Modernizacje stopiątek w Poznaniu i Łodzi w latach 2007-2009
http://www.mpk.lodz.pl/showarticle.action?article=1918
Tutaj mała ciekawostka dla Filipa, czyli #777 (prawie) na surowo.
A co do modernizacji Modertransu, to są ściśle ukrywane na hali. Wczoraj podczas poznańskiej Katarzynki nie była ona udostępniona dla zwiedzających zajezdnię przy Gajowej.
Na dniach już powinny dotrzeć.
Tutaj mała ciekawostka dla Filipa, czyli #777 (prawie) na surowo.
A co do modernizacji Modertransu, to są ściśle ukrywane na hali. Wczoraj podczas poznańskiej Katarzynki nie była ona udostępniona dla zwiedzających zajezdnię przy Gajowej.
Na dniach już powinny dotrzeć.
Trzymają je w takiej tajemnicy, jak ostatnią część Harrego Pottera przed rozpoczęciem sprzedaży...rzelfix pisze:Z tego co udało mi się dowiedzieć, #788" i #535" są już gotowe. Nowe ściany nie kolidują z resztą pojazdu, a i w tradycyjnych barwach TŚ prezentują się pięknie.
Niestety obowiązuje zakaz publikowania zdjęć w internecie, więc żeby obejrzeć wagony - poczekamy dopiero na ich przyjazd...
A tak poza tym, to co by im szkodziło, jakby się ukazało parę fotek? Nie chcą się zareklamować innym firmom? Może jednak coś im nie wyszło?
A może głupio było by najpierw wpuszczać w obieg zdjęcia, a dopiero potem pokazać wagony zamawiającemu...DW pisze:Trzymają je w takiej tajemnicy, jak ostatnią część Harrego Pottera przed rozpoczęciem sprzedaży...rzelfix pisze:Z tego co udało mi się dowiedzieć, #788" i #535" są już gotowe. Nowe ściany nie kolidują z resztą pojazdu, a i w tradycyjnych barwach TŚ prezentują się pięknie.
Niestety obowiązuje zakaz publikowania zdjęć w internecie, więc żeby obejrzeć wagony - poczekamy dopiero na ich przyjazd...
A tak poza tym, to co by im szkodziło, jakby się ukazało parę fotek? Nie chcą się zareklamować innym firmom? Może jednak coś im nie wyszło?
A zwłaszcza nabywce który powinien się wstydzić trochę tego co posłał w zamianrzelfix pisze:Po prostu robią to dla zasady. Będą to nowe, niespotykane dotychczas modernizacje "stopiątek", więc chcą jeszcze potrzymać niektórych w napięciu.Karol pisze:A może głupio było by najpierw wpuszczać w obieg zdjęcia, a dopiero potem pokazać wagony zamawiającemu...
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
- Sebastian22
- Posty: 202
- Rejestracja: 24 lis 2006, 13:09
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Z kremowymi listwami też pewnie pięknie wyglądają. Oby Będzin do dał na poc. 1503 lub 1507, bo jak nie to oba wagony będą na krańcach sieci... A przecież jest się czym chwalić Na razie i tak jestem skazany tylko na zdjęcia, ale mam nadzieję, że po świętach już będą jeździć i je zobaczę jeszcze w tym roku na własne oczy.
- Sebastian22
- Posty: 202
- Rejestracja: 24 lis 2006, 13:09
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Oby nie dali na 15....bylo by nie sprawiedliwe bo na 1503 jest juz krakus a teraz bylby drugi juz wagon o lepszym standardzie....powinni dac na 21 bylby w DG Bedzinie i Sosnowcu....ff pisze:Z kremowymi listwami też pewnie pięknie wyglądają. Oby Będzin do dał na poc. 1503 lub 1507, bo jak nie to oba wagony będą na krańcach sieci... A przecież jest się czym chwalić Na razie i tak jestem skazany tylko na zdjęcia, ale mam nadzieję, że po świętach już będą jeździć i je zobaczę jeszcze w tym roku na własne oczy.
Listwy(o ile będą!) będą raczej ciemnoszare, mimo że w SIWZ była mowa o kremowych. Ściany frontowa i tylna będą całe prawdopodobnie czerwone...ff pisze:Z kremowymi listwami też pewnie pięknie wyglądają.
A co do przydziału miło byłoby ujrzeć #788 na 5-tce
Aha, tak dla ciekawostki... Projekt naszych "piłowców" (jak to mniej więcej nazwał Peter ) wykonała firma Energocontrol EC Engineering.
Polecam stronę www: http://www.ec-engineering.pl/
Na 1503 póki co jest #756K, więc raczej tam pozostanie. Na 21 zaś wszystkie poc. są już zajęte (mają przydzielone swoje wagony).Sebastian22 pisze:Oby nie dali na 15....bylo by nie sprawiedliwe bo na 1503 jest juz krakus a teraz bylby drugi juz wagon o lepszym standardzie....powinni dac na 21 bylby w DG Bedzinie i Sosnowcu....ff pisze:Z kremowymi listwami też pewnie pięknie wyglądają. Oby Będzin do dał na poc. 1503 lub 1507, bo jak nie to oba wagony będą na krańcach sieci... A przecież jest się czym chwalić Na razie i tak jestem skazany tylko na zdjęcia, ale mam nadzieję, że po świętach już będą jeździć i je zobaczę jeszcze w tym roku na własne oczy.
Sądze, że #535 dostanie gdzieś stały przydział, ale gdzie, to zobaczymy jak wreszcie do nas dotrze
Na stronie, którą podałeś taka ściana czołowa, którą ktoś już kiedyś znalazł na jakimś plakacie, czy czymś, więc pewnie takie są nasze stopiątkirzelfix pisze:Listwy(o ile będą!) będą raczej ciemnoszare, mimo że w SIWZ była mowa o kremowych. Ściany frontowa i tylna będą całe prawdopodobnie czerwone...ff pisze:Z kremowymi listwami też pewnie pięknie wyglądają.
A co do przydziału miło byłoby ujrzeć #788 na 5-tce Razz
Aha, tak dla ciekawostki... Projekt naszych "piłowców" (jak to mniej więcej nazwał Peter Smile) wykonała firma Energocontrol EC Engineering.
Polecam stronę www: http://www.ec-engineering.pl/
Tylko nasze nie będą chyba w całości wyglądać tak jak ta, która jest przedstawiona, bo zmianie miały tylko ulec ściany czołowe, a tam prawie cały wagon jest zmieniony
Zawsze można zmienić.DW pisze:Na 1503 póki co jest #756K, więc raczej tam pozostanie. Na 21 zaś wszystkie poc. są już zajęte (mają przydzielone swoje wagony).
739 miał przydział na 26 (nie wiem niestety jaki nr poc.), a teraz nie ma na tej linii żadnego reprezentacyjnego wagonu, poza tym jest tam akurat wiele pociągów bez przydziałów. Coś myślę, że tam trafi 535.DW pisze: Sądze, że #535 dostanie gdzieś stały przydział, ale gdzie, to zobaczymy jak wreszcie do nas dotrze
WitamyKKS Fan pisze:Witam
To mój 1 post na FTŚ
W sumie trochę dziwne jest to ukrywanie modernizacji- nikt nie widział tych wagonów na jazdach próbnych, ponadto Modertrans przygotowuje 2 podobne składy dla Poznania- mają wyjechać również w grudniu.
Czy MPK Łodź też zmienia wyglad ścian w modernizacjach dla GOP-u?
Tak, w Łodzi też mają zmieniać wygląd ścian czołowych.
Remonty w obu firmach różnią się tym, że w Łodzi dodatkowo zostanie zmieniony układ rozruchu, zamontowana klimatyzacja dla motorniczego oraz mają otrzymać wyświetlacze
(no i w Łodzi remont ma przejść więcej wagonów, bo aż 5 )
A faktycznie. Na myśl przyszedł mi rekin piłaPeter pisze:Ja to nazwałem rekin młot, czyli po prostu będą to rekinki. :mryellow:rzelfix pisze:(jak to mniej więcej nazwał Peter )
Dokładnie takDW pisze:Na stronie, którą podałeś taka ściana czołowa, którą ktoś już kiedyś znalazł na jakimś plakacie, czy czymś, więc pewnie takie są nasze stopiątki
#788 jeździł dzisiaj po Poznaniu http://transport.asi.pwr.wroc.pl/2-208126.html :O
Nie wiem jak Wam, ale mnie się to za bardzo nie podoba. Przód w ogóle nie pasuje do pozostałej części wagonu. Jest jakiś zbyt nowoczesny jak dla stopiątki. Cały wagon mogli też pomalować na jeden odcień czerwonego, bo na razie to to zdjęcie rzeczywiście wygląda na fotomontaż
PS Wyjaśniła się sprawa ukrywania remontowanych wagonów... ;D
Nie wiem jak Wam, ale mnie się to za bardzo nie podoba. Przód w ogóle nie pasuje do pozostałej części wagonu. Jest jakiś zbyt nowoczesny jak dla stopiątki. Cały wagon mogli też pomalować na jeden odcień czerwonego, bo na razie to to zdjęcie rzeczywiście wygląda na fotomontaż
PS Wyjaśniła się sprawa ukrywania remontowanych wagonów... ;D
No modertrans jednak się nie popisał. Zupełnie jakby przód z innego czegoś, a z boku dalej stopiona. I górne malowanie przedniej ściany powinno być kremowe, bo straszny kontrast już z bokiem.
Jednym słowem i się uśmiałem i popłakałem
Mam nadzieję że Łódź nam zrobi coś lepszego...
EDIT
Jeszcze jedno foto http://www.pgk.webd.pl/details.php?image_id=5208
Jednym słowem i się uśmiałem i popłakałem
Mam nadzieję że Łódź nam zrobi coś lepszego...
EDIT
Jeszcze jedno foto http://www.pgk.webd.pl/details.php?image_id=5208
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Miałem okazję oglądać wcześniej zdjęcie z remontu i aż tak strasznie to się nie zapowiadało. Może gdyby wagon wyglądał identycznie jak na wizualizacji (wklejane boczne okna, czarne drzwi...) i nie szpeciła go ta kremowa osłona na sprzęg, efekt końcowy byłby zdecydowanie lepszy.
Najważniejsze, że w ogóle doszło do modernizacji jakiegokolwiek wagonu!
Najważniejsze, że w ogóle doszło do modernizacji jakiegokolwiek wagonu!
- Sebastian22
- Posty: 202
- Rejestracja: 24 lis 2006, 13:09
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Podłoga koloru srebrnego, z blachy nierdzewnej, chropowatej aby uniknąć przewrócenia ;PSebastian22 pisze:ciekawe jak wnętrze....
Nowe siedzenia, dość dobre funkcjonalnie, w ciemnym pokrowcu.
Nowe śmietniczki, guziczki, rurki, lampki itd itd
Tablica z bezpiecznikami przeniesiona do kabiny motorniczego
- Sebastian22
- Posty: 202
- Rejestracja: 24 lis 2006, 13:09
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
A ja się o mało nie zakrztusiłem. Brzydkie, paskudne, bez kremowych listew, przód kompletnie nie pasuje do reszty. Jednym słowem: porażka.
A jak #535 dostanie stały przydział na 15 , bo jest raczej mało prawdopodobne, że będziniak będzie wyglądał inaczej.ff pisze:Koszmar. Ale dobrze, że tylko dwie sztuki i że będą szpecić z dala do Katowic.
Raczej nie wrócił, bo stare #535 i #788 dalej gniją w Poznaniu.hanys76 pisze:Jeden z wagonów podobno wczoraj wrócił do domu. Ciekawi mnie gdzie z przodu zamocują tablicę, bo niebardzo jest na to miejsce.
Prawdopodobnie wczoraj przybył do nas #788 (ale wyremontowany na innym pudle).
Co do mocowania na przedni kwadrat z numerem linii, to wydaję mi się, że zrobią tak jak w karlikach, czyli, że tablice będą tylko u góry.
Ciekawe kiedy przyjedzie #535?
Tramwaje po liftingu
Są wygodniejsze, cichsze i lepiej ogrzane. A przede wszystkim dużo ładniejsze. Lada dzień na Śląsk przyjadą pierwsze zmodernizowane tramwaje. Gruntowny lifting jednego wagonu to kosz prawie pół miliona złotych.
Zdjęcie http://uczniowie.chelmslaski.net/e/tram.JPG
Spółka Tramwaje Śląskie po wieloletnim przestoju zaczyna modernizować swój liczący 346 wagonów tabor. W bieżącym roku odnowionych zostanie osiem wozów. Dwa pierwsze pracownicy Tramwajów odebrali przedwczoraj w Poznaniu. W ciągu kilku dni trafią do zajezdni i zaczną wozić pasażerów.
Każdego dnia na tramwajowe trasy w naszej aglomeracji wyjeżdża 250 wagonów. Najstarsze (typ 102Na, z obłym kształtem i przegubowym wagonem) mają powyżej 17 lat. Większość z jeżdżących to wyprodukowane w 70. i 80. latach ubiegłego wieku modele 105N. To właśnie one zostały poddane modernizacji. Pasażerowie mogą mieć problem z dopatrzeniem się w ich nowych kształtach dawnych "szesnastek" czy "siódemek".
- W zasadzie wszystkie elementy w tramwaju są nowe. Drzwi, cała przestrzeń pasażerska, szyby, kabina i pulpit motorniczego - wylicza Aneta Staszak z firmy Modertrans, w której warsztatach popularne "sto piątki" przeszły lifting.
W wagonach wymieniono również instalację elektryczną, przetwornicę i pantograf. Stary pozostał jedynie napęd, którego i tak nie widać. - Dla pasażera to mało istotne. Liczy się wygląd i dużo większy komfort podróży - twierdzi Szczepan Wodniok, dyrektor techniczny Tramwajów Śląskich.
Pięć kolejnych modernizowanych pojazdów trafiło do łódzkiego Przedsiębiorstwa Komunikacji Miejskiej. Pierwsze dwa z tej grupy na Śląsk wrócą 21 grudnia, trzy pozostałe dopiero w lutym przyszłego roku. - Modernizacja tych wozów będzie głębsza. Obejmie nie tylko nadwozia, ale również układy napędowe - dodaje Wodniok.
Jeszcze nie wiadomo na jakich trasach będą kursowały tramwaje po liftingu. - Chcemy się nimi chwalić. - mówi Wodniok. Pewne, że nie będą to ostatnie wozy poddane modernizacji. Według zatwierdzonego przez zarząd KZK GOP planu remontów, w przyszłym roku trzy wagony przejdą kapitalny, a 36 cząstkowy remont. Zaplanowano też nowe zakupy. Wiadomo, że w latach 2008-2013 na zakup nowego taboru będzie potrzeba ok. 250 mln zł. - Planujemy kupić 25 klasycznych wagonów, być może używanych, na stare torowiska i tyle samo zupełnie nowych na już zmodernizowane trasy - informuje Alodia Ostroch, rzeczniczka prasowa KZK GOP.
Przesądzony wydaje się los najstarszych tramwajów typu 102N. - To ponad 30-letnie wagony, które będziemy sukcesywnie kasowali. Być może już w przyszłym roku w ogóle wycofamy je z eksploatacji - twierdzi Szczepan Wodniok.
O tym, że tramwaje potrzebują wielkich inwestycji wiadomo od dawna. Według audytorów z firmy Ernst&Young w ciągu trzech najbliższych lat śląskie gminy powinny zainwestować co najmniej 200 mln zł w infrastrukturę tramwajową, by uratować ją przed całkowitą degradacją. Kolejne 3,5 mld zł w przeciągu 20 najbliższych lat trzeba wydać na kupno nowych autobusów i tramwajów.
Krzysztof P. Bąk - Dziennik Zachodni
Zamiast zdjęcia wstawiłem link do niego, bo było strasznie duże i utrudniało korzystanie z forum /DW
Poprostu wysłałem wiadomość i nie sprawdziłem jak wygląda Przepraszam /Dombia
Są wygodniejsze, cichsze i lepiej ogrzane. A przede wszystkim dużo ładniejsze. Lada dzień na Śląsk przyjadą pierwsze zmodernizowane tramwaje. Gruntowny lifting jednego wagonu to kosz prawie pół miliona złotych.
Zdjęcie http://uczniowie.chelmslaski.net/e/tram.JPG
Spółka Tramwaje Śląskie po wieloletnim przestoju zaczyna modernizować swój liczący 346 wagonów tabor. W bieżącym roku odnowionych zostanie osiem wozów. Dwa pierwsze pracownicy Tramwajów odebrali przedwczoraj w Poznaniu. W ciągu kilku dni trafią do zajezdni i zaczną wozić pasażerów.
Każdego dnia na tramwajowe trasy w naszej aglomeracji wyjeżdża 250 wagonów. Najstarsze (typ 102Na, z obłym kształtem i przegubowym wagonem) mają powyżej 17 lat. Większość z jeżdżących to wyprodukowane w 70. i 80. latach ubiegłego wieku modele 105N. To właśnie one zostały poddane modernizacji. Pasażerowie mogą mieć problem z dopatrzeniem się w ich nowych kształtach dawnych "szesnastek" czy "siódemek".
- W zasadzie wszystkie elementy w tramwaju są nowe. Drzwi, cała przestrzeń pasażerska, szyby, kabina i pulpit motorniczego - wylicza Aneta Staszak z firmy Modertrans, w której warsztatach popularne "sto piątki" przeszły lifting.
W wagonach wymieniono również instalację elektryczną, przetwornicę i pantograf. Stary pozostał jedynie napęd, którego i tak nie widać. - Dla pasażera to mało istotne. Liczy się wygląd i dużo większy komfort podróży - twierdzi Szczepan Wodniok, dyrektor techniczny Tramwajów Śląskich.
Pięć kolejnych modernizowanych pojazdów trafiło do łódzkiego Przedsiębiorstwa Komunikacji Miejskiej. Pierwsze dwa z tej grupy na Śląsk wrócą 21 grudnia, trzy pozostałe dopiero w lutym przyszłego roku. - Modernizacja tych wozów będzie głębsza. Obejmie nie tylko nadwozia, ale również układy napędowe - dodaje Wodniok.
Jeszcze nie wiadomo na jakich trasach będą kursowały tramwaje po liftingu. - Chcemy się nimi chwalić. - mówi Wodniok. Pewne, że nie będą to ostatnie wozy poddane modernizacji. Według zatwierdzonego przez zarząd KZK GOP planu remontów, w przyszłym roku trzy wagony przejdą kapitalny, a 36 cząstkowy remont. Zaplanowano też nowe zakupy. Wiadomo, że w latach 2008-2013 na zakup nowego taboru będzie potrzeba ok. 250 mln zł. - Planujemy kupić 25 klasycznych wagonów, być może używanych, na stare torowiska i tyle samo zupełnie nowych na już zmodernizowane trasy - informuje Alodia Ostroch, rzeczniczka prasowa KZK GOP.
Przesądzony wydaje się los najstarszych tramwajów typu 102N. - To ponad 30-letnie wagony, które będziemy sukcesywnie kasowali. Być może już w przyszłym roku w ogóle wycofamy je z eksploatacji - twierdzi Szczepan Wodniok.
O tym, że tramwaje potrzebują wielkich inwestycji wiadomo od dawna. Według audytorów z firmy Ernst&Young w ciągu trzech najbliższych lat śląskie gminy powinny zainwestować co najmniej 200 mln zł w infrastrukturę tramwajową, by uratować ją przed całkowitą degradacją. Kolejne 3,5 mld zł w przeciągu 20 najbliższych lat trzeba wydać na kupno nowych autobusów i tramwajów.
Krzysztof P. Bąk - Dziennik Zachodni
Zamiast zdjęcia wstawiłem link do niego, bo było strasznie duże i utrudniało korzystanie z forum /DW
Poprostu wysłałem wiadomość i nie sprawdziłem jak wygląda Przepraszam /Dombia
Ostatnio zmieniony 07 gru 2007, 16:35 przez dombia, łącznie zmieniany 1 raz.
Kapitalny to remont jaki był w modertransie. Tutaj od samego pudła wszystko było wymieniane, regenerowane i czyszczone (nie piszcie tylko że pudło podmienione, bo nie chodzi mi konkretnie o to co daliśmy do remontu, tylko o zakres prac przy danym pudle z innego wagonu czyli oczyszczanie go ze rdzy).
Remont cząstkowy to remont jaki np. sam ZUR może zrobić albo co zrobił dla przykłady z #338 i #776. Jest to po prostu wymiana i regeneracja większości elementów. Można powiedzieć że remont średni. A kapitalka to rozbieranie poszycia do samego pudla itp.
Remont cząstkowy to remont jaki np. sam ZUR może zrobić albo co zrobił dla przykłady z #338 i #776. Jest to po prostu wymiana i regeneracja większości elementów. Można powiedzieć że remont średni. A kapitalka to rozbieranie poszycia do samego pudla itp.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Wymyśliłem już ksywkę dla moderusów - cyklopy Patrząc na to jajo u góry to nic innego mi nie przyszło do głowy...
A pulpit wcale nie taki zły
Więcej zdjęć #788 (i nie tylko) można znaleźć tutaj http://tram-silesia.pl/pub/slavco_Gliwice_788/ (autorem jest slavco)
A pulpit wcale nie taki zły
Więcej zdjęć #788 (i nie tylko) można znaleźć tutaj http://tram-silesia.pl/pub/slavco_Gliwice_788/ (autorem jest slavco)
rzelfix pisze:Mam nadzieję, że kasowniki dostanie elektroniczne po wagonie #677.
Czemu wy już #677 chcecie szabrowaćBoguś pisze:Przecież mieli sprawne wyświetlacze z #619, tylny mozna wziąść z #677.
Przecie dostanie przeszczep od zadka #619. A ponadto parę dni temu już go zabrano do ZUR.
#788 jest na gwarancji zapewne i nie będą przecież w nim majsterkować.
Po za tym kasowniki powinien mieć od wykonawcy, zgodnie z specyfiką zamówienia, czyli kasowniki kompatybilne z R&G.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Nie wiem już gdzie to pisaliśmy, ale zaraz po wypadku chodziły spekulacje i nasze opinie o tym że zniszczenia są na tyle duże że zostanie skasowany, a układy elektryczne powędrują gdzie indziej (jak w przypadku #739).Boguś pisze:Podobno miał być skasowany.luki pisze:Czemu wy już #677 chcecie szabrować
Przecie dostanie przeszczep od zadka #619. A ponadto parę dni temu już go zabrano do ZUR.
Natomiast pisałem w dniu 19 października następujący post:
link http://tramwaje.mojeforum.net/viewtopic.php?p=8067#8067Wagon #677 jest na Zajezdni Gliwice. Możliwe że wcześniej mogłem błędnie podawać że został już wywieziony do ZUR.
Natomiast w jego sprawie, będzie on remontowany. Belka ani żadna ważna cześć nośna pudła nie została uszkodzona.
Dokonany będzie przeszczep z tyłka #619, który na coś się jednak przyda.
(...)
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Ale potem pojawił się ni stąd, ni zowąd niejaki beni, napisał, że 677 (i inne, np. 576) skreślili ze stanu i z tego co zaobserowałem zostało to uznane tutaj za fakt dokonany. Być może tak jest, ale ja zawsze jestem sceptyczny, bo nie wiem skąd te informacje ma Bo np. jak od jakiegoś mistrza z zajezdni to dla mnie za mało i niezbyt wiarygodne.luki pisze: Nie wiem już gdzie to pisaliśmy, ale zaraz po wypadku chodziły spekulacje i nasze opinie o tym że zniszczenia są na tyle duże że zostanie skasowany, a układy elektryczne powędrują gdzie indziej (jak w przypadku #739).
Natomiast pisałem w dniu 19 października następujący post:
Może beni uznał że #677 został zdjęty ze stanu, bo zapewne po takim wypadku wypisuje się m.in. w cedule pojazdu wycofanie z ruchu.ff pisze: Ale potem pojawił się ni stąd, ni zowąd niejaki beni, napisał, że 677 (i inne, np. 576) skreślili ze stanu i z tego co zaobserowałem zostało to uznane tutaj za fakt dokonany. Być może tak jest, ale ja zawsze jestem sceptyczny, bo nie wiem skąd te informacje ma Bo np. jak od jakiegoś mistrza z zajezdni to dla mnie za mało i niezbyt wiarygodne.
Fakt że został on z niego wycofany nie oznacza że nie zostanie naprawiony i przywrócony do ruchu.
No cóż, popytam jeszcze o niego.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Odbiegając trochę od tematu Moderusa. Kiedy mają być wysłane kolejne stozłomki do Łodzi (chodzi mi o te Będzińskie) bo ostatnio jechałem #759 i przeraziłem się bo to coś nie powinno w ogóle już jeździć. Przynajmniej w tym stanie
Czy są jakieś informacje o postępach pracy przy #777 i #779
Czy są jakieś informacje o postępach pracy przy #777 i #779
Moderusy, Bulwy i Krakusy. Powstań TŚ !!!!
W artykule, który ukazał się w Dzienniku Zachodnim była wypowiedź kogoś z TŚ, że 2 pierwsze wozy po remoncie w Łodzi (czyli #777 i #779) mają powrócić 21 grudnia. Pozostałe dopiero pod koniec lutego przyszłego roku.tramfaj90 pisze:Odbiegając trochę od tematu Moderusa. Kiedy mają być wysłane kolejne stozłomki do Łodzi (chodzi mi o te Będzińskie) bo ostatnio jechałem #759 i przeraziłem się bo to coś nie powinno w ogóle już jeździć. Przynajmniej w tym stanie
Czy są jakieś informacje o postępach pracy przy #777 i #779
Skoro #779 wywożono 17 października, to można się spodziewać, że #737, #759 i #782 zostaną wywiezione do końca grudnia lub ew. na początku stycznia. Możliwe też, że już 21.12 po odstawieniu bytomskich stopiątek zabrane zostaną 2 wagony.
A poza tym, to witam na forum!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości