Strona 1 z 1

: 26 kwie 2013, 21:46
autor: DTSN
Dziś w Zabrzu ekipa sieciowa oraz ZUE coś grzebali przy torach w Zabrzu
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 159&type=1

: 16 paź 2013, 20:06
autor: DTSN
Są kolejne zdjęcia z Zabrza, na pewno tego nie skończą w terminie :/
Zabrze Wolności ->

: 10 lut 2014, 15:27
autor: elot360
Co tam z remontem na T4? Ostatnio jak tam jechałem to widziałem już szyny w tych płytach i wydawało by się że ta strona jest ukończona w 90-95%. Jeszcze czy będą robić drugą nitkę? Bo mnie ciekawi kiedy będzie finał tych robót. Jak coś wiecie to dziękuje. Pozdrawiam ;)

: 11 lut 2014, 12:17
autor: KZKGaPowicz
elot360 pisze:Co tam z remontem na T4? Ostatnio jak tam jechałem to widziałem już szyny w tych płytach i wydawało by się że ta strona jest ukończona w 90-95%. Jeszcze czy będą robić drugą nitkę? Bo mnie ciekawi kiedy będzie finał tych robót. Jak coś wiecie to dziękuje. Pozdrawiam ;)
Oczywiście, że będzie modernizowany drugi tor. Miało się wszystko zakończyć do końca stycznia bodajże, ale tam były problemy.

: 15 maja 2014, 20:44
autor: DTSN

: 15 maja 2014, 21:03
autor: DW
Od kiedy tam się jeździ po nowym torze?

: 15 maja 2014, 21:33
autor: DTSN
Będzie już dwa tygodnie odkąd tramwaje w tym miejscu kursują po nowym torze, zresztą widać to na tym filmiku.

: 15 cze 2014, 22:37
autor: elot360
Czy wykonawca płaci jakieś kary jeżeli realizacja projektu jest opóźniona?

: 16 cze 2014, 13:07
autor: KZKGaPowicz
elot360 pisze:Czy wykonawca płaci jakieś kary jeżeli realizacja projektu jest opóźniona?
Raczej tak.

: 16 cze 2014, 14:16
autor: DW
KZKGaPowicz pisze:
elot360 pisze:Czy wykonawca płaci jakieś kary jeżeli realizacja projektu jest opóźniona?
Raczej tak.
Przynajmniej powinien jeśli opóźnienie jest z jego winy. Nie wiem jak często kary rzeczywiście są nakładane, ale przynajmniej czasem są przypadki nienakładania kary finansowej lub po wykonawca rewanżuje się za opóźnienie w inny sposób.

: 16 cze 2014, 15:56
autor: elot360
To by wyjaśniało jak TŚ zaoszczędziło trochę grosza na nowe inwestycje i tramwaje :D
A propos tematu, z raportów wynika że wykonawca skończył modernizować przystanek Maciejów Knurowska w stronę Gliwic. Zajęło mu to około 3 tygodnie, bo jak co tydzień do Gliwic jechałem, to jedynie co się zmieniało to przystanek, a puste miejsce po torach w k. Gliwic zarosło trawą, jak gdyby nic się nie stało. Ile, wg. projektu, powinien trwać taki remont przystanku? O opóźnienie związane z zakończeniem wszystkich prac już nie pytam, bo to z kolei jest już ogromne.

: 16 cze 2014, 16:06
autor: DW
W projekcie ustalony jest końcowy termin realizacji zadania: 25.01.2014 r.

: 16 cze 2014, 16:30
autor: elot360
Mam tego świadomość. Nie rozumiem czemu tak dużo czasu zajęła modernizacja przystanku. Ile tak średnio trwa taka modernizacja, bo wydaje mi się że na pewno nie tak długo. Chyba że były jakieś komplikacje o których nie wiem(y).

: 16 cze 2014, 17:45
autor: Penny
DW pisze:(...) lub po wykonawca rewanżuje się za opóźnienie w inny sposób.
W jaki?

: 16 cze 2014, 18:19
autor: DW
Penny pisze:
DW pisze:(...) lub po wykonawca rewanżuje się za opóźnienie w inny sposób.
W jaki?
Słyszałem niedawno o sprawie FPS Cegielski, która w zamian za opóźnienia w dostawie tramwajów (bodajże 123N) do Warszawy wyremontowała stodwójkę.

: 19 cze 2014, 17:45
autor: Boguś
DW pisze:
KZKGaPowicz pisze:
elot360 pisze:Czy wykonawca płaci jakieś kary jeżeli realizacja projektu jest opóźniona?
Raczej tak.
Przynajmniej powinien jeśli opóźnienie jest z jego winy. Nie wiem jak często kary rzeczywiście są nakładane, ale przynajmniej czasem są przypadki nienakładania kary finansowej lub po wykonawca rewanżuje się za opóźnienie w inny sposób.
To zależy czy taki zapis jest w umowie między zamawiającym a wykonawcą.

Remont unijny - Zabrze - Wolności (zadanie 50)

: 17 wrz 2014, 14:31
autor: DW
Tramwaje Śląskie pisze:20.09.2014 r. prace torowe w Zabrzu

W związku z pracami torowymi na ul. Wolności w Zabrzu w rejonie ul. Kondratowicza w dniu 20.09.2014r. w godz.: 06:00 - 22:00 nastąpi zmiana organizacji ruchu tramwajowego.

Linia nr 1
Kursować będzie na trasie: Ruda Śl. Chebzie Pętla – Zabrze Słowackiego.

Linia nr 4
Kursować będzie na trasie: Zabrze Pętla Lompy – Zabrze Słowackiego.

Na trasie:
Gliwice Zajezdnia – Kondratowicza – Słowackiego zostanie uruchomiona autobusowa komunikacja zastępcza T-4 kursującą zgodnie z tramwajowymi rozkładami jazdy.
Źródło: Tramwaje Śląskie S.A.

Czyżby remont torowiska na tym odcinku miał się wreszcie ku końcowi?
Wygląda na to, że w tym dniu na liniach nr 1 i 4 będą kursowały Helmuty. Potrzebne będą 3 wozy na "1" oraz 2 wozy na "4". Gliwice ich tyle nie mają, więc pewnie wyjazdy i zjazdy odbędą się z Zawodzia.

: 17 wrz 2014, 15:12
autor: elot360
Hmm, możliwe, że to już koniec. We wtorek, tydzień temu, byłem tam, to wtedy torowisko w kierunku Gliwic włożone tak do połowy (nawet z klinami chyba), a reszta wisiała nad.

: 03 gru 2014, 15:44
autor: alan105Na
Witam, ja mam takie nietypowe pytanie, czy może ktoś wie, czy będzie wymieniane torowisko w Zabrzu od przystanku Damrota do de Gaulle'a? :) :) :) :)

: 03 gru 2014, 15:49
autor: elot360
alan105Na pisze:Witam, ja mam takie nietypowe pytanie, czy może ktoś wie, czy będzie wymieniane torowisko w Zabrzu od przystanku Damrota do de Gaulle'a? :) :) :) :)
To torowisko między Damrota a De Gaulle'a, z tego co wiem, nie miało być remontowane, tylko mieli poprawiać płyty w jezdni, żeby nie kaleczyły pojazdów kołowych... Ale może inni mają inne informacje.

: 03 gru 2014, 16:14
autor: kolejorz.
Co takiego jest nietypowego w pytaniu o torowiska, gdy to jest forum o TŚ, a wątek jeszcze o remontach? :mryellow:

Aktualnie nie ma planów na remont tego odcinka. Może znajdzie się do remontu w projekcie unijnym na lata 2014-20.