Strona Główna FTŚ - Forum o Tramwajach Śląskich
Dyskusje o tramwajach na Śląsku i w Zagłębiu

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy Formularz kontaktowyFormularz kontaktowy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  KalendarzKalendarz Galeria zdjęćGaleria zdjęć

Poprzedni temat «» Następny temat
2010.01.15
Autor Wiadomość
rafalurbino18 

Dołączył: 09 Paź 2007
Posty: 6216
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2010-01-15, 06:34      2010.01.15

Poc. 31 - #316+472
Poc. 32 - #342+341

 
 
Peter 


Wiek: 37
Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 8469
Skąd: Katowice
Wysłany: 2010-01-15, 08:13      

poc. 603 #812

poc. 117 #604+603
poc. 118 #734+735

poc. 132 #673

poc. 164 #693+694
poc. 165 #811

poc. 1909 #645+646
poc. 1910 #257+258
poc. 1912 #471+478

_________________
*SDIP (U.N.O.)
 
ff 

Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 5734
Skąd: ---
Wysłany: 2010-01-15, 08:22      

poc. 15 - 733

poc. 401 - 556+557
poc. 402 - 649+650

poc. 501 - 785
poc. 509 - 654 (stara boczna tablica)
poc. 510 - 461
poc. 511 - solówka w OTK-2
poc. 512 - 420

poc. 351 - 476
poc. 352 - 266 (kursuje bez numeru pociągu)

 
hanys76 

Wiek: 42
Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 8706
Skąd: Górny Śląsk
Wysłany: 2010-01-15, 09:01      

Peter napisał/a:
poc. 603 #812
601# 801
602# 814
604# 815
606# 804
607# szarak 803?
608# 805
609# 809
612# 800/806

709# 598


Peter napisał/a:

poc. 117 #604+603
poc. 118 #734+735
111# 637+638
113# 270+271

peter napisał/a:
poc. 132 #673
134# 338
135# 661
136# 687/699
137# 768

1405# 571
1408# 687/699

Peter napisał/a:

poc. 164 #693+694
poc. 165 #811
163# 783+784

Peter napisał/a:

poc. 1909 #645+646
poc. 1910 #257+258
poc. 1912 #471+478
1907# 495+496

 
KZKGaPowicz 
KZKGaPowicz


Wiek: 29
Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 5835
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 2010-01-15, 11:07      

ff napisał/a:
poc. 15 - 733
Linia 1:
Poc. 11 #732
Poc. 12 #639
Poc. 13 #788
Poc. 14 #765
Poc. 16 #786

ff napisał/a:
poc. 401 - 556+557
poc. 402 - 649+650
Linia 4:
Poc. 403 #558+559 (kontrola biletów)

Pomiędzy przystankami "Gliwice Zajezdnia" - "Maciejów Knurowska" i "Maciejów Knurowska" - "Maciejów Kondratowicza" skład ten podczas jazdy miał włączoną możliwość otwarcia drzwi przez pasażera :!: :!: :!:

ff napisał/a:
poc. 510 - 461
poc. 511 - solówka w OTK-2
Ok. godz. 9:50 na poc. 510 był wagon #419, który zjeżdżał do zajezdni bez pasażerów od Zaborza Pętli.
Obecnie na poc. 511 jest wagon #266.
Poc. 512 (#420) czekał na torze postojowym dla linii nr 5 aż przyjedzie poc. 511, który skorzystał z toru dla linii nr 4 i 35, aby wyprzedzić poc. 512.

Linia 18:
Poc. 181 #503
Poc. 182 #418
Poc. 183 #744
Poc. 184 #460
Poc. 185 #653

ff napisał/a:
poc. 352 - 266 (kursuje bez numeru pociągu)
Już go tam nie ma i raczej nie będzie.

_________________
Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!!
 
DW 
Administrator

Wiek: 27
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 8034
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2010-01-15, 14:52      

Awarie itp.:
- o 8:19 z przyst. Sosnowiec Dworzec PKP w str. Kazimierza odjechał poc. 274 (#633+634) przyspieszony 8 min. :!: :!: :!: Nie wiem co mogło być przyczyną aż tak wczesnego odjazdu. Czyżby motorowy nie znał się na zegarku? :shock:
Oczywiście w planie poc. 274 nie jechał inny poc. linii 27, więc, po prostu, kurs poc. 274 o 8:17 z Pogoni Akademików nie został wykonany...
- o 8:36 ul. Mariacką w Sosnowcu w str. Centrum jechał wagon #513 otablicowany jako linia "26", który nie zbierał pasażerów. Najprawdop. jechał pdmienić inny wagon na tej linii (najprawdop. na poc. 2602, 2604, 2607, 2610 lub ewentualnie na oc. 2603, na którym po 13-stej był jeszcze inny wóz; na pozostałych poc. po południu kursowały te same wozy co rano).
- przed 13-stą motornicza poc. 215 (żelazko #762) miała problem z ustawieniem napisu na wyświetlaczach. W kursie do Dąbrowy Górniczej jechała początkowo z napisem "Wycieczka". O 12:52 zatrzymała się przed przyst. Pogoń Kościół tuż obok poc. 244 jadącego w przeciwnym kierunku i ok. 2-3 min. oboje motorowi próbowali coś zdziałać. W tym czasie na wyświetlaczach napis zmienił się na "Jazda Próbna". W końcu poc. 215 pojechał dalej z wyłączonymi wyświetlaczami jako "tramwaj widmo" ;) (bo jak wiadomo, poza Zawodziem, żelazka nie są wyposażane w żadne tablice).

Obsady:
1501 - #746 solo
1502 - #629+630
1503 - #595
1504 - #751
1505 - #666
1506 - #505+504
1507 - #591
1508 - #524
1509 - #334

211 - #669
213 - #553
215 - #762

216 - #436
217 - #625
218 - #753

241 - #424
242 - #635
243 - #526
244 - #636
245 - #601
246 - #790

2601 - #508
2602 - #667
2603 - #760 -> #621 (podmiana pomiędzy 8:30 a 13-stą)
2604 - #511
2605 - #575
2606 - #627
2607 - #622
2608 - #759
2609 - #537
2610 - #534
2611 - #529
Od ok. 8:45 najprawdop. zamiast innego wozu kursuje również #513 (szczegóły w inf. o awariach)

271 - #631+632
272 - #440+446
273 - #623+624
274 - #633+634
275 - #757+758
276 - #755+756

Ostatnio zmieniony przez DW 2010-01-15, 16:40, w całości zmieniany 1 raz  
 
luki 
.:1408:.:Hagrid:.


Wiek: 32
Dołączył: 11 Lis 2006
Posty: 5350
Skąd: Katowice
Wysłany: 2010-01-15, 15:35      

93 - #791
95 - #487

hanys76 napisał/a:
Peter napisał/a:

poc. 117 #604+603
poc. 118 #734+735
111# 637+638
113# 270+271

112 - #599+600

177 - #379+415

375 - #276+278

- po 15:00 (gdzieś koło 15:10-15:15) do Chebzia jechały poc. 112 (mniej więcej w planie), poc. 177 (spóźniony ponad 20 minut), oraz 375 (spóźniony najwyżej do 10 minut).

_________________
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
 
 
rafalurbino18 

Dołączył: 09 Paź 2007
Posty: 6216
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2010-01-15, 16:30      

KZKGaPowicz napisał/a:
ff napisał/a:
poc. 352 - 266 (kursuje bez numeru pociągu)
Już go tam nie ma i raczej nie będzie.
Jest tam wagon #373.
Cytat:
Poc. 31 - #316+472
Poc. 32 - #342+341
Poc. 33 - #260+261
Poc. 34 - #xxx+xxx -> #651+652
Poc. 35 - #384+345

- O godzinie 08.35 na przystanek Zabrze Osiedle Janek przyjechał z Mikulczyc opóźniony 35 minut poc. 31 :!: W kursie do Mikulczyc nadrobił opóźnienie o 10 minut. Z uwagi na to kolejne pociągi złapały opóźnienia, ale zapewne po jednym/dwóch kółkach sytuacja ustabilizowała się.

 
 
Peter 


Wiek: 37
Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 8469
Skąd: Katowice
Wysłany: 2010-01-15, 17:28      

hanys76 napisał/a:
peter napisał/a:
poc. 132 #673
134# 338
135# 661
136# 687/699
137# 768
poc. 131 #674
poc. 133 #688

hanys76 napisał/a:
Peter napisał/a:
poc. 1909 #645+646
poc. 1910 #257+258
poc. 1912 #471+478
1907# 495+496
poc. 1903 #709+710
poc. 1911 #644+344
poc. 1912 #492+493 (obecnie)

luki napisał/a:
375 - #276+278
poc. 373 #705+706

_________________
*SDIP (U.N.O.)
Ostatnio zmieniony przez Peter 2010-01-16, 09:04, w całości zmieniany 1 raz  
 
ff 

Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 5734
Skąd: ---
Wysłany: 2010-01-15, 17:37      

ff napisał/a:
poc. 510 - 461
poc. 511 - solówka z OTK-2
poc. 512 - 420
KZKGaPowicz napisał/a:
Ok. godz. 9:50 na poc. 510 był wagon #419, który zjeżdżał do zajezdni bez pasażerów od Zaborza Pętli.
Obecnie na poc. 511 jest wagon #266.
Poc. 512 (#420) czekał na torze postojowym dla linii nr 5 aż przyjedzie poc. 511, który skorzystał z toru dla linii nr 4 i 35, aby wyprzedzić poc. 512.
Teraz znowu jest inaczej. Po 16:00 do zajezdni Gliwice zjeżdżał wagon 374 otablicowany na poc. 510 (miał odwrócony kwadrat). Na poc. 512 jest teraz wagon 461.

Możliwe, że rano było cały czas tak jak napisałeś. Widziałem wagony 461 i 419 o 8:00 na Zaborzu w takiej kolejności w jakiej dopasowałem pociągi, czyli 510 i 511. Możliwe, że 461 zjeżdżał i dlatego wyprzedził 419, stąd 511 byłby w tym momencie przed 510. Natomiast od razu na Zaborzu musieli mieć zaplanowaną podmianę na wagon 266 i dlatego 266 już jechał z Zabrza do Zaborza na poc. 352 bez numeru pociągu.

KZKGaPowicz napisał/a:
Poc. 11 #732
Kurs po 16:00 do Chebzia realizowany bez włączonych wyświetlaczy.

ff napisał/a:
poc. 401 - 556+557
poc. 402 - 649+650
KZKGaPowicz napisał/a:
Poc. 403 #558+559
poc. 404 - 564+565

Było jakieś zatrzymanie przed 16:00. Bardzo możliwe, że przed USC z udziałem autobusu PKS Gliwice (stał na poboczu w towarzystwie radiowozu). Po 16:00 do zajezdni jechały w stadzie jedynki i czwórki - poc. 12 (opóźniony 25 minut), poc. 404 (opóźniony 15 minut), poc. 13 (opóźniony 5 minut). Przed poc. 13 był jeszcze wspomniany wyżej wagon 374 (zjazd z linii 5 z poc. 510).

***
hanys76 napisał/a:
Peter napisał/a:
poc. 603 #812
601# 801
602# 814
604# 815
606# 804
607# szarak 803?
608# 805
609# 809
612# 800/806
poc. 605 - 803
poc. 607 - to jest 800
poc. 610 - 816
poc. 611 - 802
poc. 612 - to jest 806

Kurs poc. 606 z Katowic do Bytomia po 17:00 był opóźniony 15 minut, za nim jechał poc. 192 opóźniony kilka minut, a potem poc. 607.

luki napisał/a:
hanys76 napisał/a:
Peter napisał/a:
poc. 117 #604+603
poc. 118 #734+735
111# 637+638
113# 270+271
112 - #599+600
poc. 114 - 662+617
poc. 115 - 313+314
poc. 116 - 691+689 (kursuje na drugim pantografie :!: , zatem OTK-2 złożony)

W składzie 270+271 obie stare boczne tablice.

Peter napisał/a:
hanys76 napisał/a:
Peter napisał/a:
poc. 1909 #645+646
poc. 1910 #257+258
poc. 1912 #471+478
1907# 495+496
poc. 1903 #709+710
poc. 1911 #644+344
poc. 1912 #492+493 (obecnie)
poc. 1901 - 587+612
poc. 1902 - 456+457
poc. 1904 - 471+478
poc. 1905 - 719+720
poc. 1906 - 490+491
poc. 1907 - 482+483 (obecnie)

Peter napisał/a:
luki napisał/a:
375 - #276+278
poc. 373 #705+706
poc. 371 - 272+273
poc. 372 - 717+721
poc. 374 - 252+253

Na linii 37 jest także teraz skład 579+610. Włączał się do Katowic ul. Chorzowską po 17:00. Jechał pusty otablicowany na linię 37 (tablica boczna w wagonie +610 była odwrócona treścią do wewnątrz). Dopisane: Wszystko wskazuje na to, że skład 579+610 był na poc. 376, ale niestety jego zjazd przegapiłem.

***

poc. 1114 - 284 solo

 
luksus 

Wiek: 27
Dołączył: 11 Gru 2007
Posty: 474
Skąd: Chorzów
Wysłany: 2010-01-15, 18:39      

91 - #684
luki napisał/a:
93 - #791
95 - #487

97 - #773
98 - #647+648

171 - #401+402
luki napisał/a:
177 - #379+415


 
ff 

Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 5734
Skąd: ---
Wysłany: 2010-01-15, 19:43      

Nastąpiła podmiana na poc. 191 w ostatnim kursie. Zamiast składu 587+612 teraz jest skład 713+714.

 
rafalurbino18 

Dołączył: 09 Paź 2007
Posty: 6216
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2010-01-15, 20:32      

Poc. 37 - #256
Poc. 38 - #267

 
 
ff 

Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 5734
Skąd: ---
Wysłany: 2010-01-15, 20:46      

poc. 1111 - 781 (opóźniony w 1. kursie do Chebzia aż 10 minut)
poc. 1112 - 340
poc. 1113 - 329
poc. 1114 - jw.

poc. 1921 - skład 713+714 :!: z poc. 1901
poc. 1922 - 347
poc. 1923 - skład 719+720 :!: z poc. 1905
poc. 1924 - skład 482+483 :!: z poc. 1907
poc. 1925 - skład 645+646 :!: z poc. 1909

Na poc. 1926 pewnie był skład 644+344 z poc. 1911. Niestety przegapiłem ;)

 
Penny 


Dołączył: 14 Cze 2008
Posty: 9368
Skąd: Chorzów
Wysłany: 2010-01-16, 01:04      

hanys76 napisał/a:
709# 598
701 #254
702 #692
703 #277
704 #743
705 #708
706 #781
707 #684 ?
708 #321

Peter napisał/a:
hanys76 napisał/a:
peter napisał/a:
poc. 132 #673
134# 338
135# 661
136# 687/699
137# 768
poc. 131 #699
poc. 133 #688
Na 131 po 14:00 widziałem #674, natomiast #699 był na pociągu 2015. Wynika z tego, że na pociągu 131 jest jeszcze coś innego, gdyż 131 i 2015 kursują jednocześnie ;-)

202 #574+573
203 #702+701
204 #583+584
205 #268+269

2015 #699
2017 #598

Na odcinku Chorzów Ratusz - Chorzów Batory Dworzec PKP musiało być zatrzymanie, gdyż pociągi 207, 208 i 201 nie wykonały swoich ostatnich kursów, tj. do zajezdni Zawodzie.

ff napisał/a:
Wszystko wskazuje na to, że skład 579+610 był na poc. 376, ale niestety jego zjazd przegapiłem.
Zgadza się ;)

Ostatnio zmieniony przez Penny 2010-01-16, 14:45, w całości zmieniany 2 razy  
 
Peter 


Wiek: 37
Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 8469
Skąd: Katowice
Wysłany: 2010-01-16, 09:05      

Penny napisał/a:
Na 131 po 14:00 widziałem #674, natomiast #699 był na pociągu 2015. Wynika z tego, że na pociągu 131 jest jeszcze coś innego, gdyż 131 i 2015 kursują jednocześnie ;-)
Tak masz rację popełniłem błąd, więc poprawiłem. Jechałem nawet tym #674 :-)

_________________
*SDIP (U.N.O.)
 
DW 
Administrator

Wiek: 27
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 8034
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2010-01-16, 10:11      

Mała, skromna informacja z kamerki w Chorzowie:
luksus, luki napisał/a:
91 - #684
93 - #791
95 - #487
97 - #773
98 - #647+648
914 - solówka z "grzybkiem" na dachu z tyłu i pant. OTK-1

 
ff 

Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 5734
Skąd: ---
Wysłany: 2010-01-16, 13:37      

Penny napisał/a:
ff napisał/a:
Wszystko wskazuje na to, że skład 579+610 był na poc. 376, ale niestety jego zjazd przegapiłem.
Zgadza się ;)
A wiesz czy był on tam także przed 17:00?

 
Penny 


Dołączył: 14 Cze 2008
Posty: 9368
Skąd: Chorzów
Wysłany: 2010-01-16, 14:44      

ff napisał/a:
Penny napisał/a:
ff napisał/a:
Wszystko wskazuje na to, że skład 579+610 był na poc. 376, ale niestety jego zjazd przegapiłem.
Zgadza się ;)
A wiesz czy był on tam także przed 17:00?
Niestety nie wiem, co jeździło wcześniej na 376 :( Widziałem go dopiero w kursie zjazdowym (jechałem nim z Załęża na Stadion Śl.

 
Boguś 
Administrator
#691+689


Wiek: 33
Dołączył: 17 Lis 2006
Posty: 4741
Skąd: Katowice-Piotrowice
Wysłany: 2010-01-16, 19:36      

Penny napisał/a:
202 #574+573
203 #702+701
204 #583+584
205 #268+269
201 #695+593
206 #578+577
Penny napisał/a:
703 #277
707 #684 ?
703 #672 - rano
707 #361 - rano
luki napisał/a:
375 - #276+278
Rano #587+612.
hanys76 napisał/a:
Peter napisał/a:
poc. 164 #693+694
poc. 165 #811
163# 783+784
161 #680+679
162 #748+747 -> #731+730
hanys76 napisał/a:
1405# 571
1408# 687/699
1403 #416
1404 #607
1408 #699
1409 #700

 
 
ff 

Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 5734
Skąd: ---
Wysłany: 2010-01-16, 21:15      

poc. 621 - 673

 
Dawid71552 

Dołączył: 27 Sty 2009
Posty: 410
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 2010-01-16, 21:45      

DW napisał/a:
Mała, skromna informacja z kamerki w Chorzowie:
luksus, luki napisał/a:
91 - #684
93 - #791
95 - #487
97 - #773
98 - #647+648
914 - solówka z "grzybkiem" na dachu z tyłu i pant. OTK-1

92 - #703+704
94 - #711+712
96 - #354+355
911 - #254 solo :!:
912 - #776
914 - #715
918 - #347

Ostatnio zmieniony przez Dawid71552 2010-01-17, 16:01, w całości zmieniany 2 razy  
 
KZKGaPowicz 
KZKGaPowicz


Wiek: 29
Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 5835
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 2010-01-17, 11:18      

Dawid71552 napisał/a:
916 - #347
Nie ma takiego pociągu. Chodziło Ci chyba o poc. 918.

_________________
Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!!
 
Dawid71552 

Dołączył: 27 Sty 2009
Posty: 410
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 2010-01-17, 15:58      

KZKGaPowicz napisał/a:
Dawid71552 napisał/a:
916 - #347
Nie ma takiego pociągu. Chodziło Ci chyba o poc. 918.

Tak racja pomyliło mi się :D już poprawiam.

 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Ta strona internetowa używa plików cookie - dowiedz się więcej.