Strona 3 z 3

: 01 sty 2015, 14:54
autor: DW
polaraxa pisze:Z dn. 30/12/2014 ze stanu R-2 zostały zdjęte #328 /ex. #688/, #578 /ex. #772, exex. #771/ oraz #590 /ex. #340/.
Na pewno 30.12? W tym dniu #328 i #578 jeszcze normalnie kursowały.

: 02 sty 2015, 18:50
autor: Patryk105
Jeśli "ściągli" ze stanu #328, to nie szkoda im było nowej farby na niego?

: 05 sty 2015, 16:33
autor: DW
Jeszcze w 2014 r. skasowano trzy stopiątki z zajezdni Będzin.
M. in. skład #631+632, który ostatni raz zaobserwowany został 3.12. Zapisy z DPD i moje obserwacje wskazują na to, że po zjeździe do zajezdni o godz. 7:22 (i podmianie, która nastąpiła chwilę później) więcej już nie wyjechał.
Trzecim wozem jest prawdopodobnie #511 lub #532. Pozostałe wozy przewidziane do kasacji kursują nadal.

: 08 sty 2015, 14:38
autor: tramwajarze z19
Wagony takie jak #316+472 oraz #266 idą na pewno do kasacji. (info od mi4chal254)

: 08 sty 2015, 22:27
autor: KZKGaPowicz
tramwajarze z19 pisze:Wagony takie jak #316+472 oraz #266 idą na pewno do kasacji. (info od mi4chal254)
Co oni chcą od #266? Taki fajny wagon.

: 08 sty 2015, 22:51
autor: tramwajarze z19
KZKGaPowicz pisze:Co oni chcą od #266? Taki fajny wagon.
Nie wiem, czy to z powodu rocznika, z jakiego wagon pochodził czy ze stanu technicznego, bo jeśli chodzi o wygląd, to z tego, co pamiętam, miał jakiś remont w Krakowie.

: 08 sty 2015, 23:17
autor: Peter
tramwajarze z19 pisze:
KZKGaPowicz pisze:Co oni chcą od #266? Taki fajny wagon.
Nie wiem, czy to z powodu rocznika, z jakiego wagon pochodził czy ze stanu technicznego, bo jeśli chodzi o wygląd, to z tego, co pamiętam miał jakiś remont w Krakowie.
W zasadzie większość tych krakusów to jest kupa złomu poza paroma wyjątkami. Zresztą, co się dziwić, jak to zostało zakupione, gdy już miało być wycofane ze stanu tamtejszego MPK, po to, żeby ratować sytuację taborową TŚ na parę lat.
Co do #316+472, to myślałem, że poleci prędzej #364+392.

: 18 sty 2015, 13:25
autor: tramwajarze z19
Do kasacji na Stroszku idą #279+280 oraz #718 :!: (Info od użytkownika PatrykBe)

: 18 sty 2015, 13:33
autor: Peter
Jestem ciekawy, czy #274+275 jeszcze wyjedzie, bo stan tego składu również pozostawia wiele do życzenia.

: 18 sty 2015, 16:59
autor: DW
tramwajarze z19 pisze:Do kasacji na Stroszku idą #279+280 oraz #718 :!: (Info od użytkownika PatrykBe)
Skreślono je jeszcze w 2014 roku.

Jeszcze w ubiegłym roku skreślono też:
#511+532, #567 i #631+632 z R-1
#266, #316+472 i #364+392 z R-4
oraz wymienione wcześniej 5 stopiątek z R-2 i #272+273 z R-3.
Łącznie 20 stopiątek.

: 18 sty 2015, 19:06
autor: Iwo
Peter pisze:Jestem ciekawy, czy #274+275 jeszcze wyjedzie, bo stan tego składu również pozostawia wiele do życzenia.
Wyjedzie. 274 przechodzi naprawę, a 275 jeździ solo.

: 24 sty 2015, 23:20
autor: DW
W 2014 roku (lub nawet w 2013) skasowano też dwa E1: #920 i #922. Latem 2013 r. na zajezdni #922 wjechał w tył #920. Uszkodzenia były na tyle duże, że zdecydowano się na kasację.

Z tego, co Iwo pisał z temacie "Wagony odstawione", #274 czeka jednak kasacja.

: 25 sty 2015, 00:54
autor: skoti
DW pisze:(...) Latem 2013 r. na zajezdni #922 wjechał w tył #920 (...)
Sam nie wjechał, pozdro dla byłego motorniczego z Ludwika za kasacje dwóch E1. :cry: Tylko czemu nie wymienią szybki w drzwiach w wagonie #940.

: 18 sty 2016, 09:27
autor: DW
05.08.2014 r. ze stanu skreślono katowicką lorkę transportową #79.

#922 nie figuruje na liście wozów skasowanych w 2014 roku, więc musiał zostać zdjęty ze stanu w 2013 r., natomiast #920 skreślono w 2015 r.