Strona 3 z 8

Składy - konfiguracje i spięcia

: 25 sty 2009, 22:09
autor: Pimpek
Pomyślałem, że przydał by się temat i lista wszystkich nietypowych konfiguracji składów, powstałych tymczasowo lub na dłuższy okres, a także spięć "starych" składów.
Na chwilę obecną wrzucam to co udało mi się z pamięci napisać. Zachęcam do uzupełniania i dyskusji...

R-1 Będzin (ex RK-1, exex ZKT-1):
#274+275 - 03.2012 ; 14.05.2012 - 29.06.2012 - 01.09.2012 - 07.09.2012 ; 05.09.2013
#508+534 - N - 30.10.2015
#511+532 - N - 14.02.2014 - 12.2014
#517+595 - N - 13.01.2015 - 18.09.2015
#521+518 - 19.06.2008 - 26.06.2008 ; 31.10.2009 - 02.11.2009 ; 16.12.2013
#527+552 - N - 01.09.2015
#530+540 - 12.2011 ; 25.02.2013
#532+524 - T - 16.06.2008 - 18.06.2008
#537+529 - 17.01.2009 ; 31.10.2009 - 02.11.2009 ; 02.09.2011 - ? ; 13.01.2014
#553+437 -
#553+513 - N - 31.10.2009 - 02.11.2009 ; 17.02.2014 - 01.09.2015
#627+667 - T - 30.01.2013 - 08.03.2014
#666+667 - T - 02.07.2008 - 03?.07.2008 ; 31.10.2009 - 02.11.2009 ; 01.09.2011 - 02.11.2011
#700+694 - N - 17.08.2015
#701+748 - T - 14.03.2013 - 24.06.2013 ; 14.02.2014 - 08.03.2014
#728+768 - T - 03.07.2013 (tylko w czasie jazd próbnych)
#737+759 - 24.02.2014 - 08.03.2014
#759+762 - T - 23.11.2005 - 2006?
#761+762 - 06?.1999 ; 09?.2001 - 2006

ZUTiKT Chorzów Batory (stacja ruchu zlikwidowana):
#328+329 - 2004 - 1.11.2004 - 11.2010
#370+371 - 2017.02.22
#505+504 -
#607+425 - T
#607+593 - T
#607+686 - T
#607+693 - T
#607+786 - T
#637+321 - T
#637+593 - T
#674+673 -
#694+593 -
#699+693 - T
#766+765 -
#768+767 -
#768+733 - T
#769+733 - T
#769+770 -
#772+771 -
#772+788 - T
#785+786 -
#787+788 -

R-2 Katowice Zawodzie (ex RK-2, exex ZKT-5)
#262+282 - N - 15.09.2008 - 10.07.2013
#284+282 - N - 15.07.2013
#318+706 (#706 z ZKT-3) - 10.2004 - 10.2004
#318+340 - N - 1994 ? - 11/12.2001 ; 06.2002 - ? ; 06.2005 - 02/03.2006
#328+617 - N - 07.04.2013 - 28.08.2013
#337+338 - 1997 - 1999
#370+371 - 15.12.2008
#505+504 - 02.01.2009
#550+551 - 06.10.2010 ; 11.05.2012 - 20.09.2012 ; 03.01.2013
#571+618 - N - 1998
#572+312 - N - 1994 - 2000
#607+617 - N - 13.04.2012 - 06.04.2013 ; 11.09.2013
#659+701 - T - 14.05.2012 - 25.05.2012 ; 29.06.2012 - 07.07.2012
#661+618 - N - ? - 1998 ?
#662+617 - N - ? - 03.04.2012
#675+638 - T - 07.10.2013 - 04.02.2014
#675+772 - T - 21.02.2014
#680+679 - 07.10.2014
#688+687 -
#692+695 - N - 03.07.2013 - 21.07.2013 ; 10.01.2014
#695+593 - N - 09.2006 - 26.04.2010
#699+687 - 27.11.2009 - 15.12.2009 ; 25.06.2012 - 20.09.2012 ; 03.01.2013
#702+749 - N - 29.03.2013 - 16.06.2013 - 24.10.2013
#702+638 - T - 29.09.2013 - 07.10.2013
#725+736 - 28.02.2010 ; 27.03.2010 - 15.10.2013
#728+573 - N - 24.03.2011 - 31.10.2012
#728+692 - N - 1996 ? - 10.2004
#728+736 - T
#728+747 :?: T - 16.05.2012 - 16.05.2012
#746+745 - 10.10.2008
#749+730 - T - 06.04.2007 - 16.04.2007
#772+771 - 07.11.2008
#748+747 - 27.12.2008 - 07.11.2011
#781+747- N - 07.03.2012 - 04.04.2012 ; 20.04.2012 - 25.06.2012 ; 02.09.2012 - 20.09.2012 ; 14.12.2012

R-3 Bytom Stroszek (ex RK-3 o. Bytom, exex ZKT-3)
#254+255 - 24.06.2010 ; 03.01.2013 spięty w Gliwicach
#276+278 - N - 25.09.2008
#354+355 - 11.08.2014
#467+489 -
#490+491 - ? ; 27.08.2009 - 12.01.2012 -
#579+610 - N - 08.2008
#587+612 - N - 09.09.2009 - 25.09.2010 ; 1.09.2011 - 07.09.2016 *
#644+344 - N - 1989/1990 ?
#644+490 - N - 17.10.2016
#681+682 - 2003 ; 19.08.2009
#683+642 - N - 22.01.2009
#684+756 - N - 14.04.2016 ; 2017.01.23 *
#703+704 - 1999 ? ; 05.09.2009
#705+706 - 10.2004 ? ; 25.09.2009
#707+708 - 14.10.09
#709+710 - 06.2008 - 13.06.2011 ; 22.01.2013
#711+712 -
#707+714 - T - 04.1999 - 04.1999
#713+714 - 14.02.2011 ; 1.09.2011
#715+716 - 2004 ; ? - 15.05.2009
#717+721 - N - 07.10.2009
#721+722 - 2002
#755+756 - 2017.01.26
#775+776 -
#777+778 - spięte około 1994/1995
#777+779 - T - 01.2008 - 01.2008 ; 27.08.2014

R-4 Gliwice (ex RK-3, exex ZKT-4)
#259+267 - N - 29.07.2013
#316+472 - N - 1998 - 2005 ; 11.09.2009
#372+376 -
#381+408 -
#399+372 -
#420+419 - 04.2008 ; 03.04.2012
#423+346 -
#461+460 - 27.09.2010 - 03.02.2011 ; 16.05.2012
#476+425 - N - 14.04.2015
#506+376 -
#506+503 - 22.04.2013 - 04.10.2014
#506+507 -
#506+559 - 03.08.2010 - 19.09.2010
#615+616 -
#654+653 - 12.08.2010
#658+503 - N - 1998? - 09.2005
#744+785 - T - 30.01.2013 - 06.02.2013

Legenda:
* - edycja/aktualizacja wpisu
N - konfiguracje nowe lub tymczasowe
T - konfiguracje tymczasowe
data rozpięcia trwałego składu
data rozpięcia składu
data spięcia dawnego składu
data spięcia nowego składu

Post zmienił właściciela z użytkownika luki na użytkownika Pimpek , który zajmie się utrzymaniem i aktualizowaniem listy.

: 16 paź 2009, 21:28
autor: hanys76
ff pisze:Jak już wspomniano mamy nowy stary skład, czyli 707+708. Do połączenia wykorzystano tym razem duże grzybki. Jest to skład, którego drugi wagon posiada drzwi bez dolnych szybek, tak jak kiedyś 572+312 :)

_________________
Jak donosi N skład został wyposażony w Batorym w gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech - czyli cały skład na dwóch kablach (ws i WN). Dopisałem go do listy

: 16 paź 2009, 22:08
autor: ff
Proszę też dopisać 721+722, o co wcześniej wnioskowałem.

: 16 paź 2009, 22:16
autor: hanys76
Proszę też dopisać 721+722, o co wcześniej wnioskowałem.
Skład dopisany do listy z datą 2002 .

: 17 paź 2009, 16:55
autor: KZKGaPowicz
Podejrzewam, że następnym składem będzie #361+684 i być może #718+678, gdyż te dwa ostanie wagony nie zostały zaobserwowane przez ponad tydzień.

: 17 paź 2009, 17:28
autor: Peter
O ile z drugiego składu to może by coś wyszło, to jednak 105N #361 najprawdopodobniej odmówi współpracy ze 105Na #684, poza tym #361 widziałem wczoraj i sobie normalnie samotnie jeździł. :mruga:
ff pisze:Jak już wspomniano mamy nowy stary skład, czyli 707+708. Do połączenia wykorzystano tym razem duże grzybki. Jest to skład, którego drugi wagon posiada drzwi bez dolnych szybek, tak jak kiedyś 572+312 :)
Różnica jest tylko taka, że #708 ma drzwi z tworzywa sztucznego a #312 miał te dolne szybki zastąpione w postaci zaspawania dolnych otworów po szybach blachami, co oczywiście wydawało ciekawe blaszane dźwięki przy zamykaniu a szczególnie gdy już część spawów puściła ;-) Od niedawna można to zaobserwować na tym zdjęciu w #337+338. Zresztą w połowie lat 90 jeździł też wtedy taki "blaszak" bez dolnych szybek w obu wagonach jeszcze wtedy należący do Zawodzia i jeszcze 105N #461+460 w niebieskiej reklamie E.Wedel z żółtymi drzwiczkami. :-)

: 17 paź 2009, 19:21
autor: KZKGaPowicz
Peter pisze:O ile z drugiego składu to może by coś wyszło, to jednak 105N #361 najprawdopodobniej odmówi współpracy ze 105Na #684, poza tym #361 widziałem wczoraj i sobie normalnie samotnie jeździł. :mruga:
To w takim razie w późniejszym czasie (jeśli wyniknie taka potrzeba) stworzą skład #715+684.

: 17 paź 2009, 20:03
autor: Marcin
KZKGaPowicz pisze:To w takim razie w późniejszym czasie (jeśli wyniknie taka potrzeba) stworzą skład #715+684.
Pod warunkiem że wagony będą ze sobą współpracować :mruga:.

: 17 paź 2009, 20:10
autor: KZKGaPowicz
Marcin pisze:
KZKGaPowicz pisze:To w takim razie w późniejszym czasie (jeśli wyniknie taka potrzeba) stworzą skład #715+684.
Pod warunkiem że wagony będą ze sobą współpracować :mruga:.
Popieram Twoje zdanie. To jest podstawowa zasada. Aby skład mógł być w pełni wykorzystany, to taki warunek musi być spełniony bez wątpienia.

: 18 paź 2009, 17:54
autor: adam86
KZKGaPowicz pisze:Podejrzewam, że następnym składem będzie #361+684 i być może #718+678, gdyż te dwa ostanie wagony nie zostały zaobserwowane przez ponad tydzień.
#678 jest po prostu przygotowywany do rejestracji.

: 27 paź 2009, 21:22
autor: hanys76
Na forum wpk
mattero22 pisze:A dzisiaj na jazdach próbnych jezdził #776-773.
Czyli jeśli to prawda, to na Stroszku spięli kolejny dziwny skład.

: 27 paź 2009, 22:48
autor: DW
Nowe składy szykują się również w Będzinie :!:
W związku z uruchomieniem w najbliższy weekend aż 13 zestawów 2x105N spięte mają być następujące wagony:
- #537+529
- #521+518
- #666+667
- #553+513 :!:

Pierwszy kursował jeszcze w styczniu razem, a wcześniej przez długie lata, gdyż był to zwykły, stały skład.
Kolejne dwa mogliśmy już zobaczyć latem zeszłego roku, gdy testowano możliwe konfiguracje.
Natomiast ostatni to zupełnie nowy skład. Wagon #513 nie posiadał przednich gniazd, stąd konieczne było ich zamontowanie. Natomiast #553 posiada tylne gniazda, więc nie powinno być problemu.

Zapewne wszystkie powyższe składy będą kursowały na dwóch pantografach, gdyż w większości nie posiadają mocowań na dachu (jedynie #537 ma grzybek na dachu, a część pozostałych nawet nie ma mocowań na kabel i grzybek).

W przypadku 100% sprawności wszystkich składów w rezerwie pozostaną 2, lecz jesli podczas dzisiejszego wykolejenie skład #633+634 doznał większych obrażeń, to zmniejsza się ona już do jednego.
Ponadto w tym tygodniu nie pojawiły się jeszcze składy #274+275 i #757+758, ale pewnie odpoczywają lub przechodzą jakieś zwykłe prace.

: 27 paź 2009, 23:06
autor: ff
A nie jest planowane jakieś dwudniowe wypożyczenie z wypożyczenia (myślę o 629+630 z Bytomia) tak jak kiedyś to miało miejsce z 576+575, który przebywał na wypożyczeniu na Zawodziu?

: 28 paź 2009, 16:28
autor: DW
ff pisze:A nie jest planowane jakieś dwudniowe wypożyczenie z wypożyczenia (myślę o 629+630 z Bytomia) tak jak kiedyś to miało miejsce z 576+575, który przebywał na wypożyczeniu na Zawodziu?
Raczej nie, choć jak będzie ich jednak brakować, to może coś ściągną, bo np. na Zawodziu będą mieć parę składów więcej w rezerwie niż w normalne dni robocze.
Póki co w tym tygodniu nadal nie pojawiły się składy #274+275 i #757+758 (za to wyjechał już #633+634 po wczorajszym wykolejeniu). Jeśli te 2 składy nie wyjadą również w weekend, to w rezerwie nie będzie ani jednego składu, a wtedy będą raczej zmuszeni coś ściągnąć (albo poślą solówki, które akurat w te dni nie powinny się pojawić...).

: 28 paź 2009, 17:49
autor: Peter
hanys76 pisze:Na forum wpk
mattero22 pisze:A dzisiaj na jazdach próbnych jezdził #776-773.
Czyli jeśli to prawda, to na Stroszku spięli kolejny dziwny skład.
Dzisiaj #776 śmiga ale solo na linii 7, więc wygląda że nie jest to prawda, chociaż zawsze jakieś testy mogli robić lub jeden ściągał po prostu drugiego zdefektowanego. :eye:

: 28 paź 2009, 19:21
autor: R_G
DW pisze:Póki co w tym tygodniu nadal nie pojawiły się składy #274+275 i #757+758 (za to wyjechał już #633+634 po wczorajszym wykolejeniu). Jeśli te 2 składy nie wyjadą również w weekend, to w rezerwie nie będzie ani jednego składu, a wtedy będą raczej zmuszeni coś ściągnąć (albo poślą solówki, które akurat w te dni nie powinny się pojawić...).
#757+758 wyjechał już, dziś wieczorem kursował na 273.

: 28 paź 2009, 19:44
autor: Dawid71552
Peter pisze:hanys76 napisał/a:
Na forum wpk mattero22 napisał/a:
A dzisiaj na jazdach próbnych jezdził #776-773.
Czyli jeśli to prawda, to na Stroszku spięli kolejny dziwny skład.

Dzisiaj #776 śmiga ale solo na linii 7, więc wygląda że nie jest to prawda, chociaż zawsze jakieś testy mogli robić lub jeden ściągał po prostu drugiego zdefektowanego.
A wagon #773 kursuje na poc. 914.

: 31 paź 2009, 20:37
autor: Boguś
W planach było złączenie #361+362, ale powodu problemów z ukrotnieniem wagonów 105N, zrezygnowano z tego pomysłu.

: 27 lis 2009, 18:34
autor: ff
Złączono wagon 699 z 687. Mamy skład zurków 699+687.

: 26 kwie 2010, 17:39
autor: Boguś
Do listy dopisałem datę rozpięcia składu #695+593.

: 02 maja 2010, 16:30
autor: DW
Na dniach, już po raz trzeci, ma zostać spięty skład #521+518 :!:
Spowodowane jest to przejęciem przez zajezdnię Będzin wszystkich poc. linii 15. Teraz Będzin będzie wysyłał w dni robocze o 1 skład i 2 solówki więcej.
Zajezdnia dysponuje 12-stoma składami, z czego jeden (#274+275) jest odstawiony, a na trasę wysyłanych będzie 8 składów.

: 02 maja 2010, 16:35
autor: Peter
Zawsze w razie czego jeszcze mogą spiąć #537+529. #553+513 i #666+667 też chyba jeszcze będzie dało się spiąć. Zresztą z tej okazji różne ciekawe konfiguracje mogą powstać ;-)
A #521+518 będzie nadal jeździć na dwóch patykach?

: 02 maja 2010, 17:43
autor: DW
Peter pisze:Zawsze w razie czego jeszcze mogą spiąć #537+529. #553+513 i #666+667 też chyba jeszcze będzie dało się spiąć. Zresztą z tej okazji różne ciekawe konfiguracje mogą powstać ;-)
Pewnie jak będzie taka potrzeba to zepną również któryś/eś z tych trzech. Nowych konfiguracji na razie raczej nie będą robić, skoro mają już przetestowane łącznie 4 "solówkowe" składy.
Peter pisze:A #521+518 będzie nadal jeździć na dwóch patykach?
Pewnie tak, bo w #518 już nawet mocowań na dachu nie ma, a nie sądzę, że chciałoby się im je robić. Choć jak powyższe wozy miałyby jeździć w składzie dłużej, to przydałoby się, aby jeździły tylko na jednym patyku, bo mogą być kłopoty na jednotorach i przy przestawianiu zwrotnic...

: 11 maja 2010, 18:45
autor: rafalurbino18
Dzisiaj na poc. 404 kursuje spięty skład 111N #360+406 :!:

: 17 maja 2010, 19:48
autor: KZKGaPowicz
rafalurbino18 pisze:Dzisiaj na poc. 404 kursuje spięty skład 111N #360+406 :!:
Dzisiaj kursował on na pierwszym pantografie, gdyż na dachu obu wagonów poprowadzono kabel WN :!:

: 14 cze 2010, 15:16
autor: Przemek
Na szybko to przejrzałem i chyba brakuje bytomskiego starego składu 470+471

KLIK

: 03 sie 2010, 18:07
autor: rafalurbino18
Dopisałem do listy nietypowy skład #506+559 :!: , który dzisiaj jeździ na poc. 504. Co ciekawe, jest to już trzeci tymczasowy skład utworzony przez wagon #506.

: 04 sie 2010, 09:01
autor: KZKGaPowicz
rafalurbino18 pisze:Dopisałem do listy nietypowy skład #506+559 :!: , który dzisiaj jeździ na poc. 503. Co ciekawe, jest to już trzeci tymczasowy skład utworzony przez wagon #506.
W DPD napisałeś, że jeździ na poc. 504. :)

: 12 sie 2010, 18:53
autor: rafalurbino18
Do listy dopisałem kolejny historyczny skład utworzony w zajezdni Gliwice - #654+653 :!:

: 13 sie 2010, 10:56
autor: KZKGaPowicz
rafalurbino18 pisze:Do listy dopisałem kolejny historyczny skład utworzony w zajezdni Gliwice - #654+653 :!:
Ciekawe, jaki będzie następny skład? Może zrobią #420+419.

: 14 sie 2010, 17:37
autor: Boguś
KZKGaPowicz pisze:Ciekawe, jaki będzie następny skład? Może zrobią #420+419.
Zabraknie solówek.

Oczywiście w Gliwicach nikt nie pomyślał o wypożyczeniu kilku składów z Bytomia, czy z Zawodzia, bo po co.

: 14 sie 2010, 17:50
autor: rafalurbino18
Boguś pisze:
KZKGaPowicz pisze:Ciekawe, jaki będzie następny skład? Może zrobią #420+419.
Zabraknie solówek.
Dokładnie tak. Teraz jest najmniejsza liczba solówek od kilku lat jeśli się nie mylę.
Boguś pisze:Oczywiście w Gliwicach nikt nie pomyślał o wypożyczeniu kilku składów z Bytomia, czy z Zawodzia, bo po co.
Na wiosnę jak miały być wprowadzane zmiany rozkładów (zmiana częstotliwości z 20 na 15-min.) to zakładano przeniesienie 18tki do Stroszka. Obecnie najbardziej opłacałoby się dać Stroszkowi do obsługi 4 pociągi z piątki. Jednak nie kursuje czwórka i nie ma gdzie przerzucić tych motorowych z Gliwic, więc nie rozwiązałoby to sytuacji. Na samo wypożyczenie nie ma co liczyć, bo jeszcze jakieś rezerwy są - w ostateczności można posyłać solówki. Znając realia TŚ pożyczka składów nastąpiłaby dopiero wtedy kiedy tej rezerwy w ogóle by nie było.

: 12 wrz 2010, 23:57
autor: Penny
Na placu postojowym w Batorym stoi solo doczepa #258, a od 10 września wóz #495 kursuje solo. Z tej okazji spięto w skład #717 i #721, który powinien jutro zawitać na linii 19.

: 20 wrz 2010, 16:05
autor: rafalurbino18
Rozpięto już skład #506+559 z uwagi na powrót po remoncie 1. wagonu, czyli #558 ;)

: 27 wrz 2010, 13:55
autor: KZKGaPowicz
W Gliwicach powstał nowy skład #461+460 :!: Obsługuje on dziś poc. 32.

: 27 wrz 2010, 15:26
autor: puschel
KZKGaPowicz pisze:W Gliwicach powstał nowy skład #461+460 :!: Obsługuje on dziś poc. 32.
Te wagonu, już kiedyś jeździły w składzie - ciekawe jak się będą spisywać. Obawiałem się wcześniej, że skład #654-653 będzie non-stop się psuł, ale o dziwo, jeździłem nim w tamtym tygodniu i jeździł jak burza.

: 27 wrz 2010, 18:54
autor: Peter
KZKGaPowicz pisze:W Gliwicach powstał nowy skład #461+460 :!: Obsługuje on dziś poc. 32.
Skład #461+460 pochodzi z Zawodzia, z tym że w Katowicach te wagony kursowały jeszcze jako skład 105N. Pamiętam, że miały ostatnią reklamę ciemnoniebieską E.Wedel. Potem tak jak napisał puschel również w Gliwicach jeździły w składzie, ale już jako 105Na po RK w reklamie Netia.

: 27 wrz 2010, 20:00
autor: rafalurbino18
KZKGaPowicz pisze:W Gliwicach powstał nowy skład #461+460 :!: Obsługuje on dziś poc. 32.
Do listy oczywiście dopisałem go już wcześniej. Teraz chciałem dodać, że wagon #654 jeździ solo. Ciekawe, czy to tylko chwilowe rozpięcie składu #654+653, czy nie spisywał on się dobrze i zdecydowano się spiąć inny skład. Zobaczymy, czy wagon #653 wyjedzie solo czy też nie.

Edycja 01.10:
Jednak skład #654+653 kursuje dalej, więc #461+460 utworzono dla większej rezerwy ;)

: 01 paź 2010, 13:58
autor: Boguś
rafalurbino18 pisze:Jednak skład #654+653 kursuje dalej, więc #461+460 utworzono dla większej rezerwy
Podejrzewam, że go spięto w zamian za #373+613, który jeszcze w tym roku przejdzie RK.

: 01 paź 2010, 14:52
autor: rafalurbino18
Boguś pisze:
rafalurbino18 pisze:Jednak skład #654+653 kursuje dalej, więc #461+460 utworzono dla większej rezerwy
Podejrzewam, że go spięto w zamian za #373+613, który jeszcze w tym roku przejdzie RK.
W takim razie trochę się pospieszyli, bo ten skład jeszcze kursuje ;)

: 11 paź 2010, 20:37
autor: Boguś
Postanowiłem uzupełnić listę w pierwszym poście:
#318+340
Prawdopodobnie ten skład został złączony w 1994 po remoncie bieżącym. Pierwszy raz jako samodzielne solówki wyjechały na przełomie października i listopada 2001 roku. Jakoś w czerwcu 2002 roku ponownie zostały spięte (wtedy w jakieś ciemnoniebieskiej reklamie). Prawdopodobnie po otrzymaniu reklamy LG skład ponownie rozpięto. Na początku wakacji w 2005 roku, po raz kolejny spięto 318+340. Jednak na przełomie lutego i marca 2006 wagony rozpięto i już chyba nie spinano.
#715+716
#716 jako solówka wyjechał w 2004 roku. Później był kilka razy spinany. Skład ostatecznie rozpięty w 2009 roku po RK doczepki.

Wydaje mi się, że wymienione poniżej składy również powinny znaleźć się na liście. Co o tym sądzicie?
#644+344 - możliwe, że złączony na przełomie 1989 i 1990 roku,
#725+736 - drugi wagon wyjechał solo 28.02.2010. Jednak już miesiąc później kursował w składzie,
#728+692 - skład prawdopodobnie został spiety w 1996 roku po kasacji #729. Sam #728+692 rozpięto w październiku 2004 roku,
#777+779 - skład nigdy nie kursował liniowo, ale w styczniu 2008 roku przechodził jazdy próbne,

: 11 paź 2010, 21:11
autor: luki
Boguś pisze:#725+736 -
konfiguracja od nowości i raczej nie do zdarcia ;)

Można dopisać.
Boguś pisze:#728+692 - skład prawdopodobnie został spiety w 1996 roku po kasacji #729. Sam #728+692 rozpięto w październiku 2004 roku,
Jeszcze chyba powinny być jako nieistniejące m.in.:
#571+572
#617+618
#662+661
#690+689
#691+692

Nie wiem tylko czy w prawidłowym układzie.

: 11 paź 2010, 21:14
autor: Boguś
luki pisze:#571+572
Wydaje mi się, że takiego składu nie było. Raczej mogło być #571+570

Skład #328+329 został rozpięty w 2004 roku.

: 11 paź 2010, 21:18
autor: Peter
luki pisze:#690+689
#691+692
Z tego co mi wiadomo to w 1991 r. był skład #690+692 (tak opisywany pod zdjęciem ). Ten drugi to prawdopodobnie był #691+689, czyli tak jak dzisiaj.

: 11 paź 2010, 21:21
autor: luki
Boguś pisze:Wydaje mi się, że takiego składu nie było. Raczej mogło być #571+570
No może, wychodziło by, że 572 był samotny (przynajmniej z założenia fabrycznego) , zresztą on kursował chyba w składzie #572+312.
Peter pisze:
luki pisze:#690+689
#691+692
Z tego co mi wiadomo to w 1991 r. był skład #690+692 (tak opisywany pod zdjęciem). Ten drugi to prawdopodobnie #691+689, czyli tak jak dzisiaj.
To może były roszady przed 1991, gdyż do eksploatacji wagony 689 i 690 oraz 691 i 692 były wprowadzone razem.

: 11 paź 2010, 21:25
autor: Peter
luki pisze:No może, wychodziło by, że 572 był samotny (przynajmniej z założenia fabrycznego) , zresztą on kursował chyba w składzie #572+312.
#572+312 to ja pamiętam, bo jeździł też czasem na 23, ale wcześniej musiał być po prostu #311+312.

: 11 paź 2010, 21:25
autor: adam86
Tylko, że #570 skasowano w 1990r., więc z czym #571 jeździł miedzy tą datą a RK?

: 11 paź 2010, 21:28
autor: luki
Peter pisze:#572+312 to ja pamiętam, bo jeździł też czasem na 23, ale wcześniej musiał być po prostu #311+312.
No to wiadomo, że większość nietypowych konfiguracji powstało w wyniku wykruszenia się różnych wagonów, tu się tracił jeden, tu drugi, więc była okazja spiąć coś nowego, zapewne z konieczności bo kiedyś to prawie tylko na składach się jeździło więc nie ma się co dziwić.

: 11 paź 2010, 21:28
autor: Peter
luki pisze:#662+661
Na pewno był jeszcze #661+618, który zazwyczaj spotykało się na 15 w latach 90 ;-)
adam86 pisze:Tylko, że #570 skasowano w 1990r., więc z czym #571 jeździł miedzy tą datą a RK?
Szczerze mówiąc nie przypominam sobie #571 jakoś sprzed RK. Przed RK #571 i #618 jeździł właśnie skład #661+618. Możliwe, że 105N #571 stał gdzieś sobie odstawiony solo.

#662+617 jeździł już w takiej konfiguracji jeszcze przed RK.

: 14 paź 2010, 20:36
autor: Boguś
Peter pisze:Przed RK #571 i #618 jeździł właśnie skład #661+618.
Peter pisze:#662+617 jeździł już w takiej konfiguracji jeszcze przed RK.
Peter pisze:#572+312 to ja pamiętam, bo jeździł też czasem na 23
Dodałem do listy, gdyż wagony te od początku eksploatacji nie jeździły razem.

Na liście umieściłem również skład #276+278, który został złączony z dwóch solówek, które nie jeździły razem.

Warto również wspomnieć o testach składu #728+736. Niestety próby nie były udane i #736 przerobili na solówkę.

EDIT 15.10.
piotram pisze:Mam nawet zapisane - 761 i 762 jeździły solo od 06-1999 do 09-2001. Daty są "około", bo to tylko z moich obserwacji.
Do listy dopisałem #761+762. Skład na stałe rozpięto w 2006 roku.

: 26 lut 2011, 10:40
autor: KZKGaPowicz
Najpóźniej od 3.02.2011 został rozpięty skład #461+460.