Pantografy OTK-2

Dyskusje o wagonach serii Konstal 105N i pochodnych.
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
luki
Posty: 5409
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Pantografy OTK-2

#551 Post autor: luki » 14 lis 2006, 12:46

Pantografy połówkowe (191 szt. = 8 + 183):
Będzin (43 szt. = 4 + 39): 508, 509*, 521, 523*, 524,
525, 530, 535*, 537, 552, 566, 575, 602, 621, 623, 625, 627, 629, 633, 636*+635, 645, 646, 663, 664, 665*, 667, 700, 701, 726+727, 728, 737, 748, 751, 752*, 753, 754, 759, 761, 762*, 768, 937
Zawodzie (45 szt. = 0 + 45): 264, 268, 282, 340, 370*, 550*, 551*, 573, 583, 604, 607, 637+638, 669, 670*, 672, 673, 674, 675, 676, 679, 680*, 687, 688, 689, 691, 692, 693*, 695, 699 (!), 702, 725, 734, 736, 745, 746, 749, 767*, 771+772, 781+747, 782, 783, 784
Stroszek (56 szt. = 1 + 55): 257, 283, 321, 354, 355, 451*, 456, 490*, 492, 495, 587, 599, 612, 620*, 642, 644, 647+648, 678, 683, 684, 703+704, 705+706, 707, 708, 709+710, 711+712*, 713+714, 715, 716, 717+721, 719+720, 722, 732, 743, 755+756, 760, 765, 766, 773*, 774, 775, 776, 777, 778, 779, 786, 791
Gliwice (45 szt. = 3 + 42): 254*+255*, 259, 267*, 341+342 (!+!), 360+406 (!^+!), 373+613 (!+!^), 374, 417*, 419*, 425*, 458*, 461, 503, 506, 556, 564, 565, 614*, 617, 649, 651, 652, 653*+654, 658*, 659*, 660, 661, 677*, 681+682, 685+686, 733*, 742*, 744, 757+758, 785, 788*, 924

937 - wagon E1.

Rodzaje pantografów:
(!) - pantograf typu OTK-2 podnoszony i opuszczany automatycznie
druk normalny - pantograf m.in. montowany fabrycznie żelazkom
kursywa - pantograf m.in. montowany fabrycznie Moderusom
podkreślenie - połówkowy "kwadratowe ramiona" (tzw. mysłowicki) montowany m. in. wagonom po RK w ZUR
podkreślenie czerwone - połówkowy (wiedeński) montowany w wagonach typu E1 (zobacz)
pogrubienie - wagony, u których OTK-2 jest standardem
^ - brak siłownika do automatycznego podnoszenia i opuszczania pantografu typu OTK-2
* - OTK-2 okresowo był zdemontowany

Wagony, które miały pantografy OTK-2:
Będzin: 498, 526, 567, 621$, 622, 694, 754 (^2), 755 (^2)
Zawodzie: 281, 318, 328 (ex. 688), 370, 416, 504, 505, 574, 583 (^2) (G), 590 (^2), 598, 637&, 659, 672&, 675&, 680 (^3), 685, 688$, 691 (^2), 692 (^2)&, 695&, 702&, 725&, 728&, 731 (^3), 747, 748, 749, 768&, 771, 772 (^2), 781&
Bytom: 361, 362, 491, 681&, 682 (G), 683, 705, 707&, 709, 717
Gliwice: 260, 379, 408, 420, 458&, 476, 477, 608, 742&, 744&

(^n) - pantograf połówkowy zdemontowany "n" razy.

(B) - zdemontowany w Będzinie
(G) - zdemontowany w Gliwicach
(S) - zdemontowany na Stroszku
(Z) - zdemontowany na Zawodziu
N - otrzymanie pantografu typu OTK-2 poprzez przenumerowanie
$ - utrata pantografu typu OTK-2 poprzez przenumerowanie
& - wagon posiadał pantograf OTK-2 przed remontem (brak tego symbolu przy wagonie oznacza, że przed remontem miał zamontowany pantograf typu OTK-1)

Podmiany typów pantografów:
Będzin:
509 => OTK-1 => 509
523 => OTK-1 => 523 => OTK-1 => 523
524 => OTK-1 => 524
525 => 525 => 525
526 => 526 => 526 => OTK-1 (skasowany)
535 => OTK-1 => 535 => 535 => 535
567 => 567 => OTK-1 (skasowany)
575 => OTK-1 => 575 => OTK-1 => #575 (podmiana na Stroszku)
595 => OTK-1 => 595 => 595 => OTK-1 => 595 (skasowany)
602 => OTK-1 => 602
621 => (przenumerowanie)
636 => OTK-1 => 636
665 => OTK-1 => 665 => OTK-1 => 665
700=> OTK-1 => 700
728 => 728
737 => 737
748 => OTK-1 (podmiana na Zawodziu) => 748
752 => OTK-1 => 752
753 => OTK-1 => 753 => (kasacja-przenumerowanie) => 753
754 => OTK-1 => 754 => OTK-1 => 754
761 => 761
762 =>OTK-1 => 762
768 => OTK-1 => 768 (podmiany na Zawodziu) => 768
937 => 937 => 937
Katowice:
284 => OTK-1 => 284 => OTK-1 => 284 (skasowany)
318 => 318 (skasowany)
340 => OTK-1 => 340 => OTK-1 => 340 => OTK-1 => 340
370 => 370 => OTK-1 -> 370
416 => 416 => 416 => 416 => OTK-1 (skasowany)
504 (skasowany)
505 (skasowany)
550 => 550 => 550 => OTK-1 => 550
551 => OTK-1 => 551
573 => 573 => 573
574 (skasowany)
583 => OTK-1 -> 583 => OTK-1] (podmiana w Gliwicach) => 583
590 => OTK-1 => 590 => 590 => OTK-1 (skasowany)
591 => OTK-1 => 591 => 591 (przenumerowanie z 781) => 591
599 => OTK-1 => 599 => #599 (podmiana na Stroszku)
604 => 604
637 => 637
669 => 669 => 669 => 669 (podmiana w ZUR)
670 => OTK-1 => 670 (podmiana w ZUR)
672 => 672
675 => 675 => 675
680 => OTK-1 => 680 => OTK-1 => 680 => 680 => OTK-1 => 680 => 680 => OTK-1 => 680
688 => 328
691 => OTK-1 => 691 => OTK-1 => 691
692 => OTK-1 => 692 => OTK-1 => 692 => 692
693 => 693 => OTK-1 => 693 (podmiana w ZUR)
695 => OTK-1 => 695 => 695
699 (!) => 699 => 699 (!)
702 => OTK-1 => 702 => 702
725 => OTK-1 => 725 => 725
731 => OTK-1 => 731 => OTK-1 => 731 => OTK-1
734 => 734 => 734
747 => 747 (?) => 747 => OTK-1 => 747
749 => 749 => OTK-1 => 749
767 => OTK-1 => 767 => OTK-1 => 767 => OTK-1 => 767
771 => OTK-1 => 771
772 => OTK-1 => 772 => OTK-1 => 772
781 => 781 => 781
782 => OTK-1 => 782 (podmiana w ZUR)
783 => 783
784 => OTK-1 => 784
Bytom:
321 => 321 => 321
361 => 361 (podmiana w Gliwicach) => OTK-1 (skasowany)
362 => 362 => 362 => OTK-1 (skasowany)
490 => OTK-1 => 490
491 => OTK-1 (skasowany)
681 => 681 => 681 => 681 => 681
682 => 682 => OTK-1 (podmiany w Gliwicach) => 682
683 => 683 => OTK-1 => 683
703 => 703 => 703 => 703
705 => OTK-1 => 705
707 => 707 => 707
716 => 716 (podmiana w Gliwicach) => 716 => 716 => 716
717 => 717 => OTK-1 => 717
722 => 722 => 722 => 722
755 => 755 => 755 => OTK-1 => 755 => OTK-1 (podmiany w Będzinie) => 755
766 => 766
773 => 773 => OTK-1 => 773
774 => 774
775 => 775
777 => 777 => 777 => 777 => 777 => 777 => 777 => 777
778 => 778 => 778 => 778
779 => 779
791 => 791 => 791
Gliwice:
254 => 254 => 254 => OTK-1 => #254
255 => OTK-1 (podmiana w Gliwicach) => 255 (podmiana w ZUR)
256 => 256 => 256 (skasowany)
260 => 260 => OTK-1
267 => OTK-1 => 267
417 => 417 => OTK-1 => 417 => OTK-1 => 417 => OTK-1 => 417
419 => OTK-1 => 419
420 => 420 => 420 => OTK-1 => 420 => OTK-1
425 => 425 => OTK-1 => 425 => OTK-1 => 425
458 => OTK-1 => 458 => 458 => OTK-1 => 458 => 458
476 => 476 => 476 => OTK-1
477 => 477 => 477 (skasowany)
608 => OTK-1 (Nauka Jazdy 143L -> wagon roboczy 143R)
614 => OTK-1 => 614
617 => OTK-1 => 617
620 => OTK-1 => 620 (podmiana na Stroszku) => 620
653 => OTK-1 => 653
658 => OTK-1 => 658 => 658
659 => OTK-1 (podmiana na Zawodziu) => 659 => OTK-1 => 659
677 => 677 => OTK-1 => 677 => OTK-1 => 677
685 => OTK-1 (podmiana na Zawodziu) => 685 => 685
732 => 732 (podmiana na Stroszku)
733 => OTK-1 => 733 => 733 => 733 (podmiana w ZUR) => 733 => 733

742 => 742 => 742 => OTK-1 => 742 =>742 => OTK-1 => 742
744 => OTK-1 => 744 => 744
765 => 765 (podmiana na Stroszku) => 765 (podmiana na Stroszku) => 765 (podmiana na Stroszku) => 765 (podmiana na Stroszku) => 765 (podmiana na Stroszku)
785 => 785 => 785
786 => 786 (podmiana na Stroszku)
788 => 788 => OTK-1 => 788 => OTK-1 => 788 => 788 => 788 => OTK-1 => 788 => OTK-1 => 788
924 => 924
oryginalnie w pierwszym poście luki pisze:Jak dobrze pamiętamy to niedawno #767 woził połówkowy pantograf ale go zdjęto. Dziś widziałem wagon 105Na z zwykłym OTK-1, wydawało mi się że to #692 lub #672. Zauważyłem jednak że siedzenia tapicerowane takie jak w #692.
Więc zatem chyba zabrali mu połówkowca :evil:
Ostatnio zmieniony 17 maja 2017, 19:02 przez luki, łącznie zmieniany 673 razy.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#552 Post autor: DW » 05 mar 2013, 15:40

Patryk105 pisze:Można dopisać do listy będzińskiej #754, który otrzymał OTK-2 nowej generacji podczas modernizacji.
Oraz #701, #748 i #753 ;)

Tylko nie piszcie teraz w każdym temacie do każdego wozu z osobna, żeby go dopisać do listy ;) Postaramy się je aktualizować w miarę na bieżąco, ale nie zawsze da się to zrobić natychmiast.

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#553 Post autor: KZKGaPowicz » 06 mar 2013, 11:04

Wpisałem powyższe wagony. Mam jeszcze pytanie. Czy #753 woził OTK-2 starszej generacji aż do przygotowania do modernizacji?
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

Awatar użytkownika
Damian_1947
Posty: 1120
Rejestracja: 17 lis 2011, 19:05
Lokalizacja: Sosnowiec

#554 Post autor: Damian_1947 » 06 mar 2013, 13:27

KZKGaPowicz pisze:Wpisałem powyższe wagony. Mam jeszcze pytanie. Czy #753 woził OTK-2 starszej generacji aż do przygotowania do modernizacji?
Nie wiem czy #753 nie miał OTK-1 przypadkiem.
Pozdrawiam ;)

R_G
Posty: 2720
Rejestracja: 16 lut 2008, 14:00
Lokalizacja: Sosnowiec

#555 Post autor: R_G » 07 mar 2013, 00:14

Sądzę, że zdjęcia więcej (rację) powiedzą :P
:!: Pozdrawiam R1 :santa: :!:

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#556 Post autor: DW » 07 mar 2013, 09:09

KZKGaPowicz pisze:Wpisałem powyższe wagony. Mam jeszcze pytanie. Czy #753 woził OTK-2 starszej generacji aż do przygotowania do modernizacji?
Nie, gdyż od paru miesięcy nie był on nawet przystosowany, aby taki pantograf dostać. ;)

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#557 Post autor: KZKGaPowicz » 07 mar 2013, 11:11

DW pisze:
KZKGaPowicz pisze:Wpisałem powyższe wagony. Mam jeszcze pytanie. Czy #753 woził OTK-2 starszej generacji aż do przygotowania do modernizacji?
Nie, gdyż od paru miesięcy nie był on nawet przystosowany, aby taki pantograf dostać. ;)
Pytałem, bo takowy #753 woził, ale tam chyba doszło do przenumerowania i nie wiem jak to uwzględnić.
Ostatnio zmieniony 11 wrz 2014, 21:12 przez KZKGaPowicz, łącznie zmieniany 1 raz.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#558 Post autor: DW » 09 mar 2013, 12:10

KZKGaPowicz pisze:
DW pisze:
KZKGaPowicz pisze:Wpisałem powyższe wagony. Mam jeszcze pytanie. Czy #753 woził OTK-2 starszej generacji aż do przygotowania do modernizacji?
Nie, gdyż od paru miesięcy nie był on nawet przystosowany, aby taki pantograf dostać. ;)
Pytałem, bo takowy #753 woził, ale tam chyba doszło do przenumerowania i nie wiem jak to uwzględnić.
Dokładnie. #753' poszedł do kasacji, a #753'' to dawny #334, który od zawsze miał OTK-1. Natomiast Moderus #753''' nie wiadomo nawet czym był przedtem ;)

Awatar użytkownika
Damian_1947
Posty: 1120
Rejestracja: 17 lis 2011, 19:05
Lokalizacja: Sosnowiec

#559 Post autor: Damian_1947 » 09 mar 2013, 12:13

DW pisze:
KZKGaPowicz pisze:
DW pisze:
KZKGaPowicz pisze:Wpisałem powyższe wagony. Mam jeszcze pytanie. Czy #753 woził OTK-2 starszej generacji aż do przygotowania do modernizacji?
Nie, gdyż od paru miesięcy nie był on nawet przystosowany, aby taki pantograf dostać. ;)
Pytałem, bo takowy #753 woził, ale tam chyba doszło do przenumerowania i nie wiem jak to uwzględnić.
Dokładnie. #753' poszedł do kasacji, a #753'' to dawny #334, który od zawsze miał OTK-1. Natomiast Moderus #753''' nie wiadomo nawet czym był przedtem ;)
Ale podmiana pudła chyba miała miejsce w Poznaniu lub Łodzi. To, że od nas wyjeżdża #753'' to nie znaczy, że to samo pudło wraca.
Pozdrawiam ;)

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#560 Post autor: KZKGaPowicz » 09 mar 2013, 12:15

Damian_1947 pisze:
DW pisze:
KZKGaPowicz pisze:
DW pisze:
KZKGaPowicz pisze:Wpisałem powyższe wagony. Mam jeszcze pytanie. Czy #753 woził OTK-2 starszej generacji aż do przygotowania do modernizacji?
Nie, gdyż od paru miesięcy nie był on nawet przystosowany, aby taki pantograf dostać. ;)
Pytałem, bo takowy #753 woził, ale tam chyba doszło do przenumerowania i nie wiem jak to uwzględnić.
Dokładnie. #753' poszedł do kasacji, a #753'' to dawny #334, który od zawsze miał OTK-1. Natomiast Moderus #753''' nie wiadomo nawet czym był przedtem ;)
Ale podmiana pudła chyba miała miejsce w Poznaniu lub Łodzi. To, że od nas wyjeżdża #753'' to nie znaczy, że to samo pudło wraca.
To wiem, tylko chodziło mi jak to uwzględnić jak np. #742 i #744 (patrz &).
Ostatnio zmieniony 11 wrz 2014, 21:13 przez KZKGaPowicz, łącznie zmieniany 1 raz.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#561 Post autor: DW » 10 mar 2013, 09:31

Damian_1947 pisze:
DW pisze:(...)Dokładnie. #753' poszedł do kasacji, a #753'' to dawny #334, który od zawsze miał OTK-1. Natomiast Moderus #753''' nie wiadomo nawet czym był przedtem ;)
Ale podmiana pudła chyba miała miejsce w Poznaniu lub Łodzi. To, że od nas wyjeżdża #753'' to nie znaczy, że to samo pudło wraca.
Przecież to właśnie napisałem, że nie wiadomo jaki wagon to był przedtem.

Awatar użytkownika
Patryk105
Posty: 1690
Rejestracja: 01 paź 2007, 19:42
Lokalizacja: Chorzów

#562 Post autor: Patryk105 » 21 mar 2013, 21:11

Wagon #284 otrzymał pantograf OTK-2 nowej generacji.
Pozdrawiam ;)

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#563 Post autor: KZKGaPowicz » 22 mar 2013, 10:14

ZURek #254 jak widać na zdjęciu otrzymał pantograf typu OTK-2 starszej generacji. Ponadto "żelazko" #777 otrzymało pantograf typu OTK-2 nowej generacji.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

Awatar użytkownika
Patryk105
Posty: 1690
Rejestracja: 01 paź 2007, 19:42
Lokalizacja: Chorzów

#564 Post autor: Patryk105 » 23 mar 2013, 20:28

Wagon #340 dostał pantograf OTK-2 nowej generacji.
Pozdrawiam ;)

Awatar użytkownika
Damian_1947
Posty: 1120
Rejestracja: 17 lis 2011, 19:05
Lokalizacja: Sosnowiec

#565 Post autor: Damian_1947 » 24 mar 2013, 10:10

#702 po modernizacji otrzymał OTK-2 nowej generacji. :)
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Damian_1947, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam ;)

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#566 Post autor: DW » 24 mar 2013, 10:17

Damian_1947 pisze:#702 po modernizacji otrzymał OTK-2 nowej generacji. :)
A co ja pisałem parę postów wyżej??? ;)

Awatar użytkownika
Damian_1947
Posty: 1120
Rejestracja: 17 lis 2011, 19:05
Lokalizacja: Sosnowiec

#567 Post autor: Damian_1947 » 24 mar 2013, 15:06

DW pisze:
Damian_1947 pisze:#702 po modernizacji otrzymał OTK-2 nowej generacji. :)
A co ja pisałem parę postów wyżej??? ;)
Było o #701 ;) i 753 i podmianach pudeł. :)
Pozdrawiam ;)

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#568 Post autor: KZKGaPowicz » 24 mar 2013, 15:11

Damian_1947 pisze:
DW pisze:
Damian_1947 pisze:#702 po modernizacji otrzymał OTK-2 nowej generacji .:)
A co ja pisałem parę postów wyżej??? ;)
Było o #701 ;) i 753 i podmianach pudeł. :)
Pierwszy post (oprócz głównego). Ponadto będziemy dopisywali poszczególne wagony po debiucie liniowym. Ja jak dostaję informację, to staram się to natychmiast aktualizować, więc proszę się nie martwić. :)

Edycja, dnia 10.04.2013:
Wagon #707 otrzymał pantograf typu OTK-2 starszej generacji.
Czy #748 i #754 bezpośrednio przed remontem miały OTK-2, czy OTK-1?
Ponadto znaczek "&" dopisujemy przy wagonach, które miały OTK-2 bezpośrednio do momentu rozbiórki komponentów w celu modernizacji, patrz #702, #742, #744.
Ostatnio zmieniony 11 wrz 2014, 21:22 przez KZKGaPowicz, łącznie zmieniany 2 razy.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#569 Post autor: DW » 10 kwie 2013, 17:34

Ostatnie info o #754 jest z 2011 r., gdy stracił OTK-2. Nie ma info, że dostał go z powrotem i mnie też wydaję się, że do końca jeździł z OTK-1.
#748 chyba też stracił połówkowy jeszcze zanim zakończył jazdę.

R_G
Posty: 2720
Rejestracja: 16 lut 2008, 14:00
Lokalizacja: Sosnowiec

#570 Post autor: R_G » 11 kwie 2013, 02:22

#523 stracił pantograf OTK-2 :arrow: http://phototrans.pl/14,617369,0,Konstal_105Na_523.html
DW pisze:Ostatnie info o #754 jest z 2011 r., Nie ma info, że dostał go z powrotem i mnie też wydaję się, że do końca jeździł z OTK-1.
Też mi się tak wydaje. Jest fotka z początku roku na TWB.
http://phototrans.pl/14,599269,0,Konstal_105Na_754.html
:!: Pozdrawiam R1 :santa: :!:

Łukasz
Posty: 1699
Rejestracja: 25 lip 2010, 10:21
Lokalizacja: jestem?

#571 Post autor: Łukasz » 11 kwie 2013, 09:20

DW pisze:#748 chyba też stracił połówkowy jeszcze zanim zakończył jazdę.
Z tego co pamiętam to i #748 i #747 straciły połówki jak jeszcze razem w składzie jeździły.

rifi
Posty: 821
Rejestracja: 26 sie 2010, 21:16
Lokalizacja: Katowice

#572 Post autor: rifi » 11 kwie 2013, 10:32

DW pisze:Ostatnie info o #754 jest z 2011 r., gdy stracił OTK-2. Nie ma info, że dostał go z powrotem i mnie też wydaję się, że do końca jeździł z OTK-1.
Najlepiej jak się na ten temat wypowie kolega Iwo, bo pewnie będzie wiedział.

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#573 Post autor: DW » 11 kwie 2013, 16:32

R_G pisze:#523 stracił pantograf OTK-2 :arrow: http://phototrans.pl/14,617369,0,Konstal_105Na_523.html
Musiało to nastąpić w miarę niedawno.
EDYCJA: 30.03. miał już OTK-1.
R_G pisze:
DW pisze:Ostatnie info o #754 jest z 2011 r., Nie ma info, że dostał go z powrotem i mnie też wydaję się, że do końca jeździł z OTK-1.
Też mi się tak wydaje. Jest fotka z początku roku na TWB.
http://phototrans.pl/14,599269,0,Konstal_105Na_754.html
W takim razie jestem pewien, że do zakończenia eksploatacji miał OTK-1 :)
Ostatnio zmieniony 12 kwie 2013, 11:26 przez DW, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#574 Post autor: KZKGaPowicz » 11 kwie 2013, 17:04

Dziękuję Wam bardzo serdecznie za rozwianie moich wątpliwości.

Edycja, dnia 17.04.2013:
Moderus #535 ma pantograf typu OTK-2 nowej generacji.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

Awatar użytkownika
Patryk105
Posty: 1690
Rejestracja: 01 paź 2007, 19:42
Lokalizacja: Chorzów

#575 Post autor: Patryk105 » 20 maja 2013, 20:14

Wagon #725 ponownie otrzymał pantograf OTK-2 nowej generacji.
Pozdrawiam ;)

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#576 Post autor: KZKGaPowicz » 01 cze 2013, 10:54

Dopisałem do listy Moderusy #703 i #704.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

Awatar użytkownika
Patryk105
Posty: 1690
Rejestracja: 01 paź 2007, 19:42
Lokalizacja: Chorzów

#577 Post autor: Patryk105 » 04 cze 2013, 20:24

Wagon #590 otrzymał pantograf OTK-2 nowej generacji.

Edycja 11.06.13r.

Wagon #672 otrzymał pantograf OTK-2 (nie zauważyłem jakiej generacji).
Pozdrawiam ;)

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#578 Post autor: KZKGaPowicz » 11 cze 2013, 17:06

Patryk105 pisze:Wagon #672 otrzymał pantograf OTK-2 ( nie zauważyłem jakiej generacji).
Wpiszę, jak będziemy wiedzieli jaka to generacja.
Ponadto wpisałem skład Moderusów #647+648.
Ostatnio zmieniony 12 cze 2013, 20:55 przez KZKGaPowicz, łącznie zmieniany 1 raz.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#579 Post autor: Boguś » 12 cze 2013, 20:56

KZKGaPowicz pisze:
Patryk105 pisze:Wagon #672 otrzymał pantograf OTK-2 ( nie zauważyłem jakiej generacji).
Wpiszę, jak będziemy wiedzieli jaka to generacja.
OTK-2 nowej generacji.

Dawid71552
Posty: 410
Rejestracja: 27 sty 2009, 13:31
Lokalizacja: Ruda Śląska

#580 Post autor: Dawid71552 » 01 lip 2013, 19:24

Wagon #717 obecnie posiada pantograf OTK-1.

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#581 Post autor: KZKGaPowicz » 02 lip 2013, 10:59

Dawid71552 pisze:Wagon #717 obecnie posiada pantograf OTK-1.
To pewnie przymiarka do modernizacji w ZUR.

Edycja, dnia 3.07.2013:
Dopisałem Moderusy #707 i #708.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#582 Post autor: Boguś » 06 lip 2013, 21:30

KZKGaPowicz pisze:
Dawid71552 pisze:Wagon #717 obecnie posiada pantograf OTK-1.
To pewnie przymiarka do modernizacji w ZUR.
Raczej nie. Pewnie został uszkodzony i podmienili na dowolny sprawny.

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#583 Post autor: KZKGaPowicz » 07 lip 2013, 12:31

ZURek 111N #613 utracił siłownik służący do automatycznego podnoszenia i opuszczania swojego połówkowca. Dla pewności jeszcze raz mu się przyjrzę.

Edycja, dnia 12.07.2013:
Tak, potwierdzam.
Moderus #788 po połamaniu pantografu OTK-2 starszej generacji otrzymał zwykły pantograf typu OTK-1. Z kolei Moderus #785 otrzymał pantograf typu OTK-2 starszej generacji. Trochę tego nie rozumiem. Jak "żelazka" miały OTK-2 starszej generacji, wymieniano je na te z nowej generacji, a przy Moderusach wymagano wersji wzmocnionej OTK-2, a założyli starszej generacji. Grunt, że połówkowy. :)
Ostatnio zmieniony 11 wrz 2014, 21:15 przez KZKGaPowicz, łącznie zmieniany 1 raz.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#584 Post autor: Boguś » 13 lip 2013, 20:40

KZKGaPowicz pisze:Jak "żelazka" miały OTK-2 starszej generacji, wymieniano je na te z nowej generacji, a przy Moderusach wymagano wersji wzmocnionej OTK-2, a założyli starszej generacji. Grunt, że połówkowy. :)
Bo taki był na stanie. ;)

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#585 Post autor: KZKGaPowicz » 03 sie 2013, 21:55

Dopisałem składy Moderusów #709+710 i #771+772.

Edycja, dnia 7.08.2013:
Wagon #260 stracił pantograf typu OTK-2 starszej generacji. Obecnie ma zamontowany zwykły OTK-1.

Edycja, dnia 29.08.2013:
"Żelazko" #778 otrzymało pantograf typu OTK-2 starszej generacji.

Edycja, dnia 1.09.2013:
Dopisałem skład Moderusów #781+747.

Edycja, dnia 11.09.2013:
Dopisałem Moderusy #663 i #664.

Edycja, dnia 13.09.2013:
Moderus #703 otrzymał pantograf typu OTK-2 "starszej generacji".

Edycja, dnia 9.10.2013:
Wagon #583+ stracił pantograf typu OTK-2 "starszej generacji". Zamontowano mu zwykły OTK-1.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

Awatar użytkownika
Patryk105
Posty: 1690
Rejestracja: 01 paź 2007, 19:42
Lokalizacja: Chorzów

#586 Post autor: Patryk105 » 10 paź 2013, 21:30

Wagon #328 posiada pantograf OTK-2 nowej generacji. Nie wiem czy to nie jest ex #688?
Pozdrawiam ;)

Awatar użytkownika
grillmaster
Posty: 1204
Rejestracja: 29 cze 2008, 17:58
Lokalizacja: Katowice

#587 Post autor: grillmaster » 10 paź 2013, 22:07

Patryk105 pisze:Wagon #328 posiada pantograf OTK-2 nowej generacji. Nie wiem czy to nie jest ex #688?
Jest. Już ktoś o tym wcześniej pisał. Dostał tylko statyczną przetwornicę.

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#588 Post autor: KZKGaPowicz » 11 paź 2013, 12:19

ZURek #680+ otrzymał pantograf typu OTK-2 starszej generacji.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

Awatar użytkownika
Patryk105
Posty: 1690
Rejestracja: 01 paź 2007, 19:42
Lokalizacja: Chorzów

#589 Post autor: Patryk105 » 12 paź 2013, 23:01

Wagon #551 stracił pantograf OTK-2, obecnie wozi się z OTK-1.
Pozdrawiam ;)

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#590 Post autor: KZKGaPowicz » 15 paź 2013, 10:24

Dopisałem składy Moderusów #685+686 oraz #755+756.

Edycja, godz. 22:22:
Dopisuję również Moderusa #725.

Edycja, dnia 17.11.2013:
Wagon #716 otrzymał pantograf typu OTK-2 "nowej generacji".
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#591 Post autor: DW » 25 lis 2013, 16:31

#595 ma pantograf OTK-2 nowej generacji. Za to niedawno miał jeszcze OTK-1.

Już od paru miesięcy, po zamianie numerów między wagonami #621 i #627, wagon #621'' nie ma połówkowego pantografu (i jako dawny #627 nigdy wcześniej go nie miał).

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#592 Post autor: KZKGaPowicz » 23 gru 2013, 19:35

"Żelazko" #774 otrzymało pantograf typu OTK-2 "nowej generacji".

Edycja, dnia 5.01.2014:
Wagon #716 otrzymał pantograf typu OTK-2 starszej generacji.

Edycja, dnia 19.01.2014:
Wagon #767 otrzymał pantograf typu OTK-2 "nowej generacji".
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

Łukasz
Posty: 1699
Rejestracja: 25 lip 2010, 10:21
Lokalizacja: jestem?

#593 Post autor: Łukasz » 23 sty 2014, 08:23

#680 po wczorajszej utracie pantografu połówkowego dziś jeździ z klasycznym pantografem.

Edycja 10.02.2014
#784 jeździ z klasycznym pantografem. Prawdopodobnie od momentu przywrócenia do ruchu.

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#594 Post autor: KZKGaPowicz » 05 mar 2014, 11:29

Pierwszy wagon składu #731+730 otrzymał pantograf typu OTK-2 starszej generacji.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

Awatar użytkownika
Patryk105
Posty: 1690
Rejestracja: 01 paź 2007, 19:42
Lokalizacja: Chorzów

#595 Post autor: Patryk105 » 17 mar 2014, 18:43

Wagon #340 stracił pantograf OTK-2, jeździ z klasycznym OTK-1.
Pozdrawiam ;)

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#596 Post autor: KZKGaPowicz » 18 mar 2014, 23:08

Pierwszy wagon składu #731+730 utraciłł pantograf typu OTK-2 starszej generacji.

Edycja, dnia 24.03.2014:
Pierwszy wagon składu #284+282 utracił pantograf typu OTK-2 nowej generacji.

Edycja, dnia 28.03.2014:
"Żelazko" #765 otrzymało pantograf typu OTK-2 nowej generacji.
Skład Moderusów #757+758 otrzymał pantografy typu OTK-2 nowej generacji.

Edycja, dnia 6.04.2014:
ZURek #550 otrzymał pantograf typu OTK-2 nowej generacji, a pierwszy wagon składu #734+735 otrzymał pantograf typu OTK-2 starszej generacji.

Edycja, dnia 26.04.2014:
Wagon #716 otrzymał pantograf typu OTK-2 nowej generacji (bez linek naprężających).

Edycja, dnia 28.04.2014:
Skład Moderusów #717+721 otrzymał pantografy typu OTK-2 nowej generacji.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

polaraxa
Posty: 471
Rejestracja: 04 kwie 2013, 20:09
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

#597 Post autor: polaraxa » 29 kwie 2014, 20:03

29/04/2014 #680 otrzymał pantograf OTK-2.

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#598 Post autor: KZKGaPowicz » 30 kwie 2014, 08:55

polaraxa pisze:29/04/2014 #680 otrzymał pantograf OTK-2.
W jakiej wersji?

Edycja, dnia 1.05.2014:
Wagon #590 otrzymał pantograf typu OTK-2 starszej generacji.

Edycja, dnia 6.05.2014:
ZURek #680 otrzymał pantograf typu OTK-2 nowej generacji.

Edycja, dnia 25.05.2014:
Moderus #535 otrzymał pantograf typu OTK-2 starszej generacji.

Edycja, dnia 2.06.2014:
"Żelazko" #778 otrzymało pantograf typu OTK-2 nowej generacji.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#599 Post autor: Boguś » 09 cze 2014, 22:09

Wagon #558+ otrzymał pantograf OTK-2 nowej generacji.

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#600 Post autor: KZKGaPowicz » 14 cze 2014, 17:02

Wagon #590 ma zamontowany pantograf typu OTK-1.

Edycja, dnia 25.06.2014:
Skład Moderusów #726+727 otrzymał w trakcie modernizacji pantografy typu OTK-2 "nowej" generacji.

Edycja, dnia 28.06.2014:
Wagon #620 otrzymał na Stroszku pantograf typu OTK-2 starszej generacji.

Edycja, dnia 28.06.2014 o godz. 21:29:
Wagon #773 otrzymał pantograf typu OTK-2 starszej generacji :!:

Edycja, dnia 9.07.2014:
Wagon #598 utracił pantograf typu OTK-2 nowej generacji.

Edycja, dnia 29.07.2014:
Wagon #583 otrzymał pantograf typu OTK-2 nowej generacji.

Czy wie może ktoś czy #621 posiadał pantograf połówkowy bezpośrednio przed przenumerowaniem, a jeśli tak, to jaką wersję?
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#601 Post autor: DW » 30 lip 2014, 08:47

KZKGaPowicz pisze:Czy wie może ktoś czy #621 posiadał pantograf połówkowy bezpośrednio przed przenumerowaniem, a jeśli tak, to jaką wersję?
Teraz już nie pamiętam, ale raczej tak. Na pewno nie miał innego połówkowego niż ten "kwadratowy".

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości