Składy - konfiguracje i spięcia

Dyskusje o wagonach serii Konstal 105N i pochodnych.
Wiadomość
Autor
Pimpek
Posty: 4217
Rejestracja: 23 kwie 2009, 01:50
Lokalizacja: Chorzów

Składy - konfiguracje i spięcia

#51 Post autor: Pimpek » 25 sty 2009, 22:09

Pomyślałem, że przydał by się temat i lista wszystkich nietypowych konfiguracji składów, powstałych tymczasowo lub na dłuższy okres, a także spięć "starych" składów.
Na chwilę obecną wrzucam to co udało mi się z pamięci napisać. Zachęcam do uzupełniania i dyskusji...

R-1 Będzin (ex RK-1, exex ZKT-1):
#274+275 - 03.2012 ; 14.05.2012 - 29.06.2012 - 01.09.2012 - 07.09.2012 ; 05.09.2013
#508+534 - N - 30.10.2015
#511+532 - N - 14.02.2014 - 12.2014
#517+595 - N - 13.01.2015 - 18.09.2015
#521+518 - 19.06.2008 - 26.06.2008 ; 31.10.2009 - 02.11.2009 ; 16.12.2013
#527+552 - N - 01.09.2015
#530+540 - 12.2011 ; 25.02.2013
#532+524 - T - 16.06.2008 - 18.06.2008
#537+529 - 17.01.2009 ; 31.10.2009 - 02.11.2009 ; 02.09.2011 - ? ; 13.01.2014
#553+437 -
#553+513 - N - 31.10.2009 - 02.11.2009 ; 17.02.2014 - 01.09.2015
#627+667 - T - 30.01.2013 - 08.03.2014
#666+667 - T - 02.07.2008 - 03?.07.2008 ; 31.10.2009 - 02.11.2009 ; 01.09.2011 - 02.11.2011
#700+694 - N - 17.08.2015
#701+748 - T - 14.03.2013 - 24.06.2013 ; 14.02.2014 - 08.03.2014
#728+768 - T - 03.07.2013 (tylko w czasie jazd próbnych)
#737+759 - 24.02.2014 - 08.03.2014
#759+762 - T - 23.11.2005 - 2006?
#761+762 - 06?.1999 ; 09?.2001 - 2006

ZUTiKT Chorzów Batory (stacja ruchu zlikwidowana):
#328+329 - 2004 - 1.11.2004 - 11.2010
#370+371 - 2017.02.22
#505+504 -
#607+425 - T
#607+593 - T
#607+686 - T
#607+693 - T
#607+786 - T
#637+321 - T
#637+593 - T
#674+673 -
#694+593 -
#699+693 - T
#766+765 -
#768+767 -
#768+733 - T
#769+733 - T
#769+770 -
#772+771 -
#772+788 - T
#785+786 -
#787+788 -

R-2 Katowice Zawodzie (ex RK-2, exex ZKT-5)
#262+282 - N - 15.09.2008 - 10.07.2013
#284+282 - N - 15.07.2013
#318+706 (#706 z ZKT-3) - 10.2004 - 10.2004
#318+340 - N - 1994 ? - 11/12.2001 ; 06.2002 - ? ; 06.2005 - 02/03.2006
#328+617 - N - 07.04.2013 - 28.08.2013
#337+338 - 1997 - 1999
#370+371 - 15.12.2008
#505+504 - 02.01.2009
#550+551 - 06.10.2010 ; 11.05.2012 - 20.09.2012 ; 03.01.2013
#571+618 - N - 1998
#572+312 - N - 1994 - 2000
#607+617 - N - 13.04.2012 - 06.04.2013 ; 11.09.2013
#659+701 - T - 14.05.2012 - 25.05.2012 ; 29.06.2012 - 07.07.2012
#661+618 - N - ? - 1998 ?
#662+617 - N - ? - 03.04.2012
#675+638 - T - 07.10.2013 - 04.02.2014
#675+772 - T - 21.02.2014
#680+679 - 07.10.2014
#688+687 -
#692+695 - N - 03.07.2013 - 21.07.2013 ; 10.01.2014
#695+593 - N - 09.2006 - 26.04.2010
#699+687 - 27.11.2009 - 15.12.2009 ; 25.06.2012 - 20.09.2012 ; 03.01.2013
#702+749 - N - 29.03.2013 - 16.06.2013 - 24.10.2013
#702+638 - T - 29.09.2013 - 07.10.2013
#725+736 - 28.02.2010 ; 27.03.2010 - 15.10.2013
#728+573 - N - 24.03.2011 - 31.10.2012
#728+692 - N - 1996 ? - 10.2004
#728+736 - T
#728+747 :?: T - 16.05.2012 - 16.05.2012
#746+745 - 10.10.2008
#749+730 - T - 06.04.2007 - 16.04.2007
#772+771 - 07.11.2008
#748+747 - 27.12.2008 - 07.11.2011
#781+747- N - 07.03.2012 - 04.04.2012 ; 20.04.2012 - 25.06.2012 ; 02.09.2012 - 20.09.2012 ; 14.12.2012

R-3 Bytom Stroszek (ex RK-3 o. Bytom, exex ZKT-3)
#254+255 - 24.06.2010 ; 03.01.2013 spięty w Gliwicach
#276+278 - N - 25.09.2008
#354+355 - 11.08.2014
#467+489 -
#490+491 - ? ; 27.08.2009 - 12.01.2012 -
#579+610 - N - 08.2008
#587+612 - N - 09.09.2009 - 25.09.2010 ; 1.09.2011 - 07.09.2016 *
#644+344 - N - 1989/1990 ?
#644+490 - N - 17.10.2016
#681+682 - 2003 ; 19.08.2009
#683+642 - N - 22.01.2009
#684+756 - N - 14.04.2016 ; 2017.01.23 *
#703+704 - 1999 ? ; 05.09.2009
#705+706 - 10.2004 ? ; 25.09.2009
#707+708 - 14.10.09
#709+710 - 06.2008 - 13.06.2011 ; 22.01.2013
#711+712 -
#707+714 - T - 04.1999 - 04.1999
#713+714 - 14.02.2011 ; 1.09.2011
#715+716 - 2004 ; ? - 15.05.2009
#717+721 - N - 07.10.2009
#721+722 - 2002
#755+756 - 2017.01.26
#775+776 -
#777+778 - spięte około 1994/1995
#777+779 - T - 01.2008 - 01.2008 ; 27.08.2014

R-4 Gliwice (ex RK-3, exex ZKT-4)
#259+267 - N - 29.07.2013
#316+472 - N - 1998 - 2005 ; 11.09.2009
#372+376 -
#381+408 -
#399+372 -
#420+419 - 04.2008 ; 03.04.2012
#423+346 -
#461+460 - 27.09.2010 - 03.02.2011 ; 16.05.2012
#476+425 - N - 14.04.2015
#506+376 -
#506+503 - 22.04.2013 - 04.10.2014
#506+507 -
#506+559 - 03.08.2010 - 19.09.2010
#615+616 -
#654+653 - 12.08.2010
#658+503 - N - 1998? - 09.2005
#744+785 - T - 30.01.2013 - 06.02.2013

Legenda:
* - edycja/aktualizacja wpisu
N - konfiguracje nowe lub tymczasowe
T - konfiguracje tymczasowe
data rozpięcia trwałego składu
data rozpięcia składu
data spięcia dawnego składu
data spięcia nowego składu

Post zmienił właściciela z użytkownika luki na użytkownika Pimpek , który zajmie się utrzymaniem i aktualizowaniem listy.
Ostatnio zmieniony 27 lut 2017, 23:23 przez Pimpek, łącznie zmieniany 170 razy.

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#52 Post autor: DW » 21 lut 2009, 20:01

ff pisze:...Z tego co pamiętam to pierwszą wycieczkę w tamte rejony zorganizowałem sobie w czerwcu 2000 (był to chyba 30 czerwca - ostatni dzień ważności biletu semestralnego PKT :D ). Mam zapisane wszystkie wagony, które tego dnia widziałem...
A możesz je gdzieś tu wypisać albo przesłać na maila, bo ciekawi mnie co i gdzie wtedy jeździło w Zagłębiu ;)

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#53 Post autor: ff » 21 lut 2009, 20:29

DW pisze:A możesz je gdzieś tu wypisać albo przesłać na maila, bo ciekawi mnie co i gdzie wtedy jeździło w Zagłębiu ;)
Nie mam zapisane gdzie, tylko co. To była skromna wycieczka, polegająca na zrobieniu kółka linią 26 z Mysłowic do Sosnowca, i potem powrót 15-tką do Katowic. Także wypisane wagony musiały być na 24 i 26 (solówki) oraz 21 i 27 (składy). 24 jeździła wtedy tylko do Dworca PKP.

Widziałem (oryginalny mój zapis numerów taborowych):
- 424/425 w zakładowym
- 431 w Ardo (niebieskim)
- 444 w zakładowym
- 450 w zakładowym
- 511 w zakładowym
- 515 w zakładowym
- ?/529 w Ibupromie (dziś wiemy, że to 537+529 :) )
- 527 w zakładowym
- 552 w Apapie
- 626/625 w Netii
- 757/758 w Polifarbie Dębica (farby Jedynka i Premium)
- ?/? w Auchan

No i teraz mam wątpliwości, bo piotram napisał, że w Auchan był 424+425 i 633+634, a ja zapisałem, że 424+425 widziałem w zakładowym...

Tak się jeszcze zastanawiam czy to pewno było 30 czerwca 2000 czy nie rok wcześniej...

piotram
Posty: 53
Rejestracja: 15 sty 2009, 20:42
Lokalizacja: Warszawa

#54 Post autor: piotram » 25 lut 2009, 20:09

Czy aby na pewno 424 widziałeś w zakładowym? A nie całym czerwonym? Bo tak naprawdę nie mam pewności czy wóz ten miał Auchan, chociaż podkład był w takim samym kolorze. Okazuje się też, ze Auchana również miał 664+663.

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#55 Post autor: ff » 25 lut 2009, 20:24

piotram pisze:Czy aby na pewno 424 widziałeś w zakładowym? A nie całym czerwonym? Bo tak naprawdę nie mam pewności czy wóz ten miał Auchan, chociaż podkład był w takim samym kolorze. Okazuje się też, ze Auchana również miał 664+663.
Wydaje mi się, że 424+425 widziałem w zakładowym skoro tak napisałem... Obrazu, w którym widzę ten skład, nie mam zapisanego w głowie ;)

piotram
Posty: 53
Rejestracja: 15 sty 2009, 20:42
Lokalizacja: Warszawa

#56 Post autor: piotram » 25 lut 2009, 21:21

A czy przypadkiem całe czerwone malowanie wagonu 425 po przeniesieniu do Batorego to nie jest właśnie pozostałość po tej reklamie? Jeśli tak, to musiałeś widzieć całego czerwonego, tylko mijając go z innego wagonu mogłeś nie zauważyć ze słupki są czerwone.

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#57 Post autor: ff » 25 lut 2009, 21:35

Może tak było, może nie. Wydaje mi się jednak, że gdyby był w reklamie Auchan, to bym zapisał Auchan, a nie zakładowe :) Musiałem go widzieć w jakiejś sprzyjającej sytuacji skoro zapisałem i pierwszy, i drugi wagon.

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#58 Post autor: Peter » 25 lut 2009, 22:08

Ja szczerze mówiąc nie przypominam sobie składu #424+425 w reklamie Auchan a w Zagłębiu bywałem już w latach 1996/1997. W latach, o których piszecie był pomalowany cały na czerwono. :)
*SDIP (U.N.O.)

piotram
Posty: 53
Rejestracja: 15 sty 2009, 20:42
Lokalizacja: Warszawa

#59 Post autor: piotram » 25 lut 2009, 22:10

Właśnie chodzi o to, ze już prawdopodobnie nie miał już reklamy, tylko sam czerwony podkład. Z pewnością pod koniec '99 jeździł już w samym podkładzie, ale nie pamiętam do kiedy ta reklama obowiązywała.

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#60 Post autor: Peter » 25 lut 2009, 22:15

No ja nie jestem taki pewien czy akurat Auchan na #424+425 wisiało. Możliwe, że sobie go tak tylko pomalowali. W końcu w Gliwicach też były kanarkowe 111N. :twisted:
*SDIP (U.N.O.)

Marcin
Posty: 1860
Rejestracja: 09 sie 2007, 00:59
Lokalizacja: Sosnowiec - Zagórze

#61 Post autor: Marcin » 25 lut 2009, 22:16

Peter pisze:No ja nie jestem taki pewien czy akurat Auchan na #424+425 wisiało. Możliwe, że sobie go tak tylko pomalowali. W końcu w Gliwicach też były kanarkowe 111N. :twisted:
Wisiało ja pamiętam go jak byłem dzieckiem jeszcze z Będzina.

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#62 Post autor: ff » 25 lut 2009, 22:18

Może to był podkład po "Tyskie ponad wszystkie"? W podkładach po tej reklamie jeździły składy 609+610 z Zawodzia oraz 703+704 z Bytomia. Pierwszy pozostał biało-czerwony (na TWB jest zdjęcie), natomiast drugi był czerwony w 100% i jeździł tak aż do końca lutego 1999, kiedy poszedł na remont. A reklama schodziła ze składów na przełomie listopada i grudnia 1998 roku.

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#63 Post autor: Peter » 25 lut 2009, 22:19

Jesteś Marcin absolutnie pewien, że to był ten akurat skład ?
*SDIP (U.N.O.)

Marcin
Posty: 1860
Rejestracja: 09 sie 2007, 00:59
Lokalizacja: Sosnowiec - Zagórze

#64 Post autor: Marcin » 25 lut 2009, 22:22

Jestem w 100% pewien że to ten.
Może to był podkład po "Tyskie ponad wszystkie"? W podkładach po tej reklamie jeździły składy 609+610 z Zawodzia oraz 703+704 z Bytomia. Pierwszy pozostał biało-czerwony (na TWB jest zdjęcie), natomiast drugi był czerwony w 100% i jeździł tak aż do końca lutego 1999, kiedy poszedł na remont. A reklama schodziła ze składów na przełomie listopada i grudnia 1998 roku.
Na pewno nie bo #424 też był cały czerwony.

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#65 Post autor: ff » 25 lut 2009, 22:24

Marcin pisze:Na pewno nie bo #424 też był cały czerwony.
Nie rozumiem kompletnie tej odpowiedzi.

Marcin
Posty: 1860
Rejestracja: 09 sie 2007, 00:59
Lokalizacja: Sosnowiec - Zagórze

#66 Post autor: Marcin » 25 lut 2009, 22:29

Oj bo chodzi o to że napisałeś że pierwszy wagon był biało-czerwony a drugi w 100% czerwony więc nie zgadza mi się to z tym że mógł on wozić tyskie bo #424 też był cały czerwony dla potwierdzenia dodam zdjęcia.

#424
#425

Jeśli coś pomieszałem to wybaczcie ale jestem pewny że woził on Auchan.

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#67 Post autor: Peter » 25 lut 2009, 22:30

ff pisał o całych składach, zresztą to trochę wcześniejsze czasy. ;)

Skład #424+425 widywałem dość rzadko, pamięć z czasem też się zaciera, ale z tego co sobie przypominam gdy inne składy jeździły w Auchan #424+425 był już cały czerwony bez reklam, stąd moje wątpliwości. Ten nazwijmy to podkład nie był już zresztą wtedy świeży. Reklamą jaka mogłaby również pod niego pasować to np. Afri-Cola.
*SDIP (U.N.O.)

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#68 Post autor: ff » 19 sie 2009, 17:26

Po wielu latach przerwy (dokładnie po sześciu) ponownie złączono wagony 681+682 :)

Skład 681+682 jest trzecim składem na Stroszku, który posiada pantograf OTK-2, a wszystkie z nich powstały przez przypadek :D

EDIT 18:35

Chcę jeszcze dodać, że nowy skład wygląda dosyć oryginalnie, bo wagon 682 był nie tak dawno odmalowany, a 681 jest znacznie ciemniejszy i przykurzony.

EDIT 2 29.08

No i jeździ kolejny stary skład, a zarazem kolejny skład z OTK-2, czyli zapowiadany już kilka dni temu 490+491.

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#69 Post autor: Boguś » 29 sie 2009, 17:19

ff pisze:No i jeździ kolejny stary skład, a zarazem kolejny skład z OTK-2, czyli zapowiadany już kilka dni temu 490+491.
Dopisałem go do listy. Po raz pierwszy widziany był 27 sierpnia. Niestety nie wiem w którym roku #491 został przerobiony na solówkę.

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#70 Post autor: ff » 29 sie 2009, 17:55

Boguś pisze:Niestety nie wiem w którym roku #491 został przerobiony na solówkę.
No dosyć dawno to było. Albo z końcem 2001 roku, albo na początku 2002.

Rafał z Helenki
Posty: 283
Rejestracja: 27 lut 2008, 18:21
Lokalizacja: Zabrze

Re: Składy - konfiguracje i spięcia

#71 Post autor: Rafał z Helenki » 30 sie 2009, 15:14

luki pisze:RK-3 (Gliwice, ex. ZKT-4)
#316+472 - N 1998 - 2005
#372+376 -
#381+408 -
#423+346 -
#506+376 -
#506+507 -
#615+616 -
#658+503 -
Z Gliwic to mi jeszcze się przypominają #399+372, #420+419, #476+477, #486+494, #657+658, a nie jak napisano #658+657, #654+653, #585+586.
Ostatnio zmieniony 30 sie 2009, 19:17 przez Rafał z Helenki, łącznie zmieniany 1 raz.
:)

Awatar użytkownika
Penny
Posty: 9369
Rejestracja: 14 cze 2008, 20:27
Lokalizacja: Chorzów

#72 Post autor: Penny » 30 sie 2009, 15:23

W Batorym był jeszcze 363+416 rozpięty w czerwcu 2002 r., po czym w lipcu 2002 oficjalnie wycofano go z eksploatacji.

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#73 Post autor: ff » 30 sie 2009, 15:27

Tylko, że w tym temacie nie są wypisywane rozpięcia, tylko składy w nietypowej konfiguracji (numery nie pokolei), ale tylko takie które pamiętamy jak powstały, oraz składy w prawidłowej kofiguracji, które po rozpięciu były później jeszcze spinane.

Awatar użytkownika
Penny
Posty: 9369
Rejestracja: 14 cze 2008, 20:27
Lokalizacja: Chorzów

#74 Post autor: Penny » 30 sie 2009, 16:03

ff pisze:Tylko, że w tym temacie nie są wypisywane rozpięcia, tylko składy w nietypowej konfiguracji (numery nie pokolei), ale tylko takie które pamiętamy jak powstały, oraz składy w prawidłowej kofiguracji, które po rozpięciu były później jeszcze spinane.
To co robią tutaj np. te składy: #370+371, #766+765, #769+770, #785+786, #787+788 skoro od początku swojej eksploatacji były składami, a dopiero potem były rozpięte na solówki? (coś w rodzaju tego, co zrobiono ze składem 681+682, tzw. skład trwały?)

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#75 Post autor: ff » 30 sie 2009, 16:43

Penny pisze:To co robią tutaj np. te składy: #370+371, #766+765, #769+770, #785+786, #787+788 skoro od początku swojej eksploatacji były składami, a dopiero potem były rozpięte na solówki? (coś w rodzaju tego, co zrobiono ze składem 681+682, tzw. skład trwały?)
Ponieważ były to składy wielokrotnie na powrót spinane.

Rafał z Helenki
Posty: 283
Rejestracja: 27 lut 2008, 18:21
Lokalizacja: Zabrze

#76 Post autor: Rafał z Helenki » 31 sie 2009, 18:29

ff pisze:
Boguś pisze:Niestety nie wiem w którym roku #491 został przerobiony na solówkę.
No dosyć dawno to było. Albo z końcem 2001 roku, albo na początku 2002.
Skład #490+491 rozpięto już na wiosnę 2000 r., ale to na bardzo krótki czas. Na stałe rozłączono te wagony, z początkiem 2002 r., a miało to swój związek z usolówkowieniem 9-tki:)
:)

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#77 Post autor: ff » 01 wrz 2009, 08:42

W celu spięcia wagonów 490 i 491 trzeba było na nowo poprowadzić kable i zamontować grzybki. Po raz pierwszy w TŚ zamontowano miniaturki grzybków, takie same z jakimi dostarczono z Krakowa i z jakimi cały czas u nas jeździ skład 272+273, tylko, że krakus na brazowe, 490+491 ma tradycyjne białe.

Rafał z Helenki
Posty: 283
Rejestracja: 27 lut 2008, 18:21
Lokalizacja: Zabrze

Re: Składy - konfiguracje i spięcia

#78 Post autor: Rafał z Helenki » 01 wrz 2009, 09:41

luki pisze:RK-3 (Bytom, ex. ZKT-3)
(...)
#707+714 -
Kombinacja #707+714 miała miejsce, w kwietniu 1999 r., więc proszę jak co, dopisać ją tam do tej minibazy:)
Ostatnio zmieniony 01 wrz 2009, 19:04 przez Rafał z Helenki, łącznie zmieniany 1 raz.
:)

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

Re: Składy - konfiguracje i spięcia

#79 Post autor: ff » 09 wrz 2009, 21:15

No to mamy kolejne składy - od kilku dni 703+704 i 587+612 (czyli właściwie 351+352). 703+704 pamiętam w składzie przed remontem w 1999 roku (tuż przed remontem jeździł cały czerwony), a po remoncie w składzie już go nigdy nie widziałem. Natomiast wagony 351 i 352 pamiętam wyłącznie w roli solówek, ale zawsze było widać, że były kiedyś razem w konfiguracji 351+352. Wydaje mi się, że mogli je rozłączyć na początku lat 90. kiedy wprowadzono solówki na linię 8.

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#80 Post autor: DW » 09 wrz 2009, 21:22

luki w DPD pisze:177 - #587+612 NOWY SKŁAD :!: :!: :!:
Zatem mamy kolejny ciekawy skład :D

Pewnie nikt mi nie uwierzy, ale jak jakieś 2-3 miesiące temu robiłem listę jakie wagony można by w razie potrzeby spiąć w składy, to stworzyłem właśnie taki skład 8) :P
Zresztą na tej liście miałem też rozpięte wtedy składy #490+491, #681+682, #703+704, #709+710 oraz #705+706 i składy żelazek #766+775 i #778+774 ;)
Większość już jeździ razem. Zobaczymy co będzie z pozostałymi (choć w spięcie żelazek wątpię) :-P

Ciekawe, czy kiedyś w Będzinie też będzie taki popyt na składy... :-|

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5409
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#81 Post autor: luki » 10 wrz 2009, 00:18

Tylko mnie jedno zastanawia. Czy te wagony nie jeździły już razem w konfiguracji #351+352 ? W końcu niegdyś takie numerki miały, ponadto są te wagony dość podobne do siebie.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#82 Post autor: Boguś » 10 wrz 2009, 19:18

luki pisze:Tylko mnie jedno zastanawia. Czy te wagony nie jeździły już razem w konfiguracji #351+352 ? W końcu niegdyś takie numerki miały, ponadto są te wagony dość podobne do siebie.
Tylko nie rocznikowo:
#587" (ex.351") 1992r.
#612" (ex.352) 1975r.

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#83 Post autor: ff » 10 wrz 2009, 19:21

Podobna sytuacja była ze składami 328+329 i 598+597. Też pierwszy wymieniono po jakimś czasie na młodszy. A w gliwickim 381+408 młodsza była doczepa.

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#84 Post autor: DW » 10 wrz 2009, 19:51

DW wczoraj wieczorem pisze:Ciekawe, czy kiedyś w Będzinie też będzie taki popyt na składy... :-|
No i wykrakałem :P Dzisiaj padła aż połowa (5) będzińskich składów ;)
Jeden już niby wyjechał, ale niektóre mogą postać nieco dłużej. Zatem może niebawem na 27, czy 15-stce pojawi się znów jakiś solówkowy skład ;)

Awatar użytkownika
Patryk105
Posty: 1690
Rejestracja: 01 paź 2007, 19:42
Lokalizacja: Chorzów

#85 Post autor: Patryk105 » 10 wrz 2009, 19:51

Ja coś kojarzę, że był taki skład 749+730 tymczasowy bo 731 miał chyba wypadek?
Pozdrawiam ;)

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#86 Post autor: ff » 10 wrz 2009, 20:05

Patryk105 pisze:Ja coś kojarzę, że był taki skład 749+730 tymczasowy bo 731 miał chyba wypadek?
Masz rację. Był kwietniu 2007.

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#87 Post autor: Boguś » 10 wrz 2009, 20:46

luki pisze:#749+730 - T - 06.05.07 - 16.04.07
Coś jest nie tak. :chytry:

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5409
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#88 Post autor: luki » 10 wrz 2009, 21:05

Boguś pisze:
luki pisze:#749+730 - T - 06.05.07 - 16.04.07
Coś jest nie tak. :chytry:
Było :-P

EDIT
Sfociłem dziś #587+612 :) Podaję link do zdjęć (żeby było ciekawiej wrzuciłem 4 ujęcia ;) )
http://www.galeria.tramwaje.slask.pl/th ... search=612
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#89 Post autor: Boguś » 11 wrz 2009, 18:50

Dopisałem datę spięcia składu #316+472.

rzelfix
Posty: 829
Rejestracja: 11 lis 2006, 23:18
Lokalizacja: GOP

#90 Post autor: rzelfix » 26 wrz 2009, 11:45

Wczoraj na 19stce kursował "nowy stary" skład #705+706. Nikt go nie zauważył oprócz mnie? :)

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#91 Post autor: KZKGaPowicz » 26 wrz 2009, 14:32

rzelfix pisze:Wczoraj na 19stce kursował "nowy stary" skład #705+706. Nikt go nie zauważył oprócz mnie? :)
Tak, zauważyłem go dzisiaj, obsługuje poc. 1901.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#92 Post autor: ff » 26 wrz 2009, 19:15

Wczoraj widziałem wszystkie pociągi oprócz (jak zwykle) 198. Może tam kursował.

A ja dodam, że wagon 705 ma z tyłu mały grzybek (co już podawał zresztą 105Na), a w 706 pozostał z przodu stary duży :)

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#93 Post autor: DW » 26 wrz 2009, 20:29

ff pisze:A ja dodam, że wagon 705 ma z tyłu mały grzybek (co już podawał zresztą 105Na), a w 706 pozostał z przodu stary duży :)
Małe grzybki z tyłu pierwszego wozu i z przodu doczepy ma też jakiś nowo spięty bytomski skład. Chyba #703+704, ale nie jestem pewien.

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#94 Post autor: ff » 26 wrz 2009, 20:54

DW pisze:
ff pisze:A ja dodam, że wagon 705 ma z tyłu mały grzybek (co już podawał zresztą 105Na), a w 706 pozostał z przodu stary duży :)
Małe grzybki z tyłu pierwszego wozu i z przodu doczepy ma też jakiś nowo spięty bytomski skład. Chyba #703+704, ale nie jestem pewien.
Małe ma 587+612 (i 490+491 o czym już pisałem). 703+704 ma duże.

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#95 Post autor: Peter » 27 wrz 2009, 13:28

No proszę jak to się szybko zmienia a 23 września jechałem #706 jeszcze solo ;-)
*SDIP (U.N.O.)

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#96 Post autor: Boguś » 28 wrz 2009, 22:38

luki pisze:#705+706 - 2003 ? -
Skład ten został rozłączony po 2003 roku. W 2004 roku, gdy powstał tymczasowy #318+706, #706 był jeszcze doczepnym. Wydaje mi się, że po jego powrocie na Stroszek, został na krótko spięty z #705. Zatem #706 musieli przerobić na solówkę najwcześniej w październiku 2004.

EDIT 7.10
Wpisuję nowy skład #717+721 :!:

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#97 Post autor: DW » 07 paź 2009, 21:45

Boguś pisze:Wpisuję nowy skład #717+721 :!:
Wagon #721 nie miał gniazd z przodu, więc czyżby specjalnie mu je montowano?
http://www.phototrans.eu/14,266582,0,_721.html

Chociaż na Stroszku zostało już niewiele solówek, więc nie ma się co dziwić.
Z tego co widzę po zapiskach w DPD to #721 ostatni raz na trasie był w połowie września. Od tego czasu zapewne przygotowywano go do bycia doczepą.

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#98 Post autor: Boguś » 07 paź 2009, 21:48

DW pisze:
Boguś pisze:Wpisuję nowy skład #717+721
Wagon #721 nie miał gniazd z przodu, więc czyżby specjalnie mu je montowano?
http://www.phototrans.eu/14,266582,0,_721.html
W #704 również zamontowano gniazda. Co ciekawe, #721 miał gniazda z tyłu. Prawdopodobnie musiał kiedyś istnieć skład #721+722.

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#99 Post autor: ff » 07 paź 2009, 21:55

Boguś pisze:Co ciekawe, #721 miał gniazda z tyłu. Prawdopodobnie musiał kiedyś istnieć skład #721+722.
No pewnie, że taki skład istniał i to wcale nie tak dawno. Jeszcze w 2002 roku na pewno jeździł.

717+721 ma małe grzybki.

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#100 Post autor: Peter » 07 paź 2009, 22:56

ff pisze:
Boguś pisze:Co ciekawe, #721 miał gniazda z tyłu. Prawdopodobnie musiał kiedyś istnieć skład #721+722.
No pewnie, że taki skład istniał i to wcale nie tak dawno. Jeszcze w 2002 roku na pewno jeździł.
No pewnie, że taki skład istniał i to wcale nie tak dawno. Jeszcze w 2002 roku na pewno jeździł.

717+721 ma małe grzybki.
Skład #721+722 przypominam sobie wizualnie, bo pierwszy wagon był biały z czerwoną strzałką a drugi granatowy. Z tego co pamiętam drugi wagon miał wówczas też atrapy tak jak pierwszy, które nie były zaślepione :-)
*SDIP (U.N.O.)

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#101 Post autor: ff » 07 paź 2009, 23:15

Skład 721+722 w sumie może też być umieszczony na liście w tym temacie, gdyż był okresowo złączany w 2002 roku (może jeszcze w 2003). Wagon 722 został usolówkowiony krótko po powstaniu linii 41 BIS. Gdy złączyli go ponownie, to 41 BIS chyba jeszcze istniała. Ale był to już wtedy skład, w którym drugi wagon był w malowaniu zakładowym, co jest odnotowane we właściwym temacie :)

EDIT 16.10

Jak już wspomniano mamy nowy stary skład, czyli 707+708. Do połączenia wykorzystano tym razem duże grzybki. Jest to skład, którego drugi wagon posiada drzwi bez dolnych szybek, tak jak kiedyś 572+312 :)

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości