Miałem tu na myśli, że #471 niedługo złamie się na pół :o:Filip_777 pisze:Boguś : #471+#478 już od dawna się rozlatują... a zwłaszcza #471...
Kasacje w 2007r.
#695 od 29.07 2006 do 9.08.2006 został wypożyczony do Gliwic a #696 trafił do Zawodzia razem z #697+698. Powody odstawienia #696 są proste: zaniedbanie przez Zajezdnię Chorzów Batory oraz fatalny stan techniczny.kar23 pisze:Czy ktos zna powód, dlaczego #696 przeznaczony jest do kasacji? Nie moge znaleźć dokładniejszych informacji, a w Internecie widzę, że pewnego dnia wagon ten odłączono od #695, który zaczął jeździć z bodajże #593. Ktoś zna może dokładne informacje i powód odstawienia tego wagonu na "tor ostateczny"?
Przy okazji Zawodzie na pewno wyśmiało absurd składu #607+593. Ponadto w pierwszym padła przetwornica, więc drugi nie miał się gdzie podziać. Zawodzie od razu z ruchu wycofało #697+698 oraz #696.Boguś pisze:#695 od 29.07 2006 do 9.08.2006 został wypożyczony do Gliwic a #696 trafił do Zawodzia razem z #697+698. Powody odstawienia #696 są proste: zaniedbanie przez Zajezdnię Chorzów Batory oraz fatalny stan techniczny.kar23 pisze:Czy ktos zna powód, dlaczego #696 przeznaczony jest do kasacji? Nie moge znaleźć dokładniejszych informacji, a w Internecie widzę, że pewnego dnia wagon ten odłączono od #695, który zaczął jeździć z bodajże #593. Ktoś zna może dokładne informacje i powód odstawienia tego wagonu na "tor ostateczny"?
#696 się jeszcze ostał, ale długo to nie pociągnie, na razie wykręca się z tego to co jest choć w połowie sprawne.
#695 do Gliwic trafił w związku że Chorzów z powodu napraw opóźnił przekazanie #732 i #677.
Może gdyby #675+696 cały trafił na Zawodzie, to mogło by ten skład skończyć tak jak #697+698.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
#247 nie zostanie skasowany. Pojawił się dziś na 11 bez graffiti . Mam nadzieję, że #166 i #241 też się pojawiąBoguś pisze:Obawiam się, że to jest koniec #166, #241 i #247
http://www.km-forum.com.pl/galeria/deta ... ge_id=7403
http://www.phototrans.eu/2-163701.html]
Nie dziwie się, że mieliby skasować #241, ale #166 i #247. Wydawało się, że #166 i #247 są to jedne z najlepszych stodwójek
Zaktualizowano ilość wagonów tramwajowych: skreślono 6 stopiątek i 1 stodwójkę.
Link
Może w końcu skreślono odstawione od dłuższego czasu stopiątki: #376, #597, #619, #696, #763, #787. Skasowaną stodwójką może być #119, #166 lub #241.
Link
Może w końcu skreślono odstawione od dłuższego czasu stopiątki: #376, #597, #619, #696, #763, #787. Skasowaną stodwójką może być #119, #166 lub #241.
Za stodójek pewnie #119, ale zagrożone mogły być również #166, #241.Boguś pisze:Zaktualizowano ilość wagonów tramwajowych: skreślono 6 stopiątek i 1 stodwójkę.
Link
Co do stopiątek to dwie na Zawodziu, czyli #597 i #696.
W Bytomiu jedną solówkę, czyli byłby to #763.
W Gliwicach 3 stopiatki, czyli #376, #619 i #787.
Edycja
Widać że jesteśmy zgodniMoże w końcu skreślono odstawione od dłuższego czasu stopiątki: #376, #597, #619, #696, #763, #787. Skasowaną stodwójką może być #119, #166 lub #241.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Jestem ciekawy kiedy będzie taki rok gdy bilans taborowy będzie wreszcie na "+".
Zeszły rok podratowało trochę sytuację 14 stopiątek z Krakowa, ale i tak kolejny rok w większości ze skreśleniami.
Niby w tym roku miało być kolejnych około 20 sztuk krakowskich stopiątek.
Póki co to nie wiadomo nawet co z #451+452+453 i do tego jeszcze 7 wagonów pójdzie na remont, więc ich nie będzie również do obsługi.
Coraz bardziej tragicznie się robi.
Zeszły rok podratowało trochę sytuację 14 stopiątek z Krakowa, ale i tak kolejny rok w większości ze skreśleniami.
Niby w tym roku miało być kolejnych około 20 sztuk krakowskich stopiątek.
Póki co to nie wiadomo nawet co z #451+452+453 i do tego jeszcze 7 wagonów pójdzie na remont, więc ich nie będzie również do obsługi.
Coraz bardziej tragicznie się robi.
*SDIP (U.N.O.)
Pewnie chodzi o #163W okresie 16.04.2007-26.06.2007 skasowano jeden wagon 102Na z RK-2 Katowice.
Możliwe, że chodzi o #597 i #696. Co do stodwójki, wydaje mi się, że to była jednak #166. Była najdłużej odstawiona.W okresie 01.07.2007-14.09.2007 skasowano:
1 wagon 102Na i 2 wagony 105Na z RK-2 Katowice
#376, #619, #787???3 wagony 105Na z RK-3 Gliwice
Na pewno #7631 wagon 105Na z RK-3 Gliwice O/Bytom.
Wszystko się zgadza.
#620 nie został póki co skreślony ze stanu.
Niestety polityka taborowa typu z dwóch lub trzech zrobimy jeden i bez zakupów nowego taboru prowadzi do samounicestwienia...
W tej chwili już wypada wiele kursów na liniach, bo zwyczajnie nie ma czym jeździć. Dziwię się, że władze samorządowe przyglądają się temu ze spokojem.
Niestety polityka taborowa typu z dwóch lub trzech zrobimy jeden i bez zakupów nowego taboru prowadzi do samounicestwienia...
W tej chwili już wypada wiele kursów na liniach, bo zwyczajnie nie ma czym jeździć. Dziwię się, że władze samorządowe przyglądają się temu ze spokojem.
*SDIP (U.N.O.)
Przydało by się bo zajezdnia Gliwice ma tylko 33 sprawnych solówek + 16 składów(z czego na dzień roboczy wyjeźdza 11 więc pozostaje 5składowa rezerwa, myśle że jeden skład np. #651+#652 można przerobić na solówki), i wtedy nie było by problemów z solówkami.Ja mam nadzieję ze #620 odratują i zrobią z niego solówkę
Na początku nie wiedziałem gdzie to dać, ale dotyczy to zakupu złomu, więc postanowiłem wkleić tu.
Oferta na złom po likwidacji wagonów tramwajowych:
Link:
Do likwidacji przeznaczono 8 wagonów: #163", #166, #172, #176, #225, #597, #696. Ósmym może być #119 lub #241. Mało prawdopodobnie, że to będzie #168, pewnie czeka na oględziny.
Oferta na złom po likwidacji wagonów tramwajowych:
Link:
Do likwidacji przeznaczono 8 wagonów: #163", #166, #172, #176, #225, #597, #696. Ósmym może być #119 lub #241. Mało prawdopodobnie, że to będzie #168, pewnie czeka na oględziny.
Są to daty pierwszych zdjęć wagonów jakie się ukazały gdy one były w Poznaniu/GOpie.Boguś pisze:24.08.2007 skreślony został #788. #788" wpisano 11.12.2007
13.11.2007 skreślono #535. #535" wpisano 21.12.2007
#535 - pierwsze zdjęcie na TWB jest z 13.11 gdy stoi już w Pozananiu, a ja ostatni raz widziałem go 21.10, więc pewnie wywieziono go pod koniec października/na początku listopada. #535'' przybył do nas już 20.12.
#788 - 24.08 jest zdjęcie, gdy jest ściągany przez roboczy wagon w Pozaniu do modertransu, więc możliwe, że data jest dobra. Data przybycia też jest raczej dobra, bo z wtedy są zdjęcia gdy jest tam jeszcze modertrans i laweta.
- Sebastian22
- Posty: 202
- Rejestracja: 24 lis 2006, 13:09
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Pojawił się dziś uaktualniony ilostan wagonów TŚ na początek roku 2008. W porównaniu do poprzedniego z połowy września, skasowano tylko dwie stodwójki. Czyli jeszcze jeden truposz jest ciągle na stanie (spośród od dawna niejeżdżących 119, 163, 166, 168 i 241 skasowano cztery sztuki). Myślę, że albo nie zdjęli 168, albo zostawili jeszcze 241.
Zaszła zmiana w strukturze stopiątek. 699+700 musiał zostać przekazany oficjalnie na stan Zawodzia, bo w Katowicach przybyły dwa wagony, a w Bytomiu tyle samo ubyło.
Zaszła zmiana w strukturze stopiątek. 699+700 musiał zostać przekazany oficjalnie na stan Zawodzia, bo w Katowicach przybyły dwa wagony, a w Bytomiu tyle samo ubyło.
#168 powinien czekać na oględziny, więc #241 mówimy papa.ff pisze:Pojawił się dziś uaktualniony ilostan wagonów TŚ na początek roku 2008. W porównaniu do poprzedniego z połowy września, skasowano tylko dwie stodwójki. Czyli jeszcze jeden truposz jest ciągle na stanie (spośród od dawna niejeżdżących 119, 163, 166, 168 i 241 skasowano cztery sztuki). Myślę, że albo nie zdjęli 168, albo zostawili jeszcze 241.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości