Kasacje w 2007r.

Dyskusje o wagonach skasowanych i przeznaczonych do kasacji.
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#51 Post autor: Boguś » 13 cze 2007, 22:48

Filip_777 pisze:Boguś : #471+#478 już od dawna się rozlatują... a zwłaszcza #471...
Miałem tu na myśli, że #471 niedługo złamie się na pół :o:

Awatar użytkownika
Filip_777
Posty: 348
Rejestracja: 11 lis 2006, 11:50
Lokalizacja: Bytom

#52 Post autor: Filip_777 » 14 cze 2007, 16:03

No wiem, wiem. Jego kratownica wygląda jak banan. A #478 też nie lepszy... :( W ogóle w 105N te kratownice są dość słabe np. w 548+488.

kar23
Posty: 33
Rejestracja: 18 cze 2007, 14:47

#53 Post autor: kar23 » 18 cze 2007, 18:28

Czy ktos zna powód, dlaczego #696 przeznaczony jest do kasacji? Nie moge znaleźć dokładniejszych informacji, a w Internecie widzę, że pewnego dnia wagon ten odłączono od #695, który zaczął jeździć z bodajże #593. Ktoś zna może dokładne informacje i powód odstawienia tego wagonu na "tor ostateczny"?

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#54 Post autor: Boguś » 18 cze 2007, 18:39

kar23 pisze:Czy ktos zna powód, dlaczego #696 przeznaczony jest do kasacji? Nie moge znaleźć dokładniejszych informacji, a w Internecie widzę, że pewnego dnia wagon ten odłączono od #695, który zaczął jeździć z bodajże #593. Ktoś zna może dokładne informacje i powód odstawienia tego wagonu na "tor ostateczny"?
#695 od 29.07 2006 do 9.08.2006 został wypożyczony do Gliwic a #696 trafił do Zawodzia razem z #697+698. Powody odstawienia #696 są proste: zaniedbanie przez Zajezdnię Chorzów Batory oraz fatalny stan techniczny.

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5409
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#55 Post autor: luki » 19 cze 2007, 13:37

Boguś pisze:
kar23 pisze:Czy ktos zna powód, dlaczego #696 przeznaczony jest do kasacji? Nie moge znaleźć dokładniejszych informacji, a w Internecie widzę, że pewnego dnia wagon ten odłączono od #695, który zaczął jeździć z bodajże #593. Ktoś zna może dokładne informacje i powód odstawienia tego wagonu na "tor ostateczny"?
#695 od 29.07 2006 do 9.08.2006 został wypożyczony do Gliwic a #696 trafił do Zawodzia razem z #697+698. Powody odstawienia #696 są proste: zaniedbanie przez Zajezdnię Chorzów Batory oraz fatalny stan techniczny.
Przy okazji Zawodzie na pewno wyśmiało absurd składu #607+593. Ponadto w pierwszym padła przetwornica, więc drugi nie miał się gdzie podziać. Zawodzie od razu z ruchu wycofało #697+698 oraz #696.
#696 się jeszcze ostał, ale długo to nie pociągnie, na razie wykręca się z tego to co jest choć w połowie sprawne.
#695 do Gliwic trafił w związku że Chorzów z powodu napraw opóźnił przekazanie #732 i #677.
Może gdyby #675+696 cały trafił na Zawodzie, to mogło by ten skład skończyć tak jak #697+698.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#56 Post autor: Boguś » 21 cze 2007, 22:45

Boguś pisze:Obawiam się, że to jest koniec #166, #241 i #247 :(
http://www.km-forum.com.pl/galeria/deta ... ge_id=7403
http://www.phototrans.eu/2-163701.html]

Nie dziwie się, że mieliby skasować #241, ale #166 i #247. Wydawało się, że #166 i #247 są to jedne z najlepszych stodwójek
#247 nie zostanie skasowany. Pojawił się dziś na 11 bez graffiti :D . Mam nadzieję, że #166 i #241 też się pojawią :P

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#57 Post autor: Boguś » 24 lip 2007, 21:07

ff pisze:Zdjęty ze stanu został wagon 780. Przynajmniej tak to wygląda na papierze. Ale zawsze się trzeba liczyć z jakimś przenumerowaniem.
Skreślony 30.01.2007.

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#58 Post autor: Boguś » 17 wrz 2007, 13:59

Zaktualizowano ilość wagonów tramwajowych: skreślono 6 stopiątek i 1 stodwójkę.
:arrow: Link
Może w końcu skreślono odstawione od dłuższego czasu stopiątki: #376, #597, #619, #696, #763, #787. Skasowaną stodwójką może być #119, #166 lub #241.

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5409
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#59 Post autor: luki » 17 wrz 2007, 14:22

Boguś pisze:Zaktualizowano ilość wagonów tramwajowych: skreślono 6 stopiątek i 1 stodwójkę.
:arrow: Link
Za stodójek pewnie #119, ale zagrożone mogły być również #166, #241.
Co do stopiątek to dwie na Zawodziu, czyli #597 i #696.
W Bytomiu jedną solówkę, czyli byłby to #763.
W Gliwicach 3 stopiatki, czyli #376, #619 i #787.

Edycja
Może w końcu skreślono odstawione od dłuższego czasu stopiątki: #376, #597, #619, #696, #763, #787. Skasowaną stodwójką może być #119, #166 lub #241.
Widać że jesteśmy zgodni :)
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#60 Post autor: Peter » 17 wrz 2007, 18:58

Jestem ciekawy kiedy będzie taki rok gdy bilans taborowy będzie wreszcie na "+".
Zeszły rok podratowało trochę sytuację 14 stopiątek z Krakowa, ale i tak kolejny rok w większości ze skreśleniami.
Niby w tym roku miało być kolejnych około 20 sztuk krakowskich stopiątek.
Póki co to nie wiadomo nawet co z #451+452+453 i do tego jeszcze 7 wagonów pójdzie na remont, więc ich nie będzie również do obsługi.
Coraz bardziej tragicznie się robi. :|
*SDIP (U.N.O.)

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#61 Post autor: Boguś » 26 wrz 2007, 11:32

W okresie 16.04.2007-26.06.2007 skasowano jeden wagon 102Na z RK-2 Katowice.
Pewnie chodzi o #163
W okresie 01.07.2007-14.09.2007 skasowano:
1 wagon 102Na i 2 wagony 105Na z RK-2 Katowice
Możliwe, że chodzi o #597 i #696. Co do stodwójki, wydaje mi się, że to była jednak #166. Była najdłużej odstawiona.
3 wagony 105Na z RK-3 Gliwice
#376, #619, #787???
1 wagon 105Na z RK-3 Gliwice O/Bytom.
Na pewno #763

Wszystko się zgadza.

Awatar użytkownika
Przemo
Posty: 688
Rejestracja: 22 sie 2007, 22:28
Lokalizacja: Knurów

#62 Post autor: Przemo » 19 lis 2007, 21:32

A #620 też poszedł papa czy dalej służy jako dawca organów?

Awatar użytkownika
adasiek
Posty: 353
Rejestracja: 12 lis 2006, 14:01
Lokalizacja: Gliwice

#63 Post autor: adasiek » 19 lis 2007, 21:35

Ja mam nadzieję ze #620 odratują i zrobią z niego solówkę z części pozyskanych ze skasowanych wagonów #787 i #619.. A może się tak pokusić o wyświetlacze? ;) .

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#64 Post autor: Peter » 20 lis 2007, 07:28

#620 nie został póki co skreślony ze stanu.
Niestety polityka taborowa typu z dwóch lub trzech zrobimy jeden i bez zakupów nowego taboru prowadzi do samounicestwienia...
W tej chwili już wypada wiele kursów na liniach, bo zwyczajnie nie ma czym jeździć. Dziwię się, że władze samorządowe przyglądają się temu ze spokojem.
*SDIP (U.N.O.)

Awatar użytkownika
Przemo
Posty: 688
Rejestracja: 22 sie 2007, 22:28
Lokalizacja: Knurów

#65 Post autor: Przemo » 20 lis 2007, 14:26

Ja mam nadzieję ze #620 odratują i zrobią z niego solówkę
Przydało by się bo zajezdnia Gliwice ma tylko 33 sprawnych solówek + 16 składów(z czego na dzień roboczy wyjeźdza 11 więc pozostaje 5składowa rezerwa, myśle że jeden skład np. #651+#652 można przerobić na solówki), i wtedy nie było by problemów z solówkami.

Awatar użytkownika
adasiek
Posty: 353
Rejestracja: 12 lis 2006, 14:01
Lokalizacja: Gliwice

#66 Post autor: adasiek » 20 lis 2007, 17:50

Nie! Bez żadnego przerabiania składów na solówki! Już lepiej żeby po prostu rozczepiali składy tak jak na przykład #364+392. Teraz jeździ solo ale zawsze jest możliwośc spięcia go w skład.

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#67 Post autor: Boguś » 14 gru 2007, 21:01

Na początku nie wiedziałem gdzie to dać, ale dotyczy to zakupu złomu, więc postanowiłem wkleić tu.

Oferta na złom po likwidacji wagonów tramwajowych:
:arrow: Link:

Do likwidacji przeznaczono 8 wagonów: #163", #166, #172, #176, #225, #597, #696. Ósmym może być #119 lub #241. Mało prawdopodobnie, że to będzie #168, pewnie czeka na oględziny.

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#68 Post autor: Boguś » 04 sty 2008, 22:27

24.08.2007 skreślony został #788. #788" wpisano 11.12.2007
13.11.2007 skreślono #535. #535" wpisano 21.12.2007

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#69 Post autor: DW » 05 sty 2008, 10:16

Boguś pisze:24.08.2007 skreślony został #788. #788" wpisano 11.12.2007
13.11.2007 skreślono #535. #535" wpisano 21.12.2007
Są to daty pierwszych zdjęć wagonów jakie się ukazały gdy one były w Poznaniu/GOpie.
#535 - pierwsze zdjęcie na TWB jest z 13.11 gdy stoi już w Pozananiu, a ja ostatni raz widziałem go 21.10, więc pewnie wywieziono go pod koniec października/na początku listopada. #535'' przybył do nas już 20.12.
#788 - 24.08 jest zdjęcie, gdy jest ściągany przez roboczy wagon w Pozaniu do modertransu, więc możliwe, że data jest dobra. Data przybycia też jest raczej dobra, bo z wtedy są zdjęcia gdy jest tam jeszcze modertrans i laweta.

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#70 Post autor: ff » 05 sty 2008, 12:43

W papierach te wagony nie zostały oczywiście zdjęte - wróciły przecież te same tylko, że wyremontowane ;).

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#71 Post autor: Peter » 05 sty 2008, 19:03

Tzn. w papierach wróciły te same. :mryellow:
Na szczęście chyba w Łodzi nie zrobili podmiany przy remoncie #777. Zobaczymy jak będzie dalej. :mruga:
*SDIP (U.N.O.)

Awatar użytkownika
Sebastian22
Posty: 202
Rejestracja: 24 lis 2006, 13:09
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

#72 Post autor: Sebastian22 » 08 sty 2008, 22:09

Peter pisze:Tzn. w papierach wróciły te same. :mryellow:
Na szczęście chyba w Łodzi nie zrobili podmiany przy remoncie #777. Zobaczymy jak będzie dalej. :mruga:
Z podmian nalezy sie (chyba) cieszyc gdyż nasze pudla do zadbanych zapewne nie należą...

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#73 Post autor: ff » 11 sty 2008, 11:52

Pojawił się dziś uaktualniony ilostan wagonów TŚ na początek roku 2008. W porównaniu do poprzedniego z połowy września, skasowano tylko dwie stodwójki. Czyli jeszcze jeden truposz jest ciągle na stanie (spośród od dawna niejeżdżących 119, 163, 166, 168 i 241 skasowano cztery sztuki). Myślę, że albo nie zdjęli 168, albo zostawili jeszcze 241.

Zaszła zmiana w strukturze stopiątek. 699+700 musiał zostać przekazany oficjalnie na stan Zawodzia, bo w Katowicach przybyły dwa wagony, a w Bytomiu tyle samo ubyło.

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#74 Post autor: Boguś » 11 sty 2008, 19:58

ff pisze:Pojawił się dziś uaktualniony ilostan wagonów TŚ na początek roku 2008. W porównaniu do poprzedniego z połowy września, skasowano tylko dwie stodwójki. Czyli jeszcze jeden truposz jest ciągle na stanie (spośród od dawna niejeżdżących 119, 163, 166, 168 i 241 skasowano cztery sztuki). Myślę, że albo nie zdjęli 168, albo zostawili jeszcze 241.
#168 powinien czekać na oględziny, więc #241 mówimy papa.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości