Lista kasacji wagonów oraz ich przenumerowania

Dyskusje o wagonach skasowanych i przeznaczonych do kasacji.
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

Re: Kasacje.

#51 Post autor: Boguś » 19 lis 2007, 18:56

DW pisze:#576 jednak już nie powróci... :cry:
Po przebudowie #575 na solówkę i likwidacji w niej gniazd byłem w 100% przekonany, że #576 będzie skasowany. Będzin nie rozpiąłby na stałe, bez żadnego powodu swojego najlepszego składu.
Ostatnio zmieniony 20 lis 2007, 18:51 przez Boguś, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#52 Post autor: Peter » 19 lis 2007, 19:11

Dziękuję i witam beni. Uzupełniam listę w takim razie. :wink:
A KZK GOP i TŚ należą się gratulacje za pozbywanie się taboru i braku wagonów do obsługi linii. Oj ludzie będą marznąć na przystankach...
Ciekawe, że jakimś cudem nie skreślono jeszcze #620 i #764. :roll: Piszę to ironicznie oczywiście...
*SDIP (U.N.O.)

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#53 Post autor: Boguś » 19 lis 2007, 19:22

Peter pisze:Ciekawe, że jakimś cudem nie skreślono jeszcze #620 i #764. :roll:
bo #619 + #787 = #620. #764 być może zostanie spięty z #776.

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#54 Post autor: Peter » 19 lis 2007, 20:34

Podliczyłem ilostan taboru, biorąc pod uwagę otrzymane dane. :mruga:

Wagony w ruchu liniowym:

N: 2szt.
102Na: 7szt.
105N: 22szt.
105Na: 284szt.
105N-2K: 6szt.
105Nm-2K: 1szt.
111N: 4szt.
116Nd: 17szt.

Łącznie: 343szt.

Uwagi
1. Nie są wliczone do spisu #341, #342 i #789
2. Należy wziąć pod uwagę, że są również wagony zepsute czy w remontach w ZUR i poza GOP, które spis uwzględnia.


Jednym słowem sytuacja taborowa to istny dramat, wręcz katastrofa. :cry:
Przypomnę, że dla przykładu na początku lat 90-tych liczba wagonów wynosiła ponad 500 sztuk w tym ok. 100 stodwójek...
Ostatnio zmieniony 02 gru 2007, 23:49 przez Peter, łącznie zmieniany 1 raz.
*SDIP (U.N.O.)

beni
Posty: 27
Rejestracja: 19 lis 2007, 11:22

#55 Post autor: beni » 20 lis 2007, 09:21

Tylko zapomniałeś dodać że od początku roku 2008 ( 01 - 06 ) spodziewana jest dostawa używanych 105 z krakowa w ilości 44 sztuk .
Kraków podczas włączania do ruchu 24 wagonów ngt6/3 z czego 3 już są złożone (2027 2028 2029 ) i uruchomione .
Kraków wycofuje 105 z ruchu a one są w owiele lepszej kondycij niż Śląskie stąd pomysł by odkupić te wagony z krakowa ( opinia zarządu tramwajów w chorzowie pozytywnie wyraziła się o zakupie 105 z krakowa ) . Porozumienie podpisano o zakupie we wrześniu tego roku pierwsze stopiątki mają rafić na początku stycznia 2008 ( a nie wykluczone że już w grudniu ) .

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#56 Post autor: Peter » 20 lis 2007, 17:28

To dobrze, ale i tak nie rozwiązuje to problemu tramwajów w GOP. 15 wagonów już mamy powiedzmy z poprzedniej dostawy. Część z nich niestety to totalny złom nawet jak na nasze warunki.
Pamiętam chociażby lata 90-te i wiem jak funkcjonowało PKT. Wagonów do dyspozycji było o wiele więcej. Wiadomo jednak jak się w Polsce dba o państwowe firmy... W tym roku wreszcie zaświeciło się światełko w tunelu.
Na Śląsku i w Zagłębiu są potrzebne inwestycje w wysokości wielu wręcz mld złotych w najbliższych latach jeśli chodzi o tramwaje. Taka jest prawda.

Dzięki oczywiście za wszelkie tego typu informacje. :)
*SDIP (U.N.O.)

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#57 Post autor: Peter » 02 gru 2007, 23:34

Co do 105Na to jest ich o jedną sztukę więcej, bo nie policzyłem #756K. Stąd wagonów liniowych w tej chwili będzie 343.
*SDIP (U.N.O.)

DW
Posty: 8045
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#58 Post autor: DW » 07 mar 2008, 20:56

Z bazy taboru WPK zniknęło parę wozów, które zostały już skreślone ;) Są to (w nawiasie miesiąc kasacji):
- #119 (wrzesień 2007)
- #163 (czerwiec 2007)
- #166 (sierpień 2007)
- #168 (styczeń 2008)
- #376 (sierpień 2007)
- #597 (sierpień 2007)
- #619 (sierpień 2007)
- #696 (sierpień 2007)
- #763 (sierpień 2007)
- #787 (sierpień 2007)

Zaktualizowałem listę w pierwszym poście

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#59 Post autor: Boguś » 09 mar 2008, 20:57

DW pisze:Z bazy taboru WPK zniknęło parę wozów, które zostały już skreślone ;) Są to (w nawiasie miesiąc kasacji):
- #119 (wrzesień 2007)
- #163 (czerwiec 2007)
- #166 (sierpień 2007)
- #168 (styczeń 2008)
- #376 (sierpień 2007)
- #597 (sierpień 2007)
- #619 (sierpień 2007)
- #696 (sierpień 2007)
- #763 (sierpień 2007)
- #787 (sierpień 2007)

Zaktualizowałem listę w pierwszym poście
Nawet szybko skreślili #168, a #241 nadal na stanie.

memphis
Posty: 1124
Rejestracja: 01 mar 2008, 15:55
Lokalizacja: Josephsdorf-O/S

#60 Post autor: memphis » 09 mar 2008, 21:11

Boguś pisze:Nawet szybko skreślili #168, a #241 nadal na stanie.
A czemu 241 ma nie być na stanie? 168 się spalił, widać szybko poszło z ubezpieczycielem, więc został skreślony. 241, jak i pozostałe stodwójki, gnije pod płotem w zajezdni, ale poza tym nic mu nie dolega przecież ;)

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#61 Post autor: Boguś » 09 mar 2008, 21:15

memphis pisze:
Boguś pisze:Nawet szybko skreślili #168, a #241 nadal na stanie.
A czemu 241 ma nie być na stanie? 168 się spalił, widać szybko poszło z ubezpieczycielem, więc został skreślony. 241, jak i pozostałe stodwójki, gnije pod płotem w zajezdni, ale poza tym nic mu nie dolega przecież ;)
Sugerowałem się tylko tym, że był dłużej odstawiony niż #168. Poza tym #241 już ledwo zipiał.

memphis
Posty: 1124
Rejestracja: 01 mar 2008, 15:55
Lokalizacja: Josephsdorf-O/S

#62 Post autor: memphis » 09 mar 2008, 23:27

Boguś pisze:Sugerowałem się tylko tym, że był dłużej odstawiony niż #168. Poza tym #241 już ledwo zipiał.
One wszystkie ledwo zipią ;) W każdym razie raczej nie będą skreślane żadne stodwójki w tej chwili, raczej dopiero po skończeniu się im okresu rejestracji (czerwiec i wrzesień).

Natomiast właśnie z uwagi na te terminy i fakt, że właściwie z dnia na dzień mogą przestać jeździć (jakaś poważniejsza awaria, czy kolizja) to być może już w maju odbędzie się impreza dla miłośników, rajd stodwójką po GOPie (165, chyba, że się rozpadnie, wtedy 205).

Awatar użytkownika
shinkadamo
Posty: 112
Rejestracja: 22 sie 2007, 22:20
Lokalizacja: Ruda Śląska

#63 Post autor: shinkadamo » 10 mar 2008, 14:09

memphis pisze:to być może już w maju odbędzie się impreza dla miłośników, rajd stodwójką po GOPie (165, chyba, że się rozpadnie, wtedy 205).
Właśnie zastanawiałem się, czy będzie jakaś impreza pożegnalna tych wagonów ;)
Kaj tyn Ikarus na uoziym dwa?
A kaj ta Zibena z Bipom do Zwardůnia?

R_G
Posty: 2710
Rejestracja: 16 lut 2008, 14:00
Lokalizacja: Sosnowiec

#64 Post autor: R_G » 10 mar 2008, 17:54

Byłoby świetnie gdyby coś takiego było zrobione, a czy to są jakieś pewne informacje?

DOPISANE (odnosi się do poniższego postu)
Jednak #7 jak i #8 to nie to samo co #205 czy #165.
To pytam się czy ten ktoś oficjalnie planuje.
Ostatnio zmieniony 10 mar 2008, 19:04 przez R_G, łącznie zmieniany 2 razy.
:!: Pozdrawiam R1 :santa: :!:

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5405
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#65 Post autor: luki » 10 mar 2008, 18:59

Jeśli stodówjki przetrwają do daty zaplanowanej na ten "rajd" to pewnie tak.
Jakby co to są jeszcze #7 i #8 ;)
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

memphis
Posty: 1124
Rejestracja: 01 mar 2008, 15:55
Lokalizacja: Josephsdorf-O/S

#66 Post autor: memphis » 10 mar 2008, 19:57

Mika0005 pisze:Byłoby świetnie gdyby coś takiego było zrobione, a czy to są jakieś pewne informacje?

DOPISANE (odnosi się do poniższego postu)
Jednak #7 jak i #8 to nie to samo co #205 czy #165.
To pytam się czy ten ktoś oficjalnie planuje.
Tak, to sa pewne informacje. 8 to nie 102Na, jak można zauważyć. Oczywiście, że w ostateczności jest jeszcze 7, ale on się średnio nadaje na imprezę pożegnalną.

Awatar użytkownika
shinkadamo
Posty: 112
Rejestracja: 22 sie 2007, 22:20
Lokalizacja: Ruda Śląska

#67 Post autor: shinkadamo » 11 mar 2008, 17:22

memphis pisze:
Mika0005 pisze:Byłoby świetnie gdyby coś takiego było zrobione, a czy to są jakieś pewne informacje?

DOPISANE (odnosi się do poniższego postu)
Jednak #7 jak i #8 to nie to samo co #205 czy #165.
To pytam się czy ten ktoś oficjalnie planuje.
Tak, to sa pewne informacje. 8 to nie 102Na, jak można zauważyć. Oczywiście, że w ostateczności jest jeszcze 7, ale on się średnio nadaje na imprezę pożegnalną.
Czekamy z niecierpliwością :-) EOT
Kaj tyn Ikarus na uoziym dwa?
A kaj ta Zibena z Bipom do Zwardůnia?

37
Posty: 309
Rejestracja: 06 sty 2007, 20:50

#68 Post autor: 37 » 14 mar 2008, 21:57

I tak dlugo u nas pojeździły... mimo wszystko szkoda, że odchodzą :-(
Nie rozumiem własciwie czemu stojące pod płotem na tyłach zajezdni stodwójki nie zostały skreślone?

No i nie zobaczę już stodwójki na moim przystanku... bo póki co podjeżdza na niego minibusik :/

Jak piszesz kilka rzeczy zaraz po sobie w tym samym temacie to możesz to dopisać do poprzedniego postu poprzez opcję "Edytuj"/DW
Ostatnio zmieniony 14 mar 2008, 22:16 przez 37, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#69 Post autor: Peter » 30 mar 2008, 15:03

Uzupełniłem listę o wagony przewidziane do kasacji, żeby nie szukać potem po forum. :mruga:
#576 jest jeszcze na stanie ?
*SDIP (U.N.O.)

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#70 Post autor: ff » 30 mar 2008, 19:08

Ja bym unikał wypisywania "przewidzianych do kasacji". Memphis już pisał, że to nie oznacza nawet, że w tym roku. A w 2001 roku np. 338 był przewidziany do kasacji. I co? Jeździł jeszcze kilka lat w takim stanie bez większej ingerencji :P Dopiero wypadek spowodował, że się nim zajęli, ale w zupełnie innym kierunku ;)

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#71 Post autor: Peter » 30 mar 2008, 19:15

OK. Zgodnie z Twoim życzeniem.
Wkleję sobie jednak to tak dla siebie. ;)

Przewidziane do kasacji:
102Na: #169, #228, #231, #241, #247
105N: #536, #538
105Na: #318, #325, #576, #580, #592, #764


Ten temat to jest w końcu taki zlewik kasacyjny. :-)
*SDIP (U.N.O.)

DW
Posty: 8045
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#72 Post autor: DW » 30 mar 2008, 20:20

Peter pisze:Przewidziane do kasacji:
102Na: #169, #228, #231, #241, #247
105N: #536, #538
105Na: #318, #325, #576, #580, #592, #764
Według danych w portalu WPK to #169 ma być prawdop. pozostawiony na historyczny.
Natomiast #576 będzie chyba jednak naprawiany, bo wycięto mu uszkodzony przód, a nie usunięto innych części, które mogły by im się przydać jako zamienne do innych wagonów (np. pantograf i szyby). Choć sam już nie wiem co z nim będzie, bo cały czas słychać inne wersje o tym, co ma z nim być...

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#73 Post autor: ff » 30 mar 2008, 20:34

DW pisze:Choć sam już nie wiem co z nim będzie, bo cały czas słychać inne wersje o tym, co ma z nim być...
Zależy kto to mówi. Na zajezdniach z reguły słyszę nieprawdy lub coś się później nie sprawdza. Nauczyłem się te informacje nie traktować poważnie, co chyba już zauważyliście :) Decyzje takie zapadają zza biurka i nie są zapewne znane niższemu szczeblowi na wiele miesięcy przed.

memphis
Posty: 1124
Rejestracja: 01 mar 2008, 15:55
Lokalizacja: Josephsdorf-O/S

#74 Post autor: memphis » 30 mar 2008, 20:35

DW pisze:
Peter pisze:Przewidziane do kasacji:
102Na: #169, #228, #231, #241, #247
105N: #536, #538
105Na: #318, #325, #576, #580, #592, #764
Według danych w portalu WPK to #169 ma być prawdop. pozostawiony na historyczny.
Chcielibyśmy (tzn. KMTM), żeby, oprócz 205, zostawić i 165 i 169 na historyczne, a w przyszłości złożyć z nich jeden. Natomiast na piaskarkę (na którą TŚSA chcą przekwalifikować 165) można przecież przerobić 7-kę.

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#75 Post autor: Peter » 31 mar 2008, 19:14

memphis pisze:Chcielibyśmy (tzn. KMTM), żeby, oprócz 205, zostawić i 165 i 169 na historyczne, a w przyszłości złożyć z nich jeden. Natomiast na piaskarkę (na którą TŚSA chcą przekwalifikować 165) można przecież przerobić 7-kę.
Tak nawiasem mówiąc, właśnie fajnie by było gdyby istniała możliwość zrobienia nie tylko składu 102N+102Na (i odwrotnie), ale również 2x102Na.
Sam bym się czymś takim przejechał, bo ostatnio miałem taką możliwość kilkanaście lat temu. :(
Póki co to sam ex. #150 się niestety rozpada a z przodu odpadł mu ostatnio duży płat farby... :/
DW pisze:Natomiast #576 będzie chyba jednak naprawiany, bo wycięto mu uszkodzony przód, a nie usunięto innych części, które mogły by im się przydać jako zamienne do innych wagonów (np. pantograf i szyby). Choć sam już nie wiem co z nim będzie, bo cały czas słychać inne wersje o tym, co ma z nim być...
Widziałem na TWB, że #448 "latał" wspólnie z #576 ( :arrow: foto ). Poczekamy - zobaczymy. :mruga:
*SDIP (U.N.O.)

memphis
Posty: 1124
Rejestracja: 01 mar 2008, 15:55
Lokalizacja: Josephsdorf-O/S

#76 Post autor: memphis » 31 mar 2008, 19:21

Peter pisze:Tak nawiasem mówiąc, właśnie fajnie by było gdyby istniała możliwość zrobienia nie tylko składu 102N+102Na (i odwrotnie), ale również 2x102Na.
Takiej możliwości na pewno nie będzie, bo nawet zakładając wyremontowanie wszystkich wagonów to tylko 150 i 165/9 będą mieć gniazda, 205 nie.
Póki co to sam ex. #150 się niestety rozpada a z przodu odpadł mu ostatnio duży płat farby... :/
On się od lat rozpada ;)

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#77 Post autor: Peter » 29 sie 2008, 08:27

Wyrzuciłem z listy #375 bo wg 105Na jest w pełni sprawny. Lepiej nie dopisywać jak nie ma 100% pewności. ;)
*SDIP (U.N.O.)

