Remont torowiska w Świętochłowicach (linia 17)
Remont torowiska w Świętochłowicach (linia 17)
Pojawiła się informacja o zamówieniu publicznym na: "Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. Przebudowa torowiska tramwajowego linii nr 17 w ulicach Łagiewnickiej i Barlickiego w Świętochłowicach - 1150 mtp" ogłoszenie specyfikacja
*SDIP (U.N.O.)
Postępowanie niestety zostało unieważnione Link
Oby doszedł do skutku chociaż planowany remont od Rynku do Zawodzia...
Oby doszedł do skutku chociaż planowany remont od Rynku do Zawodzia...
*SDIP (U.N.O.)
Zostało unieważnione, ponieważ nie wpłynęła żadna oferta, albo nie wpłynęła oferta, która nie podlegałaby odrzuceniu. Więc może przetarg zostanie ogłoszony na nowo.Peter pisze:Postępowanie niestety zostało unieważnione Link
Oby doszedł do skutku chociaż planowany remont od Rynku do Zawodzia...
45 5F E1 04 22 CA 29 C4 93 3F 95 05 2B 79 2A B2
Kolejne informacje ze Świętochłowic
Opracowany przez Zarząd TRAMWAJÓW ŚLĄSKICH S.A z siedzibą w Chorzowie program inwestycyjny rozwoju trakcji szynowej na lata 2008-2013 uwzględnia kilka znaczących przedsięwzięć na obszarze Świętochłowic. Składają się na nie przede wszystkim prace modernizacyjne sieci, wśród których przewidziano:
1. Modernizację ul. Barlickiego (Świętochłowice-Lipiny) – torowisko wykonane zostanie na płytach żelbetowych, szyny przytwierdzone w konwencji tzw. szyny "pływającej" z elementami wibroakustycznymi, przeprowadzony zostanie remont odwodnienia. Prace prowadzone będą na odcinku 850 m.. Orientacyjny koszt całkowity: 4,7 mln. zł.
2. Remont torowiska wbudowanego w jezdnię ul. Łagiewnickiej (Świętochłowice-Chropaczów ) – ten sam rodzaj prac jak w przypadku ul. Barlickiego, które realizowane będą na odcinku 900 m.. Orientacyjny koszt całkowity: 5 mln. zł.
3. Modernizację linii nr9 w Świętochłowicach – torowisko na podkładach betonowych z przytwierdzeniem sprężystym szyn z elementami wibroakustycznymi, przebudowa sieci trakcyjnej, modernizacja Podstacji Świętochłowice. Modernizowany będzie odcinek trasy o długości 1858 m. (długość toru – 3180 m.). Orientacyjny koszt całkowity: 19,5 mln. zł
4. W ramach projektu udrożnienia korytarzy komunikacyjnych poprzecznych względem głównej osi wschód – zachód planowana jest modernizacja linii 11 na terenie Świętochłowic. Obejmie ona:
- wykonanie torowiska na podkładach betonowych, z przytwierdzeniem sprężystym szyn z elementami wibroakustycznymi,
- dobudowę drugiego toru,
- przebudowę sieci trakcyjnej,
- modernizację Podstacji Piaśnik
Orientacyjny koszt modernizacji liczącego 2728 m. odcinka trasy (długość torów – 4291 m.) wyniesie 31,9 mln. zł.
Ponadto, mając na uwadze planowaną przez Miasto Świętochłowice wraz z Miastem Bytom wspólną inwestycję, jaką jest modernizacja regionalnego systemu komunikacyjnego Drogowej Trasy Średnicowej na terenie obu gmin, tut. samorząd zwrócił się o ujęcie w programie modernizacji torowiska tramwajowego linii nr. 7 na odcinku od przystanku Polna do Łagiewnik (Targowisko). Koszt przedsięwzięcia: 11,59 mln. zł.
Łączne nakłady na modernizację zlokalizowanej na terenie Świętochłowic infrastruktury tramwajowej powinny wynieść blisko 73 mln. zł.
Źródło: UM Świętochłowice
Opracowany przez Zarząd TRAMWAJÓW ŚLĄSKICH S.A z siedzibą w Chorzowie program inwestycyjny rozwoju trakcji szynowej na lata 2008-2013 uwzględnia kilka znaczących przedsięwzięć na obszarze Świętochłowic. Składają się na nie przede wszystkim prace modernizacyjne sieci, wśród których przewidziano:
1. Modernizację ul. Barlickiego (Świętochłowice-Lipiny) – torowisko wykonane zostanie na płytach żelbetowych, szyny przytwierdzone w konwencji tzw. szyny "pływającej" z elementami wibroakustycznymi, przeprowadzony zostanie remont odwodnienia. Prace prowadzone będą na odcinku 850 m.. Orientacyjny koszt całkowity: 4,7 mln. zł.
2. Remont torowiska wbudowanego w jezdnię ul. Łagiewnickiej (Świętochłowice-Chropaczów ) – ten sam rodzaj prac jak w przypadku ul. Barlickiego, które realizowane będą na odcinku 900 m.. Orientacyjny koszt całkowity: 5 mln. zł.
3. Modernizację linii nr9 w Świętochłowicach – torowisko na podkładach betonowych z przytwierdzeniem sprężystym szyn z elementami wibroakustycznymi, przebudowa sieci trakcyjnej, modernizacja Podstacji Świętochłowice. Modernizowany będzie odcinek trasy o długości 1858 m. (długość toru – 3180 m.). Orientacyjny koszt całkowity: 19,5 mln. zł
4. W ramach projektu udrożnienia korytarzy komunikacyjnych poprzecznych względem głównej osi wschód – zachód planowana jest modernizacja linii 11 na terenie Świętochłowic. Obejmie ona:
- wykonanie torowiska na podkładach betonowych, z przytwierdzeniem sprężystym szyn z elementami wibroakustycznymi,
- dobudowę drugiego toru,
- przebudowę sieci trakcyjnej,
- modernizację Podstacji Piaśnik
Orientacyjny koszt modernizacji liczącego 2728 m. odcinka trasy (długość torów – 4291 m.) wyniesie 31,9 mln. zł.
Ponadto, mając na uwadze planowaną przez Miasto Świętochłowice wraz z Miastem Bytom wspólną inwestycję, jaką jest modernizacja regionalnego systemu komunikacyjnego Drogowej Trasy Średnicowej na terenie obu gmin, tut. samorząd zwrócił się o ujęcie w programie modernizacji torowiska tramwajowego linii nr. 7 na odcinku od przystanku Polna do Łagiewnik (Targowisko). Koszt przedsięwzięcia: 11,59 mln. zł.
Łączne nakłady na modernizację zlokalizowanej na terenie Świętochłowic infrastruktury tramwajowej powinny wynieść blisko 73 mln. zł.
Źródło: UM Świętochłowice
No widzę ze już w końcu jakieś poważne plany
Remont 11-tki jest bardzo potrzebny. Jednotory nie dają możliwości zwiększenia częstotliwości, komplikują funkcjonowanie całej linii.
Po za tym infrastruktura ma wiele do życzenia.
Już dawno powinni się zabrać za te linię.
Bardzo przydatna była by też naprawa szlaku 7.
Remont 11-tki jest bardzo potrzebny. Jednotory nie dają możliwości zwiększenia częstotliwości, komplikują funkcjonowanie całej linii.
Po za tym infrastruktura ma wiele do życzenia.
Już dawno powinni się zabrać za te linię.
Bardzo przydatna była by też naprawa szlaku 7.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Ciąg dalszy planowania przebudowy torowiska dla linii 17, pojawił się nowy przetarg (KLIKAĆ)
TU znajduje się Ogłoszenie o zamówieniu
TU natomiast Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
TU znajduje się Ogłoszenie o zamówieniu
TU natomiast Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Pozdrawiam R1 :santa:
- 102na#138R
- Posty: 48
- Rejestracja: 23 kwie 2011, 23:45
- Lokalizacja: świętochłowice
-
- Posty: 14
- Rejestracja: 01 gru 2010, 17:39
- Lokalizacja: Częstochowa
- 102na#138R
- Posty: 48
- Rejestracja: 23 kwie 2011, 23:45
- Lokalizacja: świętochłowice
- 102na#138R
- Posty: 48
- Rejestracja: 23 kwie 2011, 23:45
- Lokalizacja: świętochłowice
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości