Trójskłady Konstal N
Trójskłady Konstal N
Mam pytanie odnośnie trójskładów enek.
1. Na jakich liniach jeździły trójskłady enek?
2. Czy numery składów enek (i trójskładów) były stałe?
3. Czy podejmowano próby liniowej eksploatacji czworoskładu?
1. Na jakich liniach jeździły trójskłady enek?
2. Czy numery składów enek (i trójskładów) były stałe?
3. Czy podejmowano próby liniowej eksploatacji czworoskładu?
Re: Trójskłady Konstal N
Na pewno pojawiały się na linii 7, która kursowała kiedyś na trasie z Bytomia aż do Mysłowic.patryk644 pisze:1. Na jakich liniach jeździły trójskłady enek?
Trudno powiedzieć.patryk644 pisze:2. Czy numery składów enek (i trójskładów) były stałe?
Nie, ponieważ więcej niż dwie doczepy stanowiłoby zbyt duże obciążenie wagonu silnikowego (doczepy były bierne). Ponieważ skład wagonów typu N mógł obsługiwać tylko jeden wagon silnikowy, nie było technicznej możliwości spinania dłuższych składów.patryk644 pisze:3. Czy podejmowano próby liniowej eksploatacji czworoskładu?
Re: Trójskłady Konstal N
W różnych okresach na 1, 4, 6, 7, 9, 11, 13, 15, 21, 31 i 32.patryk644 pisze:1. Na jakich liniach jeździły trójskłady enek?
Nie były stałe nawet w ramach jednej służby - praktykowano np. przepinanie wagonów doczepnych na mijankach (część trasy pokonywał skład, który przed końcowym odcinkiem "oddawał" doczepę lub doczepy wagonowi jadącemu z naprzeciwka). Rozwiązanie to praktykowano na pewno podczas przebudowy trasy przez Dąbrowę Górniczą na linii 21, na linii 25 oraz w ostatnich miesiącach istnienia linii przez Miechowice (doczepy jeździły tylko do Miechowic, dalej już pojedyncze wagony).patryk644 pisze:2. Czy numery składów enek (i trójskładów) były stałe?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości