Remont Gliwickiej

O bieżących inwestycjach w "żelazne drogi".
Wiadomość
Autor
hanys76
Posty: 9047
Rejestracja: 12 lis 2006, 16:03
Lokalizacja: Górny Śląsk

#1 Post autor: hanys76 » 14 lis 2006, 17:46

A co powiecie na odcinek torowiska na ulicy gliwickiej od brackiej do żelaznej.Tam dopiero jest jazda,podobno kiedyś tam chcieli puscic 116nd ale nie było szans. A tymczasem dalej nic niewiadomo kiedy rozpocznie się tam remont, i jak to ma wyglądac. :?

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#2 Post autor: Peter » 14 lis 2006, 18:11

Jakby puścili 116Nd to jeszcze by się zawiesiły na tych płytach nie mówiąc o stopniu zniszczeń wózków. :D
Na stronie TŚ było napisane, że remont Gliwickiej ma ruszyć w październiku. Szukałem tego wczoraj, ale chyba to zdjęli ze strony...
*SDIP (U.N.O.)

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5409
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#3 Post autor: luki » 15 lis 2006, 12:22

Nawet remont Gliwickiej nie pozwoli na jazdę 116Nd chociaż do Chorzowa, stan torowiska na Armii Krajowej w Batorym ma dużo do życzenia. Jest fatalne, zwłaszcza na wysokości Dworca PKP.
Gdyby chodziło o 7 do Bytomia, to wypada na Łagiewnikach. Tam jest fatalna infra. To samo w Piaśnikach. Trzeba by właściwie całe szlaki remontować.

A wracając do tematu, przydał by się w końcu ten remont, im szybciej tym lepiej. Ale widać że ciągle odwlekają, wrzesień, październik... eh powinni to zrobić już dawno.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#4 Post autor: Peter » 15 lis 2006, 14:35

luki pisze:A wracając do tematu, przydał by się w końcu ten remont, im szybciej tym lepiej. Ale widać że ciągle odwlekają, wrzesień, październik... eh powinni to zrobić już dawno.
Coś mi się wydaje, że wezmą się za to dopiero w przyszłym roku. :?
*SDIP (U.N.O.)

hanys76
Posty: 9047
Rejestracja: 12 lis 2006, 16:03
Lokalizacja: Górny Śląsk

#5 Post autor: hanys76 » 15 lis 2006, 19:33

Pamietam że kiedyś tramwajarze zrobili z 105n wagon 116nd.To znaczy przyczepili do zwykłego wagonu wstawki na dole tak jak jest w 116nd,i puscili go na gliwicką.Niestety wagon dojechał tylko do skrzyzowania z żelazną, gdzie zawiesił się na betonowych płytach.

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5409
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#6 Post autor: luki » 16 lis 2006, 16:46

To były testy przed przebudową Ronda, chcieli sprawdzić czy da się tamtędy przejechać do Chorzowa, by mogły 116Nd jeździć na 6/31.
A KZK sobie też marzyło o 116Nd na 7.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#7 Post autor: Boguś » 17 lis 2006, 23:05

luki pisze:To były testy przed przebudową Ronda, chcieli sprawdzić czy da się tamtędy przejechać do Chorzowa, by mogły 116Nd jeździć na 6/31.
A KZK sobie też marzyło o 116Nd na 7.
Karlik na 7. Super. Brawa dla KZK za inteligencję a właściwie za jej brak.

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#8 Post autor: Peter » 09 mar 2007, 20:35

Gliwickiej remontu ciąg dalszy po kilku miesiącach :arrow: Link
Szczerze mówiąc to chyba nawet Warszawska jej nie dorównuje. :mruga:

Ponoć prezydent Katowic miał spotkać się z ministrem skarbu w sprawie TŚ. Kiedy wreszcie skończą się te niepoważne zabawy... :evil:
*SDIP (U.N.O.)

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#9 Post autor: ff » 20 kwie 2007, 01:24

Dobre wiadomości!
[img]http://img.naszemiasto.pl/grafika/lgDZ.gif[/img] pisze:
http://katowice.naszemiasto.pl/wydarzenia/722154.html

Najbardziej zniszczony fragment ul. Gliwickiej zostanie w końcu wyremontowany

Zanim jednak będziemy mogli jeździć po drodze bez dziur, część Gliwickiej zostanie całkowicie zamknięta. Chodzi o fragment od ul. Żelaznej do okolicy ul. Janasa. Plany są takie, że od maja do początku zimy będą tu mogli wjechać tylko mieszkańcy. Tak samo ma być w przyszłym roku, od wiosny aż do jesieni, kiedy będzie modernizowany będzie ostatni fragment drogi do ul. Brackiej.

Remontu wspomnianego odcinka Gliwickiej kierowcy domagają się już od dawna. Również od dawna trwają przygotowania do jego przeprowadzenia. Sprawa nie jest prosta, bo w jednym czasie na placu budowy muszą się pojawić m.in. specjaliści od wymiany kabli elektrycznych, sieci wodociągowej i kanalizacyjnej, torowiska czy asfaltu. Do tego wszystkiego trzeba jeszcze zorganizować komunikację zastępczą, bo przez kilka miesięcy pomiędzy placem Wolności i Chorzowem Batorym nie będą kursować tramwaje.

Jak się dowiedzieliśmy, wszystkie zainteresowane remontem ulicy strony spotykają się co czwartek, żeby omawiać szczegóły. - Jesteśmy już po wielu uzgodnieniach. Teraz czekamy, aż wykonawca przedstawi trasy objazdów - mówi Adam Kochański, naczelnik wydziału inwestycji Urzędu Miasta. Na razie nie wiadomo, jak dokładnie będzie wyglądać komunikacja zastępcza. Pewne jest, że zamiast tramwajami, trzeba będzie jeździć autobusami. Pomiędzy pl. Wolności i Chorzowem kursują cztery linie tramwajowe: 7, 13, 36 i 37. Na odcinku, który ma być zamknięty, jeździ także autobus nr 70. - Autobus pojedzie pewnie ulicą Chorzowską - mówi Alodia Ostroch, rzeczniczka KZK GOP. - Trwa opracowywanie częstotliwości i tras, jakimi pojadą zastępcze autobusy.

Chociaż wszystko wydaje się już prawe uzgodnione, może się okazać, że cały harmonogram prac trzeba będzie zmienić. Wszystko przez stanowiska Tramwajów Śląskich S.A. Jeszcze nieco ponad miesiąc temu Szczepan Wodniok, dyrektor techniczny w Tramwajach zapewniał, że spółka znajdzie pieniądze na remont torowiska. W poniedziałek nie był już jednak tego taki pewien. - Zarząd nie podjął jeszcze ostatecznej decyzji. Sprawą powinien się zająć jeszcze w tym tygodniu - stwierdził Wodniok i odesłał nas do Bolesława Knapika, który jest dyrektorem wykonawczym i członkiem zarządu spółki. - Remont torowiska na ulicy Gliwickiej jet planowany. W tej chwili trwają jeszcze rozmowy z miastem w sprawie kwestii finansowych i zakresu robót - powiedział nam Knapik. - Jesteśmy niejako zmuszeni do wzięcia udziału w tej inwestycji, bo jeszcze w ubiegłym roku kupiliśmy materiały na około połowę odcinka, która ma być modernizowany. Pieniądze na ten cel pochodziły z kontraktu wojewódzkiego.

Wspomniane kwestie finansowe mogą okazać się dla całej sprawy kluczowe. Dla Tramwajów bardzo istotna jest kwestia utraty wpływów z biletów. Skoro przez kilka miesięcy pomiędzy pl. Wolności i Chorzowem Batorym nie będą kursować tramwaje, spółka zarobi mniej na przewozach. - Nie ukrywam, że jest to jedna ze spraw, które nie zostały jeszcze rozwiązane - mówi Knapik. - Nie jestem pewien, czy z początkiem maja uda się rozpocząć prace. Chyba, że do tej pory dogadamy się z miastem.

Grzegorz Żądło - Dziennik Zachodni

Obrazek

Marcin Dzedzej ma już dość dziurawej jezdni na ul. Gliwickiej. Podobnie jak wielu kierowców, liczy, że ulicę uda się w końcu naprawić.

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#10 Post autor: Peter » 20 kwie 2007, 22:44

Cała sprawa się kręci wokół tego, że TŚ nie mają najprawdopodobniej wystarczająco kasy, czyli to co zwykle... Już nie będę się rozpisywał kto powinien się zajmować torowiskami żeby się nie powtarzać.
Mieli zacząć w kwietniu czy mi się przesłyszało ? Teraz czytam że maj. :mruga:
*SDIP (U.N.O.)

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#11 Post autor: ff » 21 kwie 2007, 01:10

Najważniejsze, żeby wreszcie zacząć. Potem już jakoś będzie. Na pierwszy etap już wszystko mają - i pieniądze, i materiały, więc już jest dobrze. Miasto już zamknęło i rozkopało Gliwicką w okolicach Wiśniowej. Tam już nie musi się certolić i uzgadniać wszystkiego z tramwajami, bo inaczej nigdy by nie zaczęli. Chociaż nie można powiedzieć, że na Gliwickiej w miejscu przyszłych robót nic się nie dzieje. Codziennie widzę tam robotników i jakieś małe koparki robiące wykopy wzdłuż chodników po obu stronach.

A co do artykułu, to oczywiście dziennikarz pomieszał pewne rzeczy, bo przecież wpływami z biletów tramwaje kompletnie nie są zainteresowane. Chodzi oczywiście o wpływy z wozokilolmetrów. Dla przypomnienia podam, że podczas ostatniej przebudowy Gliwickiej na jesieni 2003 roku rekompensatą były dodatkowe dwa składy na 9 (poc. 92 i 96 - wtedy planowe składy były na pociągach nieparzystych), dwa składy na 21 (poc. 212 i 215) oraz dwa składy na 4 (nie było wtedy linii 1, a 4 planowo kursowała naprzemiennie raz składem, a raz solówką).

Dobrą decyzją w tym roku byłby moim zdaniem skład na 604 i 606, czyli to samo, co było rekompensatą za remont Kochanowskiego.

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#12 Post autor: Peter » 24 kwie 2007, 22:42

Jestem bardzo ciekawy tych rekompensat. Może coś dołożą na 6/11/41. W końcu jeżdżą równolegle do Gliwickiej. :wink:
*SDIP (U.N.O.)

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#13 Post autor: Boguś » 24 kwie 2007, 22:50

Peter pisze:Jestem bardzo ciekawy tych rekompensat. Może coś dołożą na 6/11/41. W końcu jeżdżą równolegle do Gliwickiej. :wink:
Na 11 nie ma raczej szans, bo... za dużo składów (według KZK oczywiście), już prędzej na 6/41.

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#14 Post autor: ff » 03 maja 2007, 15:04

Wszystko wskazuje na to, że remont rozpocznie się 12 maja i potrwa do końca listopada. Więcej na stronie katowickiego urzędu miasta.

http://www.um.katowice.pl/pl/index.php? ... 07&Itemid=

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#15 Post autor: Peter » 04 maja 2007, 08:41

Może się przedłużyć do końca roku znając ich. :P
Widzę, że będzie minibusik i oczywiście autobusy pojadą przez odcinek Chorzowskiej. Mnie jednak nadal najbardziej interesuje czy coś zmieni się w obsadzie taborowej pozostałych linii tramwajowych po zamknięciu linii 7, 13, 36, 37 na czas remontu tego odcinka. Ciekawe jak te poszczególne linie podzielą (może tak: 7 Bytom - Chorzów Zajezdnia, 13 Siemianowice - K-ce Pl. Wolności, 36 Chorzów Ratusz - Chorzów Zajezdnia, 37 K-ce Pl. Wolności - Szopienice). Na stronie KZK póki co chyba nic nie jest napisane...
*SDIP (U.N.O.)

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#16 Post autor: Boguś » 04 maja 2007, 12:45

Peter pisze:Może się przedłużyć do końca roku znając ich. :P
Widzę, że będzie minibusik i oczywiście autobusy pojadą przez odcinek Chorzowskiej. Mnie jednak nadal najbardziej interesuje czy coś zmieni się w obsadzie taborowej pozostałych linii tramwajowych po zamknięciu linii 7, 13, 36, 37 na czas remontu tego odcinka. Ciekawe jak te poszczególne linie podzielą (może tak: 7 Bytom - Chorzów Zajezdnia, 13 Siemianowice - K-ce Pl. Wolności, 36 Chorzów Ratusz - Chorzów Zajezdnia, 37 K-ce Pl. Wolności - Szopienice). Na stronie KZK póki co chyba nic nie jest napisane...
Tu raczej nie powinno być żadnych wątpliwości. Pozostaje tylko kwestia częstotliwości.

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#17 Post autor: ff » 04 maja 2007, 12:55

Boguś pisze: Tu raczej nie powinno być żadnych wątpliwości. Pozostaje tylko kwestia częstotliwości.
I taboru. Dawniej na takiej skróconej 36 były same składy, ale teraz kiedy jest już 13-tka mogą zrobić wzorem tego mieszane (skład/solówka). Na 37 mają być solówki, a na 20 nawet nie wiem. 20 ma być to co teraz + kursy za 7 i za 36, więc wszystko zamiast składów, ale jakoś nie potrafię sobie wyobrazić, że z tych 8 pociągów (tak mi wychodzi, że tyle powinno być) wszystkie będą na składach. Pewnie dadzą tam jakieś 102Na.

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#18 Post autor: Boguś » 04 maja 2007, 13:16

ff pisze:I taboru. Dawniej na takiej skróconej 36 były same składy, ale teraz kiedy jest już 13-tka mogą zrobić wzorem tego mieszane (skład/solówka). Na 37 mają być solówki
Na 36 skład/solo, 37 solo. Czy ich (KZK) już na dobre porąbało :evil:? Przecież liczba pasażerów się nie zmniejszy a oni znów zrobią cięcie. Gdzie ci wszyscy ludzie się pomieszczą? Już dziś skandalem są solówki na 2001, 2003, 1503, 1507 (Warszawska) a oni jeszcze chcą wstawiać solo na 37. Niech tylko spróbują :/

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#19 Post autor: ff » 04 maja 2007, 13:25

Boguś pisze:Już dziś skandalem są solówki na 2001, 2003, 1503, 1507 (Warszawska) a oni jeszcze chcą wstawiać solo na 37. Niech tylko spróbują :/
Ja jednak uważam, że solo na 37 (na skróconej trasie) nawet może być. Skoro solówki są na 14 i 23 to dlaczego nie teraz na 37, trasa prawie ta sama. Te stodwójki z 37 mają prawdopodobnie przejść na 11 (dwie), a pozostałe dwie i tę z 711 jeszcze gdzieś wstawią - może 14, może właśnie 20, bo solówki na 201 i 203 myślę, że znikną.

Awatar użytkownika
adasiek
Posty: 353
Rejestracja: 12 lis 2006, 14:01
Lokalizacja: Gliwice

#20 Post autor: adasiek » 04 maja 2007, 18:22

Te stodwójki z 37 mają prawdopodobnie przejść na 11
Hmm...stodwójki na 11-stce... :P Przypomną się stare, dobre czasy sprzed 29. 07. 2006.. :)

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#21 Post autor: Peter » 04 maja 2007, 18:24

Ja również nie przypuszczałem, że te wagony jeszcze kiedykolwiek zobaczę na 11-tce, ale to nie jest takie pewne i nie w takiej liczbie co kiedyś. :wink:
*SDIP (U.N.O.)

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#22 Post autor: ff » 04 maja 2007, 20:40

A wiecie, że planowano przy ostatnim remoncie wprowadzić składy 111N? Ostatecznie na kilka dni przed rozpoczęciem koncepcja upadła.

A moim zdaniem teraz byłoby to dobre. Bo przystanek Załęże Lisa będzie odcięty od komunikacji zastępczej, a Załęże Dwór będzie miał stanowiska dośc oddalone - pod estakadą, na Brackiej. Gdyby były 2x111N to komunikacja zastępcza mogłaby funkcjonować jako ekpress Katowice Dworzec - DTŚ-ką aż do Gałeczki z przystankami przy Mieszka I i Auchan (są wybudowane wysepki) - Batory Zajezdnia. Odcinek zamknięty obsługiwałyby 2x111N oraz w drugiej części te minibusy 970. No, ale wiadomo, że tak nie będzie.

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#23 Post autor: Peter » 04 maja 2007, 20:43

Szkoda, bo pośmigałyby może niebieskie 111-tki po wizycie w Krakowie. :faja:
*SDIP (U.N.O.)

Awatar użytkownika
Sebastian22
Posty: 202
Rejestracja: 24 lis 2006, 13:09
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

#24 Post autor: Sebastian22 » 04 maja 2007, 20:56

Peter pisze:Szkoda, bo pośmigałyby może niebieskie 111-tki po wizycie w Krakowie. :faja:
O ile je zwrócą.....

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5409
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#25 Post autor: luki » 05 maja 2007, 11:53

Sebastian22 pisze:
Peter pisze:Szkoda, bo pośmigałyby może niebieskie 111-tki po wizycie w Krakowie. :faja:
O ile je zwrócą.....
Zwrócą, są i tak dla nich awaryjną zmorą :twisted:
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5409
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#26 Post autor: luki » 07 maja 2007, 16:40

Zmiany nadchodzą 12 maja a z nimi:

Linia 7 , Bytom Pl. Sikorskiego - Chorzów Batory, Stroszek daje 7 pociągów.
Linia 11, całość do Zawodzia, łącznie 8 poc.
Linia 13, tylko do Wolności Placu, tak jak kiedyś co 14 minut, 4 pociągi.
Linia 20, co 4-8 minut, wygląda na to że będzie 10 pociągów.
Linia 36, co 7 minut, Stroszek da na nią 7 pociągów. Cos mi się zdaje że będzie solo. Wyjazdy i zjazdy trasą 6/41, czyli łączniki pod estakada w Chorzowie się będą przecierać :)
Linia 37, co 28 minut, przez 3 pociągi.

Obsady nieznane, a podałem informacje dot. dni roboczych.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#27 Post autor: ff » 07 maja 2007, 17:49

Rozkłady już są na www KZK GOP, zarówno tramwajowe, jak i komunikacji zastępczej. Linia 13 w dni wolne będzie kursować w ciągu dnia co 14 minut. Drobne zmiany następują także na linii 6 - przyspieszony zostanie kurs nocny. Na 6/41 ma się pojawić gdzieś dodatkowy skład (ew. składy).

Panewniczanin
Posty: 135
Rejestracja: 24 lis 2006, 14:23

#28 Post autor: Panewniczanin » 07 maja 2007, 18:41

Wymiękłem przeglądając te częstotliwości, szczególnie 20 i T-7 (co ok. 30 minut w nocy, wow).
"SLD to jest znak reklamowy, taki jak Coca-Cola, i sam ten znak ma ogromną wartość."

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5409
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#29 Post autor: luki » 07 maja 2007, 21:50

Nawet całkiem pomysłowi byli z tym poc. 111 / 911.
Otóż zawodziański 111 zjedzie sobie spokojnie do zajki, a za 911 będzie robić któryś poc. z 36.
Nawet zmian rozkładu 9 nie robili.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#30 Post autor: ff » 08 maja 2007, 00:52

Warto zwrócić uwagę na fakt, że rozkład na 11 jest to zmiana stała, a nie tymczasowa. Pociągi składowe (parzyste) jeżdżą o jedno kółko dłużej w dni robocze (czyli o dwie godziny), w dni wolne chyba nawet dwa kółka więcej, także rano (w dzień roboczy) wyjeżdżają wcześniej. Wieczorem nie ma już postoju i kursu skróconego do Stadionu (zostają takie tylko przy nocce, która ma jedno kółko więcej). A zjazdy szybkie i sprawne z Placu Wolności jak 20-tka, z tych kursów na pewno też wielu ludzi skorzysta. Więc jak na zmianę na stałe to duży plus. Ale po remoncie będą musieli chyba jednak 11-tkę oddać z powrotem do Stroszka, bo niby jak to będzie wyglądać... Nawet jakby ZKT-3 wziął całą siódemkę to jest ciut za mało.

Z pewnością skończą się teraz weekendowe składy na 11. Zawodzie to porządna zajezdnia :)
luki pisze: Linia 20, co 4-8 minut, wygląda na to że będzie 10 pociągów.
Wg rozkładu będzie w ciągu dnia 7 pociągów. Na pewno muszą być 4 składy (które wszystkie zjadą między 18 a 19). To co zjeżdża kilka minut po 20:00 to myślę, że też może być składem. O 20:23 z zajezdni wyjeżdżałaby za niego stodwójka lub solówka (myślę, że raczej solówka), która zostaje także na noc. A przez cały dzień aż do 23:00 będą też dwie stodwójki (ew. solówki, ale watpię), które wyjeżdżają z samego ranka i początkowo krzątają się jeszcze w trzech kursach do zajezdni, stąd luki myślał, że pociągów będzie 10.

A więc moim zdaniem na 20 będzie 5 składów, 2 stodwójki i 1 wieczorno-nocna solówka.

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#31 Post autor: Boguś » 08 maja 2007, 12:08

ff pisze:A więc moim zdaniem na 20 będzie 5 składów, 2 stodwójki i 1 wieczorno-nocna solówka.
Dobre i to :wink:

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#32 Post autor: Peter » 08 maja 2007, 13:35

ff pisze:Z pewnością skończą się teraz weekendowe składy na 11. Zawodzie to porządna zajezdnia :)
Oj już widzę znowu te weekendowe jedenastki szczelnie wypełnione tłumem jadącym do WPKiW i SCC. :twisted:
ff pisze:A zjazdy szybkie i sprawne z Placu Wolności jak 20-tka, z tych kursów na pewno też wielu ludzi skorzysta. Więc jak na zmianę na stałe to duży plus.
Będzie wreszcie okazja, żeby sprawdzić pomysł Zawodzia na linii 11. Dużo dyskutowaliśmy na ten temat z Bogusiem. :wink:
Szczerze mówiąc nie przypominam sobie Zawodzia na linii 11, no oprócz może byłych zawodziańskich wagonów. :)
*SDIP (U.N.O.)

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#33 Post autor: Boguś » 08 maja 2007, 14:16

Peter pisze:no oprócz może byłych zawodziańskich wagonów. :)
Raz na 11 widziałem #317+321 z katowicką wroną, myślałem wtedy, że poszedł do Chorzowa ale nie zdąrzyli mu przykleić wrony chorzowskiej. A tu na drugi dzień pojawił się na linii zawodziańskiej :D

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#34 Post autor: ff » 08 maja 2007, 14:51

Boguś pisze: Raz na 11 widziałem #317+321 z katowicką wroną, myślałem wtedy, że poszedł do Chorzowa ale nie zdąrzyli mu przykleić wrony chorzowskiej. A tu na drugi dzień pojawił się na linii zawodziańskiej :D
Hmm, jeśli to co piszesz jest dosłowne, to musiałeś widzieć 317+321 na 11 w Nowy Rok 2003 roku, a mam wątpliwości, że tam były tego dnia składy :)

Z obecnych zawodziańskich składów, ale nie licząc tego co przyszło w zeszłym roku z Chorzowa, doświadczenie na 11 ma tylko 313+314. :)

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5409
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#35 Post autor: luki » 08 maja 2007, 15:16

ff pisze:Warto zwrócić uwagę na fakt, że rozkład na 11 jest to zmiana stała, a nie tymczasowa. Pociągi składowe (parzyste) jeżdżą o jedno kółko dłużej w dni robocze (czyli o dwie godziny), w dni wolne chyba nawet dwa kółka więcej, także rano (w dzień roboczy) wyjeżdżają wcześniej. Wieczorem nie ma już postoju i kursu skróconego do Stadionu (zostają takie tylko przy nocce, która ma jedno kółko więcej). A zjazdy szybkie i sprawne z Placu Wolności jak 20-tka, z tych kursów na pewno też wielu ludzi skorzysta. Więc jak na zmianę na stałe to duży plus. Ale po remoncie będą musieli chyba jednak 11-tkę oddać z powrotem do Stroszka, bo niby jak to będzie wyglądać... Nawet jakby ZKT-3 wziął całą siódemkę to jest ciut za mało.
Gdyby coś 11-tka mogła by zostać na Zawodziu, bo wydaje mi się że Zawodzie będzie się dobrze na niej sprawować i puszczać 102Na zamiast solówek. Wyjazd jest dość krótki.
Dla ZKT-3 po remoncie zostawić 36, mieli by tam 5 składów, oraz dać 2-3 pociągi z Zawodzia.
Zawodzie mogło by sobie zostawić np. 704 i 711.
Byłby problem z 911, bo na jednym 36 musiała by wtedy by być solówka, chyba że zrobiło by się korekty w rozkładzie 9 i te solówkę z jakiejś dodatkowej 7xx wyszukać na nockę np. w czasie kursów przez Chorzów Rynek.

Wyjazd dla 36 tak jak dla 11-tek, przecież wystarczy trasą 6/41 do Chorzowa Rynku.
Zauważcie że wyjazd przez Bytom 7, Łagiewniki, Chropaczów 11, też ma kawałek więc różnicy by nie było.
A tak przy okazji, pamiętacie te śmieszne wyjazdy i zjazdy 9-tek, trasą 6/41 lub trasą 7 ? :twisted:

Dopisane
A zmiana stała, żeby pasażerom nie mieszać w głowie że niby co 11-tka ma wspólnego z Gliwicką ;) :twisted:
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#36 Post autor: Boguś » 08 maja 2007, 23:02

ff pisze:
Boguś pisze: Raz na 11 widziałem #317+321 z katowicką wroną, myślałem wtedy, że poszedł do Chorzowa ale nie zdąrzyli mu przykleić wrony chorzowskiej. A tu na drugi dzień pojawił się na linii zawodziańskiej :D
Hmm, jeśli to co piszesz jest dosłowne, to musiałeś widzieć 317+321 na 11 w Nowy Rok 2003 roku, a mam wątpliwości, że tam były tego dnia składy :)

Z obecnych zawodziańskich składów, ale nie licząc tego co przyszło w zeszłym roku z Chorzowa, doświadczenie na 11 ma tylko 313+314. :)
To był normalny dzień roboczy, na pewno poniedziałek, rok chyba 2002 i było potwornie zimno. #317+321 woził wtedy Ideę http://www.phototrans.eu/2-60474.html

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#37 Post autor: ff » 08 maja 2007, 23:16

Boguś pisze: To był normalny dzień roboczy, na pewno poniedziałek, rok chyba 2002 i było potwornie zimno. #317+321 woził wtedy Ideę
Wiem, bo właśnie 317+321 (razem z 313+314) był na krótko wypożyczony wtedy do Chorzowa. Stało się to na początku grudnia, ale szczerze powiedziawszy nie wiem kiedy dokładnie to wypożyczenie się skończyło. Remont Gliwickiej, z którym się ono wiązało, skończył się 1 stycznia 2003.

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#38 Post autor: ff » 09 maja 2007, 23:49

Kurczę, ma nadzieję, że już jutro będą rozkłady z obsadą taborową na stronach TŚ. Przeglądając rozkład linii 7 widać, że wyjazdy poc. 705-710 (wg poprzedniego rozkładu) są w tymczasowym identyczne. Jest to już 6 pociągów, które zjadą wieczorem (na bank składy). Odpowiednik dotychczasowego poc. 702 wyjedzie znacznie później (w trakcie porannego szczytu) i zjedzie dopiero po północy. Obawiam się, że tu może nie być już składu. Dodatkowo wieczorem na kursy wieczorne i nocne wyjadą dwie solówki.

Analiza rozkładu 36 podpowiada mi, że będą 4 składy (zjazdy o 19/20) i 3 solówki (dwa zjazdy o 23 i jedna nocka).

rzelfix
Posty: 829
Rejestracja: 11 lis 2006, 23:18
Lokalizacja: GOP

#39 Post autor: rzelfix » 10 maja 2007, 22:05

Na przystankach koło mnie pojawiły się już rozkłady. Wynika z tego, że na 36 wyjeżdża oczywiście 7 pociągów w robocze i 5 w dni wolne, a do zajezdni wraca 6 pociągów w robocze i 3 w wolne. Z tego wynika, że ten jeden w dni robocze to prawdopodobnie późniejsza nocka i poc. 911, a co z tymi dwoma w wolne? Czy nie przypadkiem na 7kę?

Oczywiście można to znaleźć na http://www.kzkgop.com.pl/rozklady

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#40 Post autor: ff » 10 maja 2007, 22:33

Na www wyjeżdżają cztery w dni wolne.

Jeśli moje szacunki się sprawdzą, to Bytom będzie uruchamiać 3 składy mniej. Tę nadwyżkę składów i niedobór wozokilometrów mam nadzieję, że KZK da na okres remontu na pociągi 604, 606 i 4106, a może jeszcze starczy na 4102. ;) 4108 już oszczędzę, bo jeździ ciut za długo jak na składzik :P

rzelfix
Posty: 829
Rejestracja: 11 lis 2006, 23:18
Lokalizacja: GOP

#41 Post autor: rzelfix » 11 maja 2007, 00:42

ff pisze:Na www wyjeżdżają cztery w dni wolne.
A przepraszam, faktycznie coś mi się ich namnożyło. Teraz także dostrzegłem, że ten jeden to także poźniejsza nocka i poc. 911.
A z resztą. Poczekamy, zobaczymy... ;)

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#42 Post autor: Boguś » 11 maja 2007, 14:04

ff pisze:Na www wyjeżdżają cztery w dni wolne.

Jeśli moje szacunki się sprawdzą, to Bytom będzie uruchamiać 3 składy mniej. Tę nadwyżkę składów i niedobór wozokilometrów mam nadzieję, że KZK da na okres remontu na pociągi 604, 606 i 4106, a może jeszcze starczy na 4102. ;) 4108 już oszczędzę, bo jeździ ciut za długo jak na składzik :P
Na stronce TŚ jest napisane o zmianie rozkładów także na 31 i 41. Więc może jakieś składy na 41 będą

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5409
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#43 Post autor: luki » 11 maja 2007, 14:11

rzelfix pisze:
ff pisze:Na www wyjeżdżają cztery w dni wolne.
A przepraszam, faktycznie coś mi się ich namnożyło. Teraz także dostrzegłem, że ten jeden to także poźniejsza nocka i poc. 911.
A z resztą. Poczekamy, zobaczymy... ;)
Dokładnie tak, bo 111 będzie z Zawodzia i po nocce zjedzie do niego, więc zamiast niego musieli coś innego na 911 wykombinować, efektem będzie właśnie tam prawdopodobnie poc. 361 :D

A nowe rozkłady na przystankach, np. w Chorzowie 36, wprowadzają ludzi już od wczoraj w zakłopotanie. Ludzie nagle krzyczą, co, tramwaje tylko do Batorego, a gdzie 13 i 36 do cholery :!:
A potem w tramwaju już męczą motorowych, niby że to już dziś i jego wina że jedzie tylko niby do Batorego, hehe
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#44 Post autor: Boguś » 11 maja 2007, 14:20

luki pisze:A nowe rozkłady na przystankach, np. w Chorzowie 36, wprowadzają ludzi już od wczoraj w zakłopotanie. Ludzie nagle krzyczą, co, tramwaje tylko do Batorego, a gdzie 13 i 36 do cholery :!:
Nad każdym rozkładem jest zaznaczona na czerwono data od kiedy dany rozkład jest ważny. Ludzie nie umieją czytać rozkładów :?

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5409
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#45 Post autor: luki » 11 maja 2007, 17:21

Na 36 będą same solówki.
Na 37 102Na będzie tylko na pociągu 371, na pozostałych dwóch solówki.

Zatem zdjęte będą 4 wagony 102Na, z poc. 711, 372, 374, 375.

Wg. TŚ na 20 będą same składy :D

Dopisane

Na 41 dodane zostają:
w robocze skład na 4102
w wolne skład na 4105

Dopisane

Na 11 będą 102Na na pociagach 111, 115, 117
W dni wolne trzy składy, cztery 102Na i jedna solówka
Stodwójki na poc. 111, 112, 114, 118
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#46 Post autor: DW » 11 maja 2007, 18:42

Na 6 też zostają dodane składy na Stroszowych poc. 604 i 606.

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5409
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#47 Post autor: luki » 11 maja 2007, 19:15

DW pisze:Na 6 też zostają dodane składy na Stroszowych poc. 604 i 606.
No super :P
Więc w sumie trzy składy jak gdyby z tych 11-tek... ale gdzie pozostałe trzy ? no i nie ma jeszcze aktualizacji linii 31, bym się tam zdziwił na skład planowy ;)

Na 11 jest coś nie tak...
w dni robocze jest ok, 102Na są ulokowane na nieparzystych, ale zobaczcie sobotę, 102Na i nawet ta solówka zjeżdżają do ok. 20:00, a składy jeszcze się telepią do północy... ciekawe czy to błąd czy faktycznie jutro się to okaże prawdą...

Na 7, tak jak już ff wcześniej alarmował bezie solówka – poc. 707
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#48 Post autor: Boguś » 11 maja 2007, 21:16

Na TŚ 11 są oznaczone jako poc.1101, 1102, 1103 itd.
36 jako 3601, 3602 itd.
37 jako 3701, 3702, 3703 itd.
luki pisze:Na 41 dodane zostają:
w robocze skład na 4102
A na 4106 i 4108 już nie mogli, ale się wysilili :wink:
DW pisze:Na 6 też zostają dodane składy na Stroszowych poc. 604 i 606.
No nareście :cheers:, oby na stałę
luki pisze:w wolne skład na 4105
I tak nic się nie zmieniło :wink:

A w dni robocze, ferie i wakacje na 1102 i 1104 są solo. Brawo :x
luki pisze:Na 11 będą 102Na na pociagach 111, 115, 117
W dni wolne Stodwójki na poc. 111, 112, 114, 118
No to luki z pewnością się ucieszył :jupi: :P :D :drunken: 8)
Ostatnio zmieniony 11 maja 2007, 23:00 przez Boguś, łącznie zmieniany 4 razy.

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#49 Post autor: DW » 11 maja 2007, 21:30

luki pisze:Więc w sumie trzy składy jak gdyby z tych 11-tek... ale gdzie pozostałe trzy ? no i nie ma jeszcze aktualizacji linii 31, bym się tam zdziwił na skład planowy ;)
Pozostałe trzy może już Stroszkowi odpuszczą, żeby nie musieli posyłać nieplanowych solówek.

Przy okazji pytanie: na 19 w dni robocze skład jest tylko na poc. 199 czy na wszystkich? Bo na stronie TŚ są w planie solówki.

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#50 Post autor: Boguś » 11 maja 2007, 21:48

DW pisze: Przy okazji pytanie: na 19 w dni robocze skład jest tylko na poc. 199 czy na wszystkich? Bo na stronie TŚ są w planie solówki.
Poc.199 jest to taki dziwny stwór, który kursuje tylko w dni robocze między 7.24 a 8.09

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości