Składy - konfiguracje i spięcia
Składy - konfiguracje i spięcia
Pomyślałem, że przydał by się temat i lista wszystkich nietypowych konfiguracji składów, powstałych tymczasowo lub na dłuższy okres, a także spięć "starych" składów.
Na chwilę obecną wrzucam to co udało mi się z pamięci napisać. Zachęcam do uzupełniania i dyskusji...
R-1 Będzin (ex RK-1, exex ZKT-1):
#274+275 - 03.2012 ; 14.05.2012 - 29.06.2012 - 01.09.2012 - 07.09.2012 ; 05.09.2013
#508+534 - N - 30.10.2015
#511+532 - N - 14.02.2014 - 12.2014
#517+595 - N - 13.01.2015 - 18.09.2015
#521+518 - 19.06.2008 - 26.06.2008 ; 31.10.2009 - 02.11.2009 ; 16.12.2013
#527+552 - N - 01.09.2015
#530+540 - 12.2011 ; 25.02.2013
#532+524 - T - 16.06.2008 - 18.06.2008
#537+529 - 17.01.2009 ; 31.10.2009 - 02.11.2009 ; 02.09.2011 - ? ; 13.01.2014
#553+437 -
#553+513 - N - 31.10.2009 - 02.11.2009 ; 17.02.2014 - 01.09.2015
#627+667 - T - 30.01.2013 - 08.03.2014
#666+667 - T - 02.07.2008 - 03?.07.2008 ; 31.10.2009 - 02.11.2009 ; 01.09.2011 - 02.11.2011
#700+694 - N - 17.08.2015
#701+748 - T - 14.03.2013 - 24.06.2013 ; 14.02.2014 - 08.03.2014
#728+768 - T - 03.07.2013 (tylko w czasie jazd próbnych)
#737+759 - 24.02.2014 - 08.03.2014
#759+762 - T - 23.11.2005 - 2006?
#761+762 - 06?.1999 ; 09?.2001 - 2006
ZUTiKT Chorzów Batory (stacja ruchu zlikwidowana):
#328+329 - 2004 - 1.11.2004 - 11.2010
#370+371 - 2017.02.22
#505+504 -
#607+425 - T
#607+593 - T
#607+686 - T
#607+693 - T
#607+786 - T
#637+321 - T
#637+593 - T
#674+673 -
#694+593 -
#699+693 - T
#766+765 -
#768+767 -
#768+733 - T
#769+733 - T
#769+770 -
#772+771 -
#772+788 - T
#785+786 -
#787+788 -
R-2 Katowice Zawodzie (ex RK-2, exex ZKT-5)
#262+282 - N - 15.09.2008 - 10.07.2013
#284+282 - N - 15.07.2013
#318+706 (#706 z ZKT-3) - 10.2004 - 10.2004
#318+340 - N - 1994 ? - 11/12.2001 ; 06.2002 - ? ; 06.2005 - 02/03.2006
#328+617 - N - 07.04.2013 - 28.08.2013
#337+338 - 1997 - 1999
#370+371 - 15.12.2008
#505+504 - 02.01.2009
#550+551 - 06.10.2010 ; 11.05.2012 - 20.09.2012 ; 03.01.2013
#571+618 - N - 1998
#572+312 - N - 1994 - 2000
#607+617 - N - 13.04.2012 - 06.04.2013 ; 11.09.2013
#659+701 - T - 14.05.2012 - 25.05.2012 ; 29.06.2012 - 07.07.2012
#661+618 - N - ? - 1998 ?
#662+617 - N - ? - 03.04.2012
#675+638 - T - 07.10.2013 - 04.02.2014
#675+772 - T - 21.02.2014
#680+679 - 07.10.2014
#688+687 -
#692+695 - N - 03.07.2013 - 21.07.2013 ; 10.01.2014
#695+593 - N - 09.2006 - 26.04.2010
#699+687 - 27.11.2009 - 15.12.2009 ; 25.06.2012 - 20.09.2012 ; 03.01.2013
#702+749 - N - 29.03.2013 - 16.06.2013 - 24.10.2013
#702+638 - T - 29.09.2013 - 07.10.2013
#725+736 - 28.02.2010 ; 27.03.2010 - 15.10.2013
#728+573 - N - 24.03.2011 - 31.10.2012
#728+692 - N - 1996 ? - 10.2004
#728+736 - T
#728+747 T - 16.05.2012 - 16.05.2012
#746+745 - 10.10.2008
#749+730 - T - 06.04.2007 - 16.04.2007
#772+771 - 07.11.2008
#748+747 - 27.12.2008 - 07.11.2011
#781+747- N - 07.03.2012 - 04.04.2012 ; 20.04.2012 - 25.06.2012 ; 02.09.2012 - 20.09.2012 ; 14.12.2012
R-3 Bytom Stroszek (ex RK-3 o. Bytom, exex ZKT-3)
#254+255 - 24.06.2010 ; 03.01.2013 spięty w Gliwicach
#276+278 - N - 25.09.2008
#354+355 - 11.08.2014
#467+489 -
#490+491 - ? ; 27.08.2009 - 12.01.2012 -
#579+610 - N - 08.2008
#587+612 - N - 09.09.2009 - 25.09.2010 ; 1.09.2011 - 07.09.2016 *
#644+344 - N - 1989/1990 ?
#644+490 - N - 17.10.2016
#681+682 - 2003 ; 19.08.2009
#683+642 - N - 22.01.2009
#684+756 - N - 14.04.2016 ; 2017.01.23 *
#703+704 - 1999 ? ; 05.09.2009
#705+706 - 10.2004 ? ; 25.09.2009
#707+708 - 14.10.09
#709+710 - 06.2008 - 13.06.2011 ; 22.01.2013
#711+712 -
#707+714 - T - 04.1999 - 04.1999
#713+714 - 14.02.2011 ; 1.09.2011
#715+716 - 2004 ; ? - 15.05.2009
#717+721 - N - 07.10.2009
#721+722 - 2002
#755+756 - 2017.01.26
#775+776 -
#777+778 - spięte około 1994/1995
#777+779 - T - 01.2008 - 01.2008 ; 27.08.2014
R-4 Gliwice (ex RK-3, exex ZKT-4)
#259+267 - N - 29.07.2013
#316+472 - N - 1998 - 2005 ; 11.09.2009
#372+376 -
#381+408 -
#399+372 -
#420+419 - 04.2008 ; 03.04.2012
#423+346 -
#461+460 - 27.09.2010 - 03.02.2011 ; 16.05.2012
#476+425 - N - 14.04.2015
#506+376 -
#506+503 - 22.04.2013 - 04.10.2014
#506+507 -
#506+559 - 03.08.2010 - 19.09.2010
#615+616 -
#654+653 - 12.08.2010
#658+503 - N - 1998? - 09.2005
#744+785 - T - 30.01.2013 - 06.02.2013
Legenda:
* - edycja/aktualizacja wpisu
N - konfiguracje nowe lub tymczasowe
T - konfiguracje tymczasowe
data rozpięcia trwałego składu
data rozpięcia składu
data spięcia dawnego składu
data spięcia nowego składu
Post zmienił właściciela z użytkownika luki na użytkownika Pimpek , który zajmie się utrzymaniem i aktualizowaniem listy.
Na chwilę obecną wrzucam to co udało mi się z pamięci napisać. Zachęcam do uzupełniania i dyskusji...
R-1 Będzin (ex RK-1, exex ZKT-1):
#274+275 - 03.2012 ; 14.05.2012 - 29.06.2012 - 01.09.2012 - 07.09.2012 ; 05.09.2013
#508+534 - N - 30.10.2015
#511+532 - N - 14.02.2014 - 12.2014
#517+595 - N - 13.01.2015 - 18.09.2015
#521+518 - 19.06.2008 - 26.06.2008 ; 31.10.2009 - 02.11.2009 ; 16.12.2013
#527+552 - N - 01.09.2015
#530+540 - 12.2011 ; 25.02.2013
#532+524 - T - 16.06.2008 - 18.06.2008
#537+529 - 17.01.2009 ; 31.10.2009 - 02.11.2009 ; 02.09.2011 - ? ; 13.01.2014
#553+437 -
#553+513 - N - 31.10.2009 - 02.11.2009 ; 17.02.2014 - 01.09.2015
#627+667 - T - 30.01.2013 - 08.03.2014
#666+667 - T - 02.07.2008 - 03?.07.2008 ; 31.10.2009 - 02.11.2009 ; 01.09.2011 - 02.11.2011
#700+694 - N - 17.08.2015
#701+748 - T - 14.03.2013 - 24.06.2013 ; 14.02.2014 - 08.03.2014
#728+768 - T - 03.07.2013 (tylko w czasie jazd próbnych)
#737+759 - 24.02.2014 - 08.03.2014
#759+762 - T - 23.11.2005 - 2006?
#761+762 - 06?.1999 ; 09?.2001 - 2006
ZUTiKT Chorzów Batory (stacja ruchu zlikwidowana):
#328+329 - 2004 - 1.11.2004 - 11.2010
#370+371 - 2017.02.22
#505+504 -
#607+425 - T
#607+593 - T
#607+686 - T
#607+693 - T
#607+786 - T
#637+321 - T
#637+593 - T
#674+673 -
#694+593 -
#699+693 - T
#766+765 -
#768+767 -
#768+733 - T
#769+733 - T
#769+770 -
#772+771 -
#772+788 - T
#785+786 -
#787+788 -
R-2 Katowice Zawodzie (ex RK-2, exex ZKT-5)
#262+282 - N - 15.09.2008 - 10.07.2013
#284+282 - N - 15.07.2013
#318+706 (#706 z ZKT-3) - 10.2004 - 10.2004
#318+340 - N - 1994 ? - 11/12.2001 ; 06.2002 - ? ; 06.2005 - 02/03.2006
#328+617 - N - 07.04.2013 - 28.08.2013
#337+338 - 1997 - 1999
#370+371 - 15.12.2008
#505+504 - 02.01.2009
#550+551 - 06.10.2010 ; 11.05.2012 - 20.09.2012 ; 03.01.2013
#571+618 - N - 1998
#572+312 - N - 1994 - 2000
#607+617 - N - 13.04.2012 - 06.04.2013 ; 11.09.2013
#659+701 - T - 14.05.2012 - 25.05.2012 ; 29.06.2012 - 07.07.2012
#661+618 - N - ? - 1998 ?
#662+617 - N - ? - 03.04.2012
#675+638 - T - 07.10.2013 - 04.02.2014
#675+772 - T - 21.02.2014
#680+679 - 07.10.2014
#688+687 -
#692+695 - N - 03.07.2013 - 21.07.2013 ; 10.01.2014
#695+593 - N - 09.2006 - 26.04.2010
#699+687 - 27.11.2009 - 15.12.2009 ; 25.06.2012 - 20.09.2012 ; 03.01.2013
#702+749 - N - 29.03.2013 - 16.06.2013 - 24.10.2013
#702+638 - T - 29.09.2013 - 07.10.2013
#725+736 - 28.02.2010 ; 27.03.2010 - 15.10.2013
#728+573 - N - 24.03.2011 - 31.10.2012
#728+692 - N - 1996 ? - 10.2004
#728+736 - T
#728+747 T - 16.05.2012 - 16.05.2012
#746+745 - 10.10.2008
#749+730 - T - 06.04.2007 - 16.04.2007
#772+771 - 07.11.2008
#748+747 - 27.12.2008 - 07.11.2011
#781+747- N - 07.03.2012 - 04.04.2012 ; 20.04.2012 - 25.06.2012 ; 02.09.2012 - 20.09.2012 ; 14.12.2012
R-3 Bytom Stroszek (ex RK-3 o. Bytom, exex ZKT-3)
#254+255 - 24.06.2010 ; 03.01.2013 spięty w Gliwicach
#276+278 - N - 25.09.2008
#354+355 - 11.08.2014
#467+489 -
#490+491 - ? ; 27.08.2009 - 12.01.2012 -
#579+610 - N - 08.2008
#587+612 - N - 09.09.2009 - 25.09.2010 ; 1.09.2011 - 07.09.2016 *
#644+344 - N - 1989/1990 ?
#644+490 - N - 17.10.2016
#681+682 - 2003 ; 19.08.2009
#683+642 - N - 22.01.2009
#684+756 - N - 14.04.2016 ; 2017.01.23 *
#703+704 - 1999 ? ; 05.09.2009
#705+706 - 10.2004 ? ; 25.09.2009
#707+708 - 14.10.09
#709+710 - 06.2008 - 13.06.2011 ; 22.01.2013
#711+712 -
#707+714 - T - 04.1999 - 04.1999
#713+714 - 14.02.2011 ; 1.09.2011
#715+716 - 2004 ; ? - 15.05.2009
#717+721 - N - 07.10.2009
#721+722 - 2002
#755+756 - 2017.01.26
#775+776 -
#777+778 - spięte około 1994/1995
#777+779 - T - 01.2008 - 01.2008 ; 27.08.2014
R-4 Gliwice (ex RK-3, exex ZKT-4)
#259+267 - N - 29.07.2013
#316+472 - N - 1998 - 2005 ; 11.09.2009
#372+376 -
#381+408 -
#399+372 -
#420+419 - 04.2008 ; 03.04.2012
#423+346 -
#461+460 - 27.09.2010 - 03.02.2011 ; 16.05.2012
#476+425 - N - 14.04.2015
#506+376 -
#506+503 - 22.04.2013 - 04.10.2014
#506+507 -
#506+559 - 03.08.2010 - 19.09.2010
#615+616 -
#654+653 - 12.08.2010
#658+503 - N - 1998? - 09.2005
#744+785 - T - 30.01.2013 - 06.02.2013
Legenda:
* - edycja/aktualizacja wpisu
N - konfiguracje nowe lub tymczasowe
T - konfiguracje tymczasowe
data rozpięcia trwałego składu
data rozpięcia składu
data spięcia dawnego składu
data spięcia nowego składu
Post zmienił właściciela z użytkownika luki na użytkownika Pimpek , który zajmie się utrzymaniem i aktualizowaniem listy.
Ostatnio zmieniony 27 lut 2017, 23:23 przez Pimpek, łącznie zmieniany 170 razy.
A możesz je gdzieś tu wypisać albo przesłać na maila, bo ciekawi mnie co i gdzie wtedy jeździło w Zagłębiuff pisze:...Z tego co pamiętam to pierwszą wycieczkę w tamte rejony zorganizowałem sobie w czerwcu 2000 (był to chyba 30 czerwca - ostatni dzień ważności biletu semestralnego PKT ). Mam zapisane wszystkie wagony, które tego dnia widziałem...
Nie mam zapisane gdzie, tylko co. To była skromna wycieczka, polegająca na zrobieniu kółka linią 26 z Mysłowic do Sosnowca, i potem powrót 15-tką do Katowic. Także wypisane wagony musiały być na 24 i 26 (solówki) oraz 21 i 27 (składy). 24 jeździła wtedy tylko do Dworca PKP.DW pisze:A możesz je gdzieś tu wypisać albo przesłać na maila, bo ciekawi mnie co i gdzie wtedy jeździło w Zagłębiu
Widziałem (oryginalny mój zapis numerów taborowych):
- 424/425 w zakładowym
- 431 w Ardo (niebieskim)
- 444 w zakładowym
- 450 w zakładowym
- 511 w zakładowym
- 515 w zakładowym
- ?/529 w Ibupromie (dziś wiemy, że to 537+529 )
- 527 w zakładowym
- 552 w Apapie
- 626/625 w Netii
- 757/758 w Polifarbie Dębica (farby Jedynka i Premium)
- ?/? w Auchan
No i teraz mam wątpliwości, bo piotram napisał, że w Auchan był 424+425 i 633+634, a ja zapisałem, że 424+425 widziałem w zakładowym...
Tak się jeszcze zastanawiam czy to pewno było 30 czerwca 2000 czy nie rok wcześniej...
Wydaje mi się, że 424+425 widziałem w zakładowym skoro tak napisałem... Obrazu, w którym widzę ten skład, nie mam zapisanego w głowiepiotram pisze:Czy aby na pewno 424 widziałeś w zakładowym? A nie całym czerwonym? Bo tak naprawdę nie mam pewności czy wóz ten miał Auchan, chociaż podkład był w takim samym kolorze. Okazuje się też, ze Auchana również miał 664+663.
Może to był podkład po "Tyskie ponad wszystkie"? W podkładach po tej reklamie jeździły składy 609+610 z Zawodzia oraz 703+704 z Bytomia. Pierwszy pozostał biało-czerwony (na TWB jest zdjęcie), natomiast drugi był czerwony w 100% i jeździł tak aż do końca lutego 1999, kiedy poszedł na remont. A reklama schodziła ze składów na przełomie listopada i grudnia 1998 roku.
Jestem w 100% pewien że to ten.
Na pewno nie bo #424 też był cały czerwony.Może to był podkład po "Tyskie ponad wszystkie"? W podkładach po tej reklamie jeździły składy 609+610 z Zawodzia oraz 703+704 z Bytomia. Pierwszy pozostał biało-czerwony (na TWB jest zdjęcie), natomiast drugi był czerwony w 100% i jeździł tak aż do końca lutego 1999, kiedy poszedł na remont. A reklama schodziła ze składów na przełomie listopada i grudnia 1998 roku.
ff pisał o całych składach, zresztą to trochę wcześniejsze czasy.
Skład #424+425 widywałem dość rzadko, pamięć z czasem też się zaciera, ale z tego co sobie przypominam gdy inne składy jeździły w Auchan #424+425 był już cały czerwony bez reklam, stąd moje wątpliwości. Ten nazwijmy to podkład nie był już zresztą wtedy świeży. Reklamą jaka mogłaby również pod niego pasować to np. Afri-Cola.
Skład #424+425 widywałem dość rzadko, pamięć z czasem też się zaciera, ale z tego co sobie przypominam gdy inne składy jeździły w Auchan #424+425 był już cały czerwony bez reklam, stąd moje wątpliwości. Ten nazwijmy to podkład nie był już zresztą wtedy świeży. Reklamą jaka mogłaby również pod niego pasować to np. Afri-Cola.
*SDIP (U.N.O.)
Po wielu latach przerwy (dokładnie po sześciu) ponownie złączono wagony 681+682
Skład 681+682 jest trzecim składem na Stroszku, który posiada pantograf OTK-2, a wszystkie z nich powstały przez przypadek
EDIT 18:35
Chcę jeszcze dodać, że nowy skład wygląda dosyć oryginalnie, bo wagon 682 był nie tak dawno odmalowany, a 681 jest znacznie ciemniejszy i przykurzony.
EDIT 2 29.08
No i jeździ kolejny stary skład, a zarazem kolejny skład z OTK-2, czyli zapowiadany już kilka dni temu 490+491.
Skład 681+682 jest trzecim składem na Stroszku, który posiada pantograf OTK-2, a wszystkie z nich powstały przez przypadek
EDIT 18:35
Chcę jeszcze dodać, że nowy skład wygląda dosyć oryginalnie, bo wagon 682 był nie tak dawno odmalowany, a 681 jest znacznie ciemniejszy i przykurzony.
EDIT 2 29.08
No i jeździ kolejny stary skład, a zarazem kolejny skład z OTK-2, czyli zapowiadany już kilka dni temu 490+491.
-
- Posty: 283
- Rejestracja: 27 lut 2008, 18:21
- Lokalizacja: Zabrze
Re: Składy - konfiguracje i spięcia
Z Gliwic to mi jeszcze się przypominają #399+372, #420+419, #476+477, #486+494, #657+658, a nie jak napisano #658+657, #654+653, #585+586.luki pisze:RK-3 (Gliwice, ex. ZKT-4)
#316+472 - N 1998 - 2005
#372+376 -
#381+408 -
#423+346 -
#506+376 -
#506+507 -
#615+616 -
#658+503 -
Ostatnio zmieniony 30 sie 2009, 19:17 przez Rafał z Helenki, łącznie zmieniany 1 raz.
To co robią tutaj np. te składy: #370+371, #766+765, #769+770, #785+786, #787+788 skoro od początku swojej eksploatacji były składami, a dopiero potem były rozpięte na solówki? (coś w rodzaju tego, co zrobiono ze składem 681+682, tzw. skład trwały?)ff pisze:Tylko, że w tym temacie nie są wypisywane rozpięcia, tylko składy w nietypowej konfiguracji (numery nie pokolei), ale tylko takie które pamiętamy jak powstały, oraz składy w prawidłowej kofiguracji, które po rozpięciu były później jeszcze spinane.
Ponieważ były to składy wielokrotnie na powrót spinane.Penny pisze:To co robią tutaj np. te składy: #370+371, #766+765, #769+770, #785+786, #787+788 skoro od początku swojej eksploatacji były składami, a dopiero potem były rozpięte na solówki? (coś w rodzaju tego, co zrobiono ze składem 681+682, tzw. skład trwały?)
-
- Posty: 283
- Rejestracja: 27 lut 2008, 18:21
- Lokalizacja: Zabrze
Skład #490+491 rozpięto już na wiosnę 2000 r., ale to na bardzo krótki czas. Na stałe rozłączono te wagony, z początkiem 2002 r., a miało to swój związek z usolówkowieniem 9-tki:)ff pisze:No dosyć dawno to było. Albo z końcem 2001 roku, albo na początku 2002.Boguś pisze:Niestety nie wiem w którym roku #491 został przerobiony na solówkę.
-
- Posty: 283
- Rejestracja: 27 lut 2008, 18:21
- Lokalizacja: Zabrze
Re: Składy - konfiguracje i spięcia
Kombinacja #707+714 miała miejsce, w kwietniu 1999 r., więc proszę jak co, dopisać ją tam do tej minibazy:)luki pisze:RK-3 (Bytom, ex. ZKT-3)
(...)
#707+714 -
Ostatnio zmieniony 01 wrz 2009, 19:04 przez Rafał z Helenki, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Składy - konfiguracje i spięcia
No to mamy kolejne składy - od kilku dni 703+704 i 587+612 (czyli właściwie 351+352). 703+704 pamiętam w składzie przed remontem w 1999 roku (tuż przed remontem jeździł cały czerwony), a po remoncie w składzie już go nigdy nie widziałem. Natomiast wagony 351 i 352 pamiętam wyłącznie w roli solówek, ale zawsze było widać, że były kiedyś razem w konfiguracji 351+352. Wydaje mi się, że mogli je rozłączyć na początku lat 90. kiedy wprowadzono solówki na linię 8.
Zatem mamy kolejny ciekawy składluki w DPD pisze:177 - #587+612 NOWY SKŁAD
Pewnie nikt mi nie uwierzy, ale jak jakieś 2-3 miesiące temu robiłem listę jakie wagony można by w razie potrzeby spiąć w składy, to stworzyłem właśnie taki skład 8)
Zresztą na tej liście miałem też rozpięte wtedy składy #490+491, #681+682, #703+704, #709+710 oraz #705+706 i składy żelazek #766+775 i #778+774
Większość już jeździ razem. Zobaczymy co będzie z pozostałymi (choć w spięcie żelazek wątpię)
Ciekawe, czy kiedyś w Będzinie też będzie taki popyt na składy...
ByłoBoguś pisze:Coś jest nie tak. :chytry:luki pisze:#749+730 - T - 06.05.07 - 16.04.07
EDIT
Sfociłem dziś #587+612 Podaję link do zdjęć (żeby było ciekawiej wrzuciłem 4 ujęcia )
http://www.galeria.tramwaje.slask.pl/th ... search=612
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Małe ma 587+612 (i 490+491 o czym już pisałem). 703+704 ma duże.DW pisze:Małe grzybki z tyłu pierwszego wozu i z przodu doczepy ma też jakiś nowo spięty bytomski skład. Chyba #703+704, ale nie jestem pewien.ff pisze:A ja dodam, że wagon 705 ma z tyłu mały grzybek (co już podawał zresztą 105Na), a w 706 pozostał z przodu stary duży
Skład ten został rozłączony po 2003 roku. W 2004 roku, gdy powstał tymczasowy #318+706, #706 był jeszcze doczepnym. Wydaje mi się, że po jego powrocie na Stroszek, został na krótko spięty z #705. Zatem #706 musieli przerobić na solówkę najwcześniej w październiku 2004.luki pisze:#705+706 - 2003 ? -
EDIT 7.10
Wpisuję nowy skład #717+721
Wagon #721 nie miał gniazd z przodu, więc czyżby specjalnie mu je montowano?Boguś pisze:Wpisuję nowy skład #717+721
http://www.phototrans.eu/14,266582,0,_721.html
Chociaż na Stroszku zostało już niewiele solówek, więc nie ma się co dziwić.
Z tego co widzę po zapiskach w DPD to #721 ostatni raz na trasie był w połowie września. Od tego czasu zapewne przygotowywano go do bycia doczepą.
W #704 również zamontowano gniazda. Co ciekawe, #721 miał gniazda z tyłu. Prawdopodobnie musiał kiedyś istnieć skład #721+722.DW pisze:Wagon #721 nie miał gniazd z przodu, więc czyżby specjalnie mu je montowano?Boguś pisze:Wpisuję nowy skład #717+721
http://www.phototrans.eu/14,266582,0,_721.html
Skład #721+722 przypominam sobie wizualnie, bo pierwszy wagon był biały z czerwoną strzałką a drugi granatowy. Z tego co pamiętam drugi wagon miał wówczas też atrapy tak jak pierwszy, które nie były zaślepioneff pisze:No pewnie, że taki skład istniał i to wcale nie tak dawno. Jeszcze w 2002 roku na pewno jeździł.Boguś pisze:Co ciekawe, #721 miał gniazda z tyłu. Prawdopodobnie musiał kiedyś istnieć skład #721+722.
No pewnie, że taki skład istniał i to wcale nie tak dawno. Jeszcze w 2002 roku na pewno jeździł.
717+721 ma małe grzybki.
*SDIP (U.N.O.)
Skład 721+722 w sumie może też być umieszczony na liście w tym temacie, gdyż był okresowo złączany w 2002 roku (może jeszcze w 2003). Wagon 722 został usolówkowiony krótko po powstaniu linii 41 BIS. Gdy złączyli go ponownie, to 41 BIS chyba jeszcze istniała. Ale był to już wtedy skład, w którym drugi wagon był w malowaniu zakładowym, co jest odnotowane we właściwym temacie
EDIT 16.10
Jak już wspomniano mamy nowy stary skład, czyli 707+708. Do połączenia wykorzystano tym razem duże grzybki. Jest to skład, którego drugi wagon posiada drzwi bez dolnych szybek, tak jak kiedyś 572+312
EDIT 16.10
Jak już wspomniano mamy nowy stary skład, czyli 707+708. Do połączenia wykorzystano tym razem duże grzybki. Jest to skład, którego drugi wagon posiada drzwi bez dolnych szybek, tak jak kiedyś 572+312
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 20 gości