: 19 wrz 2012, 23:39
A #501 swego czasu miał wiecznie nocki na linii 26.
Liczę na fotki ;p
Liczę na fotki ;p
Dyskusje o tramwajach na Śląsku i w Zagłębiu
http://www.forum.tramwaje.slask.pl/
#501 również. Mają je ponoć przewieźć na Batory w niedzielę, ale czy tak będzie się okaże.Slim pisze:#498 ściągany przez #440 trafił dziś do Zawodzia skąd pewnie zostanie wywieziony na złom.
Te wszystkie złomy z lat 70-tych raczej pójdą do kasacji. Na stanie zostaną stopiątki po modernizacji, RK i RB.Peter pisze:Wiekowy #440+446 to też już w zasadzie się nadaje na pewno od dawna do ponownego RK, do którego przypuszczam w tym przypadku może nie dojść. Ostatnie RK z przebudową na 105Na w 1991 roku.
Nie mamy informacji o skreśleniu ich ze stanu (choć pewnie już do tego doszło). Wiemy jedynie, że były przeznaczone do kasacji, a co się z nimi dzieje nie wiemyszymon nolewajk pisze:A #361, #362, #526 i #601?
Uzupełniłem brakujące dane.DW pisze:Nie mamy informacji o skreśleniu ich ze stanu (choć pewnie już do tego doszło). Wiemy jedynie, że były przeznaczone do kasacji, a co się z nimi dzieje nie wiemyszymon nolewajk pisze:A #361, #362, #526 i #601?
On ma przejść remont uzupełniający. Otrzyma m. in. pulpit ZURka i wyświetlacze.Rafał z Helenki pisze:Mam pytanie, bo kiedykolwiek przeglądam wątek tego forum o kasacjach wagonów, to słyszę o ciągle odstawionym #718. Kiedy ten wagon wg zapisów w DPD, ostatni raz wyjechał na linię? Mnie się coś pęta po myślach rok 2008, ale chciałbym mieć potwierdzenie tego stanu rzeczy.
Jak widziałem na dniu otwartym w ZUR to stał sobie wraz z innymi remontowanymi wagonami, po prostu sobie tam stał, czy coś zaczęło się w tym kierunku dziać?Peter pisze:#313 => na historyczny
Stał na wystawie. Raczej nieprędko trafi do remontu.trajtek pisze:Jak widziałem na dniu otwartym w ZUR to stał sobie wraz z innymi remontowanymi wagonami, po prostu sobie tam stał, czy coś zaczęło się w tym kierunku dziać?Peter pisze:#313 => na historyczny
Nie wydaje mi się, żeby któryś z tych wagonów został odremontowany. Jedyną jeżdżącą stodwójką jest ex. #165. Jestem ciekaw, czy są poczynione jakieś kroki, aby poszła na zabytek.Peter pisze:102Na: #169 => na wagon zabytkowy, #205 => na wagon zabytkowy
To było lata temu wpisywane.Penny pisze:Nie wydaje mi się, żeby któryś z tych wagonów został odremontowany. Jedyną jeżdżącą stodwójką jest ex. #165. Jestem ciekaw, czy są poczynione jakieś kroki, aby poszła na zabytek.Peter pisze:102Na: #169 => na wagon zabytkowy, #205 => na wagon zabytkowy
Wiem o tym. I dlatego się zastanawiam, czy skoro tak zmieniły się plany, to czy chociaż z wagonem #137R coś poczynią w kierunku zabytku.Peter pisze:To było lata temu wpisywane.Penny pisze:Nie wydaje mi się, żeby któryś z tych wagonów został odremontowany. Jedyną jeżdżącą stodwójką jest ex. #165. Jestem ciekaw, czy są poczynione jakieś kroki, aby poszła na zabytek.Peter pisze:102Na: #169 => na wagon zabytkowy, #205 => na wagon zabytkowy
Ma się dobrze. Jeździ.Kuba124R pisze:Co się stało ze składem 105Na 264+265?
Wczoraj był nawet na poc 2008Trampesar6 pisze:Ma się dobrze. Jeździ.Kuba124R pisze:Co się stało ze składem 105Na 264+265?
Tak, został już zdjęcty ze stanu.Peter pisze:Wie ktoś może jaki jest status #583? Zdjęto go już ze stanu?
Znasz może datę, bo chciałbym go dopisać do listy?tramwajarze z19 pisze:Tak, został już zdjęcty ze stanu.Peter pisze:Wie ktoś może jaki jest status #583? Zdjęto go już ze stanu?
Oj, tego to nie wiem. Musiała by jakaś inna osoba wypowiedzieć co ma wtyki w R2.Peter pisze:Znasz może datę, bo chciałbym go dopisać do listy?tramwajarze z19 pisze:Tak, został już zdjęcty ze stanu.Peter pisze:Wie ktoś może jaki jest status #583? Zdjęto go już ze stanu?
Stoi tam również porozbierany i nieźle przerdzewiały #33R..pycio1400 pisze:#583 stoi rozszabrowany na starej hali...
Pocięto ją w 2015 roku.Peter pisze:Przyszłości tych prezentowanych stodwójek nie widzę zbyt różowo. Dobrze, że chociaż robocza #137R jest na chodzie.
Początkowo również wagon #205 miał być wyremontowany, ale skończyło się kasacją. Ta stodwójka pamiętam była w dobrym stanie wizualnym i po RK w 1998 roku Foto
583 idzie do kasacji, ponieważ R2 bardzo lubi robić z wagonów banany przewożąc baniak z wodą...pycio1400 pisze:#583 stoi rozszabrowany na starej hali...
Skasowanie #583 to zasługa jego udziału w szkoleniu ratowników w Siemianowicach, prawda?PatrykBe pisze:583 idzie do kasacji, ponieważ R2 bardzo lubi robić z wagonów banany przewożąc baniak z wodą...pycio1400 pisze:#583 stoi rozszabrowany na starej hali...
Raczej został wykorzystany do szkolenia ze względu na planowaną kasacje.Damien pisze:Skasowanie #583 to zasługa jego udziału w szkoleniu ratowników w Siemianowicach, prawda?
Tak. To jest #649+650. Badania miał do 21 września i od tamtej pory jest odstawiony do kasacji.IgorMike pisze:Jeśli znowu nie zostały mu przedłużone badania, to pod koniec 2018 roku karierę zakończył #649. W co wątpię, bo na tyłach zajezdni stoi jakiś marnie wyglądający skład, obstawiam #649+650
Bodajże w środę pocięli na R3 wozy które były odstawione: 773, 490 i 612.Lagu pisze:Dziś ok godz 11 na Zajezdni Zawodzie przeprowadzono kasacje skladu #583+584
Wczoraj pudła stały w całości na tyłach.tramwajarze z19 pisze:Bodajże w środę pocięli na R3 wozy które były odstawione: 773, 490 i 612.Lagu pisze:Dziś ok godz 11 na Zajezdni Zawodzie przeprowadzono kasacje skladu #583+584
To ciekawe co robili z ciężarówkami na tyłach koło tych wozów :>IgorMike pisze:Wczoraj pudła stały w całości na tyłach.tramwajarze z19 pisze:Bodajże w środę pocięli na R3 wozy które były odstawione: 773, 490 i 612.Lagu pisze:Dziś ok godz 11 na Zajezdni Zawodzie przeprowadzono kasacje skladu #583+584
Przeprowadzono kasację? Na tej liście porządkuje się wg. daty skreślenia ze stanu. Trzeba by się dowiedzieć, kiedy one dokładnie zostały skreślone ze stanu.