Lista wagonów zmodernizowanych
: 15 lis 2009, 13:34
Lista zmodernizowanych wagonów:
Ogólna liczba wagonów, które zostały zmodernizowane w latach 2000 - 2001 (zakres prac RK): 8
Ogólna liczba wagonów 105Na po RB w ZUR w latach 2007-2009: 18 solówka/pierwszych wagonów składów + ogólna liczba wagonów doczepnych, którym wykonano RB: 3
Ogólna liczba wagonów 105Na po RB w ZUR w 2015 roku: 15
Ogólna liczba wagonów 105Na po RK w ZUR w latach 2008-2009: 8
Ogólna liczba "żelazek" (zakres prac RK): 25
Ogólna liczba wagonów "Moderus Alfa HF 05" (zakres prac RK): 2
Ogólna liczba wagonów "Moderus Alfa HF 11 AC" (zakres prac RK): 40 + 5 doczep czynnych
Ogólna liczba wagonów "Moderus Alfa 105NF S" (zakres prac RK): 20 + 10 doczep czynnych
Ogólna liczba wagonów "ZUREK" (zakres prac RK): 17 (w tym 6 wagonó 111N)
Ogólna liczba wagonów ze ścianami czołowymi firmy "Astromal" (zakres prac RK): 1
Ogólna liczba wagonów z rozruchem tyrystorowym: 33
Ogólna liczba wagonów 116Nd RB w ZUR w latach 2010-2015: 17
Ogólna liczba wagonów 116Nd RK w ZUR od 2015 r.: 3
Rejon nr 1 Będzin:
Modernizacja wagonów tramwajowych typu 105Na w latach 2000 - 2001 (zakres prac RK):
#739 (!) (skasowany) (modernizację wykonał ZKT-1 Będzin w 2000 r.),
#740 (!) (modernizację wykonał ZKT-1 Będzin w 2000 r.),
#790 (!) (otrzymał aparaturę po wagonie #739) (modernizację wykonali ZKT-1 Będzin oraz ZUTiKT-2 Chorzów Batory w latach 2004 - 2006)
Prace naprawcze (przystosowawcze) w ZUR:
#920 (!), #921 (!), #922 (!), #926 (!), #927 (!), #928 (!), #929 (!), #931 (!), #936 (!), #937 (!), #940 (!), #941 (!)
Remonty bieżące (RB) w ZUR:
a) RB wagonów typu 105Na w latach 2007-2009 (szt.: 4): #509, #534, #575, #627
b) RB wagonów typu 105Na w 2015 roku (szt.: 3): #508, #534, #621
Remonty kapitalne (RK):
a) RK wagonów typu 105Na w ZUR w latach 2008-2009 (szt.: 4): #525, #602 #635 (ex. doczepa), #636
b) "żelazka" (szt.: 7): #665, #694, #700, #737, #759, #761, #762
c) "Moderus Alfa HF 05" (szt.: 1): #535
d) "Moderus Alfa HF 11 AC" (szt.: 11): #627, #667, #645, #646, #663, #664, #667, #701, #748, #753, #754, #760
e) "Moderus Alfa 105NF S" (szt.: 6): #617, #661, #728, #751, #752, #768
f) "ZUREK" (szt.: 0): -
g) ze ścianami czołowymi firmy "Astromal" (szt.: 1): #625
(!) - wszystkie wagony po RK posiadają tylne pulpity manewrowe
Rejon nr 2 Katowice Zawodzie:
Prace naprawcze (przystosowawcze) w ZUR:
#141L (!), #282 (!), #598 (!),
#900, #901, #902, #903, #904, #905, #906, #907, #908, #909, #910, #911, #912, #914
Remonty bieżące (RB) w ZUR:
a) RB wagonów typu 105Na w latach 2007-2009 (szt.: 4 + 2): #673, #731+730, #734+735, #767
b) RB wagonów typu 116Nd w latach 2010-2015 (szt.: 17): #800 (!), #801 (!), #802 (!), #803 (!), #804 (!), #805 (!), #806 (!), #807 (!), #808 (!), #809 (!), #810 (!), #811 (!), #812 (!), #813 (!), #814 (!), #815 (!), #816 (!)
c) RB w 2015 roku (szt.: 4): #282, #340, #573, #607
Remonty kapitalne (RK):
a) RK wagonów typu 105Na w ZUR w latach 2008-2009 (szt.: 1): #674
b) "żelazka" (szt.: 6): #669, #670, #693, #782, #783+784
c) "Moderus Alfa HF 05" (szt.: 0): -
d) "Moderus Alfa HF 11 AC" (szt.: 15 + 3): #637+638, #672, #675, #676, #688, #689, #691, #692, #695, #702, #749, #725, #736, #771+772, #781+747
e) "Moderus Alfa 105NF S" (szt.: 0): -
f) "ZUREK" (szt.: 6): #550, #551, #680+679, #687, #699
g) 116Nd od 2015 r.: (szt.: 4): #803, #807, #808, #810
(!) - wszystkie wagony po RK posiadają tylne pulpity manewrowe
Rejon nr 3 Bytom Stroszek:
Modernizacja wagonów tramwajowych typu 105Na w latach 2000 - 2001 (zakres prac RK):
#347 (!) (modernizację wykonał ZKT-1 Będzin w 2001 r.),
#678 (!) (modernizację wykonał ZUTiKT-2 Chorzów Batory w 2000 r.) (ex. Chorzów Batory),
#718 (!) (modernizację wykonał ZKT-1 Będzin w 2001 r.)
Prace naprawcze (przystosowawcze) w ZUR:
#713 (!) (obecnie zmodernizowany na Moderus Alfa 105NF S)
Remonty bieżące (RB):
a) RB wagonów typu 105Na w latach 2007-2009 (szt.: 5 + 1): #321 (ex. doczepa), #492+493, #743, #773, #776
b) RB wagonów typu 105Na w 2015 roku (szt.: 3): #321, #451, #791
Remonty kapitalne (RK):
a) RK wagonów typu 105Na w ZUR w latach 2008-2009 (szt.: 2): #716, #791
b) "żelazka" (szt.: 7): #722, #766, #774 (ex. doczepa), #775, #777, #778, #779
c) "Moderus Alfa HF 05" (szt.: 0): -
d) "Moderus Alfa HF 11 AC" (szt.: 10 + 2): #642, #683, #703, #704, #707, #708, #709, #710, #711+712, #719+720
e) "Moderus Alfa 105NF S" (szt.: 8 + 6): #647+648, #681+682, #684, #705+706, #713+714, #715, #717+721, #755+756
f) "ZUREK" (szt.: 2): #254, #255
g) eNka (szt.: 1): #954
(!) - wszystkie wagony po RK posiadają tylne pulpity manewrowe
Rejon nr 4 Gliwice
Modernizacja wagonów tramwajowych typu 105Na w latach 2000 - 2001 (zakres prac RK):
#374 (!) (modernizację wykonał ZUTiKT-2 Chorzów Batory w 2001 r.),
#614 (!) (modernizację wykonał ZUTiKT-2 Chorzów Batory w 2000 r.),
#677 (!) (modernizację wykonał ZUTiKT-2 Chorzów Batory w 2000 r.) (ex. Chorzów Batory)
Remont bieżący w 2005 r.:
#785 (remont wykonał ZUTiKT-2 Chorzów Batory w 2005 r.) (ex. Chorzów Batory)
Wagon przeszedł RK w 2013 r.
Prace naprawcze (przystosowawcze) w ZUR:
#923 (!), #924 (!), #925 (!), #932 (!), #934 (!), #935 (!), #938 (!), #939 (!), #942 (!), #943 (!), #945 (!), #946 (!), #947 (!)
Remonty bieżące (RB):
a) RB wagonów typu 105Na w latach 2007-2009 (szt.: 5): #419, #420, #425, #476, #639
b) RB wagonów typu 105Na w 2015 roku (szt.: 4): #374, #419, #420, #614
Remonty kapitalne (RK):
a) RK wagonów typu 105Na w ZUR w latach 2008-2009 (szt.: 1): #620
b) "żelazka" (szt.: 5): #732, #733, #742, #765, #786
c) "Moderus Alfa HF 05" (szt.: 1): #788
d) "Moderus Alfa HF 11 AC" (szt.: 4): #659, #660, #744, #785
e) "Moderus Alfa 105NF S" (szt.: 6 + 4): #651, #652, #653+654, #685+686, #726+727, #757+758
f) "ZUREK" (szt.: 7): #341+342*, #360+406*, #373+613*, #417, #458, #658
(!) - wszystkie wagony po RK posiadają tylne pulpity manewrowe
Legenda:
#373+613 - wagony dwukierunkowe
+654 - doczepa czynna
(szt. x + y) - x oznacza liczbę wagonów 105Na po RB w ZUR, a + y oznacza, że należy doliczyć y wagonów doczepnych, które przeszły zakres prac RB, ale nie otrzymały nowych świateł mijania, ponieważ dostały tylko nowe światła tylne i boczne kierunkowskazy
* - wagon doczepny, który przeszedł zakres prac RB, ale nie otrzymał nowych świateł mijania (dostał tylko nowe światła tylne i boczne kierunkowskazy)
* - wagony typu 111N
(!) - wagon z tylnym pulpitem manewrowym
(!) - wagon z przednim i tylnym pulpitem manewrowym.
Ogólna liczba wagonów, które zostały zmodernizowane w latach 2000 - 2001 (zakres prac RK): 8
Ogólna liczba wagonów 105Na po RB w ZUR w latach 2007-2009: 18 solówka/pierwszych wagonów składów + ogólna liczba wagonów doczepnych, którym wykonano RB: 3
Ogólna liczba wagonów 105Na po RB w ZUR w 2015 roku: 15
Ogólna liczba wagonów 105Na po RK w ZUR w latach 2008-2009: 8
Ogólna liczba "żelazek" (zakres prac RK): 25
Ogólna liczba wagonów "Moderus Alfa HF 05" (zakres prac RK): 2
Ogólna liczba wagonów "Moderus Alfa HF 11 AC" (zakres prac RK): 40 + 5 doczep czynnych
Ogólna liczba wagonów "Moderus Alfa 105NF S" (zakres prac RK): 20 + 10 doczep czynnych
Ogólna liczba wagonów "ZUREK" (zakres prac RK): 17 (w tym 6 wagonó 111N)
Ogólna liczba wagonów ze ścianami czołowymi firmy "Astromal" (zakres prac RK): 1
Ogólna liczba wagonów z rozruchem tyrystorowym: 33
Ogólna liczba wagonów 116Nd RB w ZUR w latach 2010-2015: 17
Ogólna liczba wagonów 116Nd RK w ZUR od 2015 r.: 3
Rejon nr 1 Będzin:
Modernizacja wagonów tramwajowych typu 105Na w latach 2000 - 2001 (zakres prac RK):
#739 (!) (skasowany) (modernizację wykonał ZKT-1 Będzin w 2000 r.),
#740 (!) (modernizację wykonał ZKT-1 Będzin w 2000 r.),
#790 (!) (otrzymał aparaturę po wagonie #739) (modernizację wykonali ZKT-1 Będzin oraz ZUTiKT-2 Chorzów Batory w latach 2004 - 2006)
Prace naprawcze (przystosowawcze) w ZUR:
#920 (!), #921 (!), #922 (!), #926 (!), #927 (!), #928 (!), #929 (!), #931 (!), #936 (!), #937 (!), #940 (!), #941 (!)
Remonty bieżące (RB) w ZUR:
a) RB wagonów typu 105Na w latach 2007-2009 (szt.: 4): #509, #534, #575, #627
b) RB wagonów typu 105Na w 2015 roku (szt.: 3): #508, #534, #621
Remonty kapitalne (RK):
a) RK wagonów typu 105Na w ZUR w latach 2008-2009 (szt.: 4): #525, #602 #635 (ex. doczepa), #636
b) "żelazka" (szt.: 7): #665, #694, #700, #737, #759, #761, #762
c) "Moderus Alfa HF 05" (szt.: 1): #535
d) "Moderus Alfa HF 11 AC" (szt.: 11): #627, #667, #645, #646, #663, #664, #667, #701, #748, #753, #754, #760
e) "Moderus Alfa 105NF S" (szt.: 6): #617, #661, #728, #751, #752, #768
f) "ZUREK" (szt.: 0): -
g) ze ścianami czołowymi firmy "Astromal" (szt.: 1): #625
(!) - wszystkie wagony po RK posiadają tylne pulpity manewrowe
Rejon nr 2 Katowice Zawodzie:
Prace naprawcze (przystosowawcze) w ZUR:
#141L (!), #282 (!), #598 (!),
#900, #901, #902, #903, #904, #905, #906, #907, #908, #909, #910, #911, #912, #914
Remonty bieżące (RB) w ZUR:
a) RB wagonów typu 105Na w latach 2007-2009 (szt.: 4 + 2): #673, #731+730, #734+735, #767
b) RB wagonów typu 116Nd w latach 2010-2015 (szt.: 17): #800 (!), #801 (!), #802 (!), #803 (!), #804 (!), #805 (!), #806 (!), #807 (!), #808 (!), #809 (!), #810 (!), #811 (!), #812 (!), #813 (!), #814 (!), #815 (!), #816 (!)
c) RB w 2015 roku (szt.: 4): #282, #340, #573, #607
Remonty kapitalne (RK):
a) RK wagonów typu 105Na w ZUR w latach 2008-2009 (szt.: 1): #674
b) "żelazka" (szt.: 6): #669, #670, #693, #782, #783+784
c) "Moderus Alfa HF 05" (szt.: 0): -
d) "Moderus Alfa HF 11 AC" (szt.: 15 + 3): #637+638, #672, #675, #676, #688, #689, #691, #692, #695, #702, #749, #725, #736, #771+772, #781+747
e) "Moderus Alfa 105NF S" (szt.: 0): -
f) "ZUREK" (szt.: 6): #550, #551, #680+679, #687, #699
g) 116Nd od 2015 r.: (szt.: 4): #803, #807, #808, #810
(!) - wszystkie wagony po RK posiadają tylne pulpity manewrowe
Rejon nr 3 Bytom Stroszek:
Modernizacja wagonów tramwajowych typu 105Na w latach 2000 - 2001 (zakres prac RK):
#347 (!) (modernizację wykonał ZKT-1 Będzin w 2001 r.),
#678 (!) (modernizację wykonał ZUTiKT-2 Chorzów Batory w 2000 r.) (ex. Chorzów Batory),
#718 (!) (modernizację wykonał ZKT-1 Będzin w 2001 r.)
Prace naprawcze (przystosowawcze) w ZUR:
#713 (!) (obecnie zmodernizowany na Moderus Alfa 105NF S)
Remonty bieżące (RB):
a) RB wagonów typu 105Na w latach 2007-2009 (szt.: 5 + 1): #321 (ex. doczepa), #492+493, #743, #773, #776
b) RB wagonów typu 105Na w 2015 roku (szt.: 3): #321, #451, #791
Remonty kapitalne (RK):
a) RK wagonów typu 105Na w ZUR w latach 2008-2009 (szt.: 2): #716, #791
b) "żelazka" (szt.: 7): #722, #766, #774 (ex. doczepa), #775, #777, #778, #779
c) "Moderus Alfa HF 05" (szt.: 0): -
d) "Moderus Alfa HF 11 AC" (szt.: 10 + 2): #642, #683, #703, #704, #707, #708, #709, #710, #711+712, #719+720
e) "Moderus Alfa 105NF S" (szt.: 8 + 6): #647+648, #681+682, #684, #705+706, #713+714, #715, #717+721, #755+756
f) "ZUREK" (szt.: 2): #254, #255
g) eNka (szt.: 1): #954
(!) - wszystkie wagony po RK posiadają tylne pulpity manewrowe
Rejon nr 4 Gliwice
Modernizacja wagonów tramwajowych typu 105Na w latach 2000 - 2001 (zakres prac RK):
#374 (!) (modernizację wykonał ZUTiKT-2 Chorzów Batory w 2001 r.),
#614 (!) (modernizację wykonał ZUTiKT-2 Chorzów Batory w 2000 r.),
#677 (!) (modernizację wykonał ZUTiKT-2 Chorzów Batory w 2000 r.) (ex. Chorzów Batory)
Remont bieżący w 2005 r.:
#785 (remont wykonał ZUTiKT-2 Chorzów Batory w 2005 r.) (ex. Chorzów Batory)
Wagon przeszedł RK w 2013 r.
Prace naprawcze (przystosowawcze) w ZUR:
#923 (!), #924 (!), #925 (!), #932 (!), #934 (!), #935 (!), #938 (!), #939 (!), #942 (!), #943 (!), #945 (!), #946 (!), #947 (!)
Remonty bieżące (RB):
a) RB wagonów typu 105Na w latach 2007-2009 (szt.: 5): #419, #420, #425, #476, #639
b) RB wagonów typu 105Na w 2015 roku (szt.: 4): #374, #419, #420, #614
Remonty kapitalne (RK):
a) RK wagonów typu 105Na w ZUR w latach 2008-2009 (szt.: 1): #620
b) "żelazka" (szt.: 5): #732, #733, #742, #765, #786
c) "Moderus Alfa HF 05" (szt.: 1): #788
d) "Moderus Alfa HF 11 AC" (szt.: 4): #659, #660, #744, #785
e) "Moderus Alfa 105NF S" (szt.: 6 + 4): #651, #652, #653+654, #685+686, #726+727, #757+758
f) "ZUREK" (szt.: 7): #341+342*, #360+406*, #373+613*, #417, #458, #658
(!) - wszystkie wagony po RK posiadają tylne pulpity manewrowe
Legenda:
#373+613 - wagony dwukierunkowe
+654 - doczepa czynna
(szt. x + y) - x oznacza liczbę wagonów 105Na po RB w ZUR, a + y oznacza, że należy doliczyć y wagonów doczepnych, które przeszły zakres prac RB, ale nie otrzymały nowych świateł mijania, ponieważ dostały tylko nowe światła tylne i boczne kierunkowskazy
* - wagon doczepny, który przeszedł zakres prac RB, ale nie otrzymał nowych świateł mijania (dostał tylko nowe światła tylne i boczne kierunkowskazy)
* - wagony typu 111N
(!) - wagon z tylnym pulpitem manewrowym
(!) - wagon z przednim i tylnym pulpitem manewrowym.