Lista wagonów zmodernizowanych
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Lista wagonów zmodernizowanych
Lista zmodernizowanych wagonów:
Ogólna liczba wagonów, które zostały zmodernizowane w latach 2000 - 2001 (zakres prac RK): 8
Ogólna liczba wagonów 105Na po RB w ZUR w latach 2007-2009: 18 solówka/pierwszych wagonów składów + ogólna liczba wagonów doczepnych, którym wykonano RB: 3
Ogólna liczba wagonów 105Na po RB w ZUR w 2015 roku: 15
Ogólna liczba wagonów 105Na po RK w ZUR w latach 2008-2009: 8
Ogólna liczba "żelazek" (zakres prac RK): 25
Ogólna liczba wagonów "Moderus Alfa HF 05" (zakres prac RK): 2
Ogólna liczba wagonów "Moderus Alfa HF 11 AC" (zakres prac RK): 40 + 5 doczep czynnych
Ogólna liczba wagonów "Moderus Alfa 105NF S" (zakres prac RK): 20 + 10 doczep czynnych
Ogólna liczba wagonów "ZUREK" (zakres prac RK): 17 (w tym 6 wagonó 111N)
Ogólna liczba wagonów ze ścianami czołowymi firmy "Astromal" (zakres prac RK): 1
Ogólna liczba wagonów z rozruchem tyrystorowym: 33
Ogólna liczba wagonów 116Nd RB w ZUR w latach 2010-2015: 17
Ogólna liczba wagonów 116Nd RK w ZUR od 2015 r.: 3
Rejon nr 1 Będzin:
Modernizacja wagonów tramwajowych typu 105Na w latach 2000 - 2001 (zakres prac RK):
#739 (!) (skasowany) (modernizację wykonał ZKT-1 Będzin w 2000 r.),
#740 (!) (modernizację wykonał ZKT-1 Będzin w 2000 r.),
#790 (!) (otrzymał aparaturę po wagonie #739) (modernizację wykonali ZKT-1 Będzin oraz ZUTiKT-2 Chorzów Batory w latach 2004 - 2006)
Prace naprawcze (przystosowawcze) w ZUR:
#920 (!), #921 (!), #922 (!), #926 (!), #927 (!), #928 (!), #929 (!), #931 (!), #936 (!), #937 (!), #940 (!), #941 (!)
Remonty bieżące (RB) w ZUR:
a) RB wagonów typu 105Na w latach 2007-2009 (szt.: 4): #509, #534, #575, #627
b) RB wagonów typu 105Na w 2015 roku (szt.: 3): #508, #534, #621
Remonty kapitalne (RK):
a) RK wagonów typu 105Na w ZUR w latach 2008-2009 (szt.: 4): #525, #602 #635 (ex. doczepa), #636
b) "żelazka" (szt.: 7): #665, #694, #700, #737, #759, #761, #762
c) "Moderus Alfa HF 05" (szt.: 1): #535
d) "Moderus Alfa HF 11 AC" (szt.: 11): #627, #667, #645, #646, #663, #664, #667, #701, #748, #753, #754, #760
e) "Moderus Alfa 105NF S" (szt.: 6): #617, #661, #728, #751, #752, #768
f) "ZUREK" (szt.: 0): -
g) ze ścianami czołowymi firmy "Astromal" (szt.: 1): #625
(!) - wszystkie wagony po RK posiadają tylne pulpity manewrowe
Rejon nr 2 Katowice Zawodzie:
Prace naprawcze (przystosowawcze) w ZUR:
#141L (!), #282 (!), #598 (!),
#900, #901, #902, #903, #904, #905, #906, #907, #908, #909, #910, #911, #912, #914
Remonty bieżące (RB) w ZUR:
a) RB wagonów typu 105Na w latach 2007-2009 (szt.: 4 + 2): #673, #731+730, #734+735, #767
b) RB wagonów typu 116Nd w latach 2010-2015 (szt.: 17): #800 (!), #801 (!), #802 (!), #803 (!), #804 (!), #805 (!), #806 (!), #807 (!), #808 (!), #809 (!), #810 (!), #811 (!), #812 (!), #813 (!), #814 (!), #815 (!), #816 (!)
c) RB w 2015 roku (szt.: 4): #282, #340, #573, #607
Remonty kapitalne (RK):
a) RK wagonów typu 105Na w ZUR w latach 2008-2009 (szt.: 1): #674
b) "żelazka" (szt.: 6): #669, #670, #693, #782, #783+784
c) "Moderus Alfa HF 05" (szt.: 0): -
d) "Moderus Alfa HF 11 AC" (szt.: 15 + 3): #637+638, #672, #675, #676, #688, #689, #691, #692, #695, #702, #749, #725, #736, #771+772, #781+747
e) "Moderus Alfa 105NF S" (szt.: 0): -
f) "ZUREK" (szt.: 6): #550, #551, #680+679, #687, #699
g) 116Nd od 2015 r.: (szt.: 4): #803, #807, #808, #810
(!) - wszystkie wagony po RK posiadają tylne pulpity manewrowe
Rejon nr 3 Bytom Stroszek:
Modernizacja wagonów tramwajowych typu 105Na w latach 2000 - 2001 (zakres prac RK):
#347 (!) (modernizację wykonał ZKT-1 Będzin w 2001 r.),
#678 (!) (modernizację wykonał ZUTiKT-2 Chorzów Batory w 2000 r.) (ex. Chorzów Batory),
#718 (!) (modernizację wykonał ZKT-1 Będzin w 2001 r.)
Prace naprawcze (przystosowawcze) w ZUR:
#713 (!) (obecnie zmodernizowany na Moderus Alfa 105NF S)
Remonty bieżące (RB):
a) RB wagonów typu 105Na w latach 2007-2009 (szt.: 5 + 1): #321 (ex. doczepa), #492+493, #743, #773, #776
b) RB wagonów typu 105Na w 2015 roku (szt.: 3): #321, #451, #791
Remonty kapitalne (RK):
a) RK wagonów typu 105Na w ZUR w latach 2008-2009 (szt.: 2): #716, #791
b) "żelazka" (szt.: 7): #722, #766, #774 (ex. doczepa), #775, #777, #778, #779
c) "Moderus Alfa HF 05" (szt.: 0): -
d) "Moderus Alfa HF 11 AC" (szt.: 10 + 2): #642, #683, #703, #704, #707, #708, #709, #710, #711+712, #719+720
e) "Moderus Alfa 105NF S" (szt.: 8 + 6): #647+648, #681+682, #684, #705+706, #713+714, #715, #717+721, #755+756
f) "ZUREK" (szt.: 2): #254, #255
g) eNka (szt.: 1): #954
(!) - wszystkie wagony po RK posiadają tylne pulpity manewrowe
Rejon nr 4 Gliwice
Modernizacja wagonów tramwajowych typu 105Na w latach 2000 - 2001 (zakres prac RK):
#374 (!) (modernizację wykonał ZUTiKT-2 Chorzów Batory w 2001 r.),
#614 (!) (modernizację wykonał ZUTiKT-2 Chorzów Batory w 2000 r.),
#677 (!) (modernizację wykonał ZUTiKT-2 Chorzów Batory w 2000 r.) (ex. Chorzów Batory)
Remont bieżący w 2005 r.:
#785 (remont wykonał ZUTiKT-2 Chorzów Batory w 2005 r.) (ex. Chorzów Batory)
Wagon przeszedł RK w 2013 r.
Prace naprawcze (przystosowawcze) w ZUR:
#923 (!), #924 (!), #925 (!), #932 (!), #934 (!), #935 (!), #938 (!), #939 (!), #942 (!), #943 (!), #945 (!), #946 (!), #947 (!)
Remonty bieżące (RB):
a) RB wagonów typu 105Na w latach 2007-2009 (szt.: 5): #419, #420, #425, #476, #639
b) RB wagonów typu 105Na w 2015 roku (szt.: 4): #374, #419, #420, #614
Remonty kapitalne (RK):
a) RK wagonów typu 105Na w ZUR w latach 2008-2009 (szt.: 1): #620
b) "żelazka" (szt.: 5): #732, #733, #742, #765, #786
c) "Moderus Alfa HF 05" (szt.: 1): #788
d) "Moderus Alfa HF 11 AC" (szt.: 4): #659, #660, #744, #785
e) "Moderus Alfa 105NF S" (szt.: 6 + 4): #651, #652, #653+654, #685+686, #726+727, #757+758
f) "ZUREK" (szt.: 7): #341+342*, #360+406*, #373+613*, #417, #458, #658
(!) - wszystkie wagony po RK posiadają tylne pulpity manewrowe
Legenda:
#373+613 - wagony dwukierunkowe
+654 - doczepa czynna
(szt. x + y) - x oznacza liczbę wagonów 105Na po RB w ZUR, a + y oznacza, że należy doliczyć y wagonów doczepnych, które przeszły zakres prac RB, ale nie otrzymały nowych świateł mijania, ponieważ dostały tylko nowe światła tylne i boczne kierunkowskazy
* - wagon doczepny, który przeszedł zakres prac RB, ale nie otrzymał nowych świateł mijania (dostał tylko nowe światła tylne i boczne kierunkowskazy)
* - wagony typu 111N
(!) - wagon z tylnym pulpitem manewrowym
(!) - wagon z przednim i tylnym pulpitem manewrowym.
Ogólna liczba wagonów, które zostały zmodernizowane w latach 2000 - 2001 (zakres prac RK): 8
Ogólna liczba wagonów 105Na po RB w ZUR w latach 2007-2009: 18 solówka/pierwszych wagonów składów + ogólna liczba wagonów doczepnych, którym wykonano RB: 3
Ogólna liczba wagonów 105Na po RB w ZUR w 2015 roku: 15
Ogólna liczba wagonów 105Na po RK w ZUR w latach 2008-2009: 8
Ogólna liczba "żelazek" (zakres prac RK): 25
Ogólna liczba wagonów "Moderus Alfa HF 05" (zakres prac RK): 2
Ogólna liczba wagonów "Moderus Alfa HF 11 AC" (zakres prac RK): 40 + 5 doczep czynnych
Ogólna liczba wagonów "Moderus Alfa 105NF S" (zakres prac RK): 20 + 10 doczep czynnych
Ogólna liczba wagonów "ZUREK" (zakres prac RK): 17 (w tym 6 wagonó 111N)
Ogólna liczba wagonów ze ścianami czołowymi firmy "Astromal" (zakres prac RK): 1
Ogólna liczba wagonów z rozruchem tyrystorowym: 33
Ogólna liczba wagonów 116Nd RB w ZUR w latach 2010-2015: 17
Ogólna liczba wagonów 116Nd RK w ZUR od 2015 r.: 3
Rejon nr 1 Będzin:
Modernizacja wagonów tramwajowych typu 105Na w latach 2000 - 2001 (zakres prac RK):
#739 (!) (skasowany) (modernizację wykonał ZKT-1 Będzin w 2000 r.),
#740 (!) (modernizację wykonał ZKT-1 Będzin w 2000 r.),
#790 (!) (otrzymał aparaturę po wagonie #739) (modernizację wykonali ZKT-1 Będzin oraz ZUTiKT-2 Chorzów Batory w latach 2004 - 2006)
Prace naprawcze (przystosowawcze) w ZUR:
#920 (!), #921 (!), #922 (!), #926 (!), #927 (!), #928 (!), #929 (!), #931 (!), #936 (!), #937 (!), #940 (!), #941 (!)
Remonty bieżące (RB) w ZUR:
a) RB wagonów typu 105Na w latach 2007-2009 (szt.: 4): #509, #534, #575, #627
b) RB wagonów typu 105Na w 2015 roku (szt.: 3): #508, #534, #621
Remonty kapitalne (RK):
a) RK wagonów typu 105Na w ZUR w latach 2008-2009 (szt.: 4): #525, #602 #635 (ex. doczepa), #636
b) "żelazka" (szt.: 7): #665, #694, #700, #737, #759, #761, #762
c) "Moderus Alfa HF 05" (szt.: 1): #535
d) "Moderus Alfa HF 11 AC" (szt.: 11): #627, #667, #645, #646, #663, #664, #667, #701, #748, #753, #754, #760
e) "Moderus Alfa 105NF S" (szt.: 6): #617, #661, #728, #751, #752, #768
f) "ZUREK" (szt.: 0): -
g) ze ścianami czołowymi firmy "Astromal" (szt.: 1): #625
(!) - wszystkie wagony po RK posiadają tylne pulpity manewrowe
Rejon nr 2 Katowice Zawodzie:
Prace naprawcze (przystosowawcze) w ZUR:
#141L (!), #282 (!), #598 (!),
#900, #901, #902, #903, #904, #905, #906, #907, #908, #909, #910, #911, #912, #914
Remonty bieżące (RB) w ZUR:
a) RB wagonów typu 105Na w latach 2007-2009 (szt.: 4 + 2): #673, #731+730, #734+735, #767
b) RB wagonów typu 116Nd w latach 2010-2015 (szt.: 17): #800 (!), #801 (!), #802 (!), #803 (!), #804 (!), #805 (!), #806 (!), #807 (!), #808 (!), #809 (!), #810 (!), #811 (!), #812 (!), #813 (!), #814 (!), #815 (!), #816 (!)
c) RB w 2015 roku (szt.: 4): #282, #340, #573, #607
Remonty kapitalne (RK):
a) RK wagonów typu 105Na w ZUR w latach 2008-2009 (szt.: 1): #674
b) "żelazka" (szt.: 6): #669, #670, #693, #782, #783+784
c) "Moderus Alfa HF 05" (szt.: 0): -
d) "Moderus Alfa HF 11 AC" (szt.: 15 + 3): #637+638, #672, #675, #676, #688, #689, #691, #692, #695, #702, #749, #725, #736, #771+772, #781+747
e) "Moderus Alfa 105NF S" (szt.: 0): -
f) "ZUREK" (szt.: 6): #550, #551, #680+679, #687, #699
g) 116Nd od 2015 r.: (szt.: 4): #803, #807, #808, #810
(!) - wszystkie wagony po RK posiadają tylne pulpity manewrowe
Rejon nr 3 Bytom Stroszek:
Modernizacja wagonów tramwajowych typu 105Na w latach 2000 - 2001 (zakres prac RK):
#347 (!) (modernizację wykonał ZKT-1 Będzin w 2001 r.),
#678 (!) (modernizację wykonał ZUTiKT-2 Chorzów Batory w 2000 r.) (ex. Chorzów Batory),
#718 (!) (modernizację wykonał ZKT-1 Będzin w 2001 r.)
Prace naprawcze (przystosowawcze) w ZUR:
#713 (!) (obecnie zmodernizowany na Moderus Alfa 105NF S)
Remonty bieżące (RB):
a) RB wagonów typu 105Na w latach 2007-2009 (szt.: 5 + 1): #321 (ex. doczepa), #492+493, #743, #773, #776
b) RB wagonów typu 105Na w 2015 roku (szt.: 3): #321, #451, #791
Remonty kapitalne (RK):
a) RK wagonów typu 105Na w ZUR w latach 2008-2009 (szt.: 2): #716, #791
b) "żelazka" (szt.: 7): #722, #766, #774 (ex. doczepa), #775, #777, #778, #779
c) "Moderus Alfa HF 05" (szt.: 0): -
d) "Moderus Alfa HF 11 AC" (szt.: 10 + 2): #642, #683, #703, #704, #707, #708, #709, #710, #711+712, #719+720
e) "Moderus Alfa 105NF S" (szt.: 8 + 6): #647+648, #681+682, #684, #705+706, #713+714, #715, #717+721, #755+756
f) "ZUREK" (szt.: 2): #254, #255
g) eNka (szt.: 1): #954
(!) - wszystkie wagony po RK posiadają tylne pulpity manewrowe
Rejon nr 4 Gliwice
Modernizacja wagonów tramwajowych typu 105Na w latach 2000 - 2001 (zakres prac RK):
#374 (!) (modernizację wykonał ZUTiKT-2 Chorzów Batory w 2001 r.),
#614 (!) (modernizację wykonał ZUTiKT-2 Chorzów Batory w 2000 r.),
#677 (!) (modernizację wykonał ZUTiKT-2 Chorzów Batory w 2000 r.) (ex. Chorzów Batory)
Remont bieżący w 2005 r.:
#785 (remont wykonał ZUTiKT-2 Chorzów Batory w 2005 r.) (ex. Chorzów Batory)
Wagon przeszedł RK w 2013 r.
Prace naprawcze (przystosowawcze) w ZUR:
#923 (!), #924 (!), #925 (!), #932 (!), #934 (!), #935 (!), #938 (!), #939 (!), #942 (!), #943 (!), #945 (!), #946 (!), #947 (!)
Remonty bieżące (RB):
a) RB wagonów typu 105Na w latach 2007-2009 (szt.: 5): #419, #420, #425, #476, #639
b) RB wagonów typu 105Na w 2015 roku (szt.: 4): #374, #419, #420, #614
Remonty kapitalne (RK):
a) RK wagonów typu 105Na w ZUR w latach 2008-2009 (szt.: 1): #620
b) "żelazka" (szt.: 5): #732, #733, #742, #765, #786
c) "Moderus Alfa HF 05" (szt.: 1): #788
d) "Moderus Alfa HF 11 AC" (szt.: 4): #659, #660, #744, #785
e) "Moderus Alfa 105NF S" (szt.: 6 + 4): #651, #652, #653+654, #685+686, #726+727, #757+758
f) "ZUREK" (szt.: 7): #341+342*, #360+406*, #373+613*, #417, #458, #658
(!) - wszystkie wagony po RK posiadają tylne pulpity manewrowe
Legenda:
#373+613 - wagony dwukierunkowe
+654 - doczepa czynna
(szt. x + y) - x oznacza liczbę wagonów 105Na po RB w ZUR, a + y oznacza, że należy doliczyć y wagonów doczepnych, które przeszły zakres prac RB, ale nie otrzymały nowych świateł mijania, ponieważ dostały tylko nowe światła tylne i boczne kierunkowskazy
* - wagon doczepny, który przeszedł zakres prac RB, ale nie otrzymał nowych świateł mijania (dostał tylko nowe światła tylne i boczne kierunkowskazy)
* - wagony typu 111N
(!) - wagon z tylnym pulpitem manewrowym
(!) - wagon z przednim i tylnym pulpitem manewrowym.
Ostatnio zmieniony 23 paź 2016, 11:02 przez KZKGaPowicz, łącznie zmieniany 114 razy.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]
Lista wagonów zmodernizowanych
Czy ktoś podjąłby się stworzenia takiej listy? Wagonów po remoncie (kapitalnym, bieżącym) jest coraz wiecej a w sumie nie znamy ich liczby. Dobrze by było mieć je w jednym miejscu.
#527 nie przeszedł remontu bieżącego. Była to jedynie naprawa powypadkowa połączona przy okazji z innymi pracami naprawczymi, jednak jej zakres pod RB nie podchodzi.KZKGaPowicz pisze:Rejon Komunikacyjny Nr 1 Będzin:
Remonty bieżące (RB):
b.) "kwadraty" (szt.: 2): #527, #575
Podobnie #604+603. Nie przeszedł on RB, tylko, jak głosi tabliczka znamionowa naprawę (dokładniej naprawę przygotowującą wozy do rejestracji).KZKGaPowicz pisze:Rejon Komunikacyjny Nr 2 Katowice Zawodzie:
Remonty bieżące (RB):
b.) "kwadraty" (szt.: [3] 5): #604+603*, #731+730*, #767
#776 również nie przeszedł remontu. Jeśli dobrze pamiętam, to była to naprawa powypadkowa.KZKGaPowicz pisze:Rejon Komunikacyjny Nr 3 Gliwice, oddz. Bytom Stroszek:
Remonty bieżące (RB):
a.) "wyłupki" (szt.: [3] 4): #492+493*, #743, 776
b.) "kwadraty" (szt.: 2): #321 (ex. doczepa), #773
Natomiast #321 ponoć rzeczywiście przeszedł prace o zakresie RB, lecz te różniły się znacząco od prac uczynionych przy innych wozach (w #321 nie wprowadzono unowocześnień w postaci nowych siedzeń, ogrzewania itp.)
Eee... o jaki remont kapitalny tego wozu chodzi? Bo ostatni jaki miała to w 2002.KZKGaPowicz pisze:Remonty kapitalne (RK):
f.) eNka (szt.: 1): #954
Choć z tego co patrzę w bazę taboru WPK, to rzeczywiście jest tam wpisany RK tego wozu , choć był to co najwyżej RB, więc chyba się komuś pomyliło przy wpisywaniu.
DOPISANE (21:15):
Jakoś #601 mi umknął przeglądając ten spis a rzeczywiście nie miał remontu.Boguś pisze:#601 nie miał remontu bieżącego, tylko naprawę powypadkową.KZKGaPowicz pisze:Remonty bieżące (RB):
a.) "wyłupki" (szt.: 4): #509, #534, #601, #627
Ostatnio zmieniony 15 lis 2009, 21:15 przez DW, łącznie zmieniany 1 raz.
#601 nie miał remontu bieżącego, tylko naprawę powypadkową.KZKGaPowicz pisze:Remonty bieżące (RB):
a.) "wyłupki" (szt.: 4): #509, #534, #601, #627
To nie była naprawa powypadkowa. Bardziej pasuje pod przygotowanie do rejestracji.DW pisze:#776 również nie przeszedł remontu. Jeśli dobrze pamiętam, to była to naprawa powypadkowa.
Jak dla mnie, wszyskie te krzyżyki, gwiazdeczki itp. są niepotrzebne[x] - lba wagonów, które przeszły RB i jednocześnie są "wyłupkami" lub "kwadratami" (bez wliczania wagonów doczepnych, bo te również przeszły RB, ale dostały tylko nowe światła tylne i boczne kierunkowskazy).
x - lba wszystkich wagonów "wyłupków" lub "kwadratów", które przeszły RB.
* - wagon doczepny, który przeszedł zakres prac RB, ale nie jest "wyłupkiem"/"kwadratem" (dostał tylko nowe światła tylne i boczne kierunkowskazy)
* - wagon doczepny, który został "kwadratem" po RB, ale zdemontowano mu później te reflektory.
Poprawiłem listę.
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Wpiszę to jutro.rzelfix pisze:Brakuje jeszcze wozów #347, #374, #614, #677, #678, #718, #740, #790 i skasowanego #739. W listę nie będę ingerował, żeby nic nie pomieszać.
Tak, tylko doczepy (drugie wagony) składów: #492+493 z zajezdni Stroszek i #734+735 z zajezdni Zawodzie, to wozy które przeszły RB, ale dostały tylko nowe światła tylne i boczne kierunkowskazy, dlatego ich nie wliczono do "wyłupków". Później pomyślę jak to zmienić, aby wszystko było widoczne.mark40 pisze:KZKGaPowicz napisał/a:
Lista zmodernizowanych wagonów:
Ogólna lba "wyłupków" po RB: 11
Ogólna lba "kwadratów" po RB: 6
Wyłupków wg rozpiski jest 13
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]
Jednak RB?;o Czyli duża biała kartka formatu A-4, która była przyklejona na szafie sterującej kłamała. Bo była tam mniej więcej taka treść: "Remont kapitalny wykonano w 2005 roku w Chorzowie Batorym". Pamiętam jak dziś...przyklejona poziomo biała kartka z czarnym napisem.DW pisze:#785 nie przeszedł jeszcze żadnego RK. Remont, który wykonano w 2005 r. był o zakresie RB (choć wszyscy myśleli, że to RK). Jest to już nawet poprawione w bazie taboru na WPK.rzelfix pisze:... i remont kapitalny #785 dopisałem.
Nie jestem pewny na 100% ale zdawało mi się, że pisało tam coś w stylu: "Wagon odrestaurowano w Chorzowie..."102n@ pisze:Jednak RB?;o Czyli duża biała kartka formatu A-4, która była przyklejona na szafie sterującej kłamała. Bo była tam mniej więcej taka treść: "Remont kapitalny wykonano w 2005 roku w Chorzowie Batorym". Pamiętam jak dziś...przyklejona poziomo biała kartka z czarnym napisem.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Do listy ZURek zajezdni Zawodzie dopisałem wagon #687, a do listy ZURek zajezdni Gliwice dopisałem wagon #458. Zaktualizowałem także ilość sztuk ZURków na liście.
Edycja, dnia 20.11.2010:
Do listy zajezdni Będzin dopisałem nową modernizację pn. "żelaZURek" i jednocześnie dodałem do niej wagon #625.
Edycja, dnia 3.03.2011:
Do listy zajezdni Stroszek dopisałem ZURka #254 i zaktualizowałem ogólną ilość ZURków.
Edycja, dnia 31.03.2012:
Nie wiem czy skład #746+745 oraz m. in. wagon #744 przeszły RB czy nie?
Edycja, dnia 20.11.2010:
Do listy zajezdni Będzin dopisałem nową modernizację pn. "żelaZURek" i jednocześnie dodałem do niej wagon #625.
Edycja, dnia 3.03.2011:
Do listy zajezdni Stroszek dopisałem ZURka #254 i zaktualizowałem ogólną ilość ZURków.
Edycja, dnia 31.03.2012:
Nie wiem czy skład #746+745 oraz m. in. wagon #744 przeszły RB czy nie?
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Tak, w #744 wjechał samochód ciężarowy przy wyjeździe z browaru.Boguś pisze:Nie miały RB. To były przygotowania do rejestracji. Dodatkowo w #746+745 wymienili instalacje elektryczną, a #744 był chyba po jakimś wypadku.KZKGaPowicz pisze:Nie wiem czy skład #746+745 oraz m. in. wagon #744 przeszły RB czy nie?
A jakie "Karliki" przeszły już RB, gdyż też chcę je umieścić na liście?
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Wpisałem, dzięki. #804 dopiszę po zakończonych pracach.DW pisze:#803, #805, #807, #808, #810, #812, #814. Ponadto w trakcie jest #804.KZKGaPowicz pisze:A jakie "Karliki" przeszły już RB, gdyż też chcę je umieścić na liście?
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]
- grillmaster
- Posty: 1204
- Rejestracja: 29 cze 2008, 17:58
- Lokalizacja: Katowice
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
To było chyba przygotowanie do rejestracji, a nie RB.grillmaster pisze:Dostał.Patryk105 pisze:Nie wiem czy na pewno, ale chyba skład #268+269 przy niedawnym RB dostał również "kwadratowe" światła.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Miałem na myśli czy są jeszcze jakieś dodatkowe oprócz tych w/w?DW pisze:KZKGaPowicz pisze:Proszę dopisać wagony z tylnymi pulpitami (jeżeli jeszcze jakieś są, oprócz #347, #374, #598, #614, #677, #678, #718, #740, #790 i wagonów po RK).
Przecież to Twój temat, więc pierwszy post z listą możesz swobodnie edytować
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
-
- Posty: 119
- Rejestracja: 12 lip 2013, 08:27
- Lokalizacja: Piekary Śląskie
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
-
- Posty: 119
- Rejestracja: 12 lip 2013, 08:27
- Lokalizacja: Piekary Śląskie
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
-
- Posty: 119
- Rejestracja: 12 lip 2013, 08:27
- Lokalizacja: Piekary Śląskie
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
-
- Posty: 119
- Rejestracja: 12 lip 2013, 08:27
- Lokalizacja: Piekary Śląskie
Przepraszam, ale jest tam w opisie na samej górze że eNka jest tylko jedna na stroszku a podobno są 2. I nawet podejrzewam że są dwie bo kiedyś jak czekałem na przystanku Stroszek zajezdnia na 19-nastke to patrze i się rozkraczyła tak u wyjścia z zajezdni i co ją wyciągneło? Odziwo eNka z nr. liniowym a raczej tą okrągłą tabliczką czy jak to nazwać z liczba 38 a nie podejrzewam że w środku dnia roboczego eNka z piekarskiej w Bytomiu sobie siedzi na stroszku. Prosiłbym o wyrozumiałe rozpatrzenie mojego postu bo we wszystkim jestem zielony aczkolwiek interesuje się tramwajami to fakt, ale nie na tyle jak wszyscy że nawet martwicie się że jakiś wagon nie przyjechał albo tym podobne bo już na forum trochu myszkuje i niektóre informacje bardzo poszerzyły moją wiedzę na temat tramwajów. Wiem że to nie tem temat ale wpadło mi do głowy teraz więc dziekuję wszystkim "maniakom"
Make Galeria Szynowy Śląsk great again!
galeria/
galeria/
-
- Posty: 119
- Rejestracja: 12 lip 2013, 08:27
- Lokalizacja: Piekary Śląskie
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
-
- Posty: 119
- Rejestracja: 12 lip 2013, 08:27
- Lokalizacja: Piekary Śląskie
-
- Posty: 119
- Rejestracja: 12 lip 2013, 08:27
- Lokalizacja: Piekary Śląskie
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Aktualizacje spięcia składów są w tematach: Spis wagonów wg zajezdni oraz Składy - konfiguracje i spięcia. Tutaj nie aktualizujemy spięć składów. Pierwszy post zawiera tylko konfiguracje, w których wagony zostały wprowadzone do eksploatacji po modernizacji. Już wkrótce aktualizacja, muszę tylko wiedzieć, jaki charakter będzie miało 5 ostatnich zmodernizowanych wagonów w ramach outsourcingu.rifi pisze:Ale nie zapominajcie że jest skład #675+638.szymon nolewajk pisze:Penny pisze:Od ponad dwóch miesięcy przecież.szymon nolewajk pisze:Składy #675+676 i #692+695 są rozpięte.
Bo niema tego tutaj uwzględnionego.
Można rozdzielić zatem #637+638.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości