NG torowiska w Bytomiu 266 mtp wraz z rozjazdami
NG torowiska w Bytomiu 266 mtp wraz z rozjazdami
Pojawiło się nowe ogłoszenie o przetargu :
"NG torowiska 266 mtp, wymiana 5 rozjazdów z napędami wraz z modernizacją sterowania napędami, wymiana 2 rozjazdów mechanicznych na pl. Sikorskiego, w ul. Jagiellońskiej i ul. Moniuszki w Bytomiu wraz z automatyką sterowania rozjazdami" LINK
"NG torowiska 266 mtp, wymiana 5 rozjazdów z napędami wraz z modernizacją sterowania napędami, wymiana 2 rozjazdów mechanicznych na pl. Sikorskiego, w ul. Jagiellońskiej i ul. Moniuszki w Bytomiu wraz z automatyką sterowania rozjazdami" LINK
*SDIP (U.N.O.)
Postępowanie unieważnione:
http://bip.tram-silesia.pl/?id=przetarg ... m&dzial=32
http://bip.tram-silesia.pl/?id=przetarg ... m&dzial=32
A w przetargu zawarte są też rysunki przedstawiające przyszły wygląd placu. Jest nawet wzmianka na temat wyglądu słupka przystankowego i wiaty - warto tam zajrzeć.Za kilka miesięcy pl. Sikorskiego będzie wyglądał inaczej
Dyrekcja Spółki Tramwaje Śląskie obiecuje, że już wiosną przyszłego roku z placu Sikorskiego w Śródmieściu znikną dziury.
Szykuje się remont placu Sikorskiego w Śródmieściu. Przeprowadzą go Tramwaje Śląskie. - Chcielibyśmy, by w maju przyszłego roku modernizacja została już zakończona - tłumaczy Szczepan Wodniok, dyrektor techniczny spółki.
Na placu będzie nowa kostka, proste chodniki, wyremontowane zostanie też torowisko. Być może pojawią się nowe wiaty przystankowe. - Planujemy też automatyczne sterowanie rozjazdami tramwajów, co oznacza, że na placu zrobi się większy porządek. Będzie też ciszej - mówi Wodniok. Przetarg na wykonawcę remontu już się zakończył. - Przystąpiły do niego dwie firmy. Teraz badamy ich oferty. Póki nie wybierzemy wykonawcy, nie chcę mówić o kosztach - zastrzega dyrektor. Wiadomo jednak, że pieniądze na modernizację będą pochodziły z budżetu państwa. Remont placu Sikorskiego to ostatni etap modernizacji linii, prowadzącej z Bytomia do Katowic, po której jeżdżą tramwaje nr 6 i 41.
Co do tego, że remont placu jest potrzebny, nie ma wątpliwości. - Moja żona bardzo często jeździ tramwajami. Ja rzadziej, ale od czasu do czasu też korzystam z tego środka transportu. Wysiadam na placu Sikorskiego i widzę, jak bardzo jest zniszczony - mówi Henryk Zając, mieszkaniec Rozbarku. - Przydałby się remont, bo na placu są okropne dziury - dziurawy jest i chodnik, i płyta torowiska. W nierównościach zbiera się błoto, spływają tam smary i oleje z tramwajów, robi się taka maź - dodaje. Na lepszym wyglądzie placu Sikorskiego zależy też Operze Śląskiej, która przy placu stoi. - Im więcej remontów w Bytomiu, tym lepiej. Tym bardziej, że część gości przyjeżdża do Opery właśnie tramwajem - mówi Bogusław Marcinowski, dyrektor administracyjny bytomskiej Opery.
Trwa także przetarg na firmę, która będzie budowała galerię Agora na placu Kościuszki. - Do przetargu zaprosiliśmy osiem firm z całej Polski. Dopóki nie zostaną złożone oferty, nie możemy podać, jakie to firmy - mówi Andrzej Waliszewski, menedżer projektu. Do 20 listopada firmy mają czas na składanie ofert. Przetarg ma zostać rozstrzygnięty w styczniu.
Teraz na placu Kościuszki dobiega końca przekładanie kabli elektrycznych, gazociągu, wodociągu i kabli teletechnicznych. Przypomnijmy - instalacje trzeba było przełożyć tak, by nie znalazły się w obrębie przyszłej galerii. - Trwają właśnie odbiory. Ogrodzenie placu planowaliśmy na grudzień, ale z uwagi na okres świąteczny przesunęliśmy je na styczeń - informuje Waliszewski. Budowa galerii ma ruszyć zaraz po wyłonieniu generalnego wykonawcy.
Agnieszka Klich - POLSKA Dziennik Zachodni
Ponadto przedstawione jest, jak ma wyglądać komunikacja tramwajowa na czas remontu (w tym wymiany rozjazdów przy skrzyż jagiellońskiej i Moniuszki). I tak prawdopodobnie ruch na placu będzie wstrzymany w dni wolne od pracy, ew. w godzinach wieczorno-nocnych.
Tramwaje linii:
- 6 i 41 będą zawracać na trójkącie przy skrzyżowaniu Katowickiej i pl. Sikorskiego.
- 19 będą kursować do Wrocławskiej pętli.
- 7 do Łagiewnik Targowiska.
- 18 będą prawdopodobnie obsługiwane wagonami 111N połączonymi w składy i kursować w relacji Chebzie - Ruda Północ
- 9 do Chebzia.
- 5 do Biskupic.
Na odcinkach wyłączonych z ruchu będzie komunikacja zastępcza.
"Z uwagi na bardzo dużą ilość uruchomionych autobusów przerwa w ruchu nie może być długa i nie może obejmować dni roboczych. W przypadku niemożliwości spełnienia powyższego warunku należy rozważyć możliwość zabudowy dwóch rozjazdów torowych w rejonie Bytomia Zamłynia, umożliwiających poprzez wykorzystanie istniejącego odcinka jednotorowego utrzymanie ruchu w relacjach bezpośrednich pomiędzy istniejącymi liniami 7 i 5, 9 ,18, 30.
W przypadku takiej organizacji konieczne jest wyprowadzenie części taboru z zajezdni Bytom Stroszek i ich rozmieszczenia w zajezdniach Chorzów Batory i Gliwice. Linie tramwajowe zawracające na trójkątach torowych obsługiwane być powinny taborem pojedynczym (102N i 105N)"
EDIT
Została także umieszczona informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty: http://bip.tram-silesia.pl/?id=przetarg ... 1_2007.htm
Ze schematu, który znalazłem na tram-silesia.pl/pub http://tram-silesia.pl/pub/mapka6_2008_zamlynie.gif
wynika, że remont torowiska na placu Sikorskiego ma się rozpocząć już 8 marca!
Przebieg tras wygląda jednak nieco inaczej niż było napisane w przetargu:
- linia nr 5 od Zamłynia ma kursować do zajezdni Chorzów Batory
- linie 9 i 18 również od Zamłynia do Łagiewnik
- linia 19 ma jeździć na trasie Stroszek - Politechnika Śląska
- linie 7, 30, 31 i 41 będą zawieszone
- linia 6 ma kursować na stałej trasie, tj. do Placu Sikorskiego, ale pewnie będzie wcześniej zawracać
Na trasie Urząd Miasta - Batorego ma kursować nowa, tymczasowa linia 39 i wygląda na to, że ma być obsługiwana eNką
wynika, że remont torowiska na placu Sikorskiego ma się rozpocząć już 8 marca!
Przebieg tras wygląda jednak nieco inaczej niż było napisane w przetargu:
- linia nr 5 od Zamłynia ma kursować do zajezdni Chorzów Batory
- linie 9 i 18 również od Zamłynia do Łagiewnik
- linia 19 ma jeździć na trasie Stroszek - Politechnika Śląska
- linie 7, 30, 31 i 41 będą zawieszone
- linia 6 ma kursować na stałej trasie, tj. do Placu Sikorskiego, ale pewnie będzie wcześniej zawracać
Na trasie Urząd Miasta - Batorego ma kursować nowa, tymczasowa linia 39 i wygląda na to, że ma być obsługiwana eNką
O rany! 5 do Batorego! Ale numer.. Najdłuższa linia z tego wyjdzie. co do 9 i 18 to ciekawe jak się tam pomieszczą na tym trójkącie w Łagiewnikach wraz z 17. Będzie trochę zamieszania. Fajnie też, że być może zobacze jakieś egzotyczne wagony na gliwickich liniach, np. taki #777 na linii 1 .
Czy podano planowany termin zakończenia robót ?
Czy podano planowany termin zakończenia robót ?
Skoro ostatnio na zamłyniu miały miejsce prace sieciowe, domyślam się, że ma to związek z dobudową rozjazdów (o czym w poprzednim poście napisałem) torowych. Myślę, że na dniach się za to wezmą...
Ciekawi mnie, jak będzie wyglądać organizacja taboru...
Przykładowo Stroszkowi myślę dostanąą się składy 111N i pozostanie kilka 1x105N na 19? A wtedy pozostałe wagony wyemigrowałyby do Batorego na czas remontu...
Ciekawi mnie, jak będzie wyglądać organizacja taboru...
Przykładowo Stroszkowi myślę dostanąą się składy 111N i pozostanie kilka 1x105N na 19? A wtedy pozostałe wagony wyemigrowałyby do Batorego na czas remontu...
Ale w Chorzowie Batorym nie będzie prowadzona jakakolwiek obsługa taboru. Wszystkie pociągi z RRT będą normalnie (no, prawie ) wyjeżdżać i zjeżdżać na Stroszek.hanys76 pisze:Jeśli 41 ma byc zawieszone, to muszą wzmocnic obsadę na 6. Będą musieli dołozyc pociągów. Zajezdnia w Batorym też będzie musiała miec jakiegoś dyspozytora, skoro przeniosą tam wagony. Zapowiada się dosyc ciekawie.
No dobra, no to teraz pozostaje pytania jak te poc. będą wyjeżdżać, będą manewrować jak się da by, przejechać wszelkimi dostępnymi torami na Zamłynie (czego zbytnio nie widzę), może pojadą lawetą (nie no teraz to już chyba przesadziłem ).memphis pisze:Wszystkie pociągi z RRT będą normalnie (no, prawie ) wyjeżdżać i zjeżdżać na Stroszek.
Już wiem, może będzie tak jak za remontu w Zabrzu, jeśli dobrze sobie przypominam, Gliwicka Zajezdnia obsługiwała linie na których wyjazd z ZKT-4 nie był możliwy a odbywał sie ze Stroszka, gdzie te wozy były goszczone. Teraz będzie coś podobnego tylko na odwrót ?
A te niby po co... na 39 ?, a tam nie będzie czasem eNki, no i właśnie co będzie w czasie tego remontu z 38, bo jak dotąd nic o niej nie było.rzelfix pisze:Przykładowo Stroszkowi myślę dostanąą się składy 111N
A tak osobiście nie chciał bym żeby 111N były zaś na Stroszku bo ostatnio chyba się to nie najlepiej skończyło gdy obsługiwały 39 w relacji Wrocławska - Brzeziny...
Niby gdzie wcześniej ma zawracać, na Łagiewnikach czy dobudują trójkąt przy dawnym krzaczku 8-mki. Skoro ma jechać do Sikoraka to zapewne będzie, i będzie manewrować jakoś przy Sikoraku. Ale za bardzo też nie widzę manewrów 116Nd na tych zwrotnicach.DW pisze:linia 6 ma kursować na stałej trasie, tj. do Placu Sikorskiego, ale pewnie będzie wcześniej zawracać
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Nie ma co kombinować, przejazd ulicą Katowicką i Sądową będzie, więc po prostu przy wyjazdach ze Stroszka będzie się jechać lewym torem od Urzędu Miasta do Batorego, a potem pod prąd.luki pisze:No dobra, no to teraz pozostaje pytania jak te poc. będą wyjeżdżać, będą manewrować jak się da by, przejechać wszelkimi dostępnymi torami na Zamłynie (czego zbytnio nie widzę), może pojadą lawetą (nie no teraz to już chyba przesadziłem ).memphis pisze:Wszystkie pociągi z RRT będą normalnie (no, prawie ) wyjeżdżać i zjeżdżać na Stroszek.
Już wiem, może będzie tak jak za remontu w Zabrzu, jeśli dobrze sobie przypominam, Gliwicka Zajezdnia obsługiwała linie na których wyjazd z ZKT-4 nie był możliwy a odbywał sie ze Stroszka, gdzie te wozy były goszczone. Teraz będzie coś podobnego tylko na odwrót ?
Nie wiadomo czy będzie wahadło i czy będzie się nazywać 39 (gwoli formalności - ten schemat jest zrobiony tak "dla sportu", to nie jest żadna oficjalna informacja). Natomiast jeśli będzie to będzie tam jeździć 2x111N, N-ka sprawna jest jedna i musi jeździć na 38. Samo 38 oczywiście podczas remontu będzie jeździć normalnie.A te niby po co... na 39 ?, a tam nie będzie czasem eNki, no i właśnie co będzie w czasie tego remontu z 38, bo jak dotąd nic o niej nie było.
A tak osobiście nie chciał bym żeby 111N były zaś na Stroszku bo ostatnio chyba się to nie najlepiej skończyło gdy obsługiwały 39 w relacji Wrocławska - Brzeziny...
Będzie normalnie zawracać na trójkącie od strony ul. Katowickiej.Niby gdzie wcześniej ma zawracać, na Łagiewnikach czy dobudują trójkąt przy dawnym krzaczku 8-mki. Skoro ma jechać do Sikoraka to zapewne będzie, i będzie manewrować jakoś przy Sikoraku. Ale za bardzo też nie widzę manewrów 116Nd na tych zwrotnicach.
Linia 6 będzie miała w ciągu dnia 20 pociągów. Zawodzie ma uruchamiać 12 pociągów, czyli wychodzi na to że 8 zostaje normalnie, 3 dochodzą z 41, no i jeszcze jeden szaraczek. Czyli albo znowu będzie 14 citadisów w ruchu w co oczywiście wątpię. Chyba, że z uwagi na wzmożenie 6-tki będą z 16 zabrane. Kursowanie co ok. 7 minut.
Ze Stroszka pozostaje ok. 8 poc., na pewno będą składy ale pewnie będą też dwie solówki z 4106 i 4108.
Aha, no i zostaje kwestia poc. 611 i 612, teraz pewnie będą to 621 i 622
Ze Stroszka pozostaje ok. 8 poc., na pewno będą składy ale pewnie będą też dwie solówki z 4106 i 4108.
Aha, no i zostaje kwestia poc. 611 i 612, teraz pewnie będą to 621 i 622
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Możliwe, bo wtedy wychodziło by na to że na Brynowie tramwaje będą co 2-3 minuty, i to jeszcze dużo bytomskich składów będzie się kręcić.
Po za tym Zawodzie będzie puszczać o pociąg więcej.
W dni wolne na 6 do 5-ciu karlików zostaną przydzielone trzy (zamiast 41 oczywiście) i dwa składy stroszańskie. Czyli w dni robocze ilość wypuszczanych wozów będzie taka sama w przypadku 6/41, więc częstotliwość co 14 minut. Cięcie na 16 w tym wypadku było by już przesadą z uwagi na 28 minutową częstotliwość.
Po za tym Zawodzie będzie puszczać o pociąg więcej.
W dni wolne na 6 do 5-ciu karlików zostaną przydzielone trzy (zamiast 41 oczywiście) i dwa składy stroszańskie. Czyli w dni robocze ilość wypuszczanych wozów będzie taka sama w przypadku 6/41, więc częstotliwość co 14 minut. Cięcie na 16 w tym wypadku było by już przesadą z uwagi na 28 minutową częstotliwość.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Podobno ma to wyglądac tak, że 16 zostanie pocięta. Zostanie tylko 5 pociągów, co 14 minut. Mają byc 3 składy i dwa citadisy. Na linii 6 pociąg co 7 minut, w tym mają tu kursowac dwa pociągi na solówkach. Solówki będą zastępstwem za 4106 oraz 4108. Nie wiem czy taka organizacja ,dotyczy też dni wolnych od pracy. Czyli Zawodzie musi jeden skład więcej wysłac na trasę, może byc ciężko.
Skoro zdjęte zostaną solówki to gdzie się podzieje #338 ?
A skoro już mowa o potrzebnym składzie więcej to można by spiąć np. #318 i 340, zwłaszcza że z 16-tek zejdą 4 solówki. Jeszcze można by do tego #688 i #678.
Niestety ostatnio obserwujemy dużo solówek ze składów, mam nadzieję że to się zmieni.
A na 6 nie ma czasem być też składu więcej, bo zdaje się, że będzie do Bytomia jeździć nadal tylko 11 karlików.
A skoro już mowa o potrzebnym składzie więcej to można by spiąć np. #318 i 340, zwłaszcza że z 16-tek zejdą 4 solówki. Jeszcze można by do tego #688 i #678.
Niestety ostatnio obserwujemy dużo solówek ze składów, mam nadzieję że to się zmieni.
A na 6 nie ma czasem być też składu więcej, bo zdaje się, że będzie do Bytomia jeździć nadal tylko 11 karlików.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Zaraz, ale co w takim razie będzie wieczorem na 622 przechodzić i na nockę 16-tkę. Wydaje mi się, że może być po 16-17 włączenie się dwóch solówek na 16 tak jak teraz jest to w dni wolne. Składy i citadisy zjadą, a solówki zostaną na kursy nocek. Może by tak z 23/33 wstawić je. Na 33 można by osadzić #338 i spokojnie by sobie wstawiał się na 16
Po 23:00 będzie włączenie solówki 622 na Brynowie więc na 16 będzie takowa musiała być przynajmniej jedna.
Bytom na pewno będzie puszczał o 6 składów mniej, a na 5 jak coś da to na pewno solówki, więc może odda jakieś składy - chociaż dwa - dla Zawodzia.
Po 23:00 będzie włączenie solówki 622 na Brynowie więc na 16 będzie takowa musiała być przynajmniej jedna.
Bytom na pewno będzie puszczał o 6 składów mniej, a na 5 jak coś da to na pewno solówki, więc może odda jakieś składy - chociaż dwa - dla Zawodzia.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Prace torowe w Bytomiu
W nocy z dnia 07/08.03.2008 w godz.: 21:00 - 04:00 na trasie linii 5, 7, 9, 18 i 30 w Bytomiu na ul. Łagiewnickiej i ul. Zabrzańskiej firma "TOR-KRAK" Sp. z o.o. prowadzić będzie prace związane z wpięciem rozjazdów do układu torowego.
Na czas prowadzonych robót:
Linia 5
Tramwaje linii 5 począwszy od kursu o godz.: 20:19 z Pętli Lompy, będą zawracać na Pętli Biskupice.
Linia 9
Tramwaje linii 9 począwszy od kursu o godz.: 20:15 z Chorzowa Ratusza, będą zawracać na Pętli Chebzie.
Linia 7
Tramwaje linii 7 począwszy od kursu o godz.: 20:30 z Chorzowa Batorego, będą zawracać na Łagiewniki Targowisko.
Linia 18
Tramwaje linii 18 począwszy od kursu o godz.: 20:14 z Chebzia Pętli, będą kursować przez Zabrze Pl. Wolności do Biskupic Pętli.
Na trasach:
Bytom Pl. Sikorskiego - Biskupice Pętla
Bytom Pl. Sikorskiego - Chebzie
Bytom Pl. Sikorskiego - Łagiewniki Targowisko
Ruda Południowa - Biskupice Pętla (trasą linii 18 i 5)
kursować będą autobusy komunikacji zastępczej.
Za utrudnienia przepraszamy
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
To to im tak przeszkadza żeby wybudować łączniki tej nocy a nie za tydzień ?memphis pisze:Ale to już jest dawno nieaktualne, bo roboty są przesunięte o tydzień
Musi być to bezpośrednio przed odcięciem Sikoraka ? :mryellow:
A te prace co były ubiegłych nocach, to było zdaje sie 4-6 marca i dotyczyło prac przy nawierzchni i zdaje się zwrotnicy to sie też nie odbyły ?. Chyba też jest o tym komunikat na TŚwww.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Tak, oczywiście. Bo to będzie tymczasowe połączenie (wygięte szyny będą), nie na stałe niestety.luki pisze:To to im tak przeszkadza żeby wybudować łączniki tej nocy a nie za tydzień ?
Musi być to bezpośrednio przed odcięciem Sikoraka ? :mryellow:
Tak, odbyły się (zatramwaje jeździły ). Z tą drobną korektą, że drugiej nocy (5/6) przerwa w ruchu dotyczyła tylko linii 7.A te prace co były ubiegłych nocach, to było zdaje sie 4-6 marca i dotyczyło prac przy nawierzchni i zdaje się zwrotnicy to sie też nie odbyły ?. Chyba też jest o tym komunikat na TŚwww.
Aha, już wiem w czym problem, bo jak będzie tramwaj jechał od Łagiewnik to będzie skręt i zwrotnica już na drugim torze , a potem wyjazd w kierunku Szombierek (coś takiego jak TU ?).memphis pisze:Tak, oczywiście. Bo to będzie tymczasowe połączenie (wygięte szyny będą), nie na stałe niestety.luki pisze:To to im tak przeszkadza żeby wybudować łączniki tej nocy a nie za tydzień ?
Musi być to bezpośrednio przed odcięciem Sikoraka ? :mryellow:
Ja myślałem że będą po dwie zwrotnice na jeden łącznik (tak jak w Zabrzu na Wolności np.) że wybudują łącznik, a gdy będzie czas to przestawi się dopiero zwrotnicę.
Tak wiec już wszystko jasne, sory za zamieszanie ale nie pomyślałem o tym, a potrzeby żeby wjeżdżać na odcięty tor nie ma...
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
No chyba tak. Po prostu nie będzie wstawiany żaden nowy rozjazd.luki pisze:Aha, już wiem w czym problem, bo jak będzie tramwaj jechał od Łagiewnik to będzie skręt i zwrotnica już na drugim torze , a potem wyjazd w kierunku Szombierek (coś takiego jak TU ?).memphis pisze:Tak, oczywiście. Bo to będzie tymczasowe połączenie (wygięte szyny będą), nie na stałe niestety.luki pisze:To to im tak przeszkadza żeby wybudować łączniki tej nocy a nie za tydzień ?
Musi być to bezpośrednio przed odcięciem Sikoraka ? :mryellow:
W portalu WPK pojawił się obszerny artykuł na temat organizacji ruchu w czasie remontu Placu Sikorskiego
http://wpk.katowice.pl/index.php?itemid=747
W dni robocze na 5-tce ma kursować 20 poc., a na 6-tce 22 poc.!
http://wpk.katowice.pl/index.php?itemid=747
W dni robocze na 5-tce ma kursować 20 poc., a na 6-tce 22 poc.!
Tak sobie patrzę na wyjazdy linii 36 ze Stroszka (gdzie są również wpisane wyjazdy 5, 9, 17) i trochę się nie zgadza. O ile jest dziewięć dziewiątek, cztery siedemnastki (a więc w porządku) to już coś nie tak z piątkami.
Bytom będzie mieć 6 solówek na 5 (503, 504, 506, 508, 515 i 517), ale trzy z nich będą jeździć najpierw oficjalnie jako 36 (nie liczymy więc 503, 506 i 508). Z 36 wszystko więc się zgadza - jest osiem wyjazdów jako linia 36. Ale w rozkładzie jest w ogóle 5 wyjazdów jako linia 5, a powinny być na logikę tylko trzy...
W dni wolne wszystko pasuje.
Ps. Rozgryzłem już jeden pociąg z tych dwóch piątek. Będzie to 518, który również będzie w gestii Stroszka. Pewnie jeszcze jeden. Może 519 (na WPK o nim ani słowa)? Czyli Stroszek będzie mieć 8 pociągów na 5. I wtedy wyjazdy na 36 tez się będą zgadzać.
Bytom będzie mieć 6 solówek na 5 (503, 504, 506, 508, 515 i 517), ale trzy z nich będą jeździć najpierw oficjalnie jako 36 (nie liczymy więc 503, 506 i 508). Z 36 wszystko więc się zgadza - jest osiem wyjazdów jako linia 36. Ale w rozkładzie jest w ogóle 5 wyjazdów jako linia 5, a powinny być na logikę tylko trzy...
W dni wolne wszystko pasuje.
Ps. Rozgryzłem już jeden pociąg z tych dwóch piątek. Będzie to 518, który również będzie w gestii Stroszka. Pewnie jeszcze jeden. Może 519 (na WPK o nim ani słowa)? Czyli Stroszek będzie mieć 8 pociągów na 5. I wtedy wyjazdy na 36 tez się będą zgadzać.
Dlatego właśnie KZK GOPff pisze:A jak można wytłumaczyć obecność czegoś takiego jak poc. 535? Czemu to nie jest poc. 520... Niby taki znak, że z linii 35 przeszedł?
Na 36 też przekombinowane. Skoro mamy 3616->506->3616 to czemu stworzono 3613->503->3614 518->3628 już ujdzie, jakaś konsekwencja jest, choć dziwnie to wygląda
Mówiąc serio - nie ma żadnego wytłumaczenia dla takich kombinacji jak powyższe. 535 to powinien być 507, bo w takim planie jedzie (i kolejne numery przesunięte o jeden). Co ciekawe oczywiście nie ma rozkładu na ferie i wakacje na 5-tce, a wtedy 35 przecież nie jeździ. Absurdów w tych rozkładach jest multum
3613->503 przechodzi nadal na 3613.ff pisze: Na 36 też przekombinowane. Skoro mamy 3616->506->3616 to czemu stworzono 3613->503->3614 518->3628 już ujdzie, jakaś konsekwencja jest, choć dziwnie to wygląda
Poc. 3614 mamy z poc. 504.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
I to by się zgadzało, bo zjeżdża 9 pociągów z linii 36 (oprócz 361-365 mielibyśmy z "piątki" 3613, 3614, 3616 i nocny 3628). Czyli na WPK jest błąd. Pozostałe zjazdy w rozkładzie 36: 4 sztuki linii 5, cztery sztuki linii 17 i tylko 8 sztuk z linii 9 (w dni wolne 7 sztuk). A więc jednej brakuje. Na 9 mają codziennie kursować trzy nocki (3, 95 i 98), ale zjeżdzają tylko dwie... Nawet jak jedna jest przedysponowana to nie jest ujęta w rozkładzie!luki pisze:3613->503 przechodzi nadal na 3613.
Poc. 3614 mamy z poc. 504.
Brakuje jednego zjazdy po 6:00. Poc. 93 lub 95. Może jest wpisany w inny rozkład, choć widać że wszystko zjeżdża raczej na chama w rozkładzie 36ff pisze:I to by się zgadzało, bo zjeżdża 9 pociągów z linii 36 (oprócz 361-365 mielibyśmy z "piątki" 3613, 3614, 3616 i nocny 3628). Czyli na WPK jest błąd. Pozostałe zjazdy w rozkładzie 36: 4 sztuki linii 5, cztery sztuki linii 17 i tylko 8 sztuk z linii 9 (w dni wolne 7 sztuk). A więc jednej brakuje. Na 9 mają codziennie kursować trzy nocki (3, 95 i 98), ale zjeżdzają tylko dwie... Nawet jak jedna jest przedysponowana to nie jest ujęta w rozkładzie!luki pisze:3613->503 przechodzi nadal na 3613.
Poc. 3614 mamy z poc. 504.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Tak, ten kurs jednak jest jednak wpisany, ale na tabliczkach rozkładowych wyświetla się tylko w Chorzowie (od Ratusza do Polnej). Potem jest ukryty.luki pisze:Brakuje jednego zjazdy po 6:00. Poc. 93 lub 95. Może jest wpisany w inny rozkład, choć widać że wszystko zjeżdża raczej na chama w rozkładzie 36
http://www.kzkgop.com.pl/rozklady/kurs. ... 3&kurs=217
Ech, tak to jest, jak się w tym gąszczu cyferek spojrzy na kolumnę obok. 3614 rzeczywiście bierze się z 504. Ale wychodzi jednocześnie na to, że poc. 503 nie ma w ogóle zjazdu do zajezdni (urywa się w Chorzowie Batorym).ff pisze:I to by się zgadzało, bo zjeżdża 9 pociągów z linii 36 (oprócz 361-365 mielibyśmy z "piątki" 3613, 3614, 3616 i nocny 3628). Czyli na WPK jest błąd.luki pisze:3613->503 przechodzi nadal na 3613.
Poc. 3614 mamy z poc. 504.
A więc jednej brakuje. Na 9 mają codziennie kursować trzy nocki (3, 95 i 98), ale zjeżdzają tylko dwie... Nawet jak jedna jest przedysponowana to nie jest ujęta w rozkładzie!
Są trzy zjazdy 9-tki przecież: z Chorzów Ratusz o 4:47 (98), 5:07 (95) i 5:52 (93).luki pisze:Brakuje jednego zjazdy po 6:00. Poc. 93 lub 95. Może jest wpisany w inny rozkład, choć widać że wszystko zjeżdża raczej na chama w rozkładzie 36
Wow, to jednak w tym miejscu jest problem . Po prostu skrypt jest nieprzygotowany na to, że coś może jechać po godz. 29:59 (czyli po 5:59 następnej doby). Przeniesiemy ten kurs o 24 godziny wcześniej i będzie sie dobrze wyświetlał (choć 15 III rano nie pojedzie oczywiście).ff pisze:Tak, ten kurs jednak jest jednak wpisany, ale na tabliczkach rozkładowych wyświetla się tylko w Chorzowie (od Ratusza do Polnej). Potem jest ukryty.luki pisze:Brakuje jednego zjazdy po 6:00. Poc. 93 lub 95. Może jest wpisany w inny rozkład, choć widać że wszystko zjeżdża raczej na chama w rozkładzie 36
http://www.kzkgop.com.pl/rozklady/kurs. ... 3&kurs=217
Heh, teraz widzę Na rozkładzie jazdy nie ma wydrukowanej "zmiany linii" w tym przypadku (pewnie postój nie był połączony albo coś, tak to jest jak się niechlujnie rozkład robi).ff pisze:Nie, powinien się stać znowu poc. 3613memphis pisze:Ale wychodzi jednocześnie na to, że poc. 503 nie ma w ogóle zjazdu do zajezdni (urywa się w Chorzowie Batorym).
Raczej nie ma ani trochę - gdzie miała by stać? Na żeberku na środku ulicy? Poza tym po co tam rezerwa skoro kursować będzie jedna linia, dojeżdżająca zresztą do zajezdni? Najlogiczniejszym miejscem na stawianie rezerwy (poza pętlą na Chebziu) jest oczywiście zajezdnia w ChB, ciekawe tylko czy ktoś na to wpadnie.hanys76 pisze:Na Wrocławskiej w Bytomiu na pętli 41, jest dosyc miejsca na rezerwe. Możliwe że tam będzie sobie stała.ff pisze:A wiadomo gdzie będzie stacjonować rezerwa z Placu Sikorskiego? W grę wchodzi chyba tylko Batory lub Metalowców...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości