Z tego co wiem to #279+280 jest wypożyczony do Zawodzia, a #629+630 jest zastępstwem za wypożyczony wcześniej #279+280, który mamy w Zawodziu, ale nie wiem czy wróci, możliwe, że przejdzie na stan R-3 w zamian za #645+646 po modernizacji.Boguś pisze:Sprawę z #279+280 i #629+630 postaram się potwierdzić.R_G pisze:Z kolei jeśli idzie o zwykłe 105Na w Będzinie. Gdyby odjąć #627 i #667 (tych 15.01.13 nie było) oraz #645+646 (które widnieją jako 105N HF) to wyjdzie, że #279+280 oraz #629+630 się z Będzina wyprowadziły.
Migracje, wypożyczenia wagonów 105N
- Damian_1947
- Posty: 1120
- Rejestracja: 17 lis 2011, 19:05
- Lokalizacja: Sosnowiec
Ostatnio zmieniony 23 paź 2013, 11:17 przez Damian_1947, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- grillmaster
- Posty: 1204
- Rejestracja: 29 cze 2008, 17:58
- Lokalizacja: Katowice
Oficjalnie na stanie R-1:
#694, #700, #701+748, #645, #646
Oficjalnie na stanie R-2:
#279+280, #669, #670
Oficjalnie na stanie R-4:
#659, #660
Składy #629+630 i #364+392 są wypożyczone odpowiednio z R-1 i R-4 do R-2
Post poprawiony
// Boguś
#694, #700, #701+748, #645, #646
Oficjalnie na stanie R-2:
#279+280, #669, #670
Oficjalnie na stanie R-4:
#659, #660
Składy #629+630 i #364+392 są wypożyczone odpowiednio z R-1 i R-4 do R-2
Post poprawiony
// Boguś
Ostatnio zmieniony 06 kwie 2013, 17:43 przez polaraxa, łącznie zmieniany 1 raz.
- Damian_1947
- Posty: 1120
- Rejestracja: 17 lis 2011, 19:05
- Lokalizacja: Sosnowiec
Czyli do zrobienia trójskładu, #279+280 trzeba będzie ciągnąć z R2... super.polaraxa pisze:279-280 są już oficjalnie na stanie R-2 629-630 oraz 364-392 na użyczeniu z R-1 i R-4 dla R-2 669 oraz 670 oficjalnie na stanie R-2 a 694,700 na stanie R-1 701-748,645-646 na stanie R-1 659-660 na stanie R-4
Pozdrawiam
- Damian_1947
- Posty: 1120
- Rejestracja: 17 lis 2011, 19:05
- Lokalizacja: Sosnowiec
Proszę bardzo. Była idea zorganizowania imprezy tramwajowej trój-składem 105-tek właśnie z wagonami #279+280, które były na stanie R1 i tam była możliwość spięcia trój-składu. Już wszystko jasne, jak słońce?DTSN pisze:Koledzy możecie mnie ''oświecić'' co to znaczy ''Czyli do zrobienia trójskładu, #279+280 trzeba będzie ciągnąć z R2... super.'' ?
Pozdrawiam
Niczego nie trzeba ciągac. Wydaje mi się, że wystarczy pismo do kierownika r-2 i do #279-280 dopnie się doczepę #-282 i możecie śmigac trój składem 3*105na po trasach śląska i zagłębia. Panowie odrobina wiary i chęci.
Nie krzycz tak.
// Boguś
Poprawiłem. /DW
Nie krzycz tak.
// Boguś
Poprawiłem. /DW
Ostatnio zmieniony 07 kwie 2013, 19:33 przez polaraxa, łącznie zmieniany 2 razy.
W Będzinie rok temu był już testowany trójskład #274+279+280. W grę wchodzi doczepienie solówki do składu z przodu (z uwagi na konieczność jazdy na dwóch pantografach). Impreza trójskładem miała się odbyć w Będzinie i Dąbrowie Górniczej, stąd najlepszym rozwiązaniem byłoby użycie będzińskich wozów.polaraxa pisze:NICZEGO NIE TRZEBA CIĄGAC WYDAJE MI SIĘ ŻE WYSTARCZY PISMO DO KIEROWNIKA R-2 I DO #279-280 DOPNIE SIĘ DOCZEPĘ #-282 I MOŻECIE ŚMIGAC TRÓJ SKŁADEM 3*105Na PO TRASACH ŚLĄSKA I ZAGŁĘBIA PANOWIE ODROBINA WIARY I CHĘCI
- Damian_1947
- Posty: 1120
- Rejestracja: 17 lis 2011, 19:05
- Lokalizacja: Sosnowiec
No właśnie, trzeba wreszcie tą imprezę doprowadzić do skutku, bo się za ten czas wagony posypiąDW pisze:W Będzinie rok temu był już testowany trójskład #274+279+280. W grę wchodzi doczepienie solówki do składu z przodu (z uwagi na konieczność jazdy na dwóch pantografach). Impreza trójskładem miała się odbyć w Będzinie i Dąbrowie Górniczej, stąd najlepszym rozwiązaniem byłoby użycie będzińskich wozów.polaraxa pisze:NICZEGO NIE TRZEBA CIĄGAC WYDAJE MI SIĘ ŻE WYSTARCZY PISMO DO KIEROWNIKA R-2 I DO #279-280 DOPNIE SIĘ DOCZEPĘ #-282 I MOŻECIE ŚMIGAC TRÓJ SKŁADEM 3*105Na PO TRASACH ŚLĄSKA I ZAGŁĘBIA PANOWIE ODROBINA WIARY I CHĘCI
Pozdrawiam
Chodzi właśnie o zwrotnice. Gdzieś blokada nie zadziała i byśmy go postawili w poprzek Ponadto omawiany wcześniej trójskład był już testowany i wszystko było ok a nie musi tak być w przypadku każdej konfiguracji.polaraxa pisze:Sorki Panowie ale nie rozumiem jaka to różnica. #262+279+280 lub #279+280+282. W pierwszej konfiguracji pierwszy i drugi wagon ma pantograf u góry a w drugiej pierwszy i trzeci. Pytanie brzmi czy na terenie R-1 są sprawne "blokady" zwrotnic? Czy w wagonie #280 są sprawne gniazda KOL ?
- Damian_1947
- Posty: 1120
- Rejestracja: 17 lis 2011, 19:05
- Lokalizacja: Sosnowiec
Generalnie nie ma problemu z tym, że pojadą trzy wagony na dwa pantografy - zależy kto pojedzie... I tyle.DW pisze:Chodzi właśnie o zwrotnice. Gdzieś blokada nie zadziała i byśmy go postawili w poprzek Ponadto omawiany wcześniej trójskład był już testowany i wszystko było ok a nie musi tak być w przypadku każdej konfiguracji.polaraxa pisze:Sorki Panowie ale nie rozumiem jaka to różnica. #262+279+280 lub #279+280+282. W pierwszej konfiguracji pierwszy i drugi wagon ma pantograf u góry a w drugiej pierwszy i trzeci. Pytanie brzmi czy na terenie R-1 są sprawne "blokady" zwrotnic? Czy w wagonie #280 są sprawne gniazda KOL ?
Publikuję tylko informacje nie stanowiące tajemnicy przedsiębiorstwa.(Dz.U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 ze zm. ) Wypowiedzi prezentowane na tym forum są moimi prywatnymi opiniami i nie są oficjalnym stanowiskiem spółki Tramwaje Śląskie S.A.
- Damian_1947
- Posty: 1120
- Rejestracja: 17 lis 2011, 19:05
- Lokalizacja: Sosnowiec
-
- Posty: 283
- Rejestracja: 27 lut 2008, 18:21
- Lokalizacja: Zabrze
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
On przejdzie na stałe na Stroszek. Dotrze tam również najprawdopodobniej #264+265 oraz #629+630.PatrykBe pisze:Tak.Rafał z Helenki pisze:We wczorajszym DPD widziałem #364+392, na linii nr 19. Czyżby kolejne wypożyczenie na Stroszek?
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]
- tramwajarze z19
- Posty: 2322
- Rejestracja: 27 mar 2012, 13:35
- Lokalizacja: Bytom - Karb
- Kontakt:
#264+265 i #629+630 pójdą na stałe na stroszekKZKGaPowicz pisze:Dotrze tam również najprawdopodobniej #264+265 oraz #629+630.
Linia 179:TARNOWSKIE GÓRY DWORZEC - Lasowice - Nowe Chechło - Świerklaniec - Niezdara - Tąpkowice- Podtąpkowice - Ożarowice - Zendek - Zadzień - Mierzęcice - SIEDLISKA
179/3 #5504
179/3 #5504
#364+392 i #629+630 zostały na stałe przeniesione na Stroszek. Zawodzie ma oddać jeszcze jeden skład (#264+265 lub #250+251). A powodem tych przenosin jest planowana kasacja wszystkich bytomskich wagonów 105N.
Ostatnio zmieniony 24 sie 2013, 21:11 przez Boguś, łącznie zmieniany 1 raz.
Skoro już uprawiamy taką zaściankowość, to zauważ, że #728 i #768 jakoś do Będzina poszły. Pogadaj może z władzami Będzina czy są skłonne płacić 10% więcej stawki za zmodernizowane wagony... bo podobno nie bardzo, co dla mnie osobiście jest po prostu przykre.DWD pisze:Parodia A może by tak oddać #645+646 zamiast złomu na kółkach. Ekhh Będzin (Tramwaje Śląskie tylko Śląskie )
Nie wiem kto decyduje o tych kasacjach ale wynika z tego, że ma nie po kolei w głowie. Bytomskie 105N takie jak np. #470, #471+478 sprawują się dużo lepiej niż heble pokroju #629+630. Wystarczyłby mały lifting typu wymiana przetwornic, odmalowanie wewnątrz itd. Ale widać przy kasacjach nie liczy sie to jak dany wagon się sprawuje tylko patrzy w metryke :/Boguś pisze:#364+392 i #629+630 zostały na stałe przeniesione na Stroszek. Zawodzie ma oddać jeszcze jeden skład (#264+265 lub #250+251). A powodem tych przenosin jest planowana kasacja wszystkich bytomskich wagonów 105N.
No z kryteriów, które podałeś, tez nie wynika, żebyś patrzał, jak dany wagon się sprawuje. Co ma przetwornica i malowanie do stanu technicznego w sensie bezpieczeństwa dopuszczenia do ruchu? ...DWD pisze:Wystarczyłby mały lifting typu wymiana przetwornic, odmalowanie wewnątrz itd. Ale widać przy kasacjach nie liczy sie to jak dany wagon się sprawuje tylko patrzy w metryke :/
- grillmaster
- Posty: 1204
- Rejestracja: 29 cze 2008, 17:58
- Lokalizacja: Katowice
Jakieś kłopoty ze zdrowiem? Wszystko ok?DWD pisze:Parodia A może by tak oddać #645+646 zamiast złomu na kółkach. Ekhh Będzin (Tramwaje Śląskie tylko Śląskie )
Pudło. O kasacji decyduje stan techniczny wagonu, a przede wszystkim jego koszt eksploatacji. Praca wagonu 105N jest o 30% droższa niż 105Na ( biorąc za przykład zużycie energii elektrycznej )DWD pisze:Nie wiem kto decyduje o tych kasacjach ale wynika z tego, że ma nie po kolei w głowie. Bytomskie 105N takie jak np. #470, #471+478 sprawują się dużo lepiej niż heble pokroju #629+630. Wystarczyłby mały lifting typu wymiana przetwornic, odmalowanie wewnątrz itd. Ale widać przy kasacjach nie liczy sie to jak dany wagon się sprawuje tylko patrzy w metryke
Publikuję tylko informacje nie stanowiące tajemnicy przedsiębiorstwa.(Dz.U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 ze zm. ) Wypowiedzi prezentowane na tym forum są moimi prywatnymi opiniami i nie są oficjalnym stanowiskiem spółki Tramwaje Śląskie S.A.
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Tak, to jest główny powód ich kasacji.Iwo pisze:Pudło. O kasacji decyduje stan techniczny wagonu, a przede wszystkim jego koszt eksploatacji. Praca wagonu 105N jest o 30% droższa niż 105Na ( biorąc za przykład zużycie energii elektrycznej )DWD pisze:Nie wiem kto decyduje o tych kasacjach ale wynika z tego, że ma nie po kolei w głowie. Bytomskie 105N takie jak np. #470, #471+478 sprawują się dużo lepiej niż heble pokroju #629+630. Wystarczyłby mały lifting typu wymiana przetwornic, odmalowanie wewnątrz itd. Ale widać przy kasacjach nie liczy sie to jak dany wagon się sprawuje tylko patrzy w metryke
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]
Niedawne przygotowanie do rejestracji troszkę mu pomogło.grillmaster pisze:Ja osobiście nie przesadzałbym z tym dramatyzowaniem na temat stanu #629+630.
Dokładnie, ze szczególnym uwzględnieniem #471+478 czy #548+.116Nd#808 pisze:Ale też trzeba powiedzieć, że 105N zwykle zbyt dobrym stanem nie grzeszą.KZKGaPowicz pisze:Tak, to jest główny powód ich kasacji.
Ostatnio zmieniony 25 sie 2013, 13:40 przez Boguś, łącznie zmieniany 1 raz.
No to zależy od zajezdni. Przypomnieć można kasacje ze Stroszka, gdzie całkiem dobre wagony najpierw szabrowano, tylko dlatego, że pierwszy wagon ze składu był np. rozbity, a potem już leciały pod palnik. Swoją drogą ciekawe czy #718 jeszcze kiedyś wyjedzie.Iwo pisze: Pudło. O kasacji decyduje stan techniczny wagonu, a przede wszystkim jego koszt eksploatacji. Praca wagonu 105N jest o 30% droższa niż 105Na ( biorąc za przykład zużycie energii elektrycznej )
KZKGOP 1779
- tramwajarze z19
- Posty: 2322
- Rejestracja: 27 mar 2012, 13:35
- Lokalizacja: Bytom - Karb
- Kontakt:
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Już kilka razy pisałem, że ma przejść remont i uzupełnienie w ZUR. W tej chwili jednak priotytet mają modernizacje unijne.tramwajarze z19 pisze:Może w przyszłym życiu...adam86 pisze:Swoją drogą ciekawe czy #718 jeszcze kiedyś wyjedzie.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości