Kasacje w 2009 roku
Kasacje w 2009 roku
Najbliższe kasacje w RK - 3: 588-589, ze względu na zły stan techniczny
408 - ze względu na rocznik, a szkoda bo fajnie się sprawuje
Do Łodzi jedzie - 786
408 - ze względu na rocznik, a szkoda bo fajnie się sprawuje
Do Łodzi jedzie - 786
Ostatnio zmieniony 03 lut 2009, 06:25 przez puschel, łącznie zmieniany 1 raz.
Puschel
To już będą kasacje na 2009. Trzeba będzie założyć nowy tematpuschel pisze:Najbliższe kasacje w RK - 3: 588-589, ze względu na zły stan techniczny
408 - ze względu na rocznik, a szkoda bo fajnie się sprawuje
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
Re: Kasacje w 2009 roku
Czyli #588+589 już nie będzie straszył na T3 Tak więc zapewne dlatego teraz ciągle wyjeżdża na trasę. Mnie również dziwi dlaczego akurat #408 idzie do kasacji ale cóż :/puschel pisze:Najbliższe kasacje w RK - 3: 588-589, ze względu na zły stan techniczny
408 - ze względu na rocznik, a szkoda bo fajnie się sprawuje
Do Łodzi jedzie - 786
Co do tego #786 to nareszcie, bo coś długo na te kolejne żelazka w Gliwicach musimy czekać. Wiesz może jakie jeszcze 2 wagony jadą? Miały jechać do Łodzi wagony #742 i #765 ale narazie jeszcze kursują na liniach RK-3.
No ale powiedz mi co mogą jeszcze z #582 zrobić. Tak jak #580 skreślono to go skasowano. Skreślenie z listy taboru oczywiście nie równa się kasacji, ale w tym przypadku to zapewne będzie nic innego jak cięcie. Skreślony w celu kasacjiR_G pisze:Jak to na forum WPK ktoś magluje zdjęcie ze stanu a kasacja to dwie różne rzeczy
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Mają jechać do Łodzi jeszcze: 765,742,744,785, czyli wszystkie siedemsety, na dzień dzisiejszy najbardziej zniszczone - prawie rozsypujące się to te gliwickie siedemsety - 742-744, więc może one pójdą jako pierwsze. Jak będę coś na 100 procent wiedział to napiszę. Fakt przeznaczenia 408 do kasacji zdziwił samych majstrów na wozowni, bo są wozy w gorszym stanie np 658. Zastanawia mnie też co będzie z ze składem 649-650, bo oprócz tego, że dostał nową reklamę to nic w nim nie robią.
Puschel
Dokładnie, #785 nie pasuje do tych remontów, bo miał kapitalkę, chociaż jego stan za ciekawy to nie jest. Jeśli chodzi o #786 to zdaje się miał być skład żelazek #765+786. No i jeszcze coś trzeciego, więc kandydaci to #742 lub #744.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
W dokumentacji jest rocznik pierwotny, czyli 1975. Wagon był wysłany na remont do Konstalu. To, że Konstal zrobił nowe pudło było ich własną decyzją i nie miało żadnego wpływu w papiery PKT. 408 został odebrany z remontu. Wagon 351 tak samo poległ. Po prostu kasują jak leci. Wszak rezerwy zawsze jest za dużo.Peter pisze:#408 to rocznik 1991, więc dziwna decyzja, albo nie wiedzą już co kasują...
Potwierdzam to co pisze puschel , 785 idzie do Łodzi a przynajmniej wszyscy u nas na zajezdni o tym mówią, więc coś w tym jest. Mimo, że jest po remoncie to wcale nie jest w najlepszym stanie technicznym. No chyba że ktoś patrzy tylko od strony pasażera to może być wizualnie sprawny. Ale reszta to dno.adam86 pisze:Żaden #785 na żadne żelazko nie pójdzie. Przecież to jest wagon po remoncie. Z Gliwic pójdą jeszcze tylko 3 wagony do Łodzi przecież.puschel pisze:785 też, ale może ze wszystkich siedemsetek ten pojedzie na końcu.
09.03.2009r o 7:30 miałam egzamin na prawo jazdy i zdałam na pierwszym razem:-) za dwa tygodnie do odbioru.
-
- Posty: 283
- Rejestracja: 27 lut 2008, 18:21
- Lokalizacja: Zabrze
Te wagony jeżdżą, bo muszą. Jeśli chodzi o składy, to remont przydał by się 649-650, 364-392, 588-589 (chociaż ten idzie do kasacji) i 655-393. 401-402 chyba ostatnio coś szwankuje, bo często stoi na zajezdni. Do tych lepszych składów można zaliczyć też 651-652 i 384-345.A jak się prezentuje stan techniczny takich składów, jak #260+261, #556+557, #558+559, #561+382, #401+402, #417+418? Też ruiny? Słyszałem, że te pierwsze stopiątki o dziwo są lepsze od swoich najmłodszych kolegów:)
Puschel
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
Tak? Ja myślałem, że #651+652 to jeden z gorszych składów, a tu niespodzianka. Co do #649+650 to też się zdziwiłem, bo mi się wydawało, że taki zły nie jest. Ale oczywiście ty nimi jeździsz to wiesz lepiej Oczywiście stan #588+589 (który znów na trójce jeździ ) jest fatalny i tu się zgadzamy nawzajempuschel pisze:Te wagony jeżdżą, bo muszą. Jeśli chodzi o składy, to remont przydał by się 649-650, 364-392, 588-589 (chociaż ten idzie do kasacji) i 655-393. 401-402 chyba ostatnio coś szwankuje, bo często stoi na zajezdni. Do tych lepszych składów można zaliczyć też 651-652 i 384-345.A jak się prezentuje stan techniczny takich składów, jak #260+261, #556+557, #558+559, #561+382, #401+402, #417+418? Też ruiny? Słyszałem, że te pierwsze stopiątki o dziwo są lepsze od swoich najmłodszych kolegów:)
588 to całkiem dobry wagon tylko jego doczepa była do kitu i dlatego jeździ już solo. Sama się ostatnio mile zaskoczyłam jak miałam okazje jeździć nim ponad 9 godz. , myślałam że to będzie trup ale solo całkiem nieźle się trzyma. Jeździ się nim lepiej niż np. 419 albo 420.
09.03.2009r o 7:30 miałam egzamin na prawo jazdy i zdałam na pierwszym razem:-) za dwa tygodnie do odbioru.
ff pisze:Mimo wszystko 588 bardzo często zjeżdża, a przynajmnej tak było na początku maja. Możliwe, że to kwestia mniej lub bardziej upierdliwego motorowego, który go ma.
O to wyszłam na taką mniej upierdliwą motorową , ale ja też byle czym nie jeżdżę a spisywał się świetnie , jedynie to autokomputer się zawiesił , przynieśli mi nowy i juz było spoko.
Może mu wymieniali rozrusznik bo ostatnio była u nas spora dostawa nowych rozruszników.
09.03.2009r o 7:30 miałam egzamin na prawo jazdy i zdałam na pierwszym razem:-) za dwa tygodnie do odbioru.
Może te lepsze części wykręcili z #589 i teraz #588 jest cool
Po za tym przecież ukrotnienie to połowa problemów na składzie, więc teraz jak solo ma tych problemów połowę mniej
Tak po za tym to 589 miał mocne tendencje gnicia i chyba najmniej było przy nim cokolwiek robione (może już od dawna był pisany na straty)
Po za tym przecież ukrotnienie to połowa problemów na składzie, więc teraz jak solo ma tych problemów połowę mniej
Tak po za tym to 589 miał mocne tendencje gnicia i chyba najmniej było przy nim cokolwiek robione (może już od dawna był pisany na straty)
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Po prostu wie co go czeka i się "broni", ale pewnie, jak przyjedzie 658 z ZUR-u to tego 588 skasują.Może te lepsze części wykręcili z #589 i teraz #588 jest cool
Po za tym przecież ukrotnienie to połowa problemów na składzie, więc teraz jak solo ma tych problemów połowę mniej
Tak po za tym to 589 miał mocne tendencje gnicia i chyba najmniej było przy nim cokolwiek robione (może już od dawna był pisany na straty)
Puschel
O nim piszemy w temacie Zajezdnie -> Chorzów Batory ZUR.Filip_777 pisze:Co się dzieje z #588? Skasowali go już?
Jest ona tam chyba czasowo zatrudniony jako przetokowy. A pudło #589 w remoncie.
Przeglądnij ten temat http://www.forum.tramwaje.slask.pl/view ... 4115#34115
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości