Migracje, wypożyczenia wagonów 105N

Dyskusje o wagonach serii Konstal 105N i pochodnych.
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
Damian_1947
Posty: 1120
Rejestracja: 17 lis 2011, 19:05
Lokalizacja: Sosnowiec

#301 Post autor: Damian_1947 » 25 sty 2013, 21:41

Boguś pisze:
R_G pisze:Z kolei jeśli idzie o zwykłe 105Na w Będzinie. Gdyby odjąć #627 i #667 (tych 15.01.13 nie było) oraz #645+646 (które widnieją jako 105N HF) to wyjdzie, że #279+280 oraz #629+630 się z Będzina wyprowadziły.
Sprawę z #279+280 i #629+630 postaram się potwierdzić.
Z tego co wiem to #279+280 jest wypożyczony do Zawodzia, a #629+630 jest zastępstwem za wypożyczony wcześniej #279+280, który mamy w Zawodziu, ale nie wiem czy wróci, możliwe, że przejdzie na stan R-3 w zamian za #645+646 po modernizacji.
Ostatnio zmieniony 23 paź 2013, 11:17 przez Damian_1947, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam ;)

Awatar użytkownika
Przemek
Posty: 456
Rejestracja: 10 sty 2010, 15:40
Lokalizacja: Budapest

#302 Post autor: Przemek » 20 lut 2013, 22:39

#614 jeździł wczoraj na 7, zatem chyba Stroszek go sobie wypożyczył.

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#303 Post autor: KZKGaPowicz » 21 lut 2013, 09:32

Za to #774 na "1". 13 E1 i jeszcze im zabrakło.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

Awatar użytkownika
grillmaster
Posty: 1204
Rejestracja: 29 cze 2008, 17:58
Lokalizacja: Katowice

#304 Post autor: grillmaster » 06 mar 2013, 22:52

#629+630 kursował dziś na 20, więc jest na Zawodziu.

hanys76
Posty: 9058
Rejestracja: 12 lis 2006, 16:03
Lokalizacja: Górny Śląsk

#305 Post autor: hanys76 » 10 mar 2013, 15:28

Przecież skład 629+630 znajduje się obecnie na Zawodziu, a nie na Stroszku wobec czego przenosze wypożyczenie na Zawodzie.
Ostatnio zmieniony 23 paź 2013, 11:18 przez hanys76, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Patryk105
Posty: 1690
Rejestracja: 01 paź 2007, 19:42
Lokalizacja: Chorzów

#306 Post autor: Patryk105 » 19 mar 2013, 17:07

Skład #364+392 jest na Zawodziu, dziś na poc.111.
Pozdrawiam ;)

Awatar użytkownika
PatrykBe
Posty: 729
Rejestracja: 27 mar 2013, 08:04
Lokalizacja: Bytom

#307 Post autor: PatrykBe » 27 mar 2013, 14:07

614 jest w Gliwicach.
Legenda:
* - wagon przygotowywany do wyjazdu
R - numer pociągu z rozkładu

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#308 Post autor: Boguś » 29 mar 2013, 21:05

PatrykBe pisze:614 jest w Gliwicach.
Od dawna tam jest.

Edycja 08.04
Według dzisiejszych obsad, do Gliwic powędrował skład #495+496. Od poniedziałku Gliwice na linie wypuszczają 14 składów.

polaraxa
Posty: 471
Rejestracja: 04 kwie 2013, 20:09
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

#309 Post autor: polaraxa » 04 kwie 2013, 20:32

Oficjalnie na stanie R-1:
#694, #700, #701+748, #645, #646

Oficjalnie na stanie R-2:
#279+280, #669, #670

Oficjalnie na stanie R-4:
#659, #660

Składy #629+630 i #364+392 są wypożyczone odpowiednio z R-1 i R-4 do R-2

Post poprawiony
// Boguś
Ostatnio zmieniony 06 kwie 2013, 17:43 przez polaraxa, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Damian_1947
Posty: 1120
Rejestracja: 17 lis 2011, 19:05
Lokalizacja: Sosnowiec

#310 Post autor: Damian_1947 » 04 kwie 2013, 21:09

polaraxa pisze:279-280 są już oficjalnie na stanie R-2 629-630 oraz 364-392 na użyczeniu z R-1 i R-4 dla R-2 669 oraz 670 oficjalnie na stanie R-2 a 694,700 na stanie R-1 701-748,645-646 na stanie R-1 659-660 na stanie R-4
Czyli do zrobienia trójskładu, #279+280 trzeba będzie ciągnąć z R2... super.
Pozdrawiam ;)

DTSN
Posty: 198
Rejestracja: 12 lip 2010, 15:02
Lokalizacja: Cały Śląsk

#311 Post autor: DTSN » 04 kwie 2013, 21:37

Koledzy możecie mnie ''oświecić'' co to znaczy ''Czyli do zrobienia trójskładu, #279+280 trzeba będzie ciągnąć z R2... super.'' ? :P
DTSN
NIE POZWÓLMY LIKWIDOWAĆ LINII TRAMWAJOWYCH !

Awatar użytkownika
Damian_1947
Posty: 1120
Rejestracja: 17 lis 2011, 19:05
Lokalizacja: Sosnowiec

#312 Post autor: Damian_1947 » 05 kwie 2013, 00:55

DTSN pisze:Koledzy możecie mnie ''oświecić'' co to znaczy ''Czyli do zrobienia trójskładu, #279+280 trzeba będzie ciągnąć z R2... super.'' ? :P
Proszę bardzo. Była idea zorganizowania imprezy tramwajowej trój-składem 105-tek :) właśnie z wagonami #279+280, które były na stanie R1 i tam była możliwość spięcia trój-składu. Już wszystko jasne, jak słońce?
Pozdrawiam ;)

DTSN
Posty: 198
Rejestracja: 12 lip 2010, 15:02
Lokalizacja: Cały Śląsk

#313 Post autor: DTSN » 05 kwie 2013, 08:38

Teraz juz jasne jak słońce Dziękuje :P Lepiej się zapytać niż palnąć głupotę.
DTSN
NIE POZWÓLMY LIKWIDOWAĆ LINII TRAMWAJOWYCH !

polaraxa
Posty: 471
Rejestracja: 04 kwie 2013, 20:09
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

#314 Post autor: polaraxa » 06 kwie 2013, 21:06

Niczego nie trzeba ciągac. Wydaje mi się, że wystarczy pismo do kierownika r-2 i do #279-280 dopnie się doczepę #-282 i możecie śmigac trój składem 3*105na po trasach śląska i zagłębia. Panowie odrobina wiary i chęci.

Nie krzycz tak.
// Boguś

Poprawiłem. /DW
Ostatnio zmieniony 07 kwie 2013, 19:33 przez polaraxa, łącznie zmieniany 2 razy.

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#315 Post autor: DW » 06 kwie 2013, 22:35

polaraxa pisze:NICZEGO NIE TRZEBA CIĄGAC WYDAJE MI SIĘ ŻE WYSTARCZY PISMO DO KIEROWNIKA R-2 I DO #279-280 DOPNIE SIĘ DOCZEPĘ #-282 I MOŻECIE ŚMIGAC TRÓJ SKŁADEM 3*105Na PO TRASACH ŚLĄSKA I ZAGŁĘBIA PANOWIE ODROBINA WIARY I CHĘCI
W Będzinie rok temu był już testowany trójskład #274+279+280. W grę wchodzi doczepienie solówki do składu z przodu (z uwagi na konieczność jazdy na dwóch pantografach). Impreza trójskładem miała się odbyć w Będzinie i Dąbrowie Górniczej, stąd najlepszym rozwiązaniem byłoby użycie będzińskich wozów.

Awatar użytkownika
Damian_1947
Posty: 1120
Rejestracja: 17 lis 2011, 19:05
Lokalizacja: Sosnowiec

#316 Post autor: Damian_1947 » 07 kwie 2013, 00:58

DW pisze:
polaraxa pisze:NICZEGO NIE TRZEBA CIĄGAC WYDAJE MI SIĘ ŻE WYSTARCZY PISMO DO KIEROWNIKA R-2 I DO #279-280 DOPNIE SIĘ DOCZEPĘ #-282 I MOŻECIE ŚMIGAC TRÓJ SKŁADEM 3*105Na PO TRASACH ŚLĄSKA I ZAGŁĘBIA PANOWIE ODROBINA WIARY I CHĘCI
W Będzinie rok temu był już testowany trójskład #274+279+280. W grę wchodzi doczepienie solówki do składu z przodu (z uwagi na konieczność jazdy na dwóch pantografach). Impreza trójskładem miała się odbyć w Będzinie i Dąbrowie Górniczej, stąd najlepszym rozwiązaniem byłoby użycie będzińskich wozów.
No właśnie, trzeba wreszcie tą imprezę doprowadzić do skutku, bo się za ten czas wagony posypią :)
Pozdrawiam ;)

polaraxa
Posty: 471
Rejestracja: 04 kwie 2013, 20:09
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

#317 Post autor: polaraxa » 07 kwie 2013, 12:19

Sorki Panowie ale nie rozumiem jaka to różnica. #262+279+280 lub #279+280+282. W pierwszej konfiguracji pierwszy i drugi wagon ma pantograf u góry a w drugiej pierwszy i trzeci. Pytanie brzmi czy na terenie R-1 są sprawne "blokady" zwrotnic? Czy w wagonie #280 są sprawne gniazda KOL ?

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#318 Post autor: DW » 07 kwie 2013, 14:06

polaraxa pisze:Sorki Panowie ale nie rozumiem jaka to różnica. #262+279+280 lub #279+280+282. W pierwszej konfiguracji pierwszy i drugi wagon ma pantograf u góry a w drugiej pierwszy i trzeci. Pytanie brzmi czy na terenie R-1 są sprawne "blokady" zwrotnic? Czy w wagonie #280 są sprawne gniazda KOL ?
Chodzi właśnie o zwrotnice. Gdzieś blokada nie zadziała i byśmy go postawili w poprzek ;) Ponadto omawiany wcześniej trójskład był już testowany i wszystko było ok a nie musi tak być w przypadku każdej konfiguracji.

Awatar użytkownika
Damian_1947
Posty: 1120
Rejestracja: 17 lis 2011, 19:05
Lokalizacja: Sosnowiec

#319 Post autor: Damian_1947 » 07 kwie 2013, 14:15

Ponoć poza składem #274+279+280, były sprawdzane inne konfiguracje i jest jeszcze jeden jakiś wagon, który możemy doczepić od przodu #279+280. :) Numeru tego wozu nie znam.
Pozdrawiam ;)

Awatar użytkownika
Iwo
Posty: 409
Rejestracja: 03 gru 2010, 21:14
Lokalizacja: Będzin

#320 Post autor: Iwo » 07 kwie 2013, 15:55

DW pisze:
polaraxa pisze:Sorki Panowie ale nie rozumiem jaka to różnica. #262+279+280 lub #279+280+282. W pierwszej konfiguracji pierwszy i drugi wagon ma pantograf u góry a w drugiej pierwszy i trzeci. Pytanie brzmi czy na terenie R-1 są sprawne "blokady" zwrotnic? Czy w wagonie #280 są sprawne gniazda KOL ?
Chodzi właśnie o zwrotnice. Gdzieś blokada nie zadziała i byśmy go postawili w poprzek ;) Ponadto omawiany wcześniej trójskład był już testowany i wszystko było ok a nie musi tak być w przypadku każdej konfiguracji.
Generalnie nie ma problemu z tym, że pojadą trzy wagony na dwa pantografy - zależy kto pojedzie... I tyle.
Publikuję tylko informacje nie stanowiące tajemnicy przedsiębiorstwa.(Dz.U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 ze zm. ) Wypowiedzi prezentowane na tym forum są moimi prywatnymi opiniami i nie są oficjalnym stanowiskiem spółki Tramwaje Śląskie S.A.

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#321 Post autor: Boguś » 07 kwie 2013, 18:06

Damian_1947 pisze:Ponoć poza składem #274+279+280, były sprawdzane inne konfiguracje i jest jeszcze jeden jakiś wagon, który możemy doczepić od przodu #279+280. :) Numeru tego wozu nie znam.
To się podepnie trupa #284 :-P

Flash
Posty: 74
Rejestracja: 16 paź 2011, 11:47
Lokalizacja: Sosnowiec

#322 Post autor: Flash » 26 kwie 2013, 18:25

Że się ośmielę... Na jaką okazję ma być spinany trójskład w najbliższym czasie?

Awatar użytkownika
Damian_1947
Posty: 1120
Rejestracja: 17 lis 2011, 19:05
Lokalizacja: Sosnowiec

#323 Post autor: Damian_1947 » 26 kwie 2013, 22:14

Flash pisze:Że się ośmielę... Na jaką okazję ma być spinany trójskład w najbliższym czasie?
Na pewno nie w najbliższym czasie z racji remontów. Był pomysł takiej imprezy rok temu, ale pewne osoby nie dopuściły do jej realizacji.
Pozdrawiam ;)

Awatar użytkownika
PatrykBe
Posty: 729
Rejestracja: 27 mar 2013, 08:04
Lokalizacja: Bytom

#324 Post autor: PatrykBe » 10 maja 2013, 07:11

Skład #495+496 jest na Stroszku.
Legenda:
* - wagon przygotowywany do wyjazdu
R - numer pociągu z rozkładu

polaraxa
Posty: 471
Rejestracja: 04 kwie 2013, 20:09
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

#325 Post autor: polaraxa » 14 cze 2013, 12:03

Oficjalnie od 10.06 wagony #728 i #768 na stanie R-1. #756+755 na stanie R-2. #685-#686 przekazany do modernizacji do ZUR Ch-ów
Ostatnio zmieniony 14 cze 2013, 21:54 przez polaraxa, łącznie zmieniany 1 raz.

Rafał z Helenki
Posty: 283
Rejestracja: 27 lut 2008, 18:21
Lokalizacja: Zabrze

#326 Post autor: Rafał z Helenki » 23 sie 2013, 08:35

We wczorajszym DPD widziałem #364+392, na linii nr 19. Czyżby kolejne wypożyczenie na Stroszek?
:)

Awatar użytkownika
PatrykBe
Posty: 729
Rejestracja: 27 mar 2013, 08:04
Lokalizacja: Bytom

#327 Post autor: PatrykBe » 23 sie 2013, 08:46

Rafał z Helenki pisze:We wczorajszym DPD widziałem #364+392, na linii nr 19. Czyżby kolejne wypożyczenie na Stroszek?
Tak.
Legenda:
* - wagon przygotowywany do wyjazdu
R - numer pociągu z rozkładu

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#328 Post autor: KZKGaPowicz » 23 sie 2013, 13:19

PatrykBe pisze:
Rafał z Helenki pisze:We wczorajszym DPD widziałem #364+392, na linii nr 19. Czyżby kolejne wypożyczenie na Stroszek?
Tak.
On przejdzie na stałe na Stroszek. Dotrze tam również najprawdopodobniej #264+265 oraz #629+630.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

Awatar użytkownika
tramwajarze z19
Posty: 2322
Rejestracja: 27 mar 2012, 13:35
Lokalizacja: Bytom - Karb
Kontakt:

#329 Post autor: tramwajarze z19 » 23 sie 2013, 15:29

KZKGaPowicz pisze:Dotrze tam również najprawdopodobniej #264+265 oraz #629+630.
#264+265 i #629+630 pójdą na stałe na stroszek :shock:
Linia 179:TARNOWSKIE GÓRY DWORZEC - Lasowice - Nowe Chechło - Świerklaniec - Niezdara - Tąpkowice- Podtąpkowice - Ożarowice - Zendek - Zadzień - Mierzęcice - SIEDLISKA

179/3 #5504 :D

116Nd#808
Posty: 208
Rejestracja: 31 mar 2008, 11:03
Lokalizacja: Bytom

#330 Post autor: 116Nd#808 » 23 sie 2013, 17:07

tramwajarze z19 pisze:#629+630
To się na zajezdni ucieszą. :lol:

Awatar użytkownika
PatrykBe
Posty: 729
Rejestracja: 27 mar 2013, 08:04
Lokalizacja: Bytom

#331 Post autor: PatrykBe » 23 sie 2013, 20:32

116Nd#808 pisze:
tramwajarze z19 pisze:#629+630
To się na zajezdni ucieszą. :lol:
Ale niby czemu mają iść na stałe.
Legenda:
* - wagon przygotowywany do wyjazdu
R - numer pociągu z rozkładu

116Nd#808
Posty: 208
Rejestracja: 31 mar 2008, 11:03
Lokalizacja: Bytom

#332 Post autor: 116Nd#808 » 23 sie 2013, 20:35

Nieważne na ile czasu, ważne że to heblisko nieludzkie... :p Zresztą #364+392 też nie lepszy...

DWD
Posty: 242
Rejestracja: 29 maja 2012, 13:56
Lokalizacja: Zabrze

#333 Post autor: DWD » 24 sie 2013, 10:13

Parodia :shock: A może by tak oddać #645+646 zamiast złomu na kółkach. Ekhh Będzin (Tramwaje Śląskie tylko Śląskie :!: )

116Nd#808
Posty: 208
Rejestracja: 31 mar 2008, 11:03
Lokalizacja: Bytom

#334 Post autor: 116Nd#808 » 24 sie 2013, 10:15

A to #629+630 już z Katowic do Będzina wrócił?

A zarówno #364+392 jak i #629+630 to złomy przez duże Z... :P

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#335 Post autor: Boguś » 24 sie 2013, 21:10

#364+392 i #629+630 zostały na stałe przeniesione na Stroszek. Zawodzie ma oddać jeszcze jeden skład (#264+265 lub #250+251). A powodem tych przenosin jest planowana kasacja wszystkich bytomskich wagonów 105N.
Ostatnio zmieniony 24 sie 2013, 21:11 przez Boguś, łącznie zmieniany 1 raz.

116Nd#808
Posty: 208
Rejestracja: 31 mar 2008, 11:03
Lokalizacja: Bytom

#336 Post autor: 116Nd#808 » 24 sie 2013, 21:11

Boguś pisze:#364+392 i #629+630 zostały na stałe przeniesione na Stroszek. Zawodzie ma oddać jeszcze jeden skład. A powodem tych przenosin jest planowana kasacja wszystkich bytomskich wagonów 105N.
No i po to rozpinają #354+355... A, no tak, przecież #470 też trzeba zastapić... :roll:

Awatar użytkownika
Penny
Posty: 9369
Rejestracja: 14 cze 2008, 20:27
Lokalizacja: Chorzów

#337 Post autor: Penny » 24 sie 2013, 21:11

DWD pisze:Parodia :shock: A może by tak oddać #645+646 zamiast złomu na kółkach. Ekhh Będzin (Tramwaje Śląskie tylko Śląskie :!: )
Skoro już uprawiamy taką zaściankowość, to zauważ, że #728 i #768 jakoś do Będzina poszły. Pogadaj może z władzami Będzina czy są skłonne płacić 10% więcej stawki za zmodernizowane wagony... bo podobno nie bardzo, co dla mnie osobiście jest po prostu przykre.

DWD
Posty: 242
Rejestracja: 29 maja 2012, 13:56
Lokalizacja: Zabrze

#338 Post autor: DWD » 24 sie 2013, 22:28

Boguś pisze:#364+392 i #629+630 zostały na stałe przeniesione na Stroszek. Zawodzie ma oddać jeszcze jeden skład (#264+265 lub #250+251). A powodem tych przenosin jest planowana kasacja wszystkich bytomskich wagonów 105N.
Nie wiem kto decyduje o tych kasacjach ale wynika z tego, że ma nie po kolei w głowie. Bytomskie 105N takie jak np. #470, #471+478 sprawują się dużo lepiej niż heble pokroju #629+630. Wystarczyłby mały lifting typu wymiana przetwornic, odmalowanie wewnątrz itd. Ale widać przy kasacjach nie liczy sie to jak dany wagon się sprawuje tylko patrzy w metryke :/

116Nd#808
Posty: 208
Rejestracja: 31 mar 2008, 11:03
Lokalizacja: Bytom

#339 Post autor: 116Nd#808 » 24 sie 2013, 22:30

DWD pisze:#471+478
Jego akurat bym zezłomował w pierwszej kolejności. A trzeba było zostawić #482+483.

Awatar użytkownika
Penny
Posty: 9369
Rejestracja: 14 cze 2008, 20:27
Lokalizacja: Chorzów

#340 Post autor: Penny » 24 sie 2013, 23:13

DWD pisze:Wystarczyłby mały lifting typu wymiana przetwornic, odmalowanie wewnątrz itd. Ale widać przy kasacjach nie liczy sie to jak dany wagon się sprawuje tylko patrzy w metryke :/
No z kryteriów, które podałeś, tez nie wynika, żebyś patrzał, jak dany wagon się sprawuje. Co ma przetwornica i malowanie do stanu technicznego w sensie bezpieczeństwa dopuszczenia do ruchu? ...

Awatar użytkownika
grillmaster
Posty: 1204
Rejestracja: 29 cze 2008, 17:58
Lokalizacja: Katowice

#341 Post autor: grillmaster » 24 sie 2013, 23:42

Ja osobiście nie przesadzałbym z tym dramatyzowaniem na temat stanu #629+630.

Awatar użytkownika
Iwo
Posty: 409
Rejestracja: 03 gru 2010, 21:14
Lokalizacja: Będzin

#342 Post autor: Iwo » 25 sie 2013, 00:27

DWD pisze:Parodia A może by tak oddać #645+646 zamiast złomu na kółkach. Ekhh Będzin (Tramwaje Śląskie tylko Śląskie )
Jakieś kłopoty ze zdrowiem? Wszystko ok?
DWD pisze:Nie wiem kto decyduje o tych kasacjach ale wynika z tego, że ma nie po kolei w głowie. Bytomskie 105N takie jak np. #470, #471+478 sprawują się dużo lepiej niż heble pokroju #629+630. Wystarczyłby mały lifting typu wymiana przetwornic, odmalowanie wewnątrz itd. Ale widać przy kasacjach nie liczy sie to jak dany wagon się sprawuje tylko patrzy w metryke
Pudło. O kasacji decyduje stan techniczny wagonu, a przede wszystkim jego koszt eksploatacji. Praca wagonu 105N jest o 30% droższa niż 105Na ( biorąc za przykład zużycie energii elektrycznej )
Publikuję tylko informacje nie stanowiące tajemnicy przedsiębiorstwa.(Dz.U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 ze zm. ) Wypowiedzi prezentowane na tym forum są moimi prywatnymi opiniami i nie są oficjalnym stanowiskiem spółki Tramwaje Śląskie S.A.

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#343 Post autor: KZKGaPowicz » 25 sie 2013, 11:21

Iwo pisze:
DWD pisze:Nie wiem kto decyduje o tych kasacjach ale wynika z tego, że ma nie po kolei w głowie. Bytomskie 105N takie jak np. #470, #471+478 sprawują się dużo lepiej niż heble pokroju #629+630. Wystarczyłby mały lifting typu wymiana przetwornic, odmalowanie wewnątrz itd. Ale widać przy kasacjach nie liczy sie to jak dany wagon się sprawuje tylko patrzy w metryke
Pudło. O kasacji decyduje stan techniczny wagonu, a przede wszystkim jego koszt eksploatacji. Praca wagonu 105N jest o 30% droższa niż 105Na ( biorąc za przykład zużycie energii elektrycznej )
Tak, to jest główny powód ich kasacji.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

116Nd#808
Posty: 208
Rejestracja: 31 mar 2008, 11:03
Lokalizacja: Bytom

#344 Post autor: 116Nd#808 » 25 sie 2013, 13:07

KZKGaPowicz pisze:Tak, to jest główny powód ich kasacji.
Ale też trzeba powiedzieć, że 105N zwykle zbyt dobrym stanem nie grzeszą.

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#345 Post autor: Boguś » 25 sie 2013, 13:33

grillmaster pisze:Ja osobiście nie przesadzałbym z tym dramatyzowaniem na temat stanu #629+630.
Niedawne przygotowanie do rejestracji troszkę mu pomogło.
116Nd#808 pisze:
KZKGaPowicz pisze:Tak, to jest główny powód ich kasacji.
Ale też trzeba powiedzieć, że 105N zwykle zbyt dobrym stanem nie grzeszą.
Dokładnie, ze szczególnym uwzględnieniem #471+478 czy #548+.
Ostatnio zmieniony 25 sie 2013, 13:40 przez Boguś, łącznie zmieniany 1 raz.

116Nd#808
Posty: 208
Rejestracja: 31 mar 2008, 11:03
Lokalizacja: Bytom

#346 Post autor: 116Nd#808 » 25 sie 2013, 13:34

Boguś pisze:Dokładnie ze szczególnym uwzględnieniem #471+478 czy #548+.
Oraz #464+465. Może nie jest aż tak tragiczny jak te ww., ale hebel. I to spory.

adam86
Posty: 928
Rejestracja: 31 maja 2008, 14:16
Lokalizacja: Chorzów

#347 Post autor: adam86 » 25 sie 2013, 20:36

Iwo pisze: Pudło. O kasacji decyduje stan techniczny wagonu, a przede wszystkim jego koszt eksploatacji. Praca wagonu 105N jest o 30% droższa niż 105Na ( biorąc za przykład zużycie energii elektrycznej )
No to zależy od zajezdni. Przypomnieć można kasacje ze Stroszka, gdzie całkiem dobre wagony najpierw szabrowano, tylko dlatego, że pierwszy wagon ze składu był np. rozbity, a potem już leciały pod palnik. Swoją drogą ciekawe czy #718 jeszcze kiedyś wyjedzie.
KZKGOP 1779

Awatar użytkownika
tramwajarze z19
Posty: 2322
Rejestracja: 27 mar 2012, 13:35
Lokalizacja: Bytom - Karb
Kontakt:

#348 Post autor: tramwajarze z19 » 25 sie 2013, 21:05

adam86 pisze:Swoją drogą ciekawe czy #718 jeszcze kiedyś wyjedzie.
Może w przyszłym życiu... :lol:
Linia 179:TARNOWSKIE GÓRY DWORZEC - Lasowice - Nowe Chechło - Świerklaniec - Niezdara - Tąpkowice- Podtąpkowice - Ożarowice - Zendek - Zadzień - Mierzęcice - SIEDLISKA

179/3 #5504 :D

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#349 Post autor: KZKGaPowicz » 26 sie 2013, 11:35

tramwajarze z19 pisze:
adam86 pisze:Swoją drogą ciekawe czy #718 jeszcze kiedyś wyjedzie.
Może w przyszłym życiu... :lol:
Już kilka razy pisałem, że ma przejść remont i uzupełnienie w ZUR. W tej chwili jednak priotytet mają modernizacje unijne.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

polaraxa
Posty: 471
Rejestracja: 04 kwie 2013, 20:09
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

#350 Post autor: polaraxa » 27 sie 2013, 07:32

#364+392 już przeszedł w zeszłym tygodniu na stan R-3

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości