Modernizacje stopiątek w Poznaniu i Łodzi w latach 2007-2009

O bieżących remontach i realizowanych zakupach taboru tramwajowego.
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#51 Post autor: Boguś » 25 maja 2007, 17:54

Sebastian22 pisze:ciekawi mnie nowy naped dzwiowy - wiaodme ze beda klasyczne platy dzwiowe otwierane do wewnatrz ale mechanizm IGE jest cichy i bezpieczny.
Czy chodzi ci o drzwi przesuwne?
Przy zastosowaniu tego typu rozwiązania niemożliwe jest zastosowanie czterech par drzwi. A brak tej jednej pary spowoduje zdecydowanie dłuższą wymianę pasażerów na przystankach, a nie oto chyba chodzi.

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#52 Post autor: ff » 25 maja 2007, 20:45

Napęd drzwi to nie ich rodzaj, chodzi o to co będzie w skrzynce nad drzwiami. Wyraźnie jest napisane, że drzwi mają się otwierać do środka (i że mają być w pełni przeszklone ;) )

Awatar użytkownika
Sebastian22
Posty: 202
Rejestracja: 24 lis 2006, 13:09
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

#53 Post autor: Sebastian22 » 26 maja 2007, 12:45

Boguś pisze:
Sebastian22 pisze:ciekawi mnie nowy naped dzwiowy - wiaodme ze beda klasyczne platy dzwiowe otwierane do wewnatrz ale mechanizm IGE jest cichy i bezpieczny.
Czy chodzi ci o drzwi przesuwne?
Przy zastosowaniu tego typu rozwiązania niemożliwe jest zastosowanie czterech par drzwi. A brak tej jednej pary spowoduje zdecydowanie dłuższą wymianę pasażerów na przystankach, a nie oto chyba chodzi.
Wiem ze dzwi nie beda odbojowe tylko takie jakie są do tej pory....tzn na takiej samej zasadzie....chodziło mi o sam napęd czyli mechanizm znajdujacy sie w szafce. W zamowieniu jest wspomnienie cos o IGE wiec widocznie firma ta produkuje rozne typy mechanizmow.....osobiscie nie bodobaja mi sie te najnowsze 105 z trzema parami dzwi odbojowych - jakos tak wole klasyczne i dobrze ze beda. W MPK Krakow (ostatnio czesto porownujemy nasza siec do nich - eech) maja klasyczne rozwiazania ale napedy sa nowe, wolnoobrotowe co za tym idzie ciche oraz posiadajace mechanizm wykrywania przeszkody.

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#54 Post autor: ff » 30 maja 2007, 23:23

Cieszy mnie, że na modernizację idzie wagon 788, który przecież stoi. Ale jakoś razi mnie to, że chcą remontować też 535 i ew. 381 i 621, które przecież są sprawne i jakoś się kulają. Za duża rezerwa czy co? Mogliby zrobić na przykład zamiast tego któregoś z rozbitym przodem, np. 376 czy 787 (albo ew. 620) i przekazać potem do Będzina. W końcu i tak przód będzie najprawdopodobniej nowy.

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#55 Post autor: DW » 31 maja 2007, 09:53

ff pisze:Cieszy mnie, że na modernizację idzie wagon 788, który przecież stoi. Ale jakoś razi mnie to, że chcą remontować też 535 i ew. 381 i 621, które przecież są sprawne i jakoś się kulają. Za duża rezerwa czy co? Mogliby zrobić na przykład zamiast tego któregoś z rozbitym przodem, np. 376 czy 787 (albo ew. 620) i przekazać potem do Będzina. W końcu i tak przód będzie najprawdopodobniej nowy.
Mogli nie kasawać spalonego #596 i dać go do modernizacji ;)
Wagonowi #535 przyda się remont a rozbitych wagonów to raczej nie będą wysyłać, bo było by to chyba trochę dziwne jakby im dali wagony niezdolne do jazdy.

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#56 Post autor: Boguś » 10 cze 2007, 14:15

Właśnie na naszych torowiskach pojawiła się pierwsza zmodernizowana stopiątka. Jest nią wagon #666
http://galeria.funthomas.info/details.p ... ode=search :lol2: :lol2: :lol2:

Awatar użytkownika
Sebastian22
Posty: 202
Rejestracja: 24 lis 2006, 13:09
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

#57 Post autor: Sebastian22 » 10 cze 2007, 14:56

Boguś pisze:Właśnie na naszych torowiskach pojawiła się pierwsza zmodernizowana stopiątka. Jest nią wagon #666
http://galeria.funthomas.info/details.p ... ode=search :lol2: :lol2: :lol2:
hahaha widzialem to na forum krakowskim - niezły "design" przodu - my sie teraz smiejemy a jak cos podobnego zmajstruje wykonawca wyłoniony z przetargu? ;)

Awatar użytkownika
Sebastian22
Posty: 202
Rejestracja: 24 lis 2006, 13:09
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

#58 Post autor: Sebastian22 » 09 lip 2007, 19:46

Dziś były ogłaszane wyniki przetargu na te 2 modernizacje - nie wie ktoś kto wygrał i czy wogole przetarg ważny?

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#59 Post autor: DW » 09 lip 2007, 20:05

Sebastian22 pisze:Dziś były ogłaszane wyniki przetargu na te 2 modernizacje - nie wie ktoś kto wygrał i czy wogole przetarg ważny?
Dzisiaj miało być otwarcie ofert. Nie sądzę, żeby ktoś wiedział coś więcej, bo na stronie TŚ nic nowego nie opublikowali.
#535 jeździ, więc na modernizację jeszcze nie pojechał :P

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5409
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#60 Post autor: luki » 10 lip 2007, 12:47

DW pisze:
Sebastian22 pisze:Dziś były ogłaszane wyniki przetargu na te 2 modernizacje - nie wie ktoś kto wygrał i czy wogole przetarg ważny?
Dzisiaj miało być otwarcie ofert. Nie sądzę, żeby ktoś wiedział coś więcej, bo na stronie TŚ nic nowego nie opublikowali.
#535 jeździ, więc na modernizację jeszcze nie pojechał :P
Przynajmniej nie ogłosili rezygnacji, jak to miało miejsce ostatnio.... przynajmniej jeszcze :twisted:

A #535 to że jest nominowany, nie oznacza że ma juz stać, zamiast śmigać, puki może...
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#61 Post autor: Peter » 14 lip 2007, 11:28

Równie dobrze mogą nominować do remontu jeszcze inne wagony. :wink:
*SDIP (U.N.O.)

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5409
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#62 Post autor: luki » 17 lip 2007, 17:16

BIP TŚ pisze:Informacja o wyborze oferty


Zawiadamiam, że w postępowaniu o zamówienie publiczne przeprowadzone w trybie przetargu nieograniczonego pn. „Modernizacja 2 wagonów tramwajowych typu 105Na wraz z zabudową przetwornic statycznych” wykonawcą zamówienia wybrana została firma: MODERTRANS z siedzibą w Poznaniu, ul. Forteczna 2 - cena oferty 1.119.716,00 zł brutto.
Wybrana oferta otrzymała największą ilość punktów na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SIWZ tj.:

kryterium cena – 78,66 pkt,

kryterium nowy design – 10 pkt,

kryterium gwarancja – 10 pkt,

razem – 98,66 pkt.
No to będzie modernizacja #535 i #788

Oto witryna zwycięzcy http://www.modertrans.poznan.pl/
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#63 Post autor: Peter » 17 lip 2007, 18:15

No to świetnie. :jupi:

Czyli nawet jest szansa że pyszczki i zadki pozostaną klasyczne ;-) Ciekawe co to jest ten "nowy design" za 10pkt. :chytry:
Nie jeździłem poznańskimi stopiątkami, ale mam nadzieję że je fajnie wyremontują. No cóż, 105NaD nie będzie, bo to w końcu dwie solówki mają być. :wink:
Gdyby to był skład, to jest prawie pewne, że powitalibyśmy następny wagon 105NaD. :twisted:

Szkoda, że nie jest to jednak więcej sztuk... Jakiegoś 105N mogli wysłać. :mruga:
*SDIP (U.N.O.)

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5409
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#64 Post autor: luki » 17 lip 2007, 18:42

Peter pisze:Ciekawe co to jest ten "nowy design" za 10pkt.
Dostali 10 punktów za zaoferowanie nowego designu ściany przedniej i tylniej.

A w opisie przedniotu zamówienia pisze:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji wagonów tramwajowych typu 105Na ...
a ponadto możliwym jest uzyskanie nowego „design-u” części czołowej i tylnej wagonu.
I inne cytaty z siwz:
Uwaga dot wprowadzenia nowego „design-u” tramwaju
Zaoferowanie nowego „design-u” wagonu poprzez zastosowanie nowych ścian przednich i tylnych przy użyciu materiałów z laminatów, jest preferowane przez Zamawiającego poprzez zastosowania jakościowego kryterium oceny ofert tj oferta z przedstawionym nowym „design-em” uzyska dodatkowe 10 pkt.
Więc zdaje się rozumieć że chodzi jednak o wygląd ścian czołowych. :D
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#65 Post autor: Peter » 17 lip 2007, 18:47

No to w sumie nie wiemy jak one jeszcze będą wyglądać, bo w Poznaniu jeżdżą stopiątki z klasycznymi pyszczkami. Gdyby trafiły do Łodzi czy Wrocławia to mniej więcej wiadomo by było czego się spodziewać.
Czyżby coś nowego ? Może przód od "Pumy" czy coś na kształt 123N ? :twisted:
*SDIP (U.N.O.)

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5409
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#66 Post autor: luki » 17 lip 2007, 18:53

Peter pisze:No to w sumie nie wiemy jak one jeszcze będą wyglądać, bo w Poznaniu jeżdżą stopiątki z klasycznymi pyszczkami. Gdyby trafiły do Łodzi czy Wrocławia to mniej więcej wiadomo by było czego się spodziewać.
Czyżby coś nowego ? Może przód od "Pumy" czy coś na kształt 123N ? :twisted:
Ja osobiście wolał bym coś w stylu kartofla protramu.
Co do tego co zaproponowano TŚ, to uczestnik przetargu winien umieścić w kopercie zdjęcia bądź rysunki proponowanej ściany.
Jak TŚ będzie realizować inwestycje to może ujawnią publicznie szkic wagonu zmodernizowanego (jak to kiedyś było w przypadku ogłaszania planowanych rzekomych modernizacji stopiątek w gop)
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

Awatar użytkownika
Sebastian22
Posty: 202
Rejestracja: 24 lis 2006, 13:09
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

#67 Post autor: Sebastian22 » 17 lip 2007, 20:23

Myśle że powinniśmy być zadowoleni....bardzo ładnie wyglądają te modernizacje poznańskie.....ale firma nigdy chyba nie robiła nowych przodów - wg mnie powinny byc jednak klasyczne ew. jakiś delikatny ziemniaczek;) bez żadnych "żelazków" czy innych sprzętów AGD-RTV;) czekamy na jakieś prospekty...

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5409
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#68 Post autor: luki » 17 lip 2007, 20:37

Sebastian22 pisze:Myśle że powinniśmy być zadowoleni....bardzo ładnie wyglądają te modernizacje poznańskie.....ale firma nigdy chyba nie robiła nowych przodów - wg mnie powinny byc jednak klasyczne ew. jakiś delikatny ziemniaczek;) bez żadnych "żelazków" czy innych sprzętów AGD-RTV;) czekamy na jakieś prospekty...
Wg. mnie także wygląd klasyczny jest najlepszy. Skoro już chcą robić jakąś zmianę ścian czołowych, no to jak wspominałem, coś ala "kartofel" i jak to Sebastian22 napisał "delikatny ziemniaczek".
Nie chciał bym także czegoś w stylu żelazek i bulw, choć te drugi jest w pewnym stopniu prawdopodobne (dośc popularne przy wszelkich modernizacjach). Nie wiadomo jeszcze co tak konkretnie zaoferował Modertrans i czy TŚ ostatecznie się na to zdecyduje (obecnie to była kwestia punktacji członka przetargu).

Ja już nie mogę się doczekać tego czegoś co będzie mykać po tych krzywych torach zagłębia (#535 znaczy się ;) ) :mruga:

No i w końcu będzie ten pierwszy OTK-2 na Zagłębiu.

A jeszcze drobnostka z której się śmieję... #535 ma wyświetlacze, ale wg. specyfiki zamówienia ma dostać mocowania na tablice (jeszcze to sprawdzę w siwz).
No to ciekawie będzie wyglądać (pierwsza modernizacja z tablicami ;) )
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#69 Post autor: Peter » 17 lip 2007, 20:47

Ech, no mogliby się już nie wygłupiać i wyświetlacze zamontować. :/
*SDIP (U.N.O.)

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#70 Post autor: Boguś » 20 lip 2007, 15:52

Pojawiło się dzisiaj:
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja 5 wagonów typu 105Na. Więcej tu

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#71 Post autor: Peter » 20 lip 2007, 18:29

No to w końcu ile ma być tych wagonów bo już zgłupiałem ? :twisted:
*SDIP (U.N.O.)

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#72 Post autor: Boguś » 20 lip 2007, 20:37

Peter pisze:No to w końcu ile ma być tych wagonów bo już zgłupiałem ? :twisted:
Nie ma wzmianki o umieważnieniu wcześniejszego przetargu, więc: 2+5=7. Trochę to dziwne. Minęło kilka dni od wyboru Modeltransu, a tu nagle ogłaszają kolejny przetarg.

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#73 Post autor: Peter » 20 lip 2007, 20:40

I jak czytam motorniczowie mają mieć klimę. :sunny:
*SDIP (U.N.O.)

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#74 Post autor: Boguś » 26 lip 2007, 14:07

Przeznaczone wagony do modernizacji to: 737, 759, 777 (Filip777 się ucieszy), 779, 782. Wagony rezerwowe to: 761, 762, 768, 775, 778.
W końcu Zawodzie będzie miało modernizację :D
:arrow: Link

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#75 Post autor: Peter » 26 lip 2007, 16:55

Czyli same siedemsety. Z tego zestawu dziwi mnie trochę w tej grupie obecność wagonu #782, bo jest obok #759 (akurat w niezbyt dobrym stanie) po RK a reszta jak już przechodziła jedynie RB. :mruga:
*SDIP (U.N.O.)

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5409
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#76 Post autor: luki » 27 lip 2007, 15:35

Wygląda zatem na to że dwa wagony idą do modernizacji w Modertrans, a jest przetarg na nastepne 5.
Sory że taki post piszę ale mnie nie było i duża ilość informacji powoduje :shock:

EDYCJA 15:35

Nie wiem czy zwróciliscie uwagę, bo nikt nic nie pisał, a ja dopiero teraz miałem czas się wczytać.
Otóż Modertrans wykonać ma remonty na zasadzie wymiany lub regeneracji standartowych elementów rozruchu 105Na jak rozrusznika GBT.
Natomiast przetarg co ogłoszono, dotyczy wykonania modernizacji 5 wagonów z zastosowaniem rozruchu impulsowego.
VIII. Część elektryczna pudła

1. Sterowanie napędem tramwaju – wprowadzenie aparatury energoelektrycznej tyrystorowej GTO prądu stałego ( impulsowego układu regulacji rozruchu i hamowania wagonem) – wymagania określono w dalszej części niniejszego zakresu prac.
No i będą wyświetlacze :D
18. Tablice informacyjne – zastosowanie nowych elektronicznych: w kabinie motorniczego kierunkowa z numerem linii, w przedziale pasażerskim: boczna kierunkowa z numerem linii i wewnętrzna oraz tylna liniowa sterowane z użytkowanego u Zamawiającego autokomputera SRG 2000.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

Awatar użytkownika
Sebastian22
Posty: 202
Rejestracja: 24 lis 2006, 13:09
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

#77 Post autor: Sebastian22 » 27 lip 2007, 20:56

Ja zrozumiałem że te 2 modernizacje co beda w Poznaniu to takie całkowite NG a nowy przetarg na 5 wozów to modernizacja układów rozruchowych itp....ale nie wczytywałem sie w ten drugi przetarg. Ciekawe czemu te 2 wozy beda mialy tablice a te 5 wyświetlacze...dziwne to wszystko.

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#78 Post autor: Peter » 28 lip 2007, 22:35

Trochę bezsensownie te wozy dobierają. Mogliby dobierać je przynajmniej składami jakie tworzyły. Tak potem każdy wagon do składu będzie "z innej parafii". :roll:
*SDIP (U.N.O.)

Awatar użytkownika
Filip_777
Posty: 348
Rejestracja: 11 lis 2006, 11:50
Lokalizacja: Bytom

#79 Post autor: Filip_777 » 04 sie 2007, 12:23

Boguś pisze:Przeznaczone wagony do modernizacji to: 737, 759, 777 (Filip777 się ucieszy), 779, 782. Wagony rezerwowe to: 761, 762, 768, 775, 778.
W końcu Zawodzie będzie miało modernizację :D
:arrow: Link
Ja jestem wniebowzięty, że #777 idzie do modernizacji :D Ale też mnie zastanawia czemu wybrali akurat moją solówkę... Przecież jest jeszcze w dobrym stanie...

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#80 Post autor: Peter » 04 sie 2007, 19:28

No właśnie, te akurat wagony nie są w najgorszym stanie... :mruga:
Czyżby wstydzili się wysyłać gorsze wagony :?:
*SDIP (U.N.O.)

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5409
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#81 Post autor: luki » 05 sie 2007, 12:06

Peter pisze:No właśnie, te akurat wagony nie są w najgorszym stanie... :mruga:
Czyżby wstydzili się wysyłać gorsze wagony :?:
Przy lepszych wagonach, będzie mniej do robienia... zatem taniej wyjdzie :twisted:
A zdezelowane będą ulepszane siłą własnych zakładów... :glupek:
...dla przykładu #362...
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

Awatar użytkownika
Filip_777
Posty: 348
Rejestracja: 11 lis 2006, 11:50
Lokalizacja: Bytom

#82 Post autor: Filip_777 » 05 sie 2007, 12:43

Ale Stroszek pięknie odpicował #362, więc nie ma co narzekać :) Może by tak na modernizacje wysłać #471+478? :P Oni chyba by się tam załamali nerwowo jakby zobaczyli te dwa trupy :D

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#83 Post autor: Peter » 05 sie 2007, 12:49

Z #471 to mogą zrobić co najwyżej reklamę bananów. :mryellow:
Ja już bym raczej widział #470+478 po remonciku. #471 może sobie jeździć do śmierci jako solówka.
#470 jeszcze gniazdka zachował :arrow: Foto
*SDIP (U.N.O.)

Awatar użytkownika
Filip_777
Posty: 348
Rejestracja: 11 lis 2006, 11:50
Lokalizacja: Bytom

#84 Post autor: Filip_777 » 05 sie 2007, 12:56

A no. #470 jest w ciut lepszym stanie od #471.

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#85 Post autor: Peter » 05 sie 2007, 13:04

Wydaje mi się podobnie tak jak pisał luki, że ewentualnie wagony 105N będą remontowane w naszych warsztatach. :mruga:

Powracając do tematu to jestem ciekawy czy #788 został już wysłany do Poznania czy poczeka na #535 i pojadą tam razem :?: Przypomnę, że jeszcze w poniedziałek widziałem jeżdżący wagon #535. :wink:
*SDIP (U.N.O.)

Awatar użytkownika
Sebastian22
Posty: 202
Rejestracja: 24 lis 2006, 13:09
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

#86 Post autor: Sebastian22 » 05 sie 2007, 14:46

Peter pisze:Wydaje mi się podobnie tak jak pisał luki, że ewentualnie wagony 105N będą remontowane w naszych warsztatach. :mruga:

Powracając do tematu to jestem ciekawy czy #788 został już wysłany do Poznania czy poczeka na #535 i pojadą tam razem :?: Przypomnę, że jeszcze w poniedziałek widziałem jeżdżący wagon #535. :wink:
ciekawe kiedy wyślą je i kiedy pojadą....na stronie TŚ nadal niema informacji że przetarg zastał rozstrzygnięty....

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5409
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#87 Post autor: luki » 05 sie 2007, 16:26

Sebastian22 pisze: ciekawe kiedy wyślą je i kiedy pojadą....na stronie TŚ nadal niema informacji że przetarg zastał rozstrzygnięty....
Nie wiem czy zauważyłeś, ale ostatnio bip został troche zmodyfikowany.
Teraz są strony z ogłoszonymi przetargami, oraz z przetargami zakończonymi.
Na tej stronie :arrow: http://bip.tram-silesia.pl/?id=przetarg ... 9_2007.htm znajdziesz link Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

#788 ma być niebawem wysyłany. Jak tylko poznam szczegóły to postaram się przekazać.
#535 natomiast z tego co się dowiedziałem, zdaje mi się będzie wysyłany z końcem sierpnia.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#88 Post autor: Peter » 19 sie 2007, 14:31

Na forum WPK pojawiła się jakaś fotka jak niby ma wyglądać ta modernizacja w Modertransie. Mi to przypomina rekina młota. :lol:
:arrow: WPK
*SDIP (U.N.O.)

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#89 Post autor: Boguś » 19 sie 2007, 17:00

Peter pisze:Na forum WPK pojawiła się jakaś fotka jak niby ma wyglądać ta modernizacja w Modertransie. Mi to przypomina rekina młota. :lol:
:arrow: WPK
Nie no, bez jaj :shock:

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#90 Post autor: Peter » 19 sie 2007, 18:30

Boguś pisze:Nie no, bez jaj :shock:
Widzę, że "bardzo" Ci się podoba. :twisted:
*SDIP (U.N.O.)

Awatar użytkownika
Ardo
Posty: 128
Rejestracja: 17 lip 2007, 11:38
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#91 Post autor: Ardo » 19 sie 2007, 20:00

Mi się podoba, nawet niezły design przodu, poza tym "zderzakiem" ( z boku to jest już porażka, chodzi o to żółte kółko :? ), to będzie "prawie jak nowy tramwaj" :roll:
ArdoGallery <- Zapraszam !

Awatar użytkownika
Sebastian22
Posty: 202
Rejestracja: 24 lis 2006, 13:09
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

#92 Post autor: Sebastian22 » 20 sie 2007, 01:07

Z kąd wiadomo ze to modernizacje dla nas? Z reklamy o pracę w firmie która wygrała przetarg ciężko to odczytać...chyba ze ktos ma jakies przecieki.

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5409
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#93 Post autor: luki » 20 sie 2007, 12:20

Sebastian22 pisze:Z kąd wiadomo ze to modernizacje dla nas? Z reklamy o pracę w firmie która wygrała przetarg ciężko to odczytać...chyba ze ktos ma jakies przecieki.
Widać wystarczająco że to reklama Modertransu. A to oni mają wyremontować jak na razie #535 i #788.
Jak dotąd ta firma nie robiła zmian wyglądu stopiątek, a w tej reklamie przedstawia się nowy design, zatem bardzo prawdopodobne że to dla nas. Tylko malowanie raczej nie nasze, bo wg. specyfiki zamówienia stopiątki mają być czerwono-kremowe.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

Marcin
Posty: 1860
Rejestracja: 09 sie 2007, 00:59
Lokalizacja: Sosnowiec - Zagórze

#94 Post autor: Marcin » 21 sie 2007, 16:17

Jakoś do mnie nie przemawia ta modernizacja,nie jestem zwolennikiem zbulwiania :| .

Awatar użytkownika
Sebastian22
Posty: 202
Rejestracja: 24 lis 2006, 13:09
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

#95 Post autor: Sebastian22 » 25 sie 2007, 22:58

Poszedł juz ten gliwicki wóz do Modertransu ??

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#96 Post autor: Peter » 25 sie 2007, 23:16

Karol napisał w temacie o ZUR :
788 wczoraj wieczoram odjechał na lawecie w kierunku Poznania chyba.
Wychodzi więc na to, że pojechał. :wink:
*SDIP (U.N.O.)

Awatar użytkownika
Filip_777
Posty: 348
Rejestracja: 11 lis 2006, 11:50
Lokalizacja: Bytom

#97 Post autor: Filip_777 » 27 sie 2007, 12:21

Tak. #788 jest już w Modertransie.

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#98 Post autor: DW » 27 sie 2007, 16:28

Filip_777 pisze:Tak. #788 jest już w Modertransie.
A #535 nadal jeździ (dzisiaj poc. 243), ale w tym tygodniu powinni go chyba załadować i przetransportować do Poznania.

Awatar użytkownika
Sebastian22
Posty: 202
Rejestracja: 24 lis 2006, 13:09
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

#99 Post autor: Sebastian22 » 27 sie 2007, 19:33

DW pisze:
Filip_777 pisze:Tak. #788 jest już w Modertransie.
A #535 nadal jeździ (dzisiaj poc. 243), ale w tym tygodniu powinni go chyba załadować i przetransportować do Poznania.
to nie pojedzie na wymiane jak wroci 788?

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#100 Post autor: DW » 27 sie 2007, 20:32

Sebastian22 pisze:
DW pisze:
Filip_777 pisze:Tak. #788 jest już w Modertransie.
A #535 nadal jeździ (dzisiaj poc. 243), ale w tym tygodniu powinni go chyba załadować i przetransportować do Poznania.
to nie pojedzie na wymiane jak wroci 788?
W SIWZ było napisane, że terminem realizacji remontów jest 31.11.2007 a zamawiający ma udostępnić tramwaje najpóźniej na 3 miesiące przed ich dostawą z powrotem.
Poza tym w Będzinie mówiono, że #535 ma być przetransportowany pod koniec sierpnia.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości