Wyłączenie odcinka Bytom - Łagiewniki
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Po odbudowie linii 7 zostanie stworzone stałe połączenie 1-torowe z przelotkami, które umożliwią jazdę w dwóch kierunkach na Zamłyniu (Szombierki <--> Łagiewniki) bez konieczności przejazdu przez Plac Sikorskiego (od strony Łagiewnik) jak było kiedyś.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]
Jakby się nie dało zbudować normalnych rozjazdów.KZKGaPowicz pisze:Po odbudowie linii 7 zostanie stworzone stałe połączenie 1-torowe z przelotkami, które umożliwią jazdę w dwóch kierunkach na Zamłyniu (Szombierki <--> Łagiewniki) bez konieczności przejazdu przez Plac Sikorskiego (od strony Łagiewnik) jak było kiedyś.
Pojawiło się ogłoszenie o przetargu „Modernizacja torowiska wbudowanego w jezdnię ul. Jagiellońskiej i Karola Miarki w Bytomiu. Przebudowa sieci trakcyjnej. (zadanie nr 13)”, „Przebudowa torowiska tramwajowego wzdłuż ul. Świętochłowickiej i Łagiewnickiej na odcinku od granicy ze Świętochłowicami do Zamłynia w Bytomiu (zadanie nr 15)”,
LINK
LINK
Czyli wynika z tego jak dobrze rozumien, że jednak odcinek będzie dwutorowy.W związku z koniecznością odtworzenia drugiego toru i rezygnacją z mijanki jednotorowej , na zlecenie Tramwai Śląskich w Chorzowie opracowano aneks nr 1 uwzględniający rezygnację z mijanki jednotorowej i odtworzeniu dwóch torów na remontowanym odcinku .
Tramwaje Śląskie S.A. w dniu 15.05.2013 pisze:Przekazaliśmy Wykonawcy teren budowy dla zadania nr 15 np.: “Przebudowa torowiska wzdłuż ul. Świętochłowickiej i Łagiewnickiej na odcinku od granic miasta Świętochłowice do Zamłynia w Bytomiu”.
źródło
Obecnie trwają prace przy korytowaniu i pojawiły się już pierwsze słupy trakcyjne. Zadanie nr 15
*SDIP (U.N.O.)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości