Wymiana torowiska na odcinku Nowa - Metalowców

O bieżących inwestycjach w "żelazne drogi".
Wiadomość
Autor
888
Posty: 127
Rejestracja: 25 lut 2011, 07:59
Lokalizacja: Świętochlowice

#1 Post autor: 888 » 20 sie 2012, 10:00

W Chorzowie za przystankiem "Metalowców" w kierunku Bytomia zawisła sygnalizacja świetlna. Co ona może w tym przypadku oznaczać??
Tramwaje Śląskie - ratujmy co się da

Awatar użytkownika
Penny
Posty: 9369
Rejestracja: 14 cze 2008, 20:27
Lokalizacja: Chorzów

#2 Post autor: Penny » 20 sie 2012, 10:09

888 pisze:W Chorzowie za przystankiem "Metalowców" w kierunku Bytomia zawisła sygnalizacja świetlna. Co ona może w tym przypadku oznaczać??
Ale jaka? Tramwajowa?

888
Posty: 127
Rejestracja: 25 lut 2011, 07:59
Lokalizacja: Świętochlowice

#3 Post autor: 888 » 20 sie 2012, 10:53

Tak. Typowe do regulowania ruchem wahadłowym.
Tramwaje Śląskie - ratujmy co się da

Awatar użytkownika
Penny
Posty: 9369
Rejestracja: 14 cze 2008, 20:27
Lokalizacja: Chorzów

#4 Post autor: Penny » 20 sie 2012, 11:44

Jedyne co mi przychodzi do głowy to budowa hali tuż przy ogrodzeniu na terenie Alstomu, która ma miejsce na wysokości dawnej kładki nad torami. Być może są konieczne prace, które wymagają zajęcia fragmentu torowiska.

memphis
Posty: 1124
Rejestracja: 01 mar 2008, 15:55
Lokalizacja: Josephsdorf-O/S

#5 Post autor: memphis » 20 sie 2012, 12:21

Tam jakiś odcinek jednotorowy ma być.

adas
Posty: 32
Rejestracja: 08 cze 2010, 12:05
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Kontakt:

#6 Post autor: adas » 21 sie 2012, 07:38

Przy metalowców leżały już wczoraj jakieś elementy zwrotnicy.
Sygnalizacja z drugiej strony jest przy przystanku Chorzów Nowa. I tam jest ciekawie bo przy przystanku jest pierwsze "jedno" światło. A potem 50 metrów dalej jest kolejne (tj. 3 światła). Nie wiem czy nie dlatego, że tam troszkę krzaczorów i może one zasłaniają.

memphis
Posty: 1124
Rejestracja: 01 mar 2008, 15:55
Lokalizacja: Josephsdorf-O/S

#7 Post autor: memphis » 21 sie 2012, 07:59

adas pisze:I tam jest ciekawie bo przy przystanku jest pierwsze "jedno" światło. A potem 50 metrów dalej jest kolejne (tj. 3 światła). Nie wiem czy nie dlatego, że tam troszkę krzaczorów i może one zasłaniają.
To jest tzw. lampa podciągnięta - reguluje pierwszeństwo wjazdu na odcinek jednotorowy. A później przed wjazdem jest już właściwy sygnalizator dwukomorowy (nie trzy - ten jest po drugiej stronie odcinka, tam gdzie nie ma lampy podciągniętej).

adas
Posty: 32
Rejestracja: 08 cze 2010, 12:05
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Kontakt:

#8 Post autor: adas » 21 sie 2012, 22:56

Koło stacji benzynowej w tej okolicy leży kilkadziesiąt nowych podkładów.

Awatar użytkownika
Penny
Posty: 9369
Rejestracja: 14 cze 2008, 20:27
Lokalizacja: Chorzów

#9 Post autor: Penny » 21 sie 2012, 23:50

Trwają właśnie jakieś prace na odcinku Nowa - Metalowców. Na stronie tram-silesia.pl na razie brak komunikatu o wstrzymaniu ruchu na czas robót, więc najwyraźniej trwają obecnie prace przygotowawcze.
Załączniki
1.jpg

memphis
Posty: 1124
Rejestracja: 01 mar 2008, 15:55
Lokalizacja: Josephsdorf-O/S

#10 Post autor: memphis » 22 sie 2012, 00:17

Przerwa w ruchu będzie w piątek wieczorem.

Awatar użytkownika
Penny
Posty: 9369
Rejestracja: 14 cze 2008, 20:27
Lokalizacja: Chorzów

#11 Post autor: Penny » 22 sie 2012, 12:55

jedną zwrotnicę już zainstalowano od strony Metalowców, tj. zjazdowa w kier. Bytomia. Ruch będzie się odbywał po torze w kier. Katowic.

hanys76
Posty: 9047
Rejestracja: 12 lis 2006, 16:03
Lokalizacja: Górny Śląsk

#12 Post autor: hanys76 » 23 sie 2012, 17:28

Komunikacyjny Związek Komunalny informuje, że w związku z przygotowaniem do remontu torowiska między przystankami Chorzów Metalowców i Chorzów Nowa od godz. 19:00 dnia 24 sierpnia (piątek) do godz. 04:20 dnia 25 sierpnia 2012 roku (sobota) odcinek Chorzów Metalowców – Łagiewniki Zajezdnia będzie wyłączony z ruchu.

Linia tramwajowa nr 6 będzie kursowała na dwóch niezależnych odcinkach:
Bytom Politechnika Śląska – Łagiewniki Zajezdnia
Chorzów Metalowców – Katowice Plac Wolności

Linia tramwajowa nr 19 będzie kursowała na dwóch niezależnych odcinkach:
Stroszek Zajezdnia – Łagiewniki Zajezdnia
Chorzów Metalowców – Katowice Plac Wolności
Kurs o 01:10 z Katowic Placu Wolności będzie wykonany do przystanku Chorzów Metalowców, a następnie pojedzie do Chorzowa Ratusza i dalej po trasie linii nr 9 przez Świętochłowice, Rudę Śląską do Bytomia Placu Sikorskiego i po stałej trasie do Stroszka Zajezdni.

Kursy zjazdowe linii nr 7 o 19:57, 20:27, 22:57 i 23:22 z Siemianowic Placu Skargi oraz o 19:39, 20:09 i 23:16 z Łagiewnik Targowiska zostaną od przystanku Chorzów Metalowców skierowane do Chorzowa Ratusza, następnie po trasie linii nr 9 do Bytomia Placu Sikorskiego i dalej po stałej trasie do Stroszka Zajezdni.

Kursy zjazdowe linii nr 9 o 19:48, 20:43 i 00:08 z Chorzowa Ratusza zostaną skierowane po podstawowej trasie linii nr 9 przez Rudę Śląską.

Trasa autobusów komunikacji zastępczej w kierunku Chorzowa:
Łagiewniki Media-Markt – Łagiewniki Zajezdnia – Chorzów Polna – Chorzów Nowa – Chorzów Targowisko – Chorzów Rynek
Trasa autobusów komunikacji zastępczej w kierunku Łagiewnik:
Chorzów Metalowców – Chorzów Nowa – Chorzów Polna – Łagiewniki Zajezdnia – Łagiewniki Media-Markt

Lokalizacja przystanków:
Łagiewniki Media-Markt – w obu kierunkach na przystanku autobusowym w kierunku Bytomia
Łagiewniki Zajezdnia, Chorzów Polna – w rejonie przystanków tramwajowych
Chorzów Nowa – w kierunku Rynku przy ul. Nowej, między ul. Katowicką a przejazdem tramwajowym; w kierunku Łagiewnik przy ul. Kruszcowej na wysokości przystanku tramwajowego
Chorzów Targowisko – na przystanku tramwajowym w kierunku Rudy Śląskiej
Chorzów Rynek – na przystanku tramwajowym w kierunku Katowic
Chorzów Metalowców – na przystanku autobusowym
Bez sensu te zjazdy trasą 9, szybciej jest tak jak 11 do Chebzia i potem dopiero po trasie 9.

memphis
Posty: 1124
Rejestracja: 01 mar 2008, 15:55
Lokalizacja: Josephsdorf-O/S

#13 Post autor: memphis » 23 sie 2012, 20:24

Warto dodać, że kursy 19-tki po stronie katowickiej będą wykonywać - poc. 601, 603 i 605.

Awatar użytkownika
Penny
Posty: 9369
Rejestracja: 14 cze 2008, 20:27
Lokalizacja: Chorzów

#14 Post autor: Penny » 23 sie 2012, 21:32

hanys76 pisze:Bez sensu te zjazdy trasą 9, szybciej jest tak jak 11 do Chebzia i potem dopiero po trasie 9.
Aby motorniczy z zajezdni Bytom mógł jechać linią 11, musi mieć zapoznanie trasy. Być może dlatego zdecydowano się, aby zjechali linią 9. Szczególnie, że nie trzeba będzie dwa razy przez Paweł śmigać ;)

888
Posty: 127
Rejestracja: 25 lut 2011, 07:59
Lokalizacja: Świętochlowice

#15 Post autor: 888 » 24 sie 2012, 09:35

Widze że wielu ten remont zaskoczył. Myśle że jak połączymy to z planowanymi remontami z dofinansowań to wreszcie doczekamy się jednej trasy w GOPie w przyzwoitym stanie. Zastanawia mnie jednak że w tych planach jest pominięty odcinek AKS-Stadion Śląski. Chyba że ja czegoś nie doczytałem.
Tramwaje Śląskie - ratujmy co się da

adam86
Posty: 928
Rejestracja: 31 maja 2008, 14:16
Lokalizacja: Chorzów

#16 Post autor: adam86 » 24 sie 2012, 09:46

W jaki sposób zatramwaj w kierunku Rynku ma się znaleźć na ul Nowej?
KZKGOP 1779

memphis
Posty: 1124
Rejestracja: 01 mar 2008, 15:55
Lokalizacja: Josephsdorf-O/S

#17 Post autor: memphis » 24 sie 2012, 10:24

888 pisze:Zastanawia mnie jednak że w tych planach jest pominięty odcinek AKS-Stadion Śląski. Chyba że ja czegoś nie doczytałem.
Przecież jest wyremontowany.

Awatar użytkownika
Penny
Posty: 9369
Rejestracja: 14 cze 2008, 20:27
Lokalizacja: Chorzów

#18 Post autor: Penny » 24 sie 2012, 10:33

memphis pisze:
888 pisze:Zastanawia mnie jednak że w tych planach jest pominięty odcinek AKS-Stadion Śląski.
Przecież jest wyremontowany.
Nie jest. Tylko przejazd i rejon przystanków jest nowy, gdy budowano centrum handlowe. A tak naprawdę remontu wymaga odcinek od AKS do Teatru Rozrywki.

memphis
Posty: 1124
Rejestracja: 01 mar 2008, 15:55
Lokalizacja: Josephsdorf-O/S

#19 Post autor: memphis » 24 sie 2012, 10:49

Penny pisze:
memphis pisze:
888 pisze:Zastanawia mnie jednak że w tych planach jest pominięty odcinek AKS-Stadion Śląski.
Przecież jest wyremontowany.
Nie jest. Tylko przejazd i rejon przystanków jest nowy, gdy budowano centrum handlowe.
No to prawie cały jak na nasze możliwości. Takie brakujące kawałki to spółka powinna we własnym zakresie zrobić.

Awatar użytkownika
Lxd2-352
Posty: 573
Rejestracja: 11 lis 2010, 19:38
Lokalizacja: Bytom

#20 Post autor: Lxd2-352 » 24 sie 2012, 15:52

888 pisze:Widze że wielu ten remont zaskoczył. Myśle że jak połączymy to z planowanymi remontami z dofinansowań to wreszcie doczekamy się jednej trasy w GOPie w przyzwoitym stanie. Zastanawia mnie jednak że w tych planach jest pominięty odcinek AKS-Stadion Śląski. Chyba że ja czegoś nie doczytałem.
No rzeczywiście. Tylko pytanie jakiego rodzaju ma to być remont? Czy tylko wymiana podkładów i częściowo szyn, czy całego torowiska? Tak czy siak ten remont to dobry pomysł szczególnie na tym odcinku ;)
1908 #257+258

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#21 Post autor: Boguś » 25 sie 2012, 17:30

Penny pisze:Aby motorniczy z zajezdni Bytom mógł jechać linią 11, musi mieć zapoznanie trasy.
Kilka lat temu Stroszek jeździł na 11.

Karol
Posty: 305
Rejestracja: 29 lis 2006, 00:03

#22 Post autor: Karol » 26 sie 2012, 01:53

Boguś pisze:
Penny pisze:Aby motorniczy z zajezdni Bytom mógł jechać linią 11, musi mieć zapoznanie trasy.
Kilka lat temu Stroszek jeździł na 11.
Bez jaj. Na kolei można puścić pociąg po trasie nieznanej mechanikowi (z zastrzeżeniem często drastycznego ograniczenia prędkości do 40 km/h), a w tramwajach się nie da?

A ileż to razy z Chebzia jedenastki były wyganiane linią 9 i to w obie strony, kiedy przez Lipiny nie było przejazdu. Dało się.

Awatar użytkownika
Penny
Posty: 9369
Rejestracja: 14 cze 2008, 20:27
Lokalizacja: Chorzów

#23 Post autor: Penny » 26 sie 2012, 09:39

Karol pisze:Bez jaj. Na kolei można puścić pociąg po trasie nieznanej mechanikowi (z zastrzeżeniem często drastycznego ograniczenia prędkości do 40 km/h), a w tramwajach się nie da?
Zapoznanie, to nie tylko poznanie trasy fizycznie, ale także posiadanie aktualnej wiedzy nt. ruchu pociągów. W przypadku linii 11 ma to duże znaczenie. Wystarczy, że taka zjazdowa "siódemka" stojąca na Szarlocińcu zajmie sobie jednotor w stronę Chebzia, który planowo miał być zajęty z drugiej strony przez 11 w stronę Katowic. Myślę, że nie muszę tłumaczyć dalej, co z tą biedną "jedenastką" ;) Myślę, że dlatego wstępnie planowano, żeby zjeżdżano linią 9.
Karol pisze:A ileż to razy z Chebzia jedenastki były wyganiane linią 9 i to w obie strony, kiedy przez Lipiny nie było przejazdu. Dało się.
Owszem, ale nikt nie stwierdził, że czegoś się nie da. Jednak to są sytuacje nieplanowane, podyktowane siłą wyższą, a jeżeli ma się możliwość planowania, to wybiera się korzystniejsze rozwiązania. Na trasie linii 9 obowiązują mijanki rozkładowe, więc motorniczy linii 11 nie ma innego wyboru, jak wlec się jako "pociąg następny" za planowaną 9, która "myśli" za niego.

memphis
Posty: 1124
Rejestracja: 01 mar 2008, 15:55
Lokalizacja: Josephsdorf-O/S

#24 Post autor: memphis » 26 sie 2012, 10:14

Penny pisze:Wystarczy, że taka zjazdowa "siódemka" stojąca na Szarlocińcu zajmie sobie jednotor w stronę Chebzia, który planowo miał być zajęty z drugiej strony przez 11 w stronę Katowic. Myślę, że nie muszę tłumaczyć dalej, co z tą biedną "jedenastką" ;) Myślę, że dlatego wstępnie planowano, żeby zjeżdżano linią 9.
(...)
Na trasie linii 9 obowiązują mijanki rozkładowe, więc motorniczy linii 11 nie ma innego wyboru, jak wlec się jako "pociąg następny" za planowaną 9, która "myśli" za niego.
Przypominam, że w przypadku sygnalizacji ręcznej też obowiązują planowe mijanki. Poza tym jest łączność, są regulatorzy, dyspozytor, itd. Naprawdę przejazd kilku pociągów nie stanowi żadnego problemu. A już szczególnie planowych, gdzie w decyzji można dokładnie napisać o której ma jechać, z czym albo za czym i jak się mijać. I kiedyś były takie rzeczy, dzisiaj się już nikomu nie chce...

Awatar użytkownika
Penny
Posty: 9369
Rejestracja: 14 cze 2008, 20:27
Lokalizacja: Chorzów

#25 Post autor: Penny » 26 sie 2012, 11:25

memphis pisze:(...) można dokładnie napisać o której ma jechać, z czym albo za czym i jak się mijać. I kiedyś były takie rzeczy, dzisiaj się już nikomu nie chce...
Nikomu, czyli KZK GOP, czy TŚ? Bo w sumie, to nie wiem, kto za takie "specjalne" rozkłady odpowiada.

No i generalnie dobrze, że jednak się dało i zjechali w końcu trasą linii 11, bo wlec się trasą 9 to lekki absurd ;)
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Penny, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
grillmaster
Posty: 1204
Rejestracja: 29 cze 2008, 17:58
Lokalizacja: Katowice

#26 Post autor: grillmaster » 26 sie 2012, 11:26

memphis pisze:
Penny pisze:Wystarczy, że taka zjazdowa "siódemka" stojąca na Szarlocińcu zajmie sobie jednotor w stronę Chebzia, który planowo miał być zajęty z drugiej strony przez 11 w stronę Katowic. Myślę, że nie muszę tłumaczyć dalej, co z tą biedną "jedenastką" ;) Myślę, że dlatego wstępnie planowano, żeby zjeżdżano linią 9.
(...)
Na trasie linii 9 obowiązują mijanki rozkładowe, więc motorniczy linii 11 nie ma innego wyboru, jak wlec się jako "pociąg następny" za planowaną 9, która "myśli" za niego.
Przypominam, że w przypadku sygnalizacji ręcznej też obowiązują planowe mijanki. Poza tym jest łączność, są regulatorzy, dyspozytor, itd. Naprawdę przejazd kilku pociągów nie stanowi żadnego problemu. A już szczególnie planowych, gdzie w decyzji można dokładnie napisać o której ma jechać, z czym albo za czym i jak się mijać. I kiedyś były takie rzeczy, dzisiaj się już nikomu nie chce...
Na linii 11 obowiązują planowe mijanki, wtedy tylko kiedy jakiś sygnał jest niesprawny. Poza tym w rozkładzie nie ma zaznaczonych planowych mijanek, a jedynie informacyjnie, miejsce mijania się z pociągiem. Planowa mijanka to mijanka w określonym miejscu, o określonej godzinie i z określonym pociągiem. A takich informacji nie ma. Np. motorniczy myśli, że mieć będzie mijankę z poc. 118, a ostatnim kółkiem w jego planie jedzie poc. 115. Albo ma mieć mijankę ze 117, a przyjeżdża po podmianie na solo 1117.

Karol
Posty: 305
Rejestracja: 29 lis 2006, 00:03

#27 Post autor: Karol » 26 sie 2012, 13:08

grillmaster pisze:Na linii 11 obowiązują planowe mijanki, wtedy tylko kiedy jakiś sygnał jest niesprawny. Poza tym w rozkładzie nie ma zaznaczonych planowych mijanek, a jedynie informacyjnie, miejsce mijania się z pociągiem. Planowa mijanka to mijanka w określonym miejscu, o określonej godzinie i z określonym pociągiem. A takich informacji nie ma. Np. motorniczy myśli, że mieć będzie mijankę z poc. 118, a ostatnim kółkiem w jego planie jedzie poc. 115. Albo ma mieć mijankę ze 117, a przyjeżdża po podmianie na solo 1117.
Planowe mijanki na linii 11 obowiązują zawsze.
Link do instrukcji (co prawda była nowelizowana, ale to się nie zmieniło)
http://magazyn.wpk.katowice.pl/?p=ir/2-12
Punkty 2.2. - 2.3. polecam.
Spróbuj bez konsultacji z regulatorem ruszyć z Lipin albo Szarlocińca, jak w rozkładzie masz zaznaczone to swoje " jedynie informacyjnie, miejsce mijania się z pociągiem", a ten pociąg nie przyjeżdża i sygnał jest jasny.
Inna rzecz, że te oznaczenia rzeczywiście pozostawiają wiele do życzenia wobec tych wieczornych podmian, kiedy to pociągi ktoś sprytnie wymieszał i do końca nie wiadomo, na co się czeka.

memphis
Posty: 1124
Rejestracja: 01 mar 2008, 15:55
Lokalizacja: Josephsdorf-O/S

#28 Post autor: memphis » 26 sie 2012, 17:01

grillmaster pisze:Planowa mijanka to mijanka w określonym miejscu, o określonej godzinie i z określonym pociągiem. A takich informacji nie ma.
To jest to skandal.

Awatar użytkownika
Penny
Posty: 9369
Rejestracja: 14 cze 2008, 20:27
Lokalizacja: Chorzów

#29 Post autor: Penny » 27 sie 2012, 15:42

Zdemontowano już niemal całe torowisko z wyłączonego odcinka. Pozostały podkłady. Z nieoficjalnych danych (od pracujących przy demontażu torowiska) oddanie nowego torowiska do użytku ma nastąpić do 15 października. Potem będzie remontowany drugi tor.

Awatar użytkownika
Lxd2-352
Posty: 573
Rejestracja: 11 lis 2010, 19:38
Lokalizacja: Bytom

#30 Post autor: Lxd2-352 » 27 sie 2012, 16:09

O to jednak widać że remont na całego. Przy okazji wyjazdu na Parowozjadę w sobotę widziałem (o ile dobrze widziałem :mryellow: ) przygotowane podkłady strunobetonowe z kotwami na przytwierdzenia SB-4, więc po remoncie będzie to niezły odcinek ;)
1908 #257+258

adam86
Posty: 928
Rejestracja: 31 maja 2008, 14:16
Lokalizacja: Chorzów

#31 Post autor: adam86 » 27 sie 2012, 21:50

No, jesli znów będzie pospawane jak zwykle i nie podbite to na pewno super.
KZKGOP 1779

Awatar użytkownika
mark40
Posty: 424
Rejestracja: 07 lis 2008, 13:09
Lokalizacja: Chorzów

#32 Post autor: mark40 » 27 sie 2012, 22:10

Miejmy nadzieję, że torowisko będzie tez lepiej wyciszone. Ciekawe czy TŚ skończą remont na Nowej czy pojadą z remontem dalej wg zaplanowanej kiedyś inwestycji
Przebudowa torowiska na odcinku od przystanku Chorzów Flota do przystanku Łagiewniki Cmentarz.
http://www.tram-silesia.pl/www/index.php/inwestycje/

Nieopodal Nowej jest też osławiony już zakręt przy ogródkach tzw łokciowy z którym też nic się nie robi od lat.

adam86
Posty: 928
Rejestracja: 31 maja 2008, 14:16
Lokalizacja: Chorzów

#33 Post autor: adam86 » 27 sie 2012, 23:10

Jeśli je zarzucą tłuczniem az do główki to będzie ciszej.
KZKGOP 1779

hombreee
Posty: 59
Rejestracja: 04 wrz 2012, 09:28
Lokalizacja: Chorzów

#34 Post autor: hombreee » 04 wrz 2012, 10:13

Z tego co widze jest to bardziej wymiana podkładów, a tory będa te same co byly, ktore leża obecnie obok w krzakach, a potem zestawione i łączone, efekt jakby nowe torowisko :)

adam86
Posty: 928
Rejestracja: 31 maja 2008, 14:16
Lokalizacja: Chorzów

#35 Post autor: adam86 » 04 wrz 2012, 13:44

Chodzi ci o szyny?
KZKGOP 1779

hombreee
Posty: 59
Rejestracja: 04 wrz 2012, 09:28
Lokalizacja: Chorzów

#36 Post autor: hombreee » 04 wrz 2012, 14:02

Tak o szyny, podklady nowe, szyny stare

Awatar użytkownika
Lxd2-352
Posty: 573
Rejestracja: 11 lis 2010, 19:38
Lokalizacja: Bytom

#37 Post autor: Lxd2-352 » 04 wrz 2012, 14:49

No chyba żartujecie. Szyny z już dość znaczącym zużyciem bocznym mają tam ponownie trafić? Śmieszne...
1908 #257+258

adam86
Posty: 928
Rejestracja: 31 maja 2008, 14:16
Lokalizacja: Chorzów

#38 Post autor: adam86 » 04 wrz 2012, 15:05

Może po prostu starych nie wywieźli jeszcze.
KZKGOP 1779

Awatar użytkownika
Penny
Posty: 9369
Rejestracja: 14 cze 2008, 20:27
Lokalizacja: Chorzów

#39 Post autor: Penny » 04 wrz 2012, 15:21

adam86 pisze:Może po prostu starych nie wywieźli jeszcze.
Też tak myślę. Stare będą wywożone w momencie, gdy przyjadą nowe.

adas
Posty: 32
Rejestracja: 08 cze 2010, 12:05
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Kontakt:

#40 Post autor: adas » 02 paź 2012, 19:54

A to tak długo ma trwać? Podkłady ułożono dawno temu a do teraz nic się tam nie dzieje? Jakieś problemy z wykonawcą/przetargiem/materiałami? Czy ogólnie to tak planowo się "niedzieje"?

Awatar użytkownika
Lxd2-352
Posty: 573
Rejestracja: 11 lis 2010, 19:38
Lokalizacja: Bytom

#41 Post autor: Lxd2-352 » 02 paź 2012, 20:36

Podkłady już wszystkie ułożone i (mniej więcej) ustawione. Lada dzień powinni przywieźć szyny. Gdzieś obił mi się o uszy termin 15 października.
1908 #257+258

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#42 Post autor: Boguś » 02 paź 2012, 21:42

adas pisze:Jakieś problemy z wykonawcą/przetargiem/materiałami?
TŚ wykonują remont własnymi siłami.

hombreee
Posty: 59
Rejestracja: 04 wrz 2012, 09:28
Lokalizacja: Chorzów

#43 Post autor: hombreee » 04 paź 2012, 11:11

Lxd2-352 pisze:Podkłady już wszystkie ułożone i (mniej więcej) ustawione. Lada dzień powinni przywieźć szyny. Gdzieś obił mi się o uszy termin 15 października.
przeciez jakies szyny leza obok uczeszczanego torowiska, tylko nie wiadomo czy to nowe czy stare :)

Awatar użytkownika
Przemek
Posty: 456
Rejestracja: 10 sty 2010, 15:40
Lokalizacja: Budapest

#44 Post autor: Przemek » 04 paź 2012, 11:14

Wczoraj o 23:30 z Batorego wyjechał transport szyn 1118+120R+dwie lorki.

Awatar użytkownika
Penny
Posty: 9369
Rejestracja: 14 cze 2008, 20:27
Lokalizacja: Chorzów

#45 Post autor: Penny » 04 paź 2012, 11:28

hombreee pisze:
Lxd2-352 pisze:Podkłady już wszystkie ułożone i (mniej więcej) ustawione. Lada dzień powinni przywieźć szyny. Gdzieś obił mi się o uszy termin 15 października.
przeciez jakies szyny leza obok uczeszczanego torowiska, tylko nie wiadomo czy to nowe czy stare :)
Te wzdłuż torowiska, to stare szyny ;) A prace trwają: wczoraj była ekipa 6 pracowników i modzili coś przy podkładach.

Awatar użytkownika
Patryk105
Posty: 1690
Rejestracja: 01 paź 2007, 19:42
Lokalizacja: Chorzów

#46 Post autor: Patryk105 » 04 paź 2012, 21:32

Penny pisze:
hombreee pisze:
Lxd2-352 pisze:Podkłady już wszystkie ułożone i (mniej więcej) ustawione. Lada dzień powinni przywieźć szyny. Gdzieś obił mi się o uszy termin 15 października.
przeciez jakies szyny leza obok uczeszczanego torowiska, tylko nie wiadomo czy to nowe czy stare :)
Te wzdłuż torowiska, to stare szyny ;) A prace trwają: wczoraj była ekipa 6 pracowników i modzili coś przy podkładach.
Są już szyny położone luzem na podkładach (mały odcinek), oczywiście szyny są nowe:)
Pozdrawiam ;)

Awatar użytkownika
Penny
Posty: 9369
Rejestracja: 14 cze 2008, 20:27
Lokalizacja: Chorzów

#47 Post autor: Penny » 09 paź 2012, 13:16

Dzisiaj rozpoczęto prace z szynami - trwa ich termitowe łączenie szyn.

hanys76
Posty: 9047
Rejestracja: 12 lis 2006, 16:03
Lokalizacja: Górny Śląsk

#48 Post autor: hanys76 » 09 paź 2012, 13:33

Szyny są prawdopodobnie, przywożone z zajezdni Gliwice. Przed północą na Metalowców zjawia się #120R z lorkami na których są szyny.Nie wiem czy codziennie przywozi te szyny ale już parę razy go zauważyłem.

Awatar użytkownika
Lxd2-352
Posty: 573
Rejestracja: 11 lis 2010, 19:38
Lokalizacja: Bytom

#49 Post autor: Lxd2-352 » 09 paź 2012, 20:14

Z tego, co widziałem, to codziennie po 3 pary (znaczy 6 szyn).

Edycja 10.10 18:49
Dziś pracownicy torowi rozpoczęli układanie szyn. Zostały położone przekładki izolacyjne na kilkunastu podkładach (od strony Nowej) oraz ułożono kilka metrów szyn i przytwierdzono je.

Scaliłem posty.
// Boguś
Ostatnio zmieniony 10 paź 2012, 22:31 przez Lxd2-352, łącznie zmieniany 1 raz.
1908 #257+258

adam86
Posty: 928
Rejestracja: 31 maja 2008, 14:16
Lokalizacja: Chorzów

#50 Post autor: adam86 » 10 paź 2012, 21:59

Lxd2-352 pisze:Dziś pracownicy torowi rozpoczęli układanie szyn. Zostały położone przekładki izolacyjne na kilkunastu podkładach (od strony Nowej) oraz ułożono kilka metrów szyn i przytwierdzono je.
Najpierw je mocuja w podkladach, a potem spawają?
KZKGOP 1779

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości