Szał kasacyjny w 2006r.
Szał kasacyjny w 2006r.
Jak sobie tak przypomieć, to w tym roku sporo wagonów poszło do kasacji.
Wagony liniowe :
102Na : #153, #155, #163 (jako 195), #172, #176, #183 => #137R, #200, #209, #214 => #136R, #224, #225
105N: #444, #466, #500, #516, #554+555
105Na: #331, #357+358, #396, #399, #431, #435, #459, #594, #596, #668, #697+698, #741, #750, #792.
Jako pretendenci do skasowania są : #597, #696, #780, #791 no i oczywiście mogą być jakieś stodwójki...
Takiego pogromu to dawno nie było. Mam nadzieję, że rok 2007 będzie szczęśliwszy a przede wszystkim zaczną się wreszcie jakieś prawdziwe remonty.
Na otarcie łez mogę tylko powiedzieć, że zakupiono 14x105Na (w tym 1x105NaD) z Krakowa.
Wagony liniowe :
102Na : #153, #155, #163 (jako 195), #172, #176, #183 => #137R, #200, #209, #214 => #136R, #224, #225
105N: #444, #466, #500, #516, #554+555
105Na: #331, #357+358, #396, #399, #431, #435, #459, #594, #596, #668, #697+698, #741, #750, #792.
Jako pretendenci do skasowania są : #597, #696, #780, #791 no i oczywiście mogą być jakieś stodwójki...
Takiego pogromu to dawno nie było. Mam nadzieję, że rok 2007 będzie szczęśliwszy a przede wszystkim zaczną się wreszcie jakieś prawdziwe remonty.
Na otarcie łez mogę tylko powiedzieć, że zakupiono 14x105Na (w tym 1x105NaD) z Krakowa.
Ostatnio zmieniony 27 gru 2006, 18:55 przez Peter, łącznie zmieniany 2 razy.
*SDIP (U.N.O.)
Pomogą, jedynie gdy nasze padną te jeszcze mogą być na chodzie , TŚ się już szykuje do zimy, jak zresztą informowałem na swojej stronie na Zawodziu stoją już przygotowane pługi. Ciekawe jak tam na Stroszku.hanys76 pisze:Teraz trzeba się modlic ,żeby nie powtorzyła się sytuacja z ubiegłorocznej zimy,bo przy tylu kasacjach to czarno to widzę.Nie pomogą napewno wagony z krakowa,bo jest ich za mało.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
-
- Posty: 274
- Rejestracja: 14 lis 2006, 15:22
-
- Posty: 274
- Rejestracja: 14 lis 2006, 15:22
apropo- dzis na placu hutników w chorzowie jako wagon roboczy stał ksw 33r .Luki w bytomiu to gorzej bo dopiero zaczynajom robic 39r co dopiero mu silnik wyciągneli dzis z stroszka dotarł lemiesz ze 130r .Zwłoki 130r dalej straszom na zaj a kasacje zaliczy w stroszku LORA PŁUG ODNIEZNY 30R Z SILNIKIEM OD IKARUSA i tak wiecej sie pssuła niz jezdziła w poprzedniom zime druga lora jest w remoncie ta elektryczna i bedzie jezdzic z 954 albo 1118
#749+750 już chyba wcześniej rozpinali, ale zapewne masz racje, na początku tego roku jeszcze się pokazywał.ff pisze:Mam zanotowane, że ostatni raz widziałem go 27 marca.luki pisze:Czyli #750 to już koniec, no nic dziwnego już chyba prawie z rok nie jeździł.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Bardzo nieciekawa. #619 rozbity, #620 jak na razie się marnuje, a można by to uruchomić. Rezerwy mało. #384 pojechał na Batory, #656 czeka na naprawę powypadkową, #787 w Chorzowie w naprawie, także powypadkowej. #376 rozbity.
Tragedia :x
Tragedia :x
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Kursował na 1501, więc Będzin go wysyłaadasiek pisze:W takim razie powinni się jak najszybciej zabrać za naprawę wagonów! A swoją drogą jestem ciekaw czy #620 przerobią na normalną solówkę. I co jest z wypożyczonym #639?? Czy to prawda, że jest teraz w Będzinie??
A #620 jak stał tak stoi, jeszcze zabrakło w nim teraz oprócz patyka, przetwornicy, przedniej i bocznej szyby.
Nie prędko coś z niego zrobią.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Na tym zdjęciu widać dość dobrze dlaczego #668 został skasowany. Cały pomost przedni zwisał. Wystarczy spojrzeć na pierwsze drzwi. Wszystko musiało być nieźle przegnite.
*SDIP (U.N.O.)
To że jakiś brudny, przegnity wagon kursuje wciąż, a drugi jest ładniusi, to nie znaczy że mają kasować ten pierwszy a zostawić ten drugi. Zapewne musieli mieć jakiś powód że skasowali #357+358 zamiast np. #471+478, choć wiemy że ten bardziej należało by skasować.adasiek pisze:Jestem bardzo ciekaw powodu,dla którego skasowano skład #357+358. Jak go widziałem ostatni raz (w maju/czerwcu tego roku),to nie wyglądał zewnętrznie aż tak źle. Wiele wagonów w gorszym stanie dalej kursuje. Czy skład ten miał jakiś wypadek,czy po prostu był w stanie śmierci technicznej ?
Co do #357+358 musze powiedzieć że dość często zdychał, ale co tutaj nie jest awaryjne
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Potwierdzam zdanie Filipa. Mimo, że blacharka moze nie wyglądała aż tak źle, wagony te się już sypały. Zresztą trudno się dziwić, bo miały 31 lat na karku. Przypuszczam, że stan elektryki, kratownic i belek grzbietowych był bardzo zły. Ponadto za często w ostatnim okresie ich istnienia nie widywałem tych wagonów na trasach.
Po raz ostatni jechałem tym składem na 41 i zmartwił mnie wtedy zły wówczas w mojej ocenie stan tego składu.
Na pierwszy rzut oka w złym stanie są wg mnie: #325, #334, #375, #381, #420+419, #452, #458, #464+465, #470, #471+478, #487, #501, #506, #515, #588+589, #590, #591, #609+610, #625, #639, #675+676, #688, #694+693, #763+764, #769, #770, #788.
Nie ma co dalej gdybać, bo tą listę jeszcze można znacznie rozszerzyć o wagony, które nie miały nigdy RK...
Po raz ostatni jechałem tym składem na 41 i zmartwił mnie wtedy zły wówczas w mojej ocenie stan tego składu.
Na pierwszy rzut oka w złym stanie są wg mnie: #325, #334, #375, #381, #420+419, #452, #458, #464+465, #470, #471+478, #487, #501, #506, #515, #588+589, #590, #591, #609+610, #625, #639, #675+676, #688, #694+693, #763+764, #769, #770, #788.
Nie ma co dalej gdybać, bo tą listę jeszcze można znacznie rozszerzyć o wagony, które nie miały nigdy RK...
*SDIP (U.N.O.)
#357+#358 cały czas robił na rezerwie. Ale najczęściej jeździł na 9 i 41. A co do #471 : tego wagonu miało już nie być dawno wśród w nas ale ZKT-3 zdecydowało się na jego spięcię aby był rezerwowym składem.
A do tych wagonów co wypisałeś Peter to dołącze jeszcze : bytomski skład #644+#344 (#644 ma kratownice jak banan - podobnie jak w #471, a w #344 z przodu jest lekkie zgięcie kratownicy) i gliwickiego #608.
A do tych wagonów co wypisałeś Peter to dołącze jeszcze : bytomski skład #644+#344 (#644 ma kratownice jak banan - podobnie jak w #471, a w #344 z przodu jest lekkie zgięcie kratownicy) i gliwickiego #608.
Ja akurat nie zaliczyłbym #608 i #644+344 do najgorszych.
Za to pojawiło się świeże zdjęcie #564+565 Link, więc widać w jakim stanie on jest, chociaż tyłu #564 z odpadniętą szpachlówką nie widać...
Za to pojawiło się świeże zdjęcie #564+565 Link, więc widać w jakim stanie on jest, chociaż tyłu #564 z odpadniętą szpachlówką nie widać...
*SDIP (U.N.O.)
No one nie są najgorsze ale miałem na myśli stan kratownicy w #644+#344. A co do #608 to jest on bardzo fajny ale podczas ostatniej jazdy na 5 coś się mu paliło spod kól jak hamował A co do tego #564+565 no to rzeczywiście jest w przepięknym stanie. Gliwice dbają o tabor... A Gliwice za niedługo zniszczą tego #785 Co ciekawe cały czas jeździ na 5.
Tragedia, takie niedbalstwoFilip_777 pisze:No one nie są najgorsze ale miałem na myśli stan kratownicy w #644+#344. A co do #608 to jest on bardzo fajny ale podczas ostatniej jazdy na 5 coś się mu paliło spod kól jak hamował A co do tego #564+565 no to rzeczywiście jest w przepięknym stanie. Gliwice dbają o tabor... A Gliwice za niedługo zniszczą tego #785 Co ciekawe cały czas jeździ na 5.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości