Lista wagonów zmodernizowanych

O bieżących remontach i realizowanych zakupach taboru tramwajowego.
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

Lista wagonów zmodernizowanych

#1 Post autor: KZKGaPowicz » 15 lis 2009, 13:34

Lista zmodernizowanych wagonów:
Ogólna liczba wagonów, które zostały zmodernizowane w latach 2000 - 2001 (zakres prac RK): 8
Ogólna liczba wagonów 105Na po RB w ZUR w latach 2007-2009: 18 solówka/pierwszych wagonów składów + ogólna liczba wagonów doczepnych, którym wykonano RB: 3
Ogólna liczba wagonów 105Na po RB w ZUR w 2015 roku: 15
Ogólna liczba wagonów 105Na po RK w ZUR w latach 2008-2009: 8
Ogólna liczba "żelazek" (zakres prac RK): 25
Ogólna liczba wagonów "Moderus Alfa HF 05" (zakres prac RK): 2
Ogólna liczba wagonów "Moderus Alfa HF 11 AC" (zakres prac RK): 40 + 5 doczep czynnych
Ogólna liczba wagonów "Moderus Alfa 105NF S" (zakres prac RK): 20 + 10 doczep czynnych
Ogólna liczba wagonów "ZUREK" (zakres prac RK): 17 (w tym 6 wagonó 111N)
Ogólna liczba wagonów ze ścianami czołowymi firmy "Astromal" (zakres prac RK): 1
Ogólna liczba wagonów z rozruchem tyrystorowym: 33
Ogólna liczba wagonów 116Nd RB w ZUR w latach 2010-2015: 17
Ogólna liczba wagonów 116Nd RK w ZUR od 2015 r.: 3


Rejon nr 1 Będzin:

Modernizacja wagonów tramwajowych typu 105Na w latach 2000 - 2001 (zakres prac RK):
#739 (!) (skasowany) (modernizację wykonał ZKT-1 Będzin w 2000 r.),
#740 (!) (modernizację wykonał ZKT-1 Będzin w 2000 r.),
#790 (!) (otrzymał aparaturę po wagonie #739) (modernizację wykonali ZKT-1 Będzin oraz ZUTiKT-2 Chorzów Batory w latach 2004 - 2006)

Prace naprawcze (przystosowawcze) w ZUR:
#920 (!), #921 (!), #922 (!), #926 (!), #927 (!), #928 (!), #929 (!), #931 (!), #936 (!), #937 (!), #940 (!), #941 (!)

Remonty bieżące (RB) w ZUR:
a) RB wagonów typu 105Na w latach 2007-2009 (szt.: 4): #509, #534, #575, #627
b) RB wagonów typu 105Na w 2015 roku (szt.: 3): #508, #534, #621

Remonty kapitalne (RK):
a) RK wagonów typu 105Na w ZUR w latach 2008-2009 (szt.: 4): #525, #602 #635 (ex. doczepa), #636
b) "żelazka" (szt.: 7): #665, #694, #700, #737, #759, #761, #762
c) "Moderus Alfa HF 05" (szt.: 1): #535
d) "Moderus Alfa HF 11 AC" (szt.: 11): #627, #667, #645, #646, #663, #664, #667, #701, #748, #753, #754, #760
e) "Moderus Alfa 105NF S" (szt.: 6): #617, #661, #728, #751, #752, #768
f) "ZUREK" (szt.: 0): -
g) ze ścianami czołowymi firmy "Astromal" (szt.: 1): #625
(!) - wszystkie wagony po RK posiadają tylne pulpity manewrowe


Rejon nr 2 Katowice Zawodzie:

Prace naprawcze (przystosowawcze) w ZUR:
#141L (!), #282 (!), #598 (!),
#900, #901, #902, #903, #904, #905, #906, #907, #908, #909, #910, #911, #912, #914

Remonty bieżące (RB) w ZUR:
a) RB wagonów typu 105Na w latach 2007-2009 (szt.: 4 + 2): #673, #731+730, #734+735, #767
b) RB wagonów typu 116Nd w latach 2010-2015 (szt.: 17): #800 (!), #801 (!), #802 (!), #803 (!), #804 (!), #805 (!), #806 (!), #807 (!), #808 (!), #809 (!), #810 (!), #811 (!), #812 (!), #813 (!), #814 (!), #815 (!), #816 (!)
c) RB w 2015 roku (szt.: 4): #282, #340, #573, #607

Remonty kapitalne (RK):
a) RK wagonów typu 105Na w ZUR w latach 2008-2009 (szt.: 1): #674
b) "żelazka" (szt.: 6): #669, #670, #693, #782, #783+784
c) "Moderus Alfa HF 05" (szt.: 0): -
d) "Moderus Alfa HF 11 AC" (szt.: 15 + 3): #637+638, #672, #675, #676, #688, #689, #691, #692, #695, #702, #749, #725, #736, #771+772, #781+747
e) "Moderus Alfa 105NF S" (szt.: 0): -
f) "ZUREK" (szt.: 6): #550, #551, #680+679, #687, #699
g) 116Nd od 2015 r.: (szt.: 4): #803, #807, #808, #810
(!) - wszystkie wagony po RK posiadają tylne pulpity manewrowe


Rejon nr 3 Bytom Stroszek:

Modernizacja wagonów tramwajowych typu 105Na w latach 2000 - 2001 (zakres prac RK):
#347 (!) (modernizację wykonał ZKT-1 Będzin w 2001 r.),
#678 (!) (modernizację wykonał ZUTiKT-2 Chorzów Batory w 2000 r.) (ex. Chorzów Batory),
#718 (!) (modernizację wykonał ZKT-1 Będzin w 2001 r.)

Prace naprawcze (przystosowawcze) w ZUR:
#713 (!) (obecnie zmodernizowany na Moderus Alfa 105NF S)

Remonty bieżące (RB):
a) RB wagonów typu 105Na w latach 2007-2009 (szt.: 5 + 1): #321 (ex. doczepa), #492+493, #743, #773, #776
b) RB wagonów typu 105Na w 2015 roku (szt.: 3): #321, #451, #791

Remonty kapitalne (RK):
a) RK wagonów typu 105Na w ZUR w latach 2008-2009 (szt.: 2): #716, #791
b) "żelazka" (szt.: 7): #722, #766, #774 (ex. doczepa), #775, #777, #778, #779
c) "Moderus Alfa HF 05" (szt.: 0): -
d) "Moderus Alfa HF 11 AC" (szt.: 10 + 2): #642, #683, #703, #704, #707, #708, #709, #710, #711+712, #719+720
e) "Moderus Alfa 105NF S" (szt.: 8 + 6): #647+648, #681+682, #684, #705+706, #713+714, #715, #717+721, #755+756
f) "ZUREK" (szt.: 2): #254, #255
g) eNka (szt.: 1): #954
(!) - wszystkie wagony po RK posiadają tylne pulpity manewrowe


Rejon nr 4 Gliwice

Modernizacja wagonów tramwajowych typu 105Na w latach 2000 - 2001 (zakres prac RK):
#374 (!) (modernizację wykonał ZUTiKT-2 Chorzów Batory w 2001 r.),
#614 (!) (modernizację wykonał ZUTiKT-2 Chorzów Batory w 2000 r.),
#677 (!) (modernizację wykonał ZUTiKT-2 Chorzów Batory w 2000 r.) (ex. Chorzów Batory)

Remont bieżący w 2005 r.:
#785 (remont wykonał ZUTiKT-2 Chorzów Batory w 2005 r.) (ex. Chorzów Batory)
Wagon przeszedł RK w 2013 r.


Prace naprawcze (przystosowawcze) w ZUR:
#923 (!), #924 (!), #925 (!), #932 (!), #934 (!), #935 (!), #938 (!), #939 (!), #942 (!), #943 (!), #945 (!), #946 (!), #947 (!)

Remonty bieżące (RB):
a) RB wagonów typu 105Na w latach 2007-2009 (szt.: 5): #419, #420, #425, #476, #639
b) RB wagonów typu 105Na w 2015 roku (szt.: 4): #374, #419, #420, #614

Remonty kapitalne (RK):
a) RK wagonów typu 105Na w ZUR w latach 2008-2009 (szt.: 1): #620
b) "żelazka" (szt.: 5): #732, #733, #742, #765, #786
c) "Moderus Alfa HF 05" (szt.: 1): #788
d) "Moderus Alfa HF 11 AC" (szt.: 4): #659, #660, #744, #785
e) "Moderus Alfa 105NF S" (szt.: 6 + 4): #651, #652, #653+654, #685+686, #726+727, #757+758
f) "ZUREK" (szt.: 7): #341+342*, #360+406*, #373+613*, #417, #458, #658
(!) - wszystkie wagony po RK posiadają tylne pulpity manewrowe

Legenda:
#373+613 - wagony dwukierunkowe
+654 - doczepa czynna
(szt. x + y) - x oznacza liczbę wagonów 105Na po RB w ZUR, a + y oznacza, że należy doliczyć y wagonów doczepnych, które przeszły zakres prac RB, ale nie otrzymały nowych świateł mijania, ponieważ dostały tylko nowe światła tylne i boczne kierunkowskazy
* - wagon doczepny, który przeszedł zakres prac RB, ale nie otrzymał nowych świateł mijania (dostał tylko nowe światła tylne i boczne kierunkowskazy)
* - wagony typu 111N
(!) - wagon z tylnym pulpitem manewrowym
(!) - wagon z przednim i tylnym pulpitem manewrowym.
Ostatnio zmieniony 23 paź 2016, 11:02 przez KZKGaPowicz, łącznie zmieniany 114 razy.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

Awatar użytkownika
mark40
Posty: 424
Rejestracja: 07 lis 2008, 13:09
Lokalizacja: Chorzów

Lista wagonów zmodernizowanych

#2 Post autor: mark40 » 15 lis 2009, 14:11

Czy ktoś podjąłby się stworzenia takiej listy? Wagonów po remoncie (kapitalnym, bieżącym) jest coraz wiecej a w sumie nie znamy ich liczby. Dobrze by było mieć je w jednym miejscu.

DW
Posty: 8047
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#3 Post autor: DW » 15 lis 2009, 17:29

KZKGaPowicz pisze:Rejon Komunikacyjny Nr 1 Będzin:
Remonty bieżące (RB):
b.) "kwadraty" (szt.: 2): #527, #575
#527 nie przeszedł remontu bieżącego. Była to jedynie naprawa powypadkowa połączona przy okazji z innymi pracami naprawczymi, jednak jej zakres pod RB nie podchodzi.
KZKGaPowicz pisze:Rejon Komunikacyjny Nr 2 Katowice Zawodzie:
Remonty bieżące (RB):
b.) "kwadraty" (szt.: [3] 5): #604+603*, #731+730*, #767
Podobnie #604+603. Nie przeszedł on RB, tylko, jak głosi tabliczka znamionowa naprawę (dokładniej naprawę przygotowującą wozy do rejestracji).
KZKGaPowicz pisze:Rejon Komunikacyjny Nr 3 Gliwice, oddz. Bytom Stroszek:
Remonty bieżące (RB):
a.) "wyłupki" (szt.: [3] 4): #492+493*, #743, 776
b.) "kwadraty" (szt.: 2): #321 (ex. doczepa), #773
#776 również nie przeszedł remontu. Jeśli dobrze pamiętam, to była to naprawa powypadkowa.
Natomiast #321 ponoć rzeczywiście przeszedł prace o zakresie RB, lecz te różniły się znacząco od prac uczynionych przy innych wozach (w #321 nie wprowadzono unowocześnień w postaci nowych siedzeń, ogrzewania itp.)
KZKGaPowicz pisze:Remonty kapitalne (RK):
f.) eNka (szt.: 1): #954
Eee... o jaki remont kapitalny tego wozu chodzi? Bo ostatni jaki miała to w 2002.
Choć z tego co patrzę w bazę taboru WPK, to rzeczywiście jest tam wpisany RK tego wozu :shock: , choć był to co najwyżej RB, więc chyba się komuś pomyliło przy wpisywaniu.

DOPISANE (21:15):
Boguś pisze:
KZKGaPowicz pisze:Remonty bieżące (RB):
a.) "wyłupki" (szt.: 4): #509, #534, #601, #627
#601 nie miał remontu bieżącego, tylko naprawę powypadkową.
Jakoś #601 mi umknął przeglądając ten spis ;) a rzeczywiście nie miał remontu.
Ostatnio zmieniony 15 lis 2009, 21:15 przez DW, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#4 Post autor: Boguś » 15 lis 2009, 18:26

KZKGaPowicz pisze:Remonty bieżące (RB):
a.) "wyłupki" (szt.: 4): #509, #534, #601, #627
#601 nie miał remontu bieżącego, tylko naprawę powypadkową.
DW pisze:#776 również nie przeszedł remontu. Jeśli dobrze pamiętam, to była to naprawa powypadkowa.
To nie była naprawa powypadkowa. Bardziej pasuje pod przygotowanie do rejestracji.
[x] - lba wagonów, które przeszły RB i jednocześnie są "wyłupkami" lub "kwadratami" (bez wliczania wagonów doczepnych, bo te również przeszły RB, ale dostały tylko nowe światła tylne i boczne kierunkowskazy).
x - lba wszystkich wagonów "wyłupków" lub "kwadratów", które przeszły RB.
* - wagon doczepny, który przeszedł zakres prac RB, ale nie jest "wyłupkiem"/"kwadratem" (dostał tylko nowe światła tylne i boczne kierunkowskazy)
* - wagon doczepny, który został "kwadratem" po RB, ale zdemontowano mu później te reflektory.
Jak dla mnie, wszyskie te krzyżyki, gwiazdeczki itp. są niepotrzebne

Poprawiłem listę.

rzelfix
Posty: 829
Rejestracja: 11 lis 2006, 23:18
Lokalizacja: GOP

#5 Post autor: rzelfix » 15 lis 2009, 21:05

Brakuje jeszcze wozów #347, #374, #614, #677, #678, #718, #740, #790 i skasowanego #739. W listę nie będę ingerował, żeby nic nie pomieszać.

Awatar użytkownika
mark40
Posty: 424
Rejestracja: 07 lis 2008, 13:09
Lokalizacja: Chorzów

#6 Post autor: mark40 » 15 lis 2009, 21:35

Fajnie. Takiej listy brakowało. Więc mamy 45 wagonów zmodernizowanych lub po RK (doliczając modernizacje z 2000/01 roku) oraz 19 wagonów po RB.
KZKGaPowicz pisze:Lista zmodernizowanych wagonów:
Ogólna lba "wyłupków" po RB: 11
Ogólna lba "kwadratów" po RB: 6
Wyłupków wg rozpiski jest 13 :)

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#7 Post autor: KZKGaPowicz » 15 lis 2009, 21:58

rzelfix pisze:Brakuje jeszcze wozów #347, #374, #614, #677, #678, #718, #740, #790 i skasowanego #739. W listę nie będę ingerował, żeby nic nie pomieszać.
Wpiszę to jutro.
mark40 pisze:KZKGaPowicz napisał/a:
Lista zmodernizowanych wagonów:
Ogólna lba "wyłupków" po RB: 11
Ogólna lba "kwadratów" po RB: 6


Wyłupków wg rozpiski jest 13
Tak, tylko doczepy (drugie wagony) składów: #492+493 z zajezdni Stroszek i #734+735 z zajezdni Zawodzie, to wozy które przeszły RB, ale dostały tylko nowe światła tylne i boczne kierunkowskazy, dlatego ich nie wliczono do "wyłupków". Później pomyślę jak to zmienić, aby wszystko było widoczne.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

Awatar użytkownika
Penny
Posty: 9368
Rejestracja: 14 cze 2008, 20:27
Lokalizacja: Chorzów

#8 Post autor: Penny » 16 lis 2009, 00:35

Gratuluję ;) Świetna lista!

rzelfix
Posty: 829
Rejestracja: 11 lis 2006, 23:18
Lokalizacja: GOP

#9 Post autor: rzelfix » 16 lis 2009, 15:27

... i remont kapitalny #785 dopisałem.

DW
Posty: 8047
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#10 Post autor: DW » 16 lis 2009, 15:51

rzelfix pisze:... i remont kapitalny #785 dopisałem.
#785 nie przeszedł jeszcze żadnego RK. Remont, który wykonano w 2005 r. był o zakresie RB (choć wszyscy myśleli, że to RK). Jest to już nawet poprawione w bazie taboru na WPK.

102n@
Posty: 65
Rejestracja: 05 paź 2009, 19:34
Lokalizacja: Chorzów

#11 Post autor: 102n@ » 16 lis 2009, 20:48

DW pisze:
rzelfix pisze:... i remont kapitalny #785 dopisałem.
#785 nie przeszedł jeszcze żadnego RK. Remont, który wykonano w 2005 r. był o zakresie RB (choć wszyscy myśleli, że to RK). Jest to już nawet poprawione w bazie taboru na WPK.
Jednak RB?;o Czyli duża biała kartka formatu A-4, która była przyklejona na szafie sterującej kłamała. Bo była tam mniej więcej taka treść: "Remont kapitalny wykonano w 2005 roku w Chorzowie Batorym". Pamiętam jak dziś...przyklejona poziomo biała kartka z czarnym napisem.

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5407
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#12 Post autor: luki » 16 lis 2009, 22:03

102n@ pisze:Jednak RB?;o Czyli duża biała kartka formatu A-4, która była przyklejona na szafie sterującej kłamała. Bo była tam mniej więcej taka treść: "Remont kapitalny wykonano w 2005 roku w Chorzowie Batorym". Pamiętam jak dziś...przyklejona poziomo biała kartka z czarnym napisem.
Nie jestem pewny na 100% ale zdawało mi się, że pisało tam coś w stylu: "Wagon odrestaurowano w Chorzowie..."
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#13 Post autor: KZKGaPowicz » 12 sty 2010, 14:49

Do listy ZURek zajezdni Zawodzie dopisałem wagon #687, a do listy ZURek zajezdni Gliwice dopisałem wagon #458. Zaktualizowałem także ilość sztuk ZURków na liście.

Edycja, dnia 20.11.2010:
Do listy zajezdni Będzin dopisałem nową modernizację pn. "żelaZURek" i jednocześnie dodałem do niej wagon #625.

Edycja, dnia 3.03.2011:
Do listy zajezdni Stroszek dopisałem ZURka #254 i zaktualizowałem ogólną ilość ZURków.

Edycja, dnia 31.03.2012:
Nie wiem czy skład #746+745 oraz m. in. wagon #744 przeszły RB czy nie?
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#14 Post autor: Boguś » 04 kwie 2012, 14:34

KZKGaPowicz pisze:Nie wiem czy skład #746+745 oraz m. in. wagon #744 przeszły RB czy nie?
Nie miały RB. To były przygotowania do rejestracji. Dodatkowo w #746+745 wymienili instalacje elektryczną, a #744 był chyba po jakimś wypadku.

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#15 Post autor: KZKGaPowicz » 17 kwie 2012, 12:50

Boguś pisze:
KZKGaPowicz pisze:Nie wiem czy skład #746+745 oraz m. in. wagon #744 przeszły RB czy nie?
Nie miały RB. To były przygotowania do rejestracji. Dodatkowo w #746+745 wymienili instalacje elektryczną, a #744 był chyba po jakimś wypadku.
Tak, w #744 wjechał samochód ciężarowy przy wyjeździe z browaru.
A jakie "Karliki" przeszły już RB, gdyż też chcę je umieścić na liście?
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

DW
Posty: 8047
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#16 Post autor: DW » 17 kwie 2012, 22:24

KZKGaPowicz pisze:A jakie "Karliki" przeszły już RB, gdyż też chcę je umieścić na liście?
#803, #805, #807, #808, #810, #812, #814. Ponadto w trakcie jest #804.

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#17 Post autor: KZKGaPowicz » 18 kwie 2012, 09:25

DW pisze:
KZKGaPowicz pisze:A jakie "Karliki" przeszły już RB, gdyż też chcę je umieścić na liście?
#803, #805, #807, #808, #810, #812, #814. Ponadto w trakcie jest #804.
Wpisałem, dzięki. #804 dopiszę po zakończonych pracach.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

Awatar użytkownika
Patryk105
Posty: 1690
Rejestracja: 01 paź 2007, 19:42
Lokalizacja: Chorzów

#18 Post autor: Patryk105 » 18 kwie 2012, 17:31

Nie wiem czy na pewno, ale chyba skład #268+269 przy niedawnym RB dostał również "kwadratowe" światła.
Pozdrawiam ;)

Awatar użytkownika
grillmaster
Posty: 1190
Rejestracja: 29 cze 2008, 17:58
Lokalizacja: Katowice

#19 Post autor: grillmaster » 18 kwie 2012, 17:43

Patryk105 pisze:Nie wiem czy na pewno, ale chyba skład #268+269 przy niedawnym RB dostał również "kwadratowe" światła.
Dostał.

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#20 Post autor: KZKGaPowicz » 18 kwie 2012, 18:43

grillmaster pisze:
Patryk105 pisze:Nie wiem czy na pewno, ale chyba skład #268+269 przy niedawnym RB dostał również "kwadratowe" światła.
Dostał.
To było chyba przygotowanie do rejestracji, a nie RB.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

rifi
Posty: 587
Rejestracja: 26 sie 2010, 21:16
Lokalizacja: Katowice

#21 Post autor: rifi » 19 kwie 2012, 01:31

KZKGaPowicz pisze:
grillmaster pisze:
Patryk105 pisze:Nie wiem czy na pewno, ale chyba skład #268+269 przy niedawnym RB dostał również "kwadratowe" światła.
Dostał.
To było chyba przygotowanie do rejestracji, a nie RB.
Dostał napewno nowe obicie krzeseł takie ciemno niebieskie

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#22 Post autor: Boguś » 19 kwie 2012, 12:37

KZKGaPowicz pisze:
grillmaster pisze:
Patryk105 pisze:Nie wiem czy na pewno, ale chyba skład #268+269 przy niedawnym RB dostał również "kwadratowe" światła.
Dostał.
To było chyba przygotowanie do rejestracji, a nie RB.
#268+269 nie miał RB.

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#23 Post autor: KZKGaPowicz » 15 lis 2012, 13:15

Proszę dopisać wagony z tylnymi pulpitami (jeżeli jeszcze jakieś są, oprócz #347, #374, #598, #614, #677, #678, #718, #740, #790 i wagonów po RK).
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

DW
Posty: 8047
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#24 Post autor: DW » 15 lis 2012, 13:52

KZKGaPowicz pisze:Proszę dopisać wagony z tylnymi pulpitami (jeżeli jeszcze jakieś są, oprócz #347, #374, #598, #614, #677, #678, #718, #740, #790 i wagonów po RK).
:?:
Przecież to Twój temat, więc pierwszy post z listą możesz swobodnie edytować ;)

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#25 Post autor: KZKGaPowicz » 15 lis 2012, 13:59

DW pisze:
KZKGaPowicz pisze:Proszę dopisać wagony z tylnymi pulpitami (jeżeli jeszcze jakieś są, oprócz #347, #374, #598, #614, #677, #678, #718, #740, #790 i wagonów po RK).
:?:
Przecież to Twój temat, więc pierwszy post z listą możesz swobodnie edytować ;)
Miałem na myśli czy są jeszcze jakieś dodatkowe oprócz tych w/w?
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

Awatar użytkownika
Penny
Posty: 9368
Rejestracja: 14 cze 2008, 20:27
Lokalizacja: Chorzów

#26 Post autor: Penny » 15 lis 2012, 14:37

KZKGaPowicz pisze:Miałem na myśli czy są jeszcze jakieś dodatkowe oprócz tych w/w?
Wszystkie zurki i żelazka oraz #620, #674, #713, #716, #791.

Awatar użytkownika
grillmaster
Posty: 1190
Rejestracja: 29 cze 2008, 17:58
Lokalizacja: Katowice

#27 Post autor: grillmaster » 15 lis 2012, 20:27

141L.

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#28 Post autor: KZKGaPowicz » 16 lis 2012, 14:13

A #143L i E1?
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#29 Post autor: Boguś » 16 lis 2012, 22:05

KZKGaPowicz pisze:A #143L i E1?
E1 mają tylne pulpity. #143L raczej nie ma tylnego pulpitu.

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#30 Post autor: KZKGaPowicz » 17 lis 2012, 09:59

Boguś pisze:
KZKGaPowicz pisze:A #143L i E1?
E1 mają tylne pulpity. #143L raczej nie ma tylnego pulpitu.
To dziękuję, poza tym chyba wszystkie Karliki też je mają?
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

DW
Posty: 8047
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#31 Post autor: DW » 17 lis 2012, 10:38

KZKGaPowicz pisze:(...)poza tym chyba wszystkie Karliki też je mają?
Owszem :)

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#32 Post autor: KZKGaPowicz » 24 maja 2013, 22:07

Czy +654 ma pulpit manewrowy z przodu i z tyłu?
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#33 Post autor: Boguś » 25 maja 2013, 16:39

KZKGaPowicz pisze:Czy +654 ma pulpit manewrowy z przodu i z tyłu?
Z tyłu ma na 100%.

szymon nolewajk
Posty: 119
Rejestracja: 12 lip 2013, 08:27
Lokalizacja: Piekary Śląskie

#34 Post autor: szymon nolewajk » 09 sie 2013, 09:56

Karliki #800, #804, #806 i #813 miały RB. ;)

edycja 22.8

#694 i #700 do Będzina,
a #669 i #670 do Zawodzia :)

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#35 Post autor: KZKGaPowicz » 22 sie 2013, 16:10

szymon nolewajk pisze:Karliki #800, #804, #806 i #813 miały RB. ;)

edycja 22.8

#694 i #700 do Będzina,
a #669 i #670 do Zawodzia :)
Zrobione, dzięki za czujność :eye:
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

szymon nolewajk
Posty: 119
Rejestracja: 12 lip 2013, 08:27
Lokalizacja: Piekary Śląskie

#36 Post autor: szymon nolewajk » 28 sie 2013, 13:01

W R-2. do prac przystosowawczych można by dopisać helmuty 8)

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#37 Post autor: KZKGaPowicz » 28 sie 2013, 13:07

szymon nolewajk pisze:W R-2. do prac przystosowawczych można by dopisać helmuty 8)
Masz rację, dzięki :eye:
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

szymon nolewajk
Posty: 119
Rejestracja: 12 lip 2013, 08:27
Lokalizacja: Piekary Śląskie

#38 Post autor: szymon nolewajk » 28 sie 2013, 13:25

Ja bym oznaczył wagony dwukierunkowe jakimś symbolem np.podkreśleniem.

EDYCJA 14:55

Enkę też :mruga:

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#39 Post autor: KZKGaPowicz » 11 wrz 2013, 12:02

1.09.2013 wpisałem skład Moderusów #781+747, a dziś Moderusy #663 i #664.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

szymon nolewajk
Posty: 119
Rejestracja: 12 lip 2013, 08:27
Lokalizacja: Piekary Śląskie

#40 Post autor: szymon nolewajk » 11 wrz 2013, 14:40

Proszę o wpisanie helmuta #910

Awatar użytkownika
elot360
Posty: 2385
Rejestracja: 21 lip 2013, 21:12
Lokalizacja: Bytom - Szombierki
Kontakt:

#41 Post autor: elot360 » 17 wrz 2013, 22:23

Przepraszam, ale jest tam w opisie na samej górze że eNka jest tylko jedna na stroszku a podobno są 2. I nawet podejrzewam że są dwie bo kiedyś jak czekałem na przystanku Stroszek zajezdnia na 19-nastke to patrze i się rozkraczyła tak u wyjścia z zajezdni i co ją wyciągneło? Odziwo eNka z nr. liniowym a raczej tą okrągłą tabliczką czy jak to nazwać z liczba 38 a nie podejrzewam że w środku dnia roboczego eNka z piekarskiej w Bytomiu sobie siedzi na stroszku. Prosiłbym o wyrozumiałe rozpatrzenie mojego postu bo we wszystkim jestem zielony aczkolwiek interesuje się tramwajami to fakt, ale nie na tyle jak wszyscy że nawet martwicie się że jakiś wagon nie przyjechał albo tym podobne bo już na forum trochu myszkuje i niektóre informacje bardzo poszerzyły moją wiedzę na temat tramwajów. Wiem że to nie tem temat ale wpadło mi do głowy teraz więc dziekuję wszystkim "maniakom"

Awatar użytkownika
Penny
Posty: 9368
Rejestracja: 14 cze 2008, 20:27
Lokalizacja: Chorzów

#42 Post autor: Penny » 17 wrz 2013, 23:55

elot360 pisze:Przepraszam, ale jest tam w opisie na samej górze że eNka jest tylko jedna na stroszku a podobno są 2.
Owszem, bo ta lista dotyczy wagonów zmodernizowanych, a nie wszystkich wagonów.

szymon nolewajk
Posty: 119
Rejestracja: 12 lip 2013, 08:27
Lokalizacja: Piekary Śląskie

#43 Post autor: szymon nolewajk » 18 wrz 2013, 06:27

Proszę o dopisanie #911, ponieważ podobno dojechał na Zawodzie.

Edycja 14.10

Proszę o dopisanie składu 685+686

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#44 Post autor: KZKGaPowicz » 14 paź 2013, 10:41

szymon nolewajk pisze:Proszę o dopisanie #911, ponieważ podobno dojechał na Zawodzie.

Edycja 14.10

Proszę o dopisanie składu 685+686
Zostanie dopisany po debiucie liniowym.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

rafalurbino18
Posty: 6216
Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
Lokalizacja: Zabrze

#45 Post autor: rafalurbino18 » 15 paź 2013, 08:28

KZKGaPowicz pisze:
szymon nolewajk pisze:Proszę o dopisanie #911, ponieważ podobno dojechał na Zawodzie.

Edycja 14.10

Proszę o dopisanie składu 685+686
Zostanie dopisany po debiucie liniowym.
Zadebiutował już. Dopisuję ;)

szymon nolewajk
Posty: 119
Rejestracja: 12 lip 2013, 08:27
Lokalizacja: Piekary Śląskie

#46 Post autor: szymon nolewajk » 06 lis 2013, 16:26

Składy #675+676 i #692+695 są rozpięte.

Awatar użytkownika
Penny
Posty: 9368
Rejestracja: 14 cze 2008, 20:27
Lokalizacja: Chorzów

#47 Post autor: Penny » 06 lis 2013, 21:07

szymon nolewajk pisze:Składy #675+676 i #692+695 są rozpięte.
Od ponad dwóch miesięcy przecież.

szymon nolewajk
Posty: 119
Rejestracja: 12 lip 2013, 08:27
Lokalizacja: Piekary Śląskie

#48 Post autor: szymon nolewajk » 07 lis 2013, 06:37

Penny pisze:
szymon nolewajk pisze:Składy #675+676 i #692+695 są rozpięte.
Od ponad dwóch miesięcy przecież.


Bo nie ma tego tutaj uwzględnionego.

rifi
Posty: 587
Rejestracja: 26 sie 2010, 21:16
Lokalizacja: Katowice

#49 Post autor: rifi » 07 lis 2013, 10:03

szymon nolewajk pisze:
Penny pisze:
szymon nolewajk pisze:Składy #675+676 i #692+695 są rozpięte.
Od ponad dwóch miesięcy przecież.


Bo niema tego tutaj uwzględnionego.
Ale nie zapominajcie że jest skład #675+638.
Można rozdzielić zatem #637+638.

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#50 Post autor: KZKGaPowicz » 07 lis 2013, 11:53

rifi pisze:
szymon nolewajk pisze:
Penny pisze:
szymon nolewajk pisze:Składy #675+676 i #692+695 są rozpięte.
Od ponad dwóch miesięcy przecież.


Bo niema tego tutaj uwzględnionego.
Ale nie zapominajcie że jest skład #675+638.
Można rozdzielić zatem #637+638.
Aktualizacje spięcia składów są w tematach: Spis wagonów wg zajezdni oraz Składy - konfiguracje i spięcia. Tutaj nie aktualizujemy spięć składów. Pierwszy post zawiera tylko konfiguracje, w których wagony zostały wprowadzone do eksploatacji po modernizacji. Już wkrótce aktualizacja, muszę tylko wiedzieć, jaki charakter będzie miało 5 ostatnich zmodernizowanych wagonów w ramach outsourcingu.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość