Zurek, czyli modernizacja made in ZUR
Niedawno trafiło do nas "zurko-żelazko" #625, które przeszło porządny RK.iksik pisze:Czy ktos sie orientuje czy i kiedy beda modernizacje wagonow z Bedzina?
Co do modernizacji to wśród 75 wozów do niej przeznaczonych zapewne znajdzie się kilkanaście będzińskich. Modernizacje prowadzone będą najprawdopodobniej w latach 2012-13.
Póki co remonty kapitalne w ZUR są wstrzymane (poza dokończeniem już rozpoczętych).
Ale to chyba nie oznacza, że z tego powodu zmodernizowane wagony mają nie jeździć również po Sosnowcu i Dąbrowie Górniczej, które do programu przystąpiły?Boguś pisze:Modernizacja 75 wagonów jest chyba wpisana do programu unijnego, do którego Będzin nie przystąpił.DW pisze:Co do modernizacji to wśród 75 wozów do niej przeznaczonych zapewne znajdzie się kilkanaście będzińskich. Modernizacje prowadzone będą najprawdopodobniej w latach 2012-13
Dąbrowa Górnicza nie uczestniczy w projekcie, ale wracając do wątku to zajezdnia Będzin również otrzyma wagony zmodernizowane w ramach tych 75 szt.DW pisze:Ale to chyba nie oznacza, że z tego powodu zmodernizowane wagony mają nie jeździć również po Sosnowcu i Dąbrowie Górniczej, które do programu przystąpiły?
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
-
- Posty: 283
- Rejestracja: 27 lut 2008, 18:21
- Lokalizacja: Zabrze
A ja mam pytanie odnośnie modernizacji składów #685+686, #711+712, #713+714 oraz #719+720. To są oryginalne wagony, którym po modernizacji pozostawiono oryginalne numery boczne? Bo co zauważyłem to to, że śląskie modernizacje mają nr boczne w formie żółtych naklejek, a na nich czarne nr boczne, natomiast modernizacje łódzko-poznańskie mają nr boczne, stylizowane po "poznańsku"
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
W czasie modernizacji dochodzi do podmiany pudeł i tam, i u nas.Rafał z Helenki pisze:A ja mam pytanie odnośnie modernizacji składów #685+686, #711+712, #713+714 oraz #719+720. To są oryginalne wagony, którym po modernizacji pozostawiono oryginalne numery boczne? Bo co zauważyłem to to, że śląskie modernizacje mają nr boczne w formie żółtych naklejek, a na nich czarne nr boczne, natomiast modernizacje łódzko-poznańskie mają nr boczne, stylizowane po "poznańsku"
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]
-
- Posty: 283
- Rejestracja: 27 lut 2008, 18:21
- Lokalizacja: Zabrze
Podmiana pudeł to nic nowego, ani odkrywczego. Tylko, że w bazie taboru WPK Katowice składy #685+686, #711+712, #713+714 potraktowane zostały tak, jakby wagony po modernizacji były nadal te same, tzn. oryginalny #685+686 z 1985 r., przed modernizacją, nadal jest tym samym #685+686 po modernizacji To tylko miałęm na myśliKZKGaPowicz pisze:W czasie modernizacji dochodzi do podmiany pudeł i tam, i u nas.Rafał z Helenki pisze:A ja mam pytanie odnośnie modernizacji składów #685+686, #711+712, #713+714 oraz #719+720. To są oryginalne wagony, którym po modernizacji pozostawiono oryginalne numery boczne? Bo co zauważyłem to to, że śląskie modernizacje mają nr boczne w formie żółtych naklejek, a na nich czarne nr boczne, natomiast modernizacje łódzko-poznańskie mają nr boczne, stylizowane po "poznańsku"
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Oni tam mają jakieś opóźnienia w tej bazie, gdyż dwa razy pisałem, że #558+559 jest na stanie Zawodzia, a skład Moderusów #685+686 jest na stanie Gliwic i nadal tego nie zaktualizowali.Rafał z Helenki pisze:Podmiana pudeł to nic nowego, ani odkrywczego. Tylko, że w bazie taboru WPK Katowice składy #685+686, #711+712, #713+714 potraktowane zostały tak, jakby wagony po modernizacji były nadal te same, tzn. oryginalny #685+686 z 1985 r., przed modernizacją, nadal jest tym samym #685+686 po modernizacji To tylko miałęm na myśliKZKGaPowicz pisze:W czasie modernizacji dochodzi do podmiany pudeł i tam, i u nas.Rafał z Helenki pisze:A ja mam pytanie odnośnie modernizacji składów #685+686, #711+712, #713+714 oraz #719+720. To są oryginalne wagony, którym po modernizacji pozostawiono oryginalne numery boczne? Bo co zauważyłem to to, że śląskie modernizacje mają nr boczne w formie żółtych naklejek, a na nich czarne nr boczne, natomiast modernizacje łódzko-poznańskie mają nr boczne, stylizowane po "poznańsku"
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]
-
- Posty: 283
- Rejestracja: 27 lut 2008, 18:21
- Lokalizacja: Zabrze
Jeżeli masz dokładne dane, to zapodaj te informacje. Doda się je do bazy, i będzie po sprawieKZKGaPowicz pisze:Oni tam mają jakieś opóźnienia w tej bazie, gdyż dwa razy pisałem, że #558+559 jest na stanie Zawodzia, a skład Moderusów #685+686 jest na stanie Gliwic i nadal tego nie zaktualizowali.Rafał z Helenki pisze:Podmiana pudeł to nic nowego, ani odkrywczego. Tylko, że w bazie taboru WPK Katowice składy #685+686, #711+712, #713+714 potraktowane zostały tak, jakby wagony po modernizacji były nadal te same, tzn. oryginalny #685+686 z 1985 r., przed modernizacją, nadal jest tym samym #685+686 po modernizacji To tylko miałęm na myśliKZKGaPowicz pisze:W czasie modernizacji dochodzi do podmiany pudeł i tam, i u nas.Rafał z Helenki pisze:A ja mam pytanie odnośnie modernizacji składów #685+686, #711+712, #713+714 oraz #719+720. To są oryginalne wagony, którym po modernizacji pozostawiono oryginalne numery boczne? Bo co zauważyłem to to, że śląskie modernizacje mają nr boczne w formie żółtych naklejek, a na nich czarne nr boczne, natomiast modernizacje łódzko-poznańskie mają nr boczne, stylizowane po "poznańsku"
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
W przyszłą niedzielę być może będziemy mieli dane, wtedy napiszę.Rafał z Helenki pisze:Jeżeli masz dokładne dane, to zapodaj te informacje. Doda się je do bazy, i będzie po sprawieKZKGaPowicz pisze:Oni tam mają jakieś opóźnienia w tej bazie, gdyż dwa razy pisałem, że #558+559 jest na stanie Zawodzia, a skład Moderusów #685+686 jest na stanie Gliwic i nadal tego nie zaktualizowali.Rafał z Helenki pisze:Podmiana pudeł to nic nowego, ani odkrywczego. Tylko, że w bazie taboru WPK Katowice składy #685+686, #711+712, #713+714 potraktowane zostały tak, jakby wagony po modernizacji były nadal te same, tzn. oryginalny #685+686 z 1985 r., przed modernizacją, nadal jest tym samym #685+686 po modernizacji To tylko miałęm na myśliKZKGaPowicz pisze:W czasie modernizacji dochodzi do podmiany pudeł i tam, i u nas.Rafał z Helenki pisze:A ja mam pytanie odnośnie modernizacji składów #685+686, #711+712, #713+714 oraz #719+720. To są oryginalne wagony, którym po modernizacji pozostawiono oryginalne numery boczne? Bo co zauważyłem to to, że śląskie modernizacje mają nr boczne w formie żółtych naklejek, a na nich czarne nr boczne, natomiast modernizacje łódzko-poznańskie mają nr boczne, stylizowane po "poznańsku"
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]
-
- Posty: 283
- Rejestracja: 27 lut 2008, 18:21
- Lokalizacja: Zabrze
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości