Remont unijny - Zabrze - Wolności (zadanie 50)
Co tam z remontem na T4? Ostatnio jak tam jechałem to widziałem już szyny w tych płytach i wydawało by się że ta strona jest ukończona w 90-95%. Jeszcze czy będą robić drugą nitkę? Bo mnie ciekawi kiedy będzie finał tych robót. Jak coś wiecie to dziękuje. Pozdrawiam
Make Galeria Szynowy Śląsk great again!
galeria/
galeria/
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Oczywiście, że będzie modernizowany drugi tor. Miało się wszystko zakończyć do końca stycznia bodajże, ale tam były problemy.elot360 pisze:Co tam z remontem na T4? Ostatnio jak tam jechałem to widziałem już szyny w tych płytach i wydawało by się że ta strona jest ukończona w 90-95%. Jeszcze czy będą robić drugą nitkę? Bo mnie ciekawi kiedy będzie finał tych robót. Jak coś wiecie to dziękuje. Pozdrawiam
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]
Jedynka po nowym torze
Przejazd po zmodernizowanym torowisku w ul. Wolności od ul. Kondratowicza do granicy z Gliwicami
Przejazd po zmodernizowanym torowisku w ul. Wolności od ul. Kondratowicza do granicy z Gliwicami
DTSN
NIE POZWÓLMY LIKWIDOWAĆ LINII TRAMWAJOWYCH !
NIE POZWÓLMY LIKWIDOWAĆ LINII TRAMWAJOWYCH !
Czy wykonawca płaci jakieś kary jeżeli realizacja projektu jest opóźniona?
Make Galeria Szynowy Śląsk great again!
galeria/
galeria/
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Przynajmniej powinien jeśli opóźnienie jest z jego winy. Nie wiem jak często kary rzeczywiście są nakładane, ale przynajmniej czasem są przypadki nienakładania kary finansowej lub po wykonawca rewanżuje się za opóźnienie w inny sposób.KZKGaPowicz pisze:Raczej tak.elot360 pisze:Czy wykonawca płaci jakieś kary jeżeli realizacja projektu jest opóźniona?
To by wyjaśniało jak TŚ zaoszczędziło trochę grosza na nowe inwestycje i tramwaje
A propos tematu, z raportów wynika że wykonawca skończył modernizować przystanek Maciejów Knurowska w stronę Gliwic. Zajęło mu to około 3 tygodnie, bo jak co tydzień do Gliwic jechałem, to jedynie co się zmieniało to przystanek, a puste miejsce po torach w k. Gliwic zarosło trawą, jak gdyby nic się nie stało. Ile, wg. projektu, powinien trwać taki remont przystanku? O opóźnienie związane z zakończeniem wszystkich prac już nie pytam, bo to z kolei jest już ogromne.
A propos tematu, z raportów wynika że wykonawca skończył modernizować przystanek Maciejów Knurowska w stronę Gliwic. Zajęło mu to około 3 tygodnie, bo jak co tydzień do Gliwic jechałem, to jedynie co się zmieniało to przystanek, a puste miejsce po torach w k. Gliwic zarosło trawą, jak gdyby nic się nie stało. Ile, wg. projektu, powinien trwać taki remont przystanku? O opóźnienie związane z zakończeniem wszystkich prac już nie pytam, bo to z kolei jest już ogromne.
Make Galeria Szynowy Śląsk great again!
galeria/
galeria/
Mam tego świadomość. Nie rozumiem czemu tak dużo czasu zajęła modernizacja przystanku. Ile tak średnio trwa taka modernizacja, bo wydaje mi się że na pewno nie tak długo. Chyba że były jakieś komplikacje o których nie wiem(y).
Make Galeria Szynowy Śląsk great again!
galeria/
galeria/
To zależy czy taki zapis jest w umowie między zamawiającym a wykonawcą.DW pisze:Przynajmniej powinien jeśli opóźnienie jest z jego winy. Nie wiem jak często kary rzeczywiście są nakładane, ale przynajmniej czasem są przypadki nienakładania kary finansowej lub po wykonawca rewanżuje się za opóźnienie w inny sposób.KZKGaPowicz pisze:Raczej tak.elot360 pisze:Czy wykonawca płaci jakieś kary jeżeli realizacja projektu jest opóźniona?
Remont unijny - Zabrze - Wolności (zadanie 50)
Źródło: Tramwaje Śląskie S.A.Tramwaje Śląskie pisze:20.09.2014 r. prace torowe w Zabrzu
W związku z pracami torowymi na ul. Wolności w Zabrzu w rejonie ul. Kondratowicza w dniu 20.09.2014r. w godz.: 06:00 - 22:00 nastąpi zmiana organizacji ruchu tramwajowego.
Linia nr 1
Kursować będzie na trasie: Ruda Śl. Chebzie Pętla – Zabrze Słowackiego.
Linia nr 4
Kursować będzie na trasie: Zabrze Pętla Lompy – Zabrze Słowackiego.
Na trasie:
Gliwice Zajezdnia – Kondratowicza – Słowackiego zostanie uruchomiona autobusowa komunikacja zastępcza T-4 kursującą zgodnie z tramwajowymi rozkładami jazdy.
Czyżby remont torowiska na tym odcinku miał się wreszcie ku końcowi?
Wygląda na to, że w tym dniu na liniach nr 1 i 4 będą kursowały Helmuty. Potrzebne będą 3 wozy na "1" oraz 2 wozy na "4". Gliwice ich tyle nie mają, więc pewnie wyjazdy i zjazdy odbędą się z Zawodzia.
Hmm, możliwe, że to już koniec. We wtorek, tydzień temu, byłem tam, to wtedy torowisko w kierunku Gliwic włożone tak do połowy (nawet z klinami chyba), a reszta wisiała nad.
Make Galeria Szynowy Śląsk great again!
galeria/
galeria/
To torowisko między Damrota a De Gaulle'a, z tego co wiem, nie miało być remontowane, tylko mieli poprawiać płyty w jezdni, żeby nie kaleczyły pojazdów kołowych... Ale może inni mają inne informacje.alan105Na pisze:Witam, ja mam takie nietypowe pytanie, czy może ktoś wie, czy będzie wymieniane torowisko w Zabrzu od przystanku Damrota do de Gaulle'a?
Make Galeria Szynowy Śląsk great again!
galeria/
galeria/
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości