Kasacje w 2012 roku
Kasacje w 2012 roku
Kolejny rok, żegnamy kolejne wozy.
Jako pierwsze żegnamy będzińskie #334'' i #436'', katowicki #593, bytomskie #252+253 i #467+489 oraz gliwicki #401+402.
#401+402 już w pierwszej połowie stycznia trafił na zezłomowanie do ZUR.
W ostatnich dniach trafiły tam też oba będzińskiego trupy.
24.01 - #436'' (ex #755):
http://www.forum.tramwaje.slask.pl/gale ... p?pid=1411
http://www.forum.tramwaje.slask.pl/gale ... p?pid=1413
http://www.forum.tramwaje.slask.pl/gale ... p?pid=1414
26.01 - #334'':
http://www.forum.tramwaje.slask.pl/gale ... p?pid=1418
http://www.forum.tramwaje.slask.pl/gale ... p?pid=1416
http://www.forum.tramwaje.slask.pl/gale ... p?pid=1417
Przewieziona do Chorzowa stopiątka z numerem #334 nie jest oryginalnym wozem o tym numerze. Podobnie jak w przypadku #436, tuż przed kasacją dokonano zamiany numerów między wozami. Dzięki dogłębnej analizie zdjęć doszedłem już nawet do tego co to za wóz został skasowany jako #334, ale póki co nie będę tego zdradzał, bo muszę jeszcze sprawdzić czy prawdziwy #334 kursuje dalej, z tym że z innym numerem
Jako pierwsze żegnamy będzińskie #334'' i #436'', katowicki #593, bytomskie #252+253 i #467+489 oraz gliwicki #401+402.
#401+402 już w pierwszej połowie stycznia trafił na zezłomowanie do ZUR.
W ostatnich dniach trafiły tam też oba będzińskiego trupy.
24.01 - #436'' (ex #755):
http://www.forum.tramwaje.slask.pl/gale ... p?pid=1411
http://www.forum.tramwaje.slask.pl/gale ... p?pid=1413
http://www.forum.tramwaje.slask.pl/gale ... p?pid=1414
26.01 - #334'':
http://www.forum.tramwaje.slask.pl/gale ... p?pid=1418
http://www.forum.tramwaje.slask.pl/gale ... p?pid=1416
http://www.forum.tramwaje.slask.pl/gale ... p?pid=1417
Przewieziona do Chorzowa stopiątka z numerem #334 nie jest oryginalnym wozem o tym numerze. Podobnie jak w przypadku #436, tuż przed kasacją dokonano zamiany numerów między wozami. Dzięki dogłębnej analizie zdjęć doszedłem już nawet do tego co to za wóz został skasowany jako #334, ale póki co nie będę tego zdradzał, bo muszę jeszcze sprawdzić czy prawdziwy #334 kursuje dalej, z tym że z innym numerem
Re: Kasacje w 2012 roku
Pierwszy krakus na złom, po ilu latach od sprowadzenia?DW pisze:bytomskie #252+253
Re: Kasacje w 2012 roku
Po pięciu latach bez kiwnięcia palcem przy nich Po prostu idą do piachu, jak inne ponad trzydziestoletnie wozy... Być może #254+255 też spotkałby taki los, gdyby nie kapitalka w ZUR.37 pisze:Pierwszy krakus na złom, po ilu latach od sprowadzenia?DW pisze:bytomskie #252+253
Myślałem, że to tylko ja zauważyłem podmianę, ale widzę, że jest to znane większej liczbie osób Zgadza się, jako #334 skasowany został #753 (zgadza się wiele szczegółów jakie wypatrzyłem na fotce #753 i holowanego #334).adam86 pisze:Ten drugi to #753. A co z doczepa do #755?
Doczepa do #755, czyli #756 nadal jeździ jako doczepa do #755 W składzie #755+756 dokonano podmiany jedynie pierwszego wozu (stąd mamy teraz niejako skład #436+756).
- grillmaster
- Posty: 1204
- Rejestracja: 29 cze 2008, 17:58
- Lokalizacja: Katowice
Re: Kasacje w 2012 roku
Pierwszy krakus na złom to był 263, więc nie ma się czym podniecać.37 pisze:Pierwszy krakus na złom, po ilu latach od sprowadzenia?DW pisze:bytomskie #252+253
Re: Kasacje w 2012 roku
Ale poszedł z racji porządnej kolizji, a nie wyeksploatowaniagrillmaster pisze:Pierwszy krakus na złom to był 263, więc nie ma się czym podniecać.37 pisze:Pierwszy krakus na złom, po ilu latach od sprowadzenia?DW pisze:bytomskie #252+253
Re: Kasacje w 2012 roku
RK to miał tylko pierwszy z nich.Penny pisze:Być może #254+255 też spotkałby taki los, gdyby nie kapitalka w ZUR.
KZKGOP 1779
Re: Kasacje w 2012 roku
Wóz #254 i #255 są po modernizacji w ZUR. Ciekawe co zrobią z odstawionym od dawna #257+258?adam86 pisze:RK to miał tylko pierwszy z nich.Penny pisze:Być może #254+255 też spotkałby taki los, gdyby nie kapitalka w ZUR.
Pozdrawiam
Re: Kasacje w 2012 roku
Obecny #451'' to jest właśnie #255 i nie miał RK. #255'' to #458'' (ex #459) po RK.Patryk105 pisze:Wóz #254 i #255 są po modernizacji w ZUR. Ciekawe co zrobią z odstawionym od dawna #257+258?adam86 pisze:RK to miał tylko pierwszy z nich.Penny pisze:Być może #254+255 też spotkałby taki los, gdyby nie kapitalka w ZUR.
*SDIP (U.N.O.)
- grillmaster
- Posty: 1204
- Rejestracja: 29 cze 2008, 17:58
- Lokalizacja: Katowice
Re: Kasacje w 2012 roku
Z wyeksploatowania też, bo jakby to była nówka to by ją ratowali.Penny pisze:Ale poszedł z racji porządnej kolizji, a nie wyeksploatowaniagrillmaster pisze:Pierwszy krakus na złom to był 263, więc nie ma się czym podniecać.37 pisze:Pierwszy krakus na złom, po ilu latach od sprowadzenia?DW pisze:bytomskie #252+253
Re: Kasacje w 2012 roku
Ciekawe jak chciałbyś niby ratować wagon, który miał belkę w miejscu uderzenia poważnie wykrzywioną.grillmaster pisze:Z wyeksploatowania też, bo jakby to była nówka to by ją ratowali.
KZKGOP 1779
@Patryk105 W Środe 8 lutego wybieram się na stadion i spróbuje coś znaleść jak coś to tam wrzuce na forum :eye:Patryk105 pisze:Wiesz może co z #257+258? Stoi gdzieś na tyłach zajezdni?Konstal pisze:253 pożegnał się z nami Dnia 5 lutego 2012 w zajezdni bytom-stroszek (r-3)Stał bez drzwi i takich podobnych niewiadomy jest los 252 ,ale raczej też zginie .
Pozdrawiam Konstal
Na początku stycznia z tego co się dowiedziałem, stał na warsztacie w hali. Ale mamy już luty i mogli go na tyły przestawic. Gdyby przechodził jakieś prace to, by już dawno wyjechał. Stoi prawie od początku grudnia. Należy się jednak spodziewac najgorszego, za chwilę się okaże że wywiezli go do zuru na kasację.Obym nie był złym prorokiem.Patryk105 pisze: co z #257+258? Stoi gdzieś na tyłach zajezdni?
Z tyłu nie było go.hanys76 pisze:Na początku stycznia z tego co się dowiedziałem, stał na warsztacie w hali. Ale mamy już luty i mogli go na tyły przestawic. Gdyby przechodził jakieś prace to, by już dawno wyjechał. Stoi prawie od początku grudnia. Należy się jednak spodziewac najgorszego, za chwilę się okaże że wywiezli go do zuru na kasację.Obym nie był złym prorokiem.Patryk105 pisze: co z #257+258? Stoi gdzieś na tyłach zajezdni?
Ostatnio zmieniony 06 lut 2012, 20:46 przez Konstal, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam Konstal
Czyli nadal stoi w środku na warsztacie, tylko pytanie czy kompletny. 467+489 też był w hali, ale jak się okazało tylko po to żeby go rozszabrowac.Konstal pisze:Styłu nie było go.hanys76 pisze:Na początku stycznia z tego co się dowiedziałem, stał na warsztacie w hali. Ale mamy już luty i mogli go na tyły przestawic. Gdyby przechodził jakieś prace to, by już dawno wyjechał. Stoi prawie od początku grudnia. Należy się jednak spodziewac najgorszego, za chwilę się okaże że wywiezli go do zuru na kasację.Obym nie był złym prorokiem.Patryk105 pisze: co z #257+258? Stoi gdzieś na tyłach zajezdni?
Trzeba poczekać na jakieś konkrety ze Stroszka.
Ostatnio zmieniony 06 lut 2012, 20:48 przez hanys76, łącznie zmieniany 1 raz.
Konstal pisze:257+258 nie było go na zewnątrz więc może być w haliadam86 pisze:Mógłbyś to napisać po polsku?Konstal pisze:
Styłu nie było go.
252 jest skasowany.
Zdjęcie; Przemek_S
Ostatnio zmieniony 07 lut 2012, 20:35 przez Konstal, łącznie zmieniany 4 razy.
Pozdrawiam Konstal
To że wagony stoją bez drzwi, nie oznacza od razu że skład jest skasowany.Tymbardziej że stoi, skasowany będzie jak zostanie zdjęty ze stanu. A pudła tak jak mówi Adam, wykorzystają przy modernizacjach. Więc nie siej narazie plotek, zaczekaj aż kasacja zostanie potwierdzona.Skład 505+504 też skasowali ,a pudła zostały do modernizacji.Konstal pisze:Adam to co widzisz na zdjęciu to 252+253!!adam86 pisze:Zróbcie tu porządek, bo ani #252 nie jest skasowany, ani chyba jeszcze nie jest nawet zdjęty ze stanu. Pocięty z resztą nie będzie, tylko posłuży do modernizacji w ZUR.
Jest przeznaczony do kasacji i jest odstawiony. Skasowany będzie z dniem w którym zostanie zdjęty ze stanu. A może byc tak że zrobią z niego zurki .Jak już pisaliśmy pudła prawdopodobnie zostaną wykorzystane. Póki co proponuje sprawdzac jego stan i położenie przez najbliższy czas.Konstal pisze:Jeśli wejdziecie na odstawione wagony to będzie tam pisać że 252+253 jest:kasacja ;)A wagon jest bez drzwi,okien,pantografu i nie posiada kabiny.
Mam kolege motorniczego to w najbliższym czasie postaram się wejść do zajezdnihanys76 pisze:Jest przeznaczony do kasacji i jest odstawiony. Skasowany będzie z dniem w którym zostanie zdjęty ze stanu. A może byc tak że zrobią z niego zurki .Jak już pisaliśmy pudła prawdopodobnie zostaną wykorzystane. Póki co proponuje sprawdzac jego stan i położenie przez najbliższy czas.Konstal pisze:Jeśli wejdziecie na odstawione wagony to będzie tam pisać że 252+253 jest:kasacja ;)A wagon jest bez drzwi,okien,pantografu i nie posiada kabiny.
Pozdrawiam Konstal
Na wagony wydana jest decyzja kasacyjna, więc (na papierze przynajmniej) idą pod palnik. Stoją gdzie stały - pod samym "Jopkiem", na ostatnim torze, zdekompletowane już bardzo znacząco.hanys76 pisze:Jak już pisaliśmy pudła prawdopodobnie zostaną wykorzystane. Póki co proponuje sprawdzac jego stan i położenie przez najbliższy czas.
Można prosić zdjęcia ?N pisze:Na wagony wydana jest decyzja kasacyjna, więc (na papierze przynajmniej) idą pod palnik. Stoją gdzie stały - pod samym "Jopkiem", na ostatnim torze, zdekompletowane już bardzo znacząco.hanys76 pisze:Jak już pisaliśmy pudła prawdopodobnie zostaną wykorzystane. Póki co proponuje sprawdzac jego stan i położenie przez najbliższy czas.
Pozdrawiam Konstal
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Uratowałoby go tylko zwykłe RK, gdyż jest za stary na modernizację, ale najprawdopodobniej pójdzie do kasacji.tramwajarze z19 pisze:widzialem ostatnio #491 bez dzwi,pantografu i kabiny.Podejzewam ze kasacja albo remont kapitalny w ktorym zostanie zurkiem.jezeli ktos wie na ten temat to prosze o komentarze
POZDRAWIAM WSZYSTKICH
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]
Prosze nie rozgadywać bzdur wyplecionych prosto z głowy. Ja podejżewam że będzie to RK z 718 ,bo były ze sobą podłączone .KZKGaPowicz pisze:Uratowałoby go tylko zwykłe RK, gdyż jest za stary na modernizację, ale najprawdopodobniej pójdzie do kasacji.tramwajarze z19 pisze:widzialem ostatnio #491 bez dzwi,pantografu i kabiny.Podejzewam ze kasacja albo remont kapitalny w ktorym zostanie zurkiem.jezeli ktos wie na ten temat to prosze o komentarze
POZDRAWIAM WSZYSTKICH
Pozdrawiam Konstal
Z całym szacunkiem, ale to Ty większe bzdury wypisujesz Jakie RK z 718? Bo tego co Ty piszesz nawet się zrozumieć nie da.Konstal pisze:Prosze nie rozgadywać bzdur wyplecionych prosto z głowy. Ja podejżewam że będzie to RK z 718 ,bo były ze sobą podłączone .KZKGaPowicz pisze:Uratowałoby go tylko zwykłe RK, gdyż jest za stary na modernizację, ale najprawdopodobniej pójdzie do kasacji.tramwajarze z19 pisze:widzialem ostatnio #491 bez dzwi,pantografu i kabiny.Podejzewam ze kasacja albo remont kapitalny w ktorym zostanie zurkiem.jezeli ktos wie na ten temat to prosze o komentarze
POZDRAWIAM WSZYSTKICH
#491 najprawdopodobniej czeka kasacja. Na RK szanse ma raczej marne.
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Ponadto #718 nie przejdzie RK, tylko naprawę bieżącą polegającą m. in. na uzupełnieniu braków, wymianie pulpitu na taki, jakie montuje się w ZURkach i ma dostać wyświetlacze.DW pisze:Z całym szacunkiem, ale to Ty większe bzdury wypisujesz Jakie RK z 718? Bo tego co Ty piszesz nawet się zrozumieć nie da.Konstal pisze:Prosze nie rozgadywać bzdur wyplecionych prosto z głowy. Ja podejżewam że będzie to RK z 718 ,bo były ze sobą podłączone .KZKGaPowicz pisze:Uratowałoby go tylko zwykłe RK, gdyż jest za stary na modernizację, ale najprawdopodobniej pójdzie do kasacji.tramwajarze z19 pisze:widzialem ostatnio #491 bez dzwi,pantografu i kabiny.Podejzewam ze kasacja albo remont kapitalny w ktorym zostanie zurkiem.jezeli ktos wie na ten temat to prosze o komentarze
POZDRAWIAM WSZYSTKICH
#491 najprawdopodobniej czeka kasacja. Na RK szanse ma raczej marne.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]
Bo ten tramwajarz19 z stroszka, którego niestety znam mysli że jak wagon stoi na tyłach to kasacja
Sorki ale ten tram19 namotlał mi w głowie :DD:DW pisze:Z całym szacunkiem, ale to Ty większe bzdury wypisujesz Jakie RK z 718? Bo tego co Ty piszesz nawet się zrozumieć nie da.Konstal pisze:Prosze nie rozgadywać bzdur wyplecionych prosto z głowy. Ja podejżewam że będzie to RK z 718 ,bo były ze sobą podłączone .KZKGaPowicz pisze:Uratowałoby go tylko zwykłe RK, gdyż jest za stary na modernizację, ale najprawdopodobniej pójdzie do kasacji.tramwajarze z19 pisze:widzialem ostatnio #491 bez dzwi,pantografu i kabiny.Podejzewam ze kasacja albo remont kapitalny w ktorym zostanie zurkiem.jezeli ktos wie na ten temat to prosze o komentarze
POZDRAWIAM WSZYSTKICH
#491 najprawdopodobniej czeka kasacja. Na RK szanse ma raczej marne.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Konstal, łącznie zmieniany 2 razy.
Pozdrawiam Konstal
Mamy kolejne kasacje. Na Stroszku skreślono #276+278 i #491. Natomiast w Gliwicach #655+393.
Edycja 19.04.
Skasowano również wagony #424 i #666.
Tutaj jest lista kasacji
http://www.tram-silesia.pl/www/wp-conte ... C3%B3w.pdf
Edycja 19.04.
Skasowano również wagony #424 i #666.
Tutaj jest lista kasacji
http://www.tram-silesia.pl/www/wp-conte ... C3%B3w.pdf
Nie rozumiem całkiem kasacji #666, który łapał się na modernizację ze względu na numer (kiedyś mówiło się od #663 wzwyż). Może numer ma nieciekawy, ale nawet pod względem technicznym był jednym z lepszych.R_G pisze:...TŚ pisze:Wagon 105Na nr 655 sprawny technicznie, kompletny
Nie można przynajmniej niektórych wysłać na moderne z przetargu na 45 sztuk?
#424 trochę szkoda, bo w gimnazjum niemal codziennie dowoził mnie do szkoły, ale był już z niego niezły trup, więc się nie dziwię
Co ciekawe złomowane stopiątki z GOPu można spotkać w Krakowie przy ulicy Blokowej. Również krakusy trafiły z powrotem do swojego miasta -> Foto
*SDIP (U.N.O.)
- tramwajarze z19
- Posty: 2322
- Rejestracja: 27 mar 2012, 13:35
- Lokalizacja: Bytom - Karb
- Kontakt:
Jeżeli są tam tylko #253, #278, #666, #489 i #334 to znaczy, że #252, #276 i #467 będą miały remont?
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez tramwajarze z19, łącznie zmieniany 3 razy.
Linia 179:TARNOWSKIE GÓRY DWORZEC - Lasowice - Nowe Chechło - Świerklaniec - Niezdara - Tąpkowice- Podtąpkowice - Ożarowice - Zendek - Zadzień - Mierzęcice - SIEDLISKA
179/3 #5504
179/3 #5504
Wszystkie poszły do kasacji.tramwajarze z19 pisze:Jeżeli są tam tylko #253, #278, #666, #489 i #334 to znaczy, że #252, #276 i #467 będą miały remont?
Edycja 19.08.
Został skasowany.666 pisze:Podsłyszałem, że od 1 maja #418 został skreślony ze stanu zajezdni Gliwice
Do kasacji poszedł również gliwicki #384+345.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Boguś, łącznie zmieniany 2 razy.
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Tak, zostanie pocięty przez strażaków na Dniu Otwartym. Ale ma to być chyba 1 wagon z tego składu.Boguś pisze:Wszystkie poszły do kasacji.tramwajarze z19 pisze:Jeżeli są tam tylko #253,#278,#666,#489 i #334 to znaczy że #252,#276,i jego pierwszy wagon z #489 będą mieli remont?
Edycja 19.08.Został skasowany.666 pisze:Podsłyszałem, że od 1 maja #418 został skreślony ze stanu zajezdni Gliwice
Do kasacji poszedł również gliwicki #384+345.
A teraz Stroszek ma się pozbyć w najbliższym czasie #361 i #362.
Boguś zapomniał jeszcze o kasacji #662.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości