Wyłączenie odcinka Bytom - Łagiewniki

O bieżących inwestycjach w "żelazne drogi".
Wiadomość
Autor
memphis
Posty: 1124
Rejestracja: 01 mar 2008, 15:55
Lokalizacja: Josephsdorf-O/S

#151 Post autor: memphis » 07 gru 2012, 22:19

Najpierw była dokumentacja na dwa tory, którą później zmieniono na jeden tor. Można wrócić do poprzedniej, zaktualizować ewentualnie i budować.

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#152 Post autor: Boguś » 07 gru 2012, 22:33

Poczekajmy na SIWZ.

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#153 Post autor: KZKGaPowicz » 18 gru 2012, 19:36

Po odbudowie linii 7 zostanie stworzone stałe połączenie 1-torowe z przelotkami, które umożliwią jazdę w dwóch kierunkach na Zamłyniu (Szombierki <--> Łagiewniki) bez konieczności przejazdu przez Plac Sikorskiego (od strony Łagiewnik) jak było kiedyś.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#154 Post autor: Boguś » 18 gru 2012, 22:09

KZKGaPowicz pisze:Po odbudowie linii 7 zostanie stworzone stałe połączenie 1-torowe z przelotkami, które umożliwią jazdę w dwóch kierunkach na Zamłyniu (Szombierki <--> Łagiewniki) bez konieczności przejazdu przez Plac Sikorskiego (od strony Łagiewnik) jak było kiedyś.
Jakby się nie dało zbudować normalnych rozjazdów.

hanys76
Posty: 9058
Rejestracja: 12 lis 2006, 16:03
Lokalizacja: Górny Śląsk

#155 Post autor: hanys76 » 04 sty 2013, 22:10

Pojawiło się ogłoszenie o przetargu &#8222;Modernizacja torowiska wbudowanego w jezdnię ul. Jagiellońskiej i Karola Miarki w Bytomiu. Przebudowa sieci trakcyjnej. (zadanie nr 13)&#8221;, &#8222;Przebudowa torowiska tramwajowego wzdłuż ul. Świętochłowickiej i Łagiewnickiej na odcinku od granicy ze Świętochłowicami do Zamłynia w Bytomiu (zadanie nr 15)&#8221;,

LINK
W związku z koniecznością odtworzenia drugiego toru i rezygnacją z mijanki jednotorowej , na zlecenie Tramwai Śląskich w Chorzowie opracowano aneks nr 1 uwzględniający rezygnację z mijanki jednotorowej i odtworzeniu dwóch torów na remontowanym odcinku .
Czyli wynika z tego jak dobrze rozumien, że jednak odcinek będzie dwutorowy.

Awatar użytkownika
Penny
Posty: 9369
Rejestracja: 14 cze 2008, 20:27
Lokalizacja: Chorzów

#156 Post autor: Penny » 17 maja 2013, 20:59

Tramwaje Śląskie S.A. w dniu 15.05.2013 pisze:Przekazaliśmy Wykonawcy teren budowy dla zadania nr 15 np.: &#8220;Przebudowa torowiska wzdłuż ul. Świętochłowickiej i Łagiewnickiej na odcinku od granic miasta Świętochłowice do Zamłynia w Bytomiu&#8221;.
:)
źródło

888
Posty: 127
Rejestracja: 25 lut 2011, 07:59
Lokalizacja: Świętochlowice

#157 Post autor: 888 » 18 maja 2013, 08:57

No wreszcie 8)
Tramwaje Śląskie - ratujmy co się da

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#158 Post autor: Peter » 08 cze 2013, 10:28

Obecnie trwają prace przy korytowaniu i pojawiły się już pierwsze słupy trakcyjne. :arrow: Zadanie nr 15
*SDIP (U.N.O.)

Awatar użytkownika
Penny
Posty: 9369
Rejestracja: 14 cze 2008, 20:27
Lokalizacja: Chorzów

#159 Post autor: Penny » 16 cze 2013, 21:39

2013-06-15 :: Remont odcinka Zamłynie - Łagiewniki
Załączniki
13061503.jpg
13061504.jpg
13061506.jpg
13061507.jpg
13061508.jpg
13061513.jpg
13061514.jpg
13061515.jpg
13061516.jpg
13061501.jpg

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości