Strona 4 z 8

Składy - konfiguracje i spięcia

: 25 sty 2009, 22:09
autor: Pimpek
Pomyślałem, że przydał by się temat i lista wszystkich nietypowych konfiguracji składów, powstałych tymczasowo lub na dłuższy okres, a także spięć "starych" składów.
Na chwilę obecną wrzucam to co udało mi się z pamięci napisać. Zachęcam do uzupełniania i dyskusji...

R-1 Będzin (ex RK-1, exex ZKT-1):
#274+275 - 03.2012 ; 14.05.2012 - 29.06.2012 - 01.09.2012 - 07.09.2012 ; 05.09.2013
#508+534 - N - 30.10.2015
#511+532 - N - 14.02.2014 - 12.2014
#517+595 - N - 13.01.2015 - 18.09.2015
#521+518 - 19.06.2008 - 26.06.2008 ; 31.10.2009 - 02.11.2009 ; 16.12.2013
#527+552 - N - 01.09.2015
#530+540 - 12.2011 ; 25.02.2013
#532+524 - T - 16.06.2008 - 18.06.2008
#537+529 - 17.01.2009 ; 31.10.2009 - 02.11.2009 ; 02.09.2011 - ? ; 13.01.2014
#553+437 -
#553+513 - N - 31.10.2009 - 02.11.2009 ; 17.02.2014 - 01.09.2015
#627+667 - T - 30.01.2013 - 08.03.2014
#666+667 - T - 02.07.2008 - 03?.07.2008 ; 31.10.2009 - 02.11.2009 ; 01.09.2011 - 02.11.2011
#700+694 - N - 17.08.2015
#701+748 - T - 14.03.2013 - 24.06.2013 ; 14.02.2014 - 08.03.2014
#728+768 - T - 03.07.2013 (tylko w czasie jazd próbnych)
#737+759 - 24.02.2014 - 08.03.2014
#759+762 - T - 23.11.2005 - 2006?
#761+762 - 06?.1999 ; 09?.2001 - 2006

ZUTiKT Chorzów Batory (stacja ruchu zlikwidowana):
#328+329 - 2004 - 1.11.2004 - 11.2010
#370+371 - 2017.02.22
#505+504 -
#607+425 - T
#607+593 - T
#607+686 - T
#607+693 - T
#607+786 - T
#637+321 - T
#637+593 - T
#674+673 -
#694+593 -
#699+693 - T
#766+765 -
#768+767 -
#768+733 - T
#769+733 - T
#769+770 -
#772+771 -
#772+788 - T
#785+786 -
#787+788 -

R-2 Katowice Zawodzie (ex RK-2, exex ZKT-5)
#262+282 - N - 15.09.2008 - 10.07.2013
#284+282 - N - 15.07.2013
#318+706 (#706 z ZKT-3) - 10.2004 - 10.2004
#318+340 - N - 1994 ? - 11/12.2001 ; 06.2002 - ? ; 06.2005 - 02/03.2006
#328+617 - N - 07.04.2013 - 28.08.2013
#337+338 - 1997 - 1999
#370+371 - 15.12.2008
#505+504 - 02.01.2009
#550+551 - 06.10.2010 ; 11.05.2012 - 20.09.2012 ; 03.01.2013
#571+618 - N - 1998
#572+312 - N - 1994 - 2000
#607+617 - N - 13.04.2012 - 06.04.2013 ; 11.09.2013
#659+701 - T - 14.05.2012 - 25.05.2012 ; 29.06.2012 - 07.07.2012
#661+618 - N - ? - 1998 ?
#662+617 - N - ? - 03.04.2012
#675+638 - T - 07.10.2013 - 04.02.2014
#675+772 - T - 21.02.2014
#680+679 - 07.10.2014
#688+687 -
#692+695 - N - 03.07.2013 - 21.07.2013 ; 10.01.2014
#695+593 - N - 09.2006 - 26.04.2010
#699+687 - 27.11.2009 - 15.12.2009 ; 25.06.2012 - 20.09.2012 ; 03.01.2013
#702+749 - N - 29.03.2013 - 16.06.2013 - 24.10.2013
#702+638 - T - 29.09.2013 - 07.10.2013
#725+736 - 28.02.2010 ; 27.03.2010 - 15.10.2013
#728+573 - N - 24.03.2011 - 31.10.2012
#728+692 - N - 1996 ? - 10.2004
#728+736 - T
#728+747 :?: T - 16.05.2012 - 16.05.2012
#746+745 - 10.10.2008
#749+730 - T - 06.04.2007 - 16.04.2007
#772+771 - 07.11.2008
#748+747 - 27.12.2008 - 07.11.2011
#781+747- N - 07.03.2012 - 04.04.2012 ; 20.04.2012 - 25.06.2012 ; 02.09.2012 - 20.09.2012 ; 14.12.2012

R-3 Bytom Stroszek (ex RK-3 o. Bytom, exex ZKT-3)
#254+255 - 24.06.2010 ; 03.01.2013 spięty w Gliwicach
#276+278 - N - 25.09.2008
#354+355 - 11.08.2014
#467+489 -
#490+491 - ? ; 27.08.2009 - 12.01.2012 -
#579+610 - N - 08.2008
#587+612 - N - 09.09.2009 - 25.09.2010 ; 1.09.2011 - 07.09.2016 *
#644+344 - N - 1989/1990 ?
#644+490 - N - 17.10.2016
#681+682 - 2003 ; 19.08.2009
#683+642 - N - 22.01.2009
#684+756 - N - 14.04.2016 ; 2017.01.23 *
#703+704 - 1999 ? ; 05.09.2009
#705+706 - 10.2004 ? ; 25.09.2009
#707+708 - 14.10.09
#709+710 - 06.2008 - 13.06.2011 ; 22.01.2013
#711+712 -
#707+714 - T - 04.1999 - 04.1999
#713+714 - 14.02.2011 ; 1.09.2011
#715+716 - 2004 ; ? - 15.05.2009
#717+721 - N - 07.10.2009
#721+722 - 2002
#755+756 - 2017.01.26
#775+776 -
#777+778 - spięte około 1994/1995
#777+779 - T - 01.2008 - 01.2008 ; 27.08.2014

R-4 Gliwice (ex RK-3, exex ZKT-4)
#259+267 - N - 29.07.2013
#316+472 - N - 1998 - 2005 ; 11.09.2009
#372+376 -
#381+408 -
#399+372 -
#420+419 - 04.2008 ; 03.04.2012
#423+346 -
#461+460 - 27.09.2010 - 03.02.2011 ; 16.05.2012
#476+425 - N - 14.04.2015
#506+376 -
#506+503 - 22.04.2013 - 04.10.2014
#506+507 -
#506+559 - 03.08.2010 - 19.09.2010
#615+616 -
#654+653 - 12.08.2010
#658+503 - N - 1998? - 09.2005
#744+785 - T - 30.01.2013 - 06.02.2013

Legenda:
* - edycja/aktualizacja wpisu
N - konfiguracje nowe lub tymczasowe
T - konfiguracje tymczasowe
data rozpięcia trwałego składu
data rozpięcia składu
data spięcia dawnego składu
data spięcia nowego składu

Post zmienił właściciela z użytkownika luki na użytkownika Pimpek , który zajmie się utrzymaniem i aktualizowaniem listy.

: 26 lut 2011, 11:04
autor: rafalurbino18
KZKGaPowicz pisze:Najpóźniej od 3.02.2011 został rozpięty skład #461+460.
Nie dopisałem tego od razu, bo chwilowych rozpięć nie ma co wpisywać do listy. Jednak nie potrzeba obecnie w Gliwicach już tylu składów co wcześniej, więc wagony te pojeżdżą solo już na stałe, albo do momentu gdy znów coś trzeba będzie spiąć ;)

: 06 maja 2011, 19:10
autor: Przemek
Do Gliwic można dopisać:
392+393
656+655
658+657

: 06 maja 2011, 20:31
autor: Boguś
Przemek pisze:Do Gliwic można dopisać:
392+393
656+655
658+657
Czy te konfiguracje były od nowości? Jeśli tak, to nie pasują do listy. Bardziej by pasowały dzisiejsze, np. #384+345, #561+382, #655+393 i inne, które zostały złączone w wyniku remontów, kasacji itp.

: 22 maja 2011, 10:21
autor: KZKGaPowicz
W Zawodziu brakuje Wam składu ZURków #680+679.

: 22 maja 2011, 17:51
autor: Boguś
KZKGaPowicz pisze:W Zawodziu brakuje Wam składu ZURków #680+679.
Przecież go nie rozpinali.

Przeczytaj jeszcze raz pierwszy post.

Edycja 1.09
Dzisiaj ponownie spięto w skład solówki #666+667. Czy w Będzinie nie potrafią zamontować kompletu kabli zasilających i grzybków?

Na Stroszku pojawił się skład #713+714 :)

Po prawie roku czasu spięto w skład wagony #587+612.

: 02 wrz 2011, 13:04
autor: DW
Boguś pisze:Dzisiaj ponownie spięto w skład solówki #666+667. Czy w Będzinie nie potrafią zamontować kompletu kabli zasilających i grzybków?
Najwidoczniej nie, bo wszystkie spinane z solówek składy miały jeździć na 1 pantografie, ale jak widać tak nie jest.

Dziś pojawił się kolejny nowy-stary skład #537+529. Przez to, że zarówno #666, jak i #537 mają tą samą reklamę, składy wyglądają niemal identycznie ;)

: 28 paź 2011, 21:23
autor: hanys76
Na Stroszku spięto w skład wagony 717+721. Ostatni raz w składzie kursowały 21 marca na 19.

: 28 paź 2011, 21:32
autor: DW
Będziński #532 od paru dni kursuje z gniazdami sterowania ukrotnionego z przodu. Zanosi się, że znów pojawi się w składzie, lecz tym razem w roli doczepy (3 lata temu kursował jako pierwszy z #524). Ciekawe co będzie jego I wozem? Czyżby #553?

Paręnaście dni temu rozpięto składy #537+529 i #666+667. Zapewne na Wszystkich Świętych zostaną jednak ponownie spięte.

: 28 paź 2011, 22:11
autor: Boguś
hanys76 pisze:Na Stroszku spięto w skład wagony 717+721. Ostatni raz w składzie kursowały 21 marca na 19.
Źle szukałeś :-P . Mi wyskakuje data 22 września.
DW pisze:Będziński #532 od paru dni kursuje z gniazdami sterowania ukrotnionego z przodu. Zanosi się, że znów pojawi się w składzie, lecz tym razem w roli doczepy (3 lata temu kursował jako pierwszy z #524). Ciekawe co będzie jego I wozem? Czyżby #553?
Po co tak kombinują? Mają jeszcze kilka możliwości:
521+518 (zresztą był kilka razy spinany), 508+509, 511+513, 537+529, 553+552 (a nie cudo #553+513), 621+622, 666+667.

Jeszcze jest opcja 566+567 i #753+754, ale w obecnej sytuacji jest niemożliwa.

Po raz kolejny pojawia się pytanie o sens likwidowania gniazd.

: 14 gru 2011, 16:52
autor: grillmaster
A nie wiecie kiedy rozpięli #284+285, a kiedy spięli #283+285?

: 14 gru 2011, 22:13
autor: hanys76
grillmaster pisze:A nie wiecie kiedy rozpięli #284+285, a kiedy spięli #283+285?
Skład 284+285 ostatni raz liniowo kursował, 19 pażdziernika 2009 na linii 11. Potem został odstawiony i 23 pazdziernika wagon 284 wyjechał już jako solówka.
15 listopada 2009 wagon 285 trafił do zuru ,na wymianę instalacji elektrycznej. Wkrótce zjawiły się tam także ,283 oraz 284 w tym samym celu.
Wagony 283 oraz 285 wróciły na Zawodzie dopiero 5 lutego 2010 , wtedy zostały spięte w skład a 284 został solówką. W Krakowie 283+285 kursowały zresztą w składzie, a więc powrócono do dawnej konfiguracji.

: 17 gru 2011, 16:09
autor: Boguś
hanys76 pisze:15 listopada 2009 wagon 285 trafił do zuru ,na wymianę instalacji elektrycznej. Wkrótce zjawiły się tam także ,283 oraz 284 w tym samym celu.
W #284 nie wymienili instalacji.

: 25 sty 2012, 16:23
autor: Damian_1947
Do Będzina można dopisać #279+280; #664+665, a #761 nie jeździ w składzie z #762.

: 25 sty 2012, 16:52
autor: luki
Damian_1947, #761+762 jest przecież wpisany jako rozpięty w 2006. Nie wiem też co nadzwyczajnego jest z #279+280 ?
Damian_1947 pisze:#664+665
Kiedy jeździł taki skład ?

Jedyne co trzeba by dopisać, to rozpięcie #693+694.

: 28 sty 2012, 19:55
autor: Boguś
luki pisze:Jedyne co trzeba by dopisać, to rozpięcie #693+694.
Ale ten skład nie był ponownie spinany. Lista obejmuje tylko składy, które po rozpięciu były ponowne spinane.
luki pisze:
Damian_1947 pisze:#664+665
Kiedy jeździł taki skład ?
Nigdy nie było takiego składu. Istniał #666+665.

: 28 sty 2012, 21:03
autor: luki
Lista powstała kiedy to spinano dawne składy lub nietypowe konfiguracje, ale uważam, że wszystkie trwałe składy które istniały a już nie istnieją, powinny być odnotowane.
A to, że lista czegoś nie obejmuje nie oznacza, że nie powinna.

: 31 sty 2012, 22:28
autor: Mikulek
Mam takie pytanie ale nie wiem czy mogę je zadać w tym temacie, cóż zapytam:
Kiedy skład #683+642 miał RK ?

: 31 sty 2012, 23:12
autor: adam86

: 01 lut 2012, 11:17
autor: Mikulek
Dzięki... :)

: 07 mar 2012, 12:30
autor: hanys76
Dopisałem nowy skład #781+747, a przy składzie 748+747 wpisałem datę rozpięcia.

: 17 mar 2012, 11:47
autor: DW
Ostatnio w Będzinie przerobione 2 doczepy na solówki:
- #540 - od grudnia (nie potrafię znaleźć od kiedy dokładnie) kursuje solo, pierwszy wagon (#530) przechodzi prace naprawcze,
- #275 - kursuje solo od 16.03.2012, pierwszy wagon (#274) kursuje solo.

: 03 kwie 2012, 15:05
autor: rafalurbino18
W Gliwicach spięto skład #420+419. Ma to pewnie związek z oddaniem na Stroszek #683+642 i uwolnieniem 5 solówek z T1, których teraz był duży zapas.

: 03 kwie 2012, 15:22
autor: KZKGaPowicz
rafalurbino18 pisze:W Gliwicach spięto skład #420+419. Ma to pewnie związek z oddaniem na Stroszek #683+642 i uwolnieniem 5 solówek z T1, których teraz był duży zapas.
Jest to pierwszy gliwicki skład, którego drugi wagon posiada pantograf typu OTK-2, a pierwszy OTK-1.

: 04 kwie 2012, 11:49
autor: Boguś
rafalurbino18 pisze:W Gliwicach spięto skład #420+419. Ma to pewnie związek z oddaniem na Stroszek #683+642 i uwolnieniem 5 solówek z T1, których teraz był duży zapas.
Kasacja #401+402 też mogła mieć wpływ na spięcie #420+419.

Dopisałem datę pierwszego rozpięcia #420+419.
#530+540 - 07.11.2011
#540 wyjechał solo pod koniec grudnia 2011 roku.
#274+275 - 23.12.2011
#275 wyjechał solo dopiero w marcu 2012 roku.

: 04 kwie 2012, 22:24
autor: hanys76
Na Zawodziu rozpięto skład 781+747.Wagon 747 kursuje solo.

: 05 kwie 2012, 09:54
autor: DW
Boguś pisze:
#530+540 - 07.11.2011
#540 wyjechał solo pod koniec grudnia 2011 roku.
#274+275 - 23.12.2011
#275 wyjechał solo dopiero w marcu 2012 roku.
Wpisujemy datę "rozpięcia" trwałego składu, a pierwsze wagony tych składów solo wyjechały w datach, które wypisałem :)

: 05 kwie 2012, 11:53
autor: Boguś
DW pisze:
Boguś pisze:
#530+540 - 07.11.2011
#540 wyjechał solo pod koniec grudnia 2011 roku.
#274+275 - 23.12.2011
#275 wyjechał solo dopiero w marcu 2012 roku.
Wpisujemy datę "rozpięcia" trwałego składu, a pierwsze wagony tych składów solo wyjechały w datach, które wypisałem :)
Aha, bo ja myślałem, że wpisujemy datę wyjazdu drugich wagonów :)
hanys76 pisze:Na Zawodziu rozpięto skład 781+747.Wagon 747 kursuje solo.
To może być tymczasowe rozpięcie (np. defekt). Jeśli wyjedzie solo #781, wtedy się wpisze datę rozpięcia składu.

Edycja 06.04
#781 też kursuje solo.

: 13 kwie 2012, 15:01
autor: Patryk105
Na Zawodziu spięto skład #607+617. Nie wiem co dzieje się z #662.

: 13 kwie 2012, 16:29
autor: hanys76
Patryk105 pisze:Na Zawodziu spięto skład #607+617. Nie wiem co dzieje się z #662.
Ostatni raz skład 662+617 jezdził 6 kwietnia na 11, czyli dokładnie tydzień temu.Potem faktycznie przestał się pojawiac. Skoro spięto 617 z innym wagonem, to oznacza coś poważnego z 662.

: 11 maja 2012, 17:50
autor: Patryk105
Spięto skład #550+551. Nie wiem na jak długo. Dziś na poc.163.

: 13 maja 2012, 22:08
autor: Karol
Być może niedługo zobaczymy 659-701.

: 13 maja 2012, 23:53
autor: rifi
Karol pisze:Być może niedługo zobaczymy 659-701.
A co jest z wagonem #660 i #702?

: 14 maja 2012, 08:51
autor: Boguś
Karol pisze:Być może niedługo zobaczymy 659-701.
Już spięte :!: . Jestem zaskoczony, że dało się je spiąć :shock:

: 14 maja 2012, 08:54
autor: hanys76
rifi pisze:
Karol pisze:Być może niedługo zobaczymy 659-701.
A co jest z wagonem #660 i #702?
Pewnie się rozsypały, bo skład 702+701 stał już jakiś czas, ale 659+660 jezdził do końca. Ciekawa sprawa, coraz bardziej egzotyczne składy nam serwują.

: 15 maja 2012, 12:03
autor: Konstal
703+704 są składem dziś na 1910.

: 15 maja 2012, 14:36
autor: R_G
Spięte są ponownie wagony #274 i #275.

: 16 maja 2012, 18:12
autor: KZKGaPowicz
W Gliwicach ponownie spięto skład #461+460.

: 17 maja 2012, 07:44
autor: Przemek
Żadne bystre oko nie zauważyło 728+747 - minimum od wczoraj :chytry:

: 17 maja 2012, 07:50
autor: hanys76
Przemek pisze:Żadne bystre oko nie zauważyło 728+747 - minimum od wczoraj :chytry:
A co z 781 w takim razie i 573 się stało? Wczoraj Łukasz wpisał 728+573 na 20, ale pewnie widział pierwszy wagon i dlatego .

: 17 maja 2012, 09:00
autor: Łukasz
hanys76 pisze:
Przemek pisze:Żadne bystre oko nie zauważyło 728+747 - minimum od wczoraj :chytry:
A co z 781 w takim razie i 573 się stało? Wczoraj Łukasz wpisał 728+573 na 20, ale pewnie widział pierwszy wagon i dlatego .
#728+573 kursował w dniu 15.05.2012. Widzę na 20 obydwa wagony w ciągu dnia więc o pomyłce nie mogę mówić. A przyjrzałem mu się uważnie ze względu na info o kwadratach w 573.

: 17 maja 2012, 09:28
autor: hanys76
W takim razie Przemek coś namieszał, jak się pojawi to pewnie wyjaśni co widział faktycznie.
Rozpięty był dwa dni temu napewno 731+730 , może 731 z czymś spięli.

: 17 maja 2012, 21:23
autor: Przemek
731+730 ma problemy po mojej kolizji w ubiegłym tygodniu. A 728+747 był spięty jakoś na szybko na jeden dzień, nawet pamiętam jak regulatorka głosiła dyspozytorowi, że wyjeżdża rezerwa na coś tam takimi właśnie wagonami.

: 17 maja 2012, 21:29
autor: hanys76
Może z 573 chcą zrobic solówkę, skoro dostał kwadraty.Albo żeby była możliwośc w razie rozpięcia puścic go solo.Stąd te eksperymenty.

: 17 maja 2012, 22:14
autor: Patryk105
Jeśli mogę to mam takie zapytanie kiedy był spięty, bo od piątku (oprócz soboty) codziennie pojawia się w DPD skład #728+573 lub #781+747. Może dyspozytorka się pomyliła?

: 18 maja 2012, 20:37
autor: Przemek
To było we wtorek lub w środę, popołudniu regulatorka to głosiła do Zawodzia. A sam numer składu podawała wolniej, jakby wiedziała, że to jakieś nowe cudo. Widocznie nie było czym jeździć i pospinali to na jeden dzień. Niestety nie pamiętam na co wyjeżdżał.

: 25 maja 2012, 22:28
autor: Boguś
Boguś pisze:
Karol pisze:Być może niedługo zobaczymy 659-701.
Już spięte . Jestem zaskoczony, że dało się je spiąć.
Jak już wspomniał Penny, wagon #702+ wrócił do ruchu liniowego i kursuje w składzie z +701. Natomiast #659+ kursuje solo.

: 05 cze 2012, 10:19
autor: hanys76
Po 26 dniach kursowania skład #550+551 został rozpięty ponownie. Zobaczymy czy to na stałe, czy chwilowo. Póki co #551 kursuje solo na 11, a wagonu #550 nie zauważono.

Edycja 19.06.
Rozpięto skład #680+679. Wagon #680 kursuje dzisiaj solo.

Scaliłem posty.
// Boguś

: 19 cze 2012, 13:58
autor: Przemek
hanys76 pisze:Po 26 dniach kursowania skład #550+551 został rozpięty ponownie. Zobaczymy czy to na stałe, czy chwilowo. Póki co #551 kursuje solo na 11, a wagonu #550 nie zauważono.
Jeździłem nim w piątek na poc. 166.

: 26 cze 2012, 14:52
autor: rafalurbino18
Dopisałem wczorajszą datę spięcia zurków #699+687.

: 26 cze 2012, 22:15
autor: Boguś
rafalurbino18 pisze:Dopisałem wczorajszą datę spięcia zurków #699+687.
Dlaczego Zawodzie uparcie nie spina #328+329?