Kasacje w 2016 roku
Kasacje w 2016 roku
Wagony które są przeznaczone do kasacji:
- #250+251
- +344
Post zmienił właściciela z użytkownika Boguś na użytkownika Pimpek , który zajmie się utrzymaniem i aktualizowaniem listy.
- #250+251
- +344
Post zmienił właściciela z użytkownika Boguś na użytkownika Pimpek , który zajmie się utrzymaniem i aktualizowaniem listy.
- tramwajarze z19
- Posty: 2322
- Rejestracja: 27 mar 2012, 13:35
- Lokalizacja: Bytom - Karb
- Kontakt:
- grillmaster
- Posty: 1204
- Rejestracja: 29 cze 2008, 17:58
- Lokalizacja: Katowice
- tramwajarze z19
- Posty: 2322
- Rejestracja: 27 mar 2012, 13:35
- Lokalizacja: Bytom - Karb
- Kontakt:
- grillmaster
- Posty: 1204
- Rejestracja: 29 cze 2008, 17:58
- Lokalizacja: Katowice
TŚ traktuje #746 i #745 jako wagony pojedyńcze. Tak to wynika w przypadku ostatniego zamówienia na pantografy OTK-2. Zgodnie z zaleceniem kierownictwa wszystkie stopiątki przystosowanie do samodzielnej jazdy mają być wyposażone w pantografy połówkowe. Na tej liście są między innymi #746, #745 czy #370 i #371.
Do kasacji na pewno jest przeznaczony #250+251. W przypadku tych pozostałych czterech wagonów wybór jest rzeczywiście ograniczony:
- #746 i #745 to są dość młode wagony w całkiem niezłym stanie,
- #370 i #371 mają pudła z początku lat 90-tych, ale w papierach jest 1975 rok (identyczna sytuacja była w przypadku skasowanych #408 czy #328. W przypadku tego drugiego była zamiana z #688).
Są jeszcze dwa:
- #598 - nowe pudło z początku lat 90-tych, ale w papierach rocznik pierwotny.
- #340 (oryginalny #695), który może mieć w papierach rok 1975.
Do kasacji na pewno jest przeznaczony #250+251. W przypadku tych pozostałych czterech wagonów wybór jest rzeczywiście ograniczony:
- #746 i #745 to są dość młode wagony w całkiem niezłym stanie,
- #370 i #371 mają pudła z początku lat 90-tych, ale w papierach jest 1975 rok (identyczna sytuacja była w przypadku skasowanych #408 czy #328. W przypadku tego drugiego była zamiana z #688).
Są jeszcze dwa:
- #598 - nowe pudło z początku lat 90-tych, ale w papierach rocznik pierwotny.
- #340 (oryginalny #695), który może mieć w papierach rok 1975.
A no nie, oficjalnie jest to skład i jako taki funkcjonuje w papierach co się tyczy #370+371 doczepa nie może jeżdzić solo bo niema AC ŚKUP oraz kasy fiskalnej.grillmaster pisze:Haha, naprawdę? A nie solówki z możliwością spięcia w skład?polaraxa pisze:#746 i # 745 to skład tyle że z możliwością jazdy solo tak jak parę innych takich wagonów w R-2.
Ostatnio zmieniony 15 mar 2016, 07:09 przez polaraxa, łącznie zmieniany 1 raz.
- grillmaster
- Posty: 1204
- Rejestracja: 29 cze 2008, 17:58
- Lokalizacja: Katowice
Jakie papiery masz na myśli?polaraxa pisze:A no nie, oficjalnie jest to skład i jako taki funkcjonuje w papierachgrillmaster pisze:Haha, naprawdę? A nie solówki z możliwością spięcia w skład?polaraxa pisze:#746 i # 745 to skład tyle że z możliwością jazdy solo tak jak parę innych takich wagonów w R-2.
Dokumentacje Sekcji Technicznej w dyrekcji. Na wyposażenie #745 w AC ŚKUP się zgodzili a na #371 nie. Możliwe jednak że wystąpią z wnioskiem do właściciela urządzeń czyli KZK GOP i z któregoś wagonu kasacyjnego ten wagon zostanie doposażony. Wbrew pozorom bez ich zgody sam rejon nie wiele może w tej i innych kwestiach.
Jakie "dokumentacje"? Napisz konkretną nazwę dokumentu.polaraxa pisze:Dokumentacje Sekcji Technicznej w dyrekcji. Na wyposażenie #745 w AC ŚKUP się zgodzili a na #371 nie. Możliwe jednak że wystąpią z wnioskiem do właściciela urządzeń czyli KZK GOP i z któregoś wagonu kasacyjnego ten wagon zostanie doposażony. Wbrew pozorom bez ich zgody sam rejon nie wiele może w tej i innych kwestiach.
KZKGOP 1779
#379+415 jest w okropnym stanie więc kasacja by mnie nie zaskoczyła. Jadę nim raz na tydzień i z tygodniem na tydzień jest tylko gorzej. W wagonie najbardziej przeszkadza to że cały się rozlatuje, np. krzesła się całe chwieją, drzwi strasznie hałasują. Jest to moim zdaniem jeden z wagonów w najgorszym stanie.
PS Wymienione tutaj wagony są z Gliwic, Bytomia i Katowic. Czyżby z Będzina nic nie kasowania?
PS Wymienione tutaj wagony są z Gliwic, Bytomia i Katowic. Czyżby z Będzina nic nie kasowania?
Ostatnio zmieniony 13 maja 2016, 08:45 przez patryk644, łącznie zmieniany 1 raz.
- mi4chal744
- Posty: 8407
- Rejestracja: 16 cze 2014, 22:31
- Lokalizacja: Zabrze / Warszawa
#379+415 nie jest aż taki zły, jak krzesła się ruszają to nie oznacza że to może być kasacja, krzesło się poprawi i śluz. Wg. mnie #649+650 też nie jest zły, ale to TŚ decyduje co daje na kasację .patryk644 pisze:#379+415 jest w okropnym stanie więc kasacja by mnie nie zaskoczyła. Jadę nim raz na tydzień i z tygodniem na tydzień jest tylko gorzej. W wagonie najbardziej przeszkadza to że cały się rozlatuje, np. krzesła się całe chwieje, drzwi strasznie chałasują. Jest to moim zdaniem jeden z wagonów w najgorszym stanie.
PS Wymienione tutaj wagony są z Gliwic, Bytomia i Katowic. Czyżby z Będzina nic nie kasowania?
Praktycznie z każdej zajezdni dawają wagony na kasację.
Linia 5: Zaborze Pętla -Zaborze Skargi - Zabrze Prof. Religi- Biskupice Zamkowa- Bobrek Ratusz - Bytom Pl. Sikorskiego
Dziś służba na:
703
Dziś służba na:
703
A to jakie wagony są w złym stanie?mi4chal254 pisze:#379+415 nie jest aż taki zły, jak krzesła się ruszają to nie oznacza że to może być kasacja, krzesło się poprawi i śluz. Wg. mnie #649+650 też nie jest zły, ale to TŚ decyduje co daje na kasację .patryk644 pisze:#379+415 jest w okropnym stanie więc kasacja by mnie nie zaskoczyła. Jadę nim raz na tydzień i z tygodniem na tydzień jest tylko gorzej. W wagonie najbardziej przeszkadza to że cały się rozlatuje, np. krzesła się całe chwieje, drzwi strasznie chałasują. Jest to moim zdaniem jeden z wagonów w najgorszym stanie.
PS Wymienione tutaj wagony są z Gliwic, Bytomia i Katowic. Czyżby z Będzina nic nie kasowania?
Praktycznie z każdej zajezdni dawają wagony na kasację.
- tramwajarze z19
- Posty: 2322
- Rejestracja: 27 mar 2012, 13:35
- Lokalizacja: Bytom - Karb
- Kontakt:
Te oba składy są naprawdę w stanie kiepskim, komfort jazdy i jak stan ich techniczny moim zdaniem są niezbyt pozytywne. Jak dla mnie będzie słuszna decyzja ich kasacji.patryk644 pisze:A to jakie wagony są w złym stanie?mi4chal254 pisze:#379+415 nie jest aż taki zły, jak krzesła się ruszają to nie oznacza że to może być kasacja, krzesło się poprawi i śluz. Wg. mnie #649+650 też nie jest zły, ale to TŚ decyduje co daje na kasację .patryk644 pisze:#379+415 jest w okropnym stanie więc kasacja by mnie nie zaskoczyła. Jadę nim raz na tydzień i z tygodniem na tydzień jest tylko gorzej. W wagonie najbardziej przeszkadza to że cały się rozlatuje, np. krzesła się całe chwieje, drzwi strasznie chałasują. Jest to moim zdaniem jeden z wagonów w najgorszym stanie.
PS Wymienione tutaj wagony są z Gliwic, Bytomia i Katowic. Czyżby z Będzina nic nie kasowania?
Praktycznie z każdej zajezdni dawają wagony na kasację.
Linia 179:TARNOWSKIE GÓRY DWORZEC - Lasowice - Nowe Chechło - Świerklaniec - Niezdara - Tąpkowice- Podtąpkowice - Ożarowice - Zendek - Zadzień - Mierzęcice - SIEDLISKA
179/3 #5504
179/3 #5504
Ja widzę że ty jeśli widzisz że skład ma drobną usterkę to sądzisz że pójdzie do kasacji i cię to nie zdziwi...patryk644 pisze:#379+415 jest w okropnym stanie więc kasacja by mnie nie zaskoczyła. Jadę nim raz na tydzień i z tygodniem na tydzień jest tylko gorzej. W wagonie najbardziej przeszkadza to że cały się rozlatuje, np. krzesła się całe chwieją, drzwi strasznie hałasują. Jest to moim zdaniem jeden z wagonów w najgorszym stanie.
PS Wymienione tutaj wagony są z Gliwic, Bytomia i Katowic. Czyżby z Będzina nic nie kasowania?
Jak na razie ze składów które wypisaliście w najgorszym stanie jest #649+650.
A za pasażera trudno zobaczyć czy wagon ma zły stan :>
Raz jak jechałem #639 na 5 to drzwi strasznie skrzypiały podczas jazdy. Wagon z moich obserwacji jest w złym jest stanie, ale jego stan można ocenić raczej z perspektywy kanału.trajtek pisze:Nie wiem teraz który z wagonów, ale podróż albo #639 albo #677 (któryś z nich) to tragedia, wszystko skrzypialo, trzaskalo dość solidnie, to skrzypienie było irytujące.
*SDIP (U.N.O.)
Jak będzie wiadomo to będziemy o tym pisać na forum. Nie ma potrzeby by pytać o to co chwilępatryk644 pisze:Wcześniej było mówione że Zawodzie ma wytypować do kasacji skład i cztery solówki. Skład #250+251 został już zdjęty ze stanu. A wiadomo kiedy przyjdzie czas na solówki i czy są już jakiś pewne wagony do kasacji?
Co do #487 to on już wyglądał tragicznie z tyłu złamany cud że to sie jeszcze kulało. Zdjęcie z września 2015, gdzie doskonale widać jego stan przy tylnych drzwiach.DW pisze:Owszem. Powyższe wagony zostały zdjęte ze stanu.patryk644 pisze:Patrząc na listę wagonów odstawionych wnioskuję że #250+251 i #487 już nigdy nie wyjadą na linię .
Wygląda strasznie a jednak był mi tak bliski i tak bardzo go lubiałem .hanys76 pisze:Co do #487 to on już wyglądał tragicznie z tyłu złamany cud że to sie jeszcze kulało. Zdjęcie z września 2015, gdzie doskonale widać jego stan przy tylnych drzwiach.DW pisze:Owszem. Powyższe wagony zostały zdjęte ze stanu.patryk644 pisze:Patrząc na listę wagonów odstawionych wnioskuję że #250+251 i #487 już nigdy nie wyjadą na linię .
- tramwajarze z19
- Posty: 2322
- Rejestracja: 27 mar 2012, 13:35
- Lokalizacja: Bytom - Karb
- Kontakt:
A on miał take niebiskie siedzenia, nie było to przypadkiem ze skasowanego składu krakusów #252+253?patryk644 pisze:Wygląda strasznie a jednak był mi tak bliski i tak bardzo go lubiałem .hanys76 pisze:Co do #487 to on już wyglądał tragicznie z tyłu złamany cud że to sie jeszcze kulało. Zdjęcie z września 2015, gdzie doskonale widać jego stan przy tylnych drzwiach.DW pisze:Owszem. Powyższe wagony zostały zdjęte ze stanu.patryk644 pisze:Patrząc na listę wagonów odstawionych wnioskuję że #250+251 i #487 już nigdy nie wyjadą na linię .
Linia 179:TARNOWSKIE GÓRY DWORZEC - Lasowice - Nowe Chechło - Świerklaniec - Niezdara - Tąpkowice- Podtąpkowice - Ożarowice - Zendek - Zadzień - Mierzęcice - SIEDLISKA
179/3 #5504
179/3 #5504
Niebieskie siedzenia miał na pewno. Chyba właśnie z #252+253 ale pewny nie jestem.tramwajarze z19 pisze:A on miał take niebiskie siedzenia, nie było to przypadkiem ze skasowanego składu krakusów #252+253?patryk644 pisze:Wygląda strasznie a jednak był mi tak bliski i tak bardzo go lubiałem .hanys76 pisze:Co do #487 to on już wyglądał tragicznie z tyłu złamany cud że to sie jeszcze kulało. Zdjęcie z września 2015, gdzie doskonale widać jego stan przy tylnych drzwiach.DW pisze:Owszem. Powyższe wagony zostały zdjęte ze stanu.patryk644 pisze:Patrząc na listę wagonów odstawionych wnioskuję że #250+251 i #487 już nigdy nie wyjadą na linię .
Nie musicie się obawiać, #487 stoi na lakierni.patryk644 pisze:Wygląda strasznie a jednak był mi tak bliski i tak bardzo go lubiałem .hanys76 pisze:Co do #487 to on już wyglądał tragicznie z tyłu złamany cud że to sie jeszcze kulało. Zdjęcie z września 2015, gdzie doskonale widać jego stan przy tylnych drzwiach.DW pisze:Owszem. Powyższe wagony zostały zdjęte ze stanu.patryk644 pisze:Patrząc na listę wagonów odstawionych wnioskuję że #250+251 i #487 już nigdy nie wyjadą na linię .
- tramwajarze z19
- Posty: 2322
- Rejestracja: 27 mar 2012, 13:35
- Lokalizacja: Bytom - Karb
- Kontakt:
Mam takie odczucie że z tym wagonem już nic nie zrobią.DW pisze:Zajezdnie jedynie typują wagony przeznaczone do kasacji. Ostateczna decyzja podejmowana jest przez dyrekcję spółki (lub raczej jeden z działów).PatrykBe pisze:Pewnie zajezdnia R-2 -.-patryk644 pisze:Co do decyzji to kto taką podejmuje?
A co można zrobic z wagonem z uszkodzoną belką. Jedynie skasować, bo tego się nie da naprawić.patryk644 pisze:Mam takie odczucie że z tym wagonem już nic nie zrobią.DW pisze:Zajezdnie jedynie typują wagony przeznaczone do kasacji. Ostateczna decyzja podejmowana jest przez dyrekcję spółki (lub raczej jeden z działów).PatrykBe pisze:Pewnie zajezdnia R-2 -.-patryk644 pisze:Co do decyzji to kto taką podejmuje?
Ostatnio zmieniony 04 lip 2016, 20:23 przez hanys76, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości