2000.10

Tutaj piszemy o wszystkim co się działo danego dnia.
Wiadomość
Autor
memphis
Posty: 1124
Rejestracja: 01 mar 2008, 15:55
Lokalizacja: Josephsdorf-O/S

2000.10

#1 Post autor: memphis » 21 mar 2008, 21:41

Październik był ciekawy i dużo się działo :)

1.10.

Wprowadzono w życie nowe rozkłady jazdy linii tramwajowych 7, 19 i 40.
Linia 7 w dni robocze obsługiwana jest przez 15 pociągów z 10-minutową częstotliwością ruchu taborem typu 1*102N przez pociągi 701, 703-715 przez ZUTiKT-2 (pociąg 702 jest obsługiwany taborem 1*105N przez ZKT-3). W dni wolne obsługiwana jest przez 8 pociągów z 20-minutową częstotliwością ruchu taborem typu 1*102N przez ZUTiKT-2.
Linia 19 w dni robocze obsługiwana jest przez 5 pociągów z 10-minutową częstotliwością ruchu taborem typu: poc.191 w godz.5:02-18:02 – 2*105N, w godz.18:17-23:57 – 1*105N; poc.192 w godz.6:52-18:17 – 2*105N, w godz.18:32-22:17 – 1*105N; poc.193 w godz.6:12-18:32 – 2*105N, w godz.18:52-23:27 – 1*105N; poc.194 i 195 przez cały dzień – 2*105N. Linia obsługiwana jest przez ZKT-3. W dni wolne linia obsługiwana jest przez 4 pociągi z 15-minutową częstotliwością ruchu taborem typu 1*105N przez ZKT-3.
Linia 40 w dni robocze obsługiwana jest przez 11 pociągów z 10-minutową częstotliwością ruchu taborem typu: poc.4001, 4002, 4003, 4005, 4006 i 4011 – 1*102N; poc.4004 i 4010 – 2*105N; poc.4007, 4008 i 4009 – 1*105N przez ZUTiKT-2. W dni wolne linia obsługiwana jest przez 6 pociągów z 20-minutową częstotliwością ruchu taborem typu 1*102N (za wyjątkiem poc.4004, który jest obsługiwany taborem 1*105N) przez ZUTiKT-2.

2.10.

Przeprowadzono jazdę próbną wagonem 116Nd-001 wg następującego planu: wyjazd nastąpił o godz.13:00, następnie wagon wykonał kursy na trasie Chorzów Metalowców – Bytom Plac Sikorskiego. Zjazd nastąpił o godz.17:00.

Na linii 40 pojawiły się pierwsze po półtora rocznej przerwie pociągi obsługiwane taborem 2*105N. Pociąg 4004 był obsługiwany wagonami 769+770, a pociąg 4010 wagonami 766+765.

6/7.10.

Przeprowadzono prace przy obciążeniu nowo usytuowanych słupów trakcyjnych, przy przekładaniu wysięgników oraz przy regulacji sieci trakcyjnej oraz stawianiu słupów linii telefonicznej i telewizji kablowek w Maciejowie, przy ulicy Wolności (rejon przystanku Maciejów Knurowska). Prace rozpoczęły się o godz.0:20 po przejeździe pociągu nocnego PN-241 do Placu Wolności.
PN-241 i PN-242 nie wykonały kursów na trasie Zabrze Plac Wolności – Gliwice Zajezdnia. ZKT-4 podstawiło jeden samochód komunikacji zastępczej na godz.0:50 na Plac Wolności, który wykonał kursy za PN-241 i PN-242.
Prace zostały zakończone o godz.3:15.

9/10.10.

Przeprowadzono prace przy obciążeniu nowo usytuowanych słupów trakcyjnych, przy przekładaniu wysięgników oraz przy regulacji sieci trakcyjnej oraz stawianiu słupów linii telefonicznej i telewizji kablowek w Maciejowie, przy ulicy Wolności (rejon przystanku Maciejów Knurowska). Prace rozpoczęły się o godz.0:20 po przejeździe pociągu nocnego PN-241 do Placu Wolności.
PN-241 i PN-242 nie wykonały kursów na trasie Zabrze Plac Wolności – Gliwice Zajezdnia. ZKT-4 podstawiło jeden samochód komunikacji zastępczej na godz.0:50 na Plac Wolności, który wykonał kursy za PN-241 i PN-242.
Prace zostały zakończone o godz.3:15.

10/11.10.

Przeprowadzono prace przy naprawie torowiska na skrzyżowaniu ulic Wolności i de Gaulle’a w Zabrzu. Prace rozpoczęły się o godz.0:20 po przejeździe pociągu nocnego PN-241 do Placu Wolności.
PN-241 i PN-242 nie wykonały kursów na trasie Zabrze Plac Wolności – Gliwice Zajezdnia. ZKT-4 podstawiło jeden samochód komunikacji zastępczej na godz.0:50 na Plac Wolności, który wykonał kursy za PN-241 i PN-242.
Prace zostały zakończone o godz.3:00.

11.10.

Przeprowadzono jazdę próbną wagonem 116Nd-01. Wagon wykonał kurs z przystanku Chorzów Metalowców (wyjazd o godz.8:00) do zajezdni Zawodzie (przyjazd o 9:00). Powrót do Konstalu nastąpił około południa. Później wykonał jeszcze kurs z Chorzów Metalowców (wyjazd o godz.14:00) do Pętli Wrocławskiej w Bytomiu i powrót do Konstalu (zjazd o godz.16:00).

12/13.10.

Przeprowadzono prace przy likwidacji zwrotnicy i krzyżaka na nieczynnym połączeniu torowym w Bytomiu (rejon ulicy Odrzańskiej). Prace trwały w godzinach 0:15-3:15 i nie spowodowały zakłóceń w kursowaniu pociągów nocnych.

13.10.

ZKT-3 uruchomił pociąg specjalny na wniosek Bytomskiego Stowarzyszenia Pomocy Dzieciom Niepełnosprawnym taborem 2*105N (2*105Na-739+740). Pociąg specjalny wykonał kursy wg ustalonego rozkładu jazdy

Prace przy wymianie rozjazdów torowych w Bytomiu rozpoczęły się o godzinie 23:50 dnia 13.10.
Pociągi 504 i 505 po przyjeździe w ostatnich kursach do Placu Sikorskiego zostały podmienione na tabor 1*105N i wykonały kurs zjazdowy do zajezdni Gliwice.
Pociąg 607 po przyjeździe w ostatnim kursie do Placu Sikorskiego wykonał dodatkowy kurs powrotny i zjechał do zajezdni Zawodzie.
Pociągi 81 i 82 po przyjeździe w ostatnich kursach do Placu Sikorskiego wykonały kurs zjazdowy do zajezdni Chorzów Batory.
Pociągi 91 i 93 po przyjeździe w ostatnich kursach do Placu Sikorskiego wykonały kurs zjazdowy do zajezdni Chorzów Batory. Pociągi 95 i 97 po przyjeździe w ostatnich kursach do Rynku w Chorzowie zjechały do zajezdni Chorzów Batory.
Pociąg 181 po przyjeździe w ostatnim kursie do Chebzia wykonał kurs zjazdowy do zajezdni Gliwice (wspólnie z poc.294). Pociąg 183 po przyjeździe w ostatnim kursie do Placu Sikorskiego, odczekał do planu i wykonał kursy jako pociąg nocny PN-232 (po wykonaniu kursów zjechał do zajezdni Gliwice). Pociąg 184 wykonał dodatkowy kurs zjazdowy z Placu Sikorskiego do zajezdni Gliwice.
Pociągi 301 i 302 po przyjeździe w ostatnim kursie do Placu Sikorskiego wykonały dodatkowy kurs zjazdowy do zajezdni Gliwice.
Pociąg 381 wykonał kurs zjazdowy do zajezdni Chorzów Batory.
Pociągi 4101, 4102, 4103, 4104, 4105, 4106 wykonały kursy zjazdowe do zajezdni Zawodzie.
Jako pociąg nocny PN-231 kursował pociąg 193 obsługiwany taborem 2*111N. Kursy były wykonywane tylko do miejsca robót przy Urzędzie Miejskim.

13/14.10.

Przeprowadzono prace przy wymianie szyn w Gliwicach przy pl.Piastów (tor w kierunku Wójtowej Wsi). Prace rozpoczęły się o godz.23:30 po przejeździe poc.410 do Wójtowej Wsi, a zakończyły o godz.4:00.
PN-243 kursy do Wójtowej Wsi wykonał lewnym torem na odcinku Gliwice Zabrska – Gliwice Dworzec PKP.

14-19.10.

Przeprowadzono prace przy wymianie rozjazdów torowych w Bytomiu przy ulicy Chrzanowskiego.

14-15.10.

Z powodu remontu torowiska i zmian w kursowaniu pociągów planowych i nocnych ZKT-3 uruchomił przewozy służbowe wg następującego planu:
Autobus Ikarus: ZKT-5 o.0:05 – ZUTiKT-2 p/o.0:20 – Plac Sikorskiego p/o.0:35 – ZKT-3 p.0:50 o.2:30 – Plac Sikorskiego p/o.2:50 – ZKT-5 p.3:30.
Samochód Nysa: ZKT-4 o.0:10 – Plac Sikorskiego p/o.0:40 –ZKT-3 p.0:55 o.2:00 – Miechowice p.2:15 o.2:30 – ZKT-3 p.2:45 o.3:40 – Plac Sikorskiego p/o.4:00 – ZUTiKT-2 p.4:30.

14.10.

Do dnia 29.04.2001 zmieniono obsadę taborową pociągów 121 i 1502 w dni ustawowo wolne oraz w niedziele i święta.
Pociąg 121 obsługiwany jest taborem 1*102N, a pociąg 1502 taborem 1*105N.

W związku z pracami torowymi w Bytomiu pociągi ZKT-3 wykonywały kursy wyjazdowe i zjazdowe do innych zajezdni:
poc.501 i 503 – zajezdnia Gliwice
poc.607 – zajezdnia Zawodzie
poc.91, 93, 95 i 97 – zajezdnia Chorzów Batory
poc.181, 182 i 183 – zajezdnia Gliwice
poc.301 i 302 – zajezdnia Gliwice
poc.381 – zajezdnia Chorzów Batory.
Pociągi linii 8, 19 i 41 kursowały wg wariantowych rozkładów jazdy.
Pociąg nocny PN-231 kursował tylko miejsca robót i obsługiwany był taborem 2*111N.
Kursy jako pociąg nocny PN-232 wykonał pociąg 503.

Pociągi:
501 – 704; 502 – 608; 503 – 718; 601 – 594+593; 602 – 748+747; 603 – 691+689; 604 – 574+573; 605 – 774+773; 606 – 699+700; 607 – 683+684; 701 – 161; 702 – 166; 703 – 157; 704 – 206/205; 705 – 224/204; 706 – 176; 707 – 235; 708 – 163/151/206; 81 – 777/359; 82 – 362; 91 – 357+358; 93 – 495+496; 95 – 763+764; 97 – 478+479; 111+363+416; 112 – 230; 113 – 785+786; 114 – 172; 115 – 768+767; 116 – 182; 117 – 787+788; 118 – 204/169; 171 – 190; 172 – 370; 173 – 118; 174 – 371; 181 – 778; 182 – 487; 183 – 361; 191 – 341+342; 192 – 373+613/1118; 193 – 360+406; 301 – 347; 302 – 352; 381 – 954; 4001 – 155; 4002 – 113/128; 4003 – 165; 4004 – 771; 4005 – 228; 4006 – 195; 4101 – 719+720; 4102 – 715+716; 4103 – 681+682; 4104 – 641+642; 4105 – 354+355; PN-100 – 209; PN-221 – 168; PN-223 – 224; PN-224 – 190; PN-231 – 360+406; PN-232 – 718.
Jako pociągi rezerwowe na Placu Sikorskiego stały: 359/777; 741+743; 779+780; 396; 776.
Jako autobusy zastępcze kursowały: 41T/1 – 7303; 41T/2 – 7304.
W godzinach 20:57-0:45 z powodu awarii wagonu 111N-342 i przepalenia przewodu jezdnego komunikacja na trasie linii 19 była wstrzymana.

15.10.

W związku z pracami torowymi w Bytomiu pociągi ZKT-3 wykonywały kursy wyjazdowe i zjazdowe do innych zajezdni:
poc.501 i 503 – zajezdnia Gliwice
poc.607 – zajezdnia Zawodzie
poc.91, 93, 95 i 97 – zajezdnia Chorzów Batory
poc.181, 182 i 183 – zajezdnia Gliwice
poc.301 i 302 – zajezdnia Gliwice
poc.381 – zajezdnia Chorzów Batory.
Pociągi linii 8, 19 i 41 kursowały wg wariantowych rozkładów jazdy.
Pociąg nocny PN-231 kursował tylko miejsca robót i obsługiwany był taborem 2*111N.
Kursy jako pociąg nocny PN-232 wykonał pociąg 503.

Pociągi:
501 – 352; 502 – 608; 503 – 361; 601 – 734+735; 602 – 748+747; 603 – 699+700; 604 – 574+573; 605 – 659+660; 606 – 746+745; 607 – 683+684; 701 – 166; 702 – 176; 703 – 161; 704 – 235; 705 – 151; 706 – 204; 707 – 205; 708 – 163; 81 – 362; 82 – 359; 91 – 357+358/741+743; 93 – 478+479, 95 – 495+496; 97 – 763+765; 181 – 778; 182 – 347; 183 – 704; 191 – 373+613; 192 – 360+406; 193 – 1118; 301 – 487; 302 – 707; 381 – 954; 4101 – 719+720; 4102 – 681+682; 4103 – 715+716; 4104 – 779+780; 4105 – 709+710; PN-231 – 1118/360+406; PN-232 – 361
Jako pociągi rezerwowe na Placu Sikorskiego stały: 776; 396; 777.
Jako autobus zastępczy kursował: 41T/1 – 7304.

17.09.

Odbyło się zebranie Klubu Miłośników Transportu Miejskiego w Chorzowie. Miejscem zebrania była świetlica zakładowa w Zakładzie Usług Technicznych i Komunikacji Tramwajowej nr 2 w Chorzowie Batorym.

15/16.10.

Wymieniono 10 mb toru w łuku w Chorzowie przy ulicy Metalowców. Prace rozpoczęły się o godz.1:10 po przejeździe pociągu nocnego PN-224 w kierunku Chorzowa, a zakończyły o godz.3:20. Prace nie spowodowały zakłóceń w kursowaniu pociągu nocnego.

16.10.

W związku z pracami torowymi w Bytomiu pociągi, które zjechały w dniu 15.10 do innych zajezdni wykonają kurs wyjazdowy z tych zajezdni.
Pociągi 504 i 505 wyjadą wg obowiązującego planu taborem 2*105N z zajezdni Stroszek, natomiast wagony, które kursowały wcześniej, wrócą w ciągu dnia z zajezdni Gliwice.
Pociągi 181, 182 i 183 po przyjeździe do Placu Sikorskiego zostaną przemianowane na poc.183, 184 i 185. Pozostałe pociągi wyjadą planowo z zajezdni Stroszek.
Pociągi 301 i 302 po przyjeździe do Placu Sikorskiego zostaną przemianowane na poc.306 i 301. Pozostałe pociągi wyjadą planowo z zajezdni Stroszek.
Pociągi linii 8 i 41 kursować będą nadal wg wariantowych rozkładów jazdy.
Pociąg nocny PN-231 nie wykona kursów do Szkoły Górniczej.

W związku z remontem toru w Gliwicach wprowadzono ograniczenie prędkości jazdy tramwajów do 10 km/h w miejscach prowadzonych prac.

16-18.10.

W związku z pracami torowymi w Bytomiu linie 8 i 41 kursowały wg wariantowych rozkładów jazdy. Na trasie Bytom Plac Sikorskiego – Bytom Szkoła Górnicza kursowały autobusy komunikacji zastępczej (PKM Bytom). PN-231 nie wykonał kursów do Szkoły Górniczej.

17/18.10.

Przeprowadzono prace przy wymianie 10 mb toru w łuku w Chorzowie przy ul.Metalowców (tor w kierunku Chebzia). Prace rozpoczęły się o godz.0:35 po przejeździe pociągu nocnego PN-224 w kierunku Chebzia, a zakończyły o godz.4:00. Nie spowodowały zakłóceń w kursowaniu pociągu nocnego.

18/19.10.

Przeprowadzono prace przy wymianie szyn w Gliwicach przy ul.Bohaterów Getta Warszawskiego na odcinku od pl.Piastów do ul.Jagiellońskiej (tor w kierunku Wójtowej Wsi). Prace rozpoczęły się o godz.22:30, a zakończyły o godz.5:00.
Począwszy od pociągu 401 pociągi linii 4 oraz pociąg nocny PN-243 wykonały kursy lewym torem w kierunku jazdy do Zabrza na odcinku Gliwice Dworzec PKP – Gliwice Zabrska.

Przeprowadzono prace przy podbijaniu toru podbijarką Plasser na długości 650 m w Bykowinie od wiaduktu w kierunku Wirku do świateł drogowych. Prace prowadzone były w godzinach 0:04-2:01 oraz 3:14-3:59 i nie spowodowały zakłóceń w kursowaniu pociągu nocnego PN-100.

Przeprowadzono prace przy odmulaniu kanalizacji w Katowicach przy ul.Warszawskiej (odcinek pomiędzy Rynkiem,a ulicą Bankową) przez RPWiK Katowice. Prace prowadzone były w godzinach 0:00-4:00 i były przerywane na czas przejazdu pociągów.

19.10.

Od godziny 4:00 uruchomiono sygnalizację świetlną miedzymijankową obsługiwaną ręcznie na odcinku jednotorowym Brynów Zgrzebnioka – Brynów św.Huberta. Od strony przystanku Brynów Zgrzebnioka umieszczono tarczę czworokątną sygnalizacji. Jednocześnie likwidacji uległa dotychczasowa sygnalizacja świetlna przekaźnikowa.

Na odcinku WPKiW Wesołe Miasteczko – WPKiW Śląski Ogród Zoologiczny w obu kierunkach jazdy wprowadzono ograniczenie prędkości jazdy do 30 km/h.

W godzinach 16:00-20:00 dokonano przeglądu stacji transformatorowej przy ulicy Brackiej w Katowicach przez RE Katowice. W tym czasie SHT dokonał przełączenia jej obszaru zasilania na stacje Chorzów Batory i Centralną Katowice.

19/20.10.

Przeprowadzono prace przy podbijaniu toru podbijarką Plasser na długości 650 m w Bykowinie od wiaduktu w kierunku Wirku do świateł drogowych. Prace prowadzone były w godzinach 0:04-2:01 oraz 3:14-3:59 i nie spowodowały zakłóceń w kursowaniu pociągu nocnego PN-100.

Zabudowano rozjazd technologiczny w Chorzowie przy ulicy Katowickiej (rejon przystanku Chorzów Chopina, tor w kierunku Katowic). Prace rozpoczęły się o godz.0:30 po przejeździe poc.604 w kierunku Katowic, a zakończyły o godz.4:00.

20/21.10.

Wyłączono napięcie w sieci trakcyjnej w Zabrzu przy ul.Brysza w celu przeniesienia izolatorów sekcyjnych i zasilania przez SGT. Prace prowadzone były w godzinach 0:05-3:00.
Pociąg nocny PN-242 nie wykonał kursów na trasie Zabrze Plac Wolności – Makoszowy. Podstawiono komunikację zastępczą.

21/22.10.

Przeprowadzono prace przy odmulaniu kanalizacji w Katowicach przy ul.Warszawskiej (odcinek pomiędzy Rynkiem,a ulicą Bankową) przez RPWiK Katowice. Prace prowadzone były w godzinach 0:00-4:00 i były przerywane na czas przejazdu pociągów.

Przeprowadzono prace przy wymianie kabla zasilającego w Bobrku przy ul.Konstytucji. Prace rozpoczęły się o godz.0:00, a zakończyły o godz.4:00.
Pociąg nocny PN-232 po przyjeździe do Bytomia o godz.23:46 odbył postój do czasu ukończenia robót. Kursy na trasie Bytom Plac Sikorskiego – Biskupice Pętla wykonał samochód Nysa.

20-23.10.

Przeprowadzono prace przy wymianie rozjazdów torowych w Katowicach (ul.Pocztowa, pl.Miarki). Prace rozpoczęły się dnia 20 października o godz.23:15 (po przejeździe poc.161 w kierunku Brynowa). Zakończyły dnia 23 października o godz.4:00.
Linia 6 kursowała wg obowiązującego rozkładu jazdy na trasie Bytom Plac Sikorskiego – Katowice Rynek – Zawodzie Pętla. Linia 16 kursowała wg wariantowego rozkładu jazdy na trasie Katowice Słoneczna Pętla – Katowice Rynek – Katowice Plac Wolności. Była obsługiwana taborem typu 102N (dnia 21 października wagon 102Na-213 wymieniony na 105Na-672, dnia 22 października wagon 105Na-597). Linia 41 kursowała wg obowiązującego rozkładu jazdy na trasie Bytom Szkoła Górnicza – Katowice Rynek – Katowice Plac Wolności. Pociąg nocny PN-215 w nocy z 20/21, 21/22 i 22/23 nie wykonywał kursów na odcinku Katowice Rynek – Brynów Pętla. Dla linii tramwajowych 11, 13, 16 i 41 ustawiono dodatkowy przystanek przy Domu Towarowym „Skarbek” w kierunku Placu Wolności. W kierunku Ronda pociągi tych linii zatrzymywały się przystanku dla pociągów nocnych na Rynku.
Uruchomiona została linia autobusowej komunikacji zastępczej 16T. Planowo kursować miały cztery autobusy przegubowe. Faktycznie kursowały trzy autobusy – 4375 (wymieniony na 4345), 105 i 163;w dniu 22 października zamiast wozu 105 kursował wóz 1590 (wszystkie z PKM Tychy). W godzinach nocnych kursował piąty wóz linii 16T, który wykonywał kursy za pociąg nocny PN-215.
Na torze technicznym na Rynku stał wagon N-110R.

23/24.10.

Zabudowano rozjazd technologiczny w Chorzowie przy ulicy Katowickiej (rejon Huty Kościuszko, tor w kierunku Katowic). Prace rozpoczęły się o godz.0:30 po przejeździe poc.604 w kierunku Katowic, a zakończyły o godz.4:00.
Pociąg nocny PN-224 wszystkie kursy wykonał trasą przez Świętochłowice i Łagiewniki. RHT zleciło wykonanie i wywiesiło informacje dla pasażerów o zmianie przebiegu trasy PN-224 (!).

24.10.

Przeprowadzono jazdę próbną wagonem 116Nd-01 na trasie Chorzów Metalowców – Bytom Szkoła Górnicza w godzinach 14:00-16:00. Celem przejazdu było testowanie priorytetów.
Podczas jazdy próbnej doszło do najechania na wagon 105N-362 (poc.82) na Pętli Wrocławskiej w Bytomiu. Zatrzymanie trwało w godzinach 14:45-16:15.

24/25.10.

Przeprowadzono wymianę szyn w Gliwicach przy placu Piastów (tor w kierunku Wójtowej Wsi). Prace rozpoczęły się o godz.23:30 po przejeździe poc.404 do Wójtowej Wsi. Zakończyły o godz.4:00
Pociągi 405 i 410 oraz PN-243 wykonają kursy lewym torem w kierunku jazdy do Wójtowej Wsi na odcinku Gliwice Zabrska – Gliwice Dworzec PKP.

Przeprowadzono prace przy odmulaniu kanalizacji w Katowicach przy ul.Warszawskiej (odcinek pomiędzy Rynkiem,a ulicą Bankową) przez RPWiK Katowice. Prace prowadzone były w godzinach 0:00-4:00 i były przerywane na czas przejazdu pociągów.

26.10.

Z powodu wypadku odwołano jazdę próbną wagonem 116Nd-01.

26/27.10.

Przeprowadzono awaryjną wymianę szyny w torze linii 26 w Niwce przy ul.Orląt Lwowskich (rejon cmentarza) przez Odcinek Drogowy Będzin. Prace rozpoczęły się o godz.23:20 po przejeździe poc.2606, a zakończyły o godz.4:40.
Pociąg nocny PN-214 w kursie z Zagórza po przyjeżdzie do przystanku Sosnowiec Dworzec PKP zjechał do zajezdni trasą linii 15 z pominięciem Mysłowic, natomiast w kursie z zajezdni o godz.2:50 po przyjeździe do przystanku Sosnowiec Wspólna zawrócił na Rondzie Ostogórska w kierunku Dworca PKP i zjechał do zajezdni trasą linii 15 z pominięciem Mysłowic.
ZKT-1 zapewniło komunikację zastępczą i podstawiło samochód Lublin, który wykonał kursy za pociąg nocny. Na przystankach Sosnowiec Dworzec PKP / Ostrogórska oraz Szopienice Dwór nastąpiło połączenie samochodu komunikacji zastępczej z pociągiem nocnym.

Przeprowadzono prace przy remoncie sieci wodociągowej w Gliwicach przy ul.Bohaterów Getta Warszawskiego. Prace rozpoczęły się o godz.23:45, a zakończyły o godz.4:30.
Pociąg nocny PN-243 nie kursował. ZKT-4 podstawił komunikację zastępczą samochodem Lublin.

27/28.10.

Przeprowadzono prace przy odmulaniu kanalizacji w Katowicach przy ul.Warszawskiej (odcinek pomiędzy Rynkiem,a ulicą Bankową) przez RPWiK Katowice. Prace prowadzone były w godzinach 0:00-4:00 i były przerywane na czas przejazdu pociągów.

Przeprowadzono prace przy remoncie sieci wodociągowej w Gliwicach przy ul.Bohaterów Getta Warszawskiego. Prace rozpoczęły się o godz.23:45, a zakończyły o godz.12:00.
Pociąg nocny PN-243 nie kursował. ZKT-4 podstawił komunikację zastępczą samochodem Lublin.
Od wyjazdu do godziny 12:00 pociągi linii 4 kursowały tylko na trasie Zabrze Lompy Pętla – Gliwice Zajezdnia. Na trasie Gliwice Zajezdnia – Wójtowa Wieś Pętla uruchomiono komunikację zastępczą czterema autobusami (Ikarus 260 #415A z ZKT-4 oraz trzy Jelcze M11 z PKM Gliwice).

28/29.10.

Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów powrócono do czasu środkowoeuropejskiego. Pociągi nocne wyjechały na trasy wg czasu letniego. W drodze powrotnej po cofnięciu zegarów o jedną godzinę pociągi jechały zgodnie z obowiązującym rozkładem jazdy.

29/30.10.

Przeprowadzono wymianę szyn w Gliwicach przy placu Piastów (tor w kierunku Zabrza). Prace prowadzone były w godzinach 22:30-4:00.
Począwszy od pociągu 401 pociągi linii 4 jechały w kierunku zajezdni lewym torem na odcinku Gliwice Dworzec PKP – Gliwice Zabrska.
Pociąg nocny PN-243 wykonał kursy w kierunku zajezdni lewym torem na odcinku Gliwice Muzeum – Gliwice Zabrska.

30.10.

Wprowadzone zostało ograniczenie prędkości jazdy tramwajów do 30 km/h na odcinku Bytków Telewizja – Chorzów Szybiki w obu kierunkach jazdy.

Zlikwidowane zostało ograniczenie prędkości jazdy tramwajów do 5 km/h na odcinkach Katowice Rynek – Katowice Pocztowa oraz Katowice Kochanowskiego – Katowice św.Jana.

31.10.

Przystanek tramwajowy Załęże Pośpiecha dla linii 7 i 40 w kierunku Katowic został przesunięty do tyłu (przed skrzyżowanie z ulicą Pośpiecha).

W związku z wymontowaniem zwrotnic zlikwidowano zakaz mijania pociągów w Bytomiu, rejon przystanku Bytom Odrzańska

rzelfix
Posty: 829
Rejestracja: 11 lis 2006, 23:18
Lokalizacja: GOP

#2 Post autor: rzelfix » 21 mar 2008, 22:09

Czy chodzi o ten łącznik znajdujący się między przystankami "Odrzańska n/ż", a "Leśna" tuż przed ulicą Węglową?
Zastanawia mnie właśnie jego istnienie...

memphis
Posty: 1124
Rejestracja: 01 mar 2008, 15:55
Lokalizacja: Josephsdorf-O/S

#3 Post autor: memphis » 21 mar 2008, 22:29

rzelfix pisze:Czy chodzi o ten łącznik znajdujący się między przystankami "Odrzańska n/ż", a "Leśna" tuż przed ulicą Węglową?
Zastanawia mnie właśnie jego istnienie...
Tak, tylko kiedyś tam był pełny "trapez", tzn. były dwa przejścia torowe.

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#4 Post autor: DW » 22 mar 2008, 10:18

memphis pisze:ZKT-3 uruchomił pociąg specjalny na wniosek Bytomskiego Stowarzyszenia Pomocy Dzieciom Niepełnosprawnym taborem 2*105N (2*105Na-739+740).
Jak Bytom mógł uruchomić będziński skład, który w dodatku był już wtedy solówkami po remoncie? ;)

memphis
Posty: 1124
Rejestracja: 01 mar 2008, 15:55
Lokalizacja: Josephsdorf-O/S

#5 Post autor: memphis » 22 mar 2008, 11:12

DW pisze:
memphis pisze:ZKT-3 uruchomił pociąg specjalny na wniosek Bytomskiego Stowarzyszenia Pomocy Dzieciom Niepełnosprawnym taborem 2*105N (2*105Na-739+740).
Jak Bytom mógł uruchomić będziński skład, który w dodatku był już wtedy solówkami po remoncie? ;)
779+780 miało być: http://www.phototrans.eu/2-42488.html :) To było pisane 8 lat temu, wybaczcie ewentualne pomyłki ;)

Łukasz
Posty: 1699
Rejestracja: 25 lip 2010, 10:21
Lokalizacja: jestem?

#6 Post autor: Łukasz » 22 lut 2014, 21:23

2000.10

4102 #464+465

2000.10.09

4011 #176
Ostatnio zmieniony 03 mar 2014, 20:30 przez Łukasz, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
elot360
Posty: 2794
Rejestracja: 21 lip 2013, 21:12
Lokalizacja: Bytom - Szombierki
Kontakt:

#7 Post autor: elot360 » 23 lut 2016, 03:32

2000.10.09

131 #680+679

2000.10.15

1903 #1118
Make Galeria Szynowy Śląsk great again!
galeria/

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości