Modernizacje stopiątek w Poznaniu i Łodzi w latach 2007-2009

O bieżących remontach i realizowanych zakupach taboru tramwajowego.
Wiadomość
Autor
Kamil
Posty: 299
Rejestracja: 16 cze 2008, 18:49
Lokalizacja: Sosnowiec

#501 Post autor: Kamil » 15 lis 2008, 12:55

Peter pisze:piotrekw na forum WPK napisał, że już stoi skład żelazek #693+694 na Zawodziu i ma podobno wyjechać na 16 :-)
Trochę dziwne tak szybko nie zmodernizują

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5409
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#502 Post autor: luki » 15 lis 2008, 13:07

Kamil pisze:Trochę dziwne tak szybko nie zmodernizują
Wagony budowali już wcześniej nim wysłano oryginalne #693 i #694.
Podmiana pudła przy modernizacji i tyle.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#503 Post autor: DW » 15 lis 2008, 16:35

Peter pisze:piotrekw na forum WPK napisał, że już stoi skład żelazek #693+694 na Zawodziu i ma podobno wyjechać na 16 :-)
Skoro mają jeździć na 16-stce to wychodzi na to, że będą pierwszymi żelazkami kursującymi w składzie :D
Ciekawe jak się będą spisywać i jak szybko w drugim wozie pojawią się pierwsze porysowane szyby, pomazane krzesła i ściany itp...

Marcin
Posty: 1860
Rejestracja: 09 sie 2007, 00:59
Lokalizacja: Sosnowiec - Zagórze

#504 Post autor: Marcin » 15 lis 2008, 17:51

Będąc teraz z Kamilem na Zawodziu nie widziałem ich nigdzie więc może stoją na hali,patrzyłem z obu stron zajezdni, i od strony Roździeńskiej i od strony bramy głównej.

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#505 Post autor: Peter » 17 lis 2008, 17:33

Nie widziałem tej modernizacji na 16 dzisiaj. :mruga:
*SDIP (U.N.O.)

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#506 Post autor: ff » 17 lis 2008, 22:58

Strasznie mnie razi ta kolejność - 693+694 :P

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#507 Post autor: Peter » 17 lis 2008, 23:05

ff pisze:Strasznie mnie razi ta kolejność - 693+694 :P
Dla mnie też jest to trochę dziwne. :)
Ja miałem zawsze wbite do łba podobne numeracyjnie składy zawodziańskie #574+573, #594+593, #674+673, #694+693 i tak to funkcjonowało. Niestety w tej chwili tylko #574+573 pozostał w miarę oryginalny a reszta składów to już historia. :eye:
*SDIP (U.N.O.)

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#508 Post autor: ff » 17 lis 2008, 23:14

Ten skład żelazek chyba faktycznie miał już dziś wyjechać, ale w ostatnim momencie może coś poszło nie tak. W końcu 734+735 wysłano już na 11. Może jutro się uda :D

Awatar użytkownika
adekpabianice
Posty: 36
Rejestracja: 28 cze 2007, 18:17
Lokalizacja: Pabianice
Kontakt:

#509 Post autor: adekpabianice » 18 lis 2008, 21:35

A dla was już jedzie olejna łódzka bulwa :santa:
http://gtlodz.eu/img16558.htm

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#510 Post autor: DW » 18 lis 2008, 22:02

adekpabianice pisze:A dla was już jedzie olejna łódzka bulwa :santa:
http://gtlodz.eu/img16558.htm
Szkoda, że na fotce nie widać co to za wagon... :/

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#511 Post autor: Peter » 18 lis 2008, 22:13

Możliwe, że to #775, bo był widziany na lawecie.
*SDIP (U.N.O.)

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#512 Post autor: Boguś » 19 lis 2008, 21:24

Na dachu, po lewej stronie widać kawałek grzybka, do którego jest przymocowana podstawka na kabel WN (mam nadzieję, że się dobrze wyraziłem). Więc to jest jakaś doczepa.

adam86
Posty: 928
Rejestracja: 31 maja 2008, 14:16
Lokalizacja: Chorzów

#513 Post autor: adam86 » 19 lis 2008, 21:49

Boguś pisze:Na dachu, po lewej stronie widać kawałek grzybka, do którego jest przymocowana podstawka na kabel WN (mam nadzieję, że się dobrze wyraziłem). Więc to jest jakaś doczepa.
A po cholerę ma kabinę, pulpit i szafkę?
KZKGOP 1779

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#514 Post autor: DW » 19 lis 2008, 21:53

adam86 pisze:
Boguś pisze:Na dachu, po lewej stronie widać kawałek grzybka, do którego jest przymocowana podstawka na kabel WN (mam nadzieję, że się dobrze wyraziłem). Więc to jest jakaś doczepa.
A po cholerę ma kabinę, pulpit i szafkę?
Żeby motorniczy miał jak prowadzić wagon :P
A tak serio to z założenia wagony te mają (a raczej miały, bo #693+694 ma podobno jeździć w składzie) jeździć jako solówki, a gniazda zamontowano im w razie jakby miano je spiąć w skład.

Awatar użytkownika
adekpabianice
Posty: 36
Rejestracja: 28 cze 2007, 18:17
Lokalizacja: Pabianice
Kontakt:

#515 Post autor: adekpabianice » 20 lis 2008, 15:17

Jednak to Łódzko-Śląska bulwa o numerze #775 :D
Obrazek

Hmm może dostane grupę newsman :> ?

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#516 Post autor: DW » 20 lis 2008, 15:39

adekpabianice pisze:Hmm może dostane grupę newsman :> ?
W takim wypadku, wszyscy co piszą jakieś posty powinni należeć do tej grupy ;)

Dzięki za info:)
Za niedługo #775 powinien powrócić do Bytomia.

Awatar użytkownika
adekpabianice
Posty: 36
Rejestracja: 28 cze 2007, 18:17
Lokalizacja: Pabianice
Kontakt:

#517 Post autor: adekpabianice » 20 lis 2008, 16:58

DW pisze:
adekpabianice pisze:Hmm może dostane grupę newsman :> ?
Dzięki za info:)
Nie ma za co a będą jeszcze jakieś Śląskie zbulwienia wagonów?

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#518 Post autor: Peter » 20 lis 2008, 17:11

adekpabianice pisze:Nie ma za co a będą jeszcze jakieś Śląskie zbulwienia wagonów?
Śląskich zbulwień raczej chyba nie będzie, ale łódzkie są w toku. ;-)
Jest to co prawda już w tym wątku napisane, ale powtórzę, że w ostatnim przetargu wygrało MPK Łódź i zmodernizuje 20 naszych stopiątek.
Ostatnio zmieniony 20 lis 2008, 19:22 przez Peter, łącznie zmieniany 1 raz.
*SDIP (U.N.O.)

Awatar użytkownika
adekpabianice
Posty: 36
Rejestracja: 28 cze 2007, 18:17
Lokalizacja: Pabianice
Kontakt:

#519 Post autor: adekpabianice » 23 lis 2008, 09:28

Kolejne modernizacje, jak sie nie mylę bo chyba #777 zostałjuż zmodernizowany i już śmiga po waszych szynach... :o: :o: :o:

Obrazek Obrazek
:roll:

A tymczasem nie mial on tego poważnego wypadku ? :?:

Kamil
Posty: 299
Rejestracja: 16 cze 2008, 18:49
Lokalizacja: Sosnowiec

#520 Post autor: Kamil » 23 lis 2008, 09:34

adekpabianice pisze:A tymczasem nie mial on tego poważnego wypadku ? :?:
Ten poważny wypadek miał #782

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#521 Post autor: DW » 23 lis 2008, 09:44

adekpabianice pisze:Kolejne modernizacje, jak sie nie mylę bo chyba #777 zostałjuż zmodernizowany i już śmiga po waszych szynach... :o: :o: :o:
Bo to są zdjęcia sprzed roku...

R_G
Posty: 2720
Rejestracja: 16 lut 2008, 14:00
Lokalizacja: Sosnowiec

#522 Post autor: R_G » 23 lis 2008, 14:37

Od dłuższego czasu (10 listopada) na GOP-owskich torowiskach nie pokazuje się wagon #665 który pierwotnie miał iść do modernizacji.
:!: Pozdrawiam R1 :santa: :!:

rafalurbino18
Posty: 6216
Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
Lokalizacja: Zabrze

#523 Post autor: rafalurbino18 » 24 lis 2008, 12:42

ff pisze:Coś nie pojawiają się na torach wagony 732 i 733 z Gliwic. Na trasie ostatni raz były widziane 3 listopada, czyli już ponad tydzień temu. Czyżby były szykowane do wywozu?
Z Gliwic miały iść te 2 wagony oraz 742, 765, 786. Co do #732 i #733 - dalej nie wyjechały, tak więc bardzo prawdopodobne, że już ich nie ma. #742, #765 i #786 dalej jeżdżą, więc albo do modernizacji pójdą inne wagony albo lada dzień znikną.

rzelfix
Posty: 829
Rejestracja: 11 lis 2006, 23:18
Lokalizacja: GOP

#524 Post autor: rzelfix » 24 lis 2008, 15:38

Po zajezdni na Stroszku i kawałku pętli manewruje właśnie skład #766+#775*. W pierwszym wagonie siedzi kilkuosobowa grupka.

*- numeru drugiego wagonu nie jestem w pełni pewien

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#525 Post autor: DW » 24 lis 2008, 16:52

rzelfix pisze:Po zajezdni na Stroszku i kawałku pętli manewruje właśnie skład #766+#775*. W pierwszym wagonie siedzi kilkuosobowa grupka.

*- numeru drugiego wagonu nie jestem w pełni pewien
Jakieś fotki? ;)

105Na
Posty: 147
Rejestracja: 27 sty 2008, 14:34
Lokalizacja: Bytom

#526 Post autor: 105Na » 25 lis 2008, 06:49

rzelfix pisze:Po zajezdni na Stroszku i kawałku pętli manewruje właśnie skład #766+#775*. W pierwszym wagonie siedzi kilkuosobowa grupka.

*- numeru drugiego wagonu nie jestem w pełni pewien
Zgadza się numeracja właściwie to ja nimi manewrowałem, żeby je obrócić, a wozy przechodziły odbiór końcowy i badania techniczne rano podobne akcje przechodził skład 693+694 w Zawodziu

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#527 Post autor: Boguś » 25 lis 2008, 20:58

105Na pisze:
rzelfix pisze:Po zajezdni na Stroszku i kawałku pętli manewruje właśnie skład #766+#775*. W pierwszym wagonie siedzi kilkuosobowa grupka.

*- numeru drugiego wagonu nie jestem w pełni pewien
Zgadza się numeracja właściwie to ja nimi manewrowałem, żeby je obrócić, a wozy przechodziły odbiór końcowy i badania techniczne rano podobne akcje przechodził skład 693+694 w Zawodziu
A czy wagony #766 i #775 mają jeździć w składzie? Takie same testy przechodził skład #777+779, który ostatecznie został rozpięty.

105Na
Posty: 147
Rejestracja: 27 sty 2008, 14:34
Lokalizacja: Bytom

#528 Post autor: 105Na » 26 lis 2008, 06:38

Z tego co mi wiadomo bytomskie mają jeździć solo, a katowickie sprzężone na 16 lub 20

memphis
Posty: 1124
Rejestracja: 01 mar 2008, 15:55
Lokalizacja: Josephsdorf-O/S

#529 Post autor: memphis » 26 lis 2008, 19:39

Jak informuje inspektor-motorniczy skład żelazek 694+693 (albo 693+694, nie wiem jak są spięte ;) ma jutro wyjechać na poc. 165 i jeździć tam na stałe.

adam86
Posty: 928
Rejestracja: 31 maja 2008, 14:16
Lokalizacja: Chorzów

#530 Post autor: adam86 » 26 lis 2008, 20:30

memphis pisze:Jak informuje inspektor-motorniczy skład żelazek 694+693 (albo 693+694, nie wiem jak są spięte ;) ma jutro wyjechać na poc. 165 i jeździć tam na stałe.
Łoo bosz:P Nie zdziwcie się jak pojedzie w środku zimy z Brynowa z wylączonym ogrzewaniem i pootwieranymi szybami:P
KZKGOP 1779

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5409
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#531 Post autor: luki » 26 lis 2008, 21:04

adam86 pisze:Łoo bosz:P Nie zdziwcie się jak pojedzie w środku zimy z Brynowa z wylączonym ogrzewaniem i pootwieranymi szybami:P
Co do #782 to w zimie można było zamarznąć (oczywiście zaszłej bo teraz nie ma okazji się już wykazać). Zobaczymy co nam zaoferują nowe żelazka.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

Awatar użytkownika
mark40
Posty: 424
Rejestracja: 07 lis 2008, 13:09
Lokalizacja: Chorzów

#532 Post autor: mark40 » 27 lis 2008, 12:48

luki pisze:
adam86 pisze:Łoo bosz:P Nie zdziwcie się jak pojedzie w środku zimy z Brynowa z wylączonym ogrzewaniem i pootwieranymi szybami:P
Co do #782 to w zimie można było zamarznąć (oczywiście zaszłej bo teraz nie ma okazji się już wykazać). Zobaczymy co nam zaoferują nowe żelazka.
Montowane dmuchawy w żelazkach grzeją ledwo ledwo, albo to motorniczy oszczędza nie włączając wszystkich :-| Zresztą Batory zakłada je znacznie większe.

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5409
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#533 Post autor: luki » 27 lis 2008, 12:52

mark40 pisze:Montowane dmuchawy w żelazkach grzeją ledwo ledwo, albo to motorniczy oszczędza nie włączając wszystkich :-|
A im bliżej kabiny motorniczego tym cieplej :twisted:
A dmuchawy to chyba zwykle nie działały.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

Awatar użytkownika
mark40
Posty: 424
Rejestracja: 07 lis 2008, 13:09
Lokalizacja: Chorzów

#534 Post autor: mark40 » 27 lis 2008, 13:57

luki pisze:A im bliżej kabiny motorniczego tym cieplej :twisted:
Trudno sie z tym nie zgodzić.
A dmuchawy to chyba zwykle nie działały.
Kiedyś siedziałem na krzesle w którymś zelazku nad taka działajacą dmuchawą. Nadstawiłem rekę i prawie ze nic nie czułem, lekki ciepły podmuch. Nie dziwota, ze takie cos nie potrafi ogrzać wagonu, w którym dodatkowo motorniczy z uporem maniaka otwiera wszystkie drzwi na każdym przystanku, tak jakby nie mógł skorzystać z ciepłych przycisków. Co do dmuchaw, to moja domowa 20 letnia Farelka mocniej i cieplej dmucha :twisted:

Kamil
Posty: 299
Rejestracja: 16 cze 2008, 18:49
Lokalizacja: Sosnowiec

#535 Post autor: Kamil » 28 lis 2008, 19:35

Coś nic nie słychać o 761 i 762 może za niedługo już będzie albo już jest tylko nie jest to sprawdzone

105Na
Posty: 147
Rejestracja: 27 sty 2008, 14:34
Lokalizacja: Bytom

#536 Post autor: 105Na » 01 gru 2008, 09:59

Kamil pisze:Coś nic nie słychać o 761 i 762 może za niedługo już będzie albo już jest tylko nie jest to sprawdzone
W przyszłym tygodniu będą dostawy, w tym tygodniu będzie wywieziony #700 z Zawodzia

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#537 Post autor: Peter » 01 gru 2008, 18:18

#700 jest w tragicznym stanie, więc dobrze że go wywiozą do modernizacji. #699 może trafi do ZUR na odświeżenie. :)
Ostatnio zmieniony 02 gru 2008, 19:16 przez Peter, łącznie zmieniany 1 raz.
*SDIP (U.N.O.)

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#538 Post autor: Boguś » 01 gru 2008, 22:17

Peter pisze:#700 jest w tragicznym stanie, więc dobrze że go wywiozą do modernizacji. #699 może trafi do ZUR na odświeżenie.
Ciekawe czy powstanie skład #699+600?

Karol
Posty: 305
Rejestracja: 29 lis 2006, 00:03

#539 Post autor: Karol » 02 gru 2008, 00:50

Boguś pisze:
Peter pisze:#700 jest w tragicznym stanie, więc dobrze że go wywiozą do modernizacji. #699 może trafi do ZUR na odświeżenie.
Ciekawe czy powstanie skład #699+600?
700 dzis odjechał do Łodzi.

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#540 Post autor: Peter » 03 gru 2008, 19:55

Szczerze mówiąc przydałyby się takie powiedzmy reprezentacyjne składy żelazek (po jednym na linię) oprócz 16 na 3, 4, 6 lub 19, 15, 20, 27, żeby jakoś zmieniać ten fatalny wizerunek komunikacji tramwajowej. Jest to możliwe. Solówek jeszcze trochę zostanie a na tych remontach się raczej chyba nie skończy.
*SDIP (U.N.O.)

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5409
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#541 Post autor: luki » 03 gru 2008, 22:17

Peter pisze:na 3, 4, 6 lub 19, 15, 20, 27,
Myślę że Gliwice dadzą wszystko na 1, Stroszek na 7 i 31, Zawodzie na 13, a Będzin na 21.
Wersja mało optymistyczna ;)
Ale oczywiście popieram Twój pogląd, będzie trochę taboru więc powinien jeździć nie tylko na pojedynczych liniach. Ciekawe czy będzie jakiś skład po za #693+694 (nie mówię tutaj o możliwości spięcia tylko faktycznej eksploatacji).
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#542 Post autor: Peter » 03 gru 2008, 22:19

No ciekawe co zrobią z #783+784. :mruga: O #782 to na razie słuch zaginął.
Cóż, w BAHN zawsze sobie można skład wstawić na pocieszenie. :-P
*SDIP (U.N.O.)

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#543 Post autor: ff » 03 gru 2008, 22:41

A co byście powiedzieli na skład 700+784 :P

Marcin
Posty: 1860
Rejestracja: 09 sie 2007, 00:59
Lokalizacja: Sosnowiec - Zagórze

#544 Post autor: Marcin » 04 gru 2008, 01:45

Ja z kolei zauważyłem taką małą ciekawostkę w nowych "Żelazkach", nie mają one żółtej obudowy od klimatyzacji ;).

rafalurbino18
Posty: 6216
Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
Lokalizacja: Zabrze

#545 Post autor: rafalurbino18 » 04 gru 2008, 07:55

luki pisze:
Peter pisze:na 3, 4, 6 lub 19, 15, 20, 27,
Myślę że Gliwice dadzą wszystko na 1, Stroszek na 7 i 31, Zawodzie na 13, a Będzin na 21.
Wersja mało optymistyczna ;)
Ale oczywiście popieram Twój pogląd, będzie trochę taboru więc powinien jeździć nie tylko na pojedynczych liniach. Ciekawe czy będzie jakiś skład po za #693+694 (nie mówię tutaj o możliwości spięcia tylko faktycznej eksploatacji).
Ja cieszyłbym się gdyby Gliwice oddały jeden skład do Zawodzia np. #364+392 ale w zamian 2 żelazka, które przyjechałyby jeździłyby jako skład na 3 i 4. Oczywiście w wakacje tylko na trójce :)

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5409
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#546 Post autor: luki » 04 gru 2008, 12:53

rafalurbino18 pisze:Ja cieszyłbym się gdyby Gliwice oddały jeden skład do Zawodzia np. #364+392 ale w zamian 2 żelazka
A po co. Przecież Gliwice będą mieć swoje 5 sztuk z czego możliwość upięcia dwóch składów.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#547 Post autor: KZKGaPowicz » 04 gru 2008, 14:16

Jedno gliwickie "Żelazko" powinno pojawić się na linii 18, zanim ją zlikwidują. Jednak jak znam życie, to znowu linia 1 dostanie najlepsze wagony, a reszta linii to co?!
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

rafalurbino18
Posty: 6216
Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
Lokalizacja: Zabrze

#548 Post autor: rafalurbino18 » 04 gru 2008, 15:11

luki pisze:
rafalurbino18 pisze:Ja cieszyłbym się gdyby Gliwice oddały jeden skład do Zawodzia np. #364+392 ale w zamian 2 żelazka
A po co. Przecież Gliwice będą mieć swoje 5 sztuk z czego możliwość upięcia dwóch składów.
Chodziło mi o to, że najlepiej byłoby spiąć te wagony w 2 składy tylko wtedy będzie dużo wolnych składów i znów jest problem. Dlatego też mogą być same solówki (których i też jest dużo...), a tego nie chce. Jeśli więc Gliwic musiałyby czysto hipotetycznie oddać skład to bardzo chętnie :) Jeden skład więcej dla Zawodzia to dużo, dla Gliwic niekoniecznie.

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5409
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#549 Post autor: luki » 04 gru 2008, 15:24

Przeniesienia z Gliwic do Zawodzia zbytnio bym nie widział. Mogą natomiast rozpiąć jakiś skład a spiąć żelazka. Tylko że żaden nie ma samodzielnej doczepy.
Po za tym nie wiadomo jak to będzie z 18, bo jeśli poleci będzie nadwyżka taboru. Pewno ta nadwyżka szybko się wykruszy, ale może jednak zdecydują się chociaż na jeden skład żelazek.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

rafalurbino18
Posty: 6216
Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
Lokalizacja: Zabrze

#550 Post autor: rafalurbino18 » 04 gru 2008, 19:07

luki pisze:Przeniesienia z Gliwic do Zawodzia zbytnio bym nie widział. Mogą natomiast rozpiąć jakiś skład a spiąć żelazka. Tylko że żaden nie ma samodzielnej doczepy.
Po za tym nie wiadomo jak to będzie z 18, bo jeśli poleci będzie nadwyżka taboru. Pewno ta nadwyżka szybko się wykruszy, ale może jednak zdecydują się chociaż na jeden skład żelazek.
Oczywiście te przeniesienie to tylko taki mój pomysł na to, żeby spięli żelazka, gdyż obawiam się bardzo, że tego nie zrobią. Jeśli już żelazka będą tylko i wyłącznie solówkami to niech jeżdżą tak jak #620 (a nie #788). Oczywiście tak jak #620 czyli na samym poczatku eksploatacji po remoncie mogą jeździć tylko na 1ce ale później niech "zwiedzają sieć". Mój pomysł na to jest taki:
Poc. 18 - #788
Poc. 3x - #skład żelazek
Poc. 40x - #skład żelazek
Poc. 5xx - #420, #620 itp.
Poc. 18x - #żelazko
W wakacje 1 skład z żelazkami można rozpiąć i dać te 2 wagony na 4tkę i 5tkę.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości