarze z19 pisze:A za niego przyjedzie jakiś wagon, tak jak na przykład za #622 przyjechał na Stroszek #760?DWD pisze:#553 w dniu wczorajszym w godz wieczornym wyjechał ze Stroszka w podróż do Będzina także jest już w swojej macierzystej zajezdni.
Oraz, jak informuje Iwo, gliwicki #476.polaraxa pisze:Z dn. 20/02/2014 z R-2 do R-1 zostały użyczone dwie solówki #340 i #661
Ma to związek z wciąż rosnącą liczbą wozów potrzebnych do obsługi. W poniedziałek potrzebny będzie dodatkowy skład i solówka na 26. Być może na 15-stce również solówki zostaną zamienione na składy (dziś zamiast 2 z 3 solówek kursowały składy).
Z dn. 15/03/2014 R-4 użyczyło R-2 #316-472 w związku ze zmianą rozkładów jazdy a tym samym zwiększonym zapotrzebowaniem na składy.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez polaraxa, łącznie zmieniany 1 raz.
A przypadkiem nie jest to wymiana za #726+727? Tak właściwie to #316+ po wielu, wielu latach wrócił do domu.polaraxa pisze:Z dn. 15/03/2014 R-4 użyczyło R-2 #316-472 w związku ze zmianą rozkładów jazdy a tym samym zwiększonym zapotrzebowaniem na składy.
#476 będzie na stałe w Będzinie, bo #757+758 emigruje do Gliwic.
-
- Posty: 283
- Rejestracja: 27 lut 2008, 18:21
- Lokalizacja: Zabrze
#757+758 będzie za rezerwę? Np. gdy się zepsuje #653+654 bądź #685+686?Boguś pisze:A przypadkiem nie jest to wymiana za #726+727? Tak właściwie to #316+ po wielu, wielu latach wrócił do domu.polaraxa pisze:Z dn. 15/03/2014 R-4 użyczyło R-2 #316-472 w związku ze zmianą rozkładów jazdy a tym samym zwiększonym zapotrzebowaniem na składy.
#476 będzie na stałe w Będzinie, bo #757+758 emigruje do Gliwic.
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Nie wiesz może czy ze składów #726+727 i #757+758 to będą jakieś dwie solówki (w jednym składzie czy składy z doczepami czynnymi)?Boguś pisze:#476 będzie na stałe w Będzinie, bo #757+758 emigruje do Gliwic.
Cała 3 ma być obsadzona Moderusami.Rafał z Helenki pisze:#757+758 będzie za rezerwę? Np. gdy się zepsuje #653+654 bądź #685+686?Boguś pisze:A przypadkiem nie jest to wymiana za #726+727? Tak właściwie to #316+ po wielu, wielu latach wrócił do domu.polaraxa pisze:Z dn. 15/03/2014 R-4 użyczyło R-2 #316-472 w związku ze zmianą rozkładów jazdy a tym samym zwiększonym zapotrzebowaniem na składy.
#476 będzie na stałe w Będzinie, bo #757+758 emigruje do Gliwic.
Ostatnio zmieniony 01 kwie 2014, 10:19 przez KZKGaPowicz, łącznie zmieniany 1 raz.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Szkoda. :/ Dzięki.DW pisze:O ile nic się nie zmieniło, to oba te składy będą miały doczepy bez kabin.KZKGaPowicz pisze:Nie wiesz może czy ze składów #726+727 i #757+758 to będą jakieś dwie solówki (w jednym składzie czy składy z doczepami czynnymi)?Boguś pisze:#476 będzie na stałe w Będzinie, bo #757+758 emigruje do Gliwic.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]
-
- Posty: 283
- Rejestracja: 27 lut 2008, 18:21
- Lokalizacja: Zabrze
To by tłumaczyło emigrację gliwickich wagonów, od 2012 r.KZKGaPowicz pisze:Nie wiesz może czy ze składów #726+727 i #757+758 to będą jakieś dwie solówki (w jednym składzie czy składy z doczepami czynnymi)?Boguś pisze:#476 będzie na stałe w Będzinie, bo #757+758 emigruje do Gliwic.
Cała 3 ma być obsadzona Moderusami.Rafał z Helenki pisze:#757+758 będzie za rezerwę? Np. gdy się zepsuje #653+654 bądź #685+686?Boguś pisze:A przypadkiem nie jest to wymiana za #726+727? Tak właściwie to #316+ po wielu, wielu latach wrócił do domu.polaraxa pisze:Z dn. 15/03/2014 R-4 użyczyło R-2 #316-472 w związku ze zmianą rozkładów jazdy a tym samym zwiększonym zapotrzebowaniem na składy.
#476 będzie na stałe w Będzinie, bo #757+758 emigruje do Gliwic.
Grudzień 2012: #364+392 ląduje na Stroszku, i z tego co wiem, to na stałe, chociaż jak we wrześniu 2013 r. rozmawiałem na Stroszku z Adrianem, to mówił coś, o rychłej kasacji tego składu.
Czerwiec lub wrzesień 2013 r. (nie pamiętam dokładnie, dlatego użyłem słowa "lub") #558+559 ląduje na Zawodziu, w zamian #685+686 ląduje w Gliwicach, jako stała obsada na linię nr 3.
Marzec 2014 r. - do Będzina udaje się #476, a do Zawodzia #316+472, i to prawdopodobnie też na stałe.
Wcześniej był na Zawodziu za #659+660. Obecnie #364+392 jest na stałe na Stroszku.Rafał z Helenki pisze:To by tłumaczyło emigrację gliwickich wagonów, od 2012 r.
Grudzień 2012: #364+392 ląduje na Stroszku, i z tego co wiem, to na stałe, chociaż jak we wrześniu 2013 r. rozmawiałem na Stroszku z Adrianem, to mówił coś, o rychłej kasacji tego składu.
Z tym #316+472 to jeszcze nic pewnego. Na razie jest to wypożyczenie. Jeśli zmodernizowany #726+727 pójdzie do Gliwic, to #316+472 będzie na stałe w Katowicach.Rafał z Helenki pisze:Marzec 2014 r. - do Będzina udaje się #476, a do Zawodzia #316+472, i to prawdopodobnie też na stałe.
Natomiast #279+280 jest już na stałe na Stroszku.
- tramwajarze z19
- Posty: 2322
- Rejestracja: 27 mar 2012, 13:35
- Lokalizacja: Bytom - Karb
- Kontakt:
Z dniem dzisiejszym skład #599+600 przebywa już na zajezdni w Katowicach.polaraxa pisze:Do 22/04/2014 wagony #599+600 mają wrócić z użyczenia dla R-3 do R-2.
Linia 179:TARNOWSKIE GÓRY DWORZEC - Lasowice - Nowe Chechło - Świerklaniec - Niezdara - Tąpkowice- Podtąpkowice - Ożarowice - Zendek - Zadzień - Mierzęcice - SIEDLISKA
179/3 #5504
179/3 #5504
-
- Posty: 283
- Rejestracja: 27 lut 2008, 18:21
- Lokalizacja: Zabrze
Nie powędrował, to ja źle wpisałem, bo to był 316+472, więc nic się nie zmieniło.Boguś pisze:Poszły do Gliwic?polaraxa pisze:Z dn 16/06/2014 wagony #726+727 zostały zdjęte ze stanu R-2 Zawodzie.
Edycja 23.06.2014
Według dzisiejszych obsad wynika, że skład #364+392 powędrował na Zawodzie. Zastanawiam się w jakim celu? Stroszek też nie ma nadmiaru składów.
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
-
- Posty: 283
- Rejestracja: 27 lut 2008, 18:21
- Lokalizacja: Zabrze
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Nie jest to jeszcze przesądzone. One mają tam ponoć zostać na stałe, ale to w tej chwili nieoficjalne informacje. Oprócz nich mają jeszcze #620, który w ostatnim czasie otrzymał połówkowy pantograf po kilku latach przerwy. Tyle, że Gliwice są za stratą, bo mają tylko ZURki #254 i 255, a Stroszek ma 4 gliwickie wagony.Rafał z Helenki pisze:Skoro dzisiaj w południe ma zostać otwarty ponownie odcinek Łagiewniki-Bytom, to mam rozumieć, że żelazka wypożyczone 27.08.2010 r. z Gliwic na Stroszek wrócą do Gliwic?
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości