ZUR Chorzów Batory

Dyskusje o zakładach tramwajowych.
Wiadomość
Autor
patryk01
Posty: 568
Rejestracja: 09 kwie 2019, 17:31

ZUR Chorzów Batory

#101 Post autor: patryk01 » 10 sty 2007, 02:03

Lista wagonów przebywających w ZUR Chorzów Batory

Liniowe (oraz robocze przechodzące chwilowe prace):
105Na -
105N-2k -
105N-HF / 105NF S -
111N -
116Nd - 810NG 812NG
MF16AC BD -
2012N - 824 834
Pt/Ptb -
E1 -
N -

m - malowanie
NG - modernizacja wagonu
n - naprawa (przygotowanie do rejestracji, prace o zakresie mniejszym niż RB itp.)
r - remont bieżący (RB) lub prace o zakresie remontu bieżącego
w - naprawa powypadkowa
rk - remont kapitalny
k - kasacja
g - naprawa gwarancyjna (poprawki itp.)

O charakterze roboczym i historycznym:
102Na: 183 - przetokowy
105Na: 143R roboczy
Pt:

Odstawione na historyczne:
13N: 61R
102N: 8
102Na: 169
105Na 313


Treść oryginalnego postu:
ff pisze:Mam taką prośbę. Piszemy w róznych tematach co i kiedy przyjechało do Chorzowa - przy kasacjach, wypadkach, w dziale o stodwójkach, stopiątkach, przy migracjach, w tematach z cyklu "widziane". Informacje pojawiają się też na forum WPK czy pod zdjęciami na TWB. Czasem też nawinie mi się jakieś zdjęcie z Chorzowa gdzie widać odstawione wagony. Proponuję stworzyć listę nieformalnego ilostanu ZUR i tutaj byśmy pisali też o nowościach. Moderatorzy i admini by dopisywali poprzez edycję pierwszego posta, tak jak ma to miejsce w przypadku kasacji czy przetwonic. I chodzi mi także o wagony, które są już skreślone ze stanu, ale fizycznie jeszcze istnieją i gniją w Chorzowie - te będą w nawiasach.

Może zacznę, mogę popełnić błędy, bo jak pisałem, wszystko już mi się pomieszało.


Zmiana autora postu z ff na luki, następnie dnia 26.06.2019 zmiana autora na patryk01 który zajmuje się jego aktualizacją.
Ostatnio zmieniony 09 paź 2023, 14:32 przez patryk01, łącznie zmieniany 582 razy.

Awatar użytkownika
adasiek
Posty: 353
Rejestracja: 12 lis 2006, 14:01
Lokalizacja: Gliwice

#102 Post autor: adasiek » 17 lut 2008, 20:30

No też jestem ciekaw, co dzieje się z #620, w koncu mieli go przerabiać na normalny wagon. A co do #787 to niestety dalej nie mogę go przeboleć :(.
A niewiadomo czasem co cię dzieje z #677 ?

Ps. Sorki ze te marne i rzadkie posty na forum .. :). Obiecuję poprawę :mryellow:

105Na
Posty: 147
Rejestracja: 27 sty 2008, 14:34
Lokalizacja: Bytom

#103 Post autor: 105Na » 18 lut 2008, 09:26

ff pisze:W ZUR na sąsiednim torze, gdzie stoją nieśmiertelne 230, 115R i pług 27R, dogorywają dwie ucięte stopiątki. Mają wysokość 1/3 w porównaniu do normalnej, czyli równo z podłogą. Oba wagony w malowaniu zakładowym. Widziałem z daleka, więc nie wiem jakie to konkretnie wagony.
ten wyższy to #792, a ten drugi jest ścięty tak, że nie ma już numerka, ale chyba to był numer z Będzina, ale mogę się mylić.

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#104 Post autor: Boguś » 18 lut 2008, 23:14

105Na pisze:
ff pisze:W ZUR na sąsiednim torze, gdzie stoją nieśmiertelne 230, 115R i pług 27R, dogorywają dwie ucięte stopiątki. Mają wysokość 1/3 w porównaniu do normalnej, czyli równo z podłogą. Oba wagony w malowaniu zakładowym. Widziałem z daleka, więc nie wiem jakie to konkretnie wagony.
ten wyższy to #792, a ten drugi jest ścięty tak, że nie ma już numerka, ale chyba to był numer z Będzina, ale mogę się mylić.
Czyli to mógł być #331.

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#105 Post autor: Peter » 22 lut 2008, 21:08

Dzisiaj jadąc #495+496 zobaczyłem w drugim wagonie ogłoszenie o pracę na stanowisko tokarza w ZUR. Widać, że potrzebują pracowników do wykonywania napraw i remontów. Bardzo mnie to cieszy. Mam nadzieję, że po chudych latach nasze RK będą szły znowu pełną parą no i więcej będziemy mieli tyrystorków "własnej produkcji". Opisywany przez Rzelfixa #791 i zdjęcia są bardzo obiecujące. Nic tylko trzymać kciuki. :spoko:
*SDIP (U.N.O.)

memphis
Posty: 1124
Rejestracja: 01 mar 2008, 15:55
Lokalizacja: Josephsdorf-O/S

#106 Post autor: memphis » 07 mar 2008, 16:47

Boguś pisze:
ten wyższy to #792, a ten drugi jest ścięty tak, że nie ma już numerka, ale chyba to był numer z Będzina, ale mogę się mylić.
Czyli to mógł być #331.
To jest 331 kasowany jako 750'' ;)

Mam pytanie, czy ktoś może dojść do tego co to jest za wagon:
http://www.tram-silesia.pl/pub/07-06_016.jpg ?

Zdjęcie jest z czerwca 2007 r.

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#107 Post autor: ff » 07 mar 2008, 17:04

memphis pisze:Mam pytanie, czy ktoś może dojść do tego co to jest za wagon:
http://www.tram-silesia.pl/pub/07-06_016.jpg ?
Dla mnie to 741.

Awatar użytkownika
Przemo
Posty: 688
Rejestracja: 22 sie 2007, 22:28
Lokalizacja: Knurów

#108 Post autor: Przemo » 07 mar 2008, 18:40

A ten obok to nie przypadkiem #620? Co się dzieje teraz z nim?
W oddali jeszcze stary #788 :P

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#109 Post autor: Peter » 07 mar 2008, 20:59

A nie wiecie co się w końcu dzieje z #419 ?
*SDIP (U.N.O.)

105Na
Posty: 147
Rejestracja: 27 sty 2008, 14:34
Lokalizacja: Bytom

#110 Post autor: 105Na » 09 mar 2008, 14:21

ff pisze:
memphis pisze:Mam pytanie, czy ktoś może dojść do tego co to jest za wagon:
http://www.tram-silesia.pl/pub/07-06_016.jpg ?
Dla mnie to 741.
tak sprawdziłem to jest 741, gdyż miał czarne listwy ozdobne do końca kursowania.

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#111 Post autor: ff » 09 mar 2008, 14:47

105Na pisze:tak sprawdziłem to jest 741, gdyż miał czarne listwy ozdobne do końca kursowania.
No i właśnie z tego powodu to stwierdziłem ;) A co do czarnych listew to na szczęście zanikają. Pozostały już tylko 694 (+693) na Zawodziu, a w Gliwicach chyba tylko na 381 i 408 ;) W Będzinie i Bytomiu nie ma :)

Ps. Nie liczę oczywiście 338, choć jego czarne listwy też już budziły kontrowersje.

memphis
Posty: 1124
Rejestracja: 01 mar 2008, 15:55
Lokalizacja: Josephsdorf-O/S

#112 Post autor: memphis » 09 mar 2008, 18:46

ff pisze:A co do czarnych listew to na szczęście zanikają. Pozostały już tylko 694 (+693) na Zawodziu, a w Gliwicach chyba tylko na 381 i 408 ;) W Będzinie i Bytomiu nie ma :)
Szkoda, że dalej zderzaki są nie takie jak być powinny.
Ps. Nie liczę oczywiście 338, choć jego czarne listwy też już budziły kontrowersje.
Ale takie akurat mają być ;)

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#113 Post autor: ff » 09 mar 2008, 19:00

memphis pisze:Ale takie akurat mają być ;)
Pewna osoba pod artykułem na WPK zarzekała się, że były srebrne (czyli niepomalowane) z czerwoną gumą w rowku. Dlatego napisałem o kontrowersjach.

memphis
Posty: 1124
Rejestracja: 01 mar 2008, 15:55
Lokalizacja: Josephsdorf-O/S

#114 Post autor: memphis » 09 mar 2008, 20:25

ff pisze:
memphis pisze:Ale takie akurat mają być ;)
Pewna osoba pod artykułem na WPK zarzekała się, że były srebrne (czyli niepomalowane) z czerwoną gumą w rowku. Dlatego napisałem o kontrowersjach.
Wiem, ale przyjęliśmy schemat malowania z pierwszych wozów. Kiedyś będzie to można śmiało zmienić, jak za parę lat będzie nowe malowanie ;)

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#115 Post autor: ff » 10 kwie 2008, 20:22

Można zauważyć, że ZUR zaprzestał już malowania końców zderzaków na kremowo. Pierwszym takim bez tego charakterystycznego elementu był 791, a obecnie taki wyjechał 419. Trochę szkoda, bo teraz trzeba będzie zawsze za wczasu wiedzieć jakie wagony są w ZURze ;)

Usuwam z listy 419.

memphis
Posty: 1124
Rejestracja: 01 mar 2008, 15:55
Lokalizacja: Josephsdorf-O/S

#116 Post autor: memphis » 10 kwie 2008, 23:31

ff pisze:Można zauważyć, że ZUR zaprzestał już malowania końców zderzaków na kremowo. Pierwszym takim bez tego charakterystycznego elementu był 791, a obecnie taki wyjechał 419. Trochę szkoda, bo teraz trzeba będzie zawsze za wczasu wiedzieć jakie wagony są w ZURze ;)
Może powrócą jak im się przypomni ;)

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#117 Post autor: Peter » 11 kwie 2008, 17:50

No nareszcie #419 wyjechał. :)
*SDIP (U.N.O.)

memphis
Posty: 1124
Rejestracja: 01 mar 2008, 15:55
Lokalizacja: Josephsdorf-O/S

#118 Post autor: memphis » 11 kwie 2008, 22:32

Dzisiaj po placu przetaczał się (przy pomocy 137R) 743 z połatanym przodem (ale ma normalne wycięcia, więc nie będzie wyłupkiem), wykoleił się ze dwadzieścia razy zanim go wstawiono na halę.

620 przejdzie RK. Poza tym rozpoczęto naprawę 677.

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#119 Post autor: Boguś » 12 kwie 2008, 20:38

aschorzów pisze:743 dostał nowy blache przodu ze starymi swiatłami
Czy zostawili gniazda z przodu?
aschorzów pisze:673 jeszcze troche i tesz wwruci na linie.
A temu co dolegało? Przecież rok temu był w ZUR na odświeżeniu. Czyżby jakaś kraksa?

memphis
Posty: 1124
Rejestracja: 01 mar 2008, 15:55
Lokalizacja: Josephsdorf-O/S

#120 Post autor: memphis » 12 kwie 2008, 20:45

Boguś pisze:
aschorzów pisze:743 dostał nowy blache przodu ze starymi swiatłami
Czy zostawili gniazda z przodu?
Nie, gniazd nie ma.

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5409
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#121 Post autor: luki » 12 kwie 2008, 20:50

No to chyba było logiczne, że blacha do wymiany, a gniazda to niby po co...
Jak pisałem tamten wypadek jest kolejnym zatarciem pamięci po #741.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#122 Post autor: ff » 17 kwie 2008, 19:25

Na stronie internetowej TV Silesii jest reportaż o wczorajszym wypadku 691+689. Dziennikarz chciał zrobić jednak trochę dłuższy reportaż i po meritum skupił się na opisaniu jakości i struktury taboru. Odwiedził ZUR, gdzie pokazywano w głównej roli historyczną doczepę 1263. Oprócz tego był w kilku miejscach pokazany mocno niekompletny 620, solówka z kremową listwą (pierwsza do składu) oraz wagon z szeroką zabrudzoną czerwoną listwą i prawdopodobnie z żółtymi poręczami. Ten ostatni to chyba 677 w fazie prac...

Oprócz tego w filmie był pan Bolesław Knapik (członek zarządu), a za nim z antyramie dwa zdjęcia karlików - na tle Chorzowskiej 50 i na al. Korfantego.

http://www.tvs.pl/informacje_video/33/ (link podano na forum WPK)

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#123 Post autor: Boguś » 30 kwie 2008, 21:41

W ZUR jest wagon doczepny #735, więc mozna go dopisać do listy. Mam nadzieję, że nie będzie solówką.

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#124 Post autor: ff » 30 kwie 2008, 21:46

Boguś pisze:W ZUR jest wagon doczepny #735, więc mozna go dopisać do listy. Mam nadzieję, że nie będzie solówką.
Przy okazji dopisałem też 493 i 534.

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#125 Post autor: Boguś » 30 kwie 2008, 22:02

W ZUR są również #476, #509, które przejdą remont bieżący.

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5409
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#126 Post autor: luki » 16 maja 2008, 18:36

as chorzów w DPD 16.05.08 pisze:#767 dołączył na wozownie i stoi kolo #677 w wozowni zaj Chorzów Batory. #620 nabira kształtów pomału.
#767 pojechał tam pod palnik czy na remont ?
A coś nowego przy #677 ?

Ponadto wydaje mi się że post nadaje się do tematu z ZUR...

DODANO 27.05.2008
Z dalszych wieści od as_chorzów wynika że w ZUR są jeszcze:
z Gliwic: #476, #506, #639
z Zawodzia: #734 (czyli cały skład)
z Będzina: prawdopodobnie jakiś skład.
Wszystko to podobnie jak 493, 534, 735 przechodzi bieżące i średni remonty.
#620 ma mieć kapitalkę.
#677, #743 naprawy powypadkowe choć na razie chyba o nich nowego nie było.

No i widzę że trochę pierwszy post zardzewiał.
Jeszcze zagadka, gdzie jest #674, pewnie też w ZUR.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

memphis
Posty: 1124
Rejestracja: 01 mar 2008, 15:55
Lokalizacja: Josephsdorf-O/S

#127 Post autor: memphis » 27 maja 2008, 23:23

230 to już chyba pocięty został do końca.

R_G
Posty: 2720
Rejestracja: 16 lut 2008, 14:00
Lokalizacja: Sosnowiec

#128 Post autor: R_G » 27 maja 2008, 23:25

z Będzina: prawdopodobnie jakiś skład.
:?: :?: :?: Jeśli skład to może #633+634 którego spięli i pojechali bo o tygodnia nawet rozrządczy :mryellow: się nie pojawia.
:!: Pozdrawiam R1 :santa: :!:

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5409
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#129 Post autor: luki » 28 maja 2008, 12:36

Mika0005 pisze:Jeśli skład to może #633+634 którego spięli i pojechali bo o tygodnia nawet rozrządczy :mryellow: się nie pojawia.
Są dwie możliwości, albo jak DW sugeruje chodzi o dwa wagony solo #509 i #534, albo może być to #576 i #575. Pierwszy wiadomo uczestniczył w wypadku w zeszłym roku, drugi w tym roku. Takim moim marzeniem było by przy okazji wymiany blachy w #575 przywrócenie gniazd i spięcie tych wozów w skład.
memphis pisze:230 to już chyba pocięty został do końca.
No to go usuwamy z listy, chyba że ff zaprotestuje ;)
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

R_G
Posty: 2720
Rejestracja: 16 lut 2008, 14:00
Lokalizacja: Sosnowiec

#130 Post autor: R_G » 28 maja 2008, 12:56

luki pisze:#509 i #534, albo może być to #576 i #575
info od as_chorzów pisze:z Będzina: prawdopodobnie jakiś skład.
Wszystko to podobnie jak 493, 534, 735 przechodzi bieżące i średni remonty.
Hmm, jak podobnie jak #534 to raczej ten #534 się już nie wlicza-z tego zostaje ten pseudo skład #575 i #576 :mryellow: no i #509. Jeśli chodzi o dwie solówki to wydaje mi się że są tam jednak #576 oraz #509.
:!: Pozdrawiam R1 :santa: :!:

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#131 Post autor: DW » 09 cze 2008, 20:05

Dzisiaj jazdy próbne przechodził wagon #476.


Pojawiły się zdjęcia P. Wiśniewskiego z ZUR z 4 czerwca
:arrow: http://tram-silesia.pl/pub/zur/

Widoczne są na nich wagony:
- #476 (widoczny od zewnątrz oraz wewnątrz)
- #639 (pozbawiony części, malowany)
- #734 i #735 (pozbawione części, na razie brak pracy przy blacharce)
- #620 (jak widać przechodzi RK, trwają pracę przy pudle)
- #743 (ma wszczepiony nowy przód, przechodzi prace przy blacharce, wymontowano wnętrze, więc możliwe, że również przejdzie RB)
- #509 (pozbawiony części, malowany)
- #674 (brak widocznych prac; okropny z niego złazi farba)
- #493 (pozbawiony części, malowany)
oraz 93, Plasser i inne robocze
Na zdjęciach widoczne są też fragmenty innych wagonów. M.in. na zdjęciu #493 po lewej stronie znajduje się chyba wagon #677 (widać żółte poręcze, szare siedzenia i tka jakby rozbity przód).

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#132 Post autor: ff » 09 cze 2008, 20:39

DW pisze:M.in. na zdjęciu #493 po lewej stronie znajduje się chyba wagon #677 (widać żółte poręcze, szare siedzenia i tka jakby rozbity przód).
Bez wątpienia to 677.

rafalurbino18
Posty: 6216
Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
Lokalizacja: Zabrze

#133 Post autor: rafalurbino18 » 13 cze 2008, 21:13

DW pisze:Dzisiaj jazdy próbne przechodził wagon #476.
Dzisiaj kursuje już liniowo. Wyjechał na pociąg 11. Fajnie się prezentuje. Można więc powiedzieć, że w Gliwicach już 3 wyłupki.

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#134 Post autor: ff » 14 sie 2008, 00:34

Temat się trochę przykurzył. Wykreślam 476, 493, 509, 620 i 639, których remonty się zakończyły. Dopisałem 425 i 773, których remonty trwają.

memphis
Posty: 1124
Rejestracja: 01 mar 2008, 15:55
Lokalizacja: Josephsdorf-O/S

#135 Post autor: memphis » 14 sie 2008, 17:14

Dziś na warsztacie nie było wagonów 750''(331), 787 i 506. Za halą stoi tylko ta rama z jakiejś stopiątki (ciągle zapominam która to - 741?), obok 792 oczywiście.

Na hali wozowni stoją za to 730 i 731. Oprócz tego lista się mniej więcej zgadza (743, 734, 735, 677, 773, 627, 425, 674, 767). A 620 wybył do Zawodzia na tokarkę.

hanys76
Posty: 9047
Rejestracja: 12 lis 2006, 16:03
Lokalizacja: Górny Śląsk

#136 Post autor: hanys76 » 30 sie 2008, 14:35

Wagon 743 pięknie odmalowany widziany dziś na linii 7 :)
Zatem można go wykreślic z listy, jego pobyt w ZUR się zakończył.

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#137 Post autor: ff » 30 sie 2008, 15:48

A ma oprócz tego ślady remontu bieżącego (nowe siedzenia, porysowane szyby :twisted: )?

Dopisuję też 731+730, o którym wyżej pisał memphis.

hanys76
Posty: 9047
Rejestracja: 12 lis 2006, 16:03
Lokalizacja: Górny Śląsk

#138 Post autor: hanys76 » 30 sie 2008, 15:59

ff pisze:A ma oprócz tego ślady remontu bieżącego (nowe siedzenia, porysowane szyby :twisted: )?
[/b].
Nie wiem bo go z samochodu widziałem na Piaśnikach, jak gnał w stronę Bytomia. Nie było jak się przyjrzec bliżej.

Awatar użytkownika
Wiroos
Posty: 114
Rejestracja: 14 cze 2008, 10:02
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: ZUR Chorzów Batory

#139 Post autor: Wiroos » 31 sie 2008, 16:43

Dopiero teraz znalazłem ten temat, więc pozwólcie, że podzielę się moją wiedzą :)
ff pisze:674r
Z tego co widziałem w papierach to #674 przechodzi kapitalkę (RK).
ff pisze:767w
Owszem, #767 jest po poważnym wypadku na Granicznej, ale w ZUR robią mu od razu RB.

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#140 Post autor: Peter » 31 sie 2008, 17:18

Wiroos pisze:Z tego co widziałem w papierach to #674 przechodzi kapitalkę (RK).
Czyli tak jak kolega #673 do ewentualnego składu. ;)
*SDIP (U.N.O.)

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#141 Post autor: ff » 31 sie 2008, 17:36

Peter pisze:Czyli tak jak kolega #673 do ewentualnego składu. ;)
Nie, bo 673 miał remont bieżący.

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#142 Post autor: Peter » 31 sie 2008, 17:42

Akurat luki przeglądał tabliczkę znamionową i było tam zapisane jak podał:
Tramwaje Śląskie
Remont kapitalny wykonano w Chorzowie w Z... U... R...
Rok remontu: 04/2008
Typ: 105 Na
Nr. identyfikujący: 673
Chyba jednak RK. Zresztą ma teraz szafkę z tyłu i inne nowe detale ;-)
Ostatnio ma również przetwornicę statyczną. Chyba ją odziedziczył po jakimś innym wagonie. :-)
*SDIP (U.N.O.)

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#143 Post autor: ff » 31 sie 2008, 17:44

Peter pisze:Chyba jednak RK. Zresztą ma teraz szafkę z tyłu i inne nowe detale ;-)
Ostatnio ma również przetwornicę statyczną. Chyba ją odziedziczył po jakimś innym wagonie. :-)
To nie jest RK, ale bieżący, a luki zresztą informację, że widział tam słowo "kapitalny" zdementował. W każdym razie wagon 674 będzie zrobiony jak 791 czy 620.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez ff, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#144 Post autor: Peter » 31 sie 2008, 17:45

No to w takim razie nie są konsekwentni. :mruga:
*SDIP (U.N.O.)

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#145 Post autor: Boguś » 31 sie 2008, 19:38

Peter pisze:Ostatnio ma również przetwornicę statyczną. Chyba ją odziedziczył po jakimś innym wagonie.
Możliwe, że po #263.

rafalurbino18
Posty: 6216
Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
Lokalizacja: Zabrze

#146 Post autor: rafalurbino18 » 31 sie 2008, 19:43

506
Można już go wykreślić z listy skoro ostatnio się pojawił na trasie.

Awatar użytkownika
Wiroos
Posty: 114
Rejestracja: 14 cze 2008, 10:02
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

#147 Post autor: Wiroos » 31 sie 2008, 21:09

Boguś pisze:
Peter pisze:Ostatnio ma również przetwornicę statyczną. Chyba ją odziedziczył po jakimś innym wagonie.
Możliwe, że po #263.
Rację masz :)

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#148 Post autor: ff » 01 wrz 2008, 07:17

rafalurbino18 pisze:
506
Można już go wykreślić z listy skoro ostatnio się pojawił na trasie.
Wyremontowany?

rafalurbino18
Posty: 6216
Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
Lokalizacja: Zabrze

#149 Post autor: rafalurbino18 » 01 wrz 2008, 10:45

ff pisze:
rafalurbino18 pisze:
506
Można już go wykreślić z listy skoro ostatnio się pojawił na trasie.
Wyremontowany?
Ja nawet nie wiedziałem, że on do ZURu pojechał, więc jak go widziałem raz to mu się zbytnio nie przyglądałem. Może luki będzie wiedział skoro go zauważyłem na 18tce w tamtym tygodniu.

adam86
Posty: 928
Rejestracja: 31 maja 2008, 14:16
Lokalizacja: Chorzów

#150 Post autor: adam86 » 01 wrz 2008, 20:44

ff pisze:A ma oprócz tego ślady remontu bieżącego (nowe siedzenia, porysowane szyby :twisted: )?
Tak, RB miał, chociaz niektórzy twierdzą, że RŚ. Ale w zasadzie trudno rozsądzić.
KZKGOP 1779

memphis
Posty: 1124
Rejestracja: 01 mar 2008, 15:55
Lokalizacja: Josephsdorf-O/S

#151 Post autor: memphis » 01 wrz 2008, 22:08

adam86 pisze:
ff pisze:A ma oprócz tego ślady remontu bieżącego (nowe siedzenia, porysowane szyby :twisted: )?
Tak, RB miał, chociaz niektórzy twierdzą, że RŚ. Ale w zasadzie trudno rozsądzić.
Trzeba spytać u źródła ;) Zresztą nie jestem pewien czy takie rozróżnienie jest jeszcze stosowane - może być tylko odrębnie traktowane RK, a reszta w jednym worku.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości