105Na #135R
105Na #135R
Jak Wam się podoba ten dziwny wagon (ex. 105Na #388) ? => 135R
Widać, że prace przy nim trwają. Mam nadzieję, że z powodzeniem zastąpi skasowany już #124R.
Widać, że prace przy nim trwają. Mam nadzieję, że z powodzeniem zastąpi skasowany już #124R.
*SDIP (U.N.O.)
Szkoda tylko że nie będzie dwukierunkowy jak #124R.
Ale ja mam sentyment do roboczych 105N, i cieszę się że takie coś powstaje.
Pamiętam jak za dawnych lat z dziwieniem i sensacją wypatrywałem #124R. Chyba pierwsze spotkanie z nim miałem na mijance Chorzów Szarlociniec.
Teraz czekam na #135R, prędko chyba jeszcze nie wyjedzie, bo prace są powolne.
Ale ja mam sentyment do roboczych 105N, i cieszę się że takie coś powstaje.
Pamiętam jak za dawnych lat z dziwieniem i sensacją wypatrywałem #124R. Chyba pierwsze spotkanie z nim miałem na mijance Chorzów Szarlociniec.
Teraz czekam na #135R, prędko chyba jeszcze nie wyjedzie, bo prace są powolne.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Wygląda prawie tak samo jak wagony robocze w ATSie
W tym tygodniu Gliwice zyskały wiele wozów: #420, #788 oraz roboczy #135R. Czyżby było to powodem tego, że jest zajezdnią nadrzędna nad Stroszkiem i zabierają im kasę
Ostatnio zmieniony 13 gru 2007, 14:58 przez DW, łącznie zmieniany 2 razy.
Witam Wszystkich !!!
#135R wygląda świetnie !! Gliwice spisały się na medal. TŚ ostatnio bardzo przykładają się do remontów i to z pewnością spowodowane jest poprawą sytuacji w firmie. Może dzięki dostawie stopiątek z Krakowa możliwe będzie jeszcze przebudowanie chociaż jeszcze 2 105N/Na na takie właśnie wagony robocze.
#135R wygląda świetnie !! Gliwice spisały się na medal. TŚ ostatnio bardzo przykładają się do remontów i to z pewnością spowodowane jest poprawą sytuacji w firmie. Może dzięki dostawie stopiątek z Krakowa możliwe będzie jeszcze przebudowanie chociaż jeszcze 2 105N/Na na takie właśnie wagony robocze.
Moderusy, Bulwy i Krakusy. Powstań TŚ !!!!
Witam
Zaczynali w... 2005r. Skończyli po praktycznie 2,5 roku. Dobrze, że nie skończyło się jednak kasacją jak w przypadku #572.
Szczerze mówiąc to rozruch powinnien w takich roboczych stopiątkach być przebudowywany na tyrystorowy, bo jeżeli będą za dużo ciągnąć to szybko spalą rozrusznik. Poza tym już czas na trochę nowoczesności...
Druga sprawa to szkoda, że nie jest to wagon dwukierunkowy jak ś.p. #124R. :/
Zresztą być może jak się sprawy TŚ poukładają, to zostaną zakupione fabrycznie nowe specjalne wagony robocze.
Zaczynali w... 2005r. Skończyli po praktycznie 2,5 roku. Dobrze, że nie skończyło się jednak kasacją jak w przypadku #572.
Szczerze mówiąc to rozruch powinnien w takich roboczych stopiątkach być przebudowywany na tyrystorowy, bo jeżeli będą za dużo ciągnąć to szybko spalą rozrusznik. Poza tym już czas na trochę nowoczesności...
Druga sprawa to szkoda, że nie jest to wagon dwukierunkowy jak ś.p. #124R. :/
Zresztą być może jak się sprawy TŚ poukładają, to zostaną zakupione fabrycznie nowe specjalne wagony robocze.
*SDIP (U.N.O.)
#135R stacjonuje w Zajezdni Gliwice, a więc można go zobaczyć na trasach dawnego ZKT-4, czyli linie 1, 3, 4, 5, 18, 30, 35. Widziałeś robocze 13N #61R lub #107R. Oba zresztą istnieją do dziś.gta pisze:Gdzie można zobaczyć ten 135R? Ja widziałem tylko kiedyś wagon roboczy chyba 11N lub 13N (nie pamiętam, bo to było około 1998 roku).
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości