Remonty kapitalne w ZUR w Chorzowie
- Damian_1947
- Posty: 1120
- Rejestracja: 17 lis 2011, 19:05
- Lokalizacja: Sosnowiec
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Co masz przez to na myśli? Przecież DW pisał, że jak będzie zwykłe RK to powstanie ZURek, a modernizacje unijne to takie jak 625 "żelaZURek".Damian_1947 pisze:Z tego co słyszałem ZUR nie będzie już robił klasycznych Zurków.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]
- Damian_1947
- Posty: 1120
- Rejestracja: 17 lis 2011, 19:05
- Lokalizacja: Sosnowiec
Tak owszem zgadzam się, modernizacje unijne będą w stylu #625. I konkretniej o to mi chodziło, że nie będą klasyczne ZURki. A wiesz co nie zastanawiałem się, odnośnie RK-nych. Ale skoro DW tak pisał zapewne tak będzieKZKGaPowicz pisze:Co masz przez to na myśli? Przecież DW pisał, że jak będzie zwykłe RK to powstanie ZURek, a modernizacje unijne to takie jak 625 "żelaZURek".Damian_1947 pisze:Z tego co słyszałem ZUR nie będzie już robił klasycznych Zurków.
Pozdrawiam
Póki co wiadomo tylko, że 111-stki mają być ZURkami. Co do reszty RK to nie mam pojęcia. Na pewno jak rozpoczną się modernizacje to ściany będą już takie jak w #625.KZKGaPowicz pisze:Co masz przez to na myśli? Przecież DW pisał, że jak będzie zwykłe RK to powstanie ZURek, a modernizacje unijne to takie jak 625 "żelaZURek".Damian_1947 pisze:Z tego co słyszałem ZUR nie będzie już robił klasycznych Zurków.
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- grillmaster
- Posty: 1204
- Rejestracja: 29 cze 2008, 17:58
- Lokalizacja: Katowice
- grillmaster
- Posty: 1204
- Rejestracja: 29 cze 2008, 17:58
- Lokalizacja: Katowice
No to musieli mu zrobić, bo 6.04.12. miał dziurę w suficie i sznurek.Przemek pisze:E, ja tydzień temu jechałem #699 i działało.grillmaster pisze:#699 już nie ma odkąd go połamał.KZKGaPowicz pisze:Tego nie wiem. Możliwe, że zostanie zastosowane takie samo lub podobne rozwiązanie.Peter pisze:To znaczy, że będzie siłownik pantografu tak jak w #699?
Pojawiło się zamówienie na dostawę napędów asynchronicznych oraz elektrycznych przetwornic statycznych do wagonów tramwajowych typu 105N w ramach realizacji Projektu “Modernizacja infrastruktury tramwajowej i trolejbusowej w Aglomeracji Górnośląskiej wraz z infrastrukturą towarzyszącą” Link
*SDIP (U.N.O.)
TŚ ogłaszają także przetarg na
Zakup urządzeń schładzających (klimatyzatorów) kabiny motorniczego do 20 wagonów sterujących (silnikowych)
http://www.tram-silesia.pl/www/index.ph ... ur4542012/
wnioskować można, że z Chorzowa wyjedzie 10 składów i 10 solówek.
Zakup urządzeń schładzających (klimatyzatorów) kabiny motorniczego do 20 wagonów sterujących (silnikowych)
http://www.tram-silesia.pl/www/index.ph ... ur4542012/
wnioskować można, że z Chorzowa wyjedzie 10 składów i 10 solówek.
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Z tego forum dowiedziałem się, że najprawdopodobniej skład ZURków 111N jest już gotowy. Czeka na montaż okablowania i czytników ŚKUP. Pisał o tym mark40. Zatem na dniach powinien pojawić się na jazdach próbnych.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]
Jazda próbna 111N
http://img842.imageshack.us/img842/893/dscf6655n.jpg
Czy ktoś wie dlaczego trzecie drzwi w 111N są pojedyncze? Czy jest tam coś innego z tylu niż w zwykłych 105N, że uniemożliwia to wstawienie drugiego płata drzwi w miejsce małego okna?
http://img842.imageshack.us/img842/893/dscf6655n.jpg
Czy ktoś wie dlaczego trzecie drzwi w 111N są pojedyncze? Czy jest tam coś innego z tylu niż w zwykłych 105N, że uniemożliwia to wstawienie drugiego płata drzwi w miejsce małego okna?
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Mnie się ten skład podoba. Wreszcie zaczęli montować wyświetlacze. Ciekawe czy go rozepną? To pierwsze 111N z pantografami OTK-2 i pierwszy w Gliwicach skład z dwoma tego typu pantografami. Pomyślano również o wyświetlaczu podłużnym po lewej stronie wagonu.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]
- tramwajarze z19
- Posty: 2322
- Rejestracja: 27 mar 2012, 13:35
- Lokalizacja: Bytom - Karb
- Kontakt:
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- grillmaster
- Posty: 1204
- Rejestracja: 29 cze 2008, 17:58
- Lokalizacja: Katowice
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- grillmaster
- Posty: 1204
- Rejestracja: 29 cze 2008, 17:58
- Lokalizacja: Katowice
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
Na razie i tak na Zawodzie się nie dostaną, więc mogą wrócić do macierzystej zajezdni. To nie problem je wypożyczyć, jeśli będzie taka potrzeba przy następnych etapach przebudowy, do których jeszcze trochę czas zostało.grillmaster pisze:A to jest w ogóle pewne, że one wrócą do Gliwic? Może zostaną na wypożyczeniu do końca przebudowy w Katowicach?
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Nie umiem się już doczekać. Być może programują im wyświetlacze.rafalurbino18 pisze:Coś ty taki niecierpliwy. Przyjdzie pora to wyjadą.KZKGaPowicz pisze:Jakoś nie debiutują te ZURki 111N.
Tak właśnie zrobiłem niż to wcześniejsze napisałem. Może lepiej by wyglądał, chociaż i tak ładnie się prezentuje.Boguś pisze:Popatrz sobie na zdjęcie i uruchom wyobraźnię :mryellow:KZKGaPowicz pisze:Ciekawe jak wyglądałby ten skład z drzwiami z szybkami tylko u góry?
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]
Albo motorowi uczą się obsługi. #373+613 dostały nowy pulpit, nawrotnik. Być może nastąpiły jakieś zmiany w szafie bezpiecznikowej itp.KZKGaPowicz pisze:Nie umiem się już doczekać. Być może programują im wyświetlacze.rafalurbino18 pisze:Coś ty taki niecierpliwy. Przyjdzie pora to wyjadą.KZKGaPowicz pisze:Jakoś nie debiutują te ZURki 111N.
Jeśli niektórzy tak niecierpliwie czekają na debiut stojedenastek, aż się boję co się działo jak przyjedzie nowy tabor .KZKGaPowicz pisze:Nie umiem się już doczekać.
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
Jednak zajezdnia się zdecydowała albo zabrakło rezerwy i dzisiaj skład 111N kursuje na 3ceKZKGaPowicz pisze:Skład ZURków 111N #613+373 zadebiutuje dopiero na Dniu Otwartym. Zajezdnia nie chce go ponoć narażać na porysowanie przed imprezą.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez rafalurbino18, łącznie zmieniany 1 raz.
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Wagony modernizowane w ZUR dostaną m. in. elektroniczne tablice wyświetlające nr pociągu. Szczegóły.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]
Według tego raportu na pierwszy ogień do modernizacji poszedł wagon #768
http://www.tram-silesia.pl/www/index.ph ... nie-nr-66b
Z innego źródła wiadomo, że w ZUR póki co są już 4 stopiatki.
http://www.tram-silesia.pl/www/index.ph ... nie-nr-66b
Z innego źródła wiadomo, że w ZUR póki co są już 4 stopiatki.
Owszem, ci, którzy w przecwieństwie do niektórych mają jakikolwiek gust.mark40 pisze:Myślę, że śmiać się będą jak zwykle jedni i ci sami.adam86 pisze:Swoją drogą można juz się zacząć śmiać. Znowu będziemy mieli najbrzydsze wagony jakie tylko mozna sobie było wymarzyć.
Przecież to będzie dokładnie to samo co już jeździ w 2 sztukach, tylko z wyswietlaczami. Ten przód i tył pasuje do reszty jak pięść do oka.Moim zdaniem wagony będą wyglądać przyzwoicie, na pewno będa to najlepsze modernizacje jakie mamy do tej pory.
Nie wiem, którys z niedawno skasowanych.Patryk105 pisze:W takim razie ciekawe, który to jest wóz?adam86 pisze:To z nowym ryjem to oczywiście nie jest #768. Swoją drogą można juz się zacząć śmiać. Znowu będziemy mieli najbrzydsze wagony jakie tylko mozna sobie było wymarzyć.
Ostatnio zmieniony 29 lis 2012, 22:01 przez adam86, łącznie zmieniany 1 raz.
KZKGOP 1779
"Tyś był, Tyś widzioł"... Tutaj widać, http://www.tram-silesia.pl/www/wp-conte ... CF6170.jpg że to nie będzie to samo. Malowanie wiele zamaskuje.adam86 pisze:Owszem, ci, którzy w przecwieństwie do niektórych mają jakikolwiek gust.mark40 pisze:Myślę, że śmiać się będą jak zwykle jedni i ci sami.adam86 pisze:Swoją drogą można juz się zacząć śmiać. Znowu będziemy mieli najbrzydsze wagony jakie tylko mozna sobie było wymarzyć.Przecież to będzie dokładnie to samo co już jeździ w 2 sztukach, tylko z wyswietlaczami. Ten przód i tył pasuje do reszty jak pięść do oka.Moim zdaniem wagony będą wyglądać przyzwoicie, na pewno będa to najlepsze modernizacje jakie mamy do tej pory.
Ja myślę, że tu przepychanka słowna nic nie da. Jeśli już mowa o guście, to każdy ma inny (chyba że się mylę), każdy może mieć swoje zdanie, warto podkreślić swoje zdanie. Jednemu się będzie podobać drugiemu nie i koniec. Jak wagony "przyjdą" i będą jeździły, to mniejsze znaczenie będzie miał wygląd niż to jak się spisują na trasie.adam86 pisze:Owszem, ci, którzy w przecwieństwie do niektórych mają jakikolwiek gust.mark40 pisze:Myślę, że śmiać się będą jak zwykle jedni i ci sami.adam86 pisze:Swoją drogą można juz się zacząć śmiać. Znowu będziemy mieli najbrzydsze wagony jakie tylko mozna sobie było wymarzyć.Przecież to będzie dokładnie to samo co już jeździ w 2 sztukach, tylko z wyswietlaczami. Ten przód i tył pasuje do reszty jak pięść do oka.Moim zdaniem wagony będą wyglądać przyzwoicie, na pewno będa to najlepsze modernizacje jakie mamy do tej pory.
Pozdrawiam
I nie masz żadnych wątpliwości co do tego, że taki masz?adam86 pisze:Owszem, ci, którzy w przecwieństwie do niektórych mają jakikolwiek gust.mark40 pisze:Myślę, że śmiać się będą jak zwykle jedni i ci sami.adam86 pisze:Swoją drogą można juz się zacząć śmiać. Znowu będziemy mieli najbrzydsze wagony jakie tylko mozna sobie było wymarzyć.
Spójrz na dwa poniższe obrazki, zastanów się chwilkę (więcej nie wymagam) i odpowiedz czy rzeczywiście to jest "dokładnie to samo"?adam86 pisze:Przecież to będzie dokładnie to samo co już jeździ w 2 sztukach, tylko z wyswietlaczami. Ten przód i tył pasuje do reszty jak pięść do oka.Moim zdaniem wagony będą wyglądać przyzwoicie, na pewno będa to najlepsze modernizacje jakie mamy do tej pory.
http://phototrans.pl/14,212261,0,Konstal_105Na_535.html
http://www.tram-silesia.pl/www/wp-conte ... n_105N.png
W 535 i 788 nie sposób się nie zgodzić, że ściany czołowe nie pasują do reszty. W obecnie remontowanych wozach ma to już zostać poprawione.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości