Remont unijny - Bytom oraz Zabrze

O bieżących inwestycjach w "żelazne drogi".
Wiadomość
Autor
hanys76
Posty: 9047
Rejestracja: 12 lis 2006, 16:03
Lokalizacja: Górny Śląsk

Remont unijny - Bytom oraz Zabrze

#1 Post autor: hanys76 » 22 lis 2012, 21:59

Wybrano najkorzystniejszą ofertę dla zadania :
Zadanie pn. „Modernizacja torowiska w ulicach Powstańców Warszawskich i Moniuszki w Bytomiu (zadanie 5a), Modernizacja torowiska w ul. Katowickiej od ul. Jagiellońskiej do Pl. Kościuszki w Bytomiu (zadanie nr 6), Modernizacja przejazdu przez ul. Zabrzańską w rejonie HKS Stal Bobrek w Bytomiu (zadanie nr 44), Modernizacja torowiska w ul. Bytomskiej od ul. Chrobrego do ul. Drzymały w Zabrzu (zadanie nr 49)” w ramach realizacji Projektu pn.: „Modernizacja infrastruktury tramwajowej i trolejbusowej w Aglomeracji Górnośląskiej wraz z infrastrukturą towarzyszącą”, POIS.07.03.00-00-012/11 współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.


Przetarg wygrała firma Skanska, zatem wkrótce powinny rozpocząc się prace.
Ostatnio zmieniony 29 lis 2013, 15:31 przez hanys76, łącznie zmieniany 2 razy.

DWD
Posty: 242
Rejestracja: 29 maja 2012, 13:56
Lokalizacja: Zabrze

#2 Post autor: DWD » 22 lis 2012, 22:43

W Bytomiu pewnie nie wcześniej niż skończą robic Katowice. Bo na dzień dzisiejszy wygląda to tak, że część zajedni Stroszek przejdzie na Batory gdy tylko wyniesie się z niego Zawodzie. Inaczej nie wyobrażam sobie tych prac w Bytomiu.

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#3 Post autor: Boguś » 23 lis 2012, 21:07

hanys76 pisze:Przetarg wygrała firma Skanska, zatem wkrótce powinny rozpocząc się prace.
Najpierw to należy podpisać umowę :)

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#4 Post autor: KZKGaPowicz » 22 gru 2012, 09:51

Dobrze, że remont w Bytomiu podzielono na dwa etapy na okres 2 lat (artykuł Silesia Tram News). W pierwszym planuje się odbudować linię nr 7 (2013 r.), a w drugim wyremontować torowisko w ul. Jagiellońskiej. Wtedy można zrobić jak w przypadku remontu Placu Sikorskiego:
5 -> Zaborze Pętla - Chorzów Batory Zajezdnia,
7 -> zawieszenie kursowania (uruchomienie linii 37),
9 -> Chorzów Ratusz -> Łagiewniki Targowisko,
18 -> Chebzie Pętla -> Łagiewniki Targowisko,
37 -> Chorzów Batory Zajezdnia -> Koszutka Słoneczna Pętla.

Można jeszcze wziąć pod uwagę ewentualne drugie ciekawsze, aczkolwiek kontrowersyjne rozwiązanie:
5 -> Zaborze Pętla - Chorzów Batory Zajezdnia,
7 -> Koszutka Słoneczna Pętla -> Chorzów Batory Zajezdnia,
9 -> Chorzów Ratusz -> Łagiewniki Targowisko,
18 -> okrężna Chebzie Pętla.

Pierwsze rozwiązanie jest lepsze, bo w drugim będziemy "gonić" przez Lipiny aż 3 linie, co byłoby absurdem, chociaż jak wiemy KZK GOP wszystko może zrobić.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

rafalurbino18
Posty: 6216
Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
Lokalizacja: Zabrze

#5 Post autor: rafalurbino18 » 22 gru 2012, 14:35

KZKGaPowicz pisze:18 -> okrężna Chebzie Pętla.
Może lepiej będzie jak przestaniesz tutaj pisać o wszystkich swoich pomysłach... Co gorsze, wiesz, że to głupi pomysł, ale musisz się nim pochwalić. Nie wiem po co.

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#6 Post autor: Boguś » 22 gru 2012, 21:06

Akurat w tym przypadku proponowanie tymczasowych relacji jest kompletnie pozbawione sensu. W 2013 roku oprócz odbudowy linii 7 czeka nas remont Armii Krajowej w Chorzowie Batorym, przebudowa torowiska wzdłuż ulicy Zabrzańskiej w Rudzie Śląskiej oraz przejazdów torowych przy pętli w Chebziu. W przypadku Armii Krajowej i Zabrzańskiej będzie całkowicie wstrzymany ruch. Należy również pamiętać, że termin zakończenia prac w Chorzowie, będzie miał wpływ na rozpoczęcie przebudowy torowisk w Centrum Bytomia.

Awatar użytkownika
mark40
Posty: 424
Rejestracja: 07 lis 2008, 13:09
Lokalizacja: Chorzów

#7 Post autor: mark40 » 22 gru 2012, 23:10

Boguś pisze:W przypadku Armii Krajowej będzie całkowicie wstrzymany ruch.
Ruch po AK miał się odbywać po jednym torze. Coś się zmieniło?

adam86
Posty: 928
Rejestracja: 31 maja 2008, 14:16
Lokalizacja: Chorzów

#8 Post autor: adam86 » 23 gru 2012, 12:42

Skoro ma byc wymienia sieć wodociągowa to przekopy będą przez cała szerokość jezdni, wiec nie można bedzie prowadzić ruchu.
KZKGOP 1779

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#9 Post autor: KZKGaPowicz » 23 gru 2012, 12:52

Bodajże w dokumentacji technicznej w przetargu widziałem zapis o minimalnym ruchu tramwajowym (zapewne chodzi o kursy wyjazdowe i zjazdowe oraz podmiany).
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#10 Post autor: Peter » 26 kwie 2013, 18:53

W Bytomiu na ul. Moniuszki trwa układanie płyt Edilon LC-L.
*SDIP (U.N.O.)

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#11 Post autor: Peter » 16 maja 2013, 20:44

W Bytomiu na ul. Moniuszki płyty Edilon już ułożono. Od strony ul. Powstańców Warszawskich układane są szyny. Na skrzyżowaniu z ul. Dworcową płyta żelbetowa została wykonana.

Tutaj jest więcej fotek.
Załączniki
Bytom Moniuszki 2013.05.15.jpg
*SDIP (U.N.O.)

DWD
Posty: 242
Rejestracja: 29 maja 2012, 13:56
Lokalizacja: Zabrze

#12 Post autor: DWD » 03 cze 2013, 21:17

Od jutra tj. 4.06.13r. zostaje przywrócony ruch na Moniuszki. Warto dodać, że tramwaje pojadą po staremu tylko tydzień bo od przyszłego poniedziałku ma zostać wyłączony ruch na odcinku ul. Katowickiej.

Seba77
Posty: 11312
Rejestracja: 25 sie 2012, 10:14
Lokalizacja: Pszczyna

#13 Post autor: Seba77 » 03 cze 2013, 21:46

DWD pisze:Od jutra tj. 4.06.13r. zostaje przywrócony ruch na Moniuszki. Warto dodać, że tramwaje pojadą po staremu tylko tydzień bo od przyszłego poniedziałku ma zostać wyłączony ruch na odcinku ul. Katowickiej.
A skąd masz takie informacje?
Ostatnio zmieniony 03 cze 2013, 22:58 przez Seba77, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Penny
Posty: 9369
Rejestracja: 14 cze 2008, 20:27
Lokalizacja: Chorzów

#14 Post autor: Penny » 04 cze 2013, 00:26

Torowisko w ul. Moniuszki wraz ze skrętem z ul. Powstańców Warszawskich jest gotowe (jest nawet wysepka przystankowa). Stary pozostał odcinek od przystanku przy wylocie ul. Sądowej do wspomnianego skrętu.

DTSN
Posty: 198
Rejestracja: 12 lip 2010, 15:02
Lokalizacja: Cały Śląsk

#15 Post autor: DTSN » 03 sie 2013, 14:02

Zakończył się remont torowiska na ul. Bytomskiej w Zabrzu
Załączniki
20130803124732-0fb849ed-me-02.JPG
20130803124810-352d02fb-me-02.JPG
20130803124821-d29724ba-me-02.JPG
DTSN
NIE POZWÓLMY LIKWIDOWAĆ LINII TRAMWAJOWYCH !

DTSN
Posty: 198
Rejestracja: 12 lip 2010, 15:02
Lokalizacja: Cały Śląsk

#16 Post autor: DTSN » 02 wrz 2013, 15:23

W Zabrzu kroi się nowy układ linii chcą dobudować prawo skręt z ulicy Brysza (T3) do Wolności w kierunku Zaborze Pętla (T1 T4 T5) http://www.tram-silesia.pl/www/index.ph ... ii4042013/
DTSN
NIE POZWÓLMY LIKWIDOWAĆ LINII TRAMWAJOWYCH !

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#17 Post autor: KZKGaPowicz » 03 wrz 2013, 15:04

Bardzo dobrze, że w końcu myśli się o uelastycznieniu sieci. Ciekawe czy zrobią ten łuk w stronę Zabrza na Rudzie Płd?
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

DTSN
Posty: 198
Rejestracja: 12 lip 2010, 15:02
Lokalizacja: Cały Śląsk

#18 Post autor: DTSN » 03 wrz 2013, 16:23

Będzie tam trójkąt z ulicy Brysza do Wolności skręt na Zaborze/oraz Rude Śląską nawet będzie mógł tam tramwaj nawracać bez konieczności jechania na Zaborze Pętle :) Linia T3 będzie mogła jechać z Makoszów na Zaborze bezpośrednio Co ciekawe będzie tez przesuniecie torowiska na ul. Brysza oraz przesuniecie przystanków w kierunku Makoszów sporo pracy będzie 1400 m toru trzeba wymienić od Deptaku w centrum aż za przystanek Zabrze Floriana az do Browaru.
DTSN
NIE POZWÓLMY LIKWIDOWAĆ LINII TRAMWAJOWYCH !

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#19 Post autor: KZKGaPowicz » 04 wrz 2013, 07:21

DTSN pisze:Będzie tam trójkąt z ulicy Brysza do Wolności skręt na Zaborze/oraz Rude Śląską nawet będzie mógł tam tramwaj nawracać bez konieczności jechania na Zaborze Pętle :) Linia T3 będzie mogła jechać z Makoszów na Zaborze bezpośrednio Co ciekawe będzie tez przesuniecie torowiska na ul. Brysza oraz przesuniecie przystanków w kierunku Makoszów sporo pracy będzie 1400 m toru trzeba wymienić od Deptaku w centrum aż za przystanek Zabrze Floriana az do Browaru.
To wiem, mnie chodziło o łuk na Rudzie Płd., dzięki któremu powstałby trójkąt Zabrzańska - Wolności - Zabrzańska.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

DTSN
Posty: 198
Rejestracja: 12 lip 2010, 15:02
Lokalizacja: Cały Śląsk

#20 Post autor: DTSN » 04 wrz 2013, 12:08

Na ten temat nic na razie nie wiadomo poczekamy może coś z funduszy na lata 2014-2020 będzie na to.
DTSN
NIE POZWÓLMY LIKWIDOWAĆ LINII TRAMWAJOWYCH !

Awatar użytkownika
Penny
Posty: 9369
Rejestracja: 14 cze 2008, 20:27
Lokalizacja: Chorzów

#21 Post autor: Penny » 10 wrz 2013, 22:06

Skręt to by się przydał z ul. Wolności w ul. Powstańców Śląskich, żeby z kursami wyjazdowymi/zjazdowymi oraz trupami nie trzeba było jeździć przez Zaborze. A było zostawić pętlę pod dworcem...

kamil.gmy
Posty: 2
Rejestracja: 24 gru 2012, 11:58
Lokalizacja: Świerklaniec

#22 Post autor: kamil.gmy » 11 wrz 2013, 11:57

Bo to jest chore co zrobili. To samo zrobili w Katowicach na Rynku.

DTSN
Posty: 198
Rejestracja: 12 lip 2010, 15:02
Lokalizacja: Cały Śląsk

#23 Post autor: DTSN » 11 wrz 2013, 14:46

a propos Bytomia to praca wre na Łagiewnikach :)
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 159&type=1
Załączniki
20130911123950-bae5e527-me.jpg
20130911124434-91e3bb19-me.jpg
20130911124748-e2e57ca6-me.jpg
20130911125820-1dea8e01-me.jpg
20130911130317-e941f6dc-me.jpg
20130911130826-44d2016b-me.jpg
DTSN
NIE POZWÓLMY LIKWIDOWAĆ LINII TRAMWAJOWYCH !

Awatar użytkownika
elot360
Posty: 2792
Rejestracja: 21 lip 2013, 21:12
Lokalizacja: Bytom - Szombierki
Kontakt:

#24 Post autor: elot360 » 17 wrz 2013, 22:11

Miło patrzeć jak tam tory znowu powstają. A mam pytanie, podejrzewacie układ stanowisk czy przystanków na Pl. Sikorskiego, bo mnie ciekawi jak to będzie wyglądać jak siódemka znowu zacznie tam dojeżdżać, chyba że w planach jest inny rozkład
Make Galeria Szynowy Śląsk great again!
galeria/

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#25 Post autor: KZKGaPowicz » 03 paź 2013, 11:33

Ostatnio zmieniony 03 paź 2013, 18:14 przez KZKGaPowicz, łącznie zmieniany 1 raz.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

Awatar użytkownika
elot360
Posty: 2792
Rejestracja: 21 lip 2013, 21:12
Lokalizacja: Bytom - Szombierki
Kontakt:

#26 Post autor: elot360 » 06 paź 2013, 18:16

Ma ktoś informacje o "realnych" datach zakończenia robót na łagiewnickiej/świętochłowickiej oraz na konstytucji(Bobrek)??
Make Galeria Szynowy Śląsk great again!
galeria/

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#27 Post autor: KZKGaPowicz » 07 paź 2013, 10:26

elot360 pisze:Ma ktoś informacje o "realnych" datach zakończenia robót na łagiewnickiej/świętochłowickiej oraz na konstytucji(Bobrek)??
Wydawało mi się, że linię nr 7 do końca roku, a jeśli nie, to na początku 2014. r. Należy się spodziewać przy okazji skrócenia linii nr 201.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

Awatar użytkownika
elot360
Posty: 2792
Rejestracja: 21 lip 2013, 21:12
Lokalizacja: Bytom - Szombierki
Kontakt:

#28 Post autor: elot360 » 08 paź 2013, 17:11

Dzięki za informacje dotyczącej siódemki i informacji o 201 która może mi się przydać. Ale dalej co z bobrkiem bo już mnie trochu przeraża jazda niewłaściwym torem, nawet mam do tego wspomnienie ale to chyba nie ten dział i jest dawno nie aktualne, ale to co innego. Tak czy siak dzięki...
Make Galeria Szynowy Śląsk great again!
galeria/

Awatar użytkownika
elot360
Posty: 2792
Rejestracja: 21 lip 2013, 21:12
Lokalizacja: Bytom - Szombierki
Kontakt:

#29 Post autor: elot360 » 16 lis 2013, 23:05

Ma ktoś fotki co się dzieje na Łagiewnickiej?
Make Galeria Szynowy Śląsk great again!
galeria/

Awatar użytkownika
Penny
Posty: 9369
Rejestracja: 14 cze 2008, 20:27
Lokalizacja: Chorzów

#30 Post autor: Penny » 16 lis 2013, 23:15

elot360 pisze:Ma ktoś fotki co się dzieje na Łagiewnickiej?
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=1578898

Awatar użytkownika
elot360
Posty: 2792
Rejestracja: 21 lip 2013, 21:12
Lokalizacja: Bytom - Szombierki
Kontakt:

#31 Post autor: elot360 » 25 lis 2013, 18:21

Widzieliście już nowiutkie tory pomiędzy Urzędem pracy a Zamłyniem? Co jak co, ale uważam że panowie się tam starają, by to zrobić jak najszybciej i widze że im wychodzi :)
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez elot360, łącznie zmieniany 1 raz.
Make Galeria Szynowy Śląsk great again!
galeria/

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#32 Post autor: KZKGaPowicz » 25 lis 2013, 21:44

elot360 pisze:Widzieliście już nowiutkie torki na długości od Urzędu pracy a Zamłyniem? Co jak co, ale uważam że panowie się tam starają by to zrobić jak najszybciej i widze że im wychodzi :)
TŚ planują przywrócić ruch z Łagiewnik do Bytomia do końca bieżącego roku. Później rozpocznie się modernizacja przejazdu przez ul. K. Miarki i torowiska na ul. Jagiellońskiej, co będzie się wiązało najprawdopodobniej z przetrasowaniem linii z Bobrka i Szombierek aż do Łagiewnik. Ciekawi mnie tylko czy "5" też będzie kończyć na Łagiewnikach jak "7" od strony Katowic czy "7" pojedzie do Biskupic? Jeśli linia 7 zostanie wydłużona aż do Biskipic, to podejrzewam, że z linii 5 znikną składy (wtedy będzie problem pomieszczenia pasażerów w 1 wagonie 105Na, ale dla KZK GOP to nieważne).
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

DWD
Posty: 242
Rejestracja: 29 maja 2012, 13:56
Lokalizacja: Zabrze

#33 Post autor: DWD » 26 lis 2013, 16:13

7 z pewnościa pojedzie do Biskupic bo innego sensownego rozwiązania raczej nie ma... Co to 5 to pojedzie pewnie do Batorego tak jak to było w przypadku remontu Sikorskiego.

Awatar użytkownika
elot360
Posty: 2792
Rejestracja: 21 lip 2013, 21:12
Lokalizacja: Bytom - Szombierki
Kontakt:

#34 Post autor: elot360 » 26 lis 2013, 17:10

Nie wiem co do tych składów na 5. Czy jak linia 7 zacznie ponownie kursowac do Placu Sikorskiego to znowu tam będą kursować składy. Jeżeli by znikneły w dzień roboczy składy na T5, to po prostu makabra by była w pojedyńczych wagonach.
Ostatnio zmieniony 26 lis 2013, 21:32 przez elot360, łącznie zmieniany 2 razy.
Make Galeria Szynowy Śląsk great again!
galeria/

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#35 Post autor: KZKGaPowicz » 26 lis 2013, 21:40

elot360 pisze:Nie wiem co do tych składów na 5. Czy jak linia 7 zacznie ponownie kursowac do Placu Sikorskiego to znowu tam będą kursować składy. Jeżeli by znikneły w dzień roboczy składy na T5, to po prostu makabra by była w pojedyńczych wagonach.
Jeszcze tego nie wiemy. Wypadałoby wysłać składy, skoro 201 ma zostać usunięty z Bytomia.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

Awatar użytkownika
elot360
Posty: 2792
Rejestracja: 21 lip 2013, 21:12
Lokalizacja: Bytom - Szombierki
Kontakt:

#36 Post autor: elot360 » 27 lis 2013, 16:31

A pewne jest w którym kierunku 201 zostanie skrócone? Tak patrzeć jeżeli składy miały by być na T7 i na T5 by zachować "harmonie" ścisków na danych odcinkach, to co będzie z pl. Sikorskiego? Uważam że T7 też będzie miało postój właśnie tam ale gdzie? Jak będzie ogarnięty Sikorak skoro już słupki stoją co, gdzie, przystanek i liniia.
Make Galeria Szynowy Śląsk great again!
galeria/

hanys76
Posty: 9047
Rejestracja: 12 lis 2006, 16:03
Lokalizacja: Górny Śląsk

#37 Post autor: hanys76 » 27 lis 2013, 16:57

elot360 pisze:A pewne jest w którym kierunku 201 zostanie skrócone? Tak patrzeć jeżeli składy miały by być na T7 i na T5 by zachować "harmonie" ścisków na danych odcinkach, to co będzie z pl. Sikorskiego? Uważam że T7 też będzie miało postój właśnie tam ale gdzie? Jak będzie ogarnięty Sikorak skoro już słupki stoją co, gdzie, przystanek i liniia.
Zadajesz takie idiotyczne pytania aż szok , a niby skąd my mamy wiedziec jak KZK zamierza linię autobusową skrócic. A co niby ma byc z Placem Sikorskiego, po tym jak tam linia 7 wróci. Litości bo tego się czytac nie da, pomysl zanim znowu coś napiszesz.

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#38 Post autor: KZKGaPowicz » 27 lis 2013, 22:01

hanys76 pisze:
elot360 pisze:A pewne jest w którym kierunku 201 zostanie skrócone? Tak patrzeć jeżeli składy miały by być na T7 i na T5 by zachować "harmonie" ścisków na danych odcinkach, to co będzie z pl. Sikorskiego? Uważam że T7 też będzie miało postój właśnie tam ale gdzie? Jak będzie ogarnięty Sikorak skoro już słupki stoją co, gdzie, przystanek i liniia.
Zadajesz takie idiotyczne pytania aż szok , a niby skąd my mamy wiedziec jak KZK zamierza linię autobusową skrócic. A co niby ma byc z Placem Sikorskiego, po tym jak tam linia 7 wróci. Litości bo tego się czytac nie da, pomysl zanim znowu coś napiszesz.
Przecież wyraźnie napisałem, że nie będzie dojeżdżać do Centrum Bytomia.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

rifi
Posty: 821
Rejestracja: 26 sie 2010, 21:16
Lokalizacja: Katowice

#39 Post autor: rifi » 28 lis 2013, 17:47

Pojawił się nowy rozkład linii 3 od 7.12.2013r na docelowej trasie.

rafalurbino18
Posty: 6216
Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
Lokalizacja: Zabrze

#40 Post autor: rafalurbino18 » 28 lis 2013, 20:55

rifi pisze:Pojawił się nowy rozkład linii 3 od 7.12.2013r na docelowej trasie.
Tak na szybko:
- zmiana nazwy przystanku na mijance z 'Park Świerczewskiego' na 'Park Pileckiego'. Chciałoby się napisać - w końcu ;)
- uruchomienie dodatkowego przystanku na ul. 3 Maja - "Zabrze Szpital" :!: Najwidoczniej uznano, że tramwaje powinny obsługiwać dotchczasowy przystanek autobusowy. Mimo iż blisko z niego do przystanku 'Lutra' to i tak zmiana na plus. Dodatkowy przystanek nie wpłynie na czas przelotu z oczywistego powodu - nowe torowisko
- wcześniejsze zjazdy składów do zajezdni. W rozkładzie sprzed remontu zjazdy były co godzinę od 18 do 22 z Makoszów. Teraz pierwszy skład zjedzie już koło 17 i następne trzy co ok. godzinę. Ostatni tak jak w starym rozkładzie dopiero przed 23. Aby zachować wieczorem 20-minutową częstotliwość będą 4 pociągi wieczorne (do kwietnia były trzy)

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#41 Post autor: DW » 29 lis 2013, 15:33

Jak zauważył ktoś na forum WPK jeden z dziennych pociągów, który nie jest wieczorem podmieniany zjeżdża dopiero po 5-tej, a to oznacza najprawdopodobniej całodzienną solówkę na jednym z pięciu pociągów :(

rafalurbino18
Posty: 6216
Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
Lokalizacja: Zabrze

#42 Post autor: rafalurbino18 » 30 lis 2013, 09:52

DW pisze:Jak zauważył ktoś na forum WPK jeden z dziennych pociągów, który nie jest wieczorem podmieniany zjeżdża dopiero po 5-tej, a to oznacza najprawdopodobniej całodzienną solówkę na jednym z pięciu pociągów :(
Nie wgłębiałem się dokładnie w te zjazdy, bo byłem przekonany, że będzie 5 składów. Trochę mnie to zdziwiło, że zjazdy są wcześniej niż przed remontem, a 5-ty skład zjeżdżałby i tak po 22. Ale wszystko jest już chyba jasne i KZK GOP znów wpadł na swój genialny pomysł... Porównując tę sytuację do linii 27 to chyba nie ma co liczyć na szybką zmianę :( Teraz tylko czekać jak solówka pojawi się na całodziennej piątce w dni robocze szkolne...

Awatar użytkownika
elot360
Posty: 2792
Rejestracja: 21 lip 2013, 21:12
Lokalizacja: Bytom - Szombierki
Kontakt:

#43 Post autor: elot360 » 27 gru 2013, 21:18

Co tam na Świętochłowickiej i Łagiewnickiej słychać? Dzisiaj jechałem i widziałem, że na Zamłyniu perony i tory do Łagiewnik ustawione, a jak tam dalej się dzieje? Kiedy możemy się spodziewać T7 do Sikoraka?
Ostatnio zmieniony 28 gru 2013, 10:18 przez elot360, łącznie zmieniany 1 raz.
Make Galeria Szynowy Śląsk great again!
galeria/

hanys76
Posty: 9047
Rejestracja: 12 lis 2006, 16:03
Lokalizacja: Górny Śląsk

#44 Post autor: hanys76 » 28 gru 2013, 08:32

elot360 pisze:Co tam na świętochłowickiej i łagiewnickiej słychać? Dzisiaj jechałem i widziałem że na Zamłyniu perony i tory do łagiewnik ustawione, a jak tam dalej się dzieje? Kiedy możemy sie spodziewać T7 do Sikoraka?
http://www.skyscrapercity.com/showthrea ... 98&page=20

Awatar użytkownika
Penny
Posty: 9369
Rejestracja: 14 cze 2008, 20:27
Lokalizacja: Chorzów

#45 Post autor: Penny » 28 gru 2013, 10:13

hanys76 pisze:
elot360 pisze:Co tam na świętochłowickiej i łagiewnickiej słychać? Dzisiaj jechałem i widziałem że na Zamłyniu perony i tory do łagiewnik ustawione, a jak tam dalej się dzieje? Kiedy możemy sie spodziewać T7 do Sikoraka?
http://www.skyscrapercity.com/showthrea ... 98&page=20
Ten link już mu podałem 16 listopada, ale chyba zapomniał :-P

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#46 Post autor: Boguś » 31 gru 2013, 13:45

elot360 pisze:Kiedy możemy się spodziewać T7 do Sikoraka?
Po remoncie torów w Centrum Bytomia.

Awatar użytkownika
elot360
Posty: 2792
Rejestracja: 21 lip 2013, 21:12
Lokalizacja: Bytom - Szombierki
Kontakt:

#47 Post autor: elot360 » 24 mar 2014, 15:48

Dzisiaj widziałem robotników na wysokości przystanków Bytom Łagiewnicka - Bytom Łagiewnicka Gojny. Mieli koparkę na szynach która chyba wygładzała kamyki w przeciwnym torze, oraz mieli też inna dużą maszynę na szynach. Może to była podbijarka, ale nie jestem pewien.
Make Galeria Szynowy Śląsk great again!
galeria/

Awatar użytkownika
Patryk105
Posty: 1690
Rejestracja: 01 paź 2007, 19:42
Lokalizacja: Chorzów

#48 Post autor: Patryk105 » 24 mar 2014, 18:19

elot360 pisze:Dzisiaj widziałem robotników na wysokości przystanków Bytom Łagiewnicka - Bytom Łagiewnicka Gojny. Mieli koparkę na szynach która chyba wygładzała kamyki w przeciwnym torze, oraz mieli też inna dużą maszynę na szynach. Może to była podbijarka, ale nie jestem pewien.
Na Łagiewnikach od kilku dni śmiga podbijarka ;)
Pozdrawiam ;)

888
Posty: 127
Rejestracja: 25 lut 2011, 07:59
Lokalizacja: Świętochlowice

#49 Post autor: 888 » 30 mar 2014, 20:12

Przed kilkoma minutami widziałem jak 102Na (nie widziałem numeru) ściąga podbijarkę z placu "budowy" na Piaśnikach skrzyżowaniu .
Tramwaje Śląskie - ratujmy co się da

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#50 Post autor: KZKGaPowicz » 31 mar 2014, 11:05

Wznowienie ruchu na linii nr 7 do Bytomia planowane jest na przełomie kwietnia / maja.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości