A nie na lewą?Kuba pisze:*prawy numer - numer taborowy przyklejony na prawą burtę przy kabinie.
Modernizacje stopiątek w Poznaniu i Łodzi w latach 2007-2009
Na 2201 mogłoby pasować, bo o 14:38 powinien jechać z Centrum D.G. do Czeladzi, a Bartek widział go tam właśnie koło tej godziny.Zgadzam się z Bartkiem, że na 22/32 mogło jechać żelazko. około godziny 18.30-18.40 koło Huty Bankowej ewentualnie Centrum. W stronę Huty Katowice śmigły w ciągu 5-7 minut trzy wagoniki. Żelazko, Czerwony z prawym numerem* i Żelazko. Ludzie w każdym z nich. Jedno żelazko pasuje na 2201, a #595 widziałem przy Zamku będzińskim o 19.00, poc. 2204 czasowo więc na 2201 go nie było.
Za to na forum WPK "Martinek" napisał, że jakiś będziński zmodernizowany wagon kursujący na 21 wykoleił się na pierwszym kółku na pętli w Milowicach.
PS Witamy Bartka!
Parząc na czoło tataja to lewa motormana a prawa moja. Źle sobie popatrzyłem. Poprawię : )ff pisze:A nie na lewą?Kuba pisze:*prawy numer - numer taborowy przyklejony na prawą burtę przy kabinie.
Ostatnio zmieniony 05 sty 2009, 22:18 przez Kuba, łącznie zmieniany 1 raz.
Ja bym tu taki pewny nie był z tymi "będzińskimi". Wiemy że Będzin ma w d*** tramwaje i na nieszczęście zajezdnia leży właśnie w Będzinie to wolał bym nie przypisywać IM <Będzinowi> wszystkich tramwajów jeżdżących po Zagłębiu. W lepszym stylu jest stwierdzenie "Apropos żelazek z RK-1"Bartek pisze:Apropos będzińskich żelazek
ale się czepiam :mryellow:
Pozdrawiam R1 :santa:
OK będzie jak waść piszesz Swoją drogą to masz nawet rację.
Ja się zastanawiam nad rozdysponowaniem żelazek z RK-1 na poszczególnych liniach. #737 i #761 na 21, #759 15, teoretycznie #665 na 22/32 i pozostają jeszcze trzy sztuki. #762 podejrzewam, że wydelegują na 24. Pozostałe dwa #XXX mogliby spiąć w skład i na 27 (mam szczególny sentyment do tej linii), a weekendy można zawsze rozpiąć
Ja się zastanawiam nad rozdysponowaniem żelazek z RK-1 na poszczególnych liniach. #737 i #761 na 21, #759 15, teoretycznie #665 na 22/32 i pozostają jeszcze trzy sztuki. #762 podejrzewam, że wydelegują na 24. Pozostałe dwa #XXX mogliby spiąć w skład i na 27 (mam szczególny sentyment do tej linii), a weekendy można zawsze rozpiąć
Tak tylko zwróciłem uwagę ...BArtek pisze:OK będzie jak waść piszesz Swoją drogą to masz nawet rację.
Jeśli chodzi o rozdysponowania i przydziały to wolał bym żeby na linię '26' żadne nie trafiło na stały (przydział) bo nie wytrzymam tego zimna 8) Niech wpadnie jako promocja żeby fotki porobić i tyle, przydałby się skład żeby przyszpanować :mryellow: A poza tym to się tak zastanawiałem co jeszcze może pojechać do Łodzi i najlepiej by było żeby posłali skład bo nie dość że im "wyremontują" to do drugiego wagonu pulpit wstawią i w razie czego dwie solówy i jeszcze jedna strona - rezerw, przy obecnym uruchomieniu składów na liniach '27' i pożal się ... '15' to kilka składów jest w rezerwie, więc i po tym można się spodziewać że pojedzie skład. Ale to się dopiero zobaczyBartek pisze:Ja się zastanawiam nad rozdysponowaniem żelazek z RK-1 na poszczególnych liniach. #737 i #761 na 21, #759 15, teoretycznie #665 na 22/32 i pozostają jeszcze trzy sztuki. #762 podejrzewam, że wydelegują na 24. Pozostałe dwa #XXX mogliby spiąć w skład i na 27 (mam szczególny sentyment do tej linii), a weekendy można zawsze rozpiąć
Jeszcze taki pomysł żeby '21' obsadzić promocjami czyli:
211 - #509 (ew. żelazko z nowej dostawy)
212 - #535 (ew. żelazko z nowej dostawy)
213 - #759
214 - #737
215 - #665
216 - #762
217 - #761
Takie głupoty po 1:20 przychodzą do głowy, ehh.....
Ale z uwagi że KZK troszkę więcej za modernizacje zapłaci to w dodatku ''21'' ma najdłuższą trasę czyli wozokilometry...
Pozdrawiam R1 :santa:
Dzisiaj na poc. 215 wyjechało kolejne będzińskie ( ) żelazko - #762
Dzisiaj gdy parę razy widziałem #761 to cały czas kierunek na obu wyświetlaczach był przewijany.
Tak samo jak na wagony pochodzące z Katowic mówi się "katowickie", na te z Gliwic "gliwickie" itp.
Poza tym to ja nie widzę tego jako przypisywanie wozów temu miastu, tylko zajezdni znajdującej się w tym mieście...
Dzisiaj gdy parę razy widziałem #761 to cały czas kierunek na obu wyświetlaczach był przewijany.
Ale jednak stacjonują one w zajezdni w Będzinie i to gdzie jego władze mają komunikację tramwajową akurat nie ma tu znaczeniaR_G pisze:Ja bym tu taki pewny nie był z tymi "będzińskimi". Wiemy że Będzin ma w d*** tramwaje i na nieszczęście zajezdnia leży właśnie w Będzinie to wolał bym nie przypisywać IM <Będzinowi> wszystkich tramwajów jeżdżących po Zagłębiu. W lepszym stylu jest stwierdzenie "Apropos żelazek z RK-1"Bartek pisze:Apropos będzińskich żelazek
ale się czepiam :mryellow:
Tak samo jak na wagony pochodzące z Katowic mówi się "katowickie", na te z Gliwic "gliwickie" itp.
Poza tym to ja nie widzę tego jako przypisywanie wozów temu miastu, tylko zajezdni znajdującej się w tym mieście...
Na TWB pojawiły się zdjęcia nowych żelazek:
#733 http://www.phototrans.eu/14,292055,0.html
oraz
#732 http://www.phototrans.eu/14,292052,0.html
Czy ma ktoś informację na temat wozu #782 (Gdzie jest i kiedy wyjedzie)
#733 http://www.phototrans.eu/14,292055,0.html
oraz
#732 http://www.phototrans.eu/14,292052,0.html
Czy ma ktoś informację na temat wozu #782 (Gdzie jest i kiedy wyjedzie)
Zostały jeszcze dwa wagony. Pamiętaj, że na liście był skład #670+669, który mimo problemów taborowych na Zawodziu powrócił do Będzina. Na chłopski rozum wychodzi, że to on pojedzie do Łodzi.R_G pisze:... przydałby się skład żeby przyszpanować :mryellow: A poza tym to się tak zastanawiałem co jeszcze może pojechać do Łodzi i najlepiej by było żeby posłali skład bo nie dość że im "wyremontują"...
W dodatku ostatni raz na trasie był 22 grudnia, więc możliwe, że jest już szykowany.Boguś pisze:Zostały jeszcze dwa wagony. Pamiętaj, że na liście był skład #670+669, który mimo problemów taborowych na Zawodziu powrócił do Będzina. Na chłopski rozum wychodzi, że to on pojedzie do Łodzi.R_G pisze:... przydałby się skład żeby przyszpanować :mryellow: A poza tym to się tak zastanawiałem co jeszcze może pojechać do Łodzi i najlepiej by było żeby posłali skład bo nie dość że im "wyremontują"...
Ponadto od 19 grudnia nie pojawia się też #604+603, który jest/był prawdop. wypożyczony do Zawodzia.
Co do składów żelazek to na razie widzę sensu ich tworzenia (przy zachowywaniu kabiny w doczepie), bo skoro motorowy może pracować w lepszych warunkach to czemu ma tak nie być...
Łączenie takich żelazek miałoby jedynie sens gdyby nie było już co połączyć w składy albo na jakieś ważne wydarzenie.
A pasażerowie mają żelazka kojarzyć tylko z solówkowym tłokiem? I na liniach, gdzie jakimś cudem nie ma solówek być skazanym tylko na heblowate stare stopiątki?DW pisze:Co do składów żelazek to na razie widzę sensu ich tworzenia (przy zachowywaniu kabiny w doczepie), bo skoro motorowy może pracować w lepszych warunkach to czemu ma tak nie być...
Akurat na 16-stce jest teraz solówkowy poc.memphis pisze:A pasażerowie mają żelazka kojarzyć tylko z solówkowym tłokiem? I na liniach, gdzie jakimś cudem nie ma solówek być skazanym tylko na heblowate stare stopiątki?DW pisze:Co do składów żelazek to na razie widzę sensu ich tworzenia (przy zachowywaniu kabiny w doczepie), bo skoro motorowy może pracować w lepszych warunkach to czemu ma tak nie być...
Ja nie jestem przeciw składom żelazek, tylko w takim wypadku nie rozumiem po co wyposażano drugi wagon w stanowisko dla motorniczego (w tym m.in. klimę, która pewnie nie będzie używana). Lepiej było te parę tysięcy (bo pewnie co najmniej tyle kosztuje całe wyposażenie kabiny) wydać np. na uruchomienie informacji głosowej albo na nieco większe wyświetlacze wewnętrzne, bo obecne są jakieś strasznie małe
Jak jechałem w pn #761 i dzisiaj #762 to było w nich ciepło. W #737 nieco zimniej, ale też nie najgorzej. A jak komuś jest zimno to zawsze można stanąć/usiąść przy ogrzewaczuR_G pisze:Jeśli chodzi o rozdysponowania i przydziały to wolał bym żeby na linię '26' żadne nie trafiło na stały (przydział) bo nie wytrzymam tego zimna 8)
W #762 nie zaklejono jeszcze drzwi od kabiny motorniczego, więc wóz prezentuje się, jak na razie bardzo ładnie. Ponadto prowadziła go sympatyczna motornicza, więc jeździ się jeszcze milej
Zresztą w #737 też jechało się nie najgorzej. W obu żelazkach było cicho, nie szarpało, nie śmierdziało itp. Jedyne co to zasyfiona podłoga, ale tego nie da się uniknąć przy obecnej pogodzie (przynajmniej dzięki temu teraz myją podłogę, bo rano widać, że wagony są mniej zasyfione).
Zauważyłem, że w nowych wozach są inne urządzenia klimatyzujące. Zauważyliśmy już, że nie są żółte, a ja dzisiaj zauważyłem, że różnią się też od strony kabiny.
#762 drukował dziwny kod kasownika - "081211" no i po nim aktulana godzina. Jeśli data była wpisana błędnie to jest w odwrotnej kolejności (dzień,miesiąc), a numer wozu też jest wpisany jakiś dziwny (211)...
EDYCJA 22:56:
Dodałem fotki żelazek #761 i #762. Więcej i fotki wnętrza postaram się jeszcze dopstrykać do końca tygodnia
- Załączniki
Ostatnio zmieniony 07 sty 2009, 22:54 przez DW, łącznie zmieniany 1 raz.
Wykaz mija się z prawdą
Witajcie miłośnicy śląskich tramwajów!luki pisze:EDYCJA 01.01.2009
Skompletowałem dane.
Wozy które są u nas po modernizacji:
- #665" ng 09.12.2008 ex 805Na #2270 rocznik 1983
- #693" ng 20.10.2008 ex. 805Na #2297 rocznik 1981
- #694" ng 05.11.2008 ex. 805Na #2391 rocznik 1979
- #700" ng 05.12.2008 ex. 805Na #1414 rocznik 1979
- #733" ng 17.12.2008 ex. 805Na #2311 rocznik 1981
- #732" ng 18.12.2008 ex. 805Na #2271 rocznik 1983
- #737" ng 09.02.2008 ex. 805Na #3904 rocznik 1989
- #759" ng 11.02.2008 ex. #777 rocznik 1989
- #761'' ng 02.12.2008 ex. 805Na #3911 rocznik 1989
- #762" ng 02.12.2008 ex. 805Na #2316 rocznik 1981
- #766" ng 15.11.2008 ex. 805Na #2312 rocznik 1981
- #775'' ng 13.11.2008 ex. 805Na #1717 rocznik 1987
- #777" ng 10.01.2008 ex. 805Na #1622 rocznik 1986
- #779" ng 13.01.2008 ex. 805Na #2393 rocznik 1979
- #782" ng 09.02.2008 ex. 805Na #1571 rocznik 1985
Ponieważ otrzymałem link do tej strony, postanowiłem się zalogować, żeby móc to wszystko skomentować. Z przykrością muszę stwierdzić, że powyższy wykaz jest co najmniej w dużej mierze nieprawdziwy. A to dlatego, że przynajmniej osiem z piętnastu ww. wagonów jako znajdujących się u Was, wciąż przebywa w Łodzi! A teraz konkrety (wg stanu właśnie na 31.12.2008 r.):
- 1414, 1717 - stoją na Telefonicznej;
- 2297 i 2316 - stoją na Tramwajowej, z czego ten drugi jest niemal kompletny;
- 2311, 2312, 2391 - stoją rozbebeszone na Dąbrowskiego;
- 3911 - stoi na Chocianowicach.
Co do pozostałych numerów nie wypowiadam się, bo pudła trafiły w obieg remontowy i nie znam ich obecnego losu. Ciekaw jestem kto rozpowszechnia tak niesprawdzone dane?
Pozdrawiam z Łodzi
Dzisiaj wybrałem się sfocić wnętrze nowego żelazka #761, ale akurat dzisiaj nie było go na poc. 217...
W zamian za to trafił mi się jednak #700 z Zawodzia, więc jego sobie pofociłem
Moją uwagę zwróciła naklejka na tylnym wyświetlaczu, na której były m.in. napisy "Nr ew. 4327, Nr fabr. 1656". Ja już myślałem, że są to numery pudła, z którym jeździł w Łodzi, ale teraz, po głębszym zastanowieniu i obejrzenia zdjęcia, które zrobiłem napisom dochodzę do wniosku, że są to jednak numery wyświetlacza nadane przez R&G
Można z nich wyczytać, że wyświetlacz był już gotowy dla MPK Łódź 15 października
W załączeniu fotka napisów na wyświetlaczu.
Sprawdziłem też, że w autokomputerze (w #700) ustawiona była dobra data, godzina i numer wozu.
Natomiast na wyświetlaczu wyświetlany jest też tekst "ŻYCZYMY PRZYJEMNEJ PODRÓŻY TRAMWAJE ŚLĄSKIE S.A.". Ciekawe, że pasażerom podróżującym żelazkami z Będzina tego nie życzą...
W zamian za to trafił mi się jednak #700 z Zawodzia, więc jego sobie pofociłem
Moją uwagę zwróciła naklejka na tylnym wyświetlaczu, na której były m.in. napisy "Nr ew. 4327, Nr fabr. 1656". Ja już myślałem, że są to numery pudła, z którym jeździł w Łodzi, ale teraz, po głębszym zastanowieniu i obejrzenia zdjęcia, które zrobiłem napisom dochodzę do wniosku, że są to jednak numery wyświetlacza nadane przez R&G
Można z nich wyczytać, że wyświetlacz był już gotowy dla MPK Łódź 15 października
W załączeniu fotka napisów na wyświetlaczu.
Sprawdziłem też, że w autokomputerze (w #700) ustawiona była dobra data, godzina i numer wozu.
Natomiast na wyświetlaczu wyświetlany jest też tekst "ŻYCZYMY PRZYJEMNEJ PODRÓŻY TRAMWAJE ŚLĄSKIE S.A.". Ciekawe, że pasażerom podróżującym żelazkami z Będzina tego nie życzą...
- Sebastian22
- Posty: 202
- Rejestracja: 24 lis 2006, 13:09
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
A dokładniej np. tak (dla kier. Milowice pętla, 6 stycznia 2009):Kuba pisze:Bylo już to wiele razy pisane. Napisane tam jest: Nr linii, kierunek, godzina i imieniny.
- 21[scroll]KIERUNEK: MILOWICE PETLA[/scroll]
- 15:00[scroll]WTOREK 6 STYCZNIA 2009[/scroll]
- [scroll]IMIENINY: Kacpra Baltazara[/scroll]
Czyli wyświetlane są, tak jakby 3 główne "tematy" dot. linii i kierunku jazdy, daty i czasu oraz imienin. W żelazkach z innych zajezdni jest też jeszcze 4. dot. "życzeń od TŚ"
Elementy, które pogrubiłem i które się nie przewijają są wyświetlane cały czas (przy danym temacie), a pozostałe (kierunek, data, imieniny) są przewijane jakieś 3 razy, po czym wyświetla się następny "temat".
Warto też nadmienić, że wyświetlacze w nowych żelazkach są 2 razy mniejsze (biorąc pod uwagę wysokość) niż w poprzednich.
Co do tekstów na wyświetlaczu to mogą się nieznacznie różnić od tego co wypisałem
Kolejne 5 sztuk żelazek jedzie już do nas. Na Zawodzie #783+784, do Bytomia #722, #774 i #778. Teraz zostało już 5 wagonów do zrobienia, dwa z Będzina i trzy z Gliwic.
Dopisane:
#782 kończy rekonstrukcję w Łodzi.
Dopisane:
#782 kończy rekonstrukcję w Łodzi.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
- adekpabianice
- Posty: 36
- Rejestracja: 28 cze 2007, 18:17
- Lokalizacja: Pabianice
- Kontakt:
- Sebastian22
- Posty: 202
- Rejestracja: 24 lis 2006, 13:09
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Jakie jeszcze będą żelazka?
Może zacznij używać znaku "->" jako podmiana niż cytować i pisać bez podmiany....
http://komunikacjazbiorowa.flog.pl/
http://komunikacjazbiorowa.flog.pl/
Jeszcze podobno #782 wraca po naprawie...beni pisze:Dziś wyrusza 13 bulwa 783 . Dwa kolejne już gotowe 722 i 774 czekają na transport.
W zeszły weekend dotarły 11> 784 i 12>778 .\
Pozostałe 5 jest w zaawansowanej fazie.
#783+784 Zawodzie (nie wiem czy skład czy solo)Sebastian22 pisze:To gdzie trafi 783, 722 i 774?
#722, #774, #778 - Stroszek
Dwa z Będzina (pewnie #670+669) i 3 z Gliwic.TŚ-ZKT1 pisze:Jakie jeszcze będą żelazka?
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
To w sumie będzie tylko 20 Żelazek i 2 Moderusy?
Może zacznij używać znaku "->" jako podmiana niż cytować i pisać bez podmiany....
http://komunikacjazbiorowa.flog.pl/
http://komunikacjazbiorowa.flog.pl/
Wagony które fizycznie są lub będą bulwiszonami.
665
693
694
700
722
732
733
737
742
744
759
761
762
765
766
774
775
777
778
779
782
783
784
785
786
//Przeniesiony z tematu "Kasacje w 2009 roku" (Peter)
665
693
694
700
722
732
733
737
742
744
759
761
762
765
766
774
775
777
778
779
782
783
784
785
786
//Przeniesiony z tematu "Kasacje w 2009 roku" (Peter)
Ostatnio zmieniony 05 lut 2009, 21:58 przez beni, łącznie zmieniany 1 raz.
Zdecyduj sie, albo hebel, albo wagon po RB. Są dziesiątki wagonów w stanie cokolwiek gorszym. I na prawdę uwierz, nie chcesz więcej żelazek, poziom tych remontów woła o pomstę do nieba. I oczywiście wagony powinny jeździć tylko solo, a nie w składzie.puschel pisze:wagon 785 niczym się nie różni od np. 420 czy 639, wizualnie to owszem ( obrysówki, oświetlenie wewnątrz wagonu ), ale to taki sam hebel jak i inne siedemsety.
KZKGOP 1779
Po Twoich wszystkich wypowiedziach uważam, że tylko umiesz gadać a zrobić to nie ma komu. Wygraj przetarg i zrób porządną modernizację. Ciesz się, że nie jeździsz zeżartym przez rdzę heblem. Ciesz się, że w ogóle jeździ.adam86 pisze:Zdecyduj sie, albo hebel, albo wagon po RB. Są dziesiątki wagonów w stanie cokolwiek gorszym. I na prawdę uwierz, nie chcesz więcej żelazek, poziom tych remontów woła o pomstę do nieba. I oczywiście wagony powinny jeździć tylko solo, a nie w składzie.
Akurat tak się składa, że żelazka mogą prędzej zgnić niż co niektóre nasze wiekowe wozy.Kuba pisze:Po Twoich wszystkich wypowiedziach uważam, że tylko umiesz gadać a zrobić to nie ma komu. Wygraj przetarg i zrób porządną modernizację. Ciesz się, że nie jeździsz zeżartym przez rdzę heblem. Ciesz się, że w ogóle jeździ.adam86 pisze:Zdecyduj sie, albo hebel, albo wagon po RB. Są dziesiątki wagonów w stanie cokolwiek gorszym. I na prawdę uwierz, nie chcesz więcej żelazek, poziom tych remontów woła o pomstę do nieba. I oczywiście wagony powinny jeździć tylko solo, a nie w składzie.
#785 nie powinien iść do modernizacji, swoje przeszedł, miał remont już się pogubiłem jaki, ale przecież bardzo dobrze się prezentował. A to, że się defektuje i trochę rozlatuje to nie jest dobry powód do remontu. Jedyny powód to jego rocznik. I co potem, będzie jakieś żelazko które nie będzie zdało zrobić nawet jednego kółka, a z rezerwy zostanie posłać jakiegoś hebla.
A może mi ktoś powiedzieć jak się sprawują moderusy. Widuję je bardzo rzadko, bo zwykle przy jakieś drobnej wizycie w rejonach RK-1 i Rk-3.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
ROTFL. Ciekawe co ma niby typ wagonu do śmiecenia w nim. Na Stroszku swego czasu jedna gotówka raczyła zaszczać siedzenie w #777, po czym została na kopach wywalona przez motorowego, ku uciesze pasażerów:Ppuschel pisze:Miałem okazję jeździć ostatnio 788 - i napiszę tak: po dziesięciu godzinach służby nie czułem się w ogóle zmęczony - wagon zachowywał się super, a jako ciekawostkę dodam, że 732,733,788 - zjeżdżają na wozownię czyste, tak więc pasażerowie szanują te wozy i nie śmiecą w nich.
KZKGOP 1779
Zadanie domowe odrobione? Nie martw się, pod nowym lakierem właśnie jest nic innego jak rdza, a pod wóz lepiej nie wchodzić.Kuba pisze:Po Twoich wszystkich wypowiedziach uważam, że tylko umiesz gadać a zrobić to nie ma komu. Wygraj przetarg i zrób porządną modernizację. Ciesz się, że nie jeździsz zeżartym przez rdzę heblem. Ciesz się, że w ogóle jeździ.
KZKGOP 1779
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Moje propozycje wagonów do modernizacji w Łodzi:
RK-1 Będzin:
#521, #527, #552, #621, #666, #667, #755+756.
RK-2 Zawodzie:
#578+577, #672, #699, #702+701, #769, #781.
RK-3 Gliwice:
#316, #588+589, #654, #658, #765, #786, #787 (jeśli nie jest skasowany).
RK-3 Gliwice o. Bytom-Stroszek:
#470, #609 (zamiast kasować będziemy mieli nowy wagon), #612, #641 (zamiast kasować będziemy mieli nowy wagon), #684, #708, #719+720.
Dodatkowo zamówienie na 6 wagonów 111N-2K (skład "Żelazek" dwukierunkowych-drzwi po obu stronach pudła).
RK-1 Będzin:
#521, #527, #552, #621, #666, #667, #755+756.
RK-2 Zawodzie:
#578+577, #672, #699, #702+701, #769, #781.
RK-3 Gliwice:
#316, #588+589, #654, #658, #765, #786, #787 (jeśli nie jest skasowany).
RK-3 Gliwice o. Bytom-Stroszek:
#470, #609 (zamiast kasować będziemy mieli nowy wagon), #612, #641 (zamiast kasować będziemy mieli nowy wagon), #684, #708, #719+720.
Dodatkowo zamówienie na 6 wagonów 111N-2K (skład "Żelazek" dwukierunkowych-drzwi po obu stronach pudła).
Ostatnio zmieniony 08 lut 2009, 14:09 przez KZKGaPowicz, łącznie zmieniany 1 raz.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]
Przypuszczam, że większość z nich zastąpią po prostu kolejne ex. krakowskie stopiątki
Los tych skreślonych ze stanu jest już raczej przesądzony.
Oczywiście biorąc pod uwagę typową "polską uczciwość" MPK Łódź rzeczywiście lepiej wysyłać tam chyba stare graty, jeśli jeszcze wygrają może jakiś przyszły przetarg. :mruga:
Wagony typu #654, #658, #672, #684, #699, #708, #719+720, #702+701, #769 czy #781 powinny trafić moim zdaniem do ZUR.
Los tych skreślonych ze stanu jest już raczej przesądzony.
Oczywiście biorąc pod uwagę typową "polską uczciwość" MPK Łódź rzeczywiście lepiej wysyłać tam chyba stare graty, jeśli jeszcze wygrają może jakiś przyszły przetarg. :mruga:
Wagony typu #654, #658, #672, #684, #699, #708, #719+720, #702+701, #769 czy #781 powinny trafić moim zdaniem do ZUR.
Ostatnio zmieniony 08 lut 2009, 13:38 przez Peter, łącznie zmieniany 2 razy.
*SDIP (U.N.O.)
#588+589 jest typowany do kasacjiKZKGaPowicz pisze:Moje propozycje wagonów do modernizacji w Łodzi:
RK-2 Zawodzie:
#578+577, #672, #699, #702+701, #769, #781.
RK-3 Gliwice:
#316, #588+589, #654, #658, #765, #786, #787 (jeśli nie jest skasowany).
RK-3 Gliwice o. Bytom-Stroszek:
#470, #609 (zamiast kasować będziemy mieli nowy wagon), #612, #641 (zamiast kasować będziemy mieli nowy wagon), #684, #708, #719+720.
#765 i #786 jadą do Łodzi
#787 już dawno skasowany
#470 to 105N, więc raczej nie
#612 dyskwalifikuje rocznik
#609 i #641 miały uszkodzone belki grzbietowe
#684 miał jechać, ale nie pojechał
A jakimi kryteriami się kierowałeś przy wyborze tych wagonów?
Ostatnio zmieniony 08 lut 2009, 14:01 przez Boguś, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości