Pantografy OTK-2

Dyskusje o wagonach serii Konstal 105N i pochodnych.
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
luki
Posty: 5409
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Pantografy OTK-2

#451 Post autor: luki » 14 lis 2006, 12:46

Pantografy połówkowe (191 szt. = 8 + 183):
Będzin (43 szt. = 4 + 39): 508, 509*, 521, 523*, 524,
525, 530, 535*, 537, 552, 566, 575, 602, 621, 623, 625, 627, 629, 633, 636*+635, 645, 646, 663, 664, 665*, 667, 700, 701, 726+727, 728, 737, 748, 751, 752*, 753, 754, 759, 761, 762*, 768, 937
Zawodzie (45 szt. = 0 + 45): 264, 268, 282, 340, 370*, 550*, 551*, 573, 583, 604, 607, 637+638, 669, 670*, 672, 673, 674, 675, 676, 679, 680*, 687, 688, 689, 691, 692, 693*, 695, 699 (!), 702, 725, 734, 736, 745, 746, 749, 767*, 771+772, 781+747, 782, 783, 784
Stroszek (56 szt. = 1 + 55): 257, 283, 321, 354, 355, 451*, 456, 490*, 492, 495, 587, 599, 612, 620*, 642, 644, 647+648, 678, 683, 684, 703+704, 705+706, 707, 708, 709+710, 711+712*, 713+714, 715, 716, 717+721, 719+720, 722, 732, 743, 755+756, 760, 765, 766, 773*, 774, 775, 776, 777, 778, 779, 786, 791
Gliwice (45 szt. = 3 + 42): 254*+255*, 259, 267*, 341+342 (!+!), 360+406 (!^+!), 373+613 (!+!^), 374, 417*, 419*, 425*, 458*, 461, 503, 506, 556, 564, 565, 614*, 617, 649, 651, 652, 653*+654, 658*, 659*, 660, 661, 677*, 681+682, 685+686, 733*, 742*, 744, 757+758, 785, 788*, 924

937 - wagon E1.

Rodzaje pantografów:
(!) - pantograf typu OTK-2 podnoszony i opuszczany automatycznie
druk normalny - pantograf m.in. montowany fabrycznie żelazkom
kursywa - pantograf m.in. montowany fabrycznie Moderusom
podkreślenie - połówkowy "kwadratowe ramiona" (tzw. mysłowicki) montowany m. in. wagonom po RK w ZUR
podkreślenie czerwone - połówkowy (wiedeński) montowany w wagonach typu E1 (zobacz)
pogrubienie - wagony, u których OTK-2 jest standardem
^ - brak siłownika do automatycznego podnoszenia i opuszczania pantografu typu OTK-2
* - OTK-2 okresowo był zdemontowany

Wagony, które miały pantografy OTK-2:
Będzin: 498, 526, 567, 621$, 622, 694, 754 (^2), 755 (^2)
Zawodzie: 281, 318, 328 (ex. 688), 370, 416, 504, 505, 574, 583 (^2) (G), 590 (^2), 598, 637&, 659, 672&, 675&, 680 (^3), 685, 688$, 691 (^2), 692 (^2)&, 695&, 702&, 725&, 728&, 731 (^3), 747, 748, 749, 768&, 771, 772 (^2), 781&
Bytom: 361, 362, 491, 681&, 682 (G), 683, 705, 707&, 709, 717
Gliwice: 260, 379, 408, 420, 458&, 476, 477, 608, 742&, 744&

(^n) - pantograf połówkowy zdemontowany "n" razy.

(B) - zdemontowany w Będzinie
(G) - zdemontowany w Gliwicach
(S) - zdemontowany na Stroszku
(Z) - zdemontowany na Zawodziu
N - otrzymanie pantografu typu OTK-2 poprzez przenumerowanie
$ - utrata pantografu typu OTK-2 poprzez przenumerowanie
& - wagon posiadał pantograf OTK-2 przed remontem (brak tego symbolu przy wagonie oznacza, że przed remontem miał zamontowany pantograf typu OTK-1)

Podmiany typów pantografów:
Będzin:
509 => OTK-1 => 509
523 => OTK-1 => 523 => OTK-1 => 523
524 => OTK-1 => 524
525 => 525 => 525
526 => 526 => 526 => OTK-1 (skasowany)
535 => OTK-1 => 535 => 535 => 535
567 => 567 => OTK-1 (skasowany)
575 => OTK-1 => 575 => OTK-1 => #575 (podmiana na Stroszku)
595 => OTK-1 => 595 => 595 => OTK-1 => 595 (skasowany)
602 => OTK-1 => 602
621 => (przenumerowanie)
636 => OTK-1 => 636
665 => OTK-1 => 665 => OTK-1 => 665
700=> OTK-1 => 700
728 => 728
737 => 737
748 => OTK-1 (podmiana na Zawodziu) => 748
752 => OTK-1 => 752
753 => OTK-1 => 753 => (kasacja-przenumerowanie) => 753
754 => OTK-1 => 754 => OTK-1 => 754
761 => 761
762 =>OTK-1 => 762
768 => OTK-1 => 768 (podmiany na Zawodziu) => 768
937 => 937 => 937
Katowice:
284 => OTK-1 => 284 => OTK-1 => 284 (skasowany)
318 => 318 (skasowany)
340 => OTK-1 => 340 => OTK-1 => 340 => OTK-1 => 340
370 => 370 => OTK-1 -> 370
416 => 416 => 416 => 416 => OTK-1 (skasowany)
504 (skasowany)
505 (skasowany)
550 => 550 => 550 => OTK-1 => 550
551 => OTK-1 => 551
573 => 573 => 573
574 (skasowany)
583 => OTK-1 -> 583 => OTK-1] (podmiana w Gliwicach) => 583
590 => OTK-1 => 590 => 590 => OTK-1 (skasowany)
591 => OTK-1 => 591 => 591 (przenumerowanie z 781) => 591
599 => OTK-1 => 599 => #599 (podmiana na Stroszku)
604 => 604
637 => 637
669 => 669 => 669 => 669 (podmiana w ZUR)
670 => OTK-1 => 670 (podmiana w ZUR)
672 => 672
675 => 675 => 675
680 => OTK-1 => 680 => OTK-1 => 680 => 680 => OTK-1 => 680 => 680 => OTK-1 => 680
688 => 328
691 => OTK-1 => 691 => OTK-1 => 691
692 => OTK-1 => 692 => OTK-1 => 692 => 692
693 => 693 => OTK-1 => 693 (podmiana w ZUR)
695 => OTK-1 => 695 => 695
699 (!) => 699 => 699 (!)
702 => OTK-1 => 702 => 702
725 => OTK-1 => 725 => 725
731 => OTK-1 => 731 => OTK-1 => 731 => OTK-1
734 => 734 => 734
747 => 747 (?) => 747 => OTK-1 => 747
749 => 749 => OTK-1 => 749
767 => OTK-1 => 767 => OTK-1 => 767 => OTK-1 => 767
771 => OTK-1 => 771
772 => OTK-1 => 772 => OTK-1 => 772
781 => 781 => 781
782 => OTK-1 => 782 (podmiana w ZUR)
783 => 783
784 => OTK-1 => 784
Bytom:
321 => 321 => 321
361 => 361 (podmiana w Gliwicach) => OTK-1 (skasowany)
362 => 362 => 362 => OTK-1 (skasowany)
490 => OTK-1 => 490
491 => OTK-1 (skasowany)
681 => 681 => 681 => 681 => 681
682 => 682 => OTK-1 (podmiany w Gliwicach) => 682
683 => 683 => OTK-1 => 683
703 => 703 => 703 => 703
705 => OTK-1 => 705
707 => 707 => 707
716 => 716 (podmiana w Gliwicach) => 716 => 716 => 716
717 => 717 => OTK-1 => 717
722 => 722 => 722 => 722
755 => 755 => 755 => OTK-1 => 755 => OTK-1 (podmiany w Będzinie) => 755
766 => 766
773 => 773 => OTK-1 => 773
774 => 774
775 => 775
777 => 777 => 777 => 777 => 777 => 777 => 777 => 777
778 => 778 => 778 => 778
779 => 779
791 => 791 => 791
Gliwice:
254 => 254 => 254 => OTK-1 => #254
255 => OTK-1 (podmiana w Gliwicach) => 255 (podmiana w ZUR)
256 => 256 => 256 (skasowany)
260 => 260 => OTK-1
267 => OTK-1 => 267
417 => 417 => OTK-1 => 417 => OTK-1 => 417 => OTK-1 => 417
419 => OTK-1 => 419
420 => 420 => 420 => OTK-1 => 420 => OTK-1
425 => 425 => OTK-1 => 425 => OTK-1 => 425
458 => OTK-1 => 458 => 458 => OTK-1 => 458 => 458
476 => 476 => 476 => OTK-1
477 => 477 => 477 (skasowany)
608 => OTK-1 (Nauka Jazdy 143L -> wagon roboczy 143R)
614 => OTK-1 => 614
617 => OTK-1 => 617
620 => OTK-1 => 620 (podmiana na Stroszku) => 620
653 => OTK-1 => 653
658 => OTK-1 => 658 => 658
659 => OTK-1 (podmiana na Zawodziu) => 659 => OTK-1 => 659
677 => 677 => OTK-1 => 677 => OTK-1 => 677
685 => OTK-1 (podmiana na Zawodziu) => 685 => 685
732 => 732 (podmiana na Stroszku)
733 => OTK-1 => 733 => 733 => 733 (podmiana w ZUR) => 733 => 733

742 => 742 => 742 => OTK-1 => 742 =>742 => OTK-1 => 742
744 => OTK-1 => 744 => 744
765 => 765 (podmiana na Stroszku) => 765 (podmiana na Stroszku) => 765 (podmiana na Stroszku) => 765 (podmiana na Stroszku) => 765 (podmiana na Stroszku)
785 => 785 => 785
786 => 786 (podmiana na Stroszku)
788 => 788 => OTK-1 => 788 => OTK-1 => 788 => 788 => 788 => OTK-1 => 788 => OTK-1 => 788
924 => 924
oryginalnie w pierwszym poście luki pisze:Jak dobrze pamiętamy to niedawno #767 woził połówkowy pantograf ale go zdjęto. Dziś widziałem wagon 105Na z zwykłym OTK-1, wydawało mi się że to #692 lub #672. Zauważyłem jednak że siedzenia tapicerowane takie jak w #692.
Więc zatem chyba zabrali mu połówkowca :evil:
Ostatnio zmieniony 17 maja 2017, 19:02 przez luki, łącznie zmieniany 673 razy.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#452 Post autor: DW » 11 mar 2011, 18:19

Dziś zauważyłem, że #595 ma podmieniony pantograf OTK-2. Zamiast "mysłowickiego" otrzymał starszą wersję - "szczecińską".

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#453 Post autor: KZKGaPowicz » 16 mar 2011, 15:16

Wagon #709 stracił swój pantograf typu OTK-2 "nowej generacji".
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#454 Post autor: Boguś » 25 mar 2011, 20:13

Wagon #781 dostał pantograf OTK-2 starszej generacji.

Jego wcześniejszy pantograf OTK-2 trochę różnił od znanych wam OTK-2 stosowanych w żelazkach i stopiątkach. Mianowicie: nie miał on dodatkowej poziomej złączki wzmacniającej, która normalnie jest zamontowana na 1/3 wysokości górnych ramion. Obecnie takie właśnie pantograły posiadają #256 i #669, a wcześniej #535 i #788.

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#455 Post autor: DW » 28 mar 2011, 22:11

Pantograf OTK-2 starszej generacji otrzymał też #583+. Co ciekawe wcześniej Zawodzie montowało nowe patyki wozom, które już je wcześniej posiadały, a #583 wcześniej woził tylko OTK-1.
Boguś pisze:Wagon #781 dostał pantograf OTK-2 starszej generacji.
Obecny patyk wygląda na nowy (a na pewno ślizgi są nowe).

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#456 Post autor: KZKGaPowicz » 29 mar 2011, 13:25

Jeśli rzeczywiście #574+ zostanie skasowany lub chociażby nie zostanie podmienione jego pudło na warszawskie, to w spadku po nim zostanie pantograf typu OTK-2 "nowej generacji".
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#457 Post autor: DW » 11 kwie 2011, 22:14

#604+ otrzymał pantograf OTK-2 starszej generacji (wersja "Szczecin").
Ciekawe, że nowych patyków nie dostają wozy, które je już wcześniej posiadały (mają już przygotowane mocowania na dachu pod połówkowce).

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#458 Post autor: KZKGaPowicz » 21 kwie 2011, 20:12

"Żelazko" #765 otrzymało pantograf typu OTK-2 "nowej generacji", a "żelazko" #777 otrzymało pantograf typu OTK-2 "starszej generacji".

Edycja, dnia 22.04.2011:
765 => 765
Tutaj przydałoby się dopisać, że podmiana dokonana na Stroszku.

Edycja, dnia 27.04.2011 o godz. 22:00:
Wagon #284 otrzymał pantograf typu OTK-2 starszej generacji.

Edycja, dnia 14.05.2011:
Do listy można dopisać ZURki #679 i #680, które podczas RK otrzymały pantografy OTK-2 "nowej generacji".
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#459 Post autor: DW » 26 maja 2011, 16:42

Będziński #753 otrzymał z powrotem pantograf OTK-2 starszej generacji, który stracił kilka miesięcy temu.

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#460 Post autor: KZKGaPowicz » 03 cze 2011, 22:45

Wg tego zdjęcia wagon #416 stracił swój pantograf typu OTK-2. Zamontowano mu zwykły OTK-1.

Edycja, dnia 4.06.2011:
luki pisze:(...)
Wagony, które miały pantografy OTK-2:
(...)
Zawodzie: 318, 340**, 416, 504, 505, 590, 591, 662, 680***, 685, 702, 747, 748, 749, 767***, 768, 771
(...)
Wagon #416 nie powinien być podkreślony, co wynika z podmian pantografów typu OTK-2.

Edycja, dnia 16.06.2011:
"Żelazko" #733 otrzymało pantograf typu OTK-2 "nowej generacji".
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#461 Post autor: Boguś » 23 cze 2011, 21:07

#699 otrzymał zregenerowany pantograf OTK-2 starszej generacji.

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

Re: Pantografy OTK-2

#462 Post autor: KZKGaPowicz » 24 cze 2011, 10:15

Pantografy połówkowe (86 szt. = 38 + 46 + 2):
Będzin (19 szt. = 10 + 8 + 1): 523, 524, 525, 535*, 595, 602, 621, 625, 635, 665, 669, 670, 737, 753*, 754*, 755*, 759, 761, 762
Zawodzie (32 szt. = 17 + 15 + 0): 281, 284, 370, 550, 551, 574, 583, 599*, 604, 637, 659, 674, 675, 680+679, 687, 688, 691*, 692*, 693, 694, 695, 699, 700, 728, 731*, 734, 772*, 781, 782, 783+784
Stroszek (16 szt. = 6 + 10 + 0): 254, 255*, 321, 490, 681, 707, 716, 717, 722, 766, 774, 775, 777, 778, 779, 791
Gliwice (19 szt. = 6 + 12 + 1): 256, 259, 260, 267, 417*, 419, 458*, 476, 477, 614, 658*, 677, 732, 733*, 742*, 744*, 765, 786, 788*
Mamy źle podliczony ogólny stan pantografów OTK-2, gdyż powinno być: 39 + 45 + 2

Edycja, dnia 2.07.2011:
Wagon #772+ stracił swój pantograf typu OTK-2 starszej generacji; obecnie ma zamontowany zwykły OTK-1.

Edycja, dnia 4.07.2011:
Wagon #677 otrzymał pantograf typu OTK-2 starszej generacji.

Edycja, dnia 5.07.2011:
"Żelazko" #766 otrzymało pantograf typu OTK-2 nowej generacji.

Edycja, dnia 22.07.2011:
"Żelazko" #765 otrzymało pantograf typu OTK-2 starszej generacji.

Edycja, dnia 23.07.2011:
ZURek #699 otrzymał pantograf typu OTK-2 starszej generacji. Podejrzewam, że jest to pantograf połówkowy z wagonu #772+.

Edycja, dnia 1.08.2011:
Wagon #476 otrzymał pantograf typu OTK-2 nowej generacji, prawdopodobnie pochodzi z "żelazka" #733. Ponadto nikt nie uwzględnił podmiany pantografu przy "żelazku" #765, o której informowałem w dniu 22.07.2011.

Edycja, dnia 1.08.2011 o godz. 18:00:
"Żelazko" #733 ma jednak dalej swój pantograf typu OTK-2 nowej generacji, a więc ciekawe po jakim wagonie #476 "odziedziczył" swój obecny? (Całkiem możliwe, że po #677).

Edycja, dnia 2.08.2011:
Wagon #677 stracił swój pantograf typu OTK-2 starszej generacji, obecnie ma zamontowany OTK-1.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#463 Post autor: Boguś » 07 sie 2011, 20:46

KZKGaPowicz pisze:Edycja, dnia 23.07.2011:
ZURek #699 otrzymał pantograf typu OTK-2 starszej generacji. Podejrzewam, że jest to pantograf połówkowy z wagonu #772+.
Pisałem już o tym miesiąc temu :) . I ten pantograf na pewno nie jest z wagonu #772+.

#670 dostał pantograf OTK-1.

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#464 Post autor: KZKGaPowicz » 08 sie 2011, 08:51

Boguś pisze:
KZKGaPowicz pisze:Edycja, dnia 23.07.2011:
ZURek #699 otrzymał pantograf typu OTK-2 starszej generacji. Podejrzewam, że jest to pantograf połówkowy z wagonu #772+.
Pisałem już o tym miesiąc temu :) . I ten pantograf na pewno nie jest z wagonu #772+.
Jak napisałem o tym, to później znalazłem tą informację. Wracając jednak do pantografu ZURka #699, to wygląda jak zardzewiały i to mnie zmyliło, gdyż taki rdzawy kolor z przodu miał pantograf wagonu #772+. W każdym bądź razie kolor tego pantografu woła o pomstę do nieba.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#465 Post autor: Boguś » 12 sie 2011, 20:33

KZKGaPowicz pisze:Wracając jednak do pantografu ZURka #699, to wygląda jak zardzewiały i to mnie zmyliło, gdyż taki rdzawy kolor z przodu miał pantograf wagonu #772+. W każdym bądź razie kolor tego pantografu woła o pomstę do nieba.
Ten rdzawy kolor to jest farba antykorozyjna :) Ona się jakoś fachowo nazywa, ale nie wiem jak.

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#466 Post autor: KZKGaPowicz » 12 sie 2011, 21:24

Boguś pisze:
KZKGaPowicz pisze:Wracając jednak do pantografu ZURka #699, to wygląda jak zardzewiały i to mnie zmyliło, gdyż taki rdzawy kolor z przodu miał pantograf wagonu #772+. W każdym bądź razie kolor tego pantografu woła o pomstę do nieba.
Ten rdzawy kolor to jest farba antykorozyjna :) Ona się jakoś fachowo nazywa, ale nie wiem jak.
Ta farba to minia.

Edycja, dnia 22.08.2011:
Wagon #716 otrzymał pantograf typu OTK-2 starszej generacji.
Pantografy połówkowe
(...)
Będzin (19 szt. = 10 + 8 + 1): 523, 524, 525, 535*, 595, 602, 621, 625, 635, 665, 669, 737, 753*, 754*, 755*, 759, 761, 762
Powinno być: Będzin (18 szt. = 9 + 8 + 1).
Reszta jest w porządku.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#467 Post autor: DW » 22 sie 2011, 14:08

Najpóźniej w zeszłym tygodniu #754 stracił pantograf OTK-2. Obecnie ma OTK-1.

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#468 Post autor: KZKGaPowicz » 19 wrz 2011, 10:58

Wagon #755+ stracił pantograf typu OTK-2.
Wiem, że jest to temat o 105Na, ale w sobotę zauważyłem, że wagon #36R otrzymał pantograf typu OTK-2 starszej generacji :!:
Załączniki
100_7057.jpg
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#469 Post autor: DW » 19 wrz 2011, 15:27

KZKGaPowicz pisze:Wagon #755+ stracił pantograf typu OTK-2.
To nie wagon stracił pantograf, tylko pantograf stracił swój wagon :-P Póki co wstrzymajmy się ze zmianą w pierwszym poście.
KZKGaPowicz pisze:Wiem, że jest to temat o 105Na, ale w sobotę zauważyłem, że wagon #36R otrzymał pantograf typu OTK-2 starszej generacji :!:
Dostał go już kilkanaście miesięcy temu ;)

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#470 Post autor: KZKGaPowicz » 19 wrz 2011, 15:51

DW pisze:
KZKGaPowicz pisze:Wagon #755+ stracił pantograf typu OTK-2.
To nie wagon stracił pantograf, tylko pantograf stracił swój wagon :-P Póki co wstrzymajmy się ze zmianą w pierwszym poście.
Tak, tylko #436 (ex. #755) widać, że połamał pantograf typu OTK-1.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#471 Post autor: DW » 19 wrz 2011, 17:02

KZKGaPowicz pisze:
DW pisze:
KZKGaPowicz pisze:Wagon #755+ stracił pantograf typu OTK-2.
To nie wagon stracił pantograf, tylko pantograf stracił swój wagon :-P Póki co wstrzymajmy się ze zmianą w pierwszym poście.
Tak, tylko #436 (ex. #755) widać, że połamał pantograf typu OTK-1.
Chyba rzeczywiście. Nie widać wszystkich jego części, ale na pewno nie jest to jego dawny OTK-2 nowszej generacji.

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#472 Post autor: KZKGaPowicz » 27 wrz 2011, 09:23

DW pisze:
KZKGaPowicz pisze:
DW pisze:
KZKGaPowicz pisze:Wagon #755+ stracił pantograf typu OTK-2.
To nie wagon stracił pantograf, tylko pantograf stracił swój wagon :-P Póki co wstrzymajmy się ze zmianą w pierwszym poście.
Tak, tylko #436 (ex. #755) widać, że połamał pantograf typu OTK-1.
Chyba rzeczywiście. Nie widać wszystkich jego części, ale na pewno nie jest to jego dawny OTK-2 nowszej generacji.
Nikt go jeszcze nie wykreślił.
Ponadto wagon #691+ stracił swój pantograf typu OTK-2 starszej generacji już drugi raz. Ma zamontowany zwykły - OTK-1.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#473 Post autor: DW » 29 paź 2011, 22:11

#574 skreślony. Zatem usuwam go z listy wozów z OTK-2.

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#474 Post autor: KZKGaPowicz » 01 lis 2011, 20:39

Wagon #791 otrzymał pantograf typu OTK-2 nowej generacji.

Edycja, dnia 9.12.2011:
"Żelazko" #733 otrzymało pantograf typu OTK-2 starszej generacji.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#475 Post autor: Boguś » 11 gru 2011, 21:16

W #699 ponownie zamontowano pantograf OTK-2 nowszej generacji.

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#476 Post autor: KZKGaPowicz » 30 gru 2011, 11:30

Wagon #662+ otrzymał pantograf typu OTK-2 starszej generacji.

Edycja, dnia 4.01.2012:
Wagon #681+ otrzymał pantograf typu OTK-2 starszej generacji.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

Awatar użytkownika
Patryk105
Posty: 1690
Rejestracja: 01 paź 2007, 19:42
Lokalizacja: Chorzów

#477 Post autor: Patryk105 » 11 sty 2012, 15:54

Do listy można dopisać wagon #268, gdyż po odświeżeniu otrzymał pantograf OTK-2.
Pozdrawiam ;)

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#478 Post autor: KZKGaPowicz » 12 sty 2012, 14:02

Patryk105 pisze:Do listy można dopisać wagon #268, gdyż po odświeżeniu otrzymał pantograf OTK-2.
Nie napisałeś jednak czy jest on starszej czy nowszej generacji.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

Awatar użytkownika
Patryk105
Posty: 1690
Rejestracja: 01 paź 2007, 19:42
Lokalizacja: Chorzów

#479 Post autor: Patryk105 » 12 sty 2012, 18:05

Widziałem go przelotem, ale chyba posiada pantograf OTK-2 nowej generacji. Warto to jeszcze sprawdzić.
Pozdrawiam ;)

Łukasz
Posty: 1699
Rejestracja: 25 lip 2010, 10:21
Lokalizacja: jestem?

#480 Post autor: Łukasz » 13 sty 2012, 20:51

Wagon #268 posiada OTK-2 taki jak wagon #680

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#481 Post autor: KZKGaPowicz » 14 sty 2012, 11:31

Łukasz pisze:Wagon #268 posiada OTK-2 taki jak wagon #680
Być może jest to ten ze skasowanego #574+.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#482 Post autor: Boguś » 14 sty 2012, 20:09

KZKGaPowicz pisze:
Łukasz pisze:Wagon #268 posiada OTK-2 taki jak wagon #680
Być może jest to ten ze skasowanego #574+.
A może nie. Przecież kilka wagonów z Zawodzia miało taki pantograf.

Od kilku dni #731+ jeździ z pantografem OTK-1.

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#483 Post autor: DW » 23 sty 2012, 12:40

Żelazko #782 straciło swój pantograf połówkowy. Najpóźniej od piątku jeździ z OTK-1.

rifi
Posty: 821
Rejestracja: 26 sie 2010, 21:16
Lokalizacja: Katowice

#484 Post autor: rifi » 23 sty 2012, 13:23

#782 od conajmniej zeszłego poniedziałku wozi pantograf OTK-1 jeżeli mnie pamięć nie zawodzi bo ten pantograf mi sie w oczy rzucił na tym wagonie.

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#485 Post autor: KZKGaPowicz » 30 sty 2012, 19:23

Wagon #768 otrzymał pantograf typu OTK-2 "nowej generacji".
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

Awatar użytkownika
Patryk105
Posty: 1690
Rejestracja: 01 paź 2007, 19:42
Lokalizacja: Chorzów

#486 Post autor: Patryk105 » 09 mar 2012, 18:29

Wagon #725 otrzymał pantograf OTK-2 nowej generacji.
Pozdrawiam ;)

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#487 Post autor: KZKGaPowicz » 23 mar 2012, 14:50

Pierwszy wagon składu #379+415 otrzymał pantograf typu OTK-2 "nowej generacji".

Edycja, dnia 3.04.2012:
"Żelazko" #775 ma pantograf typu OTK-2 "nowej generacji".
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

Awatar użytkownika
Patryk105
Posty: 1690
Rejestracja: 01 paź 2007, 19:42
Lokalizacja: Chorzów

#488 Post autor: Patryk105 » 03 kwie 2012, 19:34

KZKGaPowicz pisze:Wagon #768 otrzymał pantograf typu OTK-2 "nowej generacji".
Dzisiaj wagon jeździ z "jeszcze nowszym" pantografem OTK-2 nowej generacji tzn. widać że jest nowy.
Pozdrawiam ;)

Łukasz
Posty: 1699
Rejestracja: 25 lip 2010, 10:21
Lokalizacja: jestem?

#489 Post autor: Łukasz » 10 kwie 2012, 17:33

#746 dostał połówkowy pantograf. Ponadto jest pobazgrany z lewej strony od przodu do drugich drzwi

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#490 Post autor: KZKGaPowicz » 11 kwie 2012, 09:37

Łukasz pisze:#746 dostał połówkowy pantograf. Ponadto jest pobazgrany z lewej strony od przodu do drugich drzwi
Pytanie tylko czy jest on starej, czy nowej generacji?
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

Łukasz
Posty: 1699
Rejestracja: 25 lip 2010, 10:21
Lokalizacja: jestem?

#491 Post autor: Łukasz » 11 kwie 2012, 12:52

KZKGaPowicz pisze:
Łukasz pisze:#746 dostał połówkowy pantograf. Ponadto jest pobazgrany z lewej strony od przodu do drugich drzwi
Pytanie tylko czy jest on starej, czy nowej generacji?
Kwadratowy. Bazgroły już umyli czym mnie zaskoczyli.

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#492 Post autor: Boguś » 12 kwie 2012, 15:41

Łukasz pisze:#746 dostał połówkowy pantograf. Ponadto jest pobazgrany z lewej strony od przodu do drugich drzwi
Patryk105 pisze:KZKGaPowicz napisał/a:
Wagon #768 otrzymał pantograf typu OTK-2 "nowej generacji".
Dzisiaj wagon jeździ z "jeszcze nowszym" pantografem OTK-2 nowej generacji tzn. widać że jest nowy.
A #670 i #782 nadal jeżdżą z OTK-1. Bezsensu.

rafalurbino18
Posty: 6216
Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
Lokalizacja: Zabrze

#493 Post autor: rafalurbino18 » 12 kwie 2012, 21:23

#420 dostał pantograf połówkowy, natomiast #419 ma OTK-1. Nie zwróciłem uwagi czy pantografy podmienione były przy spięciu tych wagonów w skład, czy dopiero w ostatnich dniach.

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#494 Post autor: Boguś » 13 kwie 2012, 21:13

#692 stracił połówkowy pantograf.

Łukasz
Posty: 1699
Rejestracja: 25 lip 2010, 10:21
Lokalizacja: jestem?

#495 Post autor: Łukasz » 17 kwie 2012, 07:44

#702 dostał nowy połówkowy pantograf.

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#496 Post autor: KZKGaPowicz » 22 kwie 2012, 11:37

Wagon #370+ stracił pantograf połówkowy "nowej generacji". Zamontowano mu OTK-1.

Edycja, dnia 29.04.2012:
Wagon #321 otrzymał pantograf typu OTK-2 starszej generacji.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

Łukasz
Posty: 1699
Rejestracja: 25 lip 2010, 10:21
Lokalizacja: jestem?

#497 Post autor: Łukasz » 05 maja 2012, 21:48

KZKGaPowicz pisze:Wagon #370+ stracił pantograf połówkowy "nowej generacji". Zamontowano mu OTK-1.
Z tego co zauważyłem to ma z powrotem połówkowy pantograf.

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#498 Post autor: KZKGaPowicz » 07 maja 2012, 09:22

ZURek #658 ma pantograf połówkowy typu OTK-2 "nowej generacji".
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#499 Post autor: Boguś » 09 maja 2012, 20:30

Łukasz pisze:
KZKGaPowicz pisze:Wagon #370+ stracił pantograf połówkowy "nowej generacji". Zamontowano mu OTK-1
Z tego co zauważyłem to ma z powrotem połówkowy pantograf
Jest to pantograf OTK-2 drugiej generacji.

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#500 Post autor: KZKGaPowicz » 10 maja 2012, 22:39

Wagon #490 stracił swój pantograf typu OTK-2 "nowej generacji". Zamontowano mu zwykły OTK-1.

Edycja, dnia 12.05.2012:
ZURek #417 stracił swój pantograf typu OTK-2 "nowej generacji". Zamontowano mu zwykły OTK-1.

Edycja, dnia 14.05.2012:
Przy zajezdni Gliwice powinno być 18 szt., a nie 19.
Ponadto nie wiem dlaczego Gliwice nie zgłoszą potrzeby na zaopatrzenie w pantografy połówkowe, bo #620 jeździ już długo z OTK-1, a teraz #417? :(
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#501 Post autor: Boguś » 20 maja 2012, 21:25

Kolejne żelazko straciło pantograf OTK-2. Tym razem padło na #694.

Edycja 26.05.
#693 jeździ ze zwykłym pantografem.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości