Remont Gliwickiej
Nawet remont Gliwickiej nie pozwoli na jazdę 116Nd chociaż do Chorzowa, stan torowiska na Armii Krajowej w Batorym ma dużo do życzenia. Jest fatalne, zwłaszcza na wysokości Dworca PKP.
Gdyby chodziło o 7 do Bytomia, to wypada na Łagiewnikach. Tam jest fatalna infra. To samo w Piaśnikach. Trzeba by właściwie całe szlaki remontować.
A wracając do tematu, przydał by się w końcu ten remont, im szybciej tym lepiej. Ale widać że ciągle odwlekają, wrzesień, październik... eh powinni to zrobić już dawno.
Gdyby chodziło o 7 do Bytomia, to wypada na Łagiewnikach. Tam jest fatalna infra. To samo w Piaśnikach. Trzeba by właściwie całe szlaki remontować.
A wracając do tematu, przydał by się w końcu ten remont, im szybciej tym lepiej. Ale widać że ciągle odwlekają, wrzesień, październik... eh powinni to zrobić już dawno.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Gliwickiej remontu ciąg dalszy po kilku miesiącach Link
Szczerze mówiąc to chyba nawet Warszawska jej nie dorównuje. :mruga:
Ponoć prezydent Katowic miał spotkać się z ministrem skarbu w sprawie TŚ. Kiedy wreszcie skończą się te niepoważne zabawy...
Szczerze mówiąc to chyba nawet Warszawska jej nie dorównuje. :mruga:
Ponoć prezydent Katowic miał spotkać się z ministrem skarbu w sprawie TŚ. Kiedy wreszcie skończą się te niepoważne zabawy...
*SDIP (U.N.O.)
Dobre wiadomości!
[img]http://img.naszemiasto.pl/grafika/lgDZ.gif[/img] pisze:
http://katowice.naszemiasto.pl/wydarzenia/722154.html
Najbardziej zniszczony fragment ul. Gliwickiej zostanie w końcu wyremontowany
Zanim jednak będziemy mogli jeździć po drodze bez dziur, część Gliwickiej zostanie całkowicie zamknięta. Chodzi o fragment od ul. Żelaznej do okolicy ul. Janasa. Plany są takie, że od maja do początku zimy będą tu mogli wjechać tylko mieszkańcy. Tak samo ma być w przyszłym roku, od wiosny aż do jesieni, kiedy będzie modernizowany będzie ostatni fragment drogi do ul. Brackiej.
Remontu wspomnianego odcinka Gliwickiej kierowcy domagają się już od dawna. Również od dawna trwają przygotowania do jego przeprowadzenia. Sprawa nie jest prosta, bo w jednym czasie na placu budowy muszą się pojawić m.in. specjaliści od wymiany kabli elektrycznych, sieci wodociągowej i kanalizacyjnej, torowiska czy asfaltu. Do tego wszystkiego trzeba jeszcze zorganizować komunikację zastępczą, bo przez kilka miesięcy pomiędzy placem Wolności i Chorzowem Batorym nie będą kursować tramwaje.
Jak się dowiedzieliśmy, wszystkie zainteresowane remontem ulicy strony spotykają się co czwartek, żeby omawiać szczegóły. - Jesteśmy już po wielu uzgodnieniach. Teraz czekamy, aż wykonawca przedstawi trasy objazdów - mówi Adam Kochański, naczelnik wydziału inwestycji Urzędu Miasta. Na razie nie wiadomo, jak dokładnie będzie wyglądać komunikacja zastępcza. Pewne jest, że zamiast tramwajami, trzeba będzie jeździć autobusami. Pomiędzy pl. Wolności i Chorzowem kursują cztery linie tramwajowe: 7, 13, 36 i 37. Na odcinku, który ma być zamknięty, jeździ także autobus nr 70. - Autobus pojedzie pewnie ulicą Chorzowską - mówi Alodia Ostroch, rzeczniczka KZK GOP. - Trwa opracowywanie częstotliwości i tras, jakimi pojadą zastępcze autobusy.
Chociaż wszystko wydaje się już prawe uzgodnione, może się okazać, że cały harmonogram prac trzeba będzie zmienić. Wszystko przez stanowiska Tramwajów Śląskich S.A. Jeszcze nieco ponad miesiąc temu Szczepan Wodniok, dyrektor techniczny w Tramwajach zapewniał, że spółka znajdzie pieniądze na remont torowiska. W poniedziałek nie był już jednak tego taki pewien. - Zarząd nie podjął jeszcze ostatecznej decyzji. Sprawą powinien się zająć jeszcze w tym tygodniu - stwierdził Wodniok i odesłał nas do Bolesława Knapika, który jest dyrektorem wykonawczym i członkiem zarządu spółki. - Remont torowiska na ulicy Gliwickiej jet planowany. W tej chwili trwają jeszcze rozmowy z miastem w sprawie kwestii finansowych i zakresu robót - powiedział nam Knapik. - Jesteśmy niejako zmuszeni do wzięcia udziału w tej inwestycji, bo jeszcze w ubiegłym roku kupiliśmy materiały na około połowę odcinka, która ma być modernizowany. Pieniądze na ten cel pochodziły z kontraktu wojewódzkiego.
Wspomniane kwestie finansowe mogą okazać się dla całej sprawy kluczowe. Dla Tramwajów bardzo istotna jest kwestia utraty wpływów z biletów. Skoro przez kilka miesięcy pomiędzy pl. Wolności i Chorzowem Batorym nie będą kursować tramwaje, spółka zarobi mniej na przewozach. - Nie ukrywam, że jest to jedna ze spraw, które nie zostały jeszcze rozwiązane - mówi Knapik. - Nie jestem pewien, czy z początkiem maja uda się rozpocząć prace. Chyba, że do tej pory dogadamy się z miastem.
Grzegorz Żądło - Dziennik Zachodni
Marcin Dzedzej ma już dość dziurawej jezdni na ul. Gliwickiej. Podobnie jak wielu kierowców, liczy, że ulicę uda się w końcu naprawić.
Najważniejsze, żeby wreszcie zacząć. Potem już jakoś będzie. Na pierwszy etap już wszystko mają - i pieniądze, i materiały, więc już jest dobrze. Miasto już zamknęło i rozkopało Gliwicką w okolicach Wiśniowej. Tam już nie musi się certolić i uzgadniać wszystkiego z tramwajami, bo inaczej nigdy by nie zaczęli. Chociaż nie można powiedzieć, że na Gliwickiej w miejscu przyszłych robót nic się nie dzieje. Codziennie widzę tam robotników i jakieś małe koparki robiące wykopy wzdłuż chodników po obu stronach.
A co do artykułu, to oczywiście dziennikarz pomieszał pewne rzeczy, bo przecież wpływami z biletów tramwaje kompletnie nie są zainteresowane. Chodzi oczywiście o wpływy z wozokilolmetrów. Dla przypomnienia podam, że podczas ostatniej przebudowy Gliwickiej na jesieni 2003 roku rekompensatą były dodatkowe dwa składy na 9 (poc. 92 i 96 - wtedy planowe składy były na pociągach nieparzystych), dwa składy na 21 (poc. 212 i 215) oraz dwa składy na 4 (nie było wtedy linii 1, a 4 planowo kursowała naprzemiennie raz składem, a raz solówką).
Dobrą decyzją w tym roku byłby moim zdaniem skład na 604 i 606, czyli to samo, co było rekompensatą za remont Kochanowskiego.
A co do artykułu, to oczywiście dziennikarz pomieszał pewne rzeczy, bo przecież wpływami z biletów tramwaje kompletnie nie są zainteresowane. Chodzi oczywiście o wpływy z wozokilolmetrów. Dla przypomnienia podam, że podczas ostatniej przebudowy Gliwickiej na jesieni 2003 roku rekompensatą były dodatkowe dwa składy na 9 (poc. 92 i 96 - wtedy planowe składy były na pociągach nieparzystych), dwa składy na 21 (poc. 212 i 215) oraz dwa składy na 4 (nie było wtedy linii 1, a 4 planowo kursowała naprzemiennie raz składem, a raz solówką).
Dobrą decyzją w tym roku byłby moim zdaniem skład na 604 i 606, czyli to samo, co było rekompensatą za remont Kochanowskiego.
Wszystko wskazuje na to, że remont rozpocznie się 12 maja i potrwa do końca listopada. Więcej na stronie katowickiego urzędu miasta.
http://www.um.katowice.pl/pl/index.php? ... 07&Itemid=
http://www.um.katowice.pl/pl/index.php? ... 07&Itemid=
Może się przedłużyć do końca roku znając ich.
Widzę, że będzie minibusik i oczywiście autobusy pojadą przez odcinek Chorzowskiej. Mnie jednak nadal najbardziej interesuje czy coś zmieni się w obsadzie taborowej pozostałych linii tramwajowych po zamknięciu linii 7, 13, 36, 37 na czas remontu tego odcinka. Ciekawe jak te poszczególne linie podzielą (może tak: 7 Bytom - Chorzów Zajezdnia, 13 Siemianowice - K-ce Pl. Wolności, 36 Chorzów Ratusz - Chorzów Zajezdnia, 37 K-ce Pl. Wolności - Szopienice). Na stronie KZK póki co chyba nic nie jest napisane...
Widzę, że będzie minibusik i oczywiście autobusy pojadą przez odcinek Chorzowskiej. Mnie jednak nadal najbardziej interesuje czy coś zmieni się w obsadzie taborowej pozostałych linii tramwajowych po zamknięciu linii 7, 13, 36, 37 na czas remontu tego odcinka. Ciekawe jak te poszczególne linie podzielą (może tak: 7 Bytom - Chorzów Zajezdnia, 13 Siemianowice - K-ce Pl. Wolności, 36 Chorzów Ratusz - Chorzów Zajezdnia, 37 K-ce Pl. Wolności - Szopienice). Na stronie KZK póki co chyba nic nie jest napisane...
*SDIP (U.N.O.)
Tu raczej nie powinno być żadnych wątpliwości. Pozostaje tylko kwestia częstotliwości.Peter pisze:Może się przedłużyć do końca roku znając ich.
Widzę, że będzie minibusik i oczywiście autobusy pojadą przez odcinek Chorzowskiej. Mnie jednak nadal najbardziej interesuje czy coś zmieni się w obsadzie taborowej pozostałych linii tramwajowych po zamknięciu linii 7, 13, 36, 37 na czas remontu tego odcinka. Ciekawe jak te poszczególne linie podzielą (może tak: 7 Bytom - Chorzów Zajezdnia, 13 Siemianowice - K-ce Pl. Wolności, 36 Chorzów Ratusz - Chorzów Zajezdnia, 37 K-ce Pl. Wolności - Szopienice). Na stronie KZK póki co chyba nic nie jest napisane...
I taboru. Dawniej na takiej skróconej 36 były same składy, ale teraz kiedy jest już 13-tka mogą zrobić wzorem tego mieszane (skład/solówka). Na 37 mają być solówki, a na 20 nawet nie wiem. 20 ma być to co teraz + kursy za 7 i za 36, więc wszystko zamiast składów, ale jakoś nie potrafię sobie wyobrazić, że z tych 8 pociągów (tak mi wychodzi, że tyle powinno być) wszystkie będą na składach. Pewnie dadzą tam jakieś 102Na.Boguś pisze: Tu raczej nie powinno być żadnych wątpliwości. Pozostaje tylko kwestia częstotliwości.
Na 36 skład/solo, 37 solo. Czy ich (KZK) już na dobre porąbało ? Przecież liczba pasażerów się nie zmniejszy a oni znów zrobią cięcie. Gdzie ci wszyscy ludzie się pomieszczą? Już dziś skandalem są solówki na 2001, 2003, 1503, 1507 (Warszawska) a oni jeszcze chcą wstawiać solo na 37. Niech tylko spróbują :/ff pisze:I taboru. Dawniej na takiej skróconej 36 były same składy, ale teraz kiedy jest już 13-tka mogą zrobić wzorem tego mieszane (skład/solówka). Na 37 mają być solówki
Ja jednak uważam, że solo na 37 (na skróconej trasie) nawet może być. Skoro solówki są na 14 i 23 to dlaczego nie teraz na 37, trasa prawie ta sama. Te stodwójki z 37 mają prawdopodobnie przejść na 11 (dwie), a pozostałe dwie i tę z 711 jeszcze gdzieś wstawią - może 14, może właśnie 20, bo solówki na 201 i 203 myślę, że znikną.Boguś pisze:Już dziś skandalem są solówki na 2001, 2003, 1503, 1507 (Warszawska) a oni jeszcze chcą wstawiać solo na 37. Niech tylko spróbują :/
A wiecie, że planowano przy ostatnim remoncie wprowadzić składy 111N? Ostatecznie na kilka dni przed rozpoczęciem koncepcja upadła.
A moim zdaniem teraz byłoby to dobre. Bo przystanek Załęże Lisa będzie odcięty od komunikacji zastępczej, a Załęże Dwór będzie miał stanowiska dośc oddalone - pod estakadą, na Brackiej. Gdyby były 2x111N to komunikacja zastępcza mogłaby funkcjonować jako ekpress Katowice Dworzec - DTŚ-ką aż do Gałeczki z przystankami przy Mieszka I i Auchan (są wybudowane wysepki) - Batory Zajezdnia. Odcinek zamknięty obsługiwałyby 2x111N oraz w drugiej części te minibusy 970. No, ale wiadomo, że tak nie będzie.
A moim zdaniem teraz byłoby to dobre. Bo przystanek Załęże Lisa będzie odcięty od komunikacji zastępczej, a Załęże Dwór będzie miał stanowiska dośc oddalone - pod estakadą, na Brackiej. Gdyby były 2x111N to komunikacja zastępcza mogłaby funkcjonować jako ekpress Katowice Dworzec - DTŚ-ką aż do Gałeczki z przystankami przy Mieszka I i Auchan (są wybudowane wysepki) - Batory Zajezdnia. Odcinek zamknięty obsługiwałyby 2x111N oraz w drugiej części te minibusy 970. No, ale wiadomo, że tak nie będzie.
- Sebastian22
- Posty: 202
- Rejestracja: 24 lis 2006, 13:09
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Zmiany nadchodzą 12 maja a z nimi:
Linia 7 , Bytom Pl. Sikorskiego - Chorzów Batory, Stroszek daje 7 pociągów.
Linia 11, całość do Zawodzia, łącznie 8 poc.
Linia 13, tylko do Wolności Placu, tak jak kiedyś co 14 minut, 4 pociągi.
Linia 20, co 4-8 minut, wygląda na to że będzie 10 pociągów.
Linia 36, co 7 minut, Stroszek da na nią 7 pociągów. Cos mi się zdaje że będzie solo. Wyjazdy i zjazdy trasą 6/41, czyli łączniki pod estakada w Chorzowie się będą przecierać
Linia 37, co 28 minut, przez 3 pociągi.
Obsady nieznane, a podałem informacje dot. dni roboczych.
Linia 7 , Bytom Pl. Sikorskiego - Chorzów Batory, Stroszek daje 7 pociągów.
Linia 11, całość do Zawodzia, łącznie 8 poc.
Linia 13, tylko do Wolności Placu, tak jak kiedyś co 14 minut, 4 pociągi.
Linia 20, co 4-8 minut, wygląda na to że będzie 10 pociągów.
Linia 36, co 7 minut, Stroszek da na nią 7 pociągów. Cos mi się zdaje że będzie solo. Wyjazdy i zjazdy trasą 6/41, czyli łączniki pod estakada w Chorzowie się będą przecierać
Linia 37, co 28 minut, przez 3 pociągi.
Obsady nieznane, a podałem informacje dot. dni roboczych.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
-
- Posty: 135
- Rejestracja: 24 lis 2006, 14:23
Warto zwrócić uwagę na fakt, że rozkład na 11 jest to zmiana stała, a nie tymczasowa. Pociągi składowe (parzyste) jeżdżą o jedno kółko dłużej w dni robocze (czyli o dwie godziny), w dni wolne chyba nawet dwa kółka więcej, także rano (w dzień roboczy) wyjeżdżają wcześniej. Wieczorem nie ma już postoju i kursu skróconego do Stadionu (zostają takie tylko przy nocce, która ma jedno kółko więcej). A zjazdy szybkie i sprawne z Placu Wolności jak 20-tka, z tych kursów na pewno też wielu ludzi skorzysta. Więc jak na zmianę na stałe to duży plus. Ale po remoncie będą musieli chyba jednak 11-tkę oddać z powrotem do Stroszka, bo niby jak to będzie wyglądać... Nawet jakby ZKT-3 wziął całą siódemkę to jest ciut za mało.
Z pewnością skończą się teraz weekendowe składy na 11. Zawodzie to porządna zajezdnia
A więc moim zdaniem na 20 będzie 5 składów, 2 stodwójki i 1 wieczorno-nocna solówka.
Z pewnością skończą się teraz weekendowe składy na 11. Zawodzie to porządna zajezdnia
Wg rozkładu będzie w ciągu dnia 7 pociągów. Na pewno muszą być 4 składy (które wszystkie zjadą między 18 a 19). To co zjeżdża kilka minut po 20:00 to myślę, że też może być składem. O 20:23 z zajezdni wyjeżdżałaby za niego stodwójka lub solówka (myślę, że raczej solówka), która zostaje także na noc. A przez cały dzień aż do 23:00 będą też dwie stodwójki (ew. solówki, ale watpię), które wyjeżdżają z samego ranka i początkowo krzątają się jeszcze w trzech kursach do zajezdni, stąd luki myślał, że pociągów będzie 10.luki pisze: Linia 20, co 4-8 minut, wygląda na to że będzie 10 pociągów.
A więc moim zdaniem na 20 będzie 5 składów, 2 stodwójki i 1 wieczorno-nocna solówka.
Oj już widzę znowu te weekendowe jedenastki szczelnie wypełnione tłumem jadącym do WPKiW i SCC.ff pisze:Z pewnością skończą się teraz weekendowe składy na 11. Zawodzie to porządna zajezdnia
Będzie wreszcie okazja, żeby sprawdzić pomysł Zawodzia na linii 11. Dużo dyskutowaliśmy na ten temat z Bogusiem.ff pisze:A zjazdy szybkie i sprawne z Placu Wolności jak 20-tka, z tych kursów na pewno też wielu ludzi skorzysta. Więc jak na zmianę na stałe to duży plus.
Szczerze mówiąc nie przypominam sobie Zawodzia na linii 11, no oprócz może byłych zawodziańskich wagonów.
*SDIP (U.N.O.)
Hmm, jeśli to co piszesz jest dosłowne, to musiałeś widzieć 317+321 na 11 w Nowy Rok 2003 roku, a mam wątpliwości, że tam były tego dnia składyBoguś pisze: Raz na 11 widziałem #317+321 z katowicką wroną, myślałem wtedy, że poszedł do Chorzowa ale nie zdąrzyli mu przykleić wrony chorzowskiej. A tu na drugi dzień pojawił się na linii zawodziańskiej
Z obecnych zawodziańskich składów, ale nie licząc tego co przyszło w zeszłym roku z Chorzowa, doświadczenie na 11 ma tylko 313+314.
Gdyby coś 11-tka mogła by zostać na Zawodziu, bo wydaje mi się że Zawodzie będzie się dobrze na niej sprawować i puszczać 102Na zamiast solówek. Wyjazd jest dość krótki.ff pisze:Warto zwrócić uwagę na fakt, że rozkład na 11 jest to zmiana stała, a nie tymczasowa. Pociągi składowe (parzyste) jeżdżą o jedno kółko dłużej w dni robocze (czyli o dwie godziny), w dni wolne chyba nawet dwa kółka więcej, także rano (w dzień roboczy) wyjeżdżają wcześniej. Wieczorem nie ma już postoju i kursu skróconego do Stadionu (zostają takie tylko przy nocce, która ma jedno kółko więcej). A zjazdy szybkie i sprawne z Placu Wolności jak 20-tka, z tych kursów na pewno też wielu ludzi skorzysta. Więc jak na zmianę na stałe to duży plus. Ale po remoncie będą musieli chyba jednak 11-tkę oddać z powrotem do Stroszka, bo niby jak to będzie wyglądać... Nawet jakby ZKT-3 wziął całą siódemkę to jest ciut za mało.
Dla ZKT-3 po remoncie zostawić 36, mieli by tam 5 składów, oraz dać 2-3 pociągi z Zawodzia.
Zawodzie mogło by sobie zostawić np. 704 i 711.
Byłby problem z 911, bo na jednym 36 musiała by wtedy by być solówka, chyba że zrobiło by się korekty w rozkładzie 9 i te solówkę z jakiejś dodatkowej 7xx wyszukać na nockę np. w czasie kursów przez Chorzów Rynek.
Wyjazd dla 36 tak jak dla 11-tek, przecież wystarczy trasą 6/41 do Chorzowa Rynku.
Zauważcie że wyjazd przez Bytom 7, Łagiewniki, Chropaczów 11, też ma kawałek więc różnicy by nie było.
A tak przy okazji, pamiętacie te śmieszne wyjazdy i zjazdy 9-tek, trasą 6/41 lub trasą 7 ?
Dopisane
A zmiana stała, żeby pasażerom nie mieszać w głowie że niby co 11-tka ma wspólnego z Gliwicką
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
To był normalny dzień roboczy, na pewno poniedziałek, rok chyba 2002 i było potwornie zimno. #317+321 woził wtedy Ideę http://www.phototrans.eu/2-60474.htmlff pisze:Hmm, jeśli to co piszesz jest dosłowne, to musiałeś widzieć 317+321 na 11 w Nowy Rok 2003 roku, a mam wątpliwości, że tam były tego dnia składyBoguś pisze: Raz na 11 widziałem #317+321 z katowicką wroną, myślałem wtedy, że poszedł do Chorzowa ale nie zdąrzyli mu przykleić wrony chorzowskiej. A tu na drugi dzień pojawił się na linii zawodziańskiej
Z obecnych zawodziańskich składów, ale nie licząc tego co przyszło w zeszłym roku z Chorzowa, doświadczenie na 11 ma tylko 313+314.
Wiem, bo właśnie 317+321 (razem z 313+314) był na krótko wypożyczony wtedy do Chorzowa. Stało się to na początku grudnia, ale szczerze powiedziawszy nie wiem kiedy dokładnie to wypożyczenie się skończyło. Remont Gliwickiej, z którym się ono wiązało, skończył się 1 stycznia 2003.Boguś pisze: To był normalny dzień roboczy, na pewno poniedziałek, rok chyba 2002 i było potwornie zimno. #317+321 woził wtedy Ideę
Kurczę, ma nadzieję, że już jutro będą rozkłady z obsadą taborową na stronach TŚ. Przeglądając rozkład linii 7 widać, że wyjazdy poc. 705-710 (wg poprzedniego rozkładu) są w tymczasowym identyczne. Jest to już 6 pociągów, które zjadą wieczorem (na bank składy). Odpowiednik dotychczasowego poc. 702 wyjedzie znacznie później (w trakcie porannego szczytu) i zjedzie dopiero po północy. Obawiam się, że tu może nie być już składu. Dodatkowo wieczorem na kursy wieczorne i nocne wyjadą dwie solówki.
Analiza rozkładu 36 podpowiada mi, że będą 4 składy (zjazdy o 19/20) i 3 solówki (dwa zjazdy o 23 i jedna nocka).
Analiza rozkładu 36 podpowiada mi, że będą 4 składy (zjazdy o 19/20) i 3 solówki (dwa zjazdy o 23 i jedna nocka).
Na przystankach koło mnie pojawiły się już rozkłady. Wynika z tego, że na 36 wyjeżdża oczywiście 7 pociągów w robocze i 5 w dni wolne, a do zajezdni wraca 6 pociągów w robocze i 3 w wolne. Z tego wynika, że ten jeden w dni robocze to prawdopodobnie późniejsza nocka i poc. 911, a co z tymi dwoma w wolne? Czy nie przypadkiem na 7kę?
Oczywiście można to znaleźć na http://www.kzkgop.com.pl/rozklady
Oczywiście można to znaleźć na http://www.kzkgop.com.pl/rozklady
Na www wyjeżdżają cztery w dni wolne.
Jeśli moje szacunki się sprawdzą, to Bytom będzie uruchamiać 3 składy mniej. Tę nadwyżkę składów i niedobór wozokilometrów mam nadzieję, że KZK da na okres remontu na pociągi 604, 606 i 4106, a może jeszcze starczy na 4102. 4108 już oszczędzę, bo jeździ ciut za długo jak na składzik
Jeśli moje szacunki się sprawdzą, to Bytom będzie uruchamiać 3 składy mniej. Tę nadwyżkę składów i niedobór wozokilometrów mam nadzieję, że KZK da na okres remontu na pociągi 604, 606 i 4106, a może jeszcze starczy na 4102. 4108 już oszczędzę, bo jeździ ciut za długo jak na składzik
Na stronce TŚ jest napisane o zmianie rozkładów także na 31 i 41. Więc może jakieś składy na 41 będąff pisze:Na www wyjeżdżają cztery w dni wolne.
Jeśli moje szacunki się sprawdzą, to Bytom będzie uruchamiać 3 składy mniej. Tę nadwyżkę składów i niedobór wozokilometrów mam nadzieję, że KZK da na okres remontu na pociągi 604, 606 i 4106, a może jeszcze starczy na 4102. 4108 już oszczędzę, bo jeździ ciut za długo jak na składzik
Dokładnie tak, bo 111 będzie z Zawodzia i po nocce zjedzie do niego, więc zamiast niego musieli coś innego na 911 wykombinować, efektem będzie właśnie tam prawdopodobnie poc. 361rzelfix pisze:A przepraszam, faktycznie coś mi się ich namnożyło. Teraz także dostrzegłem, że ten jeden to także poźniejsza nocka i poc. 911.ff pisze:Na www wyjeżdżają cztery w dni wolne.
A z resztą. Poczekamy, zobaczymy...
A nowe rozkłady na przystankach, np. w Chorzowie 36, wprowadzają ludzi już od wczoraj w zakłopotanie. Ludzie nagle krzyczą, co, tramwaje tylko do Batorego, a gdzie 13 i 36 do cholery
A potem w tramwaju już męczą motorowych, niby że to już dziś i jego wina że jedzie tylko niby do Batorego, hehe
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Nad każdym rozkładem jest zaznaczona na czerwono data od kiedy dany rozkład jest ważny. Ludzie nie umieją czytać rozkładówluki pisze:A nowe rozkłady na przystankach, np. w Chorzowie 36, wprowadzają ludzi już od wczoraj w zakłopotanie. Ludzie nagle krzyczą, co, tramwaje tylko do Batorego, a gdzie 13 i 36 do cholery
Na 36 będą same solówki.
Na 37 102Na będzie tylko na pociągu 371, na pozostałych dwóch solówki.
Zatem zdjęte będą 4 wagony 102Na, z poc. 711, 372, 374, 375.
Wg. TŚ na 20 będą same składy
Dopisane
Na 41 dodane zostają:
w robocze skład na 4102
w wolne skład na 4105
Dopisane
Na 11 będą 102Na na pociagach 111, 115, 117
W dni wolne trzy składy, cztery 102Na i jedna solówka
Stodwójki na poc. 111, 112, 114, 118
Na 37 102Na będzie tylko na pociągu 371, na pozostałych dwóch solówki.
Zatem zdjęte będą 4 wagony 102Na, z poc. 711, 372, 374, 375.
Wg. TŚ na 20 będą same składy
Dopisane
Na 41 dodane zostają:
w robocze skład na 4102
w wolne skład na 4105
Dopisane
Na 11 będą 102Na na pociagach 111, 115, 117
W dni wolne trzy składy, cztery 102Na i jedna solówka
Stodwójki na poc. 111, 112, 114, 118
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
No superDW pisze:Na 6 też zostają dodane składy na Stroszowych poc. 604 i 606.
Więc w sumie trzy składy jak gdyby z tych 11-tek... ale gdzie pozostałe trzy ? no i nie ma jeszcze aktualizacji linii 31, bym się tam zdziwił na skład planowy
Na 11 jest coś nie tak...
w dni robocze jest ok, 102Na są ulokowane na nieparzystych, ale zobaczcie sobotę, 102Na i nawet ta solówka zjeżdżają do ok. 20:00, a składy jeszcze się telepią do północy... ciekawe czy to błąd czy faktycznie jutro się to okaże prawdą...
Na 7, tak jak już ff wcześniej alarmował bezie solówka – poc. 707
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Na TŚ 11 są oznaczone jako poc.1101, 1102, 1103 itd.
36 jako 3601, 3602 itd.
37 jako 3701, 3702, 3703 itd.
A w dni robocze, ferie i wakacje na 1102 i 1104 są solo. Brawo :x
36 jako 3601, 3602 itd.
37 jako 3701, 3702, 3703 itd.
A na 4106 i 4108 już nie mogli, ale się wysilililuki pisze:Na 41 dodane zostają:
w robocze skład na 4102
No nareście :cheers:, oby na stałęDW pisze:Na 6 też zostają dodane składy na Stroszowych poc. 604 i 606.
I tak nic się nie zmieniłoluki pisze:w wolne skład na 4105
A w dni robocze, ferie i wakacje na 1102 i 1104 są solo. Brawo :x
No to luki z pewnością się ucieszył :jupi: :drunken: 8)luki pisze:Na 11 będą 102Na na pociagach 111, 115, 117
W dni wolne Stodwójki na poc. 111, 112, 114, 118
Ostatnio zmieniony 11 maja 2007, 23:00 przez Boguś, łącznie zmieniany 4 razy.
Pozostałe trzy może już Stroszkowi odpuszczą, żeby nie musieli posyłać nieplanowych solówek.luki pisze:Więc w sumie trzy składy jak gdyby z tych 11-tek... ale gdzie pozostałe trzy ? no i nie ma jeszcze aktualizacji linii 31, bym się tam zdziwił na skład planowy
Przy okazji pytanie: na 19 w dni robocze skład jest tylko na poc. 199 czy na wszystkich? Bo na stronie TŚ są w planie solówki.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości