Bo nie ma miejsca do zawracania.rzelfix pisze:Wbrew pozorom ciągnik z lawetą wjeżdża na teren zajezdni tyłem. Zapewne za niedługo transport wyruszy do Łodzi.
Modernizacje stopiątek w Poznaniu i Łodzi w latach 2007-2009
Na TWB pojawiło się zdjęcie wagonu #737, który przechodzi remont http://transport.asi.pwr.wroc.pl/2-215441.html
Można łatwo wywnioskować, że wagon #737 nie przechodzi remontu na starym pudle, ponieważ dotarło ono do Łodzi dopiero w nocy 9/10 stycznia. Tak więc znowu nie będzie wiadomo czyje pudło wożą zmodernizowane wagony...
Można łatwo wywnioskować, że wagon #737 nie przechodzi remontu na starym pudle, ponieważ dotarło ono do Łodzi dopiero w nocy 9/10 stycznia. Tak więc znowu nie będzie wiadomo czyje pudło wożą zmodernizowane wagony...
Lekki OT - Moderus dla Poznania:
http://images33.fotosik.pl/104/c963cef48089a97a.jpg
Niewiem dlaczego wydaje mi się że lepiej spasowany niż dla GOP-u
http://images33.fotosik.pl/104/c963cef48089a97a.jpg
Niewiem dlaczego wydaje mi się że lepiej spasowany niż dla GOP-u
Dzisiaj podjęto próby złączenie dwóch "żelazek" w skład. Krótko po godzinie 21. #777+779 zjechał do zajezdni.
Miałem go okazję dokładniej obejrzeć.
Wagony zostały spięte nie tylko sprzęgiem, ale także kablem WN oraz złączem jazdy ukrotnionej. Rozruch brzmi podobnie jak w naszych tyrystorkach z 2000/2001 roku. Wyświetlacze diodowe produkcji R&G wraz z wewnętrznym display-boardem. Kasowniki również R&G, jednak są one starszego typu (spotykane na ogół w naszych "stopiątkach"). Z tylnej ściany #779 oraz przedniej części ściany bocznej wagonu #777 znikły jaja TŚ. W zamian pojawiły się one na lewej burcie w miejscu dawnej żaluzji nawiewowej (ta zaś jest pod listwą). W #777 z tyłu na dole szyby pojawiła się naklejka z numerem taborowym. Jeżeli chodzi o mechanizm drzwi to jest wyciszony i spowolniony, jednak był jeszcze jakiś problem z jego blokadą w #779, przez co skład nie mógł chwilowo ruszyć.
Zdjęcia (niekoniecznie dobrej jakości):
http://img179.imageshack.us/img179/8780/s5003370kj3.jpg
http://img503.imageshack.us/img503/541/s5003373qv8.jpg
http://img503.imageshack.us/img503/710/s5003374sl4.jpg
http://img245.imageshack.us/img245/5610 ... opynq4.jpg
http://img529.imageshack.us/img529/4072 ... opyco2.jpg
Miałem go okazję dokładniej obejrzeć.
Wagony zostały spięte nie tylko sprzęgiem, ale także kablem WN oraz złączem jazdy ukrotnionej. Rozruch brzmi podobnie jak w naszych tyrystorkach z 2000/2001 roku. Wyświetlacze diodowe produkcji R&G wraz z wewnętrznym display-boardem. Kasowniki również R&G, jednak są one starszego typu (spotykane na ogół w naszych "stopiątkach"). Z tylnej ściany #779 oraz przedniej części ściany bocznej wagonu #777 znikły jaja TŚ. W zamian pojawiły się one na lewej burcie w miejscu dawnej żaluzji nawiewowej (ta zaś jest pod listwą). W #777 z tyłu na dole szyby pojawiła się naklejka z numerem taborowym. Jeżeli chodzi o mechanizm drzwi to jest wyciszony i spowolniony, jednak był jeszcze jakiś problem z jego blokadą w #779, przez co skład nie mógł chwilowo ruszyć.
Zdjęcia (niekoniecznie dobrej jakości):
http://img179.imageshack.us/img179/8780/s5003370kj3.jpg
http://img503.imageshack.us/img503/541/s5003373qv8.jpg
http://img503.imageshack.us/img503/710/s5003374sl4.jpg
http://img245.imageshack.us/img245/5610 ... opynq4.jpg
http://img529.imageshack.us/img529/4072 ... opyco2.jpg
Prezentują się bardzo ładnie, ale mam nadzieję, że na razie w składzie będą jeździć tylko na jakieś specjalne okazje. Może jutro pojawią się z okazji WOŚP?rzelfix pisze:Dzisiaj podjęto próby złączenie dwóch "żelazek" w skład. Krótko po godzinie 21. #777+779 zjechał do zajezdni.
(...)
Na pewno ma i będzie miał lepiej dobrane kolory.KKS FAN pisze:Lekki OT - Moderus dla Poznania:
http://images33.fotosik.p...ef48089a97a.jpg
Niewiem dlaczego wydaje mi się że lepiej spasowany niż dla GOP-u
Pojawiło się zdjęcie starego #737 na lawecie na terenie zajezdni na ul. Tramwajowej w Łodzi http://gtlodz.eu/img9703.htm
Obok widać pudło któregoś wozu ze Stroszka (#777 lub #779).
Obok widać pudło któregoś wozu ze Stroszka (#777 lub #779).
- Sebastian22
- Posty: 202
- Rejestracja: 24 lis 2006, 13:09
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Całkiem ładnie wyglądają w składzie, ciekawe kiedy pojadą liniowo (nie koniecznie razem)rzelfix pisze:Dzisiaj podjęto próby złączenie dwóch "żelazek" w skład. Krótko po godzinie 21. #777+779 zjechał do zajezdni.
Miałem go okazję dokładniej obejrzeć.
Wagony zostały spięte nie tylko sprzęgiem, ale także kablem WN oraz złączem jazdy ukrotnionej. Rozruch brzmi podobnie jak w naszych tyrystorkach z 2000/2001 roku. Wyświetlacze diodowe produkcji R&G wraz z wewnętrznym display-boardem. Kasowniki również R&G, jednak są one starszego typu (spotykane na ogół w naszych "stopiątkach"). Z tylnej ściany #779 oraz przedniej części ściany bocznej wagonu #777 znikły jaja TŚ. W zamian pojawiły się one na lewej burcie w miejscu dawnej żaluzji nawiewowej (ta zaś jest pod listwą). W #777 z tyłu na dole szyby pojawiła się naklejka z numerem taborowym. Jeżeli chodzi o mechanizm drzwi to jest wyciszony i spowolniony, jednak był jeszcze jakiś problem z jego blokadą w #779, przez co skład nie mógł chwilowo ruszyć.
Zdjęcia (niekoniecznie dobrej jakości):
http://img179.imageshack.us/img179/8780/s5003370kj3.jpg
http://img503.imageshack.us/img503/541/s5003373qv8.jpg
http://img503.imageshack.us/img503/710/s5003374sl4.jpg
http://img245.imageshack.us/img245/5610 ... opynq4.jpg
http://img529.imageshack.us/img529/4072 ... opyco2.jpg
Skoro wagony #777 i #779 zostały zrobione tak że można je połączyć w skład to sądzę że jednak tak chciano i będą one mam nadzieje eksploatowane w składzie. Oczywiście obecność kabiny w #779 będzie kusiła do eksploatacji obu wozów solo.
Co do motorowych to sądzę że właśnie trwa ich szkolenie, ze względu że zadajnik ręczny w stopiątce to u nas duża nowość, pomijając już inne rozwiązania techniczne. Skoro jazdy próbne robione są na składzie to zapewne po to by przećwiczyć wszelkie techniczne problemy przy ukrotnieniu.
Na pewno #782 jest skazany na razie na samotność, ale dobrze by było gdyby #737 i #759 mogły pracować razem.
Z drugiej strony jeszcze wspomnę że eksploatacja takich ładniuśkich wagonów w składzie była by bardzo ryzykowna dla stanu estetycznego drugiego wozu. Wole już je solo, niż zdemolowanego #779.
Co do motorowych to sądzę że właśnie trwa ich szkolenie, ze względu że zadajnik ręczny w stopiątce to u nas duża nowość, pomijając już inne rozwiązania techniczne. Skoro jazdy próbne robione są na składzie to zapewne po to by przećwiczyć wszelkie techniczne problemy przy ukrotnieniu.
Na pewno #782 jest skazany na razie na samotność, ale dobrze by było gdyby #737 i #759 mogły pracować razem.
Z drugiej strony jeszcze wspomnę że eksploatacja takich ładniuśkich wagonów w składzie była by bardzo ryzykowna dla stanu estetycznego drugiego wozu. Wole już je solo, niż zdemolowanego #779.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
- shinkadamo
- Posty: 112
- Rejestracja: 22 sie 2007, 22:20
- Lokalizacja: Ruda Śląska
To chyba oczywiste że winny się prezentować lepszym stanem estetycznym, technicznych, sprawnością i gotowością do pracy. No cóż w praktyce się okaże właśnie jak się będą spisywać, mam nadzieję że dobrze i inwestycja się opłaci...
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
"Żelazka" ponownie wyjechały z zajezdni poraz kolejny w składzie. Wyjazd zanotowałem dokładnie o godz. 10:54. Mam jednak cichą nadzieję, że było to włączenie na rezerwę, a nie jazdy próbne.
(dopisano 17.01.2008 11:36)
O 11:35 skład "żelazek" powrócił na Stroszek, czyli to były jednak jazdy próbne.
P.S
Zmieniłem nieco nazwę tematu, bo tamten już trochę nieaktualny się zrobił.
(dopisano 17.01.2008 11:36)
O 11:35 skład "żelazek" powrócił na Stroszek, czyli to były jednak jazdy próbne.
P.S
Zmieniłem nieco nazwę tematu, bo tamten już trochę nieaktualny się zrobił.
- Sebastian22
- Posty: 202
- Rejestracja: 24 lis 2006, 13:09
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Ciekawe kiedy wyjadą liniowo....może czekają na całą dostawę i dopiero w marcu? Szczerze to trzymaja te wozy jak kot g*wno...
Ostatnio zmieniony 26 sty 2008, 22:35 przez Sebastian22, łącznie zmieniany 1 raz.
Jak już wcześniej pisałem, najpierw trzeba je obejrzeć, przetestować, przeszkolić motorniczych i załogę zajezdni, by ich eksploatacja mogła się odbywać.Sebastian22 pisze:Ciekawe kiedy wyjadą liniowo....może czekają na całą dostawę i dopiero w marcu?
Moderusy nie mają modernizacji układu rozruchu i zmienionego sterowania a jeszcze nie wyjechały więc na czoperki trzeba też będzie jeszcze poczekać.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
- observator
- Posty: 405
- Rejestracja: 20 wrz 2007, 18:50
- Lokalizacja: punkt_observacyjny
- Kontakt:
Wydaje mi się że nie wyjadą dopóki ponownie nie wrócą na "naprawe naprawy", ewentualnie nie wymyślą nowego sposobu wstawiania na szyny po wykolejeniu.
tramwaj najlepszym środkiem transportu na zakorkowane miasta
[1] pomiędzy przystankami 'Zawodzie Akademia Ekonomiczna-Zawodzie Ośrodek Sportowy' w kierunku pętli/zajezdni
[2] j.w. w kierunku Rynku
[1] pomiędzy przystankami 'Zawodzie Akademia Ekonomiczna-Zawodzie Ośrodek Sportowy' w kierunku pętli/zajezdni
[2] j.w. w kierunku Rynku
Reportaż z ZUR-u o modernizacjach był przed chwilą w Aktualnościach. Tramwaje mają wyjechać na trasię 1 lutego, a więc już pojutrze.
779 w miejscu gdzie miał naklejone z przodu przez MPK numery taborowe dostał jajo. Tym samym zalepione jest gniazdo. Numer taborowy w naszym stylu jest powyżej na szybie.
779 w miejscu gdzie miał naklejone z przodu przez MPK numery taborowe dostał jajo. Tym samym zalepione jest gniazdo. Numer taborowy w naszym stylu jest powyżej na szybie.
Również to widziałem. Wagony prezentują całkiem przyjemnie. Już nie mogę się doczekać przejazdu liniowego tym wagonem (już raz miałem okazję przejechać się nim po zajezdni).
Tutaj jeszcze zdjęcie gotowego #759 w Łodzi:
http://phototrans.eu/2-219241.html
I jeszcze odnośnie komentarza DW... jak najbardziej się z tym zgadzam. Stosowanie tych oznaczeń, ściągniętych z sufitu, uważam za totalną głupotę. A już nie mówiąc tymbardziej o Moderusie, który nadal pozostaje zwykłą 105Na z tym samym napędem.
Tutaj jeszcze zdjęcie gotowego #759 w Łodzi:
http://phototrans.eu/2-219241.html
I jeszcze odnośnie komentarza DW... jak najbardziej się z tym zgadzam. Stosowanie tych oznaczeń, ściągniętych z sufitu, uważam za totalną głupotę. A już nie mówiąc tymbardziej o Moderusie, który nadal pozostaje zwykłą 105Na z tym samym napędem.
No ale memphis tak chce, on to wymyslił i propaguje, więc się tego w pewnych miejscach (TWB, baza) nie przezwycięży. My tu jednak możemy sobie pisać poprawnie N/MH i N/MB proponuję również włożyć między bajki.rzelfix pisze:Stosowanie tych oznaczeń, ściągniętych z sufitu, uważam za totalną głupotę. A już nie mówiąc tymbardziej o Moderusie, który nadal pozostaje zwykłą 105Na z tym samym napędem.
A co do 759 to wynika, że z Łodzi nie otrzymamy chyba nic na pudle TŚ, choćby zmienionym między wagonami.
EDIT
Jest już filmik w Internecie. http://video2.v2.tvp.pl/2008/01/30/150720/film.asf Fragment od 13:03.
Reportaż był kręcony nie w ZUR, ale w Bytomiu i Gliwicach. Z tym 779 to też pofantazjowałem. Numerek owszem, jest na szybach z przodu i z tyłu, ale przednie gniazdo pozostało widoczne.
W tym reportażu w Aktualnościach widać było oznaczenie linią 1 wagonu #788. Chyba była też tablica "Jazda Próbna".
Dla mnie nie ma sensu tworzyć innego sztucznego oznaczenia, bo to wprowadza dopiero bałagan. Wielu miłośników, którzy nie znają genezy tych oznaczeń potem myśli, że 105N/MB i 105N/MH to są oficjalne oznaczenia.
Oznaczenie tych remontów w Łodzi będziemy musieli sobie odczytać z tabliczki znamionowej, bo nie podejrzewam żeby to było "105N/ML".
W albumie tak jak dotychczas umieści się oznaczenia zastosowane przez zakład, który wagon wyremontował.ff pisze:My tu jednak możemy sobie pisać poprawnie
Dla mnie nie ma sensu tworzyć innego sztucznego oznaczenia, bo to wprowadza dopiero bałagan. Wielu miłośników, którzy nie znają genezy tych oznaczeń potem myśli, że 105N/MB i 105N/MH to są oficjalne oznaczenia.
Oznaczenie tych remontów w Łodzi będziemy musieli sobie odczytać z tabliczki znamionowej, bo nie podejrzewam żeby to było "105N/ML".
*SDIP (U.N.O.)
No mówiło się, że na 1 ma jeździć. A z tą "jazdą próbną" to już jeździł w poniedziałek.Peter pisze:W tym reportażu w Aktualnościach widać było oznaczenie linią 1 wagonu #788. Chyba była też tablica "Jazda Próbna".
Z takich pomrukiwań nieoficjalnych mówi się też o 535 na 21 oraz 777 i 779 na 19 i 31. Zobaczymy. Jak będzie w piątek na 31, to się przejadę wieczorem jako 4110
Wystarczy się raz przejechać i nabrać wątpliwości, widząc w modernizacjach będzińskich na tabliczce znamionowej wołami "105-2K/MK".peter pisze:Wielu miłośników, którzy nie znają genezy tych oznaczeń potem myśli, że 105N/MB i 105N/MH to są oficjalne oznaczenia.
I najlepiej to zrobić jak najszybciej, bo nie wiadomo jak trwale została przytwierdzona i nie daj Boże prędko zniknie.peter pisze:Oznaczenie tych remontów w Łodzi będziemy musieli sobie odczytać z tabliczki znamionowej, bo nie podejrzewam żeby to było "105N/ML".
Czyli my w albumie widzę mamy źle. Trzeba to poprawić.ff pisze:Wystarczy się raz przejechać i nabrać wątpliwości, widząc w modernizacjach będzińskich na tabliczce znamionowej wołami "105-2K/MK".
105N-2K po modernizacji w Chorzowie (#374, #614, #677, #678)
105N-2K/MK po modernizacji w Będzinie (#347, #718, #739, #740)
105Nm2k (lub K ?) dotyczy wagonu #790 modernizowanego najpierw w Będzinie (ZKT-1) a potem w ZUR Chorzów.
Poprawcie mnie proszę jak są jeszcze jakieś byki.
*SDIP (U.N.O.)
Nie miałem okazji spytać piotrkaw skąd wziął to oznaczenie. Może z jakichś papierów? Bo wątpię w istnienie tabliczki znamionowej. Bo jak wziął to z tej karty obiegowej wagonu to czy k czy K czy jeszcze inaczej, to na pewno nikt się za bardzo nie przejmował jak ma być poprawnie. Na dniach otwartych w Zawodziu (tych pierwszych) 678 był wg tego 105Na.Peter pisze:105Nm2k (lub K ?) dotyczy wagonu #790 modernizowanego najpierw w Będzinie (ZKT-1) a potem w ZUR Chorzów.
Na gazeta.pl pojawił się krótki artykuł o zmodernizowanych tramwajach http://miasta.gazeta.pl/katowice/1,35019,4888378.html
Zauważyłem, że głównie mówi się o nowym mechanizmie drzwi. Chyba rzeczywiście są one najbardziej uciążliwe dla pasażerów.
Jak widać na zdjęciu #777 ma na wyświetlaczu kierunek linii "6". Natomiast w artykule jest napisane, że nowy tramwaj ma się też pojawić na torowisku w Katowicach. Z tego wynika, że jeden z bytomski wozów może się pojawić na linii do Katowic.
O zmodernizowanych wagonach ukazała się też informacja w portalu WPK http://wpk.katowice.pl/index.php?itemid=696
Tam piszą o tym, że jutro mają wyjechać tylko Moderusy, a o żelazkach nie wspomniano.
Jak będzie zobaczymy jutro :mryellow:
Zauważyłem, że głównie mówi się o nowym mechanizmie drzwi. Chyba rzeczywiście są one najbardziej uciążliwe dla pasażerów.
Jak widać na zdjęciu #777 ma na wyświetlaczu kierunek linii "6". Natomiast w artykule jest napisane, że nowy tramwaj ma się też pojawić na torowisku w Katowicach. Z tego wynika, że jeden z bytomski wozów może się pojawić na linii do Katowic.
O zmodernizowanych wagonach ukazała się też informacja w portalu WPK http://wpk.katowice.pl/index.php?itemid=696
Tam piszą o tym, że jutro mają wyjechać tylko Moderusy, a o żelazkach nie wspomniano.
Jak będzie zobaczymy jutro :mryellow:
- shinkadamo
- Posty: 112
- Rejestracja: 22 sie 2007, 22:20
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Do końca roku wyjedzie prawdopodobnie 20 wagonów? Uważam, że to jednak za mało i powinno być więcej tych modernizacji. Rok się dopiero rozpoczął i może nas zaskoczą wiekszą ilością modernizacji. Z tym, że nie będę ukrywał, że jest to skokiem! Moderusy z Poznania, a szczególnie łódzkie choppery są dla nas pewnym skokiem.
Kaj tyn Ikarus na uoziym dwa?
A kaj ta Zibena z Bipom do Zwardůnia?
A kaj ta Zibena z Bipom do Zwardůnia?
Na TWB pojawił się fotki wagonów #788 na poc. 18 -> http://transport.asi.pwr.wroc.pl/2-219781.html
oraz #777 na poc. 1903 -> http://transport.asi.pwr.wroc.pl/2-219771.html
No i jest też fotka lukiego, której wcześniej nie zauważyłem -> http://www.tramwaje.cp6.win.pl/forum/al ... ?pic_id=71
Z komentarza przy zdjęciu wagonu #777 można wyczytać, że #779 pozostał dzisiaj w zajezdni.
Na trasie nie zaobserwowany został również (przeze mnie) będziński wagon #535 (a widziałem większość będzińskich poc.).
oraz #777 na poc. 1903 -> http://transport.asi.pwr.wroc.pl/2-219771.html
No i jest też fotka lukiego, której wcześniej nie zauważyłem -> http://www.tramwaje.cp6.win.pl/forum/al ... ?pic_id=71
Z komentarza przy zdjęciu wagonu #777 można wyczytać, że #779 pozostał dzisiaj w zajezdni.
Na trasie nie zaobserwowany został również (przeze mnie) będziński wagon #535 (a widziałem większość będzińskich poc.).
To dziwne, bo ja odczytałem "105Na/105 2K". Cyferki i literki na tej tabliczce są małe.rzelfix pisze:Typ wagonu został określony jako 105Na/105N2k.
No to teraz mam wątpliwości. :/
Dobrze by było gdyby te tabliczki sprawdzić w każdym wagonie zmodernizowanym. :mruga:
Wagonik #777 jest bardzo przyjemny. Drzwi otwierają się delikatnie i mruczy praktycznie tak samo jak nasze tyrystorki.
*SDIP (U.N.O.)
To "k" czy "K"
Ja mam trochę dalej do linii 19, ale kiedyś nawet jeździłem nią do M1. Jest już #782 na Zawodziu, więc może nie będę się musiał ruszać do Bytomia żeby sprawdzić tabliczkę, chociaż Pl. Sikorskiego to moje ukochane miejsce tramwajowe, lubię je odwiedzać i dobrze, że ma być remontowany.
Ja mam trochę dalej do linii 19, ale kiedyś nawet jeździłem nią do M1. Jest już #782 na Zawodziu, więc może nie będę się musiał ruszać do Bytomia żeby sprawdzić tabliczkę, chociaż Pl. Sikorskiego to moje ukochane miejsce tramwajowe, lubię je odwiedzać i dobrze, że ma być remontowany.
*SDIP (U.N.O.)
Myślę, że to raczej bez większego znaczenia.
Powiem tylko, że ja wzoruję się tutaj przykładem warszawskich wagonów oznaczonych 105N2k z rozruchem tyrystorowym.
Zatem oznaczenia 105N 2K, 105N 2k, 105N2K, czy 105N2k są wg. mnie jednym i tym samym.
Dla przykładu:
105N2k/2000 - tyrystorek ze ścianą przednia i tylną z tworzywa (produkcja od 2000 roku)
105N 2K/MK - tyrystorek będący modernizacją katowicką
105Nm2K - tyrystorek, literka 'm' ma pewnie jakieś symboliczne znaczenie (części w spadku po #739?)
Narazie to na tyle moich dywagacji... :mryellow:
Powiem tylko, że ja wzoruję się tutaj przykładem warszawskich wagonów oznaczonych 105N2k z rozruchem tyrystorowym.
Zatem oznaczenia 105N 2K, 105N 2k, 105N2K, czy 105N2k są wg. mnie jednym i tym samym.
Dla przykładu:
105N2k/2000 - tyrystorek ze ścianą przednia i tylną z tworzywa (produkcja od 2000 roku)
105N 2K/MK - tyrystorek będący modernizacją katowicką
105Nm2K - tyrystorek, literka 'm' ma pewnie jakieś symboliczne znaczenie (części w spadku po #739?)
Narazie to na tyle moich dywagacji... :mryellow:
- shinkadamo
- Posty: 112
- Rejestracja: 22 sie 2007, 22:20
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Na 33 tylko by się marnował, a linia 16 jest zaś linią dość wyróżnioną. Najpierw na nią wlazły citadisy (przeznaczone na 6/41), potem krakusy które jednak na stałe nie zostały, teraz jest #338, no to czekamy zatem na #782Boguś pisze:Żeby się nie okazało, że #782 będzie jeździć na 16 :mryellow: , a może na ogryzku 33
Peterowi zdaje się chodziło wtedy o całego formę składu żelazek, a nie wstawienia dwóch solówek na oba poc.Boguś pisze:Na 6 są składy i niech tam pozostaną.Peter pisze: No no, jak pojawi się na 6, to może nagram jego mruczenie.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Dla mnie mógłby być na 33.luki pisze:Na 33 tylko by się marnował, a linia 16 jest zaś linią dość wyróżnioną.Boguś pisze: Żeby się nie okazało, że #782 będzie jeździć na 16 :mryellow: , a może na ogryzku 33
Tak chodziło mi o skład i jak będzie więcej takich modernizacji, to nie jest to wykluczone.luki pisze:Peterowi zdaje się chodziło wtedy o całego formę składu żelazek, a nie wstawienia dwóch solówek na oba poc.
*SDIP (U.N.O.)
Dzisiaj wyjechał wreszcie wagon #535 (ciekawie wygląda z boku )
Jak go widziałem to podjechał do końca wysepki przystankowej. Może to z powodu gadaczki?
Kursuje, tak jak zapowiadano na poc. 212.
Jak go widziałem to podjechał do końca wysepki przystankowej. Może to z powodu gadaczki?
Kursuje, tak jak zapowiadano na poc. 212.
Ostatnio zmieniony 04 lut 2008, 17:28 przez DW, łącznie zmieniany 1 raz.
- Sebastian22
- Posty: 202
- Rejestracja: 24 lis 2006, 13:09
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
No nareszcie - a chopper bedzinski?DW pisze:Dzisiaj wyjechał wreszcie wagon #535 (ciekawie wygląda z boku )
Jak go widziałem to podjechał do końca wysepki przystankowej. Może to z powodu gadaczki?
Kursuje, tak jak zapowiadano na poc. 212.
Ostatnio zmieniony 04 lut 2008, 17:28 przez Sebastian22, łącznie zmieniany 1 raz.
Choppery są nawet dwa - #737 (podobno dotarł w sobotę) i #759 (przyjechał w środę lub w czwartek). Teraz będą zapewne przechodzić jazdy próbne (oraz pełnić rolę "nauki jazdy") w składzie oraz solo i na przełomie lutego/marca powinny wyjechać.Sebastian22 pisze:No nareszcie - a chopper bedzinski?DW pisze:Dzisiaj wyjechał wreszcie wagon #535 (ciekawie wygląda z boku )
Jak go widziałem to podjechał do końca wysepki przystankowej. Może to z powodu gadaczki?
Kursuje, tak jak zapowiadano na poc. 212.
Na TWB jest już fotka kursującego #535 http://transport.asi.pwr.wroc.pl/2-220448.html
Ja również go dzisiaj fociłem, ale na razie ich nie wrzucam, bo ta na TWB jest o wiele lepsze. Postaram się jeszcze raz wybrać na focenie pod koniec tygodnia.
A jednak dało się ładnie zamontować kieszonkę na numerek pociąguDW pisze:Na TWB jest już fotka kursującego #535 http://transport.asi.pwr.wroc.pl/2-220448.html
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości