Pantografy OTK-2

Dyskusje o wagonach serii Konstal 105N i pochodnych.
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
luki
Posty: 5398
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Pantografy OTK-2

#501 Post autor: luki » 14 lis 2006, 12:46

Pantografy połówkowe (191 szt. = 8 + 183):
Będzin (43 szt. = 4 + 39): 508, 509*, 521, 523*, 524,
525, 530, 535*, 537, 552, 566, 575, 602, 621, 623, 625, 627, 629, 633, 636*+635, 645, 646, 663, 664, 665*, 667, 700, 701, 726+727, 728, 737, 748, 751, 752*, 753, 754, 759, 761, 762*, 768, 937
Zawodzie (45 szt. = 0 + 45): 264, 268, 282, 340, 370*, 550*, 551*, 573, 583, 604, 607, 637+638, 669, 670*, 672, 673, 674, 675, 676, 679, 680*, 687, 688, 689, 691, 692, 693*, 695, 699 (!), 702, 725, 734, 736, 745, 746, 749, 767*, 771+772, 781+747, 782, 783, 784
Stroszek (56 szt. = 1 + 55): 257, 283, 321, 354, 355, 451*, 456, 490*, 492, 495, 587, 599, 612, 620*, 642, 644, 647+648, 678, 683, 684, 703+704, 705+706, 707, 708, 709+710, 711+712*, 713+714, 715, 716, 717+721, 719+720, 722, 732, 743, 755+756, 760, 765, 766, 773*, 774, 775, 776, 777, 778, 779, 786, 791
Gliwice (45 szt. = 3 + 42): 254*+255*, 259, 267*, 341+342 (!+!), 360+406 (!^+!), 373+613 (!+!^), 374, 417*, 419*, 425*, 458*, 461, 503, 506, 556, 564, 565, 614*, 617, 649, 651, 652, 653*+654, 658*, 659*, 660, 661, 677*, 681+682, 685+686, 733*, 742*, 744, 757+758, 785, 788*, 924

937 - wagon E1.

Rodzaje pantografów:
(!) - pantograf typu OTK-2 podnoszony i opuszczany automatycznie
druk normalny - pantograf m.in. montowany fabrycznie żelazkom
kursywa - pantograf m.in. montowany fabrycznie Moderusom
podkreślenie - połówkowy "kwadratowe ramiona" (tzw. mysłowicki) montowany m. in. wagonom po RK w ZUR
podkreślenie czerwone - połówkowy (wiedeński) montowany w wagonach typu E1 (zobacz)
pogrubienie - wagony, u których OTK-2 jest standardem
^ - brak siłownika do automatycznego podnoszenia i opuszczania pantografu typu OTK-2
* - OTK-2 okresowo był zdemontowany

Wagony, które miały pantografy OTK-2:
Będzin: 498, 526, 567, 621$, 622, 694, 754 (^2), 755 (^2)
Zawodzie: 281, 318, 328 (ex. 688), 370, 416, 504, 505, 574, 583 (^2) (G), 590 (^2), 598, 637&, 659, 672&, 675&, 680 (^3), 685, 688$, 691 (^2), 692 (^2)&, 695&, 702&, 725&, 728&, 731 (^3), 747, 748, 749, 768&, 771, 772 (^2), 781&
Bytom: 361, 362, 491, 681&, 682 (G), 683, 705, 707&, 709, 717
Gliwice: 260, 379, 408, 420, 458&, 476, 477, 608, 742&, 744&

(^n) - pantograf połówkowy zdemontowany "n" razy.

(B) - zdemontowany w Będzinie
(G) - zdemontowany w Gliwicach
(S) - zdemontowany na Stroszku
(Z) - zdemontowany na Zawodziu
N - otrzymanie pantografu typu OTK-2 poprzez przenumerowanie
$ - utrata pantografu typu OTK-2 poprzez przenumerowanie
& - wagon posiadał pantograf OTK-2 przed remontem (brak tego symbolu przy wagonie oznacza, że przed remontem miał zamontowany pantograf typu OTK-1)

Podmiany typów pantografów:
Będzin:
509 => OTK-1 => 509
523 => OTK-1 => 523 => OTK-1 => 523
524 => OTK-1 => 524
525 => 525 => 525
526 => 526 => 526 => OTK-1 (skasowany)
535 => OTK-1 => 535 => 535 => 535
567 => 567 => OTK-1 (skasowany)
575 => OTK-1 => 575 => OTK-1 => #575 (podmiana na Stroszku)
595 => OTK-1 => 595 => 595 => OTK-1 => 595 (skasowany)
602 => OTK-1 => 602
621 => (przenumerowanie)
636 => OTK-1 => 636
665 => OTK-1 => 665 => OTK-1 => 665
700=> OTK-1 => 700
728 => 728
737 => 737
748 => OTK-1 (podmiana na Zawodziu) => 748
752 => OTK-1 => 752
753 => OTK-1 => 753 => (kasacja-przenumerowanie) => 753
754 => OTK-1 => 754 => OTK-1 => 754
761 => 761
762 =>OTK-1 => 762
768 => OTK-1 => 768 (podmiany na Zawodziu) => 768
937 => 937 => 937
Katowice:
284 => OTK-1 => 284 => OTK-1 => 284 (skasowany)
318 => 318 (skasowany)
340 => OTK-1 => 340 => OTK-1 => 340 => OTK-1 => 340
370 => 370 => OTK-1 -> 370
416 => 416 => 416 => 416 => OTK-1 (skasowany)
504 (skasowany)
505 (skasowany)
550 => 550 => 550 => OTK-1 => 550
551 => OTK-1 => 551
573 => 573 => 573
574 (skasowany)
583 => OTK-1 -> 583 => OTK-1] (podmiana w Gliwicach) => 583
590 => OTK-1 => 590 => 590 => OTK-1 (skasowany)
591 => OTK-1 => 591 => 591 (przenumerowanie z 781) => 591
599 => OTK-1 => 599 => #599 (podmiana na Stroszku)
604 => 604
637 => 637
669 => 669 => 669 => 669 (podmiana w ZUR)
670 => OTK-1 => 670 (podmiana w ZUR)
672 => 672
675 => 675 => 675
680 => OTK-1 => 680 => OTK-1 => 680 => 680 => OTK-1 => 680 => 680 => OTK-1 => 680
688 => 328
691 => OTK-1 => 691 => OTK-1 => 691
692 => OTK-1 => 692 => OTK-1 => 692 => 692
693 => 693 => OTK-1 => 693 (podmiana w ZUR)
695 => OTK-1 => 695 => 695
699 (!) => 699 => 699 (!)
702 => OTK-1 => 702 => 702
725 => OTK-1 => 725 => 725
731 => OTK-1 => 731 => OTK-1 => 731 => OTK-1
734 => 734 => 734
747 => 747 (?) => 747 => OTK-1 => 747
749 => 749 => OTK-1 => 749
767 => OTK-1 => 767 => OTK-1 => 767 => OTK-1 => 767
771 => OTK-1 => 771
772 => OTK-1 => 772 => OTK-1 => 772
781 => 781 => 781
782 => OTK-1 => 782 (podmiana w ZUR)
783 => 783
784 => OTK-1 => 784
Bytom:
321 => 321 => 321
361 => 361 (podmiana w Gliwicach) => OTK-1 (skasowany)
362 => 362 => 362 => OTK-1 (skasowany)
490 => OTK-1 => 490
491 => OTK-1 (skasowany)
681 => 681 => 681 => 681 => 681
682 => 682 => OTK-1 (podmiany w Gliwicach) => 682
683 => 683 => OTK-1 => 683
703 => 703 => 703 => 703
705 => OTK-1 => 705
707 => 707 => 707
716 => 716 (podmiana w Gliwicach) => 716 => 716 => 716
717 => 717 => OTK-1 => 717
722 => 722 => 722 => 722
755 => 755 => 755 => OTK-1 => 755 => OTK-1 (podmiany w Będzinie) => 755
766 => 766
773 => 773 => OTK-1 => 773
774 => 774
775 => 775
777 => 777 => 777 => 777 => 777 => 777 => 777 => 777
778 => 778 => 778 => 778
779 => 779
791 => 791 => 791
Gliwice:
254 => 254 => 254 => OTK-1 => #254
255 => OTK-1 (podmiana w Gliwicach) => 255 (podmiana w ZUR)
256 => 256 => 256 (skasowany)
260 => 260 => OTK-1
267 => OTK-1 => 267
417 => 417 => OTK-1 => 417 => OTK-1 => 417 => OTK-1 => 417
419 => OTK-1 => 419
420 => 420 => 420 => OTK-1 => 420 => OTK-1
425 => 425 => OTK-1 => 425 => OTK-1 => 425
458 => OTK-1 => 458 => 458 => OTK-1 => 458 => 458
476 => 476 => 476 => OTK-1
477 => 477 => 477 (skasowany)
608 => OTK-1 (Nauka Jazdy 143L -> wagon roboczy 143R)
614 => OTK-1 => 614
617 => OTK-1 => 617
620 => OTK-1 => 620 (podmiana na Stroszku) => 620
653 => OTK-1 => 653
658 => OTK-1 => 658 => 658
659 => OTK-1 (podmiana na Zawodziu) => 659 => OTK-1 => 659
677 => 677 => OTK-1 => 677 => OTK-1 => 677
685 => OTK-1 (podmiana na Zawodziu) => 685 => 685
732 => 732 (podmiana na Stroszku)
733 => OTK-1 => 733 => 733 => 733 (podmiana w ZUR) => 733 => 733

742 => 742 => 742 => OTK-1 => 742 =>742 => OTK-1 => 742
744 => OTK-1 => 744 => 744
765 => 765 (podmiana na Stroszku) => 765 (podmiana na Stroszku) => 765 (podmiana na Stroszku) => 765 (podmiana na Stroszku) => 765 (podmiana na Stroszku)
785 => 785 => 785
786 => 786 (podmiana na Stroszku)
788 => 788 => OTK-1 => 788 => OTK-1 => 788 => 788 => 788 => OTK-1 => 788 => OTK-1 => 788
924 => 924
oryginalnie w pierwszym poście luki pisze:Jak dobrze pamiętamy to niedawno #767 woził połówkowy pantograf ale go zdjęto. Dziś widziałem wagon 105Na z zwykłym OTK-1, wydawało mi się że to #692 lub #672. Zauważyłem jednak że siedzenia tapicerowane takie jak w #692.
Więc zatem chyba zabrali mu połówkowca :evil:
Ostatnio zmieniony 17 maja 2017, 19:02 przez luki, łącznie zmieniany 673 razy.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

Awatar użytkownika
Patryk105
Posty: 1690
Rejestracja: 01 paź 2007, 19:42
Lokalizacja: Chorzów

#502 Post autor: Patryk105 » 31 maja 2012, 16:24

Wagon #284 jeździ ze zwykłym pantografem OTK-1. Zatem można go wypisać.
Pozdrawiam ;)

Awatar użytkownika
Penny
Posty: 9368
Rejestracja: 14 cze 2008, 20:27
Lokalizacja: Chorzów

#503 Post autor: Penny » 31 maja 2012, 16:34

KZKGaPowicz pisze:Ponadto nie wiem dlaczego Gliwice nie zgłoszą potrzeby na zaopatrzenie w pantografy połówkowe (...)
Ponieważ nie ma to ekonomicznego uzasadnienia, bo korzyści płynące ze stosowania takiego odbieraka są mało znaczące. Są bardziej priorytetowe potrzeby ;)

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#504 Post autor: KZKGaPowicz » 31 maja 2012, 16:41

Wagon #256 ma pantograf typu OTK-2 starszej generacji.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

hanys76
Posty: 8800
Rejestracja: 12 lis 2006, 16:03
Lokalizacja: Górny Śląsk

#505 Post autor: hanys76 » 05 cze 2012, 08:41

Wagon 270 dostał OTK-2 nowej generacji.
Załączniki
video.jpg

Awatar użytkownika
Patryk105
Posty: 1690
Rejestracja: 01 paź 2007, 19:42
Lokalizacja: Chorzów

#506 Post autor: Patryk105 » 14 cze 2012, 19:37

Wagon #659 stracił pantograf OTK-2. Obecnie jeździ ze zwykłym OTK-1.
Pozdrawiam ;)

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#507 Post autor: Boguś » 24 cze 2012, 12:01

Dopisałem #598, który po przygotowaniu do rejestracji i wymianie instalacji elektrycznej otrzymał pantograf połówkowy nowej generacji.

Awatar użytkownika
grillmaster
Posty: 1190
Rejestracja: 29 cze 2008, 17:58
Lokalizacja: Katowice

#508 Post autor: grillmaster » 03 lip 2012, 00:47

#782 ma nowy bigiel połówkowy.

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#509 Post autor: KZKGaPowicz » 03 lip 2012, 14:43

"Żelazko" #669 otrzymało pantograf typu OTK-2 "nowej generacji". Zatem skończyła się w TŚ era pantografów montowanych Moderusom.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

rafalurbino18
Posty: 6216
Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
Lokalizacja: Zabrze

#510 Post autor: rafalurbino18 » 03 lip 2012, 20:45

KZKGaPowicz pisze:"Żelazko" #669 otrzymało pantograf typu OTK-2 "nowej generacji". Zatem skończyła się w TŚ era pantografów montowanych Moderusom.
Na razie nie usuwałem tej grupy z rodzajów pantografów, jak i tych zer na końcu podliczeń ilostanu. Poza tym legenda jest przydatna do rozszyfrowania rodzaju patyka w liście z podmianami typów pantografów. Małe są szanse, by jeszcze gdzieś wypłynął moderusowy pantograf, więc zawsze można w przyszłości to usunąć.

Łukasz
Posty: 1697
Rejestracja: 25 lip 2010, 10:21
Lokalizacja: jestem?

#511 Post autor: Łukasz » 04 lip 2012, 09:05

#583 też ma połówkowy pantograf taki jak #256.

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#512 Post autor: KZKGaPowicz » 04 lip 2012, 10:10

Łukasz pisze:#583 też ma połówkowy pantograf taki jak #256.
Od czasu zamontowania miał OTK-2 starszej generacji (taki jakie miały oryginalnie "żelazka"), a #256 miał taki jak Moderus (przykład - jak widać nie ma poprzeczki na górnych ramionach), ale teraz ma jak "żelazka" zaraz po remoncie w Łodzi.

Przy #669 należałoby dopisać podmiana w Chorzowie Batorym.
Ostatnio zmieniony 07 sie 2014, 13:31 przez KZKGaPowicz, łącznie zmieniany 1 raz.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#513 Post autor: Boguś » 04 lip 2012, 20:43

rafalurbino18 pisze:
KZKGaPowicz pisze:"Żelazko" #669 otrzymało pantograf typu OTK-2 "nowej generacji". Zatem skończyła się w TŚ era pantografów montowanych Moderusom.
Na razie nie usuwałem tej grupy z rodzajów pantografów, jak i tych zer na końcu podliczeń ilostanu. Poza tym legenda jest przydatna do rozszyfrowania rodzaju patyka w liście z podmianami typów pantografów. Małe są szanse, by jeszcze gdzieś wypłynął moderusowy pantograf, więc zawsze można w przyszłości to usunąć.
Nie wiadomo jaki typ pantografów OTK-2 dostaną łódzko - poznańskie modernizacje.

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#514 Post autor: KZKGaPowicz » 05 lip 2012, 22:28

"Żelazko" #782 ma pantograf typu OTK-2 "nowej generacji".

Edycja, dnia 6.07.2012:
Przy #782 należałoby dopisać podmiana w ZUR.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

rafalurbino18
Posty: 6216
Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
Lokalizacja: Zabrze

#515 Post autor: rafalurbino18 » 06 lip 2012, 16:56

KZKGaPowicz pisze:Przy #782 należałoby dopisać podmiana w ZUR.
Uznałem, że skoro teraz tam jest oddział zajezdni Zawodzie, to nie będę tego dopisywał. W przypadku #669 Zawodzie nie jest jego macierzystą zajezdnią, więc dopisałem taką adnotację. Swoją drogą do tej pory podmiany pantografów katowickich wagonów nocujących w ZUR-ze nie miały tego dopisku to może lepiej nie robić zamieszania i zostawić tak jak jest.

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#516 Post autor: KZKGaPowicz » 07 lip 2012, 09:41

rafalurbino18 pisze:
KZKGaPowicz pisze:Przy #782 należałoby dopisać podmiana w ZUR.
Uznałem, że skoro teraz tam jest oddział zajezdni Zawodzie, to nie będę tego dopisywał. W przypadku #669 Zawodzie nie jest jego macierzystą zajezdnią, więc dopisałem taką adnotację. Swoją drogą do tej pory podmiany pantografów katowickich wagonów nocujących w ZUR-ze nie miały tego dopisku to może lepiej nie robić zamieszania i zostawić tak jak jest.
Masz rację.

Edycja, dnia 10.07.2012:
Pantograf typu OTK-2 starszej generacji "żelazka" #742 wygląda na nowy, chyba, że został odmalowany i wymieniono mu ślizgi.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#517 Post autor: Boguś » 19 lip 2012, 20:49

W #716 podmienili pantograf OTK-2 na wersję "Mysłowice". Sam pantograf ma ciemniejszy kolor niż standardowy szary.

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#518 Post autor: KZKGaPowicz » 28 lip 2012, 11:10

Boguś pisze:W #716 podmienili pantograf OTK-2 na wersję "Mysłowice". Sam pantograf ma ciemniejszy kolor niż standardowy szary.
Ja widzę, że ma pantograf typu OTK-2, ale starszej generacji.
luki pisze:Pantografy połówkowe (80 szt. = 30 + 50 + 0):
Będzin (16 szt. = 8 + 8 + 0)
Zawodzie (31 szt. = 8 + 23 + 0)
Stroszek (15 szt. = 5 + 10 + 0)
Gliwice (18 szt. = 7 + 11 + 0)
Ponadto jest źle podliczony aktualny stan pantografów OTK-2, gdyż powinno być tak:
Pantografy połówkowe (80 szt. = 30 + 50 + 0):
Będzin (16 szt. = 8 + 8 + 0)
Zawodzie (31 szt. = 9 + 22 + 0)
Stroszek (15 szt. = 6 + 9 + 0) (po uwzględnieniu #716)
Gliwice (18 szt. = 7 + 11 + 0).
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#519 Post autor: Boguś » 04 sie 2012, 15:44

Katowicki wagon #591 dostał połówkowy pantograf w wersji "Mysłowice".

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

Re: Pantografy OTK-2

#520 Post autor: KZKGaPowicz » 05 sie 2012, 13:42

Boguś pisze:Katowicki wagon #591 dostał połówkowy pantograf w wersji "Mysłowice".
A #670 i #693 dalej jeżdżą ze zwykłymi. Kto tym zarządza?!
Stroszek (15 szt. = 6 + 9 + 0): 254, 255*, 321, 681, 707, 716, 717, 722, 766, 774, 775, 777, 778, 779, 791
Nie trzeba już zmieniać stanu pantografów OTK-2, ale przy #591 należy dopisać "*", a przy #716 trzeba usunąć podkreślenie.
Wagony, które miały pantografy OTK-2:
Zawodzie: 284, 318, 340**, 370, 416, 504, 505, 574, 590, 591, 659, 680***, 685, 691**, 692**, 693, 694, 702, 731**, 747, 748, 749, 767***, 771, 772
Z tego działu należałoby usunąć #591.
Podmiany typów pantografów:
Katowice:
284 => OTK-1
318 => 318 (skasowany)
340 => OTK-1 => 340 (ob. OTK-1)
370 => 370 => OTK-1 -> 370
416 => 416 => 416 => 416 => OTK-1
599 => OTK-1 => 599
659 => OTK-1
662 => OTK-1 => 662
675 => 675
680 => OTK-1 => 680 => OTK-1 => 680 => 680 (ob. OTK-1) => 680
691 => OTK-1 => 691 => OTK-1
692 => OTK-1 => 692 => OTK-1
693 => 693 => OTK-1
694 => OTK-1 (podmiana w Będzinie)
695 => OTK-1 => 695
699 => 699 => 699
702 => OTK-1 => 702
731 => OTK-1 => 731 => OTK-1
747 => 747 (?) => 747 (ob. OTK-1)
749 => 749 (ob. OTK-1)
767 => OTK-1 => 767 => OTK-1 =>767 => OTK-1
768 => OTK-1 => 768
772 => OTK-1 => 772 =>OTK-1
781 => 781
782 => OTK-1 => 782
Tutaj należy dopisać 591 => OTK-1 => 591.

Edycja, dnia 6.08.2012:
"Żelazko" #783 ma pantograf typu OTK-2 "nowej generacji".
Zapomnieliście usunąć podkreślenie przy #716.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#521 Post autor: Boguś » 11 sie 2012, 15:56

KZKGaPowicz pisze:
Boguś pisze:Katowicki wagon #591 dostał połówkowy pantograf w wersji "Mysłowice".
A #670 i #693 dalej jeżdżą ze zwykłymi. Kto tym zarządza?!
Bo pantograf, który dostał #591 był na stanie w Zawodziu.
KZKGaPowicz pisze:
Wagony, które miały pantografy OTK-2:
Zawodzie: 284, 318, 340**, 370, 416, 504, 505, 574, 590, 591, 659, 680***, 685, 691**, 692**, 693, 694, 702, 731**, 747, 748, 749, 767***, 771, 772
Z tego działu należałoby usunąć #591.
O tym, że #591 miał kiedyś OTK-2 po prostu zapomniałem.

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#522 Post autor: KZKGaPowicz » 12 sie 2012, 12:34

Boguś pisze:W #716 podmienili pantograf OTK-2 na wersję "Mysłowice". Sam pantograf ma ciemniejszy kolor niż standardowy szary.
Jesteś tego pewny, że miał wtedy ten nowej generacji, bo jeśli tak, to trzeba dopisać podmiany typów połówkowców przy tym wagonie (skopiować to wszystko co jest teraz i wyjdzie, że miał 3 podmiany)?
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#523 Post autor: Boguś » 12 sie 2012, 18:18

KZKGaPowicz pisze:
Boguś pisze:W #716 podmienili pantograf OTK-2 na wersję "Mysłowice". Sam pantograf ma ciemniejszy kolor niż standardowy szary.
Jesteś tego pewny, że miał wtedy ten nowej generacji, bo jeśli tak, to trzeba dopisać podmiany typów połówkowców przy tym wagonie (skopiować to wszystko co jest teraz i wyjdzie, że miał 3 podmiany)?
Szczerze, trochę się już z tym pogubiłem :) .

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#524 Post autor: KZKGaPowicz » 16 sie 2012, 19:04

Wagon #321 otrzymał pantograf typu OTK-2 "nowej generacji". #373+613 wpiszemy chyba po debiucie.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#525 Post autor: Boguś » 16 sie 2012, 20:27

#673 jeździ z pantografem OTK-2 nowej generacji.
KZKGaPowicz pisze:#373+613 wpiszemy chyba po debiucie.
Dopisałem.
Boguś pisze:
KZKGaPowicz pisze:
Boguś pisze:W #716 podmienili pantograf OTK-2 na wersję "Mysłowice". Sam pantograf ma ciemniejszy kolor niż standardowy szary.
Jesteś tego pewny, że miał wtedy ten nowej generacji, bo jeśli tak, to trzeba dopisać podmiany typów połówkowców przy tym wagonie (skopiować to wszystko co jest teraz i wyjdzie, że miał 3 podmiany)?
Szczerze, trochę się już z tym pogubiłem.
Jednak nie było podmiany.

DW
Posty: 8045
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#526 Post autor: DW » 03 wrz 2012, 19:11

#602 stracił pantograf połówkowy na rzecz OTK-1. Prawdopodobnie nastąpiło to już kilka tygodni temu.

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#527 Post autor: KZKGaPowicz » 01 paź 2012, 14:09

"Żelazko" #693 otrzymało pantograf typu OTK-2 "nowej generacji". Za to #267 stracił połówkowca na rzecz OTK-1.
Ponadto przy Będzinie należy podkreślić lbę 7, a lbę 8 pozostawić "normalną".

Edycja, dnia 5.10.2012:
"Żelazko" #722 ma pantograf typu OTK-2 "nowej generacji".
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

DW
Posty: 8045
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#528 Post autor: DW » 19 paź 2012, 15:00

Wykreśliłem #753, który przy przenumerowaniu (kilka miesięcy temu) stracił OTK-2.

Awatar użytkownika
grillmaster
Posty: 1190
Rejestracja: 29 cze 2008, 17:58
Lokalizacja: Katowice

#529 Post autor: grillmaster » 30 paź 2012, 15:15

#670 dostał ponownie bigiel połówkowy.

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#530 Post autor: KZKGaPowicz » 30 paź 2012, 20:45

grillmaster pisze:#670 dostał ponownie bigiel połówkowy.
Tylko nie napisałeś jaka generacja?
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

Awatar użytkownika
grillmaster
Posty: 1190
Rejestracja: 29 cze 2008, 17:58
Lokalizacja: Katowice

#531 Post autor: grillmaster » 30 paź 2012, 21:28

KZKGaPowicz pisze:
grillmaster pisze:#670 dostał ponownie bigiel połówkowy.
Tylko nie napisałeś jaka generacja?
Bo się na tym nie znam. Wrzućcie jakieś zdjęcia do legendy to powiem Wam.

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#532 Post autor: KZKGaPowicz » 03 lis 2012, 21:19

grillmaster pisze:
KZKGaPowicz pisze:
grillmaster pisze:#670 dostał ponownie bigiel połówkowy.
Tylko nie napisałeś jaka generacja?
Bo się na tym nie znam. Wrzućcie jakieś zdjęcia do legendy to powiem Wam.
Dostał OTK-2 "nowej generacji".

Edycja, dnia 4.11.2012:
Wagon #614 stracił pantograf typu OTK-2 "starszej generacji" na rzecz OTK-1. Był to pierwszy tyrystorek z pantografem połówkowym w TŚ.

Edycja, dnia 8.11.2012:
Pierwszy wagon składu #260+261 otrzymał pantograf typu OTK-2 starszej generacji. Ciekawe to jest, bo ZURek #417 nadal ma zwykły.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#533 Post autor: Boguś » 09 lis 2012, 21:27

KZKGaPowicz pisze:Pierwszy wagon składu #260+261 otrzymał pantograf typu OTK-2 starszej generacji. Ciekawe to jest, bo ZURek #417 nadal ma zwykły.
No i co z tego, że ma zwykły. Skoro jest dobry, to po co go zmieniać.

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#534 Post autor: KZKGaPowicz » 27 lis 2012, 16:26

Boguś pisze:
KZKGaPowicz pisze:Pierwszy wagon składu #260+261 otrzymał pantograf typu OTK-2 starszej generacji. Ciekawe to jest, bo ZURek #417 nadal ma zwykły.
No i co z tego, że ma zwykły. Skoro jest dobry, to po co go zmieniać.
Ponieważ wagon po RK z takim pantografem dziwnie wygląda, patrz ostatnio "żelazka".

Wagon #420+ otrzymał pantograf typu OTK-2 starszej generacji.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

rafalurbino18
Posty: 6216
Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
Lokalizacja: Zabrze

#535 Post autor: rafalurbino18 » 27 lis 2012, 23:19

KZKGaPowicz pisze:
Boguś pisze:
KZKGaPowicz pisze:Pierwszy wagon składu #260+261 otrzymał pantograf typu OTK-2 starszej generacji. Ciekawe to jest, bo ZURek #417 nadal ma zwykły.
No i co z tego, że ma zwykły. Skoro jest dobry, to po co go zmieniać.
Ponieważ wagon po RK z takim pantografem dziwnie wygląda, patrz ostatnio "żelazka".
Jeśli myślisz, że tylko dlatego, że wg Ciebie wagon wygląda dziwnie, powinno się zmienić pantograf na inny, to mówiąc delikatnie jesteś w błędzie... Tak jak pisze Boguś, ważne, żeby był sprawny. I nie ma najmniejszego sensu pisanie o takich pierdołach, bo to nic nie wnosi do tematu.

Awatar użytkownika
grillmaster
Posty: 1190
Rejestracja: 29 cze 2008, 17:58
Lokalizacja: Katowice

#536 Post autor: grillmaster » 28 lis 2012, 00:58

I potem jest tak jak było w #670, że trzeba było słonia mieć, żeby opuścić ten pantograf. Ale do sieci dolega i tramwaj jedzie :/

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#537 Post autor: KZKGaPowicz » 15 gru 2012, 10:29

Wagon #425 otrzymał z powrotem pantograf typu OTK-2 "nowej generacji". Ponadto wagon #717 ma teraz zamontowany pantograf typu OTK-2 "starszej generacji".
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

Awatar użytkownika
Patryk105
Posty: 1690
Rejestracja: 01 paź 2007, 19:42
Lokalizacja: Chorzów

#538 Post autor: Patryk105 » 21 sty 2013, 21:30

Wagon #725 stracił pantograf OTK-2 i obecnie wozi się ze zwykłym OTK-1.
Pozdrawiam ;)

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#539 Post autor: KZKGaPowicz » 22 sty 2013, 18:32

Patryk105 pisze:Wagon #725 stracił pantograf OTK-2 i obecnie wozi się ze zwykłym OTK-1.
Wpisane.
A co z Moderusami - czekamy na debiuty?
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

Awatar użytkownika
Patryk105
Posty: 1690
Rejestracja: 01 paź 2007, 19:42
Lokalizacja: Chorzów

#540 Post autor: Patryk105 » 22 sty 2013, 20:29

Proszę jeszcze o wpisanie solówki #573, która ma OTK-2 nowej generacji.
Pozdrawiam ;)

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#541 Post autor: Boguś » 24 sty 2013, 21:24

KZKGaPowicz pisze:A co z Moderusami - czekamy na debiuty?
Myślę, że tak. W przypadku pozostałych list zrobimy tak samo.

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#542 Post autor: KZKGaPowicz » 30 sty 2013, 19:57

Moderusy #645 oraz #659 podczas modernizacji otrzymały pantografy typu OTK-2 "nowej generacji".
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

Awatar użytkownika
Damian_1947
Posty: 1120
Rejestracja: 17 lis 2011, 19:05
Lokalizacja: Sosnowiec

#543 Post autor: Damian_1947 » 30 sty 2013, 20:41

KZKGaPowicz pisze:Moderusy #645 oraz #659 podczas modernizacji otrzymały pantografy typu OTK-2 "nowej generacji".
Wszystkie moderusy takie będą mieć.
Więc #627; #646; #667 można dopisać do R1.
Pozdrawiam ;)

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#544 Post autor: KZKGaPowicz » 30 sty 2013, 20:49

Wstrzymujemy się do debiutów liniowych.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

DW
Posty: 8045
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#545 Post autor: DW » 31 sty 2013, 16:37

W sumie nie ma co się z tym wstrzymywać i aktualizować listę przy każdym wyjeździe. Te co wiadomo, że je mają (czyli wozy, które już do nas trafiły) można przy okazji wpisać.

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#546 Post autor: KZKGaPowicz » 01 lut 2013, 20:13

ZURek #550+ otrzymał pantograf typu OTK-2 starszej generacji.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

DW
Posty: 8045
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#547 Post autor: DW » 08 lut 2013, 13:07

Będziński #524 stracił pantograf OTK-2.

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#548 Post autor: KZKGaPowicz » 16 lut 2013, 12:27

Wagony #627 i #667 podczas modernizacji otrzymały pantografy typu OTK-2 "nowej generacji".

Edycja, dnia 22.02.2013:
Wagon #660 podczas modernizacji otrzymał pantograf typu OTK-2 "nowej generacji".

Edycja, dnia 26.02.2013:
Wagon #677 otrzymał z powrotem pantograf typu OTK-2 "nowej generacji".
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

Awatar użytkownika
Damian_1947
Posty: 1120
Rejestracja: 17 lis 2011, 19:05
Lokalizacja: Sosnowiec

#549 Post autor: Damian_1947 » 26 lut 2013, 23:22

KZKGaPowicz pisze:Pierwszy wagon składu #260+261 otrzymał pantograf typu OTK-2 starszej generacji. Ciekawe to jest, bo ZURek #417 nadal ma zwykły.
Z uzyskanych informacji wiem, iż wszystkie wagony z Zawodzia po połamaniach i innych tego typu podobnych będą otrzymywały nowe OTK-2. I większość wozów, nawet w składach ma OTK-2.
Pozdrawiam ;)

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#550 Post autor: KZKGaPowicz » 28 lut 2013, 12:39

Moderus #788 otrzymał pantograf typu OTK-2 starszej generacji.

Edycja, dnia 1.03.2013:
Wagon #785 podczas modernizacji otrzymał pantograf typu OTK-2 "nowej generacji".
Wagon #692 otrzymał pantograf typu OTK-2 starszej generacji.

Edycja, dnia 5.03.2013:
Wagon #748 podczas modernizacji otrzymał pantograf typu OTK-2 "nowej generacji".
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

Awatar użytkownika
Patryk105
Posty: 1690
Rejestracja: 01 paź 2007, 19:42
Lokalizacja: Chorzów

#551 Post autor: Patryk105 » 05 mar 2013, 15:17

Można dopisać do listy będzińskiej #754, który otrzymał OTK-2 nowej generacji podczas modernizacji.
Pozdrawiam ;)

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość