Strona Główna FTŚ - Forum o Tramwajach Śląskich
Dyskusje o tramwajach na Śląsku i w Zagłębiu

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy Formularz kontaktowyFormularz kontaktowy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  KalendarzKalendarz Galeria zdjęćGaleria zdjęć

Poprzedni temat «» Następny temat
Migracje i wypożyczenia wagonów 116Nd
Autor Wiadomość
polaraxa

Dołączył: 04 Kwi 2013
Posty: 377
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2015-11-28, 15:29      Migracje i wypożyczenia wagonów 116Nd

Jest oficjalna decyzja o oddaniu do R-4 wagonów #811 #815 oraz #816. Dodatkowo od 30/11 dołączą do pozostałych #813 i #814. Podobno docelowo ma ich tam być 7 a pozostałe mają być rozdzielone między Bytom i Będzin. Ale to już czas przyszły.

 
Trampesar6 


Wiek: 19
Dołączył: 22 Cze 2015
Posty: 3042
Skąd: Siem-ce Śl.
Wysłany: 2015-11-28, 15:31      Re: Migracje,wypożyczenia 116Nd

polaraxa napisał/a:
Jest oficjalna decyzja o oddaniu do R-4 wagonów #811, #815 oraz #816. Dodatkowo od 30.11 dołączą do pozostałych #813 i #814. Podobno docelowo ma ich tam być 7, a pozostałe mają być rozdzielone między Bytom i Będzin. Ale to już czas przyszły.
Citadisy w Bytomiu i Będzinie? Nie wydaje mi się.

_________________
Linia nr 13: Siemianowice Plac Skargi - Wełnowiec - Koszutka - Rynek - Katowice Plac Wolności
Linia nr 16: Wełnowiec Plac Alfreda - Koszutka - Św. Jana - Brynów Pętla
 
DW 
Administrator

Wiek: 27
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 8033
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2015-11-28, 15:59      

#813 i #814 również przejdą na stan R-4 czy jako wypożyczenie?

 
Chudy1210 

Dołączył: 25 Sie 2015
Posty: 50
Skąd: Siemianowice Śl.
Wysłany: 2015-11-28, 16:32      Re: Migracje i wypożyczenia wagonów 116Nd

polaraxa napisał/a:
Jest oficjalna decyzja o oddaniu do R-4 wagonów #811 #815 oraz #816. Dodatkowo od 30/11 dołączą do pozostałych #813 i #814. Podobno docelowo ma ich tam być 7 a pozostałe mają być rozdzielone między Bytom i Będzin. Ale to już czas przyszły.


Jakoś ciężko mi uwierzyć w Bytom i Będzin. Trasa na Stroszek je wykończy, w Będzinie też kolorowo nie jest. A poza tym na 20 miały by składy wrócić? Karliki sprawdzają się tam.

_________________
Moja stronka: Zakaz Fotografowania

Galeria na Flickr; tramwaje też tu można znaleźć
 
DW 
Administrator

Wiek: 27
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 8033
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2015-11-28, 18:23      

"Docelowo" może oznaczać "za kilka lat", a wtedy trasa na Stroszek będzie wyremontowana.

Chudy1210 napisał/a:
A poza tym na 20 miały by składy wrócić? Karliki sprawdzają się tam.
Obecnie 20-stka jest skrócona. Po powrocie na zwykłą trasę bez wątpienia na część pociągów powrócą składy.

 
mark40 


Dołączył: 07 Lis 2008
Posty: 424
Skąd: Chorzów
Wysłany: 2015-11-28, 18:46      

DW napisał/a:
Obecnie 20-stka jest skrócona. Po powrocie na zwykłą trasę bez wątpienia na część pociągów powrócą składy.
Na skróconej trasie kursuje 8 Karlików. Na normalnej jeśli dobrze pamiętam to 9 pociągów. Wystarczy dodać jednego Karlika (w Zawodziu zostanie 12 Karlików z czego 1 będzie prawdopodobnie zawsze w remoncie) więc jest to możliwe albo jeden skład. A może nawet Twista.

 
Boguś 
Administrator
#691+689


Wiek: 33
Dołączył: 17 Lis 2006
Posty: 4741
Skąd: Katowice-Piotrowice
Wysłany: 2015-11-28, 22:06      Re: Migracje i wypożyczenia wagonów 116Nd

Chudy1210 napisał/a:
polaraxa napisał/a:
Jest oficjalna decyzja o oddaniu do R-4 wagonów #811 #815 oraz #816. Dodatkowo od 30/11 dołączą do pozostałych #813 i #814. Podobno docelowo ma ich tam być 7 a pozostałe mają być rozdzielone między Bytom i Będzin. Ale to już czas przyszły.


Jakoś ciężko mi uwierzyć w Bytom i Będzin. Trasa na Stroszek je wykończy, w Będzinie też kolorowo nie jest. A poza tym na 20 miały by składy wrócić? Karliki sprawdzają się tam.
Akurat o Będzin byłbym spokojny. Po pierwsze szlak z Sosnowca ma być modernizowany w kolejnym projekcie unijnym. Po drugie w Będzinie są również Pesy, więc z Citkami sobie poradzą. A po trzecie w R-1 ma być modernizacja zaplecza technicznego.

 
 
adam86

Dołączył: 31 Maj 2008
Posty: 928
Skąd: Chorzów
Wysłany: 2015-11-29, 20:22      

W Gliwicach ma byc 7, z czego sprawne będą 3 pewnie.

_________________
KZKGOP 1779
 
666 

Wiek: 35
Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 307
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2015-11-30, 01:40      

adam86 napisał/a:
W Gliwicach ma byc 7, z czego sprawne będą 3 pewnie.
A niby dlaczego ma tak być? To, że nikt zaplecza nie przeszkolił do obsługi taboru i do wszystkiego trzeba dochodzić samemu jest winą Gliwic? Odnoszę wrażenie, że do tego dążysz.
Czasem przyczyna odstawienia nie musi być usterka, czyli można odstawić na jakiś czas wagon sprawny, np na wymianę porysowanych szyb, wymianę tapicerki siedzeń (ostatnio modne) itp.

 
DTSN 
DTSN

Wiek: 29
Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 198
Skąd: Cały Śląsk
Wysłany: 2015-11-30, 08:16      

Dokładnie zgadzam się z tobą "666" Nie rozumiem TS, powinni zadbać o wszystkie rejony jednakowo, a widać że traktują inne rejony lepiej, a zapominają o tych rejonach gdzie też przydała by się modernizacja zaplecza :/

_________________
DTSN
NIE POZWÓLMY LIKWIDOWAĆ LINII TRAMWAJOWYCH !
 
adam86

Dołączył: 31 Maj 2008
Posty: 928
Skąd: Chorzów
Wysłany: 2015-11-30, 23:04      

666 napisał/a:
adam86 napisał/a:
W Gliwicach ma byc 7, z czego sprawne będą 3 pewnie.
A niby dlaczego ma tak być? To, że nikt zaplecza nie przeszkolił do obsługi taboru i do wszystkiego trzeba dochodzić samemu jest winą Gliwic? Odnoszę wrażenie, że do tego dążysz.

Nie, dążę do tego, że ta smieszną spółeczką rządzi jakas banda ograniczonych palantów, która z takimi wskaźnikami gotowości technicznej przez 5 minut nie zagrzałby miejsca w jakimkolwiek innym zakładzie komunikacyjnym. Po co u nas sie kupuje nowe wagony, jak połowa z nich grzeje miejsce w zajezdni. Nikogo z pasazerów nie obchodzi czy to wina prezesa, czy pana Edzia z wozowni, któremu nikt nie powiedział jak obslugiwac te wagony.

_________________
KZKGOP 1779
 
666 

Wiek: 35
Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 307
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2015-12-01, 01:48      

A co to ma do Gliwic, o których pisałeś we wcześniejszym poście? Może czegoś nie wiem, ale w R-4 nie ma żadnego nowego wagonu. No chyba, że uważasz Citadisy za nówki.

 
mi4chal744 
#458, #744, #788


Wiek: 21
Dołączył: 16 Cze 2014
Posty: 4783
Skąd: Zabrze / Warszawa
Wysłany: 2015-12-01, 07:25      

666 napisał/a:
A co to ma do Gliwic, o których pisałeś we wcześniejszym poście? Może czegoś nie wiem, ale w R-4 niema żadnego nowego wagonu. No chyba, że uważasz Citadisy za nówki.
Tu się zgadzam z 666 bo nowe wagony dają na Będzin bądź Zawodzie. Fakt z Katowic dali nam citadisy (15 letnie) i uważają, że nam to wystarczy. Tak samo z betami chcą dać do Będzina a teraz nie wiedzą na jaką linię je puścić.. Moim zdaniem jest to nie fair. W tym momencie Gliwice ma najstarszy tabor, bo ewentualnie te citki z 2000 roku. A najstarszy AŻ z 1972 roku. No ewentualnie te 6 moderusów z 2014 dali im z łaski, żeby nie narzekali. A Będzin ma Pesy z 2015 oraz ma mieć bety z 2015 r. Tak samo Zawodzie tak samo ma Pesy z 2015 i moderusy z 2014 r. Moim zdaniem te bety bardziej się należą zajezdni Stroszek i Gliwice.

_________________
Linia 1:Chebzie Pętla - Zabrze Zaborze Wolności - Zabrze Plac Wolności - Maciejów Kondratowicza - Gliwice Zajezdnia

Linia 5: Zabrze Zaborze Pętla - Zabrze - Biskupice - Bobrek - Szombierki - Bytom Plac Sikorskiego
 
 
trajtek

Dołączył: 29 Lis 2014
Posty: 1405
Skąd: Hindenburg
Wysłany: 2015-12-01, 07:48      

mi4chal254 napisał/a:
666 napisał/a:
A co to ma do Gliwic, o których pisałeś we wcześniejszym poście? Może czegoś nie wiem, ale w R-4 niema żadnego nowego wagonu. No chyba, że uważasz Citadisy za nówki.
Tu się zgadzam z 666 bo nowe wagony dawają na Będzin bądz Zawodzie. Fakt z Katowic dali nam citadisy (15 letnie) i uważają, że nam to wystarczy. Tak samo z betami chcą dać do Będzina a teraz nie wiedzą na jaką linię je puścić.. Moim zdaniem jest to nie feir. W tym momencie Gliwice ma najstarszy tabór, bo ewentualnie te citki z 2000 roku. A najstarszy AŻ z 1972 roku. No ewentualnie te 6 moderusów z 2014 dali im z łaski, żeby nie narzekali. A Będzin ma Pesy z 2015 oraz ma mieć bety z 2015r. Tak samo Zawodzie tak samo ma Pesy z 2015 i moderusy z 2014r. Moim zdaniem te bety bardziej się należą zajezdni Stroszek i Gliwice..
Pesy są z 2012 ;)

Gliwicom się nic nie należy, bo nie obsługują żadnej linii do jedynego słusznego miasta jakim są Katowice. Oprócz 11, gdzie też długi czas wyjeżdżała z innej zajezdni wiec bez niej by dali rady, więc nam się noc nie należy, oprócz jakichś starych sciepow, których nikt nie chce ;) Widocznie taki los R-4.

 
rifi 

Wiek: 27
Dołączył: 26 Sie 2010
Posty: 520
Skąd: Katowice
Wysłany: 2015-12-01, 08:27      

Pesa pierwsza oficjalnie dotarła do Katowic pod koniec listopada 2013 r. A oficjalnie do ruchu zostały wprowadzone w maju 2014r.

 
Penny 


Dołączył: 14 Cze 2008
Posty: 9369
Skąd: Chorzów
Wysłany: 2015-12-01, 08:44      

666 napisał/a:
No chyba, że uważasz Citadisy za nówki.
Większość jest po remoncie kapitalnym. A Moderusy (mam na myśli zmodernizowane 105) w takim razie to też nie są nówki?

 
grillmaster 


Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 1184
Skąd: Katowice
Wysłany: 2015-12-01, 09:19      

Penny napisał/a:
Większość jest po remoncie kapitalnym.
Po remoncie kapitalnym są tylko #807 i #808, które zostały w Katowicach.

 
Penny 


Dołączył: 14 Cze 2008
Posty: 9369
Skąd: Chorzów
Wysłany: 2015-12-01, 10:37      

grillmaster napisał/a:
Penny napisał/a:
Większość jest po remoncie kapitalnym.
Po remoncie kapitalnym są tylko #807 i #808, które zostały w Katowicach.
Czyli pozostałe są "tylko" po RB, tak? Sorry w takim razie za słabe ogarnięcie tematu.

 
grillmaster 


Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 1184
Skąd: Katowice
Wysłany: 2015-12-01, 11:24      

Penny napisał/a:
grillmaster napisał/a:
Penny napisał/a:
Większość jest po remoncie kapitalnym.
Po remoncie kapitalnym są tylko #807 i #808, które zostały w Katowicach.
Czyli pozostałe są "tylko" po RB, tak? Sorry w takim razie za słabe ogarnięcie tematu.
Tak. RK zaczęły się w tym roku, po tym jak ostatnie Citki (#801, #811 i #816) przeszły RB.

 
trajtek

Dołączył: 29 Lis 2014
Posty: 1405
Skąd: Hindenburg
Wysłany: 2015-12-01, 12:53      

Penny napisał/a:
A Moderusy (mam na myśli zmodernizowane 105) w takim razie to też nie są nówki?
4 składy i 6 solówek, faktycznie ogrom. Podobnie z Żelazkami, mamy aż dwa na 25 wszystkich tego typu wagonów.
rifi napisał/a:
Pesa pierwsza oficjalnie dotarła do Katowic pod koniec listopada 2013 r. A oficjalnie do ruchu zostały wprowadzone w maju 2014r.
Fakt, wcisnął się mi zły klawisz, miałem oczywiście na myśli rok 2013 - w końcu pod koniec listopada 2013 ją zaprezentowano w Zabrzu ;)

 
polaraxa

Dołączył: 04 Kwi 2013
Posty: 377
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2015-12-01, 13:00      

Rozumiem żale ale proszę nie zapominać o najważniejszym ;zajezdnia jest w niewłaściwym mieście gdyby była w Zabrzu miała by wsparcie i gospodarza.

 
trajtek

Dołączył: 29 Lis 2014
Posty: 1405
Skąd: Hindenburg
Wysłany: 2015-12-01, 13:06      

polaraxa napisał/a:
Rozumiem żale ale proszę nie zapominać o najważniejszym ;zajezdnia jest w niewłaściwym mieście gdyby była w Zabrzu miała by wsparcie i gospodarza.
Zajezdnią zarządza miasto, czy spółka Tramwaje Śląskie?

 
Penny 


Dołączył: 14 Cze 2008
Posty: 9369
Skąd: Chorzów
Wysłany: 2015-12-01, 14:28      

Nie można dzielić wagonów "po równo", ale wg. udziału taboru. Zajezdnia Zawodzie ma więcej pociągów do obsłużenia i są to linie z większymi napełnieniami. Na linii 17 nic więcej poza solówką nie pojedzie, bo Świętochłowice nie zapłacą za to. Z linią 11 jest podobna sytuacja jak z 17. Za inny tabor nie miasto nie zapłaci. Ze Świętochłowickich linii tylko na 7 ma się pojawić lepszy (droższy dla miasta) tabor. Na linii 1 jest pojemny tabor (fakt, że wysoki). Linia 4 ma już Citadisy, których wiele nie trzeba. Więc do polepszenia jakości usług zostaje 3 i 5. Z czego połowę pociągów linii 5 obsługuje Stroszek, na które być może będzie w stanie posyłać Bety. Więc dla kilkunastu pociągów (cała linia 3 i połowa linii 5), które obsługuje Gliwice naprawdę na razie nie opłaca się modernizować całego zaplecza technicznego. Lepiej niech kasa idzie na dalsze modernizacje tras, aby nowy tabor się nie niszczył.

Ja rozumiem, że fajnie by było, jakby każda zajezdnia miała się "dobrze". Nie mniej np. w Batorym całkowicie zajezdnie zlikwidowano i marnuje się dziennie setki wozokilometrów na dojazdy na trasę, gdzie też można było się uprzeć i dla czterech linii remontować zaplecze techniczne. Postanowiono jednak inaczej, choćby dlatego, że za te kilometry płacisz ze swoich podatków, a nie TŚ. Gdyby Spółka sama miała sobie pokrywać takie koszty, to na pewno bardziej by się zastanowiła.

 
mark40 


Dołączył: 07 Lis 2008
Posty: 424
Skąd: Chorzów
Wysłany: 2015-12-01, 18:30      

Chłopaki tak płaczą, że w gliwickiej zajezdni nie ma nowego taboru. Ale chyba zapominają, ze tu nie chodzi o to, żeby sobie w zajezdni nowy tabor stał, ale jeździł po trasach gdzie jest to możliwe. Chyba nie ma różnicy dla mieszkańców Zabrza, że Bety jeżdżące na T5 stacjonują w Bytomiu, a nie Gliwicach? Bo co z tego, że w Będzinie stacjonują Pesy skoro żadna nie jeździ po tym mieście, ani w zasadzie nie obsługuje żadnej ważnej linii w Zagłębiu.

W sumie to nawet citadisy nie powinny jeździć na linii 4. Są linie na które nadawały by się bardziej zarówno pod względem infrastruktury jak i pod względem liczby pasażerów. Ale jak już są to niech to są przynajmniej te wagony przed remontami kapitalnymi. Gdy się je zajedzie na trasie 4-ki, potem wyśle na RK. W międzyczasie może w Zabrzu ruszy coś z kolejnymi remontami torowisk

Bety moim zdaniem powinny być wszystkie przydzielone na Bytom lub Gliwice. Wtedy możliwe byłoby ich racjonalniejsze (większe) uruchomienie. Ale z tej strony krzyczą, że chcą nowe tramwaje, z tamtej krzyczą o to samo. TŚ dzielą po kilka do różnych zajezdni i potem w każdej z nich 30% taboru musi stać jako rezerwa. Co za bezsens.

 
Boguś 
Administrator
#691+689


Wiek: 33
Dołączył: 17 Lis 2006
Posty: 4741
Skąd: Katowice-Piotrowice
Wysłany: 2015-12-01, 22:11      

DTSN napisał/a:
Dokładnie zgadzam się z tobą "666" Nie rozumiem TS, powinni zadbać o wszystkie rejony jednakowo, a widać że traktują inne rejony lepiej, a zapominają o tych rejonach gdzie też przydała by się modernizacja zaplecza :/
Po raz kolejny napiszę. W R-4 ma być modernizowane zaplecze. Na stronie TŚ wisiało ogłoszenie o zamówieniu. Inwestycja miała być realizowana w systemie: Zaprojektuj i wybuduj.

 
 
DTSN 
DTSN

Wiek: 29
Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 198
Skąd: Cały Śląsk
Wysłany: 2015-12-02, 08:16      

No właśnie, wisiało tylko że teraz tego tam nie ma, wycofali się z tego pomysłu ?!

_________________
DTSN
NIE POZWÓLMY LIKWIDOWAĆ LINII TRAMWAJOWYCH !
 
Penny 


Dołączył: 14 Cze 2008
Posty: 9369
Skąd: Chorzów
Wysłany: 2015-12-02, 11:46      

mark40 napisał/a:
TŚ dzielą po kilka do różnych zajezdni i potem w każdej z nich 30% taboru musi stać jako rezerwa. Co za bezsens.
W pełni się zgadzam. Jak się ma 15 wagonów danego typu, to nie powinno się go rozdzielać na różne zajezdnie. Wtedy wystarczy porządnie dostosowane zaplecze techniczne pod konkretny typ taboru tylko na jednej zajezdni. Jak dla mnie Karliki wraz z zapleczem technicznym powinny całkowicie zniknąć z Zawodzia albo całkowicie tam pozostać.

Np. gdyby tylko trasa linii 3 była w odpowiednim stanie, to właśnie tam bym widział Karliki. Linia 5 w połowie obsadzona Betami puszczanymi ze Stroszka (który obsługiwałby też nimi linię 7) i w Zabrzu komunikacja tramwajowa naprawdę miałaby wyższy standard.

 
666 

Wiek: 35
Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 307
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2015-12-02, 17:18      

Penny napisał/a:
gdyby tylko trasa linii 3 była w odpowiednim stanie, to właśnie tam bym widział Karliki
Nie wiem jak wygląda torowisko od Parku Pileckiego do Makoszów, ale od Placu Teatralnego do Mikulczyc można własnymi siłami poprawić kilka miejsc i Karliki powinny przejechać bez problemu. Byłoby pięknie gdyby się udało. Wtedy można by było rzeczywiście ściągać je do Gliwic.

 
DWD

Dołączył: 29 Maj 2012
Posty: 235
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2015-12-02, 18:24      

666 napisał/a:
Penny napisał/a:
gdyby tylko trasa linii 3 była w odpowiednim stanie, to właśnie tam bym widział Karliki
Nie wiem jak wygląda torowisko od Parku Pileckiego do Makoszów, ale od Placu Teatralnego do Mikulczyc można własnymi siłami poprawić kilka miejsc i Karliki powinny przejechać bez problemu. Byłoby pięknie gdyby się udało. Wtedy można by było rzeczywiście ściągać je do Gliwic.


Karlik bezproblemowo przejechałby całą trasę linii 3. Jedyny problem tkwi w odcinku od Placu Kroczka do samej pętli...

 
pycio1400 

Dołączył: 19 Sie 2011
Posty: 451
Skąd: Piekary Śląskie
Wysłany: 2015-12-03, 02:44      

DWD napisał/a:
666 napisał/a:
Penny napisał/a:
gdyby tylko trasa linii 3 była w odpowiednim stanie, to właśnie tam bym widział Karliki
Nie wiem jak wygląda torowisko od Parku Pileckiego do Makoszów, ale od Placu Teatralnego do Mikulczyc można własnymi siłami poprawić kilka miejsc i Karliki powinny przejechać bez problemu. Byłoby pięknie gdyby się udało. Wtedy można by było rzeczywiście ściągać je do Gliwic.


Karlik bezproblemowo przejechałby całą trasę linii 3. Jedyny problem tkwi w odcinku od Placu Kroczka do samej pętli...


Hmmm, żeby wagon przejechał po danej linii liczy się nie tylko stan torowiska... Z tego co pamiętam, to zarówno na Mikulczycach, jak i na Makoszowach występują znaczne spadki napięcia, których citek by nie wytrzymał i się zaizolował...

_________________
Obsady pociągów wieczornych/nocnych najczęściej podaję przed wyjazdem tych pociągów, lecz mam 100% pewność, że dany wagon wyjedzie na danym pociagu...
 
Seba77 
Administrator


Wiek: 41
Dołączył: 25 Sie 2012
Posty: 7217
Skąd: Piasek
Wysłany: 2016-01-08, 06:15      

Nastąpiła wymiana Karlików między Zawodziem a Gliwicami. Do Zawodzia wrócił #813 a do Gliwic poszedł #806.

 
 
polaraxa

Dołączył: 04 Kwi 2013
Posty: 377
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2016-01-09, 17:49      

#813 wrócił jedynie do czasu zakończenia ekspozycji reklamy. Dodatkowo do R-4 został użyczony #803 w zamian za #814 który został odstawiony do ZUR na RK. I tu jest widoczna różnica w traktowaniu poszczególnych rejonów przez Dyrektora Ruchu. W firmie panuje jeden pogląd pan Dyrektor; R-2 traktuje jak wypożyczalnie R-1 jak zło konieczne ,za to patrzy tylko na R-3 zostawił im 8 nowych BET i R-4 /Katowicom jakoś nikt nie użyczał innych wozów na czas remontów/.

 
mark40 


Dołączył: 07 Lis 2008
Posty: 424
Skąd: Chorzów
Wysłany: 2016-01-09, 19:34      

Katowicom nikt nie mógł użyczać wagonów niskopodłogowych, bo wszystkie te były właśnie w... Katowicach.

 
666 

Wiek: 35
Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 307
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2016-01-13, 15:55      

Chciało by się napisać, że taboru dwukierunkowego też nikt Katowicom nie użyczał, ale to nieprawda.

 
Slim 

Wiek: 32
Dołączył: 22 Paź 2010
Posty: 191
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2016-01-14, 12:52      

Chyba zapominacie jak w czasie remontów w Zawodziu brakowało składów, pociągi czasem były bez obsady, a w Bytomiu i Gliwicach nadmiar wagonów stał na placu i bynajmniej za dużo ich było jak na rezerwę.

Wystarczy sobie przypomnieć w jakim stanie wracały helmuty i citadisy z Gliwic.

 
Karol

Dołączył: 29 Lis 2006
Posty: 304
Wysłany: 2016-01-14, 19:48      

Slim napisał/a:
Chyba zapominacie jak w czasie remontów w Zawodziu brakowało składów, pociągi czasem były bez obsady, a w Bytomiu i Gliwicach nadmiar wagonów stał na placu i bynajmniej za dużo ich było jak na rezerwę.



http://sjp.pwn.pl/slowniki/bynajmniej.html

 
DW 
Administrator

Wiek: 27
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 8033
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2016-01-18, 09:22      

Niedługo przed wysłaniem na remont #814 wszedł na stan zajezdni Gliwice.

 
luki 
.:1408:.:Hagrid:.


Wiek: 32
Dołączył: 11 Lis 2006
Posty: 5350
Skąd: Katowice
Wysłany: 2016-01-18, 22:01      

Dziś #816 pojechał na Zawodzie.

_________________
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
 
 
polaraxa

Dołączył: 04 Kwi 2013
Posty: 377
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2016-01-19, 20:17      

#816 pojechał do R-2 na filtrowanie układów hamulcowych oraz profilowanie kół na tokarce podtorowej.

 
mi4chal744 
#458, #744, #788


Wiek: 21
Dołączył: 16 Cze 2014
Posty: 4783
Skąd: Zabrze / Warszawa
Wysłany: 2016-02-10, 19:37      

polaraxa napisał/a:
#816 pojechał do R-2 na filtrowanie układów hamulcowych oraz profilowanie kół na tokarce podtorowej.
#816 jest już w Gliwicach.

_________________
Linia 1:Chebzie Pętla - Zabrze Zaborze Wolności - Zabrze Plac Wolności - Maciejów Kondratowicza - Gliwice Zajezdnia

Linia 5: Zabrze Zaborze Pętla - Zabrze - Biskupice - Bobrek - Szombierki - Bytom Plac Sikorskiego
 
 
polaraxa

Dołączył: 04 Kwi 2013
Posty: 377
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2016-02-11, 20:52      

Obecnie w R-2 tym samym zabiegom poddaje się #815.

 
grillmaster 


Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 1184
Skąd: Katowice
Wysłany: 2016-05-27, 18:29      

#803 wrócił do Zawodzia.

 
trajtek

Dołączył: 29 Lis 2014
Posty: 1405
Skąd: Hindenburg
Wysłany: 2016-05-27, 18:41      

grillmaster napisał/a:
#803 wrócił do Zawodzia.
To dobrze, bo dźwięki, jakie wydawał nie sprawiały, że jazda była komfortowa.

A co z #806, wiadomo kiedy wróci do Zawodzia?

 
patryk644 
Obserwator T20 T40

Wiek: 20
Dołączył: 24 Kwi 2016
Posty: 2834
Skąd: Chorzów
Wysłany: 2016-05-27, 18:51      

Miejmy nadzieje, że #806 za niedługo również wróci do Zawodzia.

_________________
LINIA 20: CHORZÓW RYNEK - Chorzów Batory - Załęże - Katowice - Zawodzie - Burowiec - SZOPIENICE PĘTLA
 
mi4chal744 
#458, #744, #788


Wiek: 21
Dołączył: 16 Cze 2014
Posty: 4783
Skąd: Zabrze / Warszawa
Wysłany: 2016-05-27, 19:00      

trajtek napisał/a:
A co z #806, wiadomo kiedy wróci do Zawodzia?
Mi się wydaje, że #806 zostanie w Gliwicach, żeby mieć jednego citka w rezerwie, w razie awarii jednego citka, który wtedy jeździł liniowo.

_________________
Linia 1:Chebzie Pętla - Zabrze Zaborze Wolności - Zabrze Plac Wolności - Maciejów Kondratowicza - Gliwice Zajezdnia

Linia 5: Zabrze Zaborze Pętla - Zabrze - Biskupice - Bobrek - Szombierki - Bytom Plac Sikorskiego
 
 
grillmaster 


Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 1184
Skąd: Katowice
Wysłany: 2016-05-27, 19:53      

mi4chal254 napisał/a:
trajtek napisał/a:
A co z #806, wiadomo kiedy wróci do Zawodzia?
Mi się wydaje, że #806 zostanie w Gliwicach, żeby mieć jednego citka w rezerwie, w razie awarii jednego citka, który wtedy jeździł liniowo.
Przecież jak #806 wróci do Zawodzia, to w przeciwną stronę pojedzie #813.

 
patryk644 
Obserwator T20 T40

Wiek: 20
Dołączył: 24 Kwi 2016
Posty: 2834
Skąd: Chorzów
Wysłany: 2016-05-27, 21:03      

grillmaster napisał/a:
mi4chal254 napisał/a:
trajtek napisał/a:
A co z #806, wiadomo kiedy wróci do Zawodzia?
Mi się wydaje, że #806 zostanie w Gliwicach, żeby mieć jednego citka w rezerwie, w razie awarii jednego citka, który wtedy jeździł liniowo.
Przecież jak #806 wróci do Zawodzia, to w przeciwną stronę pojedzie #813.
Dokładnie tak miało być.

 
tramwajarze z19 
Obserwator T46, T49


Wiek: 19
Dołączył: 27 Mar 2012
Posty: 2243
Skąd: Bytom - Karb
Wysłany: 2016-06-10, 08:50      

#806 jest w R-2.

[ Dodano: 2016-06-10, 15:50 ]
#813 jest w R-4.

_________________
Linia 46:Bytom Politechnika Śląska - Urząd Miasta - Bytom Plac Sikorskiego

Linia 49:Stroszek Zajezdnia - Dąbrowa Miejska - Urząd Miasta - Bytom Plac Sikorskiego
 
 
mi4chal744 
#458, #744, #788


Wiek: 21
Dołączył: 16 Cze 2014
Posty: 4783
Skąd: Zabrze / Warszawa
Wysłany: 2016-06-11, 20:46      

#804 jest w Gliwicach.

_________________
Linia 1:Chebzie Pętla - Zabrze Zaborze Wolności - Zabrze Plac Wolności - Maciejów Kondratowicza - Gliwice Zajezdnia

Linia 5: Zabrze Zaborze Pętla - Zabrze - Biskupice - Bobrek - Szombierki - Bytom Plac Sikorskiego
 
 
Damien 

Wiek: 24
Dołączył: 20 Gru 2015
Posty: 2048
Skąd: Siemianowice Śl.
Wysłany: 2016-06-14, 14:58      

#815 jest w Katowicach.

 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Ta strona internetowa używa plików cookie - dowiedz się więcej.