Kasacje w 2008 roku

Dyskusje o wagonach skasowanych i przeznaczonych do kasacji.
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#51 Post autor: Peter » 16 cze 2008, 17:45

DW pisze:- wagon #609 po wjechaniu w drzewu również będzie skasowany, więc pewnie uszkodziła się w nim belka grzbietowa.
N odpisał mi na WPK, że ponoć belka się nie uszkodziła i mówili na Stroszku, że spróbują go jeszcze uratować.
*SDIP (U.N.O.)

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#52 Post autor: Boguś » 08 sie 2008, 21:28

Zaktualizowano ilość taboru na stronie TŚ:
- skreślono jedną stodwójkę, jeden wagon 105N i chyba jeden wagon 105Na
:arrow: Link

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#53 Post autor: ff » 09 sie 2008, 06:50

Boguś pisze:Zaktualizowano ilość taboru na stronie TŚ:
- skreślono jedną stodwójkę, jeden wagon 105N i chyba jeden wagon 105Na
:arrow: Link
Znacznie tego więcej.

Zniknęły:
- jedna stodwójka (169 - zdjęta ze stanu wagonów liniowych)
- jedna 105N z Bytomia (375?)
- jedna 105Na z Będzina (?)
- dwie 105Na z Katowic (263, 318)
- dwie 105Na z Bytomia (580, 592)
- jedna 105Na z Gliwic (381)

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#54 Post autor: Peter » 09 sie 2008, 15:54

ff pisze:- jedna 105N z Bytomia (375?)
#375 zdaje się remontowali, więc może jednak #470. Ja bym tam skasował wygiętego #471 i zrobił #470+478. ;)
*SDIP (U.N.O.)

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#55 Post autor: Boguś » 10 sie 2008, 18:29

ff pisze:- jedna 105Na z Będzina (?)
Czyżby to był jednak #576? :(

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#56 Post autor: ff » 11 sie 2008, 06:44

ff pisze:- dwie 105Na z Bytomia (580, 592)
Żeby nie było - to tylko takie moje przypuszczenia. Równie dobrze mogli skasować 317+321.

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#57 Post autor: ff » 19 sie 2008, 13:10

Peter pisze:
ff pisze:- jedna 105N z Bytomia (375?)
#375 zdaje się remontowali, więc może jednak #470.
Skasowany został wagon 375. 470 wczoraj zgodnie z informacjami rzelfixa był na trasie.

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#58 Post autor: Peter » 19 sie 2008, 14:54

Właśnie przeczytałem. #375 dość długo był naprawiany i odświeżany. Potem wyjechał nawet, więc myślałem że już jest z nim w porządku. :(
*SDIP (U.N.O.)

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#59 Post autor: ff » 19 sie 2008, 14:56

Peter pisze:#375 dość długo był naprawiany i potem wyjechał nawet, więc myślałem że już jest z nim w porządku. :(
Pewnie było. Ale złom jest w cenie :(

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#60 Post autor: ff » 28 wrz 2008, 14:43

Mamy kolejną aktualizację ilostanu taborowego na stronach TŚ. Tym razem na dzień 22.09, czyli wtedy, kiedy skreślono ostatnią stodwójkę 205. Oprócz tego dodano krakusy i skorygowano bytomską pomyłkę 105N/105Na co do wagonu 487.

W Katowicach doszły 3 wagony 105Na (277, 281 i 282) oraz skasowano stodwójkę.

W Bytomiu doszły 3 wagony 105Na (276 i 278) oraz wagon 487, ktory prawdopodobnie został przesunięty z grupy 105N, gdyż tam ubył jeden.

W Gliwicach doszły dwa wagony 105Na (256 i 259).

W Będzinie natomiast największe zawirowania. Doszły dwa wagony 105Na (279 i 280), a jednocześnie ubyły dwa wagony 105N (podejrzewam, że spodziewane 536 i 538). Ale skoro poprawiono błąd w Bytomiu z wagonem 487, to dlaczego nie w Będzinie. Czyżby coś więc wyjaśniło, że w tym przypadku błąd był po stronie monografii a nie spółki? Mimo kasacji 536 i 538 nadal mielibysmy w Będzinie 6 wagonów 105N.

Chyba, że poprawiono błąd z dwoma wagonami 105N (odjęto 2 z grupy 105N, dodano 2 do 105Na), jednocześnie zapomniano o 279 i 280, a 536 i 538 ciągle są na stanie. Ale nie wierzę w taki brak profesjonalizmu.

Jest jeszcze jedna możliwość i chyba najbardziej prawdopodobna. Zrobiono korektę, wagony 536 i 538 są jeszcze na stanie, ale skasowano jakieś dwa wagony 105Na :!:

hanys76
Posty: 9047
Rejestracja: 12 lis 2006, 16:03
Lokalizacja: Górny Śląsk

#61 Post autor: hanys76 » 28 wrz 2008, 16:53

Totalne nieporozumienie kasowac 375, przecież ten wagon nie wygląda wcale zle. Stoi z tyłu na torach odstawczych, ale jest kompletny i mógłby jeszcze pojezdzic.
582 pocięty a 580 w trakcie rozbiórki w hali. Lepiej by 715 skasowali , ten wagon woła o pomstę do nieba , koszmar. Nie dosyc że zardzewiały, to jeszcze to malowanie w różnych odcieniach.
582 też w nieciekawym stanie, jak się przyjrzec.

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#62 Post autor: Peter » 28 wrz 2008, 17:42

hanys76 pisze:582 pocięty a 580 w trakcie rozbiórki w hali.
Chyba chodzi Ci o #592, bo #582 jeszcze jest na stanie. #582 jest pewnie w podobnym stanie jak #580 czyli fatalnym.
Co do Zawodzia to dziwne jest to, że nie malują na kremowo listew w #340 (czyli kolegi do składu skasowanego #318). Wagon ten jest też w dość złym stanie przynajmniej jeśli chodzi o blacharkę.
*SDIP (U.N.O.)

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#63 Post autor: Boguś » 28 wrz 2008, 17:55

Peter pisze:
hanys76 pisze:582 pocięty a 580 w trakcie rozbiórki w hali.
Chyba chodzi Ci o #592, bo #582 jeszcze jest na stanie. #582 jest pewnie w podobnym stanie jak #580 czyli fatalnym.
Co do Zawodzia to dziwne jest to, że nie malują na kremowo listew w #340 (czyli kolegi do składu skasowanego #318). Wagon ten jest też w dość złym stanie przynajmniej jeśli chodzi o blacharkę.
Wagon #592 fizycznie już nieistnieje. Znalazłem tylko połówkę drzwi z szafki bezpieczników. Mam fotkę :mryellow: .
#715 wygląda fatalnie, ale to nie jest powód by go kasować. Wystarczy go pomalować.

Co do #340, możliwe, że jest następny do kasacji.
Załączniki
Tyle z niego zostało
Tyle z niego zostało
Ostatnio zmieniony 06 lis 2008, 19:16 przez Boguś, łącznie zmieniany 2 razy.

hanys76
Posty: 9047
Rejestracja: 12 lis 2006, 16:03
Lokalizacja: Górny Śląsk

#64 Post autor: hanys76 » 28 wrz 2008, 18:07

Tak to 592 jest pocięty, jego szczątki leżą z tyłu zajezdni , tak samo jak resztki z 764 lub 763.
Na drugiej hali , koło lakierni obok wagonu 490 na torach stały wózki prawdopodobnie z 592, albo ze składu 764+763 .
Z 580 została już tylko buda, w środku wszystko wyszabrowane. Teraz dopiero widac w jakim stanie był, wszystko przegnite. Blachy z wagonu 764 lub 763 stoją w hali w kącie, widocznie do czegoś to się przyda.
Wagon 258 stoi za halą, ma pootwierane szafki bezpiecznikowe i klapy nad drzwiami, zapewne coś z elektryką pochrzanione.
609 ma skrzywioną ramę także żyletki pewnie.
Według mnie to z 582 powinni zrobic to co z 580, oba jednakowo zdezolowane.

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#65 Post autor: Peter » 28 wrz 2008, 18:17

hanys76 pisze:Blachy z wagonu 764 lub 763 stoją w hali w kącie, widocznie do czegoś to się przyda.
#764 moim zdaniem trochę pochopnie skasowali. Za #375 nie wiem po co się w ogóle brali, jeśli miał być skasowany...
*SDIP (U.N.O.)

Rafał z Helenki
Posty: 283
Rejestracja: 27 lut 2008, 18:21
Lokalizacja: Zabrze

#66 Post autor: Rafał z Helenki » 15 paź 2008, 15:02

A co ze składem #773+774?
:)

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#67 Post autor: Peter » 15 paź 2008, 15:13

#773 jest w ZUR a #774 prawdopodobnie dalej gnije na tyłach zajezdni.
*SDIP (U.N.O.)

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5409
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#68 Post autor: luki » 15 paź 2008, 17:14

Peter pisze:a #774 prawdopodobnie dalej gnije na tyłach zajezdni.
Nie prawdopodobnie tylko na pewno ;)
http://www.tramwaje.cp6.win.pl/2008/DOZS/103.jpg
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

37
Posty: 319
Rejestracja: 06 sty 2007, 20:50

#69 Post autor: 37 » 18 paź 2008, 23:10

Na Zawodziu w tym tygodniu kasowano stodwójki w pobliżu bramy wyjazdowej.

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#70 Post autor: Boguś » 20 paź 2008, 20:32

37 pisze:Na Zawodziu w tym tygodniu kasowano stodwójki w pobliżu bramy wyjazdowej.
Została jeszcze jedna. #263 prawdopodobnie już nie istnieje, bo go tam nie ma. Obok hali przewiewniej stoją jeszcze dwie stodwójki. Pewnie to są #169 i #205.

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#71 Post autor: Boguś » 30 gru 2008, 21:51

Zajrzałem sobie do bazy taboru w WPK i zauważyłem, że brakuje wagonów #536 i #538 z Będzina.

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#72 Post autor: ff » 30 gru 2008, 21:57

Boguś pisze:Zajrzałem sobie do bazy taboru w WPK i zauważyłem, że brakuje wagonów #536 i #538 z Będzina.
Wpis został dokonany na podstawie posta DW sprzed kilku dni o wagonach odstawionych. Domyślam się kto to zrobił.

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#73 Post autor: DW » 30 gru 2008, 22:14

ff pisze:
Boguś pisze:Zajrzałem sobie do bazy taboru w WPK i zauważyłem, że brakuje wagonów #536 i #538 z Będzina.
Wpis został dokonany na podstawie posta DW sprzed kilku dni o wagonach odstawionych. Domyślam się kto to zrobił.
Wpisanymi datami kasacji są daty ostatniego zaobserwowania ich przez nas na linii, więc najprawdop. nie są one prawdziwe.
Póki co nie było jeszcze oficjalnej informacji, więc przywróciłem je do listy (pojawią się z opóźnieniem).

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#74 Post autor: ff » 30 gru 2008, 22:19

Podobnie ma się rzecz z przeniesieniem 495+496 i 571+618 do Zawodzia. To może być wypożyczenie. A będzińskie składy z pierwszej transzy mogły być równie dobrze jako przeniesienie (ale tu akurat nie sądzę).

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#75 Post autor: DW » 30 gru 2008, 22:30

ff pisze:Podobnie ma się rzecz z przeniesieniem 495+496 i 571+618 do Zawodzia. To może być wypożyczenie. A będzińskie składy z pierwszej transzy mogły być równie dobrze jako przeniesienie (ale tu akurat nie sądzę).
No, właśnie. Tutaj też ktoś wpisał przeniesienie, choć zapewne nie miał oficjalnych informacji i zapewne jest to również wypożyczenie (albo, tak jak piszesz, wszystkie 4 składy, które przywędrowały do Zawodzia mogły być oficjalnie przeniesione). Tutaj na razie nie wprowadzam zmian, bo nie wiem co jest źle, a co dobrze.
Trzeba by wreszcie rozwikłać wszelkie niejasności, bo pewnie jest trochę spraw, o których nie wiemy (np. kasacje, bo zapewne #536 i #538 są już od dawna skreślone, podobnie jak #317, #321 i #609, które są już długo odstawione...)

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#76 Post autor: ff » 30 gru 2008, 22:35

DW pisze:(np. kasacje, bo zapewne #536 i #538 są już od dawna skreślone, podobnie jak #317, #321 i #609, które są już długo odstawione...)
Jedyne co wiemy, to to że do 22 września nie było żadnych skreśleń w Bytomiu. Może będzie za kilka tygodni na TŚ tabelka na dzień 01.01. Rok temu była.

memphis
Posty: 1124
Rejestracja: 01 mar 2008, 15:55
Lokalizacja: Josephsdorf-O/S

#77 Post autor: memphis » 30 gru 2008, 22:44

Po prostu trzeba się wybrać do TŚ i poprosić o te wszystkie brakujące informacje. Ja chętnie przedstawię tam kogoś kto by się tym zajął bardziej na stałe (czyli uzupełniał dane co jakiś czas), bo niestety sam nie mam czasu żeby tego pilnować na bieżąco. Ktoś chętny? DW? Luki?

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5409
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#78 Post autor: luki » 30 gru 2008, 23:17

memphis pisze:Po prostu trzeba się wybrać do TŚ i poprosić o te wszystkie brakujące informacje. Ja chętnie przedstawię tam kogoś kto by się tym zajął bardziej na stałe (czyli uzupełniał dane co jakiś czas), bo niestety sam nie mam czasu żeby tego pilnować na bieżąco. Ktoś chętny? DW? Luki?
No ja już mówiłem, że byłbym chętny :P
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#79 Post autor: DW » 31 gru 2008, 09:56

luki pisze:
memphis pisze:Po prostu trzeba się wybrać do TŚ i poprosić o te wszystkie brakujące informacje. Ja chętnie przedstawię tam kogoś kto by się tym zajął bardziej na stałe (czyli uzupełniał dane co jakiś czas), bo niestety sam nie mam czasu żeby tego pilnować na bieżąco. Ktoś chętny? DW? Luki?
No ja już mówiłem, że byłbym chętny :P
Ja też :P

puschel
Posty: 420
Rejestracja: 26 sty 2009, 01:02
Lokalizacja: Zabrze - Mikulczyce

#80 Post autor: puschel » 26 sty 2009, 01:27

Wagon 656 został skasowany jeszcze w 2008 roku, to samo 381, lada moment przyjedzie z Chorzowa 677 i będzie taki sam jak 620. Co się tyczy wagonu 381, to w dziewięćdziesiątych latach pojawił się na linii 3 w składzie 381 - 408. Razem z nim był także drugi skład 417 - 418. Oba były prawie że identyczne - ten pierwszy jeździł na poc. 33, drugi na 34. Z biegiem lat skład 381-408 został wycofany z linii 3, a to z tego powodu, że wagon 381 był przechylony na lewą stronę i często dochodziło do uszkodzeń pantografu.
W latach osiemdziesiątych jako nowe przyjechały składy, które na stałe jeździły na linii 3:
649-650, 651-652. 654-653, 656-655, 657-658. W 1997 na linii 3 jeździł skład 502-503, ale 502 poległ w wypadku, a 503 jeździł w składzie z 658, a teraz to solówka.
Puschel

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#81 Post autor: ff » 26 sty 2009, 02:12

A czemuż to 656 został skasowany? Jakiś konkretny poważniejszy powód czy brakowało części i trzeba było coś wybrać?

puschel
Posty: 420
Rejestracja: 26 sty 2009, 01:02
Lokalizacja: Zabrze - Mikulczyce

#82 Post autor: puschel » 26 sty 2009, 02:17

Tego dokładnie nie wiem, kończyłem kiedyś służbę na tym wagonie i kazali mi go odstawić na boczny tor, twierdzili, że idzie do kasacji. nigdy już go więcej nie widziałem.
Puschel

adam86
Posty: 928
Rejestracja: 31 maja 2008, 14:16
Lokalizacja: Chorzów

#83 Post autor: adam86 » 31 sty 2009, 19:39

puschel pisze:Wagon 656 został skasowany jeszcze w 2008 roku, to samo 381, lada moment przyjedzie z Chorzowa 677 i będzie taki sam jak 620.
Bynajmniej taki sam. Przecież wnętrze zostanie takie jak było, a i rozruch też tyrystorowy pozostaje. No i nie tak lada moment.
KZKGOP 1779

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#84 Post autor: Peter » 01 lut 2009, 09:58

ff pisze:A czemuż to 656 został skasowany? Jakiś konkretny poważniejszy powód czy brakowało części i trzeba było coś wybrać?
Pewnie niektóre części się przydały, ale podejrzewam, że stan techniczny #656 nie należał do najlepszych. W końcu to ex. #378 z 1975r. więc staruszek. :)
Czyżby te dziwnie naklejone wąskie numerki "656" to było takie oznaczenie jako przeznaczenie do kasacji? :twisted: #318 też miał odwrócone brzuszki w ósemce ;-)
*SDIP (U.N.O.)

puschel
Posty: 420
Rejestracja: 26 sty 2009, 01:02
Lokalizacja: Zabrze - Mikulczyce

#85 Post autor: puschel » 01 lut 2009, 21:39

To on kiedyś jeździł w składzie 378-379?
Puschel

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5409
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#86 Post autor: luki » 03 lut 2009, 09:27

Uzupełniłem listę kasacji wagonów liniowych. Jednocześnie spostrzegłem brak listy kasacji wagonów technicznych.
Dopisałem: #452, #609, #641, #656, #770
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#87 Post autor: DW » 03 lut 2009, 10:15

luki pisze:Uzupełniłem listę kasacji wagonów liniowych. Jednocześnie spostrzegłem brak listy kasacji wagonów technicznych.
Dopisałem: #452, #609, #641, #656, #770
Zastanawia mnie tylko dlaczego #609, #641, #656 i #770 są wpisane jako 105N :P
A po kasacji #452 w Będzinie są już tylko 3 wagony 105N - #448, #515 i #539 (zakładając, że #536 i #538 również zostały skreślone).

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#88 Post autor: Peter » 03 lut 2009, 14:57

luki pisze:Dopisałem: #452, #609, #641, #656, #770
#770 skasowany?
*SDIP (U.N.O.)

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5409
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#89 Post autor: luki » 03 lut 2009, 17:03

DW pisze:Zastanawia mnie tylko dlaczego #609, #641, #656 i #770 są wpisane jako 105N :P
Jak to mówi "siostra Basen": omyłeczka :-P
Peter pisze:#770 skasowany?
Fizycznie ? To nie wiem...
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#90 Post autor: DW » 03 lut 2009, 17:10

Peter pisze:
luki pisze:Dopisałem: #452, #609, #641, #656, #770
#770 skasowany?
No właśnie. Dziwie się, że TŚ w obecnej, bardzo marnej sytuacji taborowej kasuje sprawne wozy. Nie wiem jak #656, ale #452 i jeśli się nie mylę #770 też nie były w aż tak tragicznym stanie. #452 to rzeczywiście jeden z gorszych wozów bo 105N, ale #334 jest raczej w o wiele gorszym stanie, a jeździ nadal...

#317+321, #536 oraz #538 zapewne również zostały skasowane gdzieś na przełomie lata/jesieni jeśli nie wcześniej.

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#91 Post autor: Boguś » 08 lut 2009, 13:02

Peter pisze:Czyżby te dziwnie naklejone wąskie numerki "656" to było takie oznaczenie jako przeznaczenie do kasacji? :twisted: #318 też miał odwrócone brzuszki w ósemce ;-)
Idąc dalej tym tropem można dojść do wniosku, że zostanie skasowany #687 :mruga:

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#92 Post autor: Peter » 08 lut 2009, 13:48

Tych moich słów chyba nie można brać tak zupełnie na poważnie, chociaż #687 i #688 nie brylują swoim stanem technicznym. Może są ładnie pomalowane, ale to chyba wszystko. :P
*SDIP (U.N.O.)

Marcin
Posty: 1860
Rejestracja: 09 sie 2007, 00:59
Lokalizacja: Sosnowiec - Zagórze

#93 Post autor: Marcin » 08 lut 2009, 14:27

Peter pisze:Może są ładnie pomalowane, ale to chyba wszystko. :P
#687 nawet pomalowany nie jest :P.

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#94 Post autor: ff » 09 lut 2009, 08:51

Peter pisze:Tych moich słów chyba nie można brać tak zupełnie na poważnie, chociaż #687 i #688 nie brylują swoim stanem technicznym. Może są ładnie pomalowane, ale to chyba wszystko. :P
Kilka lat temu widziałem pod zajezdnią zmianę motorniczych w 688 albo 687 i opuszczający motorowy powiedział na odchodne zmiennikowi "To jest bardzo dobry wagon".

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości