Składy - konfiguracje i spięcia

Dyskusje o wagonach serii Konstal 105N i pochodnych.
Wiadomość
Autor
Pimpek
Posty: 4218
Rejestracja: 23 kwie 2009, 01:50
Lokalizacja: Chorzów

Składy - konfiguracje i spięcia

#251 Post autor: Pimpek » 25 sty 2009, 22:09

Pomyślałem, że przydał by się temat i lista wszystkich nietypowych konfiguracji składów, powstałych tymczasowo lub na dłuższy okres, a także spięć "starych" składów.
Na chwilę obecną wrzucam to co udało mi się z pamięci napisać. Zachęcam do uzupełniania i dyskusji...

R-1 Będzin (ex RK-1, exex ZKT-1):
#274+275 - 03.2012 ; 14.05.2012 - 29.06.2012 - 01.09.2012 - 07.09.2012 ; 05.09.2013
#508+534 - N - 30.10.2015
#511+532 - N - 14.02.2014 - 12.2014
#517+595 - N - 13.01.2015 - 18.09.2015
#521+518 - 19.06.2008 - 26.06.2008 ; 31.10.2009 - 02.11.2009 ; 16.12.2013
#527+552 - N - 01.09.2015
#530+540 - 12.2011 ; 25.02.2013
#532+524 - T - 16.06.2008 - 18.06.2008
#537+529 - 17.01.2009 ; 31.10.2009 - 02.11.2009 ; 02.09.2011 - ? ; 13.01.2014
#553+437 -
#553+513 - N - 31.10.2009 - 02.11.2009 ; 17.02.2014 - 01.09.2015
#627+667 - T - 30.01.2013 - 08.03.2014
#666+667 - T - 02.07.2008 - 03?.07.2008 ; 31.10.2009 - 02.11.2009 ; 01.09.2011 - 02.11.2011
#700+694 - N - 17.08.2015
#701+748 - T - 14.03.2013 - 24.06.2013 ; 14.02.2014 - 08.03.2014
#728+768 - T - 03.07.2013 (tylko w czasie jazd próbnych)
#737+759 - 24.02.2014 - 08.03.2014
#759+762 - T - 23.11.2005 - 2006?
#761+762 - 06?.1999 ; 09?.2001 - 2006

ZUTiKT Chorzów Batory (stacja ruchu zlikwidowana):
#328+329 - 2004 - 1.11.2004 - 11.2010
#370+371 - 2017.02.22
#505+504 -
#607+425 - T
#607+593 - T
#607+686 - T
#607+693 - T
#607+786 - T
#637+321 - T
#637+593 - T
#674+673 -
#694+593 -
#699+693 - T
#766+765 -
#768+767 -
#768+733 - T
#769+733 - T
#769+770 -
#772+771 -
#772+788 - T
#785+786 -
#787+788 -

R-2 Katowice Zawodzie (ex RK-2, exex ZKT-5)
#262+282 - N - 15.09.2008 - 10.07.2013
#284+282 - N - 15.07.2013
#318+706 (#706 z ZKT-3) - 10.2004 - 10.2004
#318+340 - N - 1994 ? - 11/12.2001 ; 06.2002 - ? ; 06.2005 - 02/03.2006
#328+617 - N - 07.04.2013 - 28.08.2013
#337+338 - 1997 - 1999
#370+371 - 15.12.2008
#505+504 - 02.01.2009
#550+551 - 06.10.2010 ; 11.05.2012 - 20.09.2012 ; 03.01.2013
#571+618 - N - 1998
#572+312 - N - 1994 - 2000
#607+617 - N - 13.04.2012 - 06.04.2013 ; 11.09.2013
#659+701 - T - 14.05.2012 - 25.05.2012 ; 29.06.2012 - 07.07.2012
#661+618 - N - ? - 1998 ?
#662+617 - N - ? - 03.04.2012
#675+638 - T - 07.10.2013 - 04.02.2014
#675+772 - T - 21.02.2014
#680+679 - 07.10.2014
#688+687 -
#692+695 - N - 03.07.2013 - 21.07.2013 ; 10.01.2014
#695+593 - N - 09.2006 - 26.04.2010
#699+687 - 27.11.2009 - 15.12.2009 ; 25.06.2012 - 20.09.2012 ; 03.01.2013
#702+749 - N - 29.03.2013 - 16.06.2013 - 24.10.2013
#702+638 - T - 29.09.2013 - 07.10.2013
#725+736 - 28.02.2010 ; 27.03.2010 - 15.10.2013
#728+573 - N - 24.03.2011 - 31.10.2012
#728+692 - N - 1996 ? - 10.2004
#728+736 - T
#728+747 :?: T - 16.05.2012 - 16.05.2012
#746+745 - 10.10.2008
#749+730 - T - 06.04.2007 - 16.04.2007
#772+771 - 07.11.2008
#748+747 - 27.12.2008 - 07.11.2011
#781+747- N - 07.03.2012 - 04.04.2012 ; 20.04.2012 - 25.06.2012 ; 02.09.2012 - 20.09.2012 ; 14.12.2012

R-3 Bytom Stroszek (ex RK-3 o. Bytom, exex ZKT-3)
#254+255 - 24.06.2010 ; 03.01.2013 spięty w Gliwicach
#276+278 - N - 25.09.2008
#354+355 - 11.08.2014
#467+489 -
#490+491 - ? ; 27.08.2009 - 12.01.2012 -
#579+610 - N - 08.2008
#587+612 - N - 09.09.2009 - 25.09.2010 ; 1.09.2011 - 07.09.2016 *
#644+344 - N - 1989/1990 ?
#644+490 - N - 17.10.2016
#681+682 - 2003 ; 19.08.2009
#683+642 - N - 22.01.2009
#684+756 - N - 14.04.2016 ; 2017.01.23 *
#703+704 - 1999 ? ; 05.09.2009
#705+706 - 10.2004 ? ; 25.09.2009
#707+708 - 14.10.09
#709+710 - 06.2008 - 13.06.2011 ; 22.01.2013
#711+712 -
#707+714 - T - 04.1999 - 04.1999
#713+714 - 14.02.2011 ; 1.09.2011
#715+716 - 2004 ; ? - 15.05.2009
#717+721 - N - 07.10.2009
#721+722 - 2002
#755+756 - 2017.01.26
#775+776 -
#777+778 - spięte około 1994/1995
#777+779 - T - 01.2008 - 01.2008 ; 27.08.2014

R-4 Gliwice (ex RK-3, exex ZKT-4)
#259+267 - N - 29.07.2013
#316+472 - N - 1998 - 2005 ; 11.09.2009
#372+376 -
#381+408 -
#399+372 -
#420+419 - 04.2008 ; 03.04.2012
#423+346 -
#461+460 - 27.09.2010 - 03.02.2011 ; 16.05.2012
#476+425 - N - 14.04.2015
#506+376 -
#506+503 - 22.04.2013 - 04.10.2014
#506+507 -
#506+559 - 03.08.2010 - 19.09.2010
#615+616 -
#654+653 - 12.08.2010
#658+503 - N - 1998? - 09.2005
#744+785 - T - 30.01.2013 - 06.02.2013

Legenda:
* - edycja/aktualizacja wpisu
N - konfiguracje nowe lub tymczasowe
T - konfiguracje tymczasowe
data rozpięcia trwałego składu
data rozpięcia składu
data spięcia dawnego składu
data spięcia nowego składu

Post zmienił właściciela z użytkownika luki na użytkownika Pimpek , który zajmie się utrzymaniem i aktualizowaniem listy.
Ostatnio zmieniony 27 lut 2017, 23:23 przez Pimpek, łącznie zmieniany 170 razy.

polaraxa
Posty: 381
Rejestracja: 04 kwie 2013, 20:09
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

#252 Post autor: polaraxa » 23 kwie 2013, 19:04

Jeśli chodzi o dziwne konfiguracje Moderusów to winy należy szukac w sekcji technicznej dyrekcji TŚ to im zawdzięczamy ten bałagan #748 #701 ze względu na uszkodzoną instalacje poszły do remontu wcześniej po nich poszły #702 #749 jednak wszystkie 4 wagony miały trafic do R-1 jednak braki taborowe w R-2 wymusiły zmiany. Do pana G. nie dociera że R-2 potrzebuje składów że tak duża modernizacja to była jedyna okazja do uporządkowania numeracji wagonów. Skoro w R-1 potrzebne były solówki to wagony z nie kolejną numeracją mogły tam trafic a do R-2 te z numerami kolejnymi. Niestety tak się nie stało a szkoda.

Awatar użytkownika
Iwo
Posty: 409
Rejestracja: 03 gru 2010, 21:14
Lokalizacja: Będzin

#253 Post autor: Iwo » 23 kwie 2013, 20:09

polaraxa pisze:[...] duża modernizacja to była jedyna okazja do uporządkowania numeracji wagonów[...]


Mhm tylko, że tak na prawdę poza "miłośnikami" nikomu nie przeszkadza numeracja. Mi jest obojętne czy wagon którym jeżdzę czy naprawiam ma numer taki czy inny. Istotne jest to, żeby był sprawny.
Publikuję tylko informacje nie stanowiące tajemnicy przedsiębiorstwa.(Dz.U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 ze zm. ) Wypowiedzi prezentowane na tym forum są moimi prywatnymi opiniami i nie są oficjalnym stanowiskiem spółki Tramwaje Śląskie S.A.

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5364
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#254 Post autor: luki » 24 kwie 2013, 12:44

Sprawa byłaby łatwiejsza gdyby podczas odbioru wagonów po remoncie nadawano nowe numery do pary dla składów, ale skoro wolą podtrzymywać że coś jest czymś czym nie jest stąd mamy ten bałagan. Ale w pełni zgodzę się z Iwo, są istotniejsze rzeczy niż numery wagonów.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

polaraxa
Posty: 381
Rejestracja: 04 kwie 2013, 20:09
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

#255 Post autor: polaraxa » 24 kwie 2013, 17:23

Ja pozwole sobie nie zgodzic się z IWO i LUKI. Do modernizacji miały iśc najmłodsze wagony a jakie poszły? Zapomniano o wagonach które podczas RK w Konstalu w latach 1980-90 miały wymiane pudeł na nówki. #666 i #662 zostały skasowane a mogły iśc do modernizacji bo podczas remontu dokonuje się wymiany czopów a te miały po jednym urwanym. #749 mógł zostac ze zmienionym numerem /#627-#621/ wszak był po wymianie instalacji. Nadanie nowej kolejnej numeracji wagonom ZUREK 105N2k i 105N HF AC wprowadziło by porządek a tak mamy co mamy niestety.

adam86
Posty: 928
Rejestracja: 31 maja 2008, 14:16
Lokalizacja: Chorzów

#256 Post autor: adam86 » 24 kwie 2013, 20:58

polaraxa pisze:Ja pozwole sobie nie zgodzic się z IWO i LUKI. Do modernizacji miały iśc najmłodsze wagony a jakie poszły? Zapomniano o wagonach które podczas RK w Konstalu w latach 1980-90 miały wymiane pudeł na nówki.
A jakie to ma do jasnej cholery znaczenie? Przecież i tak dostajemy inne pudła. Poza tym to, że wagon ma nowe pudło, to nie znaczy, że w papierach ma rocznik 1991.
#666 i #662 zostały skasowane a mogły iśc do modernizacji bo podczas remontu dokonuje się wymiany czopów a te miały po jednym urwanym. #749 mógł zostac ze zmienionym numerem /#627-#621/ wszak był po wymianie instalacji. Nadanie nowej kolejnej numeracji wagonom ZUREK 105N2k i 105N HF AC wprowadziło by porządek a tak mamy co mamy niestety.
Jak będziesz kiedyś prezesem TŚ to sobie będziesz decydował. Dociera robaczku do Ciebie, że nie ma kompletnie żadnego znaczenia jaki wagon się wyśle na modernizacje?
KZKGOP 1779

Awatar użytkownika
Iwo
Posty: 409
Rejestracja: 03 gru 2010, 21:14
Lokalizacja: Będzin

#257 Post autor: Iwo » 25 kwie 2013, 21:34

polaraxa pisze:Ja pozwole sobie nie zgodzic się z IWO i LUKI. Do modernizacji miały iśc najmłodsze wagony a jakie poszły? Zapomniano o wagonach które podczas RK w Konstalu w latach 1980-90 miały wymiane pudeł na nówki. #666 i #662 zostały skasowane a mogły iśc do modernizacji bo podczas remontu dokonuje się wymiany czopów a te miały po jednym urwanym. #749 mógł zostac ze zmienionym numerem /#627-#621/ wszak był po wymianie instalacji. Nadanie nowej kolejnej numeracji wagonom ZUREK 105N2k i 105N HF AC wprowadziło by porządek a tak mamy co mamy niestety.
1. Na szczęście nie Ty decydujesz co kasujemy, a co modernizujemy. ( bez urazy )
2. Czopów na belce się NIE WYMIENIA. Wymienić można co najwyżej sam kielich, wsad i amortyzację. Nikt Ci nie podpisze dopuszczenia do ruchu wagonu z dospawanym czopem...
3. Czy Wam to się wydaje, że zmiana numeru taborowego to ot tak pstryknięcie palcami?
Publikuję tylko informacje nie stanowiące tajemnicy przedsiębiorstwa.(Dz.U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 ze zm. ) Wypowiedzi prezentowane na tym forum są moimi prywatnymi opiniami i nie są oficjalnym stanowiskiem spółki Tramwaje Śląskie S.A.

Awatar użytkownika
grillmaster
Posty: 1188
Rejestracja: 29 cze 2008, 17:58
Lokalizacja: Katowice

#258 Post autor: grillmaster » 25 kwie 2013, 21:55

Iwo pisze:3. Czy Wam to się wydaje, że zmiana numeru taborowego to ot tak pstryknięcie palcami?
Wydaję mi się, że tak. Tylko nie wiem naprawdę czemu miałoby to służyć.

Awatar użytkownika
Boguś
Administrator
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#259 Post autor: Boguś » 06 lip 2013, 21:50

Warto wspomnieć o nowych konfiguracjach składów moderusów #692+695 i #728+768. W przypadku tego pierwszego składu, taka konfiguracja może się przez jakiś czas utrzymać. Natomiast w przypadku tego drugiego, to tylko testy.

Edycja 17.07
Wpisałem datę spięcia nowego składu #284+282.

Awatar użytkownika
PatrykBe
Posty: 696
Rejestracja: 27 mar 2013, 08:04
Lokalizacja: Bytom

#260 Post autor: PatrykBe » 30 lip 2013, 08:24

Wczoraj zaobserwowałem na linii 5 dwie spięte solówki #259+267.
Legenda:
* - wagon przygotowywany do wyjazdu
R - numer pociągu z rozkładu

Awatar użytkownika
Boguś
Administrator
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#261 Post autor: Boguś » 04 sie 2013, 13:31

PatrykBe pisze:Wczoraj zaobserwowałem na linii 5 dwie spięte solówki #259+267.
Dziwne, że nie złączyli #266+267.

DTSN
Posty: 198
Rejestracja: 12 lip 2010, 15:02
Lokalizacja: Cały Śląsk

#262 Post autor: DTSN » 05 sie 2013, 00:17

Mam pytanko trochę się już pogubiłem w tym, Moderusy po remoncie w Modertrans Poznań Sp. z o.o. oraz MPK Łódź Sp. z o.o. trzeba nazywać 105Na ? czy 105N-AC
Dziękuje z góry za wyjaśnienie :)
DTSN
NIE POZWÓLMY LIKWIDOWAĆ LINII TRAMWAJOWYCH !

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8469
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#263 Post autor: Peter » 11 wrz 2013, 23:55

Dzisiaj widziałem na 13 ponownie spięty #607+617.
*SDIP (U.N.O.)

Awatar użytkownika
Boguś
Administrator
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#264 Post autor: Boguś » 26 paź 2013, 21:24

Zmodernizowane wagony #725 i #736 jak na razie kursują solo. Dopisałem również datę ponownego spięcia Moderusów #702+749.

Edycja 13.01.2014
Dodałem daty ponownego spięcia składów #537+529 i #692+695.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Boguś, łącznie zmieniany 1 raz.

szymon nolewajk
Posty: 119
Rejestracja: 12 lip 2013, 08:27
Lokalizacja: Piekary Śląskie

#265 Post autor: szymon nolewajk » 08 lut 2014, 10:11

Proszę o dopisanie dat :
spięć składów: #521+518, #705+706.
rozpięć składów: #328+617, #675+638, #709+710.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez szymon nolewajk, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Boguś
Administrator
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#266 Post autor: Boguś » 08 lut 2014, 21:57

szymon nolewajk pisze:rozpięć składów: #328+617, #675+638, #709+710.
#709+710 są co chwile rozpinane i spinane.
szymon nolewajk pisze:spięć składów: #521+518, #705+706.
#705+706 został złączony prawie 3,5 roku temu. Później był wielokrotnie rozpinany i spinany. Po modernizacji w ZUR został spięty na stałe.

Awatar użytkownika
elot360
Posty: 2341
Rejestracja: 21 lip 2013, 21:12
Lokalizacja: Bytom - Szombierki
Kontakt:

#267 Post autor: elot360 » 09 lut 2014, 13:34

Tutaj są zapisywane wszystkie składy czy tylko te, z którymi coś kombinowano ze spięciami.

Awatar użytkownika
Boguś
Administrator
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#268 Post autor: Boguś » 13 lut 2014, 21:53

elot360 pisze:Tutaj są zapisywane wszystkie składy czy tylko te, z którymi coś kombinowano ze spięciami.
Odpowiedź masz w pierwszym poście.

szymon nolewajk
Posty: 119
Rejestracja: 12 lip 2013, 08:27
Lokalizacja: Piekary Śląskie

#269 Post autor: szymon nolewajk » 14 lut 2014, 14:30

Proszę o dopisanie składu #511+532.

Edycja

Proszę o dopisanie składów #440+446 i #511+532.

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8469
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#270 Post autor: Peter » 15 lut 2014, 11:00

#511+532 owszem, ale #440+446 nie spełnia kryteriów tej listy.
*SDIP (U.N.O.)

szymon nolewajk
Posty: 119
Rejestracja: 12 lip 2013, 08:27
Lokalizacja: Piekary Śląskie

#271 Post autor: szymon nolewajk » 15 lut 2014, 12:01

Peter pisze:#511+532 owszem, ale #440+446 nie spełnia kryteriów tej listy.
Tak, a niby jakich?

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8469
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#272 Post autor: Peter » 15 lut 2014, 12:06

#440+446 jest to stały skład. Na pewno od roku 1991.
Nie przypominam sobie, żeby ktoś napisał kiedy i w jakiej konfiguracji te wagony jeździły wcześniej. Proszę zatem podać takie informacje.
*SDIP (U.N.O.)

szymon nolewajk
Posty: 119
Rejestracja: 12 lip 2013, 08:27
Lokalizacja: Piekary Śląskie

#273 Post autor: szymon nolewajk » 15 lut 2014, 14:52

Peter pisze:#440+446 jest to stały skład. Na pewno od roku 1991.
Nie przypominam sobie, żeby ktoś napisał kiedy i w jakiej konfiguracji te wagony jeździły wcześniej. Proszę zatem podać takie informacje.
Jakoś są tu też wpisane stałe konfiguracje np. #711+712.

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8469
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#274 Post autor: Peter » 15 lut 2014, 16:36

szymon nolewajk pisze:
Peter pisze:#440+446 jest to stały skład. Na pewno od roku 1991.
Nie przypominam sobie, żeby ktoś napisał kiedy i w jakiej konfiguracji te wagony jeździły wcześniej. Proszę zatem podać takie informacje.
Jakoś są tu też wpisane stałe konfiguracje np. #711+712.
Te wagony przez krótki czas funkcjonowały solo tuż po RK. Były remontowane w różnym czasie w latach 90.
*SDIP (U.N.O.)

szymon nolewajk
Posty: 119
Rejestracja: 12 lip 2013, 08:27
Lokalizacja: Piekary Śląskie

#275 Post autor: szymon nolewajk » 15 lut 2014, 19:58

Peter pisze:
szymon nolewajk pisze:
Peter pisze:#440+446 jest to stały skład. Na pewno od roku 1991.
Nie przypominam sobie, żeby ktoś napisał kiedy i w jakiej konfiguracji te wagony jeździły wcześniej. Proszę zatem podać takie informacje.
Jakoś są tu też wpisane stałe konfiguracje np. #711+712.
Te wagony przez krótki czas funkcjonowały solo tuż po RK. Były remontowane w różnym czasie w latach 90.
To czemu to nie jest zapisane?

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8469
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#276 Post autor: Peter » 15 lut 2014, 20:08

szymon nolewajk pisze:
Peter pisze:
szymon nolewajk pisze:
Peter pisze:#440+446 jest to stały skład. Na pewno od roku 1991.
Nie przypominam sobie, żeby ktoś napisał kiedy i w jakiej konfiguracji te wagony jeździły wcześniej. Proszę zatem podać takie informacje.
Jakoś są tu też wpisane stałe konfiguracje np. #711+712.
Te wagony przez krótki czas funkcjonowały solo tuż po RK. Były remontowane w różnym czasie w latach 90.
To czemu to nie jest zapisane ?
Zapisane właśnie jest, ale z datą spięcia to już nie taka szybka sprawa.
*SDIP (U.N.O.)

hanys76
Posty: 8725
Rejestracja: 12 lis 2006, 16:03
Lokalizacja: Górny Śląsk

#277 Post autor: hanys76 » 15 lut 2014, 22:08

szymon nolewajk pisze:
Peter pisze:
szymon nolewajk pisze:
Peter pisze:#440+446 jest to stały skład. Na pewno od roku 1991.
Nie przypominam sobie, żeby ktoś napisał kiedy i w jakiej konfiguracji te wagony jeździły wcześniej. Proszę zatem podać takie informacje.
Jakoś są tu też wpisane stałe konfiguracje np. #711+712.
Te wagony przez krótki czas funkcjonowały solo tuż po RK. Były remontowane w różnym czasie w latach 90.
To czemu to nie jest zapisane ?
Skończ się czepiać, nic Ci nie pasuje. Jak taki mądry jesteś, to szukaj takie informacje i podawaj. Nikt tu nie jest alfą i omegą, zapamiętaj to sobie.

Awatar użytkownika
Penny
Posty: 9368
Rejestracja: 14 cze 2008, 20:27
Lokalizacja: Chorzów

#278 Post autor: Penny » 22 lut 2014, 09:44

Wagony #637 i #638 jeżdżą już razem. Zaobserwowałem wczoraj na linii 16.

szymon nolewajk
Posty: 119
Rejestracja: 12 lip 2013, 08:27
Lokalizacja: Piekary Śląskie

#279 Post autor: szymon nolewajk » 22 lut 2014, 09:45

Penny pisze:Wagony #637 i #638 jeżdżą już razem. Zaobserwowałem wczoraj na linii 16.
Już jakiś czas jeżdżą razem.
A #440+446 były rozpięte bodajże w sierpniu 2012.

DW
Administrator
Posty: 8042
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#280 Post autor: DW » 22 lut 2014, 10:20

szymon nolewajk pisze:A #440+446 były rozpięte bodajże w sierpniu 2012.
Co chwilę jakiś skład jest rozpinany, gdy brakuje solówek lub doczepa ulegnie awarii. Jak już było niedawno pisane tutaj odnotowujemy spięcia nietypowych składów spinanych tymczasowo lub na stałe, lecz w innych niż oryginalne konfiguracjach.

szymon nolewajk
Posty: 119
Rejestracja: 12 lip 2013, 08:27
Lokalizacja: Piekary Śląskie

#281 Post autor: szymon nolewajk » 22 lut 2014, 10:44

DW pisze:
szymon nolewajk pisze:A #440+446 były rozpięte bodajże w sierpniu 2012.
Co chwilę jakiś skład jest rozpinany, gdy brakuje solówek lub doczepa ulegnie awarii. Jak już było niedawno pisane tutaj odnotowujemy spięcia nietypowych składów spinanych tymczasowo lub na stałe, lecz w innych niż oryginalne konfiguracjach.
Napisałem to, bo według hanys76 nigdy nie był rozpinany, nawet z powodów wyżej wypisanych.

hanys76
Posty: 8725
Rejestracja: 12 lis 2006, 16:03
Lokalizacja: Górny Śląsk

#282 Post autor: hanys76 » 22 lut 2014, 11:40

szymon nolewajk pisze:
DW pisze:
szymon nolewajk pisze:A #440+446 były rozpięte bodajże w sierpniu 2012.
Co chwilę jakiś skład jest rozpinany, gdy brakuje solówek lub doczepa ulegnie awarii. Jak już było niedawno pisane tutaj odnotowujemy spięcia nietypowych składów spinanych tymczasowo lub na stałe, lecz w innych niż oryginalne konfiguracjach.
Napisałem to, bo według hanys76 nigdy nie był rozpinany, nawet z powodów wyżej wypisanych.
A gdzie ja niby napisałem że nigdy nie był rozpinany, zanim napiszesz kolejną brednię to zastanów się trzy razy i dokładnie poczytaj forum.

szymon nolewajk
Posty: 119
Rejestracja: 12 lip 2013, 08:27
Lokalizacja: Piekary Śląskie

#283 Post autor: szymon nolewajk » 25 lut 2014, 14:45

Proszę o dopisanie składów #553+513, #672+688 i #737+759.

EDYCJA
Dopisałem #672+688.

Rafał z Helenki
Posty: 263
Rejestracja: 27 lut 2008, 18:21
Lokalizacja: Zabrze

#284 Post autor: Rafał z Helenki » 12 mar 2014, 12:59

Skład #688+687 istniał do 2002 r., od mniej więcej 2001 r. wagony częściej widywane były już jako samodzielne solówki.
:)

szymon nolewajk
Posty: 119
Rejestracja: 12 lip 2013, 08:27
Lokalizacja: Piekary Śląskie

#285 Post autor: szymon nolewajk » 14 mar 2014, 21:00

Proszę dopisać datę rozpięcia składu #771+772.

Awatar użytkownika
Boguś
Administrator
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#286 Post autor: Boguś » 23 mar 2014, 21:32

Przydało by się zaktualizować listę. Jeśli ktoś ma chęci, niech dopisze daty spięcia i rozpięcia składów:
#553+513, #627+667, #636+635, #672+688, 675+772, #701+748, #701+667, 737+759, #753+754.

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5364
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#287 Post autor: luki » 05 maja 2014, 17:19

luki pisze:Mamy "nowy" skład #340+673 :!:
Z DPD wynika, że było to tylko ściąganie defektu.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

Szymek.
Posty: 140
Rejestracja: 02 kwie 2014, 15:13
Lokalizacja: Piekary Śląskie

#288 Post autor: Szymek. » 27 sie 2014, 21:41

Proszę zaktualizować dane przy #777+779.

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#289 Post autor: KZKGaPowicz » 28 sie 2014, 18:13

Dlaczego usunięto mój wpis daty ponownego spięcia składu "żelazek" #777+779?
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

DW
Administrator
Posty: 8042
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#290 Post autor: DW » 28 sie 2014, 18:31

KZKGaPowicz pisze:Dlaczego usunięto mój wpis daty ponownego spięcia składu "żelazek" #777+779?
Dokonywałeś zmiany około 11:00?

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#291 Post autor: KZKGaPowicz » 28 sie 2014, 18:43

DW pisze:
KZKGaPowicz pisze:Dlaczego usunięto mój wpis daty ponownego spięcia składu "żelazek" #777+779?
Dokonywałeś zmiany około 11:00?
Tak, wg historii edycji, była to 10:43, ale nie ma zapisanego później tego wpisu jak Ty dokonałeś edycji. Być może zapomniałem go wysłać, ale wydaje mi się, że zaktualizowałem tę listę.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

Awatar użytkownika
Penny
Posty: 9368
Rejestracja: 14 cze 2008, 20:27
Lokalizacja: Chorzów

#292 Post autor: Penny » 07 paź 2014, 06:54

Wczoraj popołudniu rozpięto skład #680+679. Obie solówki kursują dziś w ruchu liniowym.

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#293 Post autor: KZKGaPowicz » 09 paź 2014, 13:49

W sobotę widziałem solo wagon #503, a dziś wagon #506.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

Awatar użytkownika
Boguś
Administrator
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#294 Post autor: Boguś » 13 sty 2015, 22:18

W Będzinie pojawiło nowe, ciekawe zestawienie #517+595. Ma to związek z ostatnimi zmianami taborowymi. Do kasacji poszedł stały bywalec na linii 27 - #631+632. Odstawione są również:
- #511+532 - był w planie kasacyjnym,
- #274+275
- drugi wagon składu #553+513.

Natomiast na Zawodziu mamy sytuację odwrotną. Ostatnie kasacje solówek (w tym #578+577 gdzie oba wagony mogły jeździć solo) spowodowały konieczność rozpięcia kilku składów:
- #284+282 - drugi wagon przerobiony na solówkę,
- #692+695,
- #725+736,
- #746+745

Jeszcze wcześniej rozłączono dwa składy Moderusów: #702+749 i #675+676.

DW
Administrator
Posty: 8042
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#295 Post autor: DW » 13 sty 2015, 22:21

Boguś pisze:W Będzinie pojawiło nowe, ciekawe zestawienie #517+595. Ma to związek z ostatnimi zmianami taborowymi. Do kasacji poszedł stały bywalec na linii 27 - #631+632. Odstawione są również:
- #511+532 - był w planie kasacyjnym,
- #274+275
- drugi wagon składu #553+513.
Nie kursuje też doczepa ze składu #537+529.

Na Zawodziu ostatnio pojawiało się sporo nadplanowych składów, więc teraz już pewnie skończą się promocje.

Awatar użytkownika
Boguś
Administrator
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#296 Post autor: Boguś » 13 sty 2015, 22:25

DW pisze:Na Zawodziu ostatnio pojawiało się sporo nadplanowych składów, więc teraz już pewnie skończą się promocje.
Zgadza się. Ostatnio sporo tego rozłączyli. Jeszcze porozpinali wszystkie ZURki, a jeszcze mogą rozpiąć z 2-3 składy złączone z 2 solówek.

Awatar użytkownika
105N #338
Posty: 224
Rejestracja: 29 wrz 2013, 19:44
Lokalizacja: Świętochłowice

#297 Post autor: 105N #338 » 04 maja 2015, 13:40

Od kilku dni #709 jeździ w składzie z #710.
Obrazek

Awatar użytkownika
tramwajarze z19
Posty: 2278
Rejestracja: 27 mar 2012, 13:35
Lokalizacja: Bytom - Karb
Kontakt:

#298 Post autor: tramwajarze z19 » 04 maja 2015, 15:05

105N #338 pisze:Od kilku dni #709 jeździ w składzie z #710.
Tak samo jak #703 i #704.
Linia 46:Bytom Politechnika Śląska - Urząd Miasta - Bytom Plac Sikorskiego

Linia 49:Stroszek Zajezdnia - Dąbrowa Miejska - Urząd Miasta - Bytom Plac Sikorskiego

trajtek
Posty: 1419
Rejestracja: 29 lis 2014, 12:52
Lokalizacja: Hindenburg

#299 Post autor: trajtek » 24 paź 2015, 22:12

Ktoś pominął gliwickiego #476+425 czy z jakichś powodów nie łapie się do tego zestawienia?

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8469
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#300 Post autor: Peter » 24 paź 2015, 22:21

trajtek pisze:Ktoś pominął gliwickiego #476+425 czy z jakichś powodów nie łapie się do tego zestawienia?
Myślę, że można go dopisać, bo wagony specjalnie przystosowano do jazdy razem tak samo jak ostatnio #527+552 a są to nowe konfiguracje.
*SDIP (U.N.O.)

Awatar użytkownika
grillmaster
Posty: 1188
Rejestracja: 29 cze 2008, 17:58
Lokalizacja: Katowice

#301 Post autor: grillmaster » 16 kwie 2016, 22:18

Tak a propos obsady w DPD z 1989, skład #317+321 nie powinien tu zostać dodany?

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość