Strona 3 z 8
Składy - konfiguracje i spięcia
: 25 sty 2009, 22:09
autor: Pimpek
Pomyślałem, że przydał by się temat i lista wszystkich nietypowych konfiguracji składów, powstałych tymczasowo lub na dłuższy okres, a także spięć "starych" składów.
Na chwilę obecną wrzucam to co udało mi się z pamięci napisać. Zachęcam do uzupełniania i dyskusji...
R-1 Będzin (ex RK-1, exex ZKT-1):
#274+275 -
03.2012 ;
14.05.2012 -
29.06.2012 -
01.09.2012 -
07.09.2012 ;
05.09.2013
#508+534 - N -
30.10.2015
#511+532 - N -
14.02.2014 -
12.2014
#517+595 - N -
13.01.2015 -
18.09.2015
#521+518 -
19.06.2008 -
26.06.2008 ;
31.10.2009 -
02.11.2009 ;
16.12.2013
#527+552 - N -
01.09.2015
#530+540 -
12.2011 ;
25.02.2013
#532+524 - T -
16.06.2008 -
18.06.2008
#537+529 -
17.01.2009 ;
31.10.2009 -
02.11.2009 ;
02.09.2011 -
? ;
13.01.2014
#553+437 -
#553+513 - N -
31.10.2009 -
02.11.2009 ;
17.02.2014 -
01.09.2015
#627+667 - T -
30.01.2013 -
08.03.2014
#666+667 - T -
02.07.2008 -
03?.07.2008 ;
31.10.2009 -
02.11.2009 ;
01.09.2011 -
02.11.2011
#700+694 - N -
17.08.2015
#701+748 - T -
14.03.2013 -
24.06.2013 ;
14.02.2014 -
08.03.2014
#728+768 - T -
03.07.2013 (tylko w czasie jazd próbnych)
#737+759 -
24.02.2014 -
08.03.2014
#759+762 - T -
23.11.2005 -
2006?
#761+762 -
06?.1999 ;
09?.2001 -
2006
ZUTiKT Chorzów Batory (stacja ruchu zlikwidowana):
#328+329 -
2004 -
1.11.2004 -
11.2010
#370+371 -
2017.02.22
#505+504 -
#607+425 - T
#607+593 - T
#607+686 - T
#607+693 - T
#607+786 - T
#637+321 - T
#637+593 - T
#674+673 -
#694+593 -
#699+693 - T
#766+765 -
#768+767 -
#768+733 - T
#769+733 - T
#769+770 -
#772+771 -
#772+788 - T
#785+786 -
#787+788 -
R-2 Katowice Zawodzie (ex RK-2, exex ZKT-5)
#262+282 - N -
15.09.2008 -
10.07.2013
#284+282 - N -
15.07.2013
#318+706 (#706 z ZKT-3) -
10.2004 -
10.2004
#318+340 - N -
1994 ? -
11/12.2001 ;
06.2002 -
? ;
06.2005 -
02/03.2006
#328+617 - N -
07.04.2013 -
28.08.2013
#337+338 -
1997 -
1999
#370+371 -
15.12.2008
#505+504 -
02.01.2009
#550+551 -
06.10.2010 ;
11.05.2012 -
20.09.2012 ;
03.01.2013
#571+618 - N -
1998
#572+312 - N -
1994 -
2000
#607+617 - N -
13.04.2012 -
06.04.2013 ;
11.09.2013
#659+701 - T -
14.05.2012 -
25.05.2012 ;
29.06.2012 -
07.07.2012
#661+618 - N -
? -
1998 ?
#662+617 - N -
? -
03.04.2012
#675+638 - T -
07.10.2013 -
04.02.2014
#675+772 - T -
21.02.2014
#680+679 -
07.10.2014
#688+687 -
#692+695 - N -
03.07.2013 -
21.07.2013 ;
10.01.2014
#695+593 - N -
09.2006 -
26.04.2010
#699+687 -
27.11.2009 -
15.12.2009 ;
25.06.2012 -
20.09.2012 ;
03.01.2013
#702+749 - N -
29.03.2013 -
16.06.2013 -
24.10.2013
#702+638 - T -
29.09.2013 -
07.10.2013
#725+736 -
28.02.2010 ;
27.03.2010 -
15.10.2013
#728+573 - N -
24.03.2011 -
31.10.2012
#728+692 - N -
1996 ? -
10.2004
#728+736 - T
#728+747
T -
16.05.2012 -
16.05.2012
#746+745 -
10.10.2008
#749+730 - T -
06.04.2007 -
16.04.2007
#772+771 -
07.11.2008
#748+747 -
27.12.2008 -
07.11.2011
#781+747- N -
07.03.2012 -
04.04.2012 ;
20.04.2012 -
25.06.2012 ;
02.09.2012 -
20.09.2012 ;
14.12.2012
R-3 Bytom Stroszek (ex RK-3 o. Bytom, exex ZKT-3)
#254+255 -
24.06.2010 ;
03.01.2013 spięty w Gliwicach
#276+278 - N -
25.09.2008
#354+355 -
11.08.2014
#467+489 -
#490+491 -
? ;
27.08.2009 -
12.01.2012 -
#579+610 - N -
08.2008
#587+612 - N -
09.09.2009 -
25.09.2010 ;
1.09.2011 -
07.09.2016 *
#644+344 - N -
1989/1990 ?
#644+490 - N -
17.10.2016
#681+682 -
2003 ;
19.08.2009
#683+642 - N -
22.01.2009
#684+756 - N -
14.04.2016 ;
2017.01.23 *
#703+704 -
1999 ? ;
05.09.2009
#705+706 -
10.2004 ? ;
25.09.2009
#707+708 -
14.10.09
#709+710 -
06.2008 -
13.06.2011 ;
22.01.2013
#711+712 -
#707+714 - T -
04.1999 -
04.1999
#713+714 -
14.02.2011 ;
1.09.2011
#715+716 -
2004 ;
? -
15.05.2009
#717+721 - N -
07.10.2009
#721+722 -
2002
#755+756 -
2017.01.26
#775+776 -
#777+778 - spięte około 1994/1995
#777+779 - T -
01.2008 -
01.2008 ;
27.08.2014
R-4 Gliwice (ex RK-3, exex ZKT-4)
#259+267 - N -
29.07.2013
#316+472 - N -
1998 -
2005 ;
11.09.2009
#372+376 -
#381+408 -
#399+372 -
#420+419 -
04.2008 ;
03.04.2012
#423+346 -
#461+460 -
27.09.2010 -
03.02.2011 ;
16.05.2012
#476+425 - N -
14.04.2015
#506+376 -
#506+503 -
22.04.2013 -
04.10.2014
#506+507 -
#506+559 -
03.08.2010 -
19.09.2010
#615+616 -
#654+653 -
12.08.2010
#658+503 - N -
1998? -
09.2005
#744+785 - T -
30.01.2013 -
06.02.2013
Legenda:
* - edycja/aktualizacja wpisu
N - konfiguracje nowe lub tymczasowe
T - konfiguracje tymczasowe
data rozpięcia trwałego składu
data rozpięcia składu
data spięcia dawnego składu
data spięcia nowego składu
Post zmienił właściciela z użytkownika luki na użytkownika Pimpek , który zajmie się utrzymaniem i aktualizowaniem listy.
: 16 paź 2009, 21:28
autor: hanys76
ff pisze:Jak już wspomniano mamy nowy stary skład, czyli 707+708. Do połączenia wykorzystano tym razem duże grzybki. Jest to skład, którego drugi wagon posiada drzwi bez dolnych szybek, tak jak kiedyś 572+312
_________________
Jak donosi N skład został wyposażony w Batorym w gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech - czyli cały skład na dwóch kablach (ws i WN). Dopisałem go do listy
: 16 paź 2009, 22:08
autor: ff
Proszę też dopisać 721+722, o co wcześniej wnioskowałem.
: 16 paź 2009, 22:16
autor: hanys76
Proszę też dopisać 721+722, o co wcześniej wnioskowałem.
Skład dopisany do listy z datą 2002 .
: 17 paź 2009, 16:55
autor: KZKGaPowicz
Podejrzewam, że następnym składem będzie #361+684 i być może #718+678, gdyż te dwa ostanie wagony nie zostały zaobserwowane przez ponad tydzień.
: 17 paź 2009, 17:28
autor: Peter
O ile z drugiego składu to może by coś wyszło, to jednak 105N #361 najprawdopodobniej odmówi współpracy ze 105Na #684, poza tym #361 widziałem wczoraj i sobie normalnie samotnie jeździł. :mruga:
ff pisze:Jak już wspomniano mamy nowy stary skład, czyli 707+708. Do połączenia wykorzystano tym razem duże grzybki. Jest to skład, którego drugi wagon posiada drzwi bez dolnych szybek, tak jak kiedyś 572+312
Różnica jest tylko taka, że #708 ma drzwi z tworzywa sztucznego a #312 miał te dolne szybki zastąpione w postaci zaspawania dolnych otworów po szybach blachami, co oczywiście wydawało ciekawe blaszane dźwięki przy zamykaniu a szczególnie gdy już część spawów puściła
Od niedawna można to zaobserwować na
tym zdjęciu w #337+338. Zresztą w połowie lat 90 jeździł też wtedy taki "blaszak" bez dolnych szybek w obu wagonach jeszcze wtedy należący do Zawodzia i jeszcze 105N #461+460 w niebieskiej reklamie E.Wedel z żółtymi drzwiczkami.
: 17 paź 2009, 19:21
autor: KZKGaPowicz
Peter pisze:O ile z drugiego składu to może by coś wyszło, to jednak 105N #361 najprawdopodobniej odmówi współpracy ze 105Na #684, poza tym #361 widziałem wczoraj i sobie normalnie samotnie jeździł. :mruga:
To w takim razie w późniejszym czasie (jeśli wyniknie taka potrzeba) stworzą skład #715+684.
: 17 paź 2009, 20:03
autor: Marcin
KZKGaPowicz pisze:To w takim razie w późniejszym czasie (jeśli wyniknie taka potrzeba) stworzą skład #715+684.
Pod warunkiem że wagony będą ze sobą współpracować :mruga:.
: 17 paź 2009, 20:10
autor: KZKGaPowicz
Marcin pisze:KZKGaPowicz pisze:To w takim razie w późniejszym czasie (jeśli wyniknie taka potrzeba) stworzą skład #715+684.
Pod warunkiem że wagony będą ze sobą współpracować :mruga:.
Popieram Twoje zdanie. To jest podstawowa zasada. Aby skład mógł być w pełni wykorzystany, to taki warunek musi być spełniony bez wątpienia.
: 18 paź 2009, 17:54
autor: adam86
KZKGaPowicz pisze:Podejrzewam, że następnym składem będzie #361+684 i być może #718+678, gdyż te dwa ostanie wagony nie zostały zaobserwowane przez ponad tydzień.
#678 jest po prostu przygotowywany do rejestracji.
: 27 paź 2009, 21:22
autor: hanys76
Na forum wpk
mattero22 pisze:A dzisiaj na jazdach próbnych jezdził #776-773.
Czyli jeśli to prawda, to na Stroszku spięli kolejny dziwny skład.
: 27 paź 2009, 22:48
autor: DW
Nowe składy szykują się również w
Będzinie
W związku z uruchomieniem w najbliższy weekend aż
13 zestawów 2x105N spięte mają być następujące wagony:
-
#537+529
-
#521+518
-
#666+667
-
#553+513
Pierwszy kursował jeszcze w styczniu razem, a wcześniej przez długie lata, gdyż był to zwykły, stały skład.
Kolejne dwa mogliśmy już zobaczyć latem zeszłego roku, gdy testowano możliwe konfiguracje.
Natomiast ostatni to zupełnie nowy skład. Wagon #513 nie posiadał przednich gniazd, stąd konieczne było ich zamontowanie. Natomiast #553 posiada tylne gniazda, więc nie powinno być problemu.
Zapewne wszystkie powyższe składy będą kursowały na dwóch pantografach, gdyż w większości nie posiadają mocowań na dachu (jedynie #537 ma grzybek na dachu, a część pozostałych nawet nie ma mocowań na kabel i grzybek).
W przypadku 100% sprawności wszystkich składów w rezerwie pozostaną 2, lecz jesli podczas dzisiejszego wykolejenie skład #633+634 doznał większych obrażeń, to zmniejsza się ona już do jednego.
Ponadto w tym tygodniu nie pojawiły się jeszcze składy #274+275 i #757+758, ale pewnie odpoczywają lub przechodzą jakieś zwykłe prace.
: 27 paź 2009, 23:06
autor: ff
A nie jest planowane jakieś dwudniowe wypożyczenie z wypożyczenia (myślę o 629+630 z Bytomia) tak jak kiedyś to miało miejsce z 576+575, który przebywał na wypożyczeniu na Zawodziu?
: 28 paź 2009, 16:28
autor: DW
ff pisze:A nie jest planowane jakieś dwudniowe wypożyczenie z wypożyczenia (myślę o 629+630 z Bytomia) tak jak kiedyś to miało miejsce z 576+575, który przebywał na wypożyczeniu na Zawodziu?
Raczej nie, choć jak będzie ich jednak brakować, to może coś ściągną, bo np. na Zawodziu będą mieć parę składów więcej w rezerwie niż w normalne dni robocze.
Póki co w tym tygodniu nadal nie pojawiły się składy #274+275 i #757+758 (za to wyjechał już #633+634 po wczorajszym wykolejeniu). Jeśli te 2 składy nie wyjadą również w weekend, to w rezerwie nie będzie ani jednego składu, a wtedy będą raczej zmuszeni coś ściągnąć (albo poślą solówki, które akurat w te dni nie powinny się pojawić...).
: 28 paź 2009, 17:49
autor: Peter
hanys76 pisze:Na forum wpk
mattero22 pisze:A dzisiaj na jazdach próbnych jezdził #776-773.
Czyli jeśli to prawda, to na Stroszku spięli kolejny dziwny skład.
Dzisiaj #776 śmiga ale solo na linii 7, więc wygląda że nie jest to prawda, chociaż zawsze jakieś testy mogli robić lub jeden ściągał po prostu drugiego zdefektowanego. :eye:
: 28 paź 2009, 19:21
autor: R_G
DW pisze:Póki co w tym tygodniu nadal nie pojawiły się składy #274+275 i #757+758 (za to wyjechał już #633+634 po wczorajszym wykolejeniu). Jeśli te 2 składy nie wyjadą również w weekend, to w rezerwie nie będzie ani jednego składu, a wtedy będą raczej zmuszeni coś ściągnąć (albo poślą solówki, które akurat w te dni nie powinny się pojawić...).
#757+758 wyjechał już, dziś wieczorem kursował na 273.
: 28 paź 2009, 19:44
autor: Dawid71552
Peter pisze:hanys76 napisał/a:
Na forum wpk mattero22 napisał/a:
A dzisiaj na jazdach próbnych jezdził #776-773.
Czyli jeśli to prawda, to na Stroszku spięli kolejny dziwny skład.
Dzisiaj #776 śmiga ale solo na linii 7, więc wygląda że nie jest to prawda, chociaż zawsze jakieś testy mogli robić lub jeden ściągał po prostu drugiego zdefektowanego.
A wagon #773 kursuje na poc. 914.
: 31 paź 2009, 20:37
autor: Boguś
W planach było złączenie #361+362, ale powodu problemów z ukrotnieniem wagonów 105N, zrezygnowano z tego pomysłu.
: 27 lis 2009, 18:34
autor: ff
Złączono wagon 699 z 687. Mamy skład zurków 699+687.
: 26 kwie 2010, 17:39
autor: Boguś
Do listy dopisałem datę rozpięcia składu #695+593.
: 02 maja 2010, 16:30
autor: DW
Na dniach, już po raz trzeci, ma zostać spięty skład
#521+518
Spowodowane jest to przejęciem przez zajezdnię Będzin wszystkich poc. linii 15. Teraz Będzin będzie wysyłał w dni robocze o 1 skład i 2 solówki więcej.
Zajezdnia dysponuje
12-stoma składami, z czego jeden (#274+275) jest odstawiony, a na trasę wysyłanych będzie
8 składów.
: 02 maja 2010, 16:35
autor: Peter
Zawsze w razie czego jeszcze mogą spiąć #537+529. #553+513 i #666+667 też chyba jeszcze będzie dało się spiąć. Zresztą z tej okazji różne ciekawe konfiguracje mogą powstać
A #521+518 będzie nadal jeździć na dwóch patykach?
: 02 maja 2010, 17:43
autor: DW
Peter pisze:Zawsze w razie czego jeszcze mogą spiąć #537+529. #553+513 i #666+667 też chyba jeszcze będzie dało się spiąć. Zresztą z tej okazji różne ciekawe konfiguracje mogą powstać
Pewnie jak będzie taka potrzeba to zepną również któryś/eś z tych trzech. Nowych konfiguracji na razie raczej nie będą robić, skoro mają już przetestowane łącznie 4 "solówkowe" składy.
Peter pisze:A #521+518 będzie nadal jeździć na dwóch patykach?
Pewnie tak, bo w #518 już nawet mocowań na dachu nie ma, a nie sądzę, że chciałoby się im je robić. Choć jak powyższe wozy miałyby jeździć w składzie dłużej, to przydałoby się, aby jeździły tylko na jednym patyku, bo mogą być kłopoty na jednotorach i przy przestawianiu zwrotnic...
: 11 maja 2010, 18:45
autor: rafalurbino18
Dzisiaj na poc. 404 kursuje spięty skład 111N #360+406
: 17 maja 2010, 19:48
autor: KZKGaPowicz
rafalurbino18 pisze:Dzisiaj na poc. 404 kursuje spięty skład 111N #360+406
Dzisiaj kursował on na pierwszym pantografie, gdyż na dachu obu wagonów poprowadzono kabel WN
: 14 cze 2010, 15:16
autor: Przemek
Na szybko to przejrzałem i chyba brakuje bytomskiego starego składu 470+471
KLIK
: 03 sie 2010, 18:07
autor: rafalurbino18
Dopisałem do listy nietypowy skład #506+559
, który dzisiaj jeździ na poc. 504. Co ciekawe, jest to już trzeci tymczasowy skład utworzony przez wagon #506.
: 04 sie 2010, 09:01
autor: KZKGaPowicz
rafalurbino18 pisze:Dopisałem do listy nietypowy skład #506+559
, który dzisiaj jeździ na poc. 503. Co ciekawe, jest to już trzeci tymczasowy skład utworzony przez wagon #506.
W DPD napisałeś, że jeździ na poc. 504.
: 12 sie 2010, 18:53
autor: rafalurbino18
Do listy dopisałem kolejny historyczny skład utworzony w zajezdni Gliwice - #654+653
: 13 sie 2010, 10:56
autor: KZKGaPowicz
rafalurbino18 pisze:Do listy dopisałem kolejny historyczny skład utworzony w zajezdni Gliwice - #654+653
Ciekawe, jaki będzie następny skład? Może zrobią #420+419.
: 14 sie 2010, 17:37
autor: Boguś
KZKGaPowicz pisze:Ciekawe, jaki będzie następny skład? Może zrobią #420+419.
Zabraknie solówek.
Oczywiście w Gliwicach nikt nie pomyślał o wypożyczeniu kilku składów z Bytomia, czy z Zawodzia, bo po co.
: 14 sie 2010, 17:50
autor: rafalurbino18
Boguś pisze:KZKGaPowicz pisze:Ciekawe, jaki będzie następny skład? Może zrobią #420+419.
Zabraknie solówek.
Dokładnie tak. Teraz jest najmniejsza liczba solówek od kilku lat jeśli się nie mylę.
Boguś pisze:Oczywiście w Gliwicach nikt nie pomyślał o wypożyczeniu kilku składów z Bytomia, czy z Zawodzia, bo po co.
Na wiosnę jak miały być wprowadzane zmiany rozkładów (zmiana częstotliwości z 20 na 15-min.) to zakładano przeniesienie 18tki do Stroszka. Obecnie najbardziej opłacałoby się dać Stroszkowi do obsługi 4 pociągi z piątki. Jednak nie kursuje czwórka i nie ma gdzie przerzucić tych motorowych z Gliwic, więc nie rozwiązałoby to sytuacji. Na samo wypożyczenie nie ma co liczyć, bo jeszcze jakieś rezerwy są - w ostateczności można posyłać solówki. Znając realia TŚ pożyczka składów nastąpiłaby dopiero wtedy kiedy tej rezerwy w ogóle by nie było.
: 12 wrz 2010, 23:57
autor: Penny
Na placu postojowym w Batorym stoi solo doczepa #258, a od 10 września wóz #495 kursuje solo. Z tej okazji spięto w skład #717 i #721, który powinien jutro zawitać na linii 19.
: 20 wrz 2010, 16:05
autor: rafalurbino18
Rozpięto już skład #506+559 z uwagi na powrót po remoncie 1. wagonu, czyli #558
: 27 wrz 2010, 13:55
autor: KZKGaPowicz
W Gliwicach powstał nowy skład #461+460
Obsługuje on dziś poc. 32.
: 27 wrz 2010, 15:26
autor: puschel
KZKGaPowicz pisze:W Gliwicach powstał nowy skład #461+460
Obsługuje on dziś poc. 32.
Te wagonu, już kiedyś jeździły w składzie - ciekawe jak się będą spisywać. Obawiałem się wcześniej, że skład #654-653 będzie non-stop się psuł, ale o dziwo, jeździłem nim w tamtym tygodniu i jeździł jak burza.
: 27 wrz 2010, 18:54
autor: Peter
KZKGaPowicz pisze:W Gliwicach powstał nowy skład #461+460
Obsługuje on dziś poc. 32.
Skład #461+460 pochodzi z Zawodzia, z tym że w Katowicach te wagony kursowały jeszcze jako skład 105N. Pamiętam, że miały ostatnią reklamę ciemnoniebieską E.Wedel. Potem tak jak napisał
puschel również w Gliwicach jeździły w składzie, ale już jako 105Na po RK w reklamie Netia.
: 27 wrz 2010, 20:00
autor: rafalurbino18
KZKGaPowicz pisze:W Gliwicach powstał nowy skład #461+460
Obsługuje on dziś poc. 32.
Do listy oczywiście dopisałem go już wcześniej. Teraz chciałem dodać, że wagon #654 jeździ solo. Ciekawe, czy to tylko chwilowe rozpięcie składu #654+653, czy nie spisywał on się dobrze i zdecydowano się spiąć inny skład. Zobaczymy, czy wagon #653 wyjedzie solo czy też nie.
Edycja 01.10:
Jednak skład #654+653 kursuje dalej, więc #461+460 utworzono dla większej rezerwy
: 01 paź 2010, 13:58
autor: Boguś
rafalurbino18 pisze:Jednak skład #654+653 kursuje dalej, więc #461+460 utworzono dla większej rezerwy
Podejrzewam, że go spięto w zamian za #373+613, który jeszcze w tym roku przejdzie RK.
: 01 paź 2010, 14:52
autor: rafalurbino18
Boguś pisze:rafalurbino18 pisze:Jednak skład #654+653 kursuje dalej, więc #461+460 utworzono dla większej rezerwy
Podejrzewam, że go spięto w zamian za #373+613, który jeszcze w tym roku przejdzie RK.
W takim razie trochę się pospieszyli, bo ten skład jeszcze kursuje
: 11 paź 2010, 20:37
autor: Boguś
Postanowiłem uzupełnić listę w pierwszym poście:
#318+340
Prawdopodobnie ten skład został złączony w 1994 po remoncie bieżącym. Pierwszy raz jako samodzielne solówki wyjechały na przełomie października i listopada 2001 roku. Jakoś w czerwcu 2002 roku ponownie zostały spięte (wtedy w jakieś ciemnoniebieskiej reklamie). Prawdopodobnie po otrzymaniu reklamy LG skład ponownie rozpięto. Na początku wakacji w 2005 roku, po raz kolejny spięto 318+340. Jednak na przełomie lutego i marca 2006 wagony rozpięto i już chyba nie spinano.
#715+716
#716 jako solówka wyjechał w 2004 roku. Później był kilka razy spinany. Skład ostatecznie rozpięty w 2009 roku po RK doczepki.
Wydaje mi się, że wymienione poniżej składy również powinny znaleźć się na liście. Co o tym sądzicie?
#644+344 - możliwe, że złączony na przełomie 1989 i 1990 roku,
#725+736 - drugi wagon wyjechał solo 28.02.2010. Jednak już miesiąc później kursował w składzie,
#728+692 - skład prawdopodobnie został spiety w 1996 roku po kasacji #729. Sam #728+692 rozpięto w październiku 2004 roku,
#777+779 - skład nigdy nie kursował liniowo, ale w styczniu 2008 roku przechodził jazdy próbne,
: 11 paź 2010, 21:11
autor: luki
Boguś pisze:#725+736 -
konfiguracja od nowości i raczej nie do zdarcia
Można dopisać.
Boguś pisze:#728+692 - skład prawdopodobnie został spiety w 1996 roku po kasacji #729. Sam #728+692 rozpięto w październiku 2004 roku,
Jeszcze chyba powinny być jako nieistniejące m.in.:
#571+572
#617+618
#662+661
#690+689
#691+692
Nie wiem tylko czy w prawidłowym układzie.
: 11 paź 2010, 21:14
autor: Boguś
luki pisze:#571+572
Wydaje mi się, że takiego składu nie było. Raczej mogło być #571+570
Skład #328+329 został rozpięty w 2004 roku.
: 11 paź 2010, 21:18
autor: Peter
luki pisze:#690+689
#691+692
Z tego co mi wiadomo to w 1991 r. był skład #690+692 (tak opisywany pod
zdjęciem ). Ten drugi to prawdopodobnie był #691+689, czyli tak jak dzisiaj.
: 11 paź 2010, 21:21
autor: luki
Boguś pisze:Wydaje mi się, że takiego składu nie było. Raczej mogło być #571+570
No może, wychodziło by, że 572 był samotny (przynajmniej z założenia fabrycznego) , zresztą on kursował chyba w składzie #572+312.
Peter pisze:luki pisze:#690+689
#691+692
Z tego co mi wiadomo to w 1991 r. był skład #690+692 (tak opisywany pod zdjęciem). Ten drugi to prawdopodobnie #691+689, czyli tak jak dzisiaj.
To może były roszady przed 1991, gdyż do eksploatacji wagony 689 i 690 oraz 691 i 692 były wprowadzone razem.
: 11 paź 2010, 21:25
autor: Peter
luki pisze:No może, wychodziło by, że 572 był samotny (przynajmniej z założenia fabrycznego) , zresztą on kursował chyba w składzie #572+312.
#572+312 to ja pamiętam, bo jeździł też czasem na 23, ale wcześniej musiał być po prostu #311+312.
: 11 paź 2010, 21:25
autor: adam86
Tylko, że #570 skasowano w 1990r., więc z czym #571 jeździł miedzy tą datą a RK?
: 11 paź 2010, 21:28
autor: luki
Peter pisze:#572+312 to ja pamiętam, bo jeździł też czasem na 23, ale wcześniej musiał być po prostu #311+312.
No to wiadomo, że większość nietypowych konfiguracji powstało w wyniku wykruszenia się różnych wagonów, tu się tracił jeden, tu drugi, więc była okazja spiąć coś nowego, zapewne z konieczności bo kiedyś to prawie tylko na składach się jeździło więc nie ma się co dziwić.
: 11 paź 2010, 21:28
autor: Peter
luki pisze:#662+661
Na pewno był jeszcze #661+618, który zazwyczaj spotykało się na 15 w latach 90
adam86 pisze:Tylko, że #570 skasowano w 1990r., więc z czym #571 jeździł miedzy tą datą a RK?
Szczerze mówiąc nie przypominam sobie #571 jakoś sprzed RK. Przed RK #571 i #618 jeździł właśnie skład #661+618. Możliwe, że 105N #571 stał gdzieś sobie odstawiony solo.
#662+617 jeździł już w takiej konfiguracji jeszcze przed RK.
: 14 paź 2010, 20:36
autor: Boguś
Peter pisze:Przed RK #571 i #618 jeździł właśnie skład #661+618.
Peter pisze:#662+617 jeździł już w takiej konfiguracji jeszcze przed RK.
Peter pisze:#572+312 to ja pamiętam, bo jeździł też czasem na 23
Dodałem do listy, gdyż wagony te od początku eksploatacji nie jeździły razem.
Na liście umieściłem również skład #276+278, który został złączony z dwóch solówek, które nie jeździły razem.
Warto również wspomnieć o testach składu #728+736. Niestety próby nie były udane i #736 przerobili na solówkę.
EDIT 15.10.
piotram pisze:Mam nawet zapisane - 761 i 762 jeździły solo od 06-1999 do 09-2001. Daty są "około", bo to tylko z moich obserwacji.
Do listy dopisałem #761+762. Skład na stałe rozpięto w 2006 roku.
: 26 lut 2011, 10:40
autor: KZKGaPowicz
Najpóźniej od 3.02.2011 został rozpięty skład #461+460.