37
Posty: 309
Rejestracja: 06 sty 2007, 20:50

#78 Post autor: 37 » 29 sie 2008, 09:39

Poprawka do roku 2008 odnośnie wagonu #169 :)

Awatar użytkownika
Wiroos
Posty: 114
Rejestracja: 14 cze 2008, 10:02
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

#79 Post autor: Wiroos » 30 sie 2008, 21:49

Można by dopisać #318, którego nie ma już na stanie od jakiegoś czasu. Wagon jednak fizycznie jeszcze istnieje.

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#80 Post autor: Peter » 30 sie 2008, 23:30

Może jak zechcą zrobić #282, to #318 jeszcze się na L załapie. Takie plany ponoć mieli co do #318 ;-)
Powraca też kwestia #375. Nie wiem w sumie co z tym zrobić...
*SDIP (U.N.O.)

Karol
Posty: 304
Rejestracja: 29 lis 2006, 00:03

#81 Post autor: Karol » 31 sie 2008, 01:39

Peter pisze:Może jak zechcą zrobić #282, to #318 jeszcze się na L załapie. Takie plany ponoć mieli co do #318 ;-)
Powraca też kwestia #375. Nie wiem w sumie co z tym zrobić...

A ja słyszałem, że pudło 318 było zakontraktowane dla Policji/Straży Pożarnej jako "manekin" :mryellow: do ćwiczeń.

Awatar użytkownika
Wiroos
Posty: 114
Rejestracja: 14 cze 2008, 10:02
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

#82 Post autor: Wiroos » 31 sie 2008, 10:06

Karol pisze:A ja słyszałem, że pudło 318 było zakontraktowane dla Policji/Straży Pożarnej jako "manekin" :mryellow: do ćwiczeń.
Miało być, ale chyba nic z tego nie będzie...

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#83 Post autor: Peter » 31 sie 2008, 10:08

A może na historyczny, w końcu to nr fabr. 10. :-) Oczywiście żartuję. ;)
*SDIP (U.N.O.)

116Nd#808
Posty: 205
Rejestracja: 31 mar 2008, 11:03
Lokalizacja: Bytom

#84 Post autor: 116Nd#808 » 28 paź 2008, 20:44

Mam pytanie. Dlaczego wagonu #230 nie ma na tej liście? Został on skasowany w 2007r. ;)

DW
Posty: 8045
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#85 Post autor: DW » 28 paź 2008, 21:08

116Nd#808 pisze:Mam pytanie. Dlaczego wagonu #230 nie ma na tej liście? Został on skasowany w 2007r. ;)
Słuszna uwaga. Musiał się nam gdzieś zapodziać. Dopisałem do listy.
Dzięki :)

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#86 Post autor: Boguś » 29 paź 2008, 19:08

Dopisuję również 205.

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#87 Post autor: Peter » 29 paź 2008, 20:10

#205 przecież chyba nie skasowali ? Póki co to on nie ma rejestracji.
*SDIP (U.N.O.)

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#88 Post autor: Boguś » 29 paź 2008, 20:12

Peter pisze:#205 przecież chyba nie skasowali ?
#205 nadal istnieje z przeznaczeniem jako zabytkowy. Ze stanu zdjęto go 22 września.

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#89 Post autor: Peter » 29 paź 2008, 20:15

OK. Dodałem tylko komentarz, bo wagon nadal istnieje.
*SDIP (U.N.O.)

DW
Posty: 8045
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#90 Post autor: DW » 29 paź 2008, 20:19

Przeznaczony na zabytkowy jest też #169.

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#91 Post autor: Peter » 29 paź 2008, 20:55

Tak sobie patrzę na te kasacje i jest jakaś szansa, że przynajmniej bilans zakupionych stopiątek do skasowanych będzie dodatni w tym roku. No cóż jeszcze dwa długie miesiące. :eye:
*SDIP (U.N.O.)

DW
Posty: 8045
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#92 Post autor: DW » 14 lut 2009, 21:45

[quote="W temacie "Listy w pierwszych postach tematów" memphis"]Wyjaśniło się w kwestii ilostanu wagonów w Będzinie - 536 i 538 jednak zostały już skasowane (z dniem 1 września 2008 r.)...[/quote]
Zatem dopisałem je do listy. W tym [2008] roku w Będzinie skreślono połowę wagonów typu 105N, bo 3 z 6. Obecnie pozostały już tylko #448, #515 i #539, z czego dwa ostatnie posiadają przetwornice statyczne, więc można wnioskować, że są w nieco lepszym stanie i zostaną może skasowane nieco później.

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#93 Post autor: Peter » 20 wrz 2009, 10:46

Do skreślonego 20 stycznia #582 dopisane zostały wagony: #317 (zdjęty ze stanu 01.06.2009), #588+589 (zdjęte ze stanu 15.06.2009) i #769 (zdjęty ze stanu 01.07.2009).
Daty skreślenia wziąłem z bazy taboru wpk.katowice.
*SDIP (U.N.O.)

puschel
Posty: 386
Rejestracja: 26 sty 2009, 01:02
Lokalizacja: Zabrze - Mikulczyce

#94 Post autor: puschel » 02 lut 2010, 13:40

589 ma przejść remont w ZUR-ze, to należy go skreślać z listy, czy nie?
Puschel

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5405
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#95 Post autor: luki » 02 lut 2010, 14:17

puschel pisze:589 ma przejść remont w ZUR-ze, to należy go skreślać z listy, czy nie?
#588+589 został skasowany, więc tego się trzymamy. A to co po #589 zostało i tak już w ZURze nie ma ;)
Ty samym z "ZURkowej" listy usuwam #589.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#96 Post autor: Peter » 18 wrz 2011, 14:28

Do tegorocznych kasacji można już dopisać 105N #515, który poszedł wczoraj z dymem.
*SDIP (U.N.O.)

DW
Posty: 8045
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#97 Post autor: DW » 18 wrz 2011, 15:34

Peter pisze:Do tegorocznych kasacji można już dopisać 105N #515, który poszedł wczoraj z dymem.
Ale całkiem możliwe, że wciąż jest jeszcze na stanie.
Chyba, że ma ktoś pewne info z TŚ, że został już skreślony?

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#98 Post autor: KZKGaPowicz » 19 sie 2012, 15:15

Można dopisać #662.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

Awatar użytkownika
Iwo
Posty: 409
Rejestracja: 03 gru 2010, 21:14
Lokalizacja: Będzin

#99 Post autor: Iwo » 18 wrz 2012, 21:15

Na torach z pasażerami nie zobaczymy już wagonów 105Na:

#498
#501

Prawdopodobnie w niedziele 23 września br odbędą swój ostatni przejazd z Będzina do ZUR Chorzów Batory.
Publikuję tylko informacje nie stanowiące tajemnicy przedsiębiorstwa.(Dz.U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 ze zm. ) Wypowiedzi prezentowane na tym forum są moimi prywatnymi opiniami i nie są oficjalnym stanowiskiem spółki Tramwaje Śląskie S.A.

DW
Posty: 8045
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#100 Post autor: DW » 19 wrz 2012, 20:21

Iwo pisze:Na torach z pasażerami nie zobaczymy już wagonów 105Na:
#498
#501

Prawdopodobnie w niedziele 23 września br odbędą swój ostatni przejazd z Będzina do ZUR Chorzów Batory.
Niezłe hebelki z nich były (a w #498 wiecznie śmierdziało menelami nawet jak ich nie było :-P), ale mimo wszystko szkoda ich :( W końcu ile to razy jeździło się nimi do szkoły jak non-stop kursowały na 21 i 26 ;)
Do #498 miałem szczególny sentyment, bo to on najczęściej mi się trafiał jak zacząłem jeździć tramwajkami do gimnazjum ;)

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość