Remont torowiska w Lipinach
Na Barlickiego po stronie w kierunku Chropaczowa na wydzielonym, sa już od kilku dni ułożone podkłady. Teraz na nie kładzie się szyny. Te składowane są nieco wcześniej przy kamienicach.
Może już gdzieś o tym było, ale na drewienku służącego za bufor został nasypany kopiec kreta i zawieszony pachołek. Z daleka wygląda to trochę śmiesznie
Sory za jakość fot ale robione przy okazji.
Postaram się porządnie w najbliższe dni tam wybrać po później to już nie będę miał kiedy.
EDYCJA 14.12.2008
Jak zapowiadałem, dziś udałem się te kilkaset metrów dalej i dodatkowe fotki tego efektem
Może już gdzieś o tym było, ale na drewienku służącego za bufor został nasypany kopiec kreta i zawieszony pachołek. Z daleka wygląda to trochę śmiesznie
Sory za jakość fot ale robione przy okazji.
Postaram się porządnie w najbliższe dni tam wybrać po później to już nie będę miał kiedy.
EDYCJA 14.12.2008
Jak zapowiadałem, dziś udałem się te kilkaset metrów dalej i dodatkowe fotki tego efektem
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
No to ładnie...hanys76 pisze:Prawdopodobnie remont zostanie przerwany.
http://swietochlowice.nas...nia/958268.html
A tak przy okazji, jakoś z tydzień temu, pojawiło się trochę nowych słupów trakcyjnych, także przy torowisku linii 11 i co ciekawe dwa słupy separują przystanek 840 od torowiska. Teraz 840 musi się nieźle tam siłować
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Już widzę, jak realizują plany dzielnie głoszone z okazji 115-lecia w TŚ ;] W przyszłym miesiącu miał rozpoczynać się remont Armii Krajowej w Chorzowie przekładany już dwa razy przez tego, co (Kope+l)at siedzi na jednym stołku ;] A w ogóle to nie rozumiem, jaki sens przeprowadzać na raz osiem remontów (okres 09-11 w 2010 r.) skoro najlepiej dla sieci jest robić po jednym i jak najszybciej... Pewnie kolejna okazja to przyzwyczajania ludzi do życia bez tramwaju, który się potem potnie (przykład: Gliwicka).
Do dzisiaj niewiele się na Lipinach zmieniło. Wykonali tylko jedną płytę podrozjazdową z tego co widać i ułożyli troszkę dalszych płyt. Zrobiłem sobie taką małą wycieczkę.
EDIT 2009.04.02
Dzisiaj znowu tam byłem i zaczęły się roboty na wiadukcie łączącym Barlickiego z Łagiewnicką.
EDIT 2009.04.02
Dzisiaj znowu tam byłem i zaczęły się roboty na wiadukcie łączącym Barlickiego z Łagiewnicką.
Ostatnio zmieniony 02 kwie 2009, 17:40 przez Peter, łącznie zmieniany 1 raz.
*SDIP (U.N.O.)
Skrócenie trasy linii 11 od 15 czerwca.
Od 15 czerwca szykują się zmiany trasy na linii 11. Zostaje ona skrócona do Metalowców, od rynku w Chorzowie do Chebzia, pojedzie komunikacja zastępcza. Przyczyna zmian narazie bliżej nieznana. Jeśli linia 39 nie zostanie na ten czas zawieszona, będą cyrki na trójkącie.
Rozkład zatramwaju 11
http://rozklady.kzkgop.pl/index.php?co= ... trasy=2720
Rozkład zatramwaju 11
http://rozklady.kzkgop.pl/index.php?co= ... trasy=2720
Re: Skrócenie trasy linii 11 od 15 czerwca.
Ja myślę, że powodem jest zakończenie remontu w Lipinach, tylko że coś jeszcze trzeba widocznie wymienić, np. rozjazdy. Na pl. Słowiańskim jest już prawie wszystko gotowe, nowe słupy trakcyjne zamontowane mają elementy do przypinania nowej sieci. Brak tylko fragmentu torowiska tuż przy ul. Chorzowskiej.
Równocześnie będzie skrócona linia 10, do przystanku Szkoła. Będzie pewnie robiona dalsza część torowiska w stronę Chropaczowa.
Co do Lipin, może będzie robiony przejazd przez ul. Sądową (tam gdzie ma przystanek 840)
Pewno będzie robiony łuk 17-tki przez Chorzowską, i pewno rozjazd i fragment torów 11 (może). Ponadto jakiś czas temu postawiono przy przystanku 840, nowe słupy trakcyjne przy torze 11, więc może będzie podłączana sieć (bo chyba wciąż jest na starych podwieszeniach).
Co do 39, to może jej nie zawieszą. Po prostu wagon wycofa dalej na Metalowców i niech stoi cały dzień. Ja bym jednak na ten czas takie 39 zawiesił, a te trzy składy z 11 co zdjęto, wstawił w ramach Zawodzia oczywiście zamiast tych solówek na 19. A co niech śmigają na Stroszek
Co do Lipin, może będzie robiony przejazd przez ul. Sądową (tam gdzie ma przystanek 840)
Pewno będzie robiony łuk 17-tki przez Chorzowską, i pewno rozjazd i fragment torów 11 (może). Ponadto jakiś czas temu postawiono przy przystanku 840, nowe słupy trakcyjne przy torze 11, więc może będzie podłączana sieć (bo chyba wciąż jest na starych podwieszeniach).
Co do 39, to może jej nie zawieszą. Po prostu wagon wycofa dalej na Metalowców i niech stoi cały dzień. Ja bym jednak na ten czas takie 39 zawiesił, a te trzy składy z 11 co zdjęto, wstawił w ramach Zawodzia oczywiście zamiast tych solówek na 19. A co niech śmigają na Stroszek
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
Wg mnie to bardzo dobry pomysł. I chciałbym aby w przypadku linii 39 stało się tak jak z linią 41. Mianowicie - podczas remontu ją zawieśmy, a po zakończeniu nie odwieszajmy. Jednak tylko wtedy, gdy na 19tce będą same składy.luki pisze:Ja bym jednak na ten czas takie 39 zawiesił, a te trzy składy z 11 co zdjęto, wstawił w ramach Zawodzia oczywiście zamiast tych solówek na 19. A co niech śmigają na Stroszek
Temat zmian o linii 11 przenoszę do tego tematu, bo jest już pewne, że będzie to miało związek z remontem w Lipinach.
Ku uciesze wielu zbulwersowanych miłośników, z radością zawiadamiam, że stworek 39 zostanie zawieszony. Pewno zmiany pojemności taboru na trasie 19 się nie doczekamy :/ ale jakby tak o 39 już zapomniano, może będzie to szansa na poprawę po wakacjach.
Ku uciesze wielu zbulwersowanych miłośników, z radością zawiadamiam, że stworek 39 zostanie zawieszony. Pewno zmiany pojemności taboru na trasie 19 się nie doczekamy :/ ale jakby tak o 39 już zapomniano, może będzie to szansa na poprawę po wakacjach.
kzkgop.com pisze:W związku z przystąpieniem do ostatniego etapu przebudowy torowiska w Świętochłowicach Lipinach (ul. Barlickiego i Chorzowska) od 15.06.2009 r. do odwołania linia tramwajowa nr T11 kursować będzie na skróconej trasie do przystanku "Chorzów Metalowców". Na odcinku "Chorzów Rynek" - "Ruda Śląska Chebzie Dworzec PKP" kursować będzie autobusowa komunikacja zastępcza oznaczona jako T-11. Z uwagi na uwarunkowania techniczne infrastruktury przystankowej w rejonie przystanku "Chorzów Metalowców" informujemy, że najdogodniejszym przystankiem umożliwiającym dokonywanie przesiadek z tramwaju linii nr T11 do autobusowej komunikacji zastępczej będzie przystanek "Chorzów Rynek". Linia tramwajowa nr T39 zostanie zawieszona w kursowaniu.
Dodatkowo, z uwagi na jednoczesne rozpoczęcie prac przy sieci gazociągowej w ul. Łagiewnickiej w Świętochłowicach (odcinek pomiędzy ul. Kościelną a ul. Bieszczadzką) od ww. dnia nastąpi skrócenie trasy linii tramwajowej nr T10 do przystanku "Chropaczów Szkoła" oraz wprowadzony zostanie objazd dla obu kierunków linii nr 102 i 201 ulicami: ...
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
A mi się wydaje, że ten remont to kolejny moment na cięcia. I coś mi się wydaje, że ani T39 nie wróci, ani składy na wszystkie pociągi T19... :/luki pisze:Ku uciesze wielu zbulwersowanych miłośników, z radością zawiadamiam, że stworek 39 zostanie zawieszony. Pewno zmiany pojemności taboru na trasie 19 się nie doczekamy :/ ale jakby tak o 39 już zapomniano, może będzie to szansa na poprawę po wakacjach.
I tak mamy wakacje więc cięcia by były. I jak to było z 33, 39 też od września może nie wrócić. Jeśli KZK GOP składy chciało na 19 dać, to teraz byłby dylemat co zrobić z 31.
Linia 33 jednak padła bo była źle wykorzystana (jedynym jej sensem życia było przecieranie łącznika przy Rondzie), a można by tą linię zrobić było lepiej, natomiast taki bezsens jak 39 znając życie na pewno wróci :/
Linia 33 jednak padła bo była źle wykorzystana (jedynym jej sensem życia było przecieranie łącznika przy Rondzie), a można by tą linię zrobić było lepiej, natomiast taki bezsens jak 39 znając życie na pewno wróci :/
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
Ja jednak uważam, że same składy na T19 i T31 powinno zostać. Z centrum Bytomia do Stroszka powinno jeździć się tramwajem, więc prędzej zrobiłbym coś z linią autobusową 19. Jeśli już coś robić z T31 to pociąć to w szczycie do 30minut, czyli wyrzucić jeden kurs na godzinę. I tak w międzyszczycie kursuje właśnie co tyle, więc to nie wpłynęłoby tak źle na tą trasę. Cały czas jednak twierdzę, że tylko wtedy gdy na T19 wrócą same składy.luki pisze:I tak mamy wakacje więc cięcia by były. I jak to było z 33, 39 też od września może nie wrócić. Jeśli KZK GOP składy chciało na 19 dać, to teraz byłby dylemat co zrobić z 31.
Linia 33 jednak padła bo była źle wykorzystana (jedynym jej sensem życia było przecieranie łącznika przy Rondzie), a można by tą linię zrobić było lepiej, natomiast taki bezsens jak 39 znając życie na pewno wróci :/
No każdy by chyba chciał, żeby na 19 nie było wyrw w pojemności taboru, a samo 31 jednak powinno istnieć nie tylko jako uzupełnienie 19-tki, ale także tramwaj odjeżdżający z głównego przystanku na Pl. Sikorskiego a nie gdzieś z boku na Katowickiej.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
Poza tym ta linia pełni rolę takiej rezerwy na wypadek zatrzymania na trasie 6/19. Po tym jak 19tkę wydłużono do Katowic to wzrosło prawdopodobieństwo wypadnięcia jakiegoś kursu. Gdy szlak z Katowic do Bytomia nie jest przejezdny, a przeciwny tak to 19tki nie zawracałyby na Sikorskim tylko po to by zabierać ludzi czekając na tramwaj na Stroszek. Wtedy zamiast poczekać 7minut na następny tramwaj pasażer musi czekać 15minut albo i dłużej. Podobnie jest w przypadku 5 i 35. Gdy jest zatrzymanie na trasie Bytom - Biskupice to pasażerowie mają 35 i mogą dojechać do centrum Zabrza. Akurat w przypadku tej linii to na niekorzyść idzie jej częstotliwość. Co do T31 to najgorsza jest ta jedna na godzinę luka 30-minutowa.luki pisze:No każdy by chyba chciał, żeby na 19 nie było wyrw w pojemności taboru, a samo 31 jednak powinno istnieć nie tylko jako uzupełnienie 19-tki, ale także tramwaj odjeżdżający z głównego przystanku na Pl. Sikorskiego a nie gdzieś z boku na Katowickiej.
No ale te 31, to się pojawiło w dni robocze bodajże dopiero w marcu tego roku. A wcześniej 19 śmigała z kompletem (lub też przed końcem 2008 nie) składów.
T31 było tylko w weekendy z racji spadku kursów w dni wolne na wydłużonej 19-tce. W dni robocze niewiele się zmieniło, skład co 14 minut zamiast solówki co 7 min.
Przypomnę, że jeszcze w zeszłym roku kiedy jeździły ze dwie planowe solówki to ani w Katowicach ani Bytomiu nie było w dni robocze uzupełnienia żadnego. Styczeń i luty mieliśmy tylko komplet składów, a potem powstało w dni robocze 0 i 31, następnie 0 -> 39.
Linia 31 to jednak nie głupi pomysł. Zawsze jest częściej tramwaj na Stroszek. Ale z jakiej racji na 19 mają być solówki ? No i szczególne nieporozumienie to 39.
T31 było tylko w weekendy z racji spadku kursów w dni wolne na wydłużonej 19-tce. W dni robocze niewiele się zmieniło, skład co 14 minut zamiast solówki co 7 min.
Przypomnę, że jeszcze w zeszłym roku kiedy jeździły ze dwie planowe solówki to ani w Katowicach ani Bytomiu nie było w dni robocze uzupełnienia żadnego. Styczeń i luty mieliśmy tylko komplet składów, a potem powstało w dni robocze 0 i 31, następnie 0 -> 39.
Linia 31 to jednak nie głupi pomysł. Zawsze jest częściej tramwaj na Stroszek. Ale z jakiej racji na 19 mają być solówki ? No i szczególne nieporozumienie to 39.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Eh, łapiesz za słówka :mryellow: Przy takcie dwa razy dłuższym pojawiły się składy zamiast solówek. Prawda, nie zaprzeczam, że zwiększył się czas oczekiwania, dlatego w dalszej części poprzedniego postu, jednak przychylam się do idei linii uzupełniającej 31 w tym miejscu, ale nie kosztem, solówka zamiast składów, na całym odcinku linii 19, w tym Chorzów - Bytom - zupełnie zapomnianym, oraz twórczości bezsensownych linii między Katowicami a Chorzowem.memphis pisze:No rzeczywiście, drobiazg, tylko dwa razy rzadziejluki pisze:W dni robocze niewiele się zmieniło, skład co 14 minut zamiast solówki co 7 min.
Może podam teraz nieco inny przypadek, ale ja bym stokroć wolał stare składy na 13/14 i takt 20 minutowy, niż stan obecny :/
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
Ja uważam, że pasażer woli częściej solówkę niż rzadziej skład. Przypomniały mi się wypowiedzi znajomych, gdy po zmianie częstotliwości na linii 5 przyszło im podróżować solówką. Ogólnie uznali, że jest to lepszy pomysł, gdyż krócej czekają na tramwaj. Według mnie taka zmiana powoduje przyciąganie pasażerów. Oczywiście tylko wtedy, gdy częstotliwość zostanie zwiększona dwukrotnie. W przeciwnym wypadku ludzi zrezygnują z powodu tłoku w solówce.
PS. Akurat nie uważam, że solówki na 19 i 39 to dobry pomysł, bo w tym przypadku odcinek Chorzów - Bytom zostaje pozbawiony tej 1 solówki więcej na godzinę.
PS. Akurat nie uważam, że solówki na 19 i 39 to dobry pomysł, bo w tym przypadku odcinek Chorzów - Bytom zostaje pozbawiony tej 1 solówki więcej na godzinę.
Rozjazd przy tym przystanku oczywiście też jest do wymiany. Zakres projektu obejmuje również wymianę dużego fragmentu pojedynczego toru na Chorzowskiej (około 130 mb). Teraz jest on w katastrofalnym stanie. Wczoraj przejeżdżając tamtędy widziałem, że szyny już leżą przygotowane.ff pisze:Nowe szyny i betonowe formy, w które zostaną zamontowane, już leżą wzdłuż torów linii 11. Wygląda na to, że zostanie wymieniony cały odcinek pl. Słowiańskiego, włącznie z przystankiem Targowisko.
*SDIP (U.N.O.)
Między Chebziem a Zaborzem można zauważyć takie zjawisko, że przystanki tramwajowe przez 15 minut są puste, a jakieś 5 minut przed planowym przyjazdem 18-tki i jedynki ludzie się schodzą ze wszystkich stron (dotyczy to zwłaszcza Poremby) Także nikt długo nie czeka i nikt nie narzeka, bo tam przeciez zawsze tak było. A wcześniej zapewne coś takiego panowało właśnie na piątce.rafalurbino18 pisze:Przypomniały mi się wypowiedzi znajomych, gdy po zmianie częstotliwości na linii 5 przyszło im podróżować solówką. Ogólnie uznali, że jest to lepszy pomysł, gdyż krócej czekają na tramwaj. Według mnie taka zmiana powoduje przyciąganie pasażerów.
Przy 14 minut za 20 minut, wątpię, zwłaszcza tylko te 5 minut różnicy, a wygoda podróżowania nieporównywalne ...rafalurbino18 pisze:Ja uważam, że pasażer woli częściej solówkę niż rzadziej skład.
Jak wcześniej jeździł solówką co 20 minut, to się nie dziwę. Przecież, między utopią składów co 20 minut, a utopią solówek co 8-12 minut, był okres że jeździło się po staremu solówkami - jeśli mnie pamięć nie myli...rafalurbino18 pisze:Przypomniały mi się wypowiedzi znajomych, gdy po zmianie częstotliwości na linii 5 przyszło im podróżować solówką.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
Co do 13 i 14 to akurat był to zły pomysł. Cieszyć mógłbym się jako pasażer tych linii tylko wtedy, gdy solówki kursowałyby co 10minut.luki pisze:Przy 14 minut za 20 minut, wątpię, zwłaszcza tylko te 5 minut różnicy, a wygoda podróżowania nieporównywalne ...
W tym wypadku miałem na myśli zmianę z składów co 20minut na solówki co 10minut.luki pisze:Jak wcześniej jeździł solówką co 20 minut, to się nie dziwę. Przecież, między utopią składów co 20 minut, a utopią solówek co 8-12 minut, był okres że jeździło się po staremu solówkami - jeśli mnie pamięć nie myli...
Przy np. dokonywaniu przesiadek ludzie czasami i tak muszą czekać, więc przyjście na przystanek później i tak nie wchodzi w grę. Poza tym - gdy komuś się spieszy to tak czy tak musi czekać. Jednak woli dłużej zostać w domu i wyjść na tramwaj później, gdyż stanie w deszczu czy w mrozie nie jest komfortowe.ff pisze:Między Chebziem a Zaborzem można zauważyć takie zjawisko, że przystanki tramwajowe przez 15 minut są puste, a jakieś 5 minut przed planowym przyjazdem 18-tki i jedynki ludzie się schodzą ze wszystkich stron (dotyczy to zwłaszcza Poremby) Także nikt długo nie czeka i nikt nie narzeka, bo tam przeciez zawsze tak było. A wcześniej zapewne coś takiego panowało właśnie na piątce.
Kilka fotek ze wczoraj. http://www.galeria.tramwaje.slask.pl/th ... p?album=93 Jak widać prace idą dość w znacznym tempie. Dziś już trwa rwanie cześć łuku 17-tki. Ruch od wczoraj na Chorzowskiej jest na jednym pasie zabezpieczany sygnalizacją.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Przywrócenie kursowania linii tramwajowej nr T10 oraz autobusowych 102 i 201 ul. Łagiewnicką w Świętochłowicach.
Komunikacyjny Związek Komunalny GOP informuje, że w związku z zakończeniem prac przebudowy sieci gazociągowej w ul. Łagiewnickiej w Świętochłowicach od czwartku 18.06.2009 r. przywrócona zostanie rozkładowa trasa linii tramwajowej nr T10 (obsługa przystanku "Chropaczów MPGK") oraz linii autobusowych nr 102 i 201 (obsługa przystanku "Chropaczów Szkoła" w starej lokalizacji przy ING Bank Śląski).
Komunikacyjny Związek Komunalny GOP
A nie chodzi Ci czasem o stary przejazd kolejowy mniej więcej na przeciwko Deltatransu ?ff pisze:Czy te zalane asfaltem tory przecinające Chorzowską, które są trochę wcześniej (jakieś 50 metrów bliżej Rudy) to stary przebieg torowiska 17-tki? Jeśli tak, to ma ktoś dane kiedy nastąpiła zmiana?
W miejscu gdzie teraz jest cały czas prosty nowszy tor tramwajowy 11/17 gdzie jest brama i przejazd przez tory do Deltatrans, to dawniej był łuk tak że tramwaj jechał fragment bliżej jezdni tam gdzie był właśnie przejazd kolejowy.
Sory za kiepski schemat (robiony na szybko )
Zielone to tramwaje, czerwone to dawne tory tramwajowe, czerwone przerywane to kolejowe.
Przebieg linii tramwajowych w rejonie Lipin raczej zbytnio się nie zmienił.
EDYCJA.
Dorzuciłem jeszcze krańcówkę od mijanki na Barlickiego. Zresztą tam właśnie chyba takie coś było...
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
To nie jest torowisko linii 17 - w tamtym miejscu tramwajarze nigdy łącznika nie mieli. Taka sama rowkowa szyna, ale o szerszej główce była zamontowana na nieistniejącym już przejeździe na Pawle. Łącznik linii 17 jest był od zawsze tam gdzie jest - kiedyś był o około metr bliżej Chebzia.luki pisze:Zatem muszę się tam przejść i zastanowić nad tym...
http://www.galeria.tramwaje.slask.pl/th ... =1&sort=dd
Dorzuciłem kilka zdjęć z soboty. Jak widać prace idą w dość dobrym tempie.
Dorzuciłem kilka zdjęć z soboty. Jak widać prace idą w dość dobrym tempie.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Wykorzystując zamknięcie odcinka linii 11, między Szarlocińcem a Pokoju torowcy wymieniali przez ostatnie tygodnie w kilku miejscach fragmenty torowiska między połączeniami szyn (jest tam teraz nowy jasny tłuczeń). Takich miejsc jest chyba 3 lub 4.
Poza tym torowisko dość mocno zarosło, widać to zwłaszcza między szpilalem w Piaśnikach a Kościołem w Lipinach. Dwa dni temu była tam ekipa z kosiarką (jeden miał ją w ręku i starał się ją uruchomić, pięciu czy sześciu się przyglądało), ale nic do dziś tam nie skosili. Ekipa kosząca była także wczoraj na Pawle, a dziś przy na Silesii. Tam już jest już ładnie skoszone
Poza tym torowisko dość mocno zarosło, widać to zwłaszcza między szpilalem w Piaśnikach a Kościołem w Lipinach. Dwa dni temu była tam ekipa z kosiarką (jeden miał ją w ręku i starał się ją uruchomić, pięciu czy sześciu się przyglądało), ale nic do dziś tam nie skosili. Ekipa kosząca była także wczoraj na Pawle, a dziś przy na Silesii. Tam już jest już ładnie skoszone
No bo tam były odkąd pamiętam takie 3-4 pęknięcia, czy raczej łączenie ugięte jeszcze do dołu, i tam się zwykle wolno jeździło bo rzucało i rąbało. Mam tylko nadzieje, że te spawy tych wstawek wytrzymają i nie będzie tego samego za parę miesięcy.ff pisze:Wykorzystując zamknięcie odcinka linii 11, między Szarlocińcem a Pokoju torowcy wymieniali przez ostatnie tygodnie w kilku miejscach fragmenty torowiska między połączeniami szyn (jest tam teraz nowy jasny tłuczeń). Takich miejsc jest chyba 3 lub 4.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
KZK GO pisze:Informujemy, że w związku z zakończeniem prac torowych w ul. Barlickiego w Świętochłowicach Lipinach od soboty 11.07.2009 r. przywrócone zostanie kursowanie linii tramwajowej nr 17 ul. Barlickiego do przystanku „Ruda Śląska Chebzie Pętla”. Tym samym zawieszeniu ulegnie kursowanie wspomagającej linii tramwajowej nr 10 wraz z tymczasowym przystankiem „Chropaczów MPGK”. Dodatkowo z uwagi na brak odbudowy przez gminę Świętochłowice nawierzchni oraz peronów dla przystanków tj. „Lipiny Bukowego” i „Lipiny Mijanka” kierunek do Rudy Śląskiej uruchomione przystanki w tych miejscach stanowić będą jedynie tymczasowe wykonanie.
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Znowu jakiś głupi pomysł KZK GOP. Linia 17 codziennie w jednym kursie włączającym na linię i zjazdowym do Stroszka będzie przejeżdżać trasą linii 11, tzn.:
włączenie na linię:
Stroszek Zajezdnia - Bytom Plac Sikorskiego - Rozbark - Os. Arki Bożka - Chorzów Metalowców - Chorzów Ratusz - Chorzów Metalowców - Chorzów Szarlociniec - Piaśniki Szpital - Lipiny Kościół - Lipiny Targowisko - Chebzie Pętla
zjazd do zajezdni:
Chebzie Pętla - Lipiny Targowisko - Lipiny Kościół - Piaśniki Szpital - Chorzów Szarlociniec - Chorzów Metalowców - Chorzów Ratusz - Chorzów Metalowców - Os. Arki Bożka - Rozbark - Bytom Plac Sikorskiego - Stroszek Zajezdnia
Mogliby tą 17 zawrócić na Metalowców w Chorzowie lub lepsze wyjście - puścić ją trasą linii 9 do Chebzia. Przy drugiej możliwości nie musieliby robić takich bezsensownych włączeń i zjazdów.
W dni robocze będzie kursować co 15 minut, a wieczorem i w dni wolne co 30 minut. Do obsługi tejże linii przewidziano w dni robocze 9 pociągów i w dni wolne 5 pociągów.
włączenie na linię:
Stroszek Zajezdnia - Bytom Plac Sikorskiego - Rozbark - Os. Arki Bożka - Chorzów Metalowców - Chorzów Ratusz - Chorzów Metalowców - Chorzów Szarlociniec - Piaśniki Szpital - Lipiny Kościół - Lipiny Targowisko - Chebzie Pętla
zjazd do zajezdni:
Chebzie Pętla - Lipiny Targowisko - Lipiny Kościół - Piaśniki Szpital - Chorzów Szarlociniec - Chorzów Metalowców - Chorzów Ratusz - Chorzów Metalowców - Os. Arki Bożka - Rozbark - Bytom Plac Sikorskiego - Stroszek Zajezdnia
Mogliby tą 17 zawrócić na Metalowców w Chorzowie lub lepsze wyjście - puścić ją trasą linii 9 do Chebzia. Przy drugiej możliwości nie musieliby robić takich bezsensownych włączeń i zjazdów.
W dni robocze będzie kursować co 15 minut, a wieczorem i w dni wolne co 30 minut. Do obsługi tejże linii przewidziano w dni robocze 9 pociągów i w dni wolne 5 pociągów.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]
Niee, dziewiąty pociąg jest... nocką. Do kolekcji debilnych podmian solówki na solówkę dopisujemy więc kolejną pozycję.Penny pisze:Ja nie mogę - to po dwa pociągi na Chebziu będą stały? Nieźle... no ale jeżeli dzięki temu motormen ma mieć pracę, to jestem za.KZKGaPowicz pisze:Do obsługi tejże linii przewidziano w dni robocze 9 pociągów i w dni wolne 5 pociągów.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości