Remont unijny - Sosnowiec
Remont unijny - Sosnowiec
Rozpoczyna się modernizacji torowiska od skrzyżowania z ulicą Żeromskiego do pętli na Zagórzu.
Zmiana rozkładów jazdy na liniach 15, 36 i 46 od dnia 22.04.2013 r. w związku z remontem torowiska w ciągu ul. 3-go Maja w Sosnowcu
Podaje się do wiadomości, że z dniem 22.04.2013 r.wprowadza się zmiany w rozkładach jazdy dla linii 15, 36 i 46 zgodnie z poniższym:
Linia nr 15 – będzie kursować na trasie: Katowice Pl. Miarki – Sosnowiec pętla Będzińska,
Linia nr 36 – będzie kursować na trasie: Sosnowiec Rondo im. Gierka – Brynów pętla,
Linia nr 46 – będzie kursować na dotychczasowej trasie ( zmianie ulegają godziny odjazdów )
Na odcinku Zagórze Osiedle – Sosnowiec Urząd Miasta zostanie uruchomiona przez KZK GOP linia autobusowa T-15.
Źródło: Tramwaje Śląskie.
Czyli i Mysłowice i Sosnowiec doczekały się bezpośredniej strzały na Brynów.
Autobusy jak wynika ze strony KZK GOP będą Meteoru, a częstotliwość powala... :mryellow:
Kierunek: Urząd Miasta -> http://rozklady.kzkgop.pl/index.php?co= ... trasy=8328
Kierunek: Zagórze -> http://rozklady.kzkgop.pl/index.php?co= ... trasy=8329
Swoją drogą przystanek "Sosnowiec Rondo im. Gierka" nie istnieje, a więc zrobiliby coś z tym, bo się wiecznie powtarza z tym problem. Raz Wspólna, raz Rondo.
Zmiana rozkładów jazdy na liniach 15, 36 i 46 od dnia 22.04.2013 r. w związku z remontem torowiska w ciągu ul. 3-go Maja w Sosnowcu
Podaje się do wiadomości, że z dniem 22.04.2013 r.wprowadza się zmiany w rozkładach jazdy dla linii 15, 36 i 46 zgodnie z poniższym:
Linia nr 15 – będzie kursować na trasie: Katowice Pl. Miarki – Sosnowiec pętla Będzińska,
Linia nr 36 – będzie kursować na trasie: Sosnowiec Rondo im. Gierka – Brynów pętla,
Linia nr 46 – będzie kursować na dotychczasowej trasie ( zmianie ulegają godziny odjazdów )
Na odcinku Zagórze Osiedle – Sosnowiec Urząd Miasta zostanie uruchomiona przez KZK GOP linia autobusowa T-15.
Źródło: Tramwaje Śląskie.
Czyli i Mysłowice i Sosnowiec doczekały się bezpośredniej strzały na Brynów.
Autobusy jak wynika ze strony KZK GOP będą Meteoru, a częstotliwość powala... :mryellow:
Kierunek: Urząd Miasta -> http://rozklady.kzkgop.pl/index.php?co= ... trasy=8328
Kierunek: Zagórze -> http://rozklady.kzkgop.pl/index.php?co= ... trasy=8329
Swoją drogą przystanek "Sosnowiec Rondo im. Gierka" nie istnieje, a więc zrobiliby coś z tym, bo się wiecznie powtarza z tym problem. Raz Wspólna, raz Rondo.
Pozdrawiam R1 :santa:
Jeszcze niedawno koncepcja była zupełnie inna. Najpierw remont odcinka Estakada - Sielec Park. Następnie odcinek w kierunku Zagórza z ruchem po jednym torze. Podczas remontu na odcinku Środula - Zagórze do Środuli miały jeździć Helmuty a dalej zatramwaje.
Linie 15 i 36 będą razem tworzyć dość nieregularną częstotliwość 11-19 min., ale to najwidoczniej przez konieczność braku postoju na Rondzie Gierka, aby na Brynowie było 15 min.
15 mogła przy okazji pełnić rolę linii uzupełniającej z Centrum na Pogoń, ale oczywiście dubluje się w każdym kursie z pozostałymi liniami:
- z Pogoni jedzie 1 minutę po 21 lub 24 (w drugim przypadku pojedzie stadko: 24, 15, 27),
- na Pogoń jedzie 2 minuty po 21 lub 1 minutę przed 24 (ale zarazem 3 minuty po 27).
Przesunięcie odjazdów o 15 min. (czyli zamiana godzinami 15 z 36) już by dużo dała.
Obsada przestawia się następująco:
36 - 4 pociągi, pewnie Helmuty,
15 - 4 pociągi + 1 nocny (czyżby na dziennych miało się pojawić co innego niż solówki?).
Kursy zatramwaju są pewnie dopasowane do napełnień na tym odcinku 15-stki, ale ktoś z tymi cięciami pojechał aż nadto Choć jest to uzasadnione - T-15 jedzie tą samą trasą co autobusy linii 622 i 106, a z Centrum na Środulę Osiedle i Zagórze Osiedle można jeszcze dotrzeć liniami 299, 723, 220, 221, 808, 811, 815, więc bez wątpienia zatramwaj co 15' mógłby być obsługiwany zastępczą komunikacją Kolei Śląskich (tj. VW Touran)
Linie 15 i 36 będą razem tworzyć dość nieregularną częstotliwość 11-19 min., ale to najwidoczniej przez konieczność braku postoju na Rondzie Gierka, aby na Brynowie było 15 min.
15 mogła przy okazji pełnić rolę linii uzupełniającej z Centrum na Pogoń, ale oczywiście dubluje się w każdym kursie z pozostałymi liniami:
- z Pogoni jedzie 1 minutę po 21 lub 24 (w drugim przypadku pojedzie stadko: 24, 15, 27),
- na Pogoń jedzie 2 minuty po 21 lub 1 minutę przed 24 (ale zarazem 3 minuty po 27).
Przesunięcie odjazdów o 15 min. (czyli zamiana godzinami 15 z 36) już by dużo dała.
Obsada przestawia się następująco:
36 - 4 pociągi, pewnie Helmuty,
15 - 4 pociągi + 1 nocny (czyżby na dziennych miało się pojawić co innego niż solówki?).
Kursy zatramwaju są pewnie dopasowane do napełnień na tym odcinku 15-stki, ale ktoś z tymi cięciami pojechał aż nadto Choć jest to uzasadnione - T-15 jedzie tą samą trasą co autobusy linii 622 i 106, a z Centrum na Środulę Osiedle i Zagórze Osiedle można jeszcze dotrzeć liniami 299, 723, 220, 221, 808, 811, 815, więc bez wątpienia zatramwaj co 15' mógłby być obsługiwany zastępczą komunikacją Kolei Śląskich (tj. VW Touran)
105N solo. Nie ma żadnego + nocny - są pociągi 1501, 1502 ( zadanie łączone z poc 2702 - wyj. 20:18 zj. 22:53 ) 1503, 1505 i 1505. Nocne pociągi pozostają bez zmian - 1501 i 1503.DW pisze:Obsada przestawia się następująco:
36 - 4 pociągi, pewnie Helmuty,
15 - 4 pociągi + 1 nocny (czyżby na dziennych miało się pojawić co innego niż solówki?).
Publikuję tylko informacje nie stanowiące tajemnicy przedsiębiorstwa.(Dz.U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 ze zm. ) Wypowiedzi prezentowane na tym forum są moimi prywatnymi opiniami i nie są oficjalnym stanowiskiem spółki Tramwaje Śląskie S.A.
Wczoraj także ujawniono przetarg na wykonanie zadań: 20, 26, 27, 27a.
Termin składania ofert ubiega 6 czerwca, a na wykonanie robót wykonawca będzie miał 16 miesięcy od podpisania umowy.
SIWZ -> http://www.tram-silesia.pl/www/wp-conte ... siwz79.pdf
Dok. proj. -> http://www.tram-silesia.pl/www/index.ph ... jrp792013/
Trzeba trochę czasu żeby przebrnąć
Termin składania ofert ubiega 6 czerwca, a na wykonanie robót wykonawca będzie miał 16 miesięcy od podpisania umowy.
SIWZ -> http://www.tram-silesia.pl/www/wp-conte ... siwz79.pdf
Dok. proj. -> http://www.tram-silesia.pl/www/index.ph ... jrp792013/
Trzeba trochę czasu żeby przebrnąć
Pozdrawiam R1 :santa:
- Sebastian22
- Posty: 202
- Rejestracja: 24 lis 2006, 13:09
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
''Szybki tramwaj'' z Katowic do Sosnowca za 16 miesięcySebastian22 pisze:i co dalej z tym remontem torowiska na stawikach i dobudowy 2go toru ?
Źródło tekstu: http://sosnowiec.gazeta.pl/gazetasosnow ... z2dTAtf5QiFormalności stało się zadość i warta 41 mln zł umowa między Tramwajami Śląskimi a firmą Skanska została podpisana. Za te pieniądze w 16 miesięcy firma dobuduje m.in. 2200 metrów drugiego toru na łączącej Katowice i Sosnowiec linii tramwajowej nr 15.
- Drugi tor wybudujemy na odcinku 700 m na ul. Sobieskiego w Sosnowcu - przypomina Tomasz Valik, menedżer projektu ze Skanska Czechy. - Zmodernizujemy też istniejące torowisko na tej ulicy - mówi.
Krzysztof Kamiński ze Skanska Polska dodaje, że w Katowicach drugi tor powstanie na odcinku 1500 m ulicy Sosnowieckiej. W Katowicach budowane będą także m.in. chodniki i ścieżki rowerowe, które zamówiły władze Katowic.
Kierowców z Sosnowca ucieszy zapewne wiadomość, że przy okazji modernizacji torowiska u zbiegu ul. Piłsudskiego i Sobieskiego wymienione zostaną również przejazdy na tym skrzyżowaniu. W ramach kontraktu, remontowany będzie także odcinek od ronda Gierka do ul. Mościckiego (odcinek do ul. 3 Maja modernizowany będzie w odrębnym kontrakcie).
Tramwaje Śląskie nie precyzują o ile po dobudowie drugiego toru (zniknie tzw. mijanka na jednym torze) skróci się trwająca dziś około 33 minuty podróż od dworca PKP w Sosnowcu na rynek w Katowicach. Wiadomo natomiast, że linię będzie obsługiwać część z 30 zamówionych w bydgoskiej Pesie nowoczesnych tramwajów, a trasa ma być w przyszłości linią tzw. szybkiego tramwaju.
Jak poinformowała Skanska, wszystkie wymienione prace powinny się zakończyć w 16 miesięcy.
pdobno poprzez wprowadzenie na skrzyżowaniach z sygnalizacją świetlną priorytetu dla tramwajów poprawi się również komunikacja między miastami, a czas przejazdu pomiędzy miastami skróci się o około 5-10 proc.
Dają maks 10 % na czas przejazdu 33 min. tj. 3,3 min normalnie szał
Jeszcze przed remontem motorowi odjeżdżali z pętli 3 minuty później żeby od Zamkowej jechać już planowo, spokojnie na całej trasie da się skrócić około 10 minut.skoti pisze:pdobno poprzez wprowadzenie na skrzyżowaniach z sygnalizacją świetlną priorytetu dla tramwajów poprawi się również komunikacja między miastami, a czas przejazdu pomiędzy miastami skróci się o około 5-10 proc.
Dają maks 10 % na czas przejazdu 33 min. tj. 3,3 min normalnie szał
Najprawdopodobniej do 30 września nie uda się oddać do użytku remontowanej części trasy linii tramwajowej numer 15 w Sosnowcu. Prace na ulicy Sobieskiego również rozpoczną się w późniejszym terminie.
Źródło tekstuOd kwietnia trwa remont linii tramwajowej od skrzyżowania z Żeromskiego aż do pętli. Niestety, prace najprawdopodobniej trochę się wydłużą. – Wszystko wskazuje na to, że terminu nie uda się dotrzymać. Wykonawca czeka na dostarczenie pewnych elementów, ale dostawca z Niemiec opóźnia się – mówi Andrzej Zowada z Tramwajów Śląskich. Opóźnienie jednak nie będzie wielkie, a w październiku inwestycje zostanie zakończona. Tuż po niej, remontu doczeka się odcinek od “ślimaka” do rozjazdu z Żeromskiego.
Wbrew wcześniejszym informacjom, budowa nowego torowiska na Sobieskiego w Sosnowcu nie rozpocznie się we wrześniu, a… w marcu. To jednak nie oznacza, że wykonawca ma opóźnienie. – Po prostu prace rozpoczną się najpierw od strony Katowic – mówi Andrzej Zowada. Na ulicy Sosnowieckiej torowisko będzie wbudowane w jezdnię, a tramwaje do marca będą mogły jeździć po starych torach. Obędzie się więc bez zmian w rozkładzie jazdy. Te nastąpią dopiero w 2014 roku.
Wkrótce tramwaje zaczną kursować do Zagórza
Trwa modernizacja trasy linii tramwajowej nr 15 w Sosnowcu. W weekend wybraliśmy się na plac budowy, by sprawdzić jak wiele jeszcze brakuje do zakończenia prac na odcinku od pętli w Zagórzu do skrzyżowania ul. 3 Maja i Żeromskiego.
Ostatnim razem zawitaliśmy na plac budowy na początku października. Od tego czasu powstała już większość peronów przystosowana m.in. obsługi niskopodłogowych tramwajów, na większości trasy torowisko zostało już także zabetonowane.
Przy pętli w Zagórzu wymieniono też niewielki odcinek torów, bo samej pętli nie było w zakresie prac. Jak pisaliśmy, ma to związek z planowaną za kilka lat budową tunelu i wydłużeniem linii tramwajowej w głąb osiedla.
- Zakładamy, że tramwaje znów zaczną kursować do Zagórza w drugiej połowie listopada tego roku - mówi Andrzej Zowada, rzecznik Tramwajów Śląskich.
Pisaliśmy wcześniej, że prace są opóźnione, ale firma ZUE Kraków nie będzie za nie karana, bo rozliczana będzie z terminowego zakończenia prac na całym odcinku od pętli do ''ślimaka'', a ten umowa wyznaczyła na wrzesień 2014.
Wraz z końcem prac na odcinku od pętli do skrzyżowania ul. 3 Maja i Żeromskiego, rozpocznie się przebudowa odcinka do popularnego ''ślimaka''. W tym przypadku wyłączony z użytkowania będzie już tylko jeden tor.
Cały tekst: http://sosnowiec.gazeta.pl/gazetasosnow ... z2jh18YV2Y
Linia nr 15 za dwa tygodnie, wiadukt nad Orląt Lwowskich dopiero w lutym?
Twoje ZagłębieKończy się remont linii tramwajowej do Zagórza, a ruch zostanie przywrócony w grudniu. Przedłuży się za to remont wiaduktu nad ulicą Orląt Lwowskich w Sosnowcu.
Problem na Orląt Lwowskich pojawił się kilka tygodni temu. Przyczółki, na których miało zostać zamontowane nowe przęsło, nie nadawały się do użytku. To spowodowało, że prace przedłużą się i będą droższe. – Projekt powstał, wykonawca już przystąpił do tych prac. Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z harmonogramem – czyli, jeśli zima nie będzie przesadnie przeszkadzać – ruch po nowym wiadukcie powinniśmy wznowić na przełomie stycznia i lutego 2014 roku – mówi Andrzej Zowada, rzecznik Tramwajów Śląskich. Do tego czasu, mieszkańcy części Niwki oraz Modrzejowa, muszą uzbroić się w cierpliwość. Dodatkowy koszt inwestycji to milion złotych.
Tymczasem jest coraz bliżej wznowienia połączenia tramwajowego do Zagórza. Według nieoficjalnych informacji, ma to nastąpić w 2 tygodniu grudnia, jeśli nic nie stanie na przeszkodzie.
Od jutra ruch na odcinku Sielec Park - Sosnowiec Estakada będzie się odbywał po nowym torze.
Przy okazji wydłużono odcinek jednotorowy, który zaczyna się za przystankiem Estakada za skrzyżowaniem z ulicą Parkową i kończy się dopiero prawie w połowie ulicy Żeromskiego. Tam też został tymczasowo przeniesiony przystanek Sielec Park.
Nie zauważyłem jeszcze gdzie zamontowano rozjazd umożliwiający wjazd na jednotor tramwajom linii 15. Zapewne jest w miejscu dawnego tymczasowego przystanku. Z powodu wydłużenia jednotoru wjazd i zjazd będzie się teraz odbywał z trzech kierunków (Zagórze, Pogoń, Centrum).
Przy okazji wydłużono odcinek jednotorowy, który zaczyna się za przystankiem Estakada za skrzyżowaniem z ulicą Parkową i kończy się dopiero prawie w połowie ulicy Żeromskiego. Tam też został tymczasowo przeniesiony przystanek Sielec Park.
Nie zauważyłem jeszcze gdzie zamontowano rozjazd umożliwiający wjazd na jednotor tramwajom linii 15. Zapewne jest w miejscu dawnego tymczasowego przystanku. Z powodu wydłużenia jednotoru wjazd i zjazd będzie się teraz odbywał z trzech kierunków (Zagórze, Pogoń, Centrum).
Przed przystankiem od strony Zagórza czy Centrum?Szociu pisze:Na 15 jest rozjazd nakładkowy przed łukiem przed przyst. Sielec Kąpielisko.
Na to nie zwróciłem uwagi Podejrzewam, że prace prowadzone będą również na skrzyżowaniu Żeromskiego z 3 Maja, stąd wydłużony jednotor i taka organizacja ruchu.Szociu pisze:Co ciekawe otwierany będzie tor lewy, a na Żeromskiego rozjazd jest zabudowany tak, że tramwaje wjadą tam na tor prawy.
Odnośnie fotki nr. 4, kiedy chociażby o tyle nowe tory mijają się ze starymi, jak rozwiązuje się ten problem?
Make Galeria Szynowy Śląsk great again!
galeria/
galeria/
Przechodziłem przed chwilą ulicą Sobieskiego w Sosnowcu. Sieć trakcyjna została już zdemontowana, zostały jedynie wieszaki i przewody sygnalizacji mijankowej. Z racji braku przejazdu do Katowic ulica ta bardzo opustoszała, gdyby zobaczył ją ktoś kto nie wie, że to modernizacja, mógłby odnieść wrażenie, że to jakaś zapomniana linia. Wszystko idzie do przodu i bardzo fajnie, aczkolwiek w mojej i pewnie jeszcze wielu osób głowie ten jednotorowy odcinek pozostanie i będzie czasami wspominany z sentymentem jako jeden z zanikających symboli pogranicza Śląska i Zagłebia.
Wygląda jak zamknięte przejście graniczneLinia26 pisze:Co słychać na granicy Sosnowca i Katowic:
Edycja 29.04.2014
Weekend zmian. Tramwaje pojadą nowym torowiskiem
Modernizująca torowisko tramwajowej przy ul. 3 Maja w Sosnowcu firma ZUE Kraków, planuje przełożenie ruchu na przebudowaną już część torowiska między ślimakiem a ul. Żeromskiego. Będzie to jednak wymagało wcześniejszych zmian w kursowaniu tramwajów.
Przełożenie ruchu będzie wymagało przebudowy rozjazdów w rejonie skrzyżowań z ul. Żeromskiego i Parkową. Z tego powodu, a także z uwagi na prace na łukach w rejonie ul. Żeromskiego, od godz. 7 w czwartek do godz. 22 w niedzielę nastąpi kilka zmian w kursowaniu tramwajów. I tak:
- linia nr 15 zostanie zawieszona
- linia nr 21 kursować będzie na trasie Dąbrowa Górnicza Huta Katowice - Będzin Cmentarz Komunalny (pętla Będzińska)
- linia nr 22 będzie kursować na swojej zwykłej trasie wg rozkładu jazdy na soboty
- linie nr 24 i 26 pozostaną na swoich dotychczasowych trasach
- linia nr 27 będzie kursować na trasie Kazimierz Górniczy - Milowice
- uruchomiona zostanie linia nr 51 kursując na trasie Będzin Zajezdnia - Pętla Będzińska wykonując wszystkie planowe kursy linii nr 27 na tej trasie
Na trasie Będzin Cmentarz Komunalny - Sosnowiec Dworzec PKP - Sosnowiec Ostrogórska, KZK GOP uruchomi autobusową komunikację zastępczą, kursująca z częstotliwością co 20 minut.
Od poniedziałku 5 maja możliwy będzie znów przejazd pod wiaduktem nad ul. Żeromskiego i skręt w prawo w ul. 3 Maja.
LINK
Warto zauważyć, że w zamian nie będzie żadnego autobusu zastępczego. Choć ciężko mi stwierdzić czy to plus czy minusskoti pisze:- linia nr 15 zostanie zawieszona
Widząc takin numer linii nie nasuwa mi się żadna inna myśl niż ta, że TŚ chcą nieudolnie naśladować Kraków czy Wrocław, gdzie linie tymczasowe mają zupełnie inną numerację. W naszych realiach i przy skróceniu linii na niespełna 4 dni bez zmiany jej trasy nie widzę w tym żadnego sensu. Ciekawi mnie z jakim otablicowaniem wyjadą wozy na tą linię. Zapewne poślą tam stopiątki z wyświetlaczami a za szybą będą zwykłe tablice kierunkowe, bo nikt nie będzie raczej robił specjalnych tablic na jeden weekend. Ponadto ludzie i tak będą czekać na przystankach na 27.skoti pisze:- uruchomiona zostanie linia nr 51 kursując na trasie Będzin Zajezdnia - Pętla Będzińska wykonując wszystkie planowe kursy linii nr 27 na tej trasie
skoti pisze:- linia nr 21 kursować będzie na trasie Dąbrowa Górnicza Huta Katowice - Będzin Cmentarz Komunalny (pętla Będzińska)
Chyba tylko u nas skracając dwie rożne linie do tego samego przystanków w komunikatach opisuje się go różnymi nazwami.skoti pisze:- uruchomiona zostanie linia nr 51 kursując na trasie Będzin Zajezdnia - Pętla Będzińska wykonując wszystkie planowe kursy linii nr 27 na tej trasie
Jak słusznie zauważyło KZK GOP na tych liniach zmienią się godziny i trasy w kursach wyjazdowych i zjazdowych.skoti pisze:- linie nr 24 i 26 pozostaną na swoich dotychczasowych trasach
Zatramwaj ma ponoć kursować od Ostrogórskiej. Ciekawi mnie czy rzeczywiście będzie się zatrzymywać w pobliżu tego przystanku.
Schemat.
- Warturtles
- Posty: 260
- Rejestracja: 27 lip 2012, 16:14
- Lokalizacja: Katowice Zawodzie
To pokazuje dobitnie, że tramwaje linii 15 wożą powietrze i tak na prawdę w obecnej formie bez przedłużenia jej wgłąb osiedla nie ma żadnego sensu...DW pisze:- linia nr 15 zostanie zawieszona. Warto zauważyć, że w zamian nie będzie żadnego autobusu zastępczego. Choć ciężko mi stwierdzić czy to plus czy minus
Publikuję tylko informacje nie stanowiące tajemnicy przedsiębiorstwa.(Dz.U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 ze zm. ) Wypowiedzi prezentowane na tym forum są moimi prywatnymi opiniami i nie są oficjalnym stanowiskiem spółki Tramwaje Śląskie S.A.
To jest rozjazd nakładkowy, stosowany już był w Katowicach na Warszawskiej podczas remontu Rynku.
W tym wypadku zamiast pruć nowe torowisko i wstawiać elementy rozjazdu, nakłada się rozjazd nakładkowy i problem z głowy.
W tym wypadku zamiast pruć nowe torowisko i wstawiać elementy rozjazdu, nakłada się rozjazd nakładkowy i problem z głowy.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Sosnowiec – prace torowe – dotyczy linii tramwajowych nr 21 i 27.
Komunikacyjny Związek Komunalny GOP informuje, że w związku z pracami torowymi, które będą prowadzone w rejonie Pogoni w Sosnowcu od godz. 6.00 w sobotę (26 lipca) do godz. 3.30 w nocy z soboty na niedzielę (26/27 lipca) nastąpią zmiany w organizacji ruchu tramwajowego dla linii nr 26 i 27.
Linia nr 21 kursować będzie na trasie Tworzeń Huta Katowice – Będzin Cmentarz Komunalny. Tramwaje linii nr 21 nie będą kursować na terenie Sosnowca.
Linia nr 27 kursować będzie na trasie Kazimierz Górniczy – Milowice Pętla.
Na trasie Będzin os. Zamkowe Pętla – Będzin Cmentarz Komunalny uruchomiona zostanie linia tramwajowa nr 27A.
Na trasie Będzin Cmentarz komunalny – Sosnowiec Dworzec PKP – Sosnowiec Ostrogórska uruchomiona zostanie autobusowa komunikacja zastępcza T-21. Autobus kursował będzie z częstotliwością co 15 minut.
T-21
Kierunek Sosnowiec
Będzin Cmentarz Komunalny (przystanek autobusowy) – Pogoń Akademiki (przystanek autobusowy) – Pogoń Rybna (przystanek tymczasowy na wysokości tramwajowego) – Pogoń Klub Kiepury (przystanek autobusowy) – Sosnowiec mariacka (przystanek tymczasowy na wysokości przystanku tramwajowego) – Sielec Park (przystanek tramwajowy na ul. Żeromskiego i autobusowy na ul. 3 Maja) – Sosnowiec Estakada (przystanek autobusowy) – Sosnowiec Dworzec PKP (przystanek autobusowy) – Sosnowiec Wspólna (przystanek tymczasowy na wysokości przystanku tramwajowego) – powrót przez Rondo im. Gierka, ul. Sienkiewicza.
Kierunek Będzin
Sosnowiec Wspólna (przystanek tymczasowy na wysokości przystanku tramwajowego) – Sosnowiec Dworzec PKP (przystanek autobusowy) – Sosnowiec Aleja Zwycięstwa (przystanek autobusowy) – Sosnowiec Estakada (przystanek tymczasowy przy vyłym szpitalu) – Sielec Park (przystanek autobusowy) – Sielec Kąpielisko (przystanek autobusowy) – Pogoń Kościół (przystanek tymczasowy na wysokości przystanku tramwajowego) – Pogoń Akademiki (przystanek autobusowy) – Pogoń Rybna (przystanek tymczasowy na wysokości tramwajowego) – Będzin Cmentarz Komunalny (przystanek autobusowy).
Uwaga:
Nie będą obsługiwane przystanku tramwajowe zlokalizowane przy torowisku tramwajowym.
W kierunku Sosnowca: Pogoń Kościół (obsługa tego przystanku będzie odbywała się na przystanku autobusowym Pogoń Klub Kiepury)
W kierunku Będzina: Sosnowiec Mariacka, Sosnowiec Podstacja zlokalizowany na ul. Żeromskiego.
LINK
Komunikacyjny Związek Komunalny GOP informuje, że w związku z pracami torowymi, które będą prowadzone w rejonie Pogoni w Sosnowcu od godz. 6.00 w sobotę (26 lipca) do godz. 3.30 w nocy z soboty na niedzielę (26/27 lipca) nastąpią zmiany w organizacji ruchu tramwajowego dla linii nr 26 i 27.
Linia nr 21 kursować będzie na trasie Tworzeń Huta Katowice – Będzin Cmentarz Komunalny. Tramwaje linii nr 21 nie będą kursować na terenie Sosnowca.
Linia nr 27 kursować będzie na trasie Kazimierz Górniczy – Milowice Pętla.
Na trasie Będzin os. Zamkowe Pętla – Będzin Cmentarz Komunalny uruchomiona zostanie linia tramwajowa nr 27A.
Na trasie Będzin Cmentarz komunalny – Sosnowiec Dworzec PKP – Sosnowiec Ostrogórska uruchomiona zostanie autobusowa komunikacja zastępcza T-21. Autobus kursował będzie z częstotliwością co 15 minut.
T-21
Kierunek Sosnowiec
Będzin Cmentarz Komunalny (przystanek autobusowy) – Pogoń Akademiki (przystanek autobusowy) – Pogoń Rybna (przystanek tymczasowy na wysokości tramwajowego) – Pogoń Klub Kiepury (przystanek autobusowy) – Sosnowiec mariacka (przystanek tymczasowy na wysokości przystanku tramwajowego) – Sielec Park (przystanek tramwajowy na ul. Żeromskiego i autobusowy na ul. 3 Maja) – Sosnowiec Estakada (przystanek autobusowy) – Sosnowiec Dworzec PKP (przystanek autobusowy) – Sosnowiec Wspólna (przystanek tymczasowy na wysokości przystanku tramwajowego) – powrót przez Rondo im. Gierka, ul. Sienkiewicza.
Kierunek Będzin
Sosnowiec Wspólna (przystanek tymczasowy na wysokości przystanku tramwajowego) – Sosnowiec Dworzec PKP (przystanek autobusowy) – Sosnowiec Aleja Zwycięstwa (przystanek autobusowy) – Sosnowiec Estakada (przystanek tymczasowy przy vyłym szpitalu) – Sielec Park (przystanek autobusowy) – Sielec Kąpielisko (przystanek autobusowy) – Pogoń Kościół (przystanek tymczasowy na wysokości przystanku tramwajowego) – Pogoń Akademiki (przystanek autobusowy) – Pogoń Rybna (przystanek tymczasowy na wysokości tramwajowego) – Będzin Cmentarz Komunalny (przystanek autobusowy).
Uwaga:
Nie będą obsługiwane przystanku tramwajowe zlokalizowane przy torowisku tramwajowym.
W kierunku Sosnowca: Pogoń Kościół (obsługa tego przystanku będzie odbywała się na przystanku autobusowym Pogoń Klub Kiepury)
W kierunku Będzina: Sosnowiec Mariacka, Sosnowiec Podstacja zlokalizowany na ul. Żeromskiego.
LINK
Coś mi mówi że w tekście jest cyfrówkaskoti pisze:Sosnowiec – prace torowe – dotyczy linii tramwajowych nr 21 i 27.
(..) nastąpią zmiany w organizacji ruchu tramwajowego dla linii nr 26 i 27.
Make Galeria Szynowy Śląsk great again!
galeria/
galeria/
- Warturtles
- Posty: 260
- Rejestracja: 27 lip 2012, 16:14
- Lokalizacja: Katowice Zawodzie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości