Kasacje w 2007r.
Kasacje w 2007r.
Na pewno w tym roku znowu coś pożegnamy. Można się spodziewać #597, #619, być może też #620, #696, #780, może #791 i oczywiście #763. Los #376 też jest niepewny. #230 prawdopodobnie dopiero w tym roku zostanie skasowany.
Jakieś plotki krążą o kasacji #787. Może ktoś to potwierdzić lub zaprzeczyć ?
Link
Jakieś plotki krążą o kasacji #787. Może ktoś to potwierdzić lub zaprzeczyć ?
Link
*SDIP (U.N.O.)
Re: Kasacje w 2007r.
#780 mogą uratować, mają przecież dawcę w postaci #750Peter pisze:Na pewno w tym roku znowu coś pożegnamy. Można się spodziewać #597, #619, być może też #620, #696, #780, może #791 i oczywiście #763.
To fakt. Mają już potencjalny przeszczep na przód i tył. Właściwie całe nienaruszone pudło #750. :mruga:Boguś pisze:#780 mogą uratować, mają przecież dawcę w postaci #750
Szkoda mi tego wagonu, bo był po RK.
I tak nie wiemy co zrobią. Kasują dość dobre wagony z powodu np. awarii elektryki a uratowali #742, który był mocno rozwalony swego czasu przez TIRa i nie dawano mu szans.
*SDIP (U.N.O.)
Re: Kasacje w 2007r.
No ja też właśnie dostałem tę plotkę, podobno stwierdzili w Chorzowie że nie da się tego naprawić, lub koszty będą duże, więc zatem ciekawe po co im tyle pudeł przodu i tyłu. Chyba że w #787 poszła belka grzbietowa.Peter pisze:Jakieś plotki krążą o kasacji #787. Może ktoś to potwierdzić lub zaprzeczyć ?
Ale podobno przenosiny do Gliwic podobno uratowały #787 i #788 przed palnikiem, teraz pewnie się w Chorzowie ucieszyli że znowu go mają.
Jak na razie nic nie wskazuje na to że wagon skreślono w zeszłym roku. Fizycznie może zaczęto go już ciąć, albo postanowiono że to kasacja.
A w tym roku do kasacji mają wiele kandydatów:
RK-1- #595
RK-2- #338, #597, #696
ZKT-3- #763, #764, #780
ZKT-4- #376, #619, #620, #787
Nie wiadomo także co dalej z #362 w Bytomiu.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Re: Kasacje w 2007r.
Co do #788 to naprawdę jest to złom jakich mało...Ale #787 jest mi naprawdę żal, bo przecież jeszcze aż tak zaniedbany nie był... Ciekawe co jeszcze poleci w 2007 roku...Ale podobno przenosiny do Gliwic podobno uratowały #787 i #788 przed palnikiem, teraz pewnie się w Chorzowie ucieszyli że znowu go mają.
Aha. No, #361 jeździ już od kilku miesięcy i dostał przy okazji reklamę. Gdy zderzyły sie te 18 w Rudzie Śl. fajnie by było gdyby zamiast #787 byl to #788. #787 jest bardzo dobrym wagonem. #788 już dawno powinien być skasowany. A #619 też mi nie jest żal bo to też złom do potęgi dwudziestej. Ja tu krytukuje a przecież Gliwice mają problemy taborowe... Ale Gliwice mogły by się trochę wziąść za te wagony bo według mnie jest to najgorsza zajezdnia w TŚ.luki pisze:Został odstawiony razem z #361, na pewno oba miały prace przy przednich lub/i tylnych blachach. #361 już jeździ od kilku miesięcy, a #362 dalej nie widać...Filip_777 pisze:A co jest z #362?
Mnie dzisiaj dość przeraził fatalny stan 102Na #241 (linia 20). Już może długo nie pojeździć. Podobnie jest z wagonem #119...
Miło mi widzieć teraz czasem plątające się stodwójki na 23/33, ale nie oszukujmy się one już odchodzą. To się dzieje...
Miło mi widzieć teraz czasem plątające się stodwójki na 23/33, ale nie oszukujmy się one już odchodzą. To się dzieje...
Ostatnio zmieniony 09 sty 2007, 22:31 przez Peter, łącznie zmieniany 1 raz.
*SDIP (U.N.O.)
To cud, że #119 jeszcze istnieje (chyba dzięki reklamie). Stodwójki powoli odchodzą i nic na to nie poradzimy. Może zostawia jedną jako historycznąPeter pisze:Mnie dzisiaj dość przeraził fatalny stan 102Na #241 (linia 20). Już może długo nie pojeździć. Podobnie jest z wagonem #119...:
To, że stodwójki nieplanowo pojawiają się na 6, 13, 16, 20, 23, 33, 41 ma charakter symboliczny. Po prostu one się z nami i pasażerami żegnająPeter pisze:Miło mi widzieć teraz czasem plątające się stodwójki na 23/33, ale nie oszukujmy się one już odchodzą. To się dzieje...
Jakoś nie chce mi się wierzyć w rzekomą kasację #787. Wydaje mi się, że osoba, która pierwsza wypowiedziała tą plotkę mogła mieć na myśli wagon #567, który ma bardziej strzaskaną mordkę niż #787Peter pisze:Ja również myślałem, że jest w remoncie, dlatego to co napisał kol. marbes o #787 na TWB mnie nieco zszokowało.
Na razie bym w to nie wierzył dopóki ktoś tego nie potwierdzi. :mruga:
Fotka #567
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... a957df25ba
Fotka #787
http://www.tramwaje1.za.pl/2006/09/78701.jpg
361 ma bardzo dziwnie rozstawione tylne gniazda. Jakoś tak szeroko, prawie na skrajach wagonu... W każdym razie inaczej niż normalnie można spotkać.luki pisze: Został odstawiony razem z #361, na pewno oba miały prace przy przednich lub/i tylnych blachach. #361 już jeździ od kilku miesięcy, a #362 dalej nie widać...
Na Stroszku została skasowana w styczniu jedna stopiątka (105Na). To prosty wniosek ze zaktualizowanej tabelki na www TŚ. Pytanie tylko który wagon. Kandydaci są pewnie trzej - 763, 780 i 791. Młode wagony... Intuicja mi podpowiada, że raczej ten pierwszy, choć kto wie. W końcu trup 696 nadal na stanie 597 również.
Też to zauważyłem. Sprawdzałem nawet wczoraj bazę taboru na wpk, ale tam nie ma żadnych zmian.ff pisze:Na Stroszku została skasowana w styczniu jedna stopiątka (105Na). To prosty wniosek ze zaktualizowanej tabelki na www TŚ. Pytanie tylko który wagon. Kandydaci są pewnie trzej - 763, 780 i 791. Młode wagony... Intuicja mi podpowiada, że raczej ten pierwszy, choć kto wie. W końcu trup 696 nadal na stanie 597 również.
Kasacja #763 myślę, że nastąpi trochę później, więc obstawiam, że to któryś z dwóch pozostały ( kasują najmłodsze wagony zamiast zostawić je do remontu...; a może jednak pójdą do modernizacji;)
A może to #362, z którym nie wiadomo co się dzieje?ff pisze:Na Stroszku została skasowana w styczniu jedna stopiątka (105Na). To prosty wniosek ze zaktualizowanej tabelki na www TŚ. Pytanie tylko który wagon. Kandydaci są pewnie trzej - 763, 780 i 791. Młode wagony... Intuicja mi podpowiada, że raczej ten pierwszy, choć kto wie. W końcu trup 696 nadal na stanie 597 również.
Mnie jakoś cały czas przychodzi na myśl #763. #362 już dawno nie jeździ, ale widziałem fotki w zeszłym roku jak stał na warsztacie i robili mu blacharkę a poza tym to 105N jak napisaliście.
Sprawa i tak powinna się rozstrzygnąć za jakiś czas. Zobaczymy.
Byle kasacje zastępowały stopiątki z Krakowa, najlepiej z nadwyżką.
Sprawa i tak powinna się rozstrzygnąć za jakiś czas. Zobaczymy.
Byle kasacje zastępowały stopiątki z Krakowa, najlepiej z nadwyżką.
*SDIP (U.N.O.)
Według informacji ze stronki lukiego #787 jest w trakcie kasacji i nie jest wykluczona także kasacja jego dawnego towarzysza #788 . Jeżeli uszkodzenia #787 były jednak poważne to rozumiem kasację, ale jeżeli #788 spotka ten sam los, no to przegieli . Jak można było doprowadzić do takiego stanu wagon z 1989 roku, który miał remont bieżący 7.05.1994r.
Oba wagony są w tragicznym stanie. taka jest prawda. Sprawdzałem to w Gliwicach możliwe, że jadąc po raz ostatni w wagonie #788.
Kto je tak załatwił ? No oczywiście głównie zajezdnia w Batorym niestety. Jak wiadomo dość powszechnie #697+698 również padł ofiarą ich niedbalstwa...
Należy również brać pod uwagę, że w Polsce pod koniec lat 80-tych produkowano stal bardzo marnej jakości (kryzys, inflacja kilkaset %) i takie też są produkty. Bardzo wiele wagonów z tych roczników się sypie, nawet mimo remontów.
Na moją Komunię w 1990r. przy remoncie mieszkania nie mogliśmy dostać nawet kabli do instalacji elektrycznej...
Kto je tak załatwił ? No oczywiście głównie zajezdnia w Batorym niestety. Jak wiadomo dość powszechnie #697+698 również padł ofiarą ich niedbalstwa...
Należy również brać pod uwagę, że w Polsce pod koniec lat 80-tych produkowano stal bardzo marnej jakości (kryzys, inflacja kilkaset %) i takie też są produkty. Bardzo wiele wagonów z tych roczników się sypie, nawet mimo remontów.
Na moją Komunię w 1990r. przy remoncie mieszkania nie mogliśmy dostać nawet kabli do instalacji elektrycznej...
*SDIP (U.N.O.)
#787 i #788 z tego co słyszałem to dzięki likwidacji Zajezdni Batory, uciekły dosłownie palnikowi.
Niestety los sprawił że #787 szybko tam wrócił i to po poważnym wypadku, a teraz trafił tam #788.
Co ostatecznie będzie z #788... dowiemy się w najbliższym czasie...
Niestety los sprawił że #787 szybko tam wrócił i to po poważnym wypadku, a teraz trafił tam #788.
Co ostatecznie będzie z #788... dowiemy się w najbliższym czasie...
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Fotka z #163 i #696, widac jeszcze #597... straszne to są juz wraki, wymontowano prawie wszystko, mówie o stopiatkach, brak drzwi, mechanizmów, właściwie prawie wszystkiego...
http://tramwaje.mojeforum.net/album_page.php?pic_id=123
http://tramwaje.mojeforum.net/album_page.php?pic_id=123
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Nadal myślę że chodzi o #763. Choć wiadomo że są inni kandydaci...ff pisze:Na tram-silesia.pl zaktualizowano tabelkę ilostanu wagonów liniowych. Sporządzona jest na dzień 16 kwietnia 2007. Jednak nic się nie zmieniło - żadnych kasacji, żadnych przeniesień. Przypominam, że w styczniu skasowano jedną stopiątkę na Stroszku, ale nadal nie wiemy którą.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Jak pojedziemy na Stroszek, to się dowiemy którąluki pisze:Nadal myślę że chodzi o #763. Choć wiadomo że są inni kandydaci...ff pisze:Na tram-silesia.pl zaktualizowano tabelkę ilostanu wagonów liniowych. Sporządzona jest na dzień 16 kwietnia 2007. Jednak nic się nie zmieniło - żadnych kasacji, żadnych przeniesień. Przypominam, że w styczniu skasowano jedną stopiątkę na Stroszku, ale nadal nie wiemy którą.
Obawiam się, że to jest koniec #166, #241 i #247
http://www.km-forum.com.pl/galeria/deta ... ge_id=7403
http://www.phototrans.eu/2-163701.html]
Nie dziwie się, że mieliby skasować #241, ale #166 i #247. Wydawało się, że #166 i #247 są to jedne z najlepszych stodwójek
http://www.km-forum.com.pl/galeria/deta ... ge_id=7403
http://www.phototrans.eu/2-163701.html]
Nie dziwie się, że mieliby skasować #241, ale #166 i #247. Wydawało się, że #166 i #247 są to jedne z najlepszych stodwójek
Zdjęty ze stanu został wagon 780. Przynajmniej tak to wygląda na papierze. Ale zawsze się trzeba liczyć z jakimś przenumerowaniem.Boguś pisze:Jak pojedziemy na Stroszek, to się dowiemy którąluki pisze:Nadal myślę że chodzi o #763. Choć wiadomo że są inni kandydaci...ff pisze:Na tram-silesia.pl zaktualizowano tabelkę ilostanu wagonów liniowych. Sporządzona jest na dzień 16 kwietnia 2007. Jednak nic się nie zmieniło - żadnych kasacji, żadnych przeniesień. Przypominam, że w styczniu skasowano jedną stopiątkę na Stroszku, ale nadal nie wiemy którą.
To z nim też powinny #763, #764, #791, bo z tego co słyszeliśmy to wszystko czekało na ubezpieczyciela i potem do kasacji...ff pisze:Zdjęty ze stanu został wagon 780. Przynajmniej tak to wygląda na papierze. Ale zawsze się trzeba liczyć z jakimś przenumerowaniem.Boguś pisze:Jak pojedziemy na Stroszek, to się dowiemy którąluki pisze:Nadal myślę że chodzi o #763. Choć wiadomo że są inni kandydaci...ff pisze:Na tram-silesia.pl zaktualizowano tabelkę ilostanu wagonów liniowych. Sporządzona jest na dzień 16 kwietnia 2007. Jednak nic się nie zmieniło - żadnych kasacji, żadnych przeniesień. Przypominam, że w styczniu skasowano jedną stopiątkę na Stroszku, ale nadal nie wiemy którą.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
- Sebastian22
- Posty: 202
- Rejestracja: 24 lis 2006, 13:09
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